Lola, ik ben helemaal blij voor jullie dat de echo zo goed is! wel jammer voor de boete die je kreeg maar goed, niets is op dit moment beter dan dit gevoel toch?... Ik hoop net als jij ook dat er geen eind aan komt bij dit forum, maar vanaf het begin ben ik natuurlijk niet al te veel geweest maar ik kan het voor mezelf wel blijven verantwoorden... Ik hoef me niet schuldig te voelen wanneer ik een paar dagen niet kom... Ik had er ook gewoon de tijd niet voor en bij mij thuis is John ook zeker niet iemand die zegt dat ik niet op het forum mag komen of er teveel op zit... Ik heb gewoon zelf de hoeveelheid proberen in de hand te houden... Maar ik zie het hier ook echt als uitlaatklep en ik zie jullie als een stel heel fijne vriendinnen! Ik wil jullie dan ook zeker niet missen... Wat vervelend trouwens dat Rota-virus, vervelend dat Jasmijn dat niet bespaard blijft... Moet ff ronde lopen kokm later weer terug...
Jeetje, dan heb ik daar niet één, maar twee keer overheen gelezen! Ik had nog wel extra terug gebladerd om te voorkomen dat ik iets stoms zou opschrijven... @Sara: Beterschap meisje!
irma: ook aan het werk dus.... nou werkse! hoeveel nachtjes nog? lola: ik wil ook geen einde van deze topic! zeker niet! ik kan niet op msn op mijn werk maar van iemand kreeg ik een site waar ik de blokkade kan omzeilen zo kan ik ook op msn, alleen is er niemand in de nacht.
Hoi hoi Cynthia, Via e-buddy.nl kan je op msn... Kan ik ook op mijn werk... Ik ben bezig met mijn laatste nachtje...
Jij ook welterusten straks... enne ja .com.... Ik probeerde het al maar lukte niet en nu wel... Maar jah wie is er op dat tijdstip nou aan het msnnen?... Meiden fijne dag en tot later... Irma.
de mensen die in de nacht zitten dus. hihi.... hir redelijk rustige nacht gehad.... ruth is wel paar keer wakker geweest.. zo ff tas van jor klaarmaken en die naar school toe brengen.... dus tot straks allemaal!
Brrr Lola, ik word er bang van als je zegt dat de andere 2006 topics al zijn doodgebloed. Hoop ook dat dat hier niet gebeurt, want ik zou het ongelooflijk hard missen!
Goedemorgen, Sara is nog ziek dus kan helaas niet mee met haar school-uitstapje Janette: Ik mag 17 maart examen doen. Gelukkig heb ik op dit moment nog 13 lessen te gaan zodat ik nog aan bepaalde puntjes kan werken. Molly: Beterschap met Dain! Wat zielig zeg dat hij zo ziek is. Eve: Sorry dat ik er niet op gereageerd heb. Niet bewust hoor. Maar net als van Cynthia vindt ik het ook erg jammer dat jij hier minder gaat komen. Je bent tenslotte ook een van de trouwste forummers hier van de decembermama's. Nynke: Sterkte met je dipje. Hoe komt het? Of wil je het daar liever niet over hebben? Duikster: Oocch die kleine Nick jaloers op een klein meisje. Sneu zeg, maar ja, zijn lieve mama wil hij nog met niemand delen Gnessy: Wat een leuke foto's van een lopende Ruth buiten! Lola: Beterschap met Jasmijn. Heeft ze ook diaree of blijft het bij spugen? Er zijn verschillende mensen die wat geschreven hebben over het "einde" van dit forum. Ik zet het tussen haakjes omdat het voor wat mij betreft nog lang niet zo ver hoeft te zijn. Maar ja... tis natuurlijk wel... iedereen gaat zijn eigen weg. En van ons kleine groepje zijn er nu 6 (heb ik dat goed?) zwanger. Das ook zeker een verandering. Moet eerlijk zeggen dat ik een tijdje terug het gevoel heb gehad om te stoppen met schrijven op dit forum. Dat viel een beetje samen met de drukke decembermaand en ik kreeg op dat moment een beetje het idee dat het een moeten werd om op iedereen te reageren (wat natuurlijk niet zo is). Toch heb ik besloten na een rustige periode van 1 week weer terug te komen voor mezelf en ook voor jullie. Ik durfde toen niet uit te spreken van: Ik wil er mee stoppen of minder komen. Dacht dat jullie dat stom zouden vinden. Maar nu lees ik dus van meerderen (slingding, eve) die met dit gevoel zitten. Waar ik bijvoorbeeld ook wel eens aan denk. Nu ben ik natuurlijk helaas nog zonder werk maar de bedoeling is natuurlijk om snel weer een baan te vinden. Dan wordt het natuurlijk nog lastiger het bij te houden. Vind ik al knap van velen hier dat jullie toch nog tijd kunnen vinden langs jullie kind(eren), werk en huishouden, partner, familie, vrienden, enzovoorts. Toch wil ik er nog wel iets in het kort over kwijt: Iedereen die vindt dat ze iets moet minderen op het forum omdat het prive-leven er problemen van ondervindt moet dit natuurlijk doen. Ik hoop dat wel dat we toch nog een poosje hier gezellig (zonder scheve gezichten) kunnen schrijven, en dat hoeft ook natuurlijk niet met 5 pagina's op 1 dag he? Liefs en groetjes Otje
