ooooooh saskia dat had ik nog niet gelezen, gefeliciteerd! en maak je niet te veel zorgen, bruin betekend over het algemeen oud bloed. ik weet makkelijk gezegd ik ga nu even liggen moet straks werken en nog eten koken, en ben ook nog moe.
Noura helemaal geweldig meid dat alles goed is! Valt er ook weer een last van je af toch? Saskia, ik heb vanmorgen contact gehad met de vk over mijn operatie en voor de echte eerste controle moet ik nog een week of 5 wachten... Eerst mogen we een echo laten maken over ongeveer twee weken (moet ik de afspraak voor maken) en dan pas naar de vk. Wat betreft de operatie, de vk en de anesthesist geven aan dat het toch beter is om te wachten tot de eerste drie maanden voorbij zijn. Omdat er toch nog wel een risico is. Toen ik dat hoorde was ik eerst geneigd om het dan maar uit te stellen tot na de bevalling maar dat vinden ze ook geen goed idee omdat ik er een ontsteking bij heb en die moet toch eigenlijk wel zo spoedig mogelijk weggehaald worden. De nieuwe data heb ik ook meteen gekregen en die is op vrijdag 28 maart. Dan ben ik bijna 14 weken zwanger (als het allemaal goed blijft gaan) Ik vind het echt heel erg spannend allemaal.
hi, ff snel, irma; fijn te horen dat je iig concreet te horen hebt gekregen dat het zo moet gaan lopen ben hier nu toch alweer aan het piekeren hoor heb nu rossige afscheiding! ... gr
noura: gefeliciteerd met de mooie uitslag! en dan nu ook nog 12 weken zijn! saskia: kan ook nog een kleine innestelings bloeding zijn. Irma; het is op zich fijn dat je voor je bevalling geopereerd wordt. saar: typse! ik wil even 2 foto's spammen. hoezo tv verslaafd?
@Eve: Fynn's oogjes zijn nu toch wel heel erg zielig hoor! Een (heel voorzichtig) kusje erop van Jasmijn... @Noura: Fijn dat alles er zo goed uitzag! Een hele opluchting toch weer... @Melliemel: We moeten er natuurlijk wel voor waken dat dit geen bevallingstopic gaat worden... Ja, je weet dat een beetje bloedverlies er bij kan horen, maar ik kan me voorstellen dat je je rot schrikt wanneer er iets roods of bruinigs aan je wc-papiertje zit... @Slingding: Kijkt Kailynn soms naar Nijntje op tv? Ze kijkt zóóó geconcentreerd... Hier dus nog steeds niets wat symptomen betreft: niet positief en niet negatief...
wat een lieve fotos cynthia! eve zielig hoor van de oogjes van fynn. hoop dat het snel opknapt lola die symptomen komen vast nog wel, bij mij ook niet in het begin, maar ze kwamen toch echt, en ik ben nu zoooo blij dat ik weer een beetje mezelf ben irma dan heb je in ieder geval de operatie gehad, en ben je er vanaf toch otje succes bij prenatal gnessy nog aan het afwassen?
wiw... nee afwas was allang gedaan.... maar nu de was nog...... Eerst twee kids onder douche door doen en dan vaatwasser..... cynthia wat een geweldige foto's van kailynn wat een lekker ding is t......
en nu rood, sorry mensen ik weet het het is geen bevalligsforum maar wil het alleen met jullie delen ben erg verdrietig gr
@Saskia: Ach lieverd, ik kan me voorstellen dat je verdrietig bent. Een knuffel voor jou; @Eve: Bedankt voor het enorm lieve kaartje van jou en Fynn. Heel attent van je. @Noura: Wat fijn zeg, dat alles goed was met de nekplooimeting. En wat fijn dat je die 12 weken grens al hebt bereikt! @Irma: Kan me voorstellen dat je het spannend vind allemaal. Ben je al een beetje aan het idee gewend? @Cynthia: Die foto waarop Kailynn tv zit te kijken is echt geweldig, ze zit echt heel aandachtig te kijken. Met demi gaat het nog niet zo best helaas. Vandaag heeft ze wel weer redelijk gegeten en gedronken, al wil ze nog steeds helemaal geen melk en geen avondeten. Maar toen kreeg ze vanavond ipv avondeten wat fruit en toen begon ze ineens in haar kinderstoel over te geven. Echt hele golven kwamen eruit, zelfs de muur zat onder . En ze is dus ook nog aan de diarree. De kinderarts kreeg ik vandaag niet te spreken, hij belt morgen om 11 uur. Jeroen bleef vandaag bij Demi dus ik hoefde vanochtend alleen voor mezelf te zorgen en dat was best lekker voor een keertje (ik doe dat altijd, omdat jeroen al heel vroeg de deur uit moet). Ik was om 7.30 uur al op het werk en heb dus mooi wat extra tijd gespaard.
