oh balen lola..... echt zielig voor jasmijn... hopelijk wil ze een beetje vlot opknappen.... Veel plezier bij de echo.... Ruth is ondanks d'r verkoudheid en zere oortjes er niet super vervelend of ziek van.... saskia: ook beterschap voor jullie..... bianca: lekker geshopt dus. nog 3,5 week meis.... duckie: Jeroen word gewoon de expert. Bij jordy heb ik ook moeten doen. nou een ramp, ik kreeg het elke keer niet goed voor elkaar en egbert wel. Denk dat mannen er wat handiger in zijn of zo.... saar: Wat goed van liene dat ze dat allemaal al doet.. Zie ik ruth nog niet snel doen... wel begint ze nu te wijzen en diedie diedie te zeggen of dadakakadada.... maar t enige woordje wat tot nu toe duidelijk is is papa. Kno arts denkt dat t wel komt zodra haar oortjes doorgeprikt zijn, dat ze dan de dingen beter opvangt en dan ook meer woordjes gaat zeggen....
ballorig was erg leuk, heb weer leuke foto's gemaakt... we hebben ruth d'r gang laten gaan en wat ze allemaal kon heeft ons overtroffen.... alsof ze precies weet hoe alles werkte daar.... Zal vanmiddag ff wat foto's spammen....
Hallo Meiden, Het is alweer een lange tijd geleden dat ik hier bent geweest, ik zal even reageren vanaf pagina 1070. Allereerst wil ik Melliemel even heel veel sterkte wensen, i.v.m haar miskraam. Hopelijk ben je snel weer zwanger meis, Irma: Jij van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, vind het echt heel leuk dat ook jij zwanger bent. Eve: Ik zal echt voor je duimen meis, dat je je baan niet kwijt raakt. Heel veel sterkte en geluk gewenst meis, ik meen het hopelijk raak je je baan niet kwijt. Melliemel/lola: Ook hier worden de tandjes snel gepoets, al vind hij het niet echt leuk hoor als ik het doe. Hij wil het liever zelf doen, al kauwt hij dan eerder op de borstel natuurlijk. Janette: Hoe gaat het nu met Teun, is die nog steeds ziek? Ook Thijmen is aan het hoesten, al bijna een hele week nu. Het Hoesten wordt gelukkig wel minder door de hoestdrank, maar van de week was het zo erg dat hij er gewoon van gespuugd had. Wakker wordt hij ook niet echt, alleen soms al die ze speentje kwijt is. Duckie: Ik lees dat je op vakantie gaat, in ieder geval alvast heel erg veel plezier gewenst meis. Thijmen heeft om moment trouwens 8 tandjes en 4 kiesjes, hij is dus zoieso daarmee erg vlot hihi. Lola: Heel erg veel beterschap met je meisje, hoe gaat het nu met haar? Saar: Leuk hoor dat Liene voor het eerst zelf een bordje met eten had besteld, en lekker dat ze zo gesmuld heeft zeg. Gelukkig was ook alles bij de vk goed, en was je babytje lekker actief. Ik denk dat je je niet zo veel moet aantrekken verder van je schoonmoeder meis, dit is namelijk voor jou, de baby en vast ook voor Ben niet goed. Ik vind het trouwens wel heel jammer dat je niet naar de meeting komt, al weet ik zelf ook nog niet echt of ik kom hoor. Ligt er een beetje aan of ik 07-02 slaag voor me rijbewijs denk, dit omdat ik niet echt vervoer heb anders erheen. Janette: Het avond ritueel is hier als volgt: Avondeten, Spelen, Verschonen + Tandjes Poetsen, Pyjama Aan, Slaapzak Aan, Papa Kusje, Mama Kusje, Met Fles Naar Bed, Fles Leeg Speentje Geven, Muziekje Aan En Meestal Slaapt Ie Dan Al. Lianne: Erg jammer dat jij niet kan komen de 23ste, hopelijk zien we je spoedig wel weer een keertje. En heel erg veel plezier in Drenthe, wel lekker hoor met sauna. Noura: Hoe was je Thai boks gala, heb je het er leuk gehad? Otje: Jeetje al 4 kilo kwijt, echt heel erg knap meis. Hoe doe je dat zeg, ik wil en moet eigenlijk ook afvallen maar het lukt me niet echt. Duckie: Leuk hoor Carnaval, helaas doen we in Amsterdam er niet tot bijna niet aan volgens mij. Wat voor outfit heb je gekocht voor demi? Otje: Ook ik wil wel zo een boompje hoor, dus