December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    raar zeg, nu zie ik ze ook niet meer en net nog wel :rolleyes: .

2. Dan weet ik het ook niet? Heb je het anders als anders gedaan?

Met welke site? Misschien ligt de site er even uit...

3. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Met photobucket....héé, nu zie ik ze weer wel.....help, zit Uri Geller hierachter ;) :)

4. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
  5. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
  6. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Ik denk dat jullie ze nu wel zien...althans, ik hoop het. Ik had nl. de afbeeldingen in photobucket verwijderd nadat ik ze geplaatst had. Dus mss dat dit het probleem is geweest.

7. Ik zie ze nu! Wat een buikje al seg, maar ja dat kan ook niet anders... 't Is al bijna zover!

En wat een dromerige blik van Lynn. Een hele mooie foto!

Nu zie ik de twee foto's allebei de tweede keer dat je ze hebt geplaatst, maar nu zie ik ook de buikfoto de eerste keer dat je hem hebt geplaatst.

Ik zal straks ook nog eens wat plaatsen, ik vind het altijd zo leuk om foto's te zien.

8. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    hallo meiden,

bedankt voor de mooie en bemoedigde reacties.

ilse: wat jij schreef over het forum half uurje klinkt mij wel fijn in de oren, wanbt idee dat ik helemaal zonder jullie moet doet mij ook er pijn.
    Aangezien ik in de avonden altijd alleen ben lijkt het mij een mooi moment als kailynn op bed ligt om bij jullie te zijn.
    Ik ga dit gewoon proberen en als ik merk dat het weer te veel overdag hier spieken wordt kan ik altijd nog strenger voor mezelf worden.

bianca: wat is je buik weer gegroeid zeg in die laaste paar weken.

tot morgenavond meiden.
    jullie zijn geweldig (en verslavend :) )

9. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Lieve Cynthia: kies echt voor jezelf. en je weet het: if you need me... Ik spreek je snel weer.

Lola: ik wil je vast een hele goede echo wensen morgen!

Saar: jonassen is gebaseerd op het katholieke geloof.(verhaal van Jona en de walvis) je hebt inderdaad zoals Bianca zegt de een de benen en de ander onder de armpjes vast en dan schommel je heen en weer. Het volgende liedje hoort erbij:
    Jona(s) (die) in de walvis zat
    toen werd zijn hele broekje nat
    van je een, twee, hoepekee

het woord die zingen wij eigenlijk niet...

pff gisteren lekker uit eten geweest met mijn vriendinnen, maar vanmorgen was het toch wel vroeg, ondanks dat Nick bij opa en oma sliep. Wij moesten hem om 9.15 weer ophalen zodat we op tijd in de kerk konden zijn voor de kleuterviering en mijn ouders moesten ook weg. En ik was niet heel vroeg thuis zeg maar.
    In de kerk heeft Nick flink rondgewandeld en het altaar verkend. De viering stond in het teken van carnaval, gezellig.
    Later vandaag zijn we nog een eind wezen wandelen en Nick heeft buiten ook flink lopen stappen. Zeker wel 250-300 meter. Op een zeker moment was hij zo moe dat je hem echt zag waggelen op zijn beentjes....maar terug in de kinderwagen wilde hij toch eigenlijk ook niet.

ik heb trouwens een tiroleroutfit voor Nick voor de carnaval in mt. 80! Ik heb er echt zin in volgende week. heb zelfs maandagmiddag vrijgenomen om naar de kinderoptocht te kunnen gaan kijken. Dat had ik nooit van mezelf gedacht....

de rest heb ik niet kunnen onthouden. Ben erg brak dus ga vandaag weer vroeg bedje in. Gelukkig is volgende week een rustiger weekje, dus hoop weer een beetje bij te komen.

10. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Grappig Karin wij kennen het liedje alsvolgt:
    Jonas in de wallevis
    die vannacht gevallen is
    in het zoute water
    visje hou je snater
    visje hou je lachebek
    van je één... twee...drie...

Ben trouwens wel benieuwd naar de outfit van Nick...
    Meid rust lekker uit...

Goed Cynthia dat je een compromis gevonden hebt voor jezelf!

Bianca wat heb je een prachtige buik!
    En wat heeft Lynn en mooi koppie!

11. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

noura; en hoe was het tai boks gala?

otje; zo hee otje dat is een druk dagje geweest zo te horen, mss was het overgeven wel omdat ie beetje overprikkeld is geraakt? hoop het eigenlijk voor je ipv rotavirus
    pointer is idd een leuke kleding lijn. helaas wij zijn nog niet beter maar komt hoop ik vanzelf wel anders ga ik toch ff naar de ha, vooral voor orlando
    goed hoor otje en nu vasthouden he

lola; he bah, vind eigenlijk dat de hap laks reageert, het komt dan weinig voor maar voor hetzelfde geld heeft jasmijn het wel! heb hier een leerling gehad en die had dus de bof he! meisje van 18 :confused:

duckie; hoop met je mee hoor enne leuk dat je er 1 hebt gevonden hoor, lijkt me heerlijk op wintersport met de kleine

irma; wat leuk joh, had hun gezichten willen zien, hier gaat het redelijk goed hoor bedankt voor het vragen

bianca; zo hee dat is een hoop inkopen voor weinig lekker hoor

lianne; heb geen uri geller gezien, helaas. enne ik vind het leuk hoor meeting in gelderland maar mss voor de mensen beneden in het land iets te ver

cynthia; he jammer zeg, maar kan me voorstellen dat je keuze zo is, gezin gaat voor hoor. goed van je om het zo overdacht te doen

lola; he getver klinkt niet fijn gelukkig wel nog even naar de hap geweest voor de zekerheid, beterschap hoor

otje; jee wat een vermoeiende nacht zeg, hihi in bad gepoept, zal sara leuk gevonden hebben zeg :rolleyes: :)

gnessy; en hoe was ballorig?

duckie; oohh wat zal jij je lamlendig hebben gevoeld vanacht, hoe is het nu met je? hoop iig beter
    en heb je de rugdrager?

saar; heee jij ook al zo goed geslaagd qua kleding?! goed hoor van liene, en een vis nadoen? vind ik zelf al moeilijk :)

bianca; ik kan je niet helpen met de keuze maken voor je camera, maarre idd wel een besluit maken hoor anders heb je geen camera voor je kleintje straks, ohhhh nu je het over hoogslapen hebt ik had toen ook zo'n plastic ding onder mijn overtrek gedaan ivm evt breken van vliezen in bed, wat was dat irrri zeg, heb jij dit ook?

saar; jonassen ; beide ouders houden het kind vast aan armen en benen (een benen ander armen) en dan wieg je hem/haar heen en weer

bianca; wat leuk die foto van lynn en wat een mooie buik heb je zeg

duikster; lekker hoor dat het etentje leukk was, en wat goed van nick hoor zoveel lopen

hier vandaag eerst visite gehad en vanmiddag zijn we met mijn zusje en vriend nog ff spontaan naar scheveningen gereden met de mustang en hebben daar nog gewandeld en wat gedronken. orlando heeft vanacht 'doorgeslapen' ben vanochtend gwoon ff gaan kijken of hij nog ademde, hoop dat hij het vanacht weer zo goed doet. morgen weer werken. ga ff kijken bij mijn mannen(zitten in bad), en lekker vanaaf bankhangen en vroeg naar bed
    de verkoudheid is er nog steeds iets minder last van mijn hoofd, hoop dat orlando ook minder last heeft van zijn hoofd

gr saskia

12. @Bianca: Jáááá, nu zie ik je foto's wel! Mooie buik heb je hoor (en een leuke dochter... :D )

@Duikster: Wij zingen het liedje als volgt:

Toen Jonas in de walvis zat
    En spek met bruine bonen at
    Van je één, twee... drie!
    (en dan laat je los)

En bij babyzwemmen ging het zo:

Jonas in de walvis (uitgesproken als wallevis)
    Die vannacht gevangen is
    Van je één, twee... drie!

Hi hi, een Tiroleroutfitje voor Nick, ik ben ook de meisjesvariant tegengekomen in zo'n klein maatje... :D

Slingding, Eve & Duikster: Lief dat jullie eraan dachten dat ik morgen naar de verloskundige moet voor de o-zo-belangrijke echo en mij vandaag een berichtje, e-card of sms-je stuurden... :D

@Melliemel: Fijn dat Orlando vannacht heeft doorgeslapen. Dat slaapt zijn mama ook een stuk lekkerder :D !

