http://www.10q.nl/catalog/pointer-overh ... -1383.html eve hier staat iig de witte broek en spencer ook, de blouse was een andere neutrale zonder streepjes maar deze is ook leuk http://www.jeppeke.nl/kinderkleding/kin ... =3&sort=3a
Noralien hoop dat je nog effe lekker hebt kunnen tukken! enne over de stabilisator: ik heb er geen verstand van hoor....maar misschien heeft de 350 D dat nog niet van zichzelf. Jij hebt nu natuurlijk een nog modernere camera! en lekker oefenen zonder een lam armpje te krijgen....ik vind dat ding zo zwaar. Hier maakt Frank dus meestal de foto's met de spiegelreflex. Ik heb gewoon onze duikcamera in gebruik, zo'n compact ding. Overigens zie je gelukkig het verschil in de foto's wel....in kwaliteit en sterkte. Noura: leuk die verschillen in een puber tussen thuis en buitenshuis! Slingding ik heb netjes gewerkt hoor vandaag. Was vanmorgen even aan het spieken hier voor het werk. en een nijntjebestek, wat leuk! laat je haar naam er ook in graveren? Gave filmpjes, je kan zo zien dat ze talent heeft! Vales fijn dat je je beter voelt met de B12 prikken. Janette binnenkort dus weer vol aan het werk. Hebben ze dan wel werk genoeg voor je? Lola: blijkbaar maakt het niet zoveel uit of ze elkaar al dan niet zien voor de streken, dus kunnen we toch rustig weer eens meeten Gaat het een beetje met Jasmijn. Ik duim in elk geval voor een rustige nacht met een ziek meisje. Hopelijk slaapt ze het virus/ziekjes zijn er dan uit vannacht. enne maandag ga jij dat shirt bestellen! Irma: dat is ook fijn MvM die je bericht bekend maakt. Maar leuk shirt van Rick! graag had ik het ook zo gedaan, maar de omstandigheden waren er hier echt niet naar om het op een leuk manier te vertellen... Eve: wat naar dat het met de winkel niet goed gaat. Ik duim natuurlijk voor je dat het goed komt, maar zou het niet verstandig zijn om so wie so iets anders te gaan zoeken. Vaak zie je dat als het eenmaal niet heel stabiel is het toch op enig moment niet goed gaat. Saskia wij hebben de vaude jolly comfort denk ik. Die andere drie namen zeggen me echt niets... en Nick krijgt nog geen kiezen hoor! maar gewone tandjes geven al ellende genoeg. pff Frank was Nick vanmorgen aan het verschonen en hij maar in zijn oogjes wrijven. Frank hem dus maar in bed gelegd rond 9.00. Was er om een uur of 7 uitgekomen. Vervolgens heeft hij Nick rond 11 uur wakker moeten maken om hem daarna weg te kunnen brengen naar de gastouder (ging hij vandaag extra heen). Maar toen was meneertje natuurlijk wel uitgeslapen vandaag. Dus toen ikhem rond half 6 eten wilde geven was hij zo moe dat dat een groot drama was. Slingding hier dus ook geen zuurkoolliefhebber...maar vraag me af of iets anders wel naar binnen was gegaan. Toen maar wat pap gemaakt en dat at hij redelijk. Hij was echt zo moe, zat voortdurend te wrijven in zijn oogjes dus we hebben hem na het eten rond half 7 maar snel in zijn bedje getjopt. Nu hopen dat hij morgen niet extreem vroeg op gaat zijn... Overigens hebben Frank en ik echt een gezellig weekje...pff we zijn deze week geen avond samen thuis geweest, ook niet met eten en morgen gaat hij zijn zus verhuizen en ik in de avond uit eten met mijn vriendinnetjes....dus zondag kunnen we de nieuwe week misschien toch gezellig met elkaar beginnen in plaats van denken wie is dat ook alweer? hihi...gelukkig gaat het niet elke week zo.
Lieve Eve, wat erg om zo in onzekerheid te moeten leven! Ik ben het wel met Duikster eens dat ik alvast iets anders ging zoeken. Maar ik duim héél hard voor je dat het allemaal goed komt...
@Duikster: Ach, zo blijft het wel spannend, moet je maar denken... Wat voor klachten heeft Jasmijn? Op dit moment heeft ze koorts - 38,8 - en is ze erg hangerig en lusteloos. Voorproefje op wat komen gaat of storm in een glas water? Hoop het laatste...
