December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keizerin

keizerin Niet meer actief

Lola het is inderdaad lekker weer buiten.
    Ik denk dat ik straks nog maar even naar de winkels ga wandelen moet toch nog wat boodschappen halen.
    Ik wacht alleen wel even tot dat Johan thuis is dat vind ik wat gezelliger als we samen gaan.
    Hij is om 3 uur klaar met werken en om ongeveer half 4 thuis.

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oh jeee ik moet straks snoepies halen. ik dacht dat het volgende week vastenavond is, maar dat is vanavond en dan komen er verklede kindjes langs de deur voor snoep.

het is heel leuk om met die textielverf aan de gang te gaan. en die verf heb je in alle kleuren. wat dacht je van straks met moederdag een keukenschort of i.d. met de afdruk van de voetjes of handjes van je kleintje?

ik heb gister de voetjes van safouane op zijn stoffen babyalbum gedrukt met verf. hij vond het gekriebel aan zijn voeten maar vreemd, begon erbij te grinniken. maar het is heel leuk geworden.

3. keizerin

Ja Noura dat is een heel leuk idee,ga toch ook maar even kijken voor dat verf.

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    je hebt ook op internet sites waar je dat bestellen kan. ook pakketjes met 6 kleuren incl. 2 kwastjes.

bij prenatal heb je trouwens leuke blanco rompertjes, ook in zwart. is leuk met zilveren sterretjes.

5. keizerin

Heb jij een goeie internet site voor mij?
    En inderdaad een zwart rompertje is ook erg leuk je brengt me nu toch op ideeén :)

Ga nu even Wessel eten geven.

6. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
  7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hee otje wat leuk heb dat gelijk gedaan. wel handig want safouane groeit uit zijn mutsjes. en in de winkels zijn ze allemaal uitverkocht, de wintermutsjes

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    moet ik nog even googlen, ik had dat laatst op een site gezien die verf, maar weet niet meer waar. aangezien wij hier zo`n knutselzaak hebben.

9. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Otje: heb meteen zo'n mutsje besteld! Had al eerder iets op deze site besteld en vind de kwaliteit goed. Moet alleen niet vergeten om geboortekaartje op te sturen :( Fynn heeft trouwens al maat 03 van muts aangezien z'n hoofdomtrek gisteren is gemeten en die was al 40 cm. Groot hoofd :oops: Heb de turquoise besteld. En jij?

Heb mezelf net nuttig gemaakt door de badkamer en keuken ff met de franse slag schoon te maken. Alles ruikt weer lekker. Verder heb ik Fynn z'n kleding uitgezocht. Tjonge, wat kan er al een boel weg zeg. Zonde hoor. En vind het ook best moeilijk om ze op te ruimen. Toch weer een aflsuiting van de 1e periode. Ik bewaar 1 pakje en de rest gaat via een kennis naar Cuba. Daar kunnen ze het goed gebruiken. Bij maat 62 zaten overigens ook al een paar dingen die er wat kleiner uitzien. Die moet ik dus snel aan doen anders zijn ze straks ook al te klein :(

10. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ik heb de bruine besteld, ook maatje 3. Dan kan ie nog even vooruit hoop ik :)

11. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Ik heb opzich nog genoeg mutsjes, maar ze zijn wel heel erg leuk hoor. Misschien dat ik er ook maar 1 ga bestellen, ik heb net 2zwembroekjes maat 56/62 gekocht bij de hema echt heel erg leuk. Owww ik heb echt zo een zin in morgen, hopelijk wilt er iemand foto's maken.

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    debbie er wil vast wel iemand fotos maken hoor. heel veel plezier!

ik heb ook de bruine besteld otje!
    moet straks eerst eens postzegels gaan halen.

ik kan die site vandie verf niet vinden. maar anders moet je gewoon wat rond gaan googlen. ik heb nu geen tijd meer, moet nu echt die kleine eens uit zijn winterslaap gaan halen.

13. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
  14. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
  15. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Hoi hoi,

Vanmorgen met Rick naar het CB geweest voor zijn eerste prikjes...
    Ook is hij gewogen en gemeten... Hij is nu 59 cm en 5710 gram. Hij is dus in een maand tijd 1600 gram aangekomen.

Molly ik herken jou verhaal over het kinderdagverblijf ook hoor, morgen ga ik erheen met Rick voor een rondleiding en ik heb er eigenlijk ook geen zin in...

Ik moet 19 maart weer aan het werk.

Groetjes Kim en Rick.

16. keizerin

Ik had het ook al gezien van die mutsjes,staat bij gratis.
    Ik heb er ook 1 besteld een bruine maat 3,ik ga zo gelijk die brief met geboortekaartje op de bus doen.

@Otje dank je wel voor die site :D

17. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Kim: Jeetje wat is Rick al zwaar! Ik vond hem er in het echt kleiner uit zien dan Fynn maar toch is hij zwaarder. Grappig hoor. Maar ja, Fynn is dan weer 1,5 cm langer.

18. keizerin

Ik wil ook graag een geboortetegel borduren dat heeft mijn moeder ook voor mij gemaakt.
    Dus die ga ik ook ff zoeken.

19. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    op de markt heb je ook leuke geboortetegels

en otje die site zocht ik ;)

20. keizerin

Ik ga morgen toch naar de stad en er is 1 grote borduurwinkel dus ik ga daar maar even kijken.
    En anders ga ik in even op de markt kijken.

Deel Deze Pagina