December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    Orlando......04/11/06 (2265gram 43cm).......23 jan/14mnd3wkn.....................9200 gr........76.0cm
    Vishesh......17/11/06 (2900gram 53cm).......18 jan/14mnd1dag....................12.576 gr.....86.1cm
    Jiri..............30/11/06 (3275 gr, 49 cm......... 13 nov/11.5 mnd........................10.000 gr.....76 cm
    Kailynn.......03/12/06 (2715 gr, ? cm)...........1 nov /11 mnd............................9140 gr........73.0 cm
    Liene..........05/12/06 (3560 gr, 51 cm).........11 dec / 1jr 1 wk........................7820 gr........70.0 cm
    Lynn...........06/12/06(2900 gr, 48 cm)......... 07 nov/ 11 mnd..........................9890 gr........75 cm.
    Teun..........08/12/06 (3390 gr, 51 cm...........06 nov./ 11 mnd........................10035 gr.......75 cm
    Nick...........13/12/06 (3285 gr, 50 cm)..........8 nov,10mnd 3 wk......................9735 gr........71,5 cm
    Dimphy......15/12/06 (3510 gr, 52,5 cm).......24 december 12 mnd.................10680gr......76.2 cm
    Thijs..........17/12/06 (3060 gr, 46 cm)..........21 sep/9 mnd, dag.....................9500 gr........72 cm
    Fynn..........19/12/06 (4010 gr, 54 cm)..........21 nov/11 mnd..........................11355 gr.......77,5 cm
    Demi..........19/12/06 (3575 gr, 52 cm)..........20 nov / 11 mnd.........................9105 gr........72,5 cm
    Safouane...21/12/06 (2870 gr, 47 cm).........26 nov / 11 mnd..........................8900 gr........73 cm
    Rick............22/12/06 (3600 gr, 50 cm)..........4 oktober/9mnd+12dgn.............11.115 gr.....74 cm
    Thijmen......22/12/06 (3300 gr, 54 cm).........6 december /11mnd+14dgn.......11.160 gr......80 cm
    Ruth...........22/12/06 (2830 gr,46cm)...........19 december/ 12mnd, .............8140 gr.........72 cm
    Jasmijn.......23/12/06 (3890 gr, 50 cm).........18 december/12 mnd.................9805 gr.........74,5 cm
    Wessel.......25/12/06 (3515 gr, 52 cm).......26 november/11 mnd+1dag.........9900 gr........76 cm
    Koen..........28/12/06 (4050 gr, 54 cm).........28 november / 11 maanden.......10420 gr.......75,5 cm
    Jikke...........29/12/06 (3400 gr, 50 cm).........13 dec / 11,5 mnd......................8990 gr.........74 cm

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wat fijn saskia dat orlando het goed doet, en wat een bikkel zeg.

ik zou vanmiddag nog 2 uurtjes werken gaan, maar krijg de mevrouw waar ik heen zou gaan niet te pakken. dus dat zal waarschijnlijk niet doorgaan.

dankjewel lola. volgens de laatste echos was ik zondag al op de 12 weken, ik wacht nog even met aanpassen omdat ik niet weet of de vk de datum aan gaat passen.

gnessy het bloedverlies is hier nog steeds dagelijks, maar moet zeggen dat ik er wel aan gewend ben. ik heb alleen vandaag de vk gebeld om te vragen hoe het met mijn ijzergehalte zat, ik had de uitslag van hun bloedtesten nog niet gehoord, maar dat is goed. ze bellen me vandaag nog even terug, want ik ben vergeten zaterdag te vragen wat en hoe nu, omdat ik niet steeds wil bellen, maar ik wil ook niet het risico lopen dat ik mischien te lang ga doorlopen. want 2 a 3 inlegkruisjes per dag is niet echt weinig.

ik heb een superleuke koop op marktplaats gedaan, 2 positie jeans, waarvan 1 skinny, heel leuk. ze sluiten mooi aan, dus weet niet of ik ze tot het eind kan dragen, maar voor de komende tijd heb ik wat leuks.

3. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Eve, het programma boer zoekt vrouw is wel helemaal 'je-van-het' ;) . Al moet ik bekennen dat ik het programma nog nooit heb gezien. Komt waarschijnlijk doordat ik heb samengewoond met een boerenzoon en daar nog trauma's van heb :( . Maar ik vind je banner idd een beetje gewoontjes....sorry :oops: ;)

Lianne, kan me voorstellen dat het moeilijk en emotioneel is om afscheid te nemen van jullie vrienden. Peru is niet eventjes bij-de-deur, helaas.

Eve en Irma, jullie mannen hebben het wel naar hun zin gehad zo te zien. Haha Eve, nu zie ik idd dat Fynn een bol buikje heeft...kan Lynn een beetje van z'n buikje krijgen, zodat haar broeken niet meer afzakken ;) . Mooie foto's trouwens.

Otje, kan me voorstellen dat je je brak voelt. Ik hoop dat je nog wat kunt bijslapen vandaag en anders vanavond vroeg onder de wol ;) .

Saar, ik krijg (meen ik) 44 uur kraamzorg, verdeeld over 8 dagen, dus 5.5 uur per dag. M'n eigen bijdrage is 3.50 euro per uur, maar daarvan krijg ik de helft terug van het ziekenfonds.

Saskia, stoer zeg van Orlando dat hij bijna niet moest huilen. Ik hoop ook voor je dat 'ie er weinig last van gaat krijgen. Hoe gaat het verder met je?

Ik hoop dat m'n vader vanmiddag met mij eventjes over de grens wilt rijden. Daar is nl. een superdure boetiek met babykleding van o.a. Donaldson, Burberry (niet mijn stijl, maar goed), Chipie etc.etc. En ik zie dat het nu deze week 4 halen 1 betalen is, dus ik wil eigenlijk een paar shirtjes scoren. Mocht hij niet willen rijden, dan kan ik pas zaterdag gaan en ik denk dat er dan weinig keuze is, aangezien de aanbieding vandaag in gaat.

Lola, en hoe was je 5e zwangerschapstest?

Noura, leuk he, marktplaats.

Duckie, hoe gaat het vandaag met Demi?

Karin en Cynthia, veel plezier!

Bij de gynaecoloog was alles goed. M'n bloed en urine zagen er goed uit. Ons Gijsje is idd helemaal ingedaald. En m'n bloeddruk is hetzelfde, alleen de bovendruk ietsje hoger, vorige week 110/90, nu 120/90. Volgende week moet ik weer terugkomen.

4. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Pfff, ik weet niet wat ik heb hoor. Ben misselijk, heb koude rillingen en ben erg moe :(

@Lola: Heb soms ook wel es het idee dat die kleintjes meer kunnen. Maar het ontbreekt gewoon een beetje aan durf. Jasmijn is hier idd het bewijs van :D En ik las laatst dat de hoektandjes als laatste doorkomen dus Jasmijn doet het helemaal goed!

@Saar: Tja, dat wordt dus toch een huisdiertje kopen voor Liene ;) Of vindt Ben het ook niks?

@Orlando: Grote jongen! :thumup:

@Bianca: Haha, samengewoond met een boerenzoon. Vind het eigenlijk wel leuk klinken :D Zal speciaal voor jou de banner in ere herstellen ;) Zo'n buikje is best lastig hoor. Alle broeken zitten te strak :( Maar ja, broeken die afzakken is ook niks...En ben je nog naar de uitverkoop geweest? Had wel graag meegewild hoor. Vind dat Donaldson toch wel erg mooie dingen heeft. En wss hebben ze daar ook wel iets van River Woods. Ben benieuwd wat je gekocht hebt. Fijn dat alles weer goed was bij de vk. Laat nu de pret maar beginnen... ;)

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Bianca: Hoe vind je deze banner? Mocht je em ook niet leuk vinden verander ik em gewoon weer hoor ;)

6. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Eve, jij blijft ook maar 'kwakkelen' he met je gezondheid. Is je verkoudheid inmiddels al wat over of ook nog niet? Ik hoop dat het niet door gaat zetten en dat je niet ziek gaat worden.
    Enne...het samenwonen met een boerenzoon was verre van leuk...althans, ik zal niet alle boerenzoons over één kam scheren, maar voor mij iig géén boerenzoon. Ach, Michel is een zoon van een échte ambtenaar :rolleyes: ....althans, ik herken m'n schoonvader in alle cliché moppen over ambtenaars :) .
    Volgens mij ga ik niet meer weg vanmiddag. Mijn ouders gingen eerst nog even naar de woonboulevard en aangezien het al bijna 15.30 uur is, verwacht ik niet dat mijn vader nog zin heeft om door te rijden naar een kledingzaak...hij houdt nl. niet echt van winkelen :rolleyes: . En ze hebben daar ook idd Riverwoods.

7. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Eve, deze is al een stuk leuker!

8. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Bianca: Gelukkig maar! Dan houden we deze er even in ;) Jammer dat je niet meer bent gaan shoppen. Maar scheelt mss ook wel weer een boel geld. En wie weet waren alleen de lelijke dingen in de uitverkoop (dit zeg ik maar even om het 'leed' te verzachten ;) ). En ik word best wel chagrijnig van dat kwakkelen. Heb sinds sinds eind oktober zelden echt fit gevoeld. Bloed is een paar keer nagekeken en dat was goed. Het is gewoon echt een combi van te weinig slaap, vermoeidheid (of ik ben de hele dag aan het werk of de hele dag met een wakkere Fynn bezig) en minder weerstand. Heb echt het gevoel alsof ik in een vicieuze cirkel zit. Hoop nu echt dat de lente verbetering gaat brengen. Nog ff doorzetten dus.

Ga nu maar weer even naar buiten. Wie weet knap ik daar wat van op. Iig draait de middag dan weer en is het snel weer avond zodat Fynn weer lekker gaat slapen :D

9. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Eve, ik zou er ook chagrijnig van worden als ik jou was. En vooral omdat het steeds maar niet beter gaat :( . Ik had het er toevallig vanochtend nog met mijn schoonmoeder over, dat de winters tegenwoordig meer op de herfst lijken. Als het nu een stuk kouder zou worden en een lekker zonnetje zou schijnen, dan zou het al een stuk beter zijn voor ieders gezondheid.
    Wandelse..

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hahahaha ik las even snel, en mijn eerste gedachte was van heeft eve zich opgegeven voor boer zoekt vrouw :oops: haha , ok heb daarna beter gelezen

bianca wat fijn dat alles goed was bij de gyn. en jammer dat je niet hebt kunnen shoppen. wij hebben hier ook zo`n winkel en dat is ook altijd leuk zulke dagen.

eve nou jij blijft aan het kwakkelen, beterschap!

ben net terug gebeld door de vk, de afspraak is naar voren geschoven, zodat ik over een week al terecht kan. ik zit toch met best veel vragen, en dan kunnen ze me meer uitleggen, en ik kan mijn vragen kwijt. er word dan extra tijd vrij gemaakt. en waarschijnlijk mag ik ook vaker komen om het hartje te luisteren.

11. @Melliemel: Het valt me op dat Orlando mooi meegroeit met het gemiddelde decemberkindje, terwijl Vishesh duidelijk een stuk groter en zwaarder is...
    Hoe gaat het met jou vandaag?

@Noura: Leuk, een skinny positiejeans... wil ik óóóók! Ik heb zelf ook een lekker skinny jeans (stretch) en dat ding zit minstens zo comfortabel als een joggingbroek. Samen met de huidige tuniek-mode maakt dat ik dat nog lang kan dragen de komende tijd... :D
    Fijn dat je eerder terecht kunt bij de verloskundige!

@Bianca: Gijs is braaf :D ! Merk je nu ook dat je weer vaker naar het toilet moet?

@Eve & Bianca: Jasmijn heeft ook zo'n bol buikje (net als haar opa... ;) ), maar daardoor zitten shirtjes snel te strak, terwijl de mouwen nog aan de lange kant zijn. Broeken zakken evengoed af. Denk maar aan jezelf op het einde van je zwangerschap. Bij mij zakte toen alles af, omdat de elestiek de weg van de minste weerstand zoekt... :D

@Eve: Niet de griep krijgen hè! Of heeft Irma je aangestoken... ;) ?