@Duikster denk dat het hun probleem is dat er niet genoeg werk is...is werk dan wel een tandje langzamer slaap lekker allemaal... hier een jochie wat begint te hoesten maar gelukkig nog niet helemaal echt wakker word...hoop dat hij weer lekker gaat slapen....
Eindelijk even tijd om op jullie te reageren en om bij te lezen! @Saskia: Ach nee he, ik lees dat je toch een miskraam gehad hebt. Heel veel sterkte en een hele dikke kus van Demi en mij. Ik hoop dat het medeleven hier op het forum je een beetje troost biedt. @janette: Ik miste je inderdaad . En ach, teun ziek lees ik . Beterschap. Fijn dat het met jou beter gaat. Geniet er nog maar lekker even van, de komende weken, dat heb je dubbel en dwars verdiend. @bianca: Ik zie aan je banner dat je vandaag al weer precies 36 weken bent, dat schiet echt op nu! @Duikster: jonassen hadden wij met Demi nog nooit gedaan, maar jouw bericht bracht me op ideeen. Ze vond het helemaal geweldig, haha. @Lianne: Wat geweldig fijn, dat de zalf zo goed helpt tegen de exceem bij Inzanka. Goed om te horen, ik vond het zo sneu voor haar. @Noralien: Superleuke foto's hoor. Jikke is echt een lachebekje volgens mij, leuk om te zien. @Vales: 40 minuten wachten om bloed te prikken . Maar gelukkig dat je je goed voelt nu met die vitamine b12 . @Slingding: na het filmpje weet ik het zeker, Kailynn is echt muzikaal. @Otje: Volgende week zaterdag gaan we met vakantie. @Feitkifkim: Wat een stoer shirt, voor zo'n stoere vent! Hoe reageerden de opa's en oma's? @Lola: Beterschap voor Jasmijn. Ik hoop met je mee dat het allemaal meevalt. @Eve: He gatver, geen werk is wrs. wel het laatste waar je nu op zit te wachten. Wat naar dat het niet goed gaat met het bedrijf. Ik hoop echt voor je dat je kan blijven zeg, maar kan me voorstellen dat de komende weken spannend zijn. Ben je ook al op zoek naar ander werk, of wacht je eerst de berichten op je huidige werk af? En veel plezier morgen in duitsland! Ik lees hier een hoop over kiezen. Demi heeft pas drie tandjes dus daar zijn wij voorlopig echt nog niet aan toe. Tandenpoetsen vindt ze geweldig en doen we 's avonds. Met Demi gaat het weer helemaal goed. We hebben ons oude meisje weer terug . Morgen de laatste dag van deze antibioticakuur, gelukkig, en dan preventief antibiotica. Vandaag belde de kinderarts nog. Hij had nu ook de uitslagen van de kweek en die bevestigden wat hij me van de week ook al had gezegd. De diarree moet echt van de antibiotica komen en moet over een paar dagen weg zijn. Die preventieve antibiotica is veel lager in dosering en zou verder geen bijwerkingen moeten hebben. En hij benadrukte nog dat het echt niet erg is dat ze dat nu even moet slikken. Gelukkig maar. Vannacht had Demi ons mooi te pakken. We waren bij mijn vader op verjaardag geweest en hadden Demi daar uit bed gehaald en thuis weer op bed gelegd. In eerste instantie ging dat goed maar na 15 minuten begon ze te huilen. Na het even aangekeken te hebben vreesden we dat ze honger had (ze zat bij het uittrekken van haar jasje steeds naar het brood op de aanrecht en de koelkast te wijzen ), want ze had ook geen avondfles gehad. Maar dat was niet het geval, want de melk wilde ze niet. Nee hoor, mevrouw wilde spelen en zat heel zelfingenomen op ons bed rond te kijken met een blik van "dat heb ik toch mooi voor elkaar gekregen". Dus die hebben we gelijk weer op bed gelegd, en toen ging ze ook lekker slapen. Vanavond alleen naar een verjaardag geweest. Mijn man voelde zich niet helemaal lekker en is thuis gebleven bij Demi. Waar ik eigenlijk nog benieuwd naar ben, voor de zwangere dames onder ons, is of jullie niet bang zijn dat er bekenden meelezen die nog niet weten dat jullie zwanger zijn? Bedacht ik me, toen Eve schreef over haar werk en dat ze niet wist of er bekenden meelazen. Nou, ik ga maar eens lekker slapen!
