December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    GEMELD :) . Heb met Eve afgesproken dat ik haar iig een sms stuur, mocht ik weeën krijgen, zodat jullie dan ook op de hoogte zijn. Al kan dat natuurlijk nog weken duren...al is het volle maan vannacht en Lynn is ook geboren met volle maan ;) :) .

Karin, dat was wel schrikken dat die deur uit z'n sponning kwam. Heb je er toch geen blauw oog aan overgehouden?

Noura, wat fijn zeg dat alles goed is met jullie beebje. Willen jullie eigenlijk weten wat het geslacht is?

Gnessy, lieve foto's van Ruth. Knap zeg dat ze overal slaapt, Lynn heeft rust nodig en slaapt alleen in haar bedje.

Duckie, ach, wat sneu dat Demi zo ziekjes blijft. Ik hoop ook dat je deze week nog naar de kinderarts kunt komen. Ben benieuwd wat hij te vertellen heeft. Fijn dat je moeder oppast, al wil je het liefst zelf bij haar zijn nu ze zo ziek is. Geef haar maar een dikke pakkerd als je thuiskomt.

Eve, ben ik helemaal vergeten te zeggen....ik mis Fynns' boerderij als banner :( . Wil dit elke keer al zeggen, maar vergeet 't steeds :oops: .
    Enne...bedankt weer voor je lieve kaart! Ik wil je echt complimenteren dat je zo attent bent naar iedereen toe. Je bent SUPER!
    En vanavond wel foto's spammen he van Fynn en Rick.

Saar, heel bekend hoor...dat huilen. Hier vloeien ook zeer regelmatig hormonale traantjes. Ben je nog uiteten geweest trouwens?

Saskia, hoe was het bij de huisarts? Ik kan me zo goed voorstellen dat je bang bent nu. Ik duim echt voor je dat het allemaal goed komt. Knuffel van mij en Lynn.

Cynthia, wat een gaaf drumstel :thumup: . Ik wil toch wel heeeeeel graag een foto zien met Kailynn erachter. We hebben toevallig voor Lynn afgelopen zaterdag een trommel gekocht. Het trommelen zelf vindt ze nog helemaal niks, maar ze legt elke keer haar trommelstokjes netjes op de trommel en gaat vervolgens keihard klappen :rolleyes: . Wel heel grappig om te zien.
    Wat lief van je vriendin.

Batchie, moet zeggen dat ik het wel met Lola eens ben. De laatste keer dat je hier postte was toen je dacht dat je een miskraam kreeg en je naar het ziekenhuis moest die middag. Iedereen leeft met je mee en wacht op een berichtje en vervolgens laat je tot vandaag niks meer van je horen. Natuurlijk snap ik dat je zoiets eerst moet verwerken, maar aangezien we een hechte groep moeders zijn, had ik het persoonlijk fijner gevonden als je iets had laten horen. Ik wil je niet aanvallen hoor, maar wilde het wel eventjes kwijt.

2. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    even 5 blz bijgelezen....

3. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Lianne, heb jij trouwens al je tatoeage laten zetten?

4. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    he bianca: hjoe is het vandaag met je?
    succes morgen bij de gyni.

lianne: al bijgelezen.

batchie: ik ben het wel met bianca en lola eens.
    het is zo een beetje een richtings verkeer zeg maar.

ga nog even een rondje fietsen met kailynn.

5. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Bedankt Cynthia! Heb momenteel veel pijn in m'n nek, bovenrug, bekken en schaamstreek. Hou heel veel vocht vast, voel me echt opgeblazen :( . Ach...de laatste loodjes...
    Fiets ze!

6. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Oei Saskia, wat lees ik nu.
    Echt ontzettend rot dat je bloedverlies hebt. Hoe was het bij de huisarts?
    Heb je de teststrip van de digitale test toevallig bewaard? Hierop is nl ook een HCG-streep te zien en als die bij latere testen steeds lichter wordt is dat geen goed teken. Hetzelfde als bij gewone testen dus. Misschien dat je er iets aan hebt?!
    Maar idd, wat Saar zewgt klopt. 50% van de bloedingen in het eerste kwartaal heeft niets te betekenen.
    Duim voor je dat het goed blijft gaan.

7. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Saskia, vervelend voor je die bloeding Sterkte!

Bianca, je hebt het zwaar he? Hoop voor je dat je niet lang meer hoeft.
    Laat Gijs maar snel komen.
    Heb de tatoeage nog niet laten zetten :oops:

Slingding, wat een gave foto's en helemaal top dat drumstelletje!

Gisteravond afscheid genomen van onze vrienden, donderdagochtend vertrekken ze naar Peru :cry:
    We hebben hun auto voor een hele leuke prijs overgenomen, een ford escord stationwagen op lpg.
    Maar ik had ze liever hier gehouden, was een erg emotionele avond.

