December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Maar het overhoop halen van het oud papier is veel leuker!

2. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Vanmiddag moest ik Fynn even 'kwijt' en heb hem toen in de wasmand gezet. Vervolgens deed hij zelf de klep dicht. En dan is dit het resultaat:

3. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hallo allemaal,

Ik ben niet meer gaan slapen overdag. Toen Koen vanochtend naar bed ging, ben ik gaan douchen. Daarna even snel opgeruimd en hij was alweer wakker. Vanmiddag zijn Sara, Koen en ik naar de stad geweest. Sara had nog 3 tegoedbonnen en geld gekregen voor haar verjaardag en ze wilde het een en ander kopen. Het was erg gezellig en Sara voelde zich weer een beetje jarig :D Koen vond het allemaal prima en gezellig in zijn wandelwagen. Rond 17 uur waren we weer thuis en ben ik snel gaan koken. We aten vanavond boerenkoolstampot. Was lang geleden maar echt lekker! Mjum mjum.
    Ik voel me nu wel moe. Vanavond maar lekker op tijd het bed in.

Batchie: Heb je dat ene nog voor me nagevraagd/uitgezocht?

Lola: Jij blijft aan het meeten he? ;) :)
    Leuk zeg dat Jasmijn al zo goed kan lopen! (zonder dat ze het zelf weet :D )
    Ik moest ook wel een beetje lachen om dat beren-verhaal van Jasmijn en Ivo. :D

Saar: Fijn gevoel dat de kraamzorg geregeld is! Heb je bij Liene ook kraamzorg gehad?
    En ik neem dat je dit keer (als het allemaal kan) ook weer thuis (in bad?) gaat bevallen?

Saskia: Prettig dat alles meeviel met die prikken. Orlando is echt een bikkel! Hij is nog licht zeg! Is hier al lang geleden dat Koen 9 kg woog :)

Noura: Jeetje, 2-3 inlegkruisjes klinkt nog best veel in mijn oren. Maar ja... er is goed naar gekeken dus alles zal goed zijn, he! :D
    Oh ik lees nu dat je eerder naar de VK mag. Fijn voor de geruststelling! ;)
    Hier ook een die regelmatig koopt (en ook verkoopt) via Marktplaats. Leuk!

Bianca: Fijn dat alles goed was bij de gyn. Behalve je bloeddruk dan. Wil je trouwens thuis bevallen? Ben jij van Lynn thuis bevallen?

Eve: Oei, ziekjes? Beterschap hoor! Je bent idd vaak ziek de laatste tijd... of lijkt dat zo? Kan me goed voorstellen dat je er sjaggo van wordt. Ik vind het ook vreselijk om ziek te zijn. Maar ja, wie niet he.
    Ik lees net over jou bon van Ici Paris. Doet me er aan denken dat er hier al vanaf mijn verjaardag (juli) een bon ligt van Douglas :oops:

Gnessy: Oh wat zielig dat Ruth geopereerd moet worden. Ik werd ook even helemaal verdrietig bij het lezen over het bloedprikken. Sneu hoor. Sterkte voor jou en Ruth natuurlijk.
    Hoe lang moet je nog wachten tot de operatie? Of geen idee?

Saskia: Hoop echt voor je dat het stiekem toch nog allemaal goed zit! (zwangerschap)

Duckie: Hoe is het vandaag met Demi?

Helaas nog niets gehoord van mijn sollicitatie bij Prenatal. Maar ja... ik wacht nog wel even af. Tis ook nog maar een paar dagen geleden.

Groetjes Otje

4. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ondertussen dat ik zat te reageren is er weer een hoop geschreven! :)

Molly: Goed zeg dat Dain loopt! :thumup:
    Ik wil ook vaak overdag even gaan liggen maar vaak komt het er toch niet echt van. Meestal als hij slaapt probeer ik vanalles te doen wat niet kan als hij beneden is....
    Koen zit nu in maat 80 (zowel onder als bovenkleding). Schoenmaat weet ik eerlijk gezegd nog niet. Hij draagt nog zijn roosjes in maat L. Hij loopt ook nog niet. Alhoewel... hij begint nu wel als hij zichzelf heeft opgetrokken aan bank/tafel of wat dan ook daarlangs te lopen.

