Nou ik heb ook vol verbazing zitten kijken naar het filmpje van Orlando! Wat doet ie dat goed! Waar heb je die puzzel trouwens vandaan Saskia? Die wil ik ook wel voor Rick... Er is echt weer een boel geschreven hoor, ik ben maar één dagje niet geweest... Ik moest werken gisteren en daarna moest ik autorijden, ik mag trouwens op 4 februari weer afrijden Kan me er nu al druk om maken... Cynthia goed gedaan hoor die IQ test! Leuk om te lezen dat jullie het gezellig hebben gehad en Kailynn 3 uur geslapen toe maar... Lola, je vroeg me hoe ik me voel, eigenlijk wel goed ik ben wel wat misselijk maar dat is wel te doen... Ik heb er alleen moeite mee om foliumzuur te slikken verder niets anders dan anders... Hoe voel jij je? Wat betreft het knuffelverhaal, Rick wilde zijn konijn ook niet delen met Fynn van de week, ze trokken er samen aan maar Rick liet niet los! Saar succes met het poppenkast spelen! Je kunt het vast heel goed! Duckie erg fijn om te lezen dat het weer een beetje beter gaat met Demi! en ik moest wel lachen om het verhaal over het ontbijt... Ga ff naar Rick die heeft vast gepoept...
Even snel een berichtje. Heb weinig tijd, ga zo met Koen zwemmen. Kom vanmiddag wel weer terug. Koen heeft het vannacht weer goed gedaan! Dus de onrustige nacht was gelukkig eenmalig. Vannacht is ie 1 x wakker geweest (huilen) maar toen we zijn speentje gaven was hij direct weer stil. En nu slaapt hij nog! Sara is niet zo lekker, die blijft thuis vandaag. Is misselijk en zag erg witjes. Saskia: Ik heb net dat filmpje bekeken van Orlando. Wat kan hij dat goed zeg! =D> Koen heeft ook een houten puzzel maar smijt de stukjes eruit en gaat dan met dat plankje op de grond slaan Hij begrijpt het dus nog niet helemaal. Ik reageer straks op de rest... moet nu echt ff wat dingen doen... Groetjes Otje
@Irma: Wat bedoel je met: 'Ik heb moeite met foliumzuur slikken'? Krijg je de tabeltjes niet goed doorgeslikt? Ik voel me nog steeds niet anders dan anders, op die ene slaapaanval van gistermiddag na dan. Langzaam begin ik wat ongi-krampen te voelen, maar dat hoort er ook bij . Het geeft me wel het geruststellende gevoel dat het vruchtje in elk geval op de goede plek zit... @Otje: Arme Sara! Ik hoop dat ze snel weer beter is... Ik ga trouwens vanaf woensdag ook weer babyzwemmen met Jasmijn. Ik vond het ontzettend jammer dat de 3e cursus niet te combineren was met mijn werk, maar die vriendin die gisteren op bezoek was gaat met haar zoontje naar een zwembad in de buurt en daar is het ook heel leuk. En nog een stuk goedkoper ook...
Otje beterschap voor Sara, gelukkig heb je een rustigere nacht gehad. saskia: wat kan Orlandodat goed zeg. irma: Spannend de nieuwe afrij datum. Saar: succes vanmiddag, heb je voor liene geoefend? duckie: wa ben ik blij om te lezen dat het beter met demi gaat, was erg bezorgd. hopelijk mag nu alles alleen nog maar in een stijgende lijn vooruit gaan. Bianca: ook nog een veel vocht vast houden, hhet zit je echt niet mee he! en onthou het als ik voor je kan doen... hoor ik het wel. winkelse zaterdag! gnessy: hopelijk knapt Ruth goed op en ben je van de elende af na de operatie. Eve: ons bed ritueel is, naae boven verschonen en pyama aan, naar beneden voor een flesje warme melk, knuffelen, naar boven, en naar bed. kailynn haar tanden poets ik smorgens want bij het naar bed gaan is ze te moe en bij het verkleden is het niet handig omdat ze nog melk krijgt. kailynn heeft maatje 74 a 80 aan ligt ook een beetje aan het merk. We hebben gisteren geen foto's gemaakt (ik 2 met mijn moebiel maar ze zijn erg onduidelijk) karin: nick lekker geslapen? kaiylnn is 2x wakker geweest en sliep tot 8 uur en erna ook nog een half uurtje (het was stil teminste.)
