hier dag weg geweest, was erg gezelig, maar ben wel kapot... saskia: gefeliciteerd..... hoever ben je ongeveer heen? irma: jij ook gefeliciteerd.. en idd durfal zo vroeg te testen..... cynthia: jij hebt mega drumtalentje.... wat een gave foto's..... otje: succes met solliciteren.... vwb de meeting. ik weet niet of ik kom. We hebben dan alle kids, maar wil afwachten hoe ze dan in de stemming zijn... Was afgelopen vrijdag weer een grafstemming hier.... want ze wilde geen leuke dingen meer doen en noem maar op.... Alleen maar bij mama blijven.... dus tja.. ik laat het ff van dat moment afwachten..... cynthia: dikke knuffel meis. ik deel je gevoel met al die zwangeren om ons heen.......... ik ga me dochter op bed leggen en dan wasmachine aanzetten e.d. heb vandaag van een vriendin 3 tassen vol kleren gekregen.. dus ff uitzoeken en wassen..... tot morgen allemaal....
oh tussen eg en mij gaat iets beter. hebben er ggoed gesprek gehad.... aan oplossing word nog gewerkt. tot die tijd blijf ik hun gewoon negeren.... dinsdag weer naar em schoonpa toe....
hi meiden, ga morgen weer ff alles bijlezen heb vandaag beetje roezige dag gehad, spreek jullie dus morgen weer bedankt iig voor de felicitaties en nu maar hopen dat iedere zwangerschap hier goed blijft gaan en voor degene die zwanger willen worden dit ook snel worden gr saskia
@Otje: Oké, ik was de stadwinkel in Eindhoven even vergeten . Die ligt zelfs nog dichterbij het station dan die in Roermond... @Duckie: Groot gelijk gelijk hoor om Demi lekker bij papa te laten. Ik hoop dat de kinderarts snel tijd voor jullie heeft... En ondanks het feit dat ze niet helemaal lekker is, heeft ze haar mondje wel klaar lees is... @Duikster: O, wat schattig... Nick aan de wandel met zijn eigen koffertje! Dat filmpje wil ik inderdaad wel even zien ! @Slingding: Wat gaaf die foto's van Kailynn achter het drumstel ! Je kunt wel zien dat ze een kind van haar ouders is... Wat heeft ze trouwens rode wangetjes, is dat van de slaap? @Melliemel: Geniet maar lekker van de roes... @Gnessy: Ik ben blij te horen dat het bij jullie iets beter gaat, maar zou het jammer vinden wanneer je de meeting zou missen...
@Noura: Succes met de nekplooimeting! Hoe laat moet je? Kom straks nog ff terug. Eerst Fynn naar het kdv brengen. Tot later!
Goeiemorgen, Duckie: Fijn dat Demi gisteren wel vrolijk was! Alleen wel balen van het slechte eten. Sterkte hoor. En kan me goed voorstellen dat je het liefste thuis zit als je kleintje zo ziek is. Schattig, die eerste woordjes! Duikster: Zo te horen wordt er druk geklust bij jullie! Succes ermee he! Wat leuk dat je gelijk zwanger bent met 1 van de dames van je opleiding. Noura: Succes! Hopelijk is alles goed. Hier verder geen nieuws... alles gaat z'n gangetje. Straks Koen naar het kdv brengen, boodschapjes doen en daarna rijles. Heb inmiddels alweer 30 lessen gehad. Het schiet op! Groetjes Otje
Saskia, joepie jij ook al...... Proficiat. Slingding, wat lijkt Kailynn op jou zeg. super gave foto's van de muziekale meid. Otje, goeie brief succes Duckie weet je de uitslag al? Wat een zeik weer he!
Jeetje, word je 's morgens wakker met de nieuws headline: 'Jongetje te vondeling gelegd vlak over de grens bij Roermond... ' Gelukkig was deze moeder nog zo 'slim' om het kind op de stoep van een woonhuis te leggen en aan te bellen. Het jongetje mankeert niets! Ik vind dit zóóóó triest... @Otje: Ik hoop voor jou dat de vacature niet ook geldt voor de stadswinkel in Winkelcentrum Woensel. Ik moest er vanmorgen ineens aan denken dat daar ook nog een Prénatal ligt, maar die licht écht ver van het station...
nou ik ga zo alles in de auto zetten om op weg te gaan naar de nekplooimeting. het is niet hier in de stad, dus ik hoop dat ik goed rijd, en ga maar ruim op tijd weg. begin nu een beetje zenuwachtig te worden tot straks
Lola: Oei wat een triest bericht. Zielig zeg... Die Prenatal bij winkelcentrum woensel is er niet meer trouwens. Mijn schoonmoeder woont daar vlakbij dus we komen daar wel eens maar die is een tijdje terug opgeheven daar. Waarom weet ik niet eigenlijk.
