Hallo allemaal, Vandaag de hele dag de deur uit geweest. Vanochtend rond 10 uur richting Eindhoven gereden. Daar zijn we eerst naar babydump geweest en een campingbedje gekocht. Daarna naar mijn schoonmoeder die het ook gezellig vond dat we langs kwamen. Rond 12.30 was Koen moe dus in bed gelegd. Daarna hebben wij daar brood gegeten. We wilden nog even naar Ikea dus tegen 13.30 besloten we even te gaan want Koen sliep. Net voor het weggaan toch nog maar even gekeken en hij was dus wakker! Wel weer een stuk vrolijker na 1 uurtje slaap. Hij is mee geweest naar Ikea en Sara is bij oma gebleven. Bij Ikea hebben we allerlei veiligheids dingen gekocht en 2 traphekjes. En ook prachtige keukens gezien! Wauw zeg. Ik wil echt heel graag een nieuwe keuken. Maar ja... het kan helaas niet allemaal tegelijk. De zolder moet ook nog opgeknapt worden en heb net een berg geld moeten betalen voor mij rijles-pakket. En mijn zus gaat in oktober dit jaar naar Curacao en de plannen zijn om in 2009 daar op vakantie te gaan. Kost ook een berg geld. En we willen eigenlijk al een nieuwe eethoek vanaf dat we hier wonen (2005). Plannen te over hoor! Alleen het geld ontbreekt. Jammer maar ja... eerst maar even sparen. Na Ikea nog even gewinkeld in winkelcentrum Woensel en boodschappen gedaan bij AH. Tegen 16.30 waren we weer terug bij schoonmoeders en Sara en toen spullen gepakt en terug naar huis. We waren rond 17.45 uur thuis en Steef heeft Koen een potje eten gegeven en ik ben snel gaan koken. Toen wij zaten te eten was Koen wat rond aan het kruipen. Op een gegeven moment begon ie ineens heel hard te huilen. Wij kijken, had ie heel veel gespuugd! Dat was echt lang geleden. Na hem schoongemaakt te hebben was gelukkig alles weer goed. Hij maakt totaal geen zieke indruk dus ik ga er vanuit (en hoop) dat het eenmalig was. Nu ik gisteren dat briefje over het rotavirus heb zien hangen op ons kdv ben ik er toch heel allert op. Dan denk ik: Ik had het beter niet kunnen weten... Maar ja... Kortom, drukke maar ook leuke dag gehad! Ik ga even terug lezen.... Groetjes Otje
Saskia: Beterschap voor jou en Orlando! Enne, ik vind Pointer echt zoooo leuk! Alleen wel prijzig. Heb al geregeld iets van Pointer gekocht via marktplaats. Leuk dat je geslaagd bent voor een rugdrager. Jij en Orlando weer helemaal opgeknapt? Duckie: Goed nieuws van de kinderarts! Super hoor! Kan je over 1 weekje tenminste lekker onbezorgd op vakantie! Lola: Beterschap met Jasmijn! Klinkt beetje raar maar ben "blij" voor je dat het tot nu toe niet lijkt op het rotavirus. Molly: Fijn dat je zo'n gezellige dag hebt gehad. Dan is uitslapen wel lekker he. Veel beterschap met Dain! Saar: Gezellig hoor, zo'n etentje! Leuk gevonden ook, die 100 dagen! Fijn dat alles goed was bij de VK! Wel sneu zeg voor jou, dat je schoonmoeder zo lullig doet. Sterkte hoor! Wat zegt je man ervan? Noura: Das wel handig straks zo'n duowagen! Wat is een babynest? Lianne: Jammer dat je niet kan op de meeting maar kan me voorstellen dat familie voor gaat! Wie weet de volgende keer he. Eve: Ik zei het gisteren al maar ontzettend balen van je baan. Als ik jou was zou ik ook echt alvast gaan zoeken. Hoewel je hoofd er misschien niet naar staat. We hebben trouwens toch niet het stoeltje gekocht bij Ikea. Hoewel ik het erg leuk vindt staat er inmiddels toch al wel heel veel hier in de woonkamer en de kleur vindt ik wel een beetje gevaarlijk licht. Zo, ben weer bij. Ik heb net een kan thee gezet en ga zo lekker op de bank hangen (idols kijken). Lekker hoor, weekend! Oja, ik ben trouwens weer eens aan het lijnen geslagen (mijn goede voornemen voor dit jaar) en het gaat lekker! Ik ben iets na het nieuwe jaar begonnen en ben nu 4 kg kwijt. Voel me trots! Groetjes Otje
@Jasmijn wel snel weer beter worden en lusteloos klinkt niet zo lekker @ Lianne, wil wel tips geven hoor maar op wat voor schaatsen rijd ze...want dat scheelt namelijk ook met de tips maar zo te horen gaat het al de goede kant op ik neem aan dat ze ook skate op de straat? dan mag ze dezelfde slag op het ijs gaan doen dus niet lopen maar opzij afzetten...dat is op elke schaats het zelfde Leuk weekend naar luxe bungalow in Drente, wij gaan in april een week naar het land van bartje en hebben dan ook een luxe bungalow met sauna en zonnebank @Dain beter schap met je oor Voor de rest hier weinig gedaan...maar wta wil je om 12 uur pas uit bed gekomen en ja dan is het zo om wel nog ff naar decorette geweest wil niuewe rolgordijnen in de slaapkamer, die er nu hangen zijn nog van de vorige bewooners zijn verduisterend...maar daar gaan ze niet vandaan komen voor 2 stuks zou ik 400,= moeten neer tellen...... dan maar zelf op maat maken en bij de praxis kopen.... prettige avond allemaal Eve genoten in duitsland?