ik zou er ook heel veel voor over hebben om te babyzwemmen! echt iets waar we beide van genieten, alleen heb ik erna heel veel elende.
de foliumtabletjes, brrr, in het begin lukte het wel, maar toen ik beroerder werd, hoefde ik er maar aan te denken en ik ging al kokhalzen. gelukkig hoef ik ze nu niet meer. ik moet steeds opletten dat ik niet bij de decembermamas van 2007 klik. beterschap sara duckie ik hoop dat het met demi vanaf nu alleen maar beter gaat bianca succes met de laatste loodjes ons naar bed ritiuul is, verschonen, tanden, pyjama, slaapzak, en dan een fles warme melk, knuffelen en dag zeggen en dan naar bed safouane heeft vaak nog 74 aan. saskia hoe is het met je vandaag? bloed je nog?
Hallo allemaal hier ben ik weer. Ik heb nog niks van Nutricia gehoord maarja ze moeten het ook nog onderzoeken dus zal nog wel even duren denk ik. @Slingding wat een leuke foto's van Kailynn,en super zeg die drumstel! Wij hebben ook baby tv,Wessel vind het geweldig. @Lola idd een triest bericht,ik snap niet hoe je je kind zo kan achter laten Wat een slimme meid is Jasmijn toch ook haal je de stoeltjes weg verzint ze wel weer wat anders. Goed zeg dat ze los loopt ook al denkt ze dat ze op jou steunt en haar 1ste kies,gelukkig heeft ze daar niet veel last van gehad. Goed zeg dat je nu al mee mag doen met MvM. @Eve ja het zijn idd gewoon die Olvarit potjes. Johan had ook nog even naar die aardappeltjes gekeken en ze zijn echt groot en hard. Een kind met 4 tandjes kan dat gewoon niet door bijten. Gelukkig voel je je alweer wat beter en heeft de wandeling je goed gedaan. Wat een super lieve foto van Fynn in zijn stoel En die andere 2 zijn erg grappig @Noura wat een super goed dat de nekplooi zo dun is En wat leuk dat je zulke leuke jeans heb kunnen vinden. @Irma goed dat je nu duidelijkheid heb over je operatie. En spannend zeg 4 feb weer afrijden,ik ga voor je duimen. @Karin auw zo'n deur tegen je hoofd. En leuke filmpjes van Nick Leuk dat jullie het gezellig hebben gehad en lief dat Cytnhia even wilde oppassen. @Gnessy leuke foto's. Ik ben niet meer zo heel moe dus het werkt echt. Morgen moet ik naar de dokter om te praten over de b12. Gelukkig was Jordy zijn gluten goed. En wat naar zeg dat Ruth d'r amandelen eruit moeten @Batchie leuk weer wat van je te horen. @Saar wat een super nieuws van je vrienden. En gelukkig zie je niks meer van Liene d'r wond. @Lianne nee is ook niks hé als je vrienden zo ver weg gaan wonen @Duckie ach arme Demi toch En nu toch nog die rot onderzoek moeten krijgen hopelijk gaan ze vinden wat er aan de hand is met haar blaasje. Goed dat ze zich al wat beter voelt en meer gaat eten. @Eve/Irma wat een leuke/lieve foto's. Zo te zien/lezen hebben jullie je goed vermaakt. @Otje je brief naar prenatal ziet er goed uit. Wessel zit al zo'n 3 maanden in maat 80 en het zit nog steeds heel goed. Wessel heeft nog geen echte schoentjes wil ze over een paar weken wel gaan kopen want hij loopt echt heel erg goed. Wat goed dat Koen nu toch gaat kruipen @Molly goed zeg dat Dain loopt. En leuke en aardige buren heb jij Nu al zindelijk nou ik ga me daar nog niet mee bezig houden. Uit dit blijkt maar weer dat mensen veels te snel hun kindje(s) groot willen hebben,erg jammer vind ik dat. @Bianca gelukkig is weer alles goed en is je bloeddruk niet erg gestegen. @Saskia wat lees ik nu allemaal ik ga echt heel hard voor je duimen dat toch alles goed is [-o< Wat een super schattig filmpje van Orlando en wat kan hij al goed puzzelen zeg echt een slim mannetje is het Zo hopelijk heb ik iedereen gehad en ben ik niks vergeten. Ik heb eindelijk luiers gevonden die niet lekken na een nacht slapen. Wessel werd elke dag helemaal nat wakker met de Huggies gister heeft een oud-collega AH luiers geadviseerd, Zij had namelijk hetzelfde met Huggies en nu heeft zij ook AH luiers voor de nacht en idd het helpt Wessel was helemaal droog \/ Ik moest echt elke dag alles schoon aantrekken en bleef wassen en het is natuurlijk zielig voor Wessel om steeds nat wakker te worden.