Fynn z'n oogjes werden gistermiddag ineens heel erg rood. M'n ouders zijn toen met hem naar de hap geweest (ik was aan het werk). En hebben een zalfje meegekregen wat ik nu 4x per dag moet smeren. Neem aan dat het dan wel snel over is. Hij ziet er nu echt niet uit Verder slaapt hij nu echt nog maar 1x per dag. Alleen niet echt op een handige tijd. Van 11.00-12.00. En daarna dus pas weer om 19.30 naar bed. Rond etenstijd kan hij dus ineens wel erg moe zijn. Maar ja, hij geeft het zelf wel aan dus we laten het maar zo. Denk overigens dat ik wat later op de meeting zal zijn aangezien Fynn anders echt te snel moe wordt. Hoop dat hij zo rond 10.30 in de auto wil slapen tot 11.30 ofzo. Nou ja, we zien wel. @Janette: Ik mail je vanavond of morgenavond of woensdag Op de een of andere manier heb ik steeds nergens tijd voor....Heb je al iets gehoord van je sollicitatie? @Otje: Hoop dat het wat wordt bij Prenatal. Aan je brief zal het iig niet liggen! Heb er zelf ook aan gedacht om daar te solliciteren maar bij nader inzien had ik toch niet zo'n zin om en thuis en op m'n werk met baby's bezig te zijn. @Irma: Ik zou de operatie wel door laten gaan. Ruggeprik is volgens mij niet schadelijk. En als die kleine er straks is is het natuurlijk wel zo prettig dat jij geen pijn hebt. @Bianca: Zou Gijs dan toch nog een januari baby worden...? Ach, hij is iig een Waterman en dat is een goed teken @Vales: Zijn dat gewoon Olvarit potjes? Heb er hier nml geen last van. Ligt het echt aan de voeding of aan het feit dat Wessel de stukjes nog niet zo goed kan eten? Ik geef Fynn nu trouwens potjes vanaf 15 maanden. Die zijn een stuk smakelijker. Hij eet ze alleen op het kdv (of als ik echt geen zin heb om te koken ) want thuis krijgt hij vers. @Cynthia: Wat knap dat Kailynn zo laat op de avond nog even een drumsolo ten gehore brengt! Een echte nachtbraker. Dat belooft nog wat voor als ze 18 is Jij ziet er ook goed uit op de foto! @Karin: Waar blijven de filmpjes? Lijkt me super om te zien hoe Nick aan de wandel is @Duckie: Wat lief dat Demi zo aan het kletsen is. Lijkt me zo leuk om te horen. Hier komt Fynn nog niet verder dan 'mama' (en een boel onverstaanbare klanken). Maar wss is dat het enige belangrijke in z'n leventje
lola: kailynn had ook wat verhoging op het foto moment, en het warm. Er staat een tand op doorkomen en verkouden. Kailynn is weer aan het nachtbraken al een paar dagen, ze is verkouden en hoest zich steeds wakker, i dacht ineens ik heb die hoest zetpillen dus die gegeven en ze is om 2 uur in slaap gevallen. ik kom later reageren wil even wat doen...
ben zo blij, alles is goed! heel dun nekplooitje 1,3 mm en de bloedtest was goed. uitkomst was 1:5486 ik zal binnenkort bij de vk eens verder vragen, heb nog een heel formulier meegekregen. verder is er gekeken naar het maagje het blaasje, wervelkolom, buik, schedel en hersenen, en dat ziet er allemaal normaal uit. wat een opluchting. en zowel bij de gyn als bij deze metingen kwam er uit dat ik 3 augustus ben uitger. in plaats van 6 augustus. en dan zou ik vandaag dus 12 weken zijn!