@Duckie: Wat een opluchting om te lezen dat de oude Demi weer terug is. Super! En dan meteen ook weer streken uithalen... Wat betreft het meelezen van bekenden: Ik heb daar inderdaad wel over nagedacht, vooral met betrekking tot mijn zus die zelf zwanger is. Maar zij heeft me al een paar keer verteld na het aanmaken van een profiel niet meer te zijn langs geweest. Maar ik had zelf heel erg de behoefte om - naast met jullie - in een topic te praten over mijn wens voor een tweede kindje en de angst dat het niet zou lukken. Tja, en dan kun je moeilijk gaan vertellen dat je ongesteld bent geworden, terwijl je grootste wens is uitgekomen! Ik wil op het forum toch zo eerlijk mogelijk zijn. Maar als de echo maandag goed is, dan gaan we het ook 'in het echt' vertellen... Wat Jasmijn heeft, weet ik eigenlijk niet. Het lijkt in elk geval niet op het Rota-virus, aangezien dat gepaard gaat met overgeven en diarree. Ze heeft nog steeds flink koorts (39,1 vanmorgen) en maakt duidelijk geen fitte indruk. Ik zag vanmorgen wel dat het tweede kiesje ook is doorgebroken...
Eventjes snel reageren. Michel moet vanochtend werken en Lynn is de laatste dagen nogal behoorlijk aanhankelijk. Ze wilt eigenlijk alleen maar op schoot en als ze dan op schoot zit, dan wilt ze er weer af . Saskia, ik wil jou veel sterkte toewensen. Knuffel van Lynn en mij. Noralien, leuke foto's van Jikke. Jemig, wat heeft ze al veel kiezen en tanden . Lynns' 8e tandje is nu voor de helft door. Lola en Karin, Lynn bijt ook op haar tandenborstel. Het lukt me meestal wel om haar ondertandjes snel te poetsen, maar daarna gaat ze bijten op haar borstel. Ik geef Lynn ook al vantevoren haar tandenborstel, zodat ze er alvast aan kan sabbelen, maar tot op heden zonder resultaat. Komt vanzelf wel goed.....hopelijk . Vales, ben blij voor je dat je je nu goed voelt dankzij de b12 injecties. Irma, wat een stoere jongen is Rick. Ben benieuwd naar de reacties van je (schoon)ouders. Lola, jij hebt ook een mooi shirt in elkaar geknutseld. Beterschap met Jasmijn. Ik kom straks wel terug als Lynn ligt te slapen.
Duikster: kailynn spoog vorige keer prei uit en nu at ze het gisteren weer. hoe heeft nick geslapen? duckie: fijn dat demi weer zo opgeknapt is! en fijn dat de kinderarts even belde met de rest van de uitslagen en je zorgen over de preventieve ab-kuur weg nam. nu kun je gaan genieten van jullie vakantie. Lola: beterschap met jasmijn jasmijn: ik ga gauw nog een paar boodschappen doen want de oude buren komen vanavond fonduen.
hoi meiden, Hier ook een tandenborstel bijter. Hij vindt de tandpasta zo lekker dat hij op de tandenborstel zuigt en zijn mond niet echt opendoet. We doen het altijd s'avonds voor de spiegel en daarna mag hij zelf poetsen, maar echt makkelijk gaat het niet. Dain heeft trouwens al een paar maanden geen fles meer, zijn avondeten + yoghurt is het laatste wat hij krijgt. Voor de rest drinkt hij uit een gewone beker. Ik zal eens gaan checken of Dain al kiesjes krijgt, kwijlen doet hij iedere dag, tandjes of geen tandjes, dus daar kan ik het niet aan zien. Denk toch dat ik moet gaan voelen, want als ik m vraag zijn mond open te doen doet ie dat natuurlijk juist niet. Mijn shopdag was zeer geslaagd! Ik heb echt superveel gekocht en ook nog eens voor een leuk prijsje, ben er dus erg tevreden mee! Het stappen gisteravond was ook erg gezellig, maar nu ben ik wel een beetje moe. Michel heeft me gelukkig wel laten liggen vanmorgen en hij heeft Dain gedaan. Duckie, fijn dat Demi weer beter is! Eve, kan me voorstellen dat je er nu al over inzit. Ik zou ook vast om me heen gaan kijken als ik jou was enne met een iq van 135 moet je toch zo een nieuwe baan hebben Vales, gelukkig werkt het b12 goed bij je Lola, misschien heeft Jasmijn wel verhoging door de kies die door is gekomen. Ze schijnen van kiezen meer last te hebben dan van tanden. fijn weekend!
