Fynn heeft vandaag helemaal niet geslapen op het kdv Ze hebben 2 uur lang geprobeerd om hem te laten slapen maar hij ging steeds in z'n bedje staan, lachen, rare geluiden maken en gek gillen. Hij was dus echt aan het geinen. Eenmaal thuis zat hij nog vol energie. Maf kind. Moet er wel bijzeggen dat hij vanmorgen om 8.00 (ipv 7.00) wakker was (waardoor ik dus te laat kwam op m'n werk). Hij heeft dus wss gedacht: Ik heb m'n uurtje slaap van vandaag al gehad @Duckie: Fijn dat het met Demi weer de goede kant opgaat! Echt een opluchting. Heb zin om haar es lekker te knuffelen. Is weer es wat anders dan zo'n ondeugende knul En stond er op de spelletjes echt 'Duckie' of wil je hier niet je ware identiteit onthullen ? @Saar: Hoe ging het poppenkast spelen? Misschien kun je tijdens de meeting een demonstratie geven @Janette: Hier is het avondritueel: badje, pyjama aan, flesje, tandjes poetsen, slaapzak aan, knuffels kusje geven, dieren op behang aaien, zwaaien naar knuffels, kusje voor mama en naar bed. Een verhaaltje voorlezen doe ik nog niet. Daar is Fynn nog te ongeduldig voor. Heb wel een aantal boeken met plaatjes van dieren en dingen in en om het huis. Ik vertel dan over alles wat het is, doet etc. Dat vindt hij geweldig. Heb ook geen vast tijdstip. Hij komt vanzelf wel naar me toe met een boek als hij er zin in heeft @Cynthia: Studiebol Ben helaas vergeten me te doen. Maar volgens mij kan het ook ergens on line. Zal es kijken. Vorig jaar had ik iets van 135. @Saskia: Wat kan Orlando supergoed puzzelen zeg. Was echt verbaasd Hij is echt de wizzkid hier Fynn doet hetzelfde als Koen. Maar moet wel zeggen dat de puzzel van Fynn ook wat lastige kleine stukjes heeft. Ik maak het hem dus wel wat te moeilijk @Bianca: Je hebt een tijdje geleden foto's van Gijs z'n kamertje laten zien. Maar ben even vergeten of dat nou blauw of groen was En de vingertjes in je neusgaten klinken erg bekend. Kan behoorlijk zeer doen @Irma: Kan me niet herinneren dat foliumzuur zo vies is?! Normaalgezien heb ik moeite met pillen slikken en neem ze daarom in met yoghurt. Daarna ben ik een vitaminencomplex van de Etos (speciaal voor zwangeren) gaan slikken. @Otje: Hoe gaat het met Sara? @Vales: Gelukkig heb je nu goede luiers gevonden. Lijkt me echt heel vervelend om iedere ochtend doorgelekt te zijn @Karin: Oeps, ik had er helemaal overheem gelezen dat alles goed was bij de vk Super! En wat zonde dat je nachtrust weer werd verstoord. Hoop wederom op een betere nacht voor je. En waarom kun je niet jonassen in je eentje ? @Noura: Lijkt me echt 'lastig' om kinderen te hebben die zo in leeftijd verschillen. Jij moet dus echt van alle markten thuis zijn om je in hun belevingswereld te verplaatsen. Hoe vindt je zoon het dat hij weer een brusje krijgt? @Molly: Dain heeft wel erg lang liggen kletsen zeg. Kun je nagaan wat ie allemaal gaat zeggen als hij echt kan praten Jij ook fijn weekend. Valt me trouwens op dat de kiesjes hier op het forum ineens in rap tempo doorbreken. Fynn was heel snel met z'n 8 tandjes maar nu staat het al een half jaar stil. Wel veel kwijl en regelmatig zure luiers maar verder niks. Weet dat het gebitje zo rond de 2 jaar compleet is dus wat dat betreft heeft hij nog even. Maar toch vind ik het raar. Waarom poetsen een aantal van jullie de tandjes voor de fles? Dat lijkt me nu juist niet goed. Zo kan, volgens mij, de zoetigheid die in melk zit lekker z'n gang gaan 's nachts.