als je hem vind Bianca: Zo te lezen heb je lekker geshopt en ben je flink geslaagd hihihihi, natuurlijk ook zeer begrijpelijk dan he dat je helemaal happy bent haha. Slingding: Erg jammer meis dat je een poosje ons minder zal gaan bezoeken, maar ik begrijp je echt volkomen. Ik merk zelf ook dat ik gewoon de tijd niet goed inplan en hierdoor gewoon bijna niet tot niet aan me huishouden toe kom, en dat zelf me relatie er gewoon een beetje onder lijd. Soms heb ik ook wel eens het gevoel dat ik thijmen te weinig aandacht geef, en dat de pc voor gaat. En zoals je wel zal begrijpen is dit natuurlijk niet de bedoeling, en daarom kom ik ook niet zo heel erg vaak meer hier. Meis ik wens je echt heel erg veel sterkte, en een hele dikke knuffel geef ik je. Otje: Hahahaha lekker zo een zoon he, maar zoals meerdere al zeggen ooit moet de eerste keer zijn he. Saar: Ook jij hebt blijkbaar lekker geshopt en bent flink geslaagd, gelukkig maar he. En wat grappig zeg dat ze die vragen kan beantwoorden, dat doet thijmen echt nog niet hihi. Bianca: Leuk hoor die carnavals pakjes allemaal, misschiet toch maar eens richting het zuiden gaan een keer met carnaval denk hihi. En zal wel lekker vreemd zijn weer op klossen hihi, zelf heb ik het niet gedaan trouwens. Ons bed paste namelijk zoieso niet op klossen, en ben achteraf toch in het ziekenhuis bevallen en opzich was het zoieso dus niet eens nodig geweest. Mooie foto's heb je trouwens geplaatst zeg, en je hebt een mooie buik hoor hihi. Lola: Ik weet niet of ik nog op tijd ben, maar wil je echt heel erg veel succes wensen en veel plezier met en bij je echo. Zooo ik geloof dat ik nu aardig gereageerd heb hahaha gelukkig maar, als ik mensen ben vergeten of op dingen niet heb gereageerd sorry dan hiervoor. Oké ik zal nu even vertellen hoe het hier verder gaat: Opzich gaat het steeds beter hier eigenlijk, alles begint gelukkig eindelijk weer een beetje op ze pootjes terrecht te komen. Thijmen is op moment nog wel heel erg verkouden en tevens ook aan het hoesten, maar gelukkig helpt de hoestdrank wel en merk je ook dat het beter met hem gaat. Verder gaat het met mij gelukkig ook steeds beter, zoieso met mijn gezondheid. Maar opzich ook met me depressie gaat het beter, ik voel me eigen rustiger en ook weer gelukkiger worden. Ook kan Thijmen sinds 3 weekjes helemaal los lopen, en opzich loopt hij nog snel ook en soms lijkt het net of die zelf een beetje rent hihi. Maar vooral nu die loopt vergt hij nog meer aandacht, continu achter hem aan lopen en continu dingen verbieden. Het is nu een echte boef aan het worden hoor, hij probeert alles uit en weet ook echt wel wat wel en niet mag inmiddels hihi en als ie dan iets doet wat ie niet mag dan zie je hem ook echt heel ontdeugend kijken hoor. Verder heb ik ook nog een heel erg leuk nieuwtje, namelijk: We Hebben Een Andere Woning Het is een 4 kamer eengezinswoning, met zolder en vlisotrap. Ook heeft hij een voortuin en grote achtertuin, de woning zelf is 61 vierkante meter. De woning is in Amstelveen, dit betekend dus wel dat we weg gaan uit Amsterdam. Ook ligt de woning in een mooie omgeving en zijn we echt heel erg blij, sebas gaat woensdag papieren inleveren en dan worden we hopelijk spoedig gebeld om het contract te komen tekenen. Maar ze hebben gezegd dat we ongeveer binnen nu en zeker 2 weken de sleutels zullen krijgen, en dan kunnen we gaan beginnen met schilderen enz. want er is echt een hoop te gebeuren, het is namelijk wel een woning uit 1956 en hij is helemaal gestuukd. Maar er is echt een hoop te doen hihi, maar wij zijn wel echt helemaal happy hoor Nou ik ga nu ff Thijmen en Gaia (oppaskindje) verschonen en pap geven, daarna ff lekker spelen en dan rond 13.00 beide lekker naar bed hahahaha.