Hallo allemaal, gisteren zijn we uit eten geweest met ons 3'en om te vieren dat we binnen 100 dagen een baby'tje in huis hebben. Liene had (voor de eerste keer) zelf iets besteld. Ze had kipnuggets. En ze kwamen op een echt bord met rauwkost en frieten. Smullen dat ze gedaan heeft! Het was echt erg gezellig. Ook op school is alles goed gegaan. Liene was van donderdagavond tot vrijdagavond bij mijn ouders geweest en dat was ook vlot verlopen. Ze had van 20.30u tot 8.00u geslapen aan één stuk en dan weer van 12.30u tot 16.30u. Ook bij de vk was donderdag alles in orde. Baarmoeder groeit goed, baby'tje was zeer actief. Zelf had ik eens heel hard moeten huilen. Ik denk door de stress van mijn stage, de zwangerschap en dan mijn schoonmoeder die weer wat vervelend doet. Nu zijn het geen opmerkingen over mijn huishouden, maar over mijn rol als moeder. Ook vertoont ze weinig respect voor mijn stage en regelt ze een familiefeest recht in mijn stage. Wanneer ik zei dat we dan wel niet zo lang kunnen komen, vond ze dat ik nu alvast maar moest bijwerken tegen dan. Ook had ze beloofd om 6 dagen van mijn lange stage op Liene te passen, maar dat gaat ook al niet meer, dus ik moet nu iets anders regelen. Ze is altijd bemoeiziek, maar ik laat het altijd zo. Ze probeert altijd alles te regelen, maar normaal denk ik gewoon 'pfff, laat maar'. Maar nu trek ik het me veel te hard aan en dat kwam er donderdag dus even uit. Nadien haptonomie gehad en dat was ook weer fijn en dan nog een ontspannende massage uitgevoerd door Ben en de vroedvrouw. Dus was ik weer helemaal top. Even bijlezen... Saskia, het filmpje van Orlando is echt geweldig. Ik had het aan Ben laten zien en die was ook helemaal onder de indruk. We gaan eens op zoek naar zo'n soort puzzel. Heel veel sterkte met het verwerken van je miskraam. Als ik iets kan doen... Irma, ik gebruik(te) omnibionta prenatal, maar de vk zei donderdag dat ik mocht stoppen omdat al mijn vitaminewaardes te hoog zaten. Nu dus niks meer. Vales, hopelijk heb je de 'wonderluier' echt gevonden, want het is echt zielig als ze 's morgens nat zijn. En ook voor jou want je krijgt zo een berg extra werk. Noura, het moet idd raar zijn om al voorbeelden in huis te hebben van wat ons te wachten staat. Ik vraag het me soms af... hoe zal ze worden? Wie zal ze zijn? Eve, ik ga dus niet naar de meeting komen. Maar volgende keer ga ik er wel weer bij zijn. Je ziet me dus pas in maart weer. Wel zonder poppenkast . Ik duim heel erg hard voor je dat het goedkomt met je baan... [-o< Heel veel plezier vandaag in Duitsland. Janette, hier is het avondritueel: stukje fruit eten met sojamelk. Pyjama en slaapzak aan, luier voor de nacht. Dan zeggen we: "Liene gaat nu slapen, bij de visjes (ze heeft een kamer met vissen op de muur)". Naar boven, visjes aaien. In bed. Muziekje op (duurt 5 minuten). Kusje van mama en papa. En dan zeggen we nog "Slaapwel". En wij weer naar beneden. Karin en Eve, wat is Jonassen? Janette, veel beterschap voor Teun! Otje, wij hebben het op het kdv waar ik werkte ook gehad en niet iedereen heeft het toen gekregen. Maar waar het vanaf hing kan ik niet zeggen. Ik weet wel dat het heel besmettelijk is. Hopelijk ontspringt Koen de dans. [-o< Cynthia, als Kailynn niet wereldberoemd wordt... =D> ! Lola, veel beterschap voor Jasmijn! Lola en Irma, leuke t-shirtjes. Geniet ervan! En hopelijk zien ze het bij jullie iets sneller dan bij ons, want mijn hart stond dus wel stil. Saartje