Even een vraagje aan jullie:

Ik schreef eerder al dat Jasmijn's temperatuur vanmorgen weer haast normaal was, maar in de loop van de dag liep deze toch weer op. Toen ze naar bed ging was het zelfs 39,1! Maar in tegenstelling tot gisteren was ze vandaag heel levendig en vrolijk. Nu weet ik niet wat ik morgen moet doen: Moet ik haar naar het kdv brengen of niet (mits ze koortsvrij is natuurlijk...)? Aan de ene kant 'straf' ik haar door haar thuis te houden, omdat ze ontzettend graag gaat. Maar aan de andere kant wil ik ook geen moeder zijn die haar kind op het kdv 'dumpt', omdat haar dat beter uitkomt (ik neem haar deze eerste keer liever niet mee naar de verloskundige). Ik heb nu met Roy afgesproken dat ik hem vóór 8.30 uur (dan begint zijn vergadering en moet zijn gsm uit...) bel als Jasmijn niet lekker is, maar dat ik haar gewoon breng als de koorts gezakt is en ze verder gewoon vrolijk is. Mocht de koorts morgen ook weer oplopen - net als vandaag - dan belt het kdv ons wel. Roy komt toch naar huis voor de echo en kan daarna in principe thuis blijven. Zelf móet ik terug naar mijn werk, zelfs als de echo niet goed is (anders krijgen onze uitzendkrachten hun salaris niet...)

Wat zouden jullie doen?

13. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @janette: Wij gaan naar oostenrijk en ik heb er heeeeeel veel zin in. Het kriebelt echt. Wil er zo graag even tussen uit. Ik heb besloten dat we echt een weekje gaan genieten :D

@Saar: Goed hoor van Liene: Demi beantwoordt de vraag van de koe en de hond ook met bbbbboooe en oefoef :)
    En ik las in eerste instantie ook een minirok voor ben :)

@bianca: mooie buik heb je en de foto van Lynn is ook erg lief.

@Cynthia: nou ik hoop dat mijn idee werkt voor je ;) , maar wel voor jezelf kiezen hoor, dat is het allerrrrbelangrijkst.

@Duikster: Zo, wat knap dat Nick al zo'n eind zelf heeft gelopen.

@Melliemel: wat super dat Orlando heeft doorgeslapen :thumup: \:D/ , het zou echt heel fijn voor jullie zijn als dat zo blijft! Ik zal voor je duimen.

@Lola/Duikster: Ik denk dat Demi de tirolervariant heeft van die tiroleroutfit van Nick. Maar ik heb van een vriendin ook een heel leuk kieltje te leen gekregen. Dus ik twijfel nog wat ik aan doe.

@Lola: Als jasmijn morgenochtend geen koorts heeft en gewoon levendig en vrolijk is, dan zou ik haar wel naar het kdv brengen. Je weet tenslotte ook helemaal niet of de koorts in de loop van de dag gaat stijgen, want vandaag is morgen niet. Ik zou evt. na de echo nog even bellen hoe het gaat, zodat Roy haar, indien nodig op kan halen van het kdv.

En heeeeeel spannend morgen hoor. Het was me even ontschoten, dus helaas ben ik niet zo attent als Eve, Cynthia en Karin, maar ik wil je toch heel veel succes wensen morgen bij de echo. Maar ik vertrouw erop dat het allemaal goed is! Geniet van de eerste aanblik van jullie kleine ukkepuk! Hoe laat heb je de echo?
    En probeer je niet te druk te maken als er nog geen hartje klopt hoor, want zoals je zelf als schreeft hoeft dat bij deze zwangerschapsduur nog niet zo te zijn.

14. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Bij ons in de huisartsenpraktijk is het trouwens de gewoonte dat ze de urine van baby's controleren op het moment dat ze onverklaarbare koorts hebben (dus geen bijkomende klachten die de koorts zouden veroorzaken). Zo is bij demi de blaasontsteking dus aan het licht gekomen. NIet dat ik je bang wil maken hoor, maar als de koorts aanhoudt, is het misschien een idee om voor de zekerheid haar urine even te laten controleren.
    Ik mag woensdag ook weer opnieuw de urine inleveren. Jeroen moet al vroeg naar z'n werk en is inmiddels een kei in het opplakken van die plaszakjes, maar nu zal ik het dus zelf moeten doen.