Hier ben ik weer! Ben dus helaas geen stoere duitser tegen het lijf gelopen Het dagje Duitsland was echt super. Ben er helemaal van opgeknapt Fynn was ook in opperbeste stemming dus dat was genieten. Heb bij de DM weer fijn luiers, billendoekjes, douchegel etc ingeslagen. Fynn wordt een steeds grotere flirt. Hij pakt echt iedereen in met z'n ontwapenende glimlach en twinkeloogjes. Echt leuk om te zien hoe iedereen op hem reageert. Wel heeft hij de vloer bij de DM ondergeplast Er is daar nml een commode (incl luiers etc) om te verschonen. En ja hoor, ineens begint ie met een grote boog te plassen. Ik sprong opzij en de vloer was dus kletsnat (heb em wel droog gemaakt hoor). Eenmaal weer bij m'n ouders bleek hij helemaal doorgelekt te zijn (hij had ook wel meer gedronken dan normaal). Maar ik had geen schone kleren meer bij me. Toen hebben we hem maar wat oude babykleren van mij aangetrokken. Zal zo het resultaat ff spammen. En...hij kan als een speer traplopen. Ik zette hem voor de lol onderaan de trap en hij liep in een rap tempo omhoog. Zonder te aarzelen en zonder op z'n knietjes te gaan zitten. Was echt verbaasd. Tijdens de autorit heb ik wel zitten nadenken over van alles. En ik realiseerde me dat ik toch wel heel veel energie steek in het forum. Ik ga nu echt altijd meteen achter de pc zitten en als ik tijd over heb ga ik andere dingen doen. Dat wil ik nu dus gaan omdraaien. Ben daar gisteren mee begonnen. Maar dat hadden jullie zo te lezen al gemerkt. Ik kom echt nog wel iedere dag hier langs hoor maar zal wat minder frequent reageren. @Cynthia: Ik snap jou dus echt helemaal!
hey debbie leuk dat je er ook weer bent! of in elk geval langskomt.... vales: Waar hang je uit? mis je al ff.... eve: succes met t omgooien van je schema.... Wat een lueke foto's zeg van fynn in jouw kleren! omdat ruth klein is gaat die via d'r knietjes de trap op... we hebben hier net goed uur gelopen. lekker ff d'r uit en ben het hele dorp rond geweest. op 3 straten na.... maar dat is niuewbouw..... misschien vanmiddag er nog ff uit als t nog zulk lekker weer is.... ik ga nu ff boven bezig met de kamers... speelgoed in de kast doen en meiden kamer opruimen.... tot laters.........