@Noralien: Veel plezier met je nieuwe 'speelgoed'... ;)

De 5e test was (ook) positief, zelfs zó positief dat ik deze week al mag starten met urine verzamelen. Dat wordt dus weer weken staand plassen, want met die 'sapkan' tussen mijn benen gaan zitten, lukt mij écht niet... :(

Vanmiddag is een vriendin van de pufclub een kop thee komen drinken, maar tussen haar zoontje en Jasmijn ontspon zich een regelrecht drama! Ivo had bij aankomst een poepbroek en mijn vriendin ging dus meteen naar boven om hem te verschonen. Toen ze weer beneden kwamen, had Ivo de KiKa-beer ivan Jasmijn in zijn handen. Ondertussen had Jasmijn Ivo's pandabeer ontdekt. Nu is de KiKa-beer niet Jasmijn's favoriete knuffel, maar om dan een andere kindje ermee te zien spelen gaat wel érg ver! Omgekeerd kon Ivo het niet waarderen dat Jasmijn zíjn pandabeer had. Dat werd dus flink krijsen en elkaar de beren uit te handen proberen te trekken! We moesten er eigenlijk wel hard om lachen, voor zover we elkaar nog konden verstaan door al dat kabaal.

Nog zoiets: Jasmijn werd vanmiddag 1,5 uur te vroeg wakker en rond 15.00 uur gaf ze aan weer moe te zijn. Ze liet zich gewillig in bed stoppen, maar begon iedere keer te huilen wanneer ze de geluidjes van haar Pooh-auto hoorde. Ja, daar was Ivo dus mee aan het spelen. Pas nadat hij zich op een geluidloos speeltje ging concentreren, viel Jasmijn in slaap... :rolleyes:

Hoezo, lekker sociaal... ;) ?

12. Niet meer actief

was ik weer ff... ben kapot, is een dag dat ik ontiegelijk veel energie verloren ben.....

heb kinderarts gebeld en glutentest was oke.. Nu ontlasting inleveren {even via de h.a. regelen} en dan met een week of wat moet daar ook uitslag van zijn. Aan de hand daarvan gaan we verder kijken..

Bij de kno arts... Gelukkig met jordy alles goed op dat gebied... Ruth daar in tegen is de pisang... D'r neusamandelen zijn vergroot wat er dus voor zorgt dat ze elke keer de bovenste luchtwegen ontstoken heeft. En ze heeft vocht achter haar trommelvliezen. Rechts erger als links. Nu moet ik volgende week dinsdag langs de anesthesist en krijg ik rondleiding. Daarna word ik gebeld wanneer ze geopereerd gaat worden. Ze gaan haar neusamandelen eruit halen en beide oortjes worden door geprikt..
    Beiden vonden het onderzoek bij de kno arts niet plezierig, maar was te doen.
    Omdat ruth geopereeerd moet worden moest die dus nog bloedprikken. D;r waren geen aders in het elleboogje te vinden, dus dan maar via de vinger.. Maar meewerken ho maar. Ze was helemaal overstuur en was echt heel sterk.. K heb daadwerkelijk spierpijn van overgehouden.. Maar goed. het is gelukt dus.....

noura: fijn dat je eerder terecht kan.....

lola: Nu al wat meer het zwanger gevoel nu je nogmaals test heb gedaan en mag gaan verzamelen voor de mvm?

Saar: goed zo een schema. ik zou het niet volhouden denk ik.

hier nog twee bij wie de broeken afzakken.... gleukkig bestaan er riemen... en een bol buikje is hier alleen na het eten...

bianca: goed zo gijs..... hopelijk duurt het niet al te lang meer voor je!

eve: beterschap.... Breng maar hier, ik word toch niet ziek......

13. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

ben net klaar met werken en reageer dus nu ff. vanaaf behendigheidscursus voor tikus dus ben ik er wss niet mijn moeder past op orlando.

batchie; vind het juist niet erg om te weten hoe een miskraam herkenbaar is, kijk het is natuurlijk niet leuk en ben er verdrietig van hoor, maar ga uit van een miskraam (is ook beetje zelfbescherming hoor) zo voelt het voor mij nml ook.

eve; idd ik test dus volgende week aan het einde van de week nog een keer, want dan zal het zeker uit mijn lichaam zijn aangezien het een prille zwangerschap was, .....stel dat het dan nog aanwezig is.....dan ben ik blij dat ik een echo krijg want dan weet ik hoe het zit, er dan vanuitgaande dat niet alles weg is(aangezien ik voor orlando een missed abortion heb gehad, een miskraam die niet door mijn lichaam zelf is uitgestoten).

lola; ja ik vond het ook raar dat de gyn dit zij hoor, en ga het zeker met de echo nog eens vragen

saar; ahh jammer dat liene het minder vond buiten, volgende keer nog eens proberen maar dan op de stoep?!

lola; ah die jasmijn loopt dus eigenlijk gwoon 'los' kun je wel stellen ze kan het gwoon alleen denkt ze zelf nog van niet nou duurt vast niet lang meer, dan word het echt een grote zus ;) ohh goed hoor een kiesje
    \
    saar; nou we spreken binnenkort dan wel hier af ok? na 10 mrt was het he?

noura; gefeliciteerd met je leuk geslaagde kleding, lekker hoor

bianca; goed te horen dat het allemaal ok was bij de gyn enne hoop hier met je mee hoor... oh lees net dat het wss niet meer doorgaat helaas

eve; wat balen dat je je weer niet fit voelt zeg,

noura; wat zal je dat een lekker gevoel geven zeg meerdere keren het hartje beluisteren en extra controles!?

lola; ja je bedoelt als je het vergelijkt met letterlijk 4wkn terug zeg maar? heb daar ook eens naar gekeken en dan is hij heel gemiddeld :) . dus ja daar zal het dan wel aan liggen :) . hihi moet lachen om het verhaal heel herkenbaar hoe ze dan toch echt wel let op haar speeltjes he? ;)

gnessy; fijn dat de glutentest ok is zeg balen alleen van het onderzoek bij de kno arts voor ruth, maar vocht achter d'r trommelvliezen betekend toch niet altijd dat het doorgeprikt moet worden, heeft toch ook met bv verkoudheid te maken enz?
    zal dan zeker zo zijn dat omdat haar amandelen ook opgezet zijn het herstel sneller is wanneer deze doorgeprikt worden?

ga ff mijn uren maken en dan orlando ophalen bij mijn zus, kijken hoe hij het verder gedaan heeft?

gr saskia

14. Niet meer actief

juist omdat ze het heel vaka benauwd heeft e.d. en continu verkouden is, ontsteking / infectie aan bovenste luchtwegen e.d..... is t voor haar beter dat door geprikt word... zodat ze minder benauwd en minder snel verkouden word.....

15. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    De wandeling heeft me goed gedaan. Heb ook meteen de kadobon van Ici Paris ingeleverd (had ik met Kerst gekregen). Heb nu dus weer es een lekkere dagcreme en foundation van Clinique :D Is weer es wat anders dan het huismerk van de DM ;)

Denk dat het kwakkelen van mij ook wel gedeeltelijk psychisch is. Kan nml enorm opknappen van wat aandacht en gewoon weer even iets anders doen. Zal mezelf dus bij tijd en wijle even moeten oppeppen.

@Noura: Haha, en wat nog erger is: ik heb daar idd wel es aan zitten denken :oops: :) En wat een super vk heb je. Die denkt echt met je mee!

@Lola: Mag je dan niet eerst in een bekertje ofzo plassen en het daarna overgieten? En zou het er niet gewoon aan gelegen hebben dat Jasmijn liever met Fynn had gespeeld? ;) Maar desalniettemin vind ik het een komisch verhaal. Lekker typerend voor deze leeftijd :D

@Gnessy: Gelukkig was met Jordy alles goed. Minder dat Ruth nu geopereerd moet worden. Maar de kans is natuurlijk wel groot dat ze daarna van een heleboel ellende af is. Nog ff doorzetten dus! Maar dat kan jij heel goed. Hoe gaat het met je schoonvader?

16. @Melliemel: Ik bedoel dat je aan de lengte en gewicht van Orlando niet kunt zien dat hij te vroeg geboren is. Wel in zijn motorische ontwikkeling loopt hij op de decemberkindjes vooruit...

@Gnessy: Ach, arme Ruth! Jordy komt beter weg...