Duckie wat fijn dat Demi wat meer aan het eten is. Hopelijk gaat het nu de goede kant op. janette: hier bedritueel....uitkleden, pyama aan, tanden poetsen, als we allebei thuis zijn Nick jonassen en dan lekker bed in met een kus en aai over de bol en muziekje aan. Als een van ons NIck naar bed brengt vervalt het jonassen. Slingding: je bent een slimmerd! Melliemel: leuk filmpje van Orlando. Hij kan echt goed puzzelen! Nic heeft ook wel houten puzzels maar die vormpjes lijken te veel op elkaar. Nick heeft wel veel plezier van zijn vormenslak van fisher price. Daar mikt hij de goede vormpjes ook -nog een keer, nog een keer- in. Irma: ik heb in plaats van foliumzuur gravitamon geslikt, dat ging bij mij beter en daar zit foliumzuur in. en nog meer goede vitaminen voor zwangeren. pff VAles naar hoor als Wessel snachts telkens nat was. Fijn dat je de oplossing gevonden hebt! Ik ben gisteren echt vroeg mijn bed in gedoken en nog ben ik moe. gisteren rond 21.30 al gaan slapen, werd om half 4 wakker van....Nick. Die zat heel gezellig rechtop in bed te spelen met zijn hond, alsof het midden op de dag was. Heb hem maar terug gelegd en muziekje aangezet en hij vond blijkbaar toch ook dat het nog nacht was, want hij ging wel weer lekker slapen. Vervolgens tot 7.00 uur. Maar ik sliep echt niet meteen weer na half 4 dus ik was vanmorgen redelijk chagrijnig. Ga nu ook nog effe plat in de hoop dat Nick voorlopig even slaapt.
@Vales: Ik heb dat probleem met 's morgens nat wakker worden ook gehad met Jasmijn. Bij ons werkt de volgende oplossing héél goed: ik trek de nachtluier aan de voorkant iets hoger op. Jasmijn slaapt namelijk op haar buik en de meeste urine zit aan de voorkant van de luier. Aan de achterkant blijft hij nagenoeg droog. Door de luier naar voren toe wat hoger op te trekken, is er meer ruimte aan de voorkant ontstaan... @Irma: Ik gebruik Fem natal van Davitamon. Die had ik nog liggen uit de tijd dat ik borstvoeding gaf... @Duikster: Slaap lekker...
@Karin vervelend zeg dat Nick zo vroeg wakker was. Hopelijk kan je straks nog even wat gaan slapen. @Lola dat helpt dus niet bij Wessel omdat zijn achterkant ook altijd helemaal nat is. Mijn moeder zegt dat meisjes minder plassen dan jongens in ieder geval het is minder zwaar bij meisjes,ja zij kan het weten met 3 meiden en 1 jongen. Ik weet nog van vroeger dat bij mij broertje s'ochtends zijn luiers weleens op zijn knieén hing Ik ben echt heel blij dat hij nu droog was,hopelijk blijft het zo en kan ik deze luiers blijven gebruiken voor de nacht. Ik denk het wel want die luier zat echt helemaal vol ook aan de achterkant.