eve: ik poets kailynn haar tanden daarom in de ochtend, want kailynn wil totaalniks meer na har flesje dan alleen maar naar haar bedje.
hi hi nog ff snel voor ik ga bankhangen eve hier word 's ochtends en s' avonds gepoetst duikster heb er ook overheen gelezen maar heel fijn dat alles ok was hoor. ga nu de laptop uit zetten gr saskia
Saskia dat verstellen van de vaude gaat vrij vlot, dus onderweg goed te doen. jij het al eens gedaan? dat kost me dus echt mijn rug.... enne Nick loopt nog steeds achter qua tanden bij Fynn hoor! hij heeft er nu 5 en nr. 6 en 7 staan op doorbreken. Hier dus weer fijn rode billen en overal op willen bijten...en brullen als hij gepoept heeft want dan doen zijn billen zeer. Ook de exceemplekjes in zijn knieholtes spelen weer flink op nu.
@Eve: Goh, heeft Jasmijn Fynn ingehaald... ? Ze stond een poosje geleden nog met haar mond vol tanden toen ze hoorde hoeveel tandjes haar verloofde al had. Haar eerste kiesje is het 9e tandje... Tandjes poetsen is overigens geen hobby van Jasmijn. Ze bijt continu op haar tandenborstel, waardoor ik niet verder kan poetsen. Ik vraag me dan ook af of het bij jullie ook moeizaam gaat...?
Dimphy vindt tandenpoetsen erg leuk! Saskia, jammer voor je, veel sterkte gewenst. Noura, ik heb Dimphy opgegeven bij de bieb voor een baby en dreumes voorleesclubje! Het gaat heel goed met Izanka haar exzeem, de zalf werkt echt super goed! ben zo blij voor haar. Morgen komt hier voor 10 dagen een ijsbaan in de wijk, Izanka heeft de schaatsen van de dochter van Noura gekocht, en ze is al veel thuis aan het oefen op het vloerkleed, het zal wel tegenvallen dat het ijs gladder is Ook gaan ze met school ipv gymmen nu schaatsen. Ik ga morgen lekker met 6 vriendinnen naar Nijmegen, eerst lunchen bij een van hen, daarna lekker winkelen. we krijgen ook te horen waar we het weekend in april naar toe gaan, we gaan nl 1 x in de 2 jaar een lang weekend weg zonder man en kids. Heerlijk.....
Lianne: mmm klinkt lekker weekendje weg. ik ga 4 feb en 1 maar een dagje naar de sauna, kan ik ook erg van genieten. nou ik heb mijn trouw (buzzer) boek af en besteld en ik kreeg 14.50 korting op een boek, dus dat is mee genomen. Ook heb ik er voor mijn ouders en schoonouders 1 besteld en wordt naar hun gestuurd (ze weten van niks). ik ga naar bed, ben erg moe..
hier nog steeds maar twee tandjes... wel rooie wangetjes e.d. maar verder niks te bekennen in het mondje.. saskia: dikke knuffel..... noura: wat vinden je twee oudsten ervan dat ze weer broer enz us worden? ik ga me bedje opzoeken. reageer morgen weer... ben nu helemaal moe... Heb nog wel een kast van baby born met kledinghangers en kleertjes gescoord op marktplaats voor esther d'r verjaardag.... nu hendrik nog. die is met drie weken ook nog jarig.... geen idee wat ik voor hem moet halen...