@Eve: Je krijgt 2 opvangkannen (ze lijken wat op sapkannen...) om de urine op te vangen. Maar die zijn behoorlijk groot. Ik denk dat daar wel een 1,5 literpak sap in kan :D ! Een bekertje vind ik zo lastig mikken...

@Noralien: Snap je het al een beetje... ;) ?

Nou, ik heb mijn zin gekregen, hoor. Tijdens Sesamstraat werd ik ineens zó moe, dat ik héél eventjes in slaap ben gevallen op de bank (niet langer dan een minuutje, want hetzelfde filmpje was nog bezig). Lekker verantwoordelijk dus met een ondernemende dreumes in de buurt... :oops:

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oh oh lola, in slaap vallen, haha tja het zal nog wel erger worden
    en ik zag de situatie met de beren helemaal voor me, geweldig!

gnessy, he bah, wat vervelend dat ze geopereerd moet worden. ik geloof dat neusamandelen minder vervelend zijn dan de keelamandelen (of heb ik het nu omgedraaid) ik hoop in ieder geval dat ze daarna van dr klachten af is

saskia, ik lees dat je nog werkt, vind je dat nu niet moeilijk?

haha dus eve, we gaan jou eens terug zien in boer zoekt vrouw? ;)
    en lekker dat je jezelf hebt kunnen verwennen, ik heb hier ook nog bonnen liggen

lola ik ben ook blij met onze verloskundigen hier, ze zijn heel lief en ze hebben al gezegd dat als ik ongerust ben kan ik bellen, al is het elke week.
    ik moet wel zeggen dat ik nu merk dat ik al die tijd mijn gevoelens heb weggestopt, mischien zelfbescherming. en nu heb ik moeite om te beseffen dat ik zwanger ben en er van moet gaan genieten.

18. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lola: Een bekertje is mss ook wat aan de kleine kant. Maar kun je niet een potje in de wc zetten? Lijkt me nml niks om 10 weken lang staand te moeten plassen :( Oh, bedenk me net dat jullie wellicht een wc zonder schotel hebben en dan is een potje erin zetten wat lastig...In slapen vallen tijdens Sesamstraat :confused: En dat is nog wel zo boeiend! Is mij ook bijna een keer overkomen 's middags maar gelukkig hebben we nog zoiets als moederinstinct ;)

19. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Hallo,

Melliemel, ik hoop voor je dat het geen miskraam is en dat je snel zekerheid hebt, want die onzekerheid lijkt me ook niks.

Bianca, wordt Gijs de naam die jullie je zoontje gaan geven? Dat heb ik gemist. Onze kat heet Gijs en dat is een superbeest!

Lola, ik zie het berengevecht zo voor me! Dain is wat dat aangaat juist een mietje, als iemand iets van hem afpakt kijkt hij een beetje schaapachtig en vervolgens gaat hij ergens anders mee spelen.

Dain heeft ook zo'n bol buikje, hij vreet ook als een bootwerker, dus niet zo vreemd op zich. Maar hij zit nog mooi in de curve, dus hij gaat zijn gang maar! Welke kledingmaat zitten jullie kids nu? Dain draagt voornamelijk maat 80 en soms nog 74. Zijn schoenmaat is 18. Op marktplaats heb ik hele leuke stoere nikies in maat 19 gekocht, ik heb ze nog niet binnen, ben benieuwd.

Eve, leuk als je mee gaat doen met Boer zoekt vrouw. Ik kijk het altijd, vind het leuk. Maar wel hard werken op zo'n boerderie hoor.

Wat kun je dan moe zijn he Otje, na zo'n nacht! Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ga nog regelmatig ook even liggen als Dain slaapt.

Dain loopt al steeds langere stukken, vandaag had ie zijn record van 20 stappen los! Trots dat ie was (en ik ook)! Ik las trouwens bij baby & dreumes dat iemands zoontje van net 1 al zindelijk is, die gaat echt al op het potje. Ik had daar nog niet eens bij nagedacht! Normaal wordt een kindje toch rond de 2 jaar zindelijk?

20. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Fynn kijkt tv en leest een boekje in z'n nieuwe stoel. Z'n record is inmiddels 30 minuten :D

Deel Deze Pagina