Hebben jullie kindjes allemaal al "echte" schoentjes? Of gewoon nog leren schoentjes/slofjes?

Eve: Wat een schattige foto van Fynn in die stoel. Die is van Ikea, toch? IK WIL M OOK! Ga mijn man eens lief aankijken of we dit weekend eens rijden.... ;) Mag ik vragen wat ie kost? En is ie alleen in witte stof verkrijgbaar of ook andere kleuren?
    Die foto bij het oud papier is ontzettend herkenbaar. Die doos is ook niet veilig hier voor Koen.
    En die foto in de wasmand is zooo leuk!

Oja, ik vergat nog iets te zeggen... Koen kruipt (soms) op zijn knietjes :) Na zo'n 4 maanden tijgeren heeft ie nog toch uitgevonden dat hij ook op zijn knietjes vooruit kan komen! Hij doet het alleen niet constant en valt ook weer terug in het tijgeren. Grappig hoor :)

Groetjes Otje

5. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Otje, Dain heeft ook altijd getijgerd en nu sinds een paar weekjes kruipt ie ook af en toe ineens, gek gezicht dan he! Maar als hij ergens snel moet zijn gaat hij toch tijgerend hoor. Nu vindt hij het lopen natuurlijk geweldig, dus dat doet hij zo vaak mogelijk, maar dat gaat natuurlijk niet zo snel.

Wat een leuke foto's Eve! Dain vindt de reclame ook zo leuk, vooral om stukjes af te scheuren, dan in zijn mond te doen, vies te kijken, het weer uit zijn mond te halen en aan mij te geven. Raar jong!

Onze buren hebben een dochtertje van 3 (en ook nog 2 grote jongens van 18 en 16 van de buurman) en wij krijgen echt veel spullen van haar. Zo staat hier al een loopwagentje, een rijdbaar paardje, traphekjes en nog meer speelgoed. Net kwam de buurman langs, want er was hier een pakje afgeleverd voor ze en had hij weer een boek van Snelle Jelle bij zich (voor over een jaar of 10 ;)). Beter een goede buur! Voor Robins verjaardag (buurmeisje) hebben we dus maar een heel mooi, groot poppenhuis gekocht om een beetje te compenseren.

6. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Molly: Leuk, zo'n buren!
    Wat leuk om te horen dat Dain dus ook altijd getijgerd heeft en nu pas begint met kruipen! Zelfde als Koen dus. En ja, het is ook een erg grappig en schattig gezicht!
    Toen ik hier laatst heel even niet oplette zat Koen het oud papier echt op te eten! :confused:

Zo, nu stop ik hoor... manlief wil graag samen een film kijken... ik zie wel hoe lang ik het volhoud (tot ik in slaap val :) )

Groetjes Otje

7. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Lola: soms is kiezen voor veiligheid ook wat ongezelliger :) :)
    en MVM...bij mij zijn de bussen al weer verdwenen, maar moet zeggen dat ik ze de eerste dagen gewoon miste.
    het mijn mijn begint dus al bij Jasmijn. maar je beer uitlenen...geloof niet dat Nick zijn hond in iemand anders handen zou waarderen..
    ah de vermoeidheid slaat toe...succes ermee. Ik heb hier echt weken last van gehad en pas nu scheelt het iets. En dat is echt een kwaaltje!

Saar wat onzettend lief dat Liene je komt 'troosten' als je huilt. Overigens merk ik dat ik ook wel sneller emotioneel ben. Het is al nooit helemaal overgegaan na de bevalling van Nick en nu is het weer veel erger dan voorheen.
    Wat een heerlijk bericht voor je vrienden, na 6 jaar zwanger mogen zijn! en alles bezorgd voor jou, hihi...

Gaaf dat drumstel Slingding! muzikale meid hoor!

Melliemel: hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, dit is echt heel onzeker en rot zo...
    fijn dat de prikjes van Orlando meevielen.