Pfff... drukke dag gehad. Ik had Koen om 11.30 naar het kdv gebracht. Daarna even snel boodschappen gaan doen. Nou, dat was echt balen. Het waaide echt heel erg hard en ook nog regen. Kon niet beter natuurlijk! Vanmiddag rijles gehad van 15 tot 17 uur. Het gaat steeds beter. Aleen daarna ben ik wel hartstikke moe hoor. Nu moest ik meteen Koen halen en eten koken en Koen was nogal huilerig dus erg vermoeiend. Stefan heeft hem tegen 18.30 in bed gelegd. Eve: Wat sneu dat Fynn z'n oogjes zo erg ontstoken zijn! Beterschap hoor. Jeetje lijkt me enorm vermoeiend, maar 1 uurtje slapen per dag! En dan zo lang wakker? Koen is al helemaal op als ie 3-4 uurtjes wakker is Slingding: oei oei, die tandjes weer he? Sterkte voor Kailynn. Wat een schattig meisje zeg, op die foto's. Noura: Wat fijn dat er goed nieuws was bij de nekplooimeting. Ben heel blij voor je. Nu kan je gaan genieten he? Irma: Wel fijn voor je eigen gevoel dat het toch ietsje is uitgesteld. Zou natuurlijk heel erg zijn als het invloed heeft op je prille zwangerschap. Dan doe je natuurlijk alles om iets fouts te voorkomen. Saskia: Oei, bloedverlies? Meid ik hoop voor je dat het gewoon een kleine innestelingsbloeding is! Sterkte. Misschien even je HA/VK bellen? Lola: Eigenlijk zou je er bijna van gaan balen dat je geen klachten hebt he? Ik had dat ook bij mijn prille zwangerschap van Koen. Nergens last van, ik voelde me niet zwanger. Dus dacht ook: ojeetje. Maar op een gegeven moment werd ik dus duidelijk hartstikke misselijk rond de 8 weken (LEUK! >>> NOT ) Groetjes Otje
Saskia, heb je eigenlijk veel bloedverlies gehad? Ik heb bij demi in het begin ook gebloed, en toen was het ook echt helderrood. Achteraf bleek er een haarvaatje ofzo gesprongen te zijn en er was dus niks aan de hand.
Saskia: jeetje.... het hoeft nog niks ernstigs te beteken he (kijk maar naar noura) het kan zoals ik al eerder zei een innestelingsbloeding zijn. Duckie: Arme Demi ze is echt flink beroerd, ik wens jullie heel veel sterkte! en hopelijk is het gauw morgen 11 uur zodat je met de kinderarts kan overleggen. eve: wat zielig voor Fynn!, hopelijk gaat het nu gauw weg met die zalf. Otje: zat je allemaal niet mee, ga maar lekker op de bank hangen! lola: ik had ook nergens last van op den duur was ik wel moe in combi met nachtdienst dubbel moe, maar ik had verder nergens last van.
@Melliemel: Ach... wat ontzettend sneu meid! Ik vind dit echt heel erg, maar blijf hopen dat het vals alarm is. Ook een héle dikke knuffel van mij... (Enne... de opmerking dat we moeten uitkijken er geen bevallingstopic van moeten maken, was er één met een knipoog - daarom stond er ook een smiley achter. Natuurlijk zijn we er voor elkaar om goed - en helaas soms ook minder goed - nieuws omtrent zwangerschap met elkaar te kunnen delen...)
@Duckie: Ach arme Demi, het meiske is echt overduidelijk niet in orde. Ik vind het erg zielig! En dan kreeg je ook nog eens de kinderarts niet te pakken, wéér vertraging... Deze is voor Demi: @Otje: Misselijkheid is nu 'toevallig' nét het enige symptoom waar ik niet op zit te wachten...
meiden jullie zijn super lieff hier heb ik weer een extra troost bij duckie; vind het zo naar te horen hoe het met demi gaat, desnoods hap weer bellen als je het niet vertrouwd he?! slingding; geweldige foto's wat een mooie meid heb je toch sorry dat ik verder ff niet reageer maar voel me nog niet helemaal top, ga morgen ff bellen met ha/gyn en dan maar kijken wat ze zeggen wss afwachten maargoed gr
pff Melliemel! sterkte dat zullen spannende dagen zijn. Ik hoop dat alles goed blijft gaan. Duckie jij een dikke knuf voor Demi. Jullie hebben het echt flink te verduren. en bij aarzeling gewoon naar de HAP gaan hoor. Dit klinkt me toch echt niet prettig in de oren. Fynn sterkte met de oogjes. dat ze maar snel minder rood mogen zijn! Ik zei vanmiddag vlak voordat ik Nick mee naar huis nam van de gastouder dat hij nu wel hele stukken liep maar nog niet zelf vanaf de grond ging staan, maar hier toch nog een steuntje/tafel/stoel bij nodig had. Dat heeft hij gehoord denk ik want thuis liet hij effe zien dat hij dat toch echt wel kon! en grappig om te zien, bij de gastouder rent hij bijna achter de loopkar aan....