Morgen gaan de kindjes weer naar de oppasmoeder, ze komt hier om 6.15 aan huis, dan kan ik naar mijn werk, zij maakt de meiden om 6.50 wakker en neemt ze dan op de fiets mee naar haar eigen huis.
    Daar gaan ze lekker ontbijten met de kinderen van haar,
    Ik ben heel blij dat ze bereid is om zo vroeg bij mij aan huis te komen.
    Mijn man werkt nl ook in de zorg en heeft nu laat-slaap-vroege dienst.
    Gelukkig komt dit maar heel weinig voor dat ik die dag ook een vroege heb.
    Ik ga nu even klokhuis kijken met Ianka

8. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    lianne: het is zeker fijn dat de oppas zo vroeg aan huis komt, heerlijk!
    werkse morgen.

ik ga morgen een dagje naar Dongen toe naar Karin,
    ga eens kijken hoe het vordert bij Nick zijn nieuwe kamer.
    dus morgen ben ik er effe niet.

9. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Slingding, gezellige dag gewenst samen met Karin.

Noura, wat fijn dat het kindje er zo goed uit zag!
    Hoop dat je nu wat rust vind, en kan gaan genieten van je zwangerschap.

10. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Batchie: FIjn dat het goed met je gaat. En wat is Vishesh al lang zeg! Maaar hij is natuurlijk ook een van de oudste hier.

@Irma en Eve: En? hebben jullie het gezellig gehad?

@Saar: Wat lief van Liene dat ze je ging troosten door haar schaapje te geven. Leuk voor jullie vrienden dat ze naar zo'n lange tijd wachten een kindje verwachten.

@Saskia: Hoe was het bij de ha?

@Cynthia: Leuk dat drumstel. Nu nog een foto met Kailynn op het drumstel.

@Bianca: Als ik het zo lees dan ben je inderdaad aan die laatste zware loodjes begonnen. Ik kan me voorstellen dat het zwaar voor je is. Hopelijk laat Gijsje geen weken meer op zich wachten maar komt hij net als Lynn ietsje vroeger.

@Lianne: Wat fijn zo'n flexibele oppas zeg. En dat lijkt me inderdaad triest, als je afscheid moet nemen van goede vrienden :cry:

En over demi: Vanochtend overleg gehad met de kinderarts en er zaten teveel witte bloedlichaampjes in haar urine en twee verschillende bacterien. Op grond daarvan is het lastig om vast te stellen of het nou echt een blaasontsteking is, omdat ze dan vaak maar 1 bacterie vinden, maar hij vermoed geloof ik toch van wel. Hij wil het blaasonderzoek gaan doen, en dat krijgt ze dan op woensdag 13 februari. De komende week mocht het nog niet omdat deze antibiotica kuur eerst over moet zijn, omdat ze dan zeker geen blaasontsteking mag hebben en daarna gaan we een weekje met vakantie, maar dat was ook geen probleem. Tot die tijd moet ze wel, na deze antibiotica kuur, preventief antibiotica blijven slikken zeker t/m het onderzoek en misschien nog wel langer.
    De diarree en het overgeven duidt waarschijnlijk toch ook nog op iets anders, waarschijnlijk ook door een misschien lagere weerstand.
    En de antibiotica versterkt de diarree, dus dat is een vervelende bijwerking.
    Als we onzeker zijn mogen we altijd bellen. Het is belangrijk dat ze minimaal 1x per dag een goede plas doet.
    Snappen jullie het nog een beetje?

11. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Kom even kijken of Saskia al nieuws heeft van de huisarts...

Bianca, hoop voor je dat je de laatste loodjes een beetje goed doorkomt. Klinkt als geen pretje. Sterkte ermee.

Duckie, wat balen dat Demi nu tóch nog dat vervelende onderzoek moet ondergaan. Echt zielig.
    En hoop dat ze snel een beetje opknapt van wat ze nog meer onder de leden heeft. Zielig hoor, dat ze zo aan't sukkelen is. Een dikke knuffel voor haar van Jikke en mij.

12. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Hoi hoi,

Even een kort berichtje van mij en wat foto`s om jullie een indruk te geven van onze mannetjes!
    Ik heb echt een heel fijne dag gehad en Rick ook, hij is helemaal totalloss en ligt al lekker in zijn bedje! Hier hadden we het lange reizen wel heel erg voor over! En Rick in de draagzak was een groot succes en heel gemakkelijk, ik had zelfs de buggy niet mee hoeven nemen omdat het zo goed ging.

13. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
  14. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
  15. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
  16. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
  17. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
  18. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
  19. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    irma: leuk die foto's van de mannetjes.

ilse: sterkte he met je meisje!
    probeer maar heerlijk te genieten op vakantie.

20. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0

Deel Deze Pagina