Lianne heerlijk dat je oppas zo flexibel met jullie meedenkt!

pff Duckie: wat een getob zo met Demi. En naar dat het onderzoek er moet komen, maar dat zal in elk geval duidelijkheid verschaffen. Want momenteel geeft het toch ook veel zorgen zo. Hoop dat de diaree snel weer minder wordt.

Irma/Eve: lieve en ondeugende foto's van jullie tweetal!

Saar wat goed van je zo'n schema. Ik zou er een kunnen maken, maar me er aan houden....

Bianca: fijn dat je bloeddruk niet verder gestegen is!
    en nog in belgie gekomen?

Noura wat fijn dat je afspraak bij de VK vervroegd is. je hebt een beetje geruststelling en duidelijkheid nu wel nodig.

Molly ben ook echt nog niet bezig met zindelijkheid hoor. Al merk ik nu soms wel wanneer Nick aan het poepen gaat.
    Nick draagt overwegend maatje 74 nog. Hij heeft schoenmaatje 20 weet ik sinds vorige week...
    Wat fijn zulke buren!

Gnessy: naar dat Ruth geopereerd moet worden, maar hopelijk is ze dan daarna van die ellende met de ontstekingen af. Is al bekend wanneer dit gaat plaatsvinden?

Eve: gaaf gezicht hoor Fynn in zijn stoel!

pff ben moe...Nick is al enkele dagen rond een uur of 6 wakker. VAnmorgen dus al om kwart voor zes en daarna zijn we vanmorgen gaan zwemmen en daarna waren Cytnhia en Kailynn hier. Heel gezellig maar ben nu echt op. Ga zo ook bedje in, Frank is toch aan het lesgeven. Cynthia heeft nog heel lief een uurtje op Nick gepast zodat ik hem niet mee hoefde te nemen naar de VK (alles was oke daar) en vervolgens hebben we gezellig gegeten. Nick was daarna ook echt moe en lekker jengelig. Dus die was ook nodig aan zijn bedje toe....

Mijn oog is niet echt dik meer. De bult is al aardig geslonken, maar de plek net boven mijn wenkbrauw is nog wel flink gevoelig van die stomme stalen deur.

trusten dames!

8. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Eve/Irma: Wat een leuke foto's van jullie! Fijn dat het zo gezellig was. Ik had niet anders verwacht hoor ;)

@Duikster/Slingding: Ook een leuke dag gehad lees ik. En ik ben best wel een beetje benieuwd of jullie ook foto's hebben gemaakt. Slaap lekker Karin, ik hoop dat het morgen niet zo vroeg is voor je.

@saar: Knap hoor dat je zo'n discipline hebt om je schema zo strak te volgen!

@Otje: Gatsie wat een rotnacht, hopelijk gaat het vannacht beter. Demi heeft gewoon nog leren schoentjes/slofjes, maar ze staat en loopt ook nog niet echt.

@Lola: Grappig dat Jasmijn eigenlijk al los loopt. Ze vindt het vast gewoon veilig dat je achter haar loopt.
    Het lijkt me wel een leuk tafereel, het vechten om de knuffels. Ik scheen vroeger heeeeeel erg te zijn, mijn zus mocht nooit aan mijn speelgoed komen. Op alle spelletjes en zo die mijn moeder heeft bewaard staat met stift geschreven: "Dit spel is van Duckie". En dan staat er vaak ook nog achter: "En niet van de zus van Duckie!". Erg he :oops: :oops:

@Bianca: Niet meer gewinkeld? Jammer. FIjn dat het goed was bij de gyn. Dat je bovendruk ietsje hoger was is volgens mij niet zo belangrijk, fijn dat de onderdruk gelijk gebleven is. Nu maar hopen dat je het op 90 kan houden. Moet je nu ook steeds urine inleveren?

@Eve: Balen dat je niet lekker bent :cry: . Ik verlang ook zooooooo naar de lente. Ik ben de winter (of moet ik het herfst noemen!) zo beu. Voorheen had ik dit nooit, maar ik wil gewoon lekker met Demi naar buiten en allemaal gewoon gezond en fit zijn.