Duckie: wat fijn dat demi weer de oude lijkt te worden. en nu ook nog snel de oorzaak achterhalen na jullie vakantie. en gelijk streken uithalen ook! leuk dat ik je op een idee bracht. Nick schatert altijd tijdens het jonassen. Echt rustig voor het naar bed gaan is het dus niet...maar hij gaat altijd meteen slapen. enne: bij ons weet inmiddels iedereen dat ik zwanger ben en ik heb het hier bewust niet op het forum gezet voor ik het anderen verteld had.... Lola: hopelijk knapt Jasmijn snel op! Bianca: volgens mij voorvoelt Lynn dat ze binnenkort haar paradijs moet delen... Slingding veel plezier met fonduen vanavond. Ik ga lekker uit eten met vriendinnen...heb er echt zin in. en Nick was weer om 6.15 wakker... Vanmorgen gaven we hem een flesje ipv pap uit bord, maar ook daarna wilde hij echt niet gaan slapen.... Molly klinkt heerlijk al dat shoppen! He Saar wat naar als je schoonmoeder je zo niet steunt. Je bent echt een goede mama, en ik vind het super dat je ondanks je zwangerschap ook nog je school aan het afmaken bent. Maar niet iedereen waardeert dat blijkbaar. Hoop dat je snel een oplossing hebt gevonden voor Liene als je straks stagelopen moet. lekker dat de haptonomie en de massage weer een flink deel van de spanning weggenomen hebben. ik ga nog effe liggen anders slaap ik vanavond tijdens het eten....
Nou, na 3 uur slapen (Dain slaapt normaal max 1,5 uur) ben ik bij hem gaan kijken. Zijn oor weer helemaal nat en hij is loeiheet. Weer een loopoor verdomme. Hij heeft nu 39,4. Ik heb een zetpil bij hem ingedaan en nu zit hij toch een boterhammetje te eten en gelukkig drinkt hij goed. Hij heeft dus echt mijn oren geerfd helaas. Zielig hoor.
molly miss ff afspraakmaken bij de kno arts? en toch goed teken, zo komt t er tenminste uit, dat is hier niet het geval en is er regelmatig antibiotica kuur voor nodig om t los en eruit te krijgen.... hier verder alles wel oke. Ruth spookt veel momenteel, maar d'r mondje is een en al bobbels dus verwacht haast een storm van tandjes..... chamodent vind ze heerlijk! hier ff verder met de kamers... Jongens hebben een stapelbed gekregen... dus word weer t een en ander veranderd..... tot snel.....
gnessy: succes met de kamers! Dain: jeetje weer je oortjes. Karin: veel plezier vanavond! nick vannacht wel goed slapen! Saar: klinkt gezellig het etentje gisteren. Balen zo'n schoonmoeder. Toevallig had ik het met karin erover dat we het knap vonden dat je in beide zwangerschappen toch zware stages hebt gedaan. gelukkig alles goed met de beeb. ga effe koffie drinken.
@Molly: Och, Dain ook al niet lekker... Dikke knuffel van lotgenootje Jasmijn! Jasmijn's koorts stijgt nog steeds, na haar middagslaapje was haar temperatuur al 39,6. Het gekke is echter dat we geen idee hebben wat haar mankeert. Ze eet en drinkt gelukkig goed (gewoon zoals normaal) en verder is ze alleen hangerig en lusteloos. Als ze niet slaapt, zit ze dicht tegen me aan met haar duimpje in haar mond. In haar poepluier zat een gewone keutel. Dus wat nu die koorts veroorzaakt... ?
cynthia geniet van je koffie, ik heb even al een tijdje totaal geen trek meer in koffie terwijk ik er zo gek op was wat een leuke shirtjes, ben benieuwd hoe snel ze het doorhebben saar, wat fijn klinkt jullie avondje, en wat vervelend van je schoonmoeder, moeilijk om het je niet aan te trekken. maar probeer vooral aan je zelf te denken. och dain, veel beterschap en hoor ook al dat jasmijn ziek is, ook veel beterschap cynthia en duikster veel plezier ik moet zo boodschappen doen, heb net geshopt in arnhem met mijn dochter, niet zo veel leuks gevonden, behalve laarzen voor haar. en een leuk hilfiger shirt en mc gregor vest voor saf. toch leuk dan weer die uitverkoop en een duowagen besteld, die zou vanavond al geleverd worden, dat word nu over een week werd net gebeld. ik heb een leuke prijs geregeld incl. babynest, en garantie gaat in op de geboortedag.
