Bianca: Leuk zeg, shoppen met zoveel korting! Lianne: Ik heb alleen het laatste stukje gezien van Uri Geller met die strop. Wel eng hoor! Maar wat grappig en heeeeeel apart dat die oude horloge weer loopt! Cynthia: Jammer dat je besloten hebt om hier even niet meer te komen maar kan me het wel heel goed voorstellen. We zullen je missen hier. Wel super dat je toch naar de meeting komt. Lola: Jeetje Jasmijn d'r temperatuur gaat op en af zo te horen! Hoe is het nu? Gisteren een onrustige avond gehad. Koen werd rond 22.15 wakker. Tis wel vaker dat ie eventjes begint te huilen en dan is hij met zijn speentje weer vlug getroost maar dit keer bleef hij huilen en wilde zijn speen ook niet. Uiteindelijk was hij stil maar voordat ik weer goed en wel op de bank zat begon hij weer te huilen. We hebben ontzettend veel geprobeerd. Steef naar boven, ik naar boven, uit bed, hij is zelfs nog even beneden geweest en heeft nog een fles melk gehad. Na die fles begonnen zijn oogjes te twinkelen toen hij zijn speelgoed zag staan. Nou, dat vond ik te ver gaan om hem op dat tijdstip nog vrolijk te laten spelen dus naar boven gebracht. Het was heel even stil. Helaas toen weeeeeeer huilen. Steef en ik zijn toen naar bed gegaan en toen hij niet stil werd maar even tussen ons in gelegd. Het was duidelijk dat hij nergens last van had want toen hij bij ons lag was het een en al vrolijkheid en kwebbelen en lachen. Uiteindelijk was het 23.30 alweer en maar weer eens in bed gelegd. Wederom... huilen Pffff.... echt niet leuk. Na een aantal keer heen en weer lopen dacht ik tegen middernacht: Ja tis goed met je hoor Koen. Nu laat ik je even een tijdje huilen. Hij heeft toen ongeveer 5 min. gehuild en is toch nog in slaap gevallen (en wij ook daarna) tot vanochtend 8.30 uur. PFFFFFFF Hoop dat ie vanavond lekker doorslaapt zeg. Oja vanmorgen nog iets meegemaakt wat ik nog niet heb meegemaakt in zijn 13 maanden. Hij zat met Sara in bad vrolijk te spelen. We hebben best een ruim hoekbad dus dat vinden ze dan hartstikke gezellig. Ik was ondertussen even boven de was op aan het ruimen. Op een gegeven moment hoor ik Sara roepen: Mama kom eens! Dus ik erheen. Had Koen in bad gepoept! In eerste instantie moest ik ook wel lachen hoor . Ik heb Koen uit bad gehaald en nog even afgespoelt onder de douche en daarna aangekleed. Stefan heeft de ravage in bad opgeruimd en Sara is onder de douche gegaan. Na het aankleden Koen in bed gelegd en die viel vrijwel meteen in slaap. Groetjes Otje
lekker zo'n zoon. hahahahah... eens moest eerste keer zijn otje..... heb geen uri gellar gezien... Wij hebben catan gespeeld.... Heb schoentjes voor ruth gevonden op zolder... maatje 18.. die past ze nog goed. Dus die krijgt ze nu aan met lopen.. Ze heeft ze vandaag voor het eerst aan. ze moet er alleen wel vreselijk aan wennen..... gaan straks met kids naar ballorig.... dus ff eten en spullen pakken.....
Met Jasmijn gaat het weer heel aardig. Vanmorgen was haar temperatuur 37,8 - bijna weer normaal dus! Ze is ook weer vrolijk en speelt weer. Wat ons vanmorgen wel opviel is dat ze - voor het eerst - om meer drinken vroeg. Ze heeft naast haar beker melk dus ook nog bijna een hele beker slappe thee gedronken... Omdat ik denk dat ze morgen wel weer naar het kdv kan gaan, ben ik op marktplaats gaan zoeken naar een leuk carnavalspakje. Mensen in een dorpje vlak in de buurt boden een dalmatiërpakje aan in maatje 86 voor 10. Eén van ons gaat tegen 13.00 uur even kijken. Dan heeft ze in elk geval íets! De leukste pakjes komen overigens uit Den Haag (?!), in denk dat ik dus wel weet waar dat leuke Teigetje-pak van Fynn vandaan komt... @Otje: Pffft... 'leuk' zo'n kind dat écht niet wil gaan slapen . En als ze vervolgens lekker gaan spelen beneden, krijg je echt wel het gevoel dat je er met twee voeten bent ingetrapt... Heeft Koen niet meer gespuugd? En poepen in bad... wat een viespeuk ! Kan me voorstellen dat Sara daar niet zo blij mee was. Ik hoop dat het wel om een vaste keutel ging...