@Gnessy: Ach wat sneu dat Ruth geopereerd moet worden :cry: :cry: . Ik hoop dat het wel op korte termijn kan en dat het gaat helpen. Ik leef met jullie mee.

@Molly: ik las dat verhaal over zindelijk worden ook inderdaad. Nou daar begin ik nog niet aan hoor. Volgens mij worden de meeste kindjes tussen de 2 1/2 en 3 jaar zindelijk. Dacht ik hoor.

@Eve: Die foto's zijn leuk! Vooral om de wasmand foto moest ik erg lachen. Ik heb echt even moeten kijken wat ik nou zag (had de tekst er bij nog niet gelezen)

Demi had best een bol buikje. Maar na het sukkelen van de laatste anderhalf a twee maanden is dat buikje helemaal verdwenen!
    Ze draagt nu kledingmaat 74 en heel sporadisch iets van 80. Maar alle broekjes zijn in omvang wel te groot. Als ze zou lopen zouden ze misschien wel van d'r billen zakken ;)

Ik voel me ineens wel heel erg saai met mijn "zwangerschapspagina"-banner, toen ik las dat die van Eve ook wat gewoontjes was ;) . ik wil graag een nieuwe banner, maar mijn proefperiode van PSP is al een tijdje verlopen. Dus als er iemand is die het leuk vindt om een nieuwe te maken, dan zou ik dat heeeeeel erg leuk vinden.

Grappig om te lezen dat meer kindjes het tijgeren en kruipen combineren. Demi doet dat ook. Ze kruipt soms wel, maar als ze "haast" heeft gaat ze tijgeren :)

Nou vanaf deze kant eindelijk eens wat goed nieuws! Demi begint weer ietsjepietsje meer te eten (al heeft ze geen enkele hap op van het avondeten) en heeft vandaag goed van de Roosvicee Stop gedronken en zelfs anderhalve banaaan op, zodat de diarree wat minder is. Gelukkig maar want ze heeft vuurrode billetjes.Overgegeven heeft ze ook niet meer, dus het gaat echt weer de goede kant op en ik heb ook het idee dat ze weer wat actiever wordt. De antibiotica doet dus z'n werk.
    Morgen gaat ze nog niet naar het kdv, mijn moeder past op. Wel lief dat ze dat wil doen, want mijn vader is ook jarig. Maar overdag krijgen ze verder geen visite ofzo.
    Ze begint trouwens wel echt een beetje streken te vertonen. De afgelopen dagen zijn we natuurlijk heel flexibel geweest met eten en als ze geen brood wilde kreeg ze fruit of een toetje ofzo. Vanochtend had ze gewoon goed honger en at van haar boterham, tot ze de bananen op de fruitschaal zag liggen. Toen ging er geen stukje boterham meer in. Ze maakt dus wel een beetje misbruik van de situatie ;)

En ik geloof dat ze een echte brabantse wordt. Vanavond zei ze "haudoe" of in ieder geval iets wat daar op lijkt toen ze me een kus kwam geven, omdat papa haar op bed ging leggen.

9. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Molly: Fynn draagt nu maat 86. Schoenmaat weet ik niet. Maat L van slofjes en Roosjes etc. Enne...het lijkt me echt 3x niks om op een boerderij te werken daarom heb ik ook niet geschreven (buiten het feit dat ik het aanbod boeren ook niet fantastisch vond ;) ).

Bij mij komt het er zelden van dat ik even ga liggen als Fynn slaapt. Heb dan veel te veel dingen te doen waar ik niet aan toe kom als Fynn wakker is (en dat is ie dus heel vaak ;) ).