@Saskia: Wat een leuke kleertjes heb je voor Fynn uitgezocht Lief dat je aan ons denkt. En weer in Scheveningen geweest...zonder mij te bellen. Foei! @Duckie: Wat super dat Demi weer de oude is! Kan me je gevoel van opluchting goed voorstellen. En nu dubbel gaan genieten. Met ook nog een wintersport (ben jaloers ) in het vooruitzicht moet dat lukken! En hoe gaat het nu met jou? p.s. ik antwoord vanavond ff op je email. Moet nu weer bijna naar m'n werk. @Saar: Wat balen dat je schoonmoeder zo dwars blijft liggen. Hoop echt dat ze dat zelf ook een keer gaat inzien! @Molly: Hoe gaat het nu met Dain z'n oortje? @Irma: Hoe gaat het nu met Rick z'n oogjes? Zou Fynn hem echt hebben aangestoken? Pff, dan is het wel heel besmettelijk @Bianca: Wat heb jij lekker geshopt zeg. Klinkt echt superleuk al die outfits Prachtige foto van Lynn! En jij staat er ook puik op (behalve je hoofd ). @Lianne: Gelderland is wel een beetje ver weg hoor.... @Lola: Wat maf dat er zoveel carnavalsoutfits uit Den Haag komen. Je merkt hier niet eens dat het carnaval is. Wel jammer hoor. Lijkt me toch wel erg leuk voor Fynn. Ik kom volgend jaar dus toch maar es jullie kant op. Enne..het tijgerpak komt uit Amerika (via eBay). Oei, wat lees ik nu, Jasmijn wss toch het Rota-virus Hoop echt dat het niet zo is en dat ze heel snel weer beter is. Ze heeft nu wel genoeg vervelende dingen van het kdv opgepikt! En ben heel benieuwd naar de echo! @Janette: Oeps, ook al niet lekker Ben je inmiddels al wat opgeknapt? @Debbie: Fijn om te lezen dat het zo goed gaat met jullie. En het huis klinkt echt geweldig! En wat betreft mijn baan. Ik heb me er al een beetje overheen gezet dat het mss misgaat. Als dat zo is kan ik er toch niks aan veranderen. Zal dan gewoon vol nieuwe energie iets anders moeten gaan zoeken. En wie weet is het ook wel ergens goed voor! p.s. Ik wil wel foto's zien van alle kids in carnavals outfit!
Even snel vanaf mijn werk: Ik heb goed nieuws! Het vruchtje zit op de juiste plek en we hebben het hartje zien kloppen ! Het was wel nog even spannend, want doordat ik een redelijk volle blaas had (moest me haasten, geen tijd gehad om te plassen en bij de verloskundige werden we meteen opgehaald), konden ze het eerst niet goed zien. Het beeld dat toen te zien was, paste meer bij een kortere zwangerschapsduur dan die van 6 weken. Ik ben toen even gaan plassen en daarna kon de verloskundige het veel beter zien, ook het hartje zagen we toen al snel kloppen. Ik zag het zelf al voordat de verloskundige het zei... Minder leuk was het daarna. Omdat er geen parkeerplek meer was, had ik mijn auto met 2 wielen op de stoep gezet. Je raadt het al: een bekeuring van 50... ! Nog minder leuk was dat mijn auto - weer eens - niet wilde starten. Roy heeft me daarom snel even op mijn werk afgezet en de rest zien we straks wel weer... :c:
Hey Meiden, Gnessy ik kom zoieso langs, maar helemaal ben ik er nog niet hoor. Zeker niet nu er eerdaags een verhuizing aankomt, ben namelijk net gebeld en krijgen hoogst waarschijnlijk vrijdag al de sleutel. Eve het huis is ook echt geweldig hoor, het ziet er nu van binnen nog niet uit. Maar zodra het klaar is..... dan vast wel. Heel erg leuk trouwens die foto's van Fynn meis, Lola wat een goed nieuws zeg, en echt geweldig dat jij het hartje zelfs eerder dan de vk zag kloppen hihi. Alleen wel minder van die boete en van je auto die weer eens niet wou starten he, daarvan zal je wel beetje balen denk>?