Gnessy: Veel plezier bij Ballorig. Hier in Venlo is ook n tijdje geleden een nieuwe Ballorig geopend. We moeten er nog steeds een keer heen. Maar vandaag staan er weer andere dingen op de planning. Er moeten nog traphekjes opgehangen worden en er staat nog een grote mand strijkwas Lola: Fijn dat Jasmijn zich weer goed voelt! Hopelijk blijft het zo. Ben benieuwd naar het carnavalspakje voor Jasmijn. Foto maken he? Enne... het was helaas geen vaste keutel, verdere details zal ik niet beschrijven hier Koen heeft niet meer gespuugd. Is gelukkig bij 1 x gebleven. Groetjes Otje
Cynthia, Snik, snik, wat zat ik je missen hier Goed dat je voor je gezin kiest , want dat is natuurlijk het allerbelangrijkste. Als je het idee hebt dat je gezin er onder lijdt dan moet je zeker voor Arno, Kailynn en niet te vergeten jezelf kiezen. Zou het je niet helpen om iedere dag een forumhalfuurtje in te lassen en daarna de pc uit te zetten? Wel leuk dat je toch op de meeting komt. Speciaal voor jou:
Pffff...ik heb een verschrikkelijke nacht achter de rug. Details zal ik jullie besparen, maar ik heb nog nooit zo'n vreselijk diarree gehad. Het gaat nu wat beter, maar ik voel me nog steeds ellendig. @Irma: Werkze de komende dagen. En fijn dat je zo genoten hebt van het vertellen van het nieuws. @bianca: Zo , lekker geshopt. En inderdaad, ik bedoelde Saar! @Lianne: Ik heb het niet gezien, maar ik vind het ook wel griezelig klinken. Een meeting in Gelderland, prima idee wat mij betreft! @Lola : Wat gek dat Jasmijn's temperatuur in eens zo laag was. Gelukkig gaat het weer beter met haar, maar het blijft toch vervelend als je niet weet wat ze onder de leden hebben. @Otje: Demi poept ook heel vaak in bad. Zo ook gisteren, toen ze bij Jeroen in bad zat. Dus ik kan met het tafereel voorstellen. Ik heb flink geboden op rugdragers via marktplaats en waarschijnlijk hebben we er 1 gevonden. Ik wil alleen de reactie op mijn andere biedingen nog even afwachten. We hebben voor Demi een soort van Tirolerjurkje. Niet echt geweldig, maar het was het enige wat we konden vinden en wat enigszins paste (ze verzuipt er nog in). We nemen 'm denk ik ook mee op wintersport, dan kan ze op Rosenmontag ook verkleed. Nou, ik ga even wat broodjes in de oven afbakken. Geloof alleen dat ik het zelf nog even bij een beschuitje houdt. Eve, waar ben je? Ik ben het niet gewend dat je langer dan een dag niet komt! En Nynke, lies en debbie heb ik ook al een tijdje niet meer gezien volgens mij.
@Duckie jij ook al...... ik loop ook al sinds half 2 elk half uur naar de wc.... en ja ook diaree...ook de diareeremmers helpen bijna niet...gelukkig is het nu wat minder geworden maar telkens als ik wat at...nou dan weet je het wel..ik heb net een banaan geprobeerd die gaat goed en dan nu het beschuit... Leuke een Tirolerjurkje en goed idee om het mee te nemen op vakantie...waar gaan jullie heen? @Cynthia jammer dat je weg gaat maar kan het helemaal begrijpen...heb ik zelf ook en nu zit ik alleen nog heel lang achter de comp savonds als Wijnand een programma kijkt wat ik niet wil zien of als hij voetbal kijkt... maar sterkte met alles.... @Lianne...lootp ze op de schaatsen? dit moet eigenlijk niet maar zie je heel vaak op deze schaatsen... eigenlijk is het opzij afzetten net als de schaatsers op tv..... maar oefening baart kunst de volgende keer gaat het vast al beter en laat ze de boording steeds meer los... EVE WAAR BEN JE! of ben je in Duitsland een leuke Duitser tegen het lijf gelopen of heb je een leuke baan daar gevonden?