eve bedankt voor je kaartje, superlief! gister moesten we naar de school van mijn zoon voor de profielkeuze voorlichting voor de 2e fase. goh wat een verschil bedacht ik me vandaag, zit je daar naast een puber die zo nonchalant mogelijk op zijn stoel probeerd te zitten, en wij als ouders hebben duidelijk instructies gekregen om vooral niet "raar" te doen. als ik dat vergelijk met safouane, die het geweldig vind als papa en mama zich als een complete idioot gedragen is dat toch wel een wereld van verschil
hi hi, hier is het helaas nog steeds hetzelfde bloeding net als een menstruatie, ik ben nu wel zover dat ik er echt vanuit ga dat het een miskraam is en ik niet degene ben met geluk dat dit zo'n one in a million is die dus gwoon ongesteld worden terwijl ze zwanger zijn, of dat het een tweeling was en nu er nog maar 1 is, niet dat dit fijn is maar dan ben je iig nog wel zwanger. ik wil nu mijn best doen om verder te kunnen dus stel ik me hierop in en probeer het te verwerken wat helemaal verwerkt kan worden als ik de echo heb gezien. ja ben echt trots op mijn ventje hoor, hij doet dit eigenlijk al vanaf het begin dat ik de puzzel heb gekocht (eind november ong) en ben blij dat ik deze heb gekocht, deze is makkelijker beginnen dan de figuurtjespuzzeltjes van bv nijntje, deze heeft mijn zus nml en die kan hij wel maar met meer moeite, dit is dus minder frustrerend. hij heeft ook de koektrommel van fisherprice waar hij die figuurtjes ook zo instopt ech lachu irma heb hem gekocht in zo'n houtenspeelwinkel, was iets van 12 euro sorry we kunnen nu niet meer gezellig over hetzelfde kletsen irma dat is lekker snel 4 februari, ben je er klaar voor? orlando zit qua kleding nog in 74 maar vind sommige bovenkleding wel te klein worden en draagt ook 80 qua bovenkleding, broeken ook wel maar die zijn te groot waardoor ik de pijpen om moet slaan, schoenmaat 20 heeft hij, zijn maat was 19 toen ik die schoenen kocht, maar die vrouw gaf aan dat hij 20 ook kon hebben, ook mbt snel groeien van zijn voeten ons bedritueel is; in bad tandenpoetsen daarna afdouchen, lotion, pyama en slaapzak aan naar beneden fles en dan naar bed ben een beetje aan het kijken naar een goede rugdrager want we willen er heel graag een aanschaffen aangezien ik zowieso veel loop, en we samen in de vakantie ook vaak zullen wandelen is het altijd handig om ook op wat ruiger terrein orlando mee te kunnen nemen , lies, jullie hadden toch een rugdrager? watvoor een is het en hoe vinden jullie hem? is hij makkelijk verstelbaar? iemand anders nog ideeen hierover? ik heb iig de vaude jolly comfort gezien wat me wel wat lijkt, ga nog ff verder surfen gr saskia
heb nu net nog ff een test gedaan die gaf 'niet zwanger' aan dus heb echt een miskraam gehad. ik voel me nu toch wel meer verdrietig maar denk wel dat ik na dit gezien te hebben het beter afsluiten, ga me nu eerst ff lekker uiten en dan weer mijn best doen om dooruit te kijken in een positief zonlicht. dan komt het zekr goed gr saskia
Saskia, ik vind het héél erg jammer voor je en wens je veel sterkte. Hopelijk word je snel weer zwanger van een wondertje dat wel bij je mag blijven...
Saskia sterkte met verwerken! naar. ten aanzien van de rugdrager, wij vinden die vaude erg fijn. Nick heeft er afgelopen zomer al regelmatig ingezeten met name op stukken die met de wagen niet te doen zijn. Noura: dat is wel echt een enorm verschil. Hoe doet je oudste zoon ten opzichte van Saf? is hij dan ook zo onverschillig of kan hij dan wel 'gek' doen?
Getver Melliemel, wat vervelend voor je, heel veel sterkte! Wat knap trouwens van Orlando met die puzzel, Dain doet hetzelfde als Koen! Vannacht werd Dain om 4 uur wakker en heeft dus tot 6.30 liggen kletsen, erg fijn, hopelijk is dit ook eenmalig. Ik heb ook de IQ test gedaan en mijn score was 131 (sorry Slingding ). Ik stond er zelf ook van te kijken hoor. Vanavond ga ik op tijd mijn bed in, morgen heb ik een dagje vrij genomen en ga ik met een vriendin shoppen en 's avonds ga ik met oud collega's stappen! Dus alvast een fijn weekend allemaal!
hi hi, lola/slingding/duikster/molly; thnx voor jullie medeleven lola; hoop ook op een voorspoedige volgende zwangerschap duikster; en jullie hebben dus ook de vaude jolly? kunnen jullie hem beide dragen ivm lengteverschil en dus evt makkelijk verstellen? molly; lekker hoor zo'n dagje shoppen en stappen en wat goed zeg een score van 131 vond van slingding al hoog! nou als ik hem ga doen denk ik dat ik jullie niet ga storen met de (lage) score denk ik hoor hier vanmiddag toch ff een traantje gelaten maar kon het ook snel weer aan de kant zetten. ga vanaaf lekker ontspannen met melvin, alles van me afzettend. tot later gr saskia