hi hi. lola; aan mijn advies heb je nu zowieso niets meer maar had hetzelfde gedaan als wat duckie zei. enne ik was je niet vergeten hoor had het vrijdag al gezegd tegen je maar ben nu errug benieuwd je zal daar nog wel zijn.... bianca; hihi nee heb haar niet gevonden haha otje; oh leuk judo voor sara, ik heb een tijd jiu-jitsu gedaan, had inmiddels al wel zwart kunnen hebben (ben destijds voor blauw opgegaan terwijl mijn man zei dat ik wel voor bruin op kon, hij heeft zelf 1e dan) lola; he get lonneke, jasmijn evt rota virus hoop echt niet dat dat het is gnessy; wat jij aangeeft vwb praten en oortjes klinkt hier bekend hoor, melvin (heeft een hele nauwe gehoorgang) heeft ditzelfde vroeger ook gehad, en ging erna inene heel veel praten. ben benieuwd naar de foto's debbie; goed zo thijmen knap hoor lekker los lopen, fijn voor je dat het beter met je gaat qua depri. enne leuk te horen een nieuwe woning eve; hihi leuke foto's van fynn wat een stoer jasje heeft hij aan in het karretje en lachu met jouw oude kleertjes je mob nr heb ik niet! dan bel ik je zeker een keer wanneer ik die kant op wil! lola; WAT SUPER TE HOREN ZEG, EEN GOEDE ECHO ben heeeel erg blij voor jullie. enne speciaal voor jouw deze heb ik eerder geplaatst, daar was orlando al erg moe maar dit is achter het stuur van de mustang
en dit is het interieur van de buitenkant genomen heb ff snel een foto gemaakt nml. dit is dus geel met blauw, laten bekleden. er zit een vermogen in van meer dan 320pk. ga zo weer werken en dan ff boodchappen doen en mijn moeder helpen die is nog steeds ziek maar wilde wel op orlando passen lief he?! gr saskia
Kwam eventjes spieken of Lola al nieuws had....en ja hoor! YES YES, IK BEN ZO BLIJ VOOR JULLIE DAT ER EEN VRUCHTJE MÉT KLOPPEND HARTJE TE ZIEN IS \/ \/ . Ik had er al een goed gevoel over...je raadt het nooit, heb er zelfs wéér vannacht over gedroomd . Heb zelfs nog gedroomd dat er iemand anders zwanger is, maar daar zal ik me niet over uitwijden...stel je voor dat het niet waar is.
Hallo allemaal, Het is weer maandag, dus Ben is thuis. Ik ben nu bezig voor school en nadien rusten! Ik heb echt de indruk dat ik me aan het overschatten ben. Ben constant moe, zeurderig en heb overal pijn (rug, schouders, buik). Dus deze voormiddag eens goed gebabbeld met Ben. Hij zegt dat ik me best mag laten gaan nu. Maar ik heb zelf altijd het idee dat ik alles alleen moet kunnen, school, huishouden, zorg voor Liene, en 6 maanden zwanger zijn. En dan mijn schoonmoeder's gedrag nog als kers op de taart! En dat begint zich dus nu te wreken. Even bijlezen... En dan eten... Lola, wat een geweldig nieuws seg! En die 50 euro neem je er vast graag bij... Ik vind niet dat je een moeder bent die haar kind bij het kdv dumpt hoor. Je moet zelf eens herlezen hoe je er over nadenkt. Ik zou zelf doen wat je het beste dunkt, want wij kunnen Jasmijn niet zien door de pc... Otje, veel succes met je toets. Debby, gefeliciteerd met je nieuwe woonst! Geniet ervan! Eve, soms denk ik ook wel eens, ik voel me al zo moe, en nu zit ik hier nog energie in te steken... Maar ik moet zeggen dat ik dit als ontspanning ervaar. Bianca, wie? Kun je niet pb'en? Kan ik me ook verheugen. Als het waar blijkt te zijn, ben ik voortaan wel bang van je . Zo ga eten. Saartje Straks om 5u eerst nog langs de huisarts, want heb nu al van vorige week woensdag een pijnlijke plek in mijn buik, rechts vlak onder mijn ribben. Precies of er een naald zit. De vk heeft donderdag al eens gevoeld, maar voelde niks vreemd.