Hallo, we waren net even gaan winkelen... We hebben gescoord: voor mzelf 2 kleedjes, voor Liene 2 paar broekkousen en een mini-rok en voor Ben een broek. En dat allemaal voor 47.50 euro. Dus ben helemaal blij. 't Zit nu allemaal in de wasmachine, kunnen we het dinsdag allemaal aan. Lianne, ken het niet, maar vind het maar griezelig eigenlijk... Brrrr. Duckie en Janette, veel beterschap allebei! Hopelijk zijn jullie snel beter. Gnessy, veel plezier vandaag. Otje, bah wat een viesneus ! Mijn broertje deed het vroeger ook altijd. Hij kon moeilijk kaka doen en als je hem in bad zette, had je gegarandeerd prijs. Maar ik wou er dus nooit mee in bad. Sara nu misschien ook niet meer... Hopelijk voor jullie deze nacht meer rust. Lola, wat geweldig dat Jasmijn weer (bijna) beter is. Vreemd toch eh, vraag je je toch af wat het was... En ik wil ook de dalmatiër-Jasmijn zien! Nog even iets leuks vertellen over onze dochter. We oefenen altijd de dierengeluidjes en ze kan nu volgende vragen beantwoorden... Hoe doen de vissen? Hondjes? Poes? Kippen? Koe? Leuk eh! Ze doet het wel niet altijd hoor, soms kijkt ze je aan of je dwaas bent. Saartje
Cynthia, ik zal je missen hier . Ik begrijp je beslissing, je gezin gaat tenslotte voor alles. Als je zin hebt om langs te komen, laat je het me maar even weten...ben toch thuis . Dikke knuffel voor jou! Duikster, Michel en ik hebben vanochtend ook gejonast met Lynn...alleen vond ze het niet echt leuk, ze ging er bijna van huilen . Saar, ik vind je ook een goede moeder hoor. Wel vervelend zeg die aanvaringen met je schoonmoeder. Pas ook al met dat roken en nu weer met het oppassen. Lianne, klinkt lekker, een luxe villa in Drenthe, met sauna... Molly, hoe gaat het nu met Dain? Otje, wow zeg, al 4 kilo kwijt...je mag met recht trots zijn! En foei Koen, niet poepen in het grote bad he . Voor de carnavalsvierders onder ons. Ik zag vorige week bij de action leuke carnavalspakjes voor kinderen. Ik meen vanaf mt 92. Een soort bodywarmer met een muts met een dier erop. Best leuk en maar 5.99 euro. Omdat we dit jaar niet gaan kijken naar de optocht (te lang staan voor mij) heb ik er geen gekocht, maar ik vond ze wel leuk én goedkoop. Lola, het komt me wel bekend voor wat je omschrijft. Lynn had in november 3 dagen overdag flinke koorts en 's avonds ook ondertemperatuur. Ze was wel hangerig maar dronk en at wel. En idd, ze 'vroeg' ook om meer drinken, terwijl ze normaal niet zoveel drinkt. Na 3 dagen was ze weer helemaal opgeknapt, maar kort daarna kreeg ze vlekjes op haar romp, die gelukkig ook binnen een dag of 3 weg waren. Duckie en Janette, beterschap! Het heerst echt, diarree. Hopelijk zijn jullie snel opgeknapt. Enne...heb Eve nog gesmst. Ze is nu aan het werk en heeft een leuke dag gisteren gehad....ze is dus niet aan een Duitser blijven plakken . Wij slapen sinds gisteravond weer in een megahoog bed...ik vind het weer even wennen nu de klossen eronder zitten, maar anderzijds is het wel gemakkeijker in-en uitstappen. Saar, leuk he, shoppen in de uitverkoop. Las je berichtje eventjes té snel...ik las dus: een minirok voor Ben .
Ow ja, misschien kan één van jullie me helpen. Ben al heel het weekend aan het rondkijken voor een nieuwe digitale camera. Wil er nu eentje met minimaal 10x optische zoom. In principe heb ik er 2 op 't oog, maar ik weet niet welke ik moet nemen. Misschien heeft één van jullie dezelfde camera. Ik twijfel dus tussen de panasonic lumix DMC-FZ8 en de sony cybershot DSC-H3. Heb al op allerlei sites gezocht en mijn gevoel zegt dat ik voor de sony moet gaan (beter merk), maar de panasonic staat wel heel goed aangeschreven...Michel wordt nu al helemaal gek van m'n getwijfel, dus ik heb besloten om vandaag wel een beslissing te maken.
Bianca, ik kan je niet helpen met de camera. Maar wat is Jonassen nu? Ik ken het echt niet . Mini-rokjes voor Ben? Ik zie het al voor me!
Bij jonassen pakt iemand de armpjes van het kindje vast en een ander de voetjes en dan ga je heen en weer schommelen. Althans, zo jonassen wij.
Oh, klinkt leuk... gaan we straks eens proberen met Liene. Jammer dat Lynn het niet zo leuk vond. Komt nog wel denk ik.
@Otje: Ik ga me het tafereel ook niet próberen voor te stellen... Hier nog geen volgepoept bad gehad, gelukkig ! @Duckie: Oei, dat klinkt inderdaad niet als een leuke nacht ! Was je ook misselijk of bleef het bij de diarree? @Janette: Jij ook al... Beterschap voor jullie allebei! @Bianca: Wat de camera betreft kan ik je niet helpen, ik heb een Canon. Die aanbieding van de action klinkt inderdaad leuk en goedkoop, maar ik ben bang dat Jasmijn verzuipt in maatje 92. Die dingen vallen meestal toch al zo ruim... Ik heb het Dalmatiërpakje meegenomen, dus ik zal een foto spammen zodra ik die heb. Het pakje zit nu in de wasmachine...
Lola, ik heb nu ook een canon, een ixus 430. Maar deze heeft maar 3x optische zoom en ik merk dat de kwaliteit van foto's minder wordt, als ik inzoom, vandaar dat ik een andere camera zoek. Ben benieuwd naar Dalmatiër Jasmijn. Saar, succes met jonassen.