hi hi, daar ben ik weer, ga eerst ff reageren otje; nee hij heeft erin gezeten maar speelt zo af en toe nog eens gitaar vind hij lekker ontspannend en orlando vind het super vales; goed hoor dat je er zo over denkt, vind dit zelfde hoor, en helaas gebeurt het maar al tevaak idd dat mensen er iets te makkelijk over denken noura; he wat super te horen dat je een echo hebt gehad die helemaal top is over de psz hier bij ons kan je 2 dagdelen alleen zo kiezen; maandag-ochtend en donderdagmiddag of dinsdagochtend en vrijdagmiddag of andersom dus snappen jullie hem lola; wat balen dat je allergisch bent zeg, zeker als je ze zo leuk vind molly; he balen zeg van die oorontstekingen nou beterschap gewenst hoor nynke; he balen zeg ook weer verkouden, hier helaas beide(orlando et moi) en hij moet as woensdag voor zijn bmr prik saar; zo dat is heeeel laag he die bovendruk vandaar joh irma; super gefeliciteerd meid, (had dit al gedaan maar doe het ff zo ) eve; hoe is het nu met zijn oogje, gaat jullie meeting door? otje; goed joh dat je het dieten weer oppakt, enne nou gaan hier de duimen nog harder draaien dat het dit keer wel goed gaat komen hoor duckie; he bah wat lees ik nu, alsnog niet zulk goed nieuws voor demi, wat zal dit frustrerend zijn zeg, ik duim heel hard voor jullie dat het niets ernstigs is en dat ze niet heel veel pijn gaat hebben met het onderzoek ik hoop voor je mee dat het voor de wintersport voorbij is, lijkt me niet fijn om dan weg te gaan nml vales; grappige foto van je hondjes slingding; ben erg benieuwd naar je foto's.. saar/eve; nou als we dan afspreken dan wss maar bij jullie afspreken he want hier heb ik wel een hond en 2 katten?! otje; kijk dat is ook errug leuk natuurlijk prenatal nou zelfverzekerd over komen en je hebt de baan. goed sollicitatie hoor slingding; wat een leuke foto's en dat gezicht van haar hihi met die staartje zo leuk, idd wat lola zegt je haar word lang. duckie; fijn dat het zo geregeld is hoor ik zou dit persoonlijk ook fijner vinden duikster; oh wat leuk joh ben benieuwd naar het filmpje duckie; wat goed van demi, enne ach beetje verlegen komt vanzelf goed denk ik noura; en? hoe ging de nekplooimeting? lola; wat een rotbericht zeg, kan daar met mijn hoofd niet bij hoor moet wel zeggen dat ik dit liever zie dan een bericht dat het jongetje vermoord zou zijn nou mensen zoals ik dus al eerder heb aangegeven hier ook een posi test, nu ging ik net naar de wc en had ik met het afvegen bruinig slijm(sorry voor de details ) dit had ik met orlando ook maar toch word je daar dan ff onzeker van. lola; ik denk dat ik gwoon hier bij blijf want er zijn toch ook nog 2 andere september mama's hier voor lola/irma; wanneer gaan jullie de ha/vk bellen? wij zijn hier (orlando en ik) erg verkouden beetje balen hoor, moet as woensdag met orlando naar het cb ook voor de bmr prikjes hoop dat hij er weinig last van gaat krijgen zeker omdat hij nu ook zo verkouden is. ben ook benieuwd hoe lang en zwaar hij nu is. vanmiddag maar 1 uurtje werken! dit is echt uitzonderlijk gr saskia noura; wat een supergoed nieuws zeg, fijn te horen dat het zo goed is, ben blij voor je, en ook nog een 3 dgn eerder lekker hoor.
Noura, joepie! Wat een goed nieuws! Saskia, ja van zoiets word je onzeker. Met Liene heb ik het ook gehad. Dus het wil daarom niets zeggen, maar natuurlijk wil je liever niets rood/bruin zien. Zo Liene is wakker, we gaan even naar de winkel. Kan Ben nog wat verder doen. Straks heeft Ben examen en als Liene in bed zit, typ ik nog snel 2 lessen uit en sta ik nog steeds 1 dag voor. Saartje
goed zo saar... je gaat lekker zeg hier was ruth pas om kwart over 11 wakker en inmiddels slaapt ze dus alweer... {al een half uur nu...} ga ff metwas bezig....