15. @Duckie: Nou, ik onthoud ook lang niet alles van wat jullie allemaal op de agenda's hebben staan hoor, dus je verontschuldigen is écht niet nodig. Ik weet dat jullie allemaal met mij - en met elkaar - meeleven... :D
    We hebben om 11.25 uur een afspraak.
    Wat jij zegt om meteen na de echo even te bellen met het kdv is een goed idee. Als Jasmijn dan inderdaad weer koorts heeft gekregen en niet lekker is, kan Roy haar meteen gaan halen.
    Jouw huisarts verdient een pluim door meteen de urine te controleren. Als Jasmijn dinsdag nog koorts heeft, trek ik zeker even aan de bel!
    Wat moet ik me eigenlijk precies voorstellen bij die plaszakjes?

@Melliemel: Hebben jullie een oude Ford Mustang? Gááf...! Kun je er eens een foto van plaatsen?

16. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Met zo'n plaszakje vang je dus de urine op. Het is een zakje met een opening voor het plasgaatje. Je plakt het zakje vast op de huid erom heen (niet zo fijn dus als het er later weer af moet). En dan is het hopen dat ze netjes in het zakje plassen. Je moet het iedereTheoretisch gezien kan er niet zoveel misgaan, maar in de praktijk gaat het bij mij steeds fout. Of ze poept het zakje onder, of het zakje zit toch niet goed, het is telkens wat. En bij jeroen gaat het eigenlijk altijd goed.

17. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Lola, heeeeeeeeeeel veel succes morgen. Ik duim voor je!
    En ik ben het met Duckie eens vwb Jasmijn en het kdv.

Saskia, fijn zeg dat je eventjes er tussenuit bent geweest naar Scheveningen...heb je Eve niet ontdekt in het zand ;) :)
    En nu je het zegt....dat vervelende, krakende plastic ding moet ik idd nog op m'n matras leggen :( .

Ga m'n bedje opzoeken. Welterusten allemaal!

18. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Lola heel veel plezier ook morgen bij jullie moment!
    Ik heb het al erder gezegd, jullie gaan gewoon morgenmiddag het shirt voor Jasmijn bestellen! Maar even zo goed zal ik voor jullie duimen...
    Ik ben ook gewoon hartstikke nieuwsgierig hoe of en wat jullie al kunnen zien, ik sta er volgende week ook voor namelijk...

Wat betreft het kinderdagverblijf, ik zou het hen daar ook gewoon even vertellen en wanneer het inderdaad niet lekker met haar gaat kan Roy haar na jullie echo op gaan halen...

Ik ga maar weer eens aan het werk...

Slaap lekker meiden...

Irma.

19. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Goedemorgen,

Rustige nacht gehad hier. Ik weet niet of het vandaag nog lukt om te reageren hier want moet vanochtend nog vanalles doen en vanmiddag is mijn tussentijdse toets.
    Daarna met Sara naar judo (soort proeflessen) en daarna al Koen halen van het kdv.

Maar wel wil ik Lola succes wensen bij de VK. Ik hoop echt dat ik vanavond hier goed nieuws lees!

Groetjes Otje

20. Dank jullie wel voor de steun en het meedenken!

Jasmijn werd vanmorgen om 7.30 uur huilend wakker. Ik dacht eerst nog dat ik wat veel lawaai op de badkamer had gemaakt - die grenst aan haar slaapkamertje - maar toen ik haar uit bed haalde bleef ze huilen. Ze had geen koorts, haar temperatuur was met 36,4 zelfs een pietsie aan de lage kant. Maar ze had niet veel trek in ontbijt en dan gaan bij mij de alarmbellen rinkelen. En ja hoor... halverwege kwam het hele ontbijt er met een grote golf weer uit! Nou, toen hoefde ik niet meer te twijfelen. Ik zit nu dus te wachten tot Roy thuis komt.

Na het spugen was ze trouwens weer vrolijk, maar wel (nog) moe, dus ze ligt nu weer in bed. Wanneer ze te ziek blijkt om mee te kunnen naar de verloskundige, moet Roy snel een goede smoes verzinnen om zijn ouders hierheen te krijgen... :(

Nou, ik had het bovenstaande nog niet getypt of ik haar Jasmijn kokhalzende geluiden maken. Bedje ondergespuugd... Ben bang dat we toch het Rota-virus te pakken hebben :( !

Deel Deze Pagina