@Otje: Ben blij dat het bij Koen ook mee lijkt te vallen, want op het Rota-virus zit echt niemand te wachten! Wat Jasmijn heeft weten we nog steeds niet. Toen Roy haar rond 18.00 uur uit bed haalde was de koorts weer gestegen. 40,1 ditmaal. Omdat ze behoorlijk apathisch was heb ik de huisartsenpost gebeld, maar die vonden het niet verontrustend aangezien Jasmijn goed eet en drinkt. Wel is haar rechterwangetje wat dik en mijn schoonmoeder dacht al aan de bof, maar dat leek ze op de huisartsenpost zeer onwaarschijnlijk. De bof komt namelijk nog maar zeer zelden voor. Het vreemde is dat Jasmijn na een zetpil in no time opknapte en nu poffertjes (!) zit te eten. En zojuist heeft ze met smaak een bordje erwtensoep naar binnen gewerkt. Ook kruipt ze weer vroilijk rond. Snappen jullie het nog... ?
@Bianca: Lastig hoor, dat Lynn zo aanhankelijk is. En je schoonmoeder komt niet erg sympathiek op me over . Balen hoor. Maar je bent een supermoeder, laat je door haar niet uit het veld slaan! Maar ik kan me voorstellen dat je onder invloed van hormonen het nu even allemaal niet kan hebben. @Eve: Heb je het leuk gehad vandaag? @Molly: ach, Dain weer last van z'n oortjes lees ik. Veel beterschap. @Lianne en Saar: Jammer dat jullie niet op de meeting zijn @Otje: Arme koen, ik hoop dat het spugen maar eenmalig is en dat hij niet ziek wordt ofzo. @Lola: Niks zo onvoorspelbaar als kinderen . Maar mijn ervaring is wel dat zetpillen heel goed en heel snel helpen. Ik hoop dat de koorts snel zakt, want 40,1 vind ik toch wel erg hoog. En als je het niet vertrouwd zou ik gewoon de huisarts weer bellen. Wij hebben vandaag nog wat inkopen gedaan voor de vakantie. We zitten er ook over te denken om via marktplaats nog een rugdrager te kopen. Want we willen haar toch wel af en toe mee met de lift naar boven nemen om daar te sleeen en dat gaat niet met een wandelwagen. Ik denk niet dat wij 'm verder veel zullen gebruiken, dus een tweedehandse vind ik prima, we willen er niet zoveel geld aan uitgeven. Vrijdagmiddag werd ik nog gebeld door het kdv. Volgende week vieren ze carnaval op het kdv en alle kindjes mogen verkleed komen. Ik heb dus vandaag nog snel even een outfit voor demi gescoord. De eerste antibiotica zit er op voor Demi en ik hoop echt heel erg dat de diarree nu snel verleden tijd is. Fijne avond allemaal!