Nu al zindelijk? :confused: Pfff, daar ben ik dus echt niet mee bezig hoor. Merk vanzelf wel wanneer Fynn een beetje gaat begrijpen wat ie aan het doen is in z'n luier. Bovendien vind ik het luiers verschonen nog veel te leuk :)

@Dain: \:D/

@Otje: Ben nu niet echt ziek hoor. Maar gewoon niet echt lekker. Maar het klopt idd wel dat ik erg veel verkouden ben de laatste tijd. Maar ja, wat doe je eraan? Fynn heeft nog geen echte schoenen. Schijnt het beste te zijn om die pas te kopen als ze 6 weken goed kunnen lopen. De stoel is alleen in het wit (ecru) verkrijgbaar (lekker besmettelijk ;) ). Op de site staat ie voor 24,95 maar bij Ikea Delft is ie 14,95. Volgens Saar in Eindhoven 24,95. Beetje raar dus :( En Fynn heeft ook eerst heel lang getijgerd.

@Karin: Slaap lekker! Hoop dat je morgen wat uitgeruster bent en dat Nick weer om 7.00 (of later) wakker wordt!

10. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Janette en Debbie: hoe gaat het met jullie?

11. Hallo,

nog even snel voor we de zetel in duiken.
    Morgen weer stage in de namiddag. Heb er best zenuwen in, want moet eerst een stukje poppenkast spelen met schaduwpoppen en zoiets doe ik net minder graag.

Saskia, ja 7-3 is mijn laatste stagedag, dus nadien ben ik er om af te spreken. Wel voor eind april graag, want ik denk niet dat Ben blij is als ik met 40 weken nog zo ver ga rijden.

Otje, de bedoeling is idd om thuis in bad te bevallen. En bij Liene hadden we ook kraamhulp van dezelfde organisatie en dat is ons super bevallen. 's Morgens ontbijtje klaar, alles in orde, eten klaar, baby'tje wordt nagekeken,...

Bianca, wij moeten eigenlijk 6.20 euro per uur betalen, maar krijgen 5 euro per uur terug van de ziekenkas. Eigenlijk oneerlijk, want iedereen krijgt evenveel per uur terug, hoeveel je oorspronkelijke bedrag ook was. Bij ons komt het goed uit, want wij zitten nu op 1.20 dus.

Gnessy, geopereerd dus! Dat is niet niks, maar hopelijk ben je nadien van alle ontstekingen en ziektes in huis verlost!

Zo, sluit de pc af, en ben weg.

Saartje

12. ah ja Otje, Liene heeft al een tijdje echte schoenen aan.

13. @Molly & Bianca: Ik heb een oom die Gijs heet en dat was vroeger mijn lievelingsoom... :D

@Molly: Ik denk dat zindelijkheidstraining pas lukt als je kindje er zelf klaar voor is. Wat knap, 20 stapjes los... =D>

@Eve: Die foto van Fynn is de wasmand (wel goed dat je dat er even bij vermeldt... ;) ) is echt helemaal te gek! Wij hebben inderdaad geen vlakspoeltoilet (zo eentje met een 'schotel'), maar een diepspoeltoilet en dan lukt het niet om de kan in het toilet te plaatsen...

@Otje: Ik heb inderdaad - buiten jullie - nog een aantal leuke contacten overgehouden aan mijn zwangerschap. Toen ik zwanger werd van Jasmijn, woonden wij pas 4 maanden in Roermond. De voornaamste reden om naar de 'pufclub' te gaan, was omdat ik hoopte wat leuke meiden uit Roermond te leren kennen. Het leuke is dat ze nog ongeveer even oud zijn als mij (leek wel bejaardengym... :) )!
    Jasmijn heeft 2 paar echte schoentjes (de 'foute' lakschoentjes voor de feestdagen niet meegerekend), maar die draagt ze vooralsnog alleen wanneer we ergens naar toe gaan. Ze zitten met kruipen natuurlijk een stuk minder lekker dan slofjes. Ze heeft trouwens maat 19...

@Duikster: Nou, ik was de vorige keer écht opgelucht toen ik weer 'normaal' kon plassen!
    Super dat alles er goed uitzag bij de verloskundige :thumup: !

14. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    @Duckie lief dat je me mist
    Eve miste me ook al schreef ze in haar mail

Maar het gaat goed hoor...lees alles mee alleen niet ff de puf om te reageren...
    Maar gelukkig dat Demi de betere weg in is geslagen..scheelt toch alweer wat...helaas wel de vervelende onderzoeken...hoop dat daar wat uit komt...