En ik wil mijn tandjes even laten zien..... Ik heb nu 8 tandjes, 3 kiezen en de 4e kies is onderweg Lianne, veel plezier morgen en alvast veel voorpret voor april. Lola, Jikke vind tandjes poetsen erg leuk. Ze gaat er meestal ook echt voor zitten en laat het goed doen. Daarna mag ze zelf nog ff poetsen. Oh ja, ze heeft een tijd gehad dat ze de tandenborstel zelf steeds wilde pakken. Toen heb ik er nog één gekocht die zij dan vast mocht houden, werkte prima! Verder dan dat heb ik niet terug gelezen. Eve, ik herrinner me dat jij volgens mij een tijdje terug aangaf dat Fynn thuis niet uit een tuitbeker wilde drinken?! Is dat nog steeds zo? Anders kan ik je aanraden de tuitbeker van Nuby met siliconentuit. Die heeft nl een tuit die net zo flexibel is als de speen v.d. fles en de deksel zelf is ook van dat spul. Hierdoor is de overgang niet zo groot, maar leren ze wel uit een tuit drinken. Gnessy, ik zag bij ons bij de DA van die grote difraxknuffels hangen. Heb je er inmiddels één gevonden? Anders wil ik er wel een voor je halen hoor.
ik heb inmiddels {schrik niet} 3 van zulke knuffels hier liggen. Had ze besteld via de difraxshop.... Ruth is nu weer helemaal duperblij... Nu gaan nijn en grote roze knuf dus samen overal heen.... kom net me bedje uit, maar ben nog moe.... ga gauw naar ruth die is voor de verandering ook al een keertje wakker..... en het is al weer bijna weekend..... heerlijk.....
@Karin: Haha, ik zal het vanavond eens proberen @Lola: Fynn vindt tandenpoetsen leuk. Hij doet echt meteen z'n mondje open zodra hij de borstel ziet. En op het laatst mag hij dan nog even zelf poetsen en ook dat gaat met een big smile Mss kun je Jasmijn gewoon zelf de tandenborstel geven. Heb ik in het begin ook gedaan. Dan ging Fynn er gewoon wat op bijten en sabbelen. Denk dat hij er op die manier aan gewend is geraakt. @Lianne: Veel plezier in Nijmegen! @Noralien: Super die foto's! Jikke kijkt zo blij En het zicht op de tandjes (en de rest ) is uitstekend Prikt ze zelf al haar eten aan de vork? Ik heb idd de Nubybeker met siliconen tuit en dat gaat goed. Evenals de Difrax beker met speentuit. Ach, hij is gewoon eigenwijs. Weet iig dat hij het op het kdv wel kan.
Lola hier ook een tandenborstelbijter! Nick zet zijn tanden echt stevig op elkaar en gaat dan flink nee schudden.... ik heb nog geen goede oplossing gevonden... Fijn dat de exceemplekken zo goed weggaan met de zalf Lianne. Dat scheelt een hoop voor Izanka Slingding wat een leuk idee dat fotoboek voor je (schoon)ouders Leuke foto's van Jikke Noralien! ze laat echt goed in haar mondje kijken. Eve: ben benieuwd hoe het je bevalt pff Nick had vanochtend weer een volle poepbroek. HIj had gisteren wel 6 poepluiers. brrr...en die arme billetjes. Maar in zijn mondje mogen we niet kijken dus kan ook niet zien hoe het met zijn tandjes staat...
Kunnen we meteen haar keelamandelen even controleren Meestal prikt ze het eten nog niet zelf aan de vork. Zo heel af en toe krijgt ze een ingeving, maar ze eet meestal gewoon met haar handjes. En soms pakt ze het met haar handje om het dan aan de vork te prikken En nee Karin, ze laat niet zo goed in haar mondje kijken hoor. Maar daar hebben we iets op gevonden. Als wij lachen (liefst een beetje overdreven) gaat zij ook (heel overdreven) lachen en kunnen we mooi in haar mondje kijken Arme Nick....zere billetjes! Ben aan't werk. Nog twee uurtjes en denk dat ik dan nog snel ff terug kruip voordat ik Jikke weer moet halen....Gaap....Gaap!