Zo, was ik weer... De adrenaline is weer een beetje gezakt... Wat was het leuk om op deze manier aan onze dierbare te vertellen dat er bij ons weer een beebje komt! Iedereen was erg blij verrast en vinden het geweldig... De blikken zijn bijna niet te beschrijven maar in ieder geval vonden wij het geweldig om het op deze manier te doen... Lola, jou s'hirt is ook geweldig en ik ga er van uit dat jij maandag dat s'hirt gaat bestellen! Ben dan ook benieuwd hoe de familie gaat reageren... Ik hoop niet dat Jasmijn de bof krijgt, mijn buurjongetje heeft het vorige week ook gehad... Zelden geloof ik dus niet echt...rEn waren de poffertjes lekker? Lekker Janette een huisje met sauna en zonnebank... Eve, wat erg dat van je baan, wij draaien overuren met de duimen... Hoe heb je het geahd vandag in Duitsland? Enne zal ik je wat vertellen?... Rick heeft ontstoken oogjes zo zielig... Otje veel plezier bij Idols... Geniet van je weekend! En meid hartstikke goed van je dat je zo bent afgevallen! Dat geld verhaal ken ik ook wel een beetje hoor, we willen ook nog zoveel, misschien een geldboompje planten? hahaha... Noura doe je wel voorzichtig op het gala? laat het knokken maar aan een ander over... Veel plezier! En heb je ook een plaatje van je wagen? Ik denk dat ik een onderdeel van de Mutsywagen erbij ga kopen die op het onderstel van de wagen past... Saskia veel plezier met het uiteten, en hoe is het nu met je? Lianne, jammer dat je er niet bij bent op de 23e... Cynthia hoe is het met jou meid? Saar wat gaat het snel he, binnen 100 dagen jullie babytje in de armen! Ik vind ook dat je het geweldig doet, het is niet niets hoor met een kindje en zwanger zijn en dan zo druk met de stage! Ik ben stiekem een beetje boel trots op je hoor! En die mag je lekker in je zak steken... Nou ik ga nog ff op de bank hangen, moet over een uurtje aan het werk... 3 nachten werken, ik denk dat ik niet erg veel langs zal komen maar goed dan weten jullie dat ik aan het werk ben... Groet Irma.
Janette: Oei dat zijn wel erg dure gordijnen idd! Lola: Je zou idd verwachten dat Jasmijn zich ziek zou gedragen maar gelukkig dat het wel goed met haar goed. Alsnog beterschap hoor! Weet jij waar ze die verkopen? Dan ga ik er meteen een paar halen! Leuk dat je familie zo enthousiast was met jullie grote nieuws! Groetjes Otje
Hallo allemaal, even snel... bedankt voor jullie pluimen op m'n hoed allemaal . Echt waar, het doet deugd even te kunnen zeuren en dan zoveel positieve reacties te krijgen. Ben denkt er hetzelfde over als ik, maar ik kan tegen hem natuurlijk niet doorzeuren, want 't is nog altijd zijn moeder. Saartje
Ik ook! Daar heb ik zelfs nog wel een keertje een bekeuring van 100 (ja, zo hoog was hij... ) voor over... @Duckie: Ik had vandaag ook voor een carnavalsoutfitje voor Jasmijn willen gaan kijken, maar zoals het er nu naar uitziet kan ze maandag toch niet naar het kdv... @Irma: Jasmijn bekeek de poffertjes in eerste instantie wat argwanend (dat was de eerste keer dat ze niet op haar eten 'aanviel', maar dat kan natuurlijk ook komen doordat ze niet lekker is...), maar na de eerste voorzichtige hapjes gingen ze er alle vier met smaak in ! Ik kon jouw pret van vanmiddag bijna voelen, leuk... Hadden jullie de hele familie bij elkaar? @Bianca: Ik kon me goed in jou verplaatsen vandaag, ik heb ook niet veel meer gezien dan onze bank. Stiekem vind ik het best wel gezellig, zo knus met mijn dochter op de bank (en een geldig excuus hebben om Roy eens lekker voor me te laten rennen... ) Maar als het te lang duurt, word je er ook wel weer een beetje moe van. Ik hoop dus voor ons allebei dat we ons morgen weer wat vrijer kunnen bewegen !