@ Gnessy sterkte met Ruth en hopen dat ze voor Jordy nu eindelijk eens wat kunnen vinden....

Hier ook al maatje 86 van shirts en maatje 80/86 van broeken...gelukkig zit er knoopelastiek in want ze moeten wel aangehaald worden want Teun heeft geen buik.....
    Hij heeft nu sokpantoffels met antislip want de roosjes zijn zo uit.... :( daar baal ik wel van want nu draagt hij ze niet

Als Teun slaapt neem ik meestal ook ff me rust....of soms neem ik een groot poetswerk op me maar ga daarna toch ook ff lekker op de bank zitten...
    van de week zat Teun lekker te spelen en kon ik zelfs een boek lezen...wil toch weten hoe HP afloopt....

Kwa tanden gaat het ook snel...een kies is er al weer bij en ook een hoektand en de rest laat niet lang meer op zich wachten merken we met tandenpoetsen....

hebben jullie ook een bedritueel?
    wij wel het is pyama aan, tandenpoetsen op bed van papa en mama, boekje lezen en dan als boekje uit is naar bed...gordijnen dicht , lamp uit en dan muziekdoosje aan en een laatste knuffel en slaap maar en dan zwaait Teun ons lief gedag..... :D

zo weer een beetje een update van ons

alle zwangere suc6

weltrusten

15. Ik zie nu dat er tijdens het typen alweer het nodige is bijgeschreven, dus we gaan gewoon nog even verder...

@Duckie: Ik ben zo blij dat het wat beter gaat met Demi. Dat ze niet meer heeft overgegeven is al een hele winst. Met wat voedzaams in je buik knap je toch wat sneller op!
    Ik heb je trouwens een pb-tje gestuurd...

@Janette: We hebben niet echt een bedritueel, maar alle handelingen verlopen wel altijd in dezelfde volgorde: Voordat we naar boven gaan eerst even knuffelen met papa en/of mama, daarna verschonen en pyama aan, tandjes poetsen, de knuffels geven Jasmijn in vaste volgorde een kusje en daarna zet ik de projector aan op 3 minuten.
    Voorlezen doe ik altijd overdag (meestal 's morgens voordat ze naar bed gaat voor het middagslaapje)...

16. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    zo even tijd om te tikken,
    arno is mijn iq test aan het nakijken..
    ik ben dus bij karin geweest en het was gezellig!
    maar het valt niet mee 1 kleintje die kruipt, 1 die loopt, die jenge;lig worden van de honger en koken.
    Maar karin en frank waren zo weer terug.
    Kailynn heeft nick zijnnieuwe kamer ingeweid met 3 uur slapen.
    ik ga nu ook mijn bedje op zoeken.

17. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    o, ik heb een iq van 120!
    valt me niet tegen na een zwangerschap.

18. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

heb nog niet veel bijgelezen, maar over het werken nu, ja ik moet wel bij mij is het met emotionele dingen, ik krijg later meestal de klap zeg maar, nu gaat het dus goed, voorzover je goed kunt noemen. maar wss komt het er allemaal uit als ik over 2 wkn echt zekerheid heb dat het niet zo is

erg leuke foto's van fynn vooral dat kleine stukje ;)

slingding; goed hoor zo'n hoog iq ik heb het opgenomen ga het morgen of overmorgen eens pogen.

hier voor de liefhebbers nog een filmpje van orlando die aan het puzzelen is, vind hij ook erg leuk

http://s174.photobucket.com/albums/w82/ ... IM2267.flv

hier trouwens ook al een tijdje echte (ecco) schoentjes,

tikus deed het erg goed op de behendigheid

dank jullie wel allemaal voor de positieve hoop, doet me toch wel goed,

gr saskia

19. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Wat een hoop is er weer bijgeschreven zeg...hoop dat ik het e.e.a. nog kan onthouden :oops: .

Eve, wat een grappige foto's van Fynn...Lynn is ook gek van oud papier en het liefst maakt ze er kleine stukje van 1x1 cm van :rolleyes: die ze vervolgens allemaal eventjes moet voorproeven :( .