Slingding, erg leuk die filmpjes van Kailynn, ze heeft het helemaal naar haar zin he? Duckie, fijn dat Demi weer je eigen oude meisje is. Irma en Lola, superleuk die t-shirts zeg! Eve, vervelend die onzekerheid over je baan Ik zou wel alvast mijn ogen open houden... Janette, nou hier de eerste schaats ervaring. Ze heeft wat rondjes met mij langs de rand gemaakt, daarna zelf aan het rondjes maken geweest, veel de rand vasthouden, maar na een half uurtje kan ze nu toch kleine stukjes los glijden. Tips zijn welkom. Dain en Jamijn beterschap! Wat leuk Saar dat jullie gezellig uit eten geweest zijn met Liene. Jij ook al binnen 100dagen moeder, wat gaat het allemaal snel.. Ik kan helaas de 23 ook niet komen, mijn nichtje is de 24 ste jarig maar dan is ze bij haar moeder, en haar vader ( mijn broertje) viert het de 23 voor haar. Wij zijn in de familie wel trouw aan verjaardagsbezoekjes bij neefjes en nichtjes, dus ik ga naar de verjaardag. Vind het wel heel jammer om jullie niet te zien Bianca pittig voor je die aanhankelijkheid van Lynn. Hoop dat ze gauw weer iets op eigen pootjes kan funktioneren, jij hebt nu zo even genoeg aan jezelf kan ik me zo voorstellen. Nou, wij gaan het weekendje uit, naar een luxe villa in Drente, met 8 pers. sauna erin. We hebben er helemaal zin in, en heb gisteren weer een heerlijke dag gehad met die meiden. buikpijn van het lachen enzo..echt super!
hi hi, hier was ik weer, nou we hebben de vaude jolly comfort besteld hoor, een oranje vond ik wel erg leuk, nog een paar sokken gekocht voor orlando en 3 pantalon's voor melvin. duikster; he balen zeg hele week alleen, tenminste dat je je man weinig ziet laat ik het zo zeggen. oops verkeerd gelezen nou van tandjes kunnen ze ook erg last hebben lola; ohoh die jasmijn wat vervelend zeg weer zo ziek, heeeeel veeeel beterschap duckie; dat doet me zeker goed hoor, vind het heel fijn zoveel forum vriendinnen te hebben lekkerrrr op vakantie.... lola; mss is dat wel de oorzaak van de koorts en de hangerigheid wie weet molly; wat super dat je het leuk en gezellig hebt gehad met shoppen en stappen en dat je ook nog eens lekker hebt kunnen uitslapen heerlijk hoor saar; wat leuk joh, haar eerste eigen bestelling! wat super dat het bij de vk en op school weer helemaal goed was, maar wel balen van je schoonmoeder zeg, en dan ook nog eens afspraken niet nakomen neit leuk. gelukkig bij de haptonomie lekker kunnen relaxen. ......ik vind je een heeel goede moeder hoor molly; he bah vervelend zeg een loopoor. ook voor hem beterschap noura; leuk joh en wat snel zeg die levering lianne; he jammer dat je er neit bij kan zijn had je graag een keer willen ontmoeten, super relaxed joh een weekend in een huisje met sauna mmmmm wij gaan straks uit eten en morgen is er visite, spreek jullie later weer; lola; alvast heeeeel veeel plezier bij de echo, enne ben erg benieuwd naar de foto van de echo! gr saskia
klinkt heerlijk lianne eve vergat te zeggen hoe vervelend ik het vind van je baan, hoop dat het meevalt. saskia leuk dat je een rugdrager gevonden hebt. ga straks naar een thai boks gala, ga denk ik niet zo lang, even naar onze neef kijken die een thuiswedstrijd heeft.