Zo, daar ben ik weer. Wat een ochtend ...heb nog spierpijn van het tillen van Lynn. Gelukkig was Michel om 12.30 weer thuis en de rest van de dag is ze heel lief geweest. Ik heb vanmiddag de Hema leeggekocht. 't Was nu 70% korting. Heb voor Lynn 2 broekjes mt 86 en 3 broekjes mt 92 gekocht. Verder nog 4 shirts met lange mouwen in mt 92. Voor Gijs 2 broekjes en 12 shirtjes in diverse maten. Ik was totaal 55 euro kwijt. Daarna zijn we doorgereden naar België. Heb in een boetiekje 2 truitjes van Tintin (Kuifje) gekocht, een vestje van IKKS en schoentjes van Ecco, allemaal voor ons klein manneke. Ook hiervoor hoefde ik 'maar' 55 euro af te rekenen, aangezien het 4 halen 1 betalen was. Dus weer een hoop kleertjes gescoord. Was helemaal happy . Jemig zeg, Eve, dat is niet mis, dat je misschien je baan kwijtraakt. Gaat de gehele winkel er mss mee stoppen, of is het puur bezuinigen op personeel? Ik zou idd verder zoeken naar een andere baan, maar misschien was je daar al mee bezig. En natuurlijk duim ik keihard dat je er gewoon mag blijven werken. En hoe was je dagje Duitsland? Cynthia, leuke filmpjes van drumtalent Kaiynn . Duckie, wat fijn zeg dat het weer zo goed gaat met Demi. Wanneer vertrekken jullie precies op wintersport? Enne....vwb m'n schoonmoeder.....dat stukje hoort bij Saar . Ga eventjes een snack eten...heb lekkere trek en Michel is net eventjes naar de snackbar gereden om een lekkere berenklauw mét satésaus...mmm. Misschien tot straks en anders ben ik er morgen weer om verder te posten.
irma: fijn dat de familie blij was en dat ze rick zijn shirt leuk vonden.... lola: hoe laat moet je voor de echo maandag? Jasmijn beterschap meisje.... gooi die koorts maar snel uit je kleine lichaam... en dan voorlopig niet meer ziek worden... bianca: lekker snacken! ik vorig weekend gedaan.... en idd berehap met satesaus. jammie.... krijg nu al weer zin..... nog ff en je gaat alweer bevallen.. tijd gaat hard.... Ben je zelf al aan het aftellen? noura: Wat voor wagen heb je gekocht? en heb je foto? Zo'n geldboom staat hier bij mensen in het dorp, helaas hebben ze die wel errug goed beveiligd... sorry...... Anders had ik graag gedeeld..... saar: Jebent een super mama.... ik weet wat het is om en stage te lopen, voor school bezig zijn en hoogzwanger. heb het ook gedaan.... Dus je doet het super goed. Liene komt niks te kort en ben ook niet. Dus laat je schoonmoeder ma zeuren... Wel lullig dat ze niet meer wil oppassen! helaas woon ik te ver weg om op te passen.... eve: ik duim voor je dat je je baan kan houden en anders heel snel een andere baan vindt.... Hoe gaat het verder met je? duckie: Voor ruth geen carnevalsoutfit.... is toch egt te klein... Voor jordy heb ik een piratenpak.. Ga alleen nog zo'n ooglapje voor hem maken... En met wat zwarte stippen is hij een echte piraat... Heb wel een verkleedkist met 5 prinsessen outfits, clownpakje, bruidsjurkje, 4 zwarte pietenpakjes en 4 kerstoutfits staan... Alleen jordy speelt er mee, met pietenpakje en clownpakje en nu t piratenpakje... Dus rest bewaar ik wel.. staat wel in een mooie doos.... janette: wel beetje hele dure gordijnen dan idd beter zelf op maat maken via de praxis..... scheelt hoop centjes....
Janette, ze heeft schaatsen met een harde plastic schaats, soort kunstschaats. Ze kan overigens niet skeeleren. Ik wil ook wel een stekje van een geldboom Jasmijn, hopelijk knap je lekker op van de poffertje, is een heel goed medicijn otje, beterschap voor Koen! Demi, hoe ga je Demi verkleden dan? als bumba of Nijntje? Ik baal ook echt wel van de meeting, had het erg leuk gevonden om jullie weer te zien, gauw een volgende plannen. Komen jullie dan naar Gelderland? Doen Noura en ik samen een meeting organiseren voor jullie? Vanavond uri geller gekeken, en een horloge van mijzelf die ik als jong meisje droeg neergelegd, en na 15 jaar stilstaan.........hij loopt weer. Niet te geloven toch? Ik vond het overigens wel een griezelige uitzending...... Hebben meer het gezien?
lianne: wij hebben ook gekeken maar helaas mij horloge doet het niet. heb wel een paar keer weg gekeken vooral bij die buizen met messen. De vrienden/oud buren zijn weer naar huis en we zijn al gebadderd en ik heb al op bed gelegen maar kan weer eens niet slapen.