Lola, ik moet juist bijna niet naar het toilet :( . Heb normaal gesproken een kleine blaas en plas me helemaal suf, alleen hou ik nu zoveel vocht vast, dat ik sinds vorige week ruim 2.5 kilo ben aangekomen :confused: .
    Enne...Lynn heeft sinds ze is gaan kruipen helemaal geen buikje meer. Nu ze staat, gebeurt het weleens dat haar broekje op haar enkels eindigt :) .
    Grappig verhaal van Jasmijn en Ivo en hun (met nadruk op hun) knuffels.

Gnessy, wat sneu zeg dat Ruth geopereerd moet worden. Hopelijk is ze daarna van een hoop ellende af. En wat zielig dat ze geprikt moest worden in haar vingertje.

Noura, kan me voorstellen dat je je gevoelens uit zelfbescherming hebt weggestopt. Maar vanaf nu gaan genieten hoor!

Molly, ons zoontje krijgt idd de naam Gijs. Wat goed zeg van Dain dat hij al zoveel stappen los kan lopen =D> . Lynn heeft meestal maat 80 aan, soms maat 86.

Otje, ik moet sowieso in het ziekenhuis bevallen omdat ik bij de gynaecoloog onder behandeling ben. Bij Lynn wilde ik graag thuis bevallen, maar kwam met 35 weken zwangerschap ook bij de gynaecoloog terecht. Omdat ik op het laatst steeds op het randje van zwangerschapsvergiftiging zat en al regelmatig aan de monitor lag omdat ik Lynn bijna niet voelde bewegen, vond ik het juist fijn om in het ziekenhuis te bevallen. Vandaar dat ik ook al had besloten om deze keer weer te bevallen in het ziekenhuis.
    Lynn heeft nog geen schoentjes aan, alleen haar slofjes als we weggaan. Thuis staat ze op haar anti-slipsokken.

Duikster, pfft, dat is vroeg, 6 uur. En gaat hij, nadat hij de fles/boterham heeft gehad, niet meer terug slapen? Lynn krijgt 's ochtends nog een fles bij mij in bed en als ik geluk heb, dan slaapt ze daarna nog een uurtje en ik dus ook :) . Gisterochtend was ze m'n gezicht aan het verkennen met haar vingertjes. Schrok opeens wakker toen er 2 vingertjes in m'n neusgaten werden gestopt :rolleyes: .
    Fijn dat alles goed was bij de vlk.

Duckie, heb helaas niet meer gewinkeld. We gaan nu zaterdagmiddag eventjes kijken. Ik hoef nu geen urine in te leveren. Waarschijnlijk omdat 90 onderdruk nog acceptabel is. Kan me herinneren dat ik bij Lynn vanaf 95 onderdruk wel steeds m'n urine moest laten testen.
    Fijn dat het weer wat beter gaat met Demi. Alvast gefeliciteerd met je vader. En wat betreft het eten. Zodra Lynn iets 'lekkerders' ziet, dan wilt ze ook haar gewone eten niet meer. Dan zegt ze heel netjes 'nee', wappert met haar handjes en wijst dan naar het eten waar ze wel zin in heeft en zegt vervolgens heel overtuigend: DIE :) .

Janette, Michel doet Lynn altijd 's avonds naar bed. Ze is meestal al zo moe na haar fles, dat we het heel rustig houden. Beneden geeft ze mij kusjes en een dikke kroel. Daarna neemt Michel haar mee naar boven, schone luier aan, pyjama aan, tanden poetsen, slaapzak in, ze pakt dan zelf haar spuugdoekje al, vervolgens doet Michel een muziekje aan en dan slaapt ze al bijna. Voorlezen doe ik meestal aan het einde van de ochtend.

Zo, ga nu m'n bedje opzoeken.

20. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    :confused: Wow zeg, Saskia, wat is Orlando een pienter manneke! Heb echt met verbazing gekeken hoe snel hij z'n puzzel heeft gemaakt =D> .
    Ik vind sowieso dat Orlando heel vlug is met alles, leuk hoor!

Deel Deze Pagina