saskia, heel veel sterkte met verwerken. ik had het volgens mij verkeerd geschreven, maar wij doen tandenpoetsen na de fles. en hier is het ook lastig aangezien hij steeds liever op de tandenborstel wil knagen. gelukkig heeft hij nog maar 4 tanden dus die zijn dan meestal redelijk gepoetst karin sterkte met de tanden en rode billen. fijn dat het een stuk beter gaat met de eczeem van izanka, en ik hoop dat het schaatsen haar goed af gaat vandaag lianne cynthia ben benieuwd hoe je trouwalbum geworden is. ik moet het boek ook nog bestellen noralien wat een geweldige fotos. heb je die met je nieuwe toestel gemaakt? hier vinden de kids het geweldig een baby erbij. en mijn zoon is alleen in het openbaar een "stoere" puber. hier thuis is het een echte knuffelbeer. en dan houd die van lekker gek doen, wat safouane geweldig vind. het is juist erg leuk dat er zo`n verschil tussen zit, want met de oudsten kan ik gezellig winkelen, een film kijken, "volwassen" dingen doen, of praten. en safouane heeft altijd wel een paar armen om hem op te tillen of op schoot te nemen.
Goedemorgen allemaal JA ik leef ook nog........ Hier helaas een ziek jochie...begon eigenlijk begin van de week al dat hij overdag niets wilde eten of drinken ja wel zijn avond eten....woensdag zat hij helemaal onder de poep bij oma dus mocht hij daar in bad....gistermorgen gooide hij zijn fles eruit....wel gewoon naar het kdv gebracht en die belde dat hij daar ook alles eruit had gegooid...gelukkig was ik al weg van me werk maar moets nog ff naar de bedrijfsarts...dus heb hem daarna maar gehaald... en vanmorgen vind ik hem in zijn eigen poep zat echt op zijn schouders.....dus maar gelijk in bad..maarja meneer had honger dus die bleef schreeuwen.....maar na zijn fles was hij gelukkig stil maar wel moe....dus lag hij er om kwart over 9 al weer in terwijl hij er om 8 uur pas uit kwam........ nu slaapt hij dus ook nog steeds..... maar ze zeggen slaap is goed...... ik probeer vanaf nu weer bij te blijven maar weet niet of dat lukt...wil het een beetje afbouwen..omdat ik merk dat ik savonds minder tijd aan wijnand besteed en weer meer achter de comp ga zitten en dat is niet de bedoeling..... leuk om te lezen dat de meeste toch wel een slaapritueel hebben hoe kort dan ook.... Ook hier 1 die zich niet in zijn mondje laat kijken...behalve gisteravond ff tijdens het poetsen en toen zag ik dus dat er boven 2 kiezen kwamen aan 1 kant en ook de andere kant staat op doorkomen.....dan is teun zijn gebit bijna kompleet.... Nouralien slaap lekker zo,,,,, Saskia sterkte Izanka veel plezier met schaatsen en wat voor schaatsen heb je... goe dvan je dat je alvast thuis oefen..... ik heb jaren schaats les gegeven aan kids...dus als je tip s wil hebben mail je maar... Lianne veel plezier in Nijmegen.... Wij hebben hier ook een rugdrager liggen...van me broer gekregen als geboorte kado....helaas lopen wij dus nooit..... nou ga ff op de bank zitten met een kop thee en harry verder lezen
noralien"weltrusten zo, en wat een hele moie foto's van je meisie, ze zijn mooi scherp. noura: lan me het wel voorstellen met je kids en leeftijdverschillen. het voor en na delen kinderen verpreid in leeftijd. janet: beterschap met teun, en copleet gebit jeetje, hoe is het met jou? karin: toch wel aan het werk hoop ik? vales: had je nu vandaag het gesprek met de dokter over de b12 of ben ik mis? hoe was het? ik ga vanmiddag even naar de stad er is restaten 3 daagse dus echt de laatste koopjes zeg maar.