lieve forum vriendinnen: ik schrijf dit bericht maar even in een soort brief vorm omdat het hopelijk iets makkelijker schrijven/tikken is. Met tranen in mijn ogen wil ik jullie zeggen dat ik voorlopig even hier niet meer kom. niet voor jullie maar voor mijzelf en gezin. Ik merk dat mijn man en dochter maar ook huishouden ed gaat leiden onder dit (te) gezellige en fijne forum. Ik heb het gevoel dat ik mijn dochter en man te weinig aandacht geef doordat ik alles wil bijhouden hier en op iedereen wil reageren. Ook kost dit energie (die ik er met liefde instop) maar ik kan het even niet opbrengen. Dit heeft te maken dat kailynn haar aandacht wil dat logisch is en arno ook, maar ook in de directe familie spelen niet al te leuke dingen af die mij veel energie kosten. Ik merk ook dat het forum een soort vlucht voor mij wordt om dingen maar niet onder ogen te hoeven komen of gesprekken niet hoef aan te gaan. zo dronken we altijd samen koffie in de ochtend, nu doe ik dit al een jaar achter de pc jullie verhalen bij lezend en kailynn afwimpelend. en als arno thuis komt zit ik of op msn, hier of op hyves. of als kailynn op bed ligt en ik moet huishouden zit ik ook hier. En wat heb ik de dag dan gedaan? Nu lag ik net maar te huilen en huilen in bed en te bedenken dat het allemaal anders moet omdat het ander niet met mij en met mij en arno goed gaat komen en dat doet zoveel AU. Ik leef zo met jullie mee en jullie met mij en eigenlijk kan ik jullie niet missen, en ik zal ook vast wel eens mee lezen en reageren maar het moet gewoon minder. Op de meeting kom ik hoor! ik wil jullie heel graag weer zien en eveneen knuffel geven. Maar ik denk en hoop dat het zo even het beste is. al is het echt met pijn in mijn hart Lieve meiden ik ben op een bepaalde manier echt van jullie gaan houden echt waar maar.... Meiden ik ga jullie (tijdelijk) heeel erg missen heel veel liefs,
Lieve Cynthia, ik vind het héél erg jammer dat je ons een poosje minder gaat bezoeken, maar ik heb uiteraard ook begrip voor je keuze. We hebben elkaar vanavond al uitgebreid gesproken en ik hou het hier daarom bij een... ... héle dikke knuffel van mij voor jou! Wij zijn een uurtje geleden nog met Jasmijn bij de huisartsenpost geweest. Ik had haar om 23.30 uur uit bed gehaald om haar nog een zetpil te geven, aangezien die van 18.00 inmiddels wel uitgewerkt zou zijn en ze op een tweede dan lekker kon verder slapen. Maar tot mijn verbijstering was haar temperatuur gedaald naar 35,5 graden! Ik heb het drie keer gemeten met twee verschillende thermometers, maar het bleef 35,5. Ik heb toen de huisartsenpost weer gebeld en deze keer vroegen ze ons meteen te komen. Gelukkig is er niets ernstigs aan de hand (ook geen bof...), maar de arts vond het ook wel een beetje vreemd. Je kon ook aan Jasmijn zien dat ze het wat koud had. Thuis voor het slapen gaan dus maar een extra flesje lekker warme melk gemaakt als opwarmertje... Ik ben benieuwd hoe het morgen met haar gaat...
Cynthia, ik snap je keuze om een tijdje minder te komen maar ik zal je ook erg missen meid... Wel goed van je dat je er op deze wijze naar kijkt maar meer hoop ik dat je voor jezelf een weg vindt om hiermee te handelen, want ik denk toch ook dat je in een lastige situatie zit... Ik heb het je al vaker gezegd maar ik meen het nog steeds als ik iets voor je kan doen zeg het maar, ik ben er voor je! Voor nu sterkte! Lola, dat is schrikken zeg die lage temperatuur van Jasmijn, ik hoop dat ze morgen weer een beetje beter is dan vandaag... Ik ga weer verder met mijn werk... Ik maak vannacht een observatieverslag... Groet Irma.
Cynthia, wat moedig van je om zo goed na te denken over keuzes die je maakt. Maar wat ga ik je missen... Nu vind ik het nog erger dat ik niet naar de meeting kan komen... Ik wens je heel veel sterkte om alles weer in de juiste plooi te krijgen. Echt dapper van je dat je keuzes maakt in functie van je gezin. Je hebt er echt goed over nagedacht! Tot snel hopelijk, Saartje
cyhnthia jammer dat je ff niet meer komt, maar je keuze is goed te begrijpen.... Ik krijg nu meer zin om kids van eg dat weekend om te draaien en dan naar de meeting te gaan... Maar met 4 kids nee, dat ga ik niet redden... Wel lijkt het me leuk om een keer af te spreken met jullie! dikke knuffel komende tijd en tot snel meis....