hey bianc over wie heb je gedroomd? je maakt me wel heel nieuwsgierig.... hoe vaak zou het misgaan met iemand die geholpen is? {bij een vent tenminste?} heb alle poppenspul van ruth eerst maar is in dozen gestopt. zijn maar 3 verhuisdozen vol.... maar ja zit wel bedje, campingbedje, kinderstoel, maxi cosi, kleertjes, box, en dergelijke in.. alleen de buggy en de wandelwagen liggen nog onder bed en commode.... Straks spul van esther neer zetten... moet voor jordy zijn kast nog kleine mandjes halen. of klein, kan een redelijk formaat in, want die bak die er nu is kan dus er niet in.... ff pauze nu genomen...... saskia: stoere wagen hoor..... maar past daar wel autostoeltje achterin? en dan ook nog 2 volwassenen? lijkt me zo krap namelijk.... lola: Super geweldig zo'n mooi hartje zien kloppen. Hoe ver ben ej dan? Jammer van die boete, maar ja... debbie: Lekker hoor vrijdag sleutel waarschijnlijk al... hoop t voor jullie, dan kunnen jullie klussen en snel over.... Laat je nog ff weten wanneer jullie deze kant op komen?
Melliemel: Jeetje wat een mooie auto zeg, echt iets waarop je trots mag wezen. Net als op dat mooie ventje wat in die auto zit, echt zo lief die foto. Bianca: Je weet iedereen wel erg nieuwschierig te maken he hahahhaha, maar ehmmmm vertel vertel wie is er zwanger>? Althans droomde je Gnessy: Zkr lekker als we vrijdag de sleutel krijgen, kunnen we inderdaad spoedig beginnen met klussen en kunnen we hopelijk ook spoedig over. Ik weet het echt nog niet meis wanneer we jou kant op komen, maar zal voorlopig niks worden denk met die verhuizing in aantocht. Maar ik zie je zoieso de 13de, heb er echt heel erg veel zin in joh. En verheug me er erg op jullie weer te zien, en ook kleine ruth weer te zien natuurlijk
de 13de ja... waar ook.... zal t meteen goed op kalender zetten. zie net nl dat t er nog niet op staat.......
allereerst cynthia, ik hoop dat je een goede balans kan vinden want ik snap heel goed wat je bedoeld. de pc kan zo makkelijk een leven gaan beheersen. heb het helaas van dichtbij mee mogen maken. zelf merk ik het ook, vandaar dat ik vaak eerst het huis, en de dingen die ik klaar wil hebben voor mekaar heb en dan de pc aanzet als ik er zin in heb. als je alles klaar hebt, hoef je je niet schuldig te voelen en het geeft rust. veel sterkte meid! lola, een hele grote felicitatie van ons, wat geweldig dat je een hartje hebt gezien! en ik las laatst in de anwb gids een artikel over iemand die ook een auto had die steeds niet meer wou starten. garages hadden steeds niets konden vinden, en toen stond ze ineens op een rotonde, de anwb kwam er uit. het zat in de ontsteking....... (toen moest ik aan jou denken, maar ben natuurlijk geen technicus) beterschap aan jasmijn otje ik heb hard moeten lachen om koen en sara in bad. ik kan me de reaktie van sara wel voorstellen, als ik bedenk hoe maysa zou reageren. haha saskia, wat een stoere auto, mijn man houd daar ook erg van. debbie wat las ik nu, jullie een huis, gefeliciteerd! eve wat een grappige outfit van fynn! haha, hij kan daar in ieder geval ook mee naar carnaval en wat betrefd de oproep van kids in carnaval outfit, wij doen hier geen carnaval, gaat hier dus niet lukken molly hoe is het met dain? lianne, hoorde al dat jullie op de schaatsbaan gesignaleerd waren. kwam wim ook vrijdag al tegen. een meeting hier? gezellig. lekker in de zomer, of voorjaar. janette hoe is het met jou? gnessy hier het wat grijzig weer. maar leuk dat jullie er lekker uit geweest zijn ben waarschijnlijk weer een heleboel vergeten. zaterdag had ik niet veel puf om nog naar het gala te gaan, maar ben gelukkig toch even geweest want het was wel erg gezellig. gevochten word er alleen in de ring, en verder is er een heel goede sfeer. onze neef heeft de wereldtitel binnen gehaad, dus de avond kon niet meer stuk, en er zijn opnamen gemaakt voor sbs6, tmf en eurosport. ga zodadelijk even een broek vermaken.