Vind dat er nu wel een beetje dramatisch wordt gereageerd hoor. Ik zie hier echt geen ruzie of scheve gezichten dus weet niet waar dat gevoel ineens vandaan komt. Als het komt door het feit dat ik geschreven heb dat ik het jammer vind dat er niet op mijn minderen werd gereageerd dan spijt me dat. Maar ik hoop wel dat ik ook es iets mag zeggen wat ik minder leuk vind en dat ik niet op m'n woorden hoef te passen om de lieve vrede te bewaren. En om nou meteen te denken dat het einde van het forum in zicht is hoeft naar mijn gevoel ook niet. Minderen betekent toch geen stoppen?! Want ook ik moet er niet aan denken dat dit forum doodbloedt. Vind hier veel steun en afleiding en jullie zijn echt vriendinnen (die ik verder helaas niet echt heb). Oeps, de bel gaat. Tot later! Liefs, Eve
Jasmijn heeft een rustige nacht gehad (niet wakker geworden en niet gespuugd) en heeft geslapen tot 9.30 uur. Daar was ik blij om, aangezien ik zelf pas tegen 1.00 uur in bed lag (wilde wachten op de laatste wasmachine en droger). Ze heeft een klein flesje melk gedronken en ik ben benieuwd of dat er ook in blijft. Ze ligt net weer in bed. @Otje: Jasmijn heeft pas één diarree-luier gehad, maar dat was dan ook meteen een een hele goeie. Wat is er met Sara aan de hand? Ik kan het niet terug vinden, ik zal wel verkeerd kijken... Ik hoop voor haar dat ze snel weer opknapt en een schooluitstapje missen is altijd erg sneu voor een kind.
Tuurlijk niet ! Maar jouw stukje drukt jouw gevoel uit van dat moment en mijn reactie daarop gaf mijn gevoelens weer. En ik voelde het gistereravond echt een beetje als een keerpunt. Misschien inderdaad wat al te dramatisch, maar dat was mijn gevoel op dit moment en dat wilde ik ook gewoon even kwijt...
hoi meiden, Das ook wat, ben ik weer terug, gaat iedereen minderen, ligt het soms aan mij Mijn lange afwezigheid kwam ook daardoor, ik wilde toen nog wel eens reageren, maar als ik dan keek na een paar dagen, moest ik echt 20 pagina's door en daar had ik eigenlijk geen tijd voor, je zit dan toch al gauw een uur. Nu kom ik weer, maar ik reageer niet op alles, ik hoop dat daar geen scheve gezichten van komen. Saar, de naam die ik steeds in gedachten heb is Janne. Ik vind Liene en Janne namelijk een echte combi. Welke naam heb jij in gedachten dan Lola? Die Nick, jaloers! Wat leuk! Ik merk het soms bij Dain ook hoor, als ik met een ander kindje bezig ben, komt hij er ook bij en laat toch wel even merken dat ik zijn moeder ben. Schattig toch! Met Dain gaat het wel weer iets beter, hij heeft geen hoge koorts meer. Gisteravond werd hij nog wel een paar keer huilend van de pijn wakker, maar vannacht heeft hij wel doorgeslapen gelukkig. Nu ligt hij alweer een uurtje, hij zal zo wel weer wakker worden denk ik.
@Molly: Kijk maar eens naar het bericht van Saar op pagina 1012... Ik ben blij dat met Dain alweer wat beter gaat!
Wat toevallig! Zal ik de volgende Char worden Ik zag op die pagina ook een foto van Jasmijn met allemaal vlekken, zielig zeg! Toen had ze het pakje van de dalmatiers niet nodig!
@Molly: Tja, dat dalmatiërpakje ligt nu een beetje nutteloos op het droogrekje. Jasmijn had het gisteren nog geen 10 minuten aan toen ze het compleet onder spuugde...
Lola: Sara voelde zich gisteren tussen de middag al erg slap en moe. Ze was toen bij mijn moeder want ik had toen de toets. Koen was op het kdv. Rond 14.15 (toen ze weer op school was) heeft haar juf mijn moeder gebeld om aan te geven dat het echt niet ging. Ze is nogal slapjes, misselijk, hoofdpijn. Vorige week donderdag was dit eigenlijk hetzelfde en toen voelde ze zich de dag erna weer beter. Moet zeggen dat het nu wel beter gaat dan gisteren. Ze heeft al wat gegeten dus morgen zal het wel weer gaan. Idd erg jammer van het uitstapje. Wat fijn dat het met Jasmijn weer de goede kant uit gaat! Hopelijk houd ze vandaag alles binnen. Is ze nu gisteren nog naar het kdv geweest of niet? Sorry. Dat heb ik dan weer even gemist Moet nu naar Koen, hij huilt. Groetjes Otje
Otje, wat sneu voor Sara dat ze niet mee kan met het uitstapje. Beterschap voor haar gewenst. Wat een toestand hier zeg! Ik heb er totaal geen moeite meer als mensen tijdelijk wat minder posten, ik kom zelf ook wel eens een paar dagen niet en het is dan bijna niet meer bij te houden. Ik probeer zelf elke dag even bij te lezen, maar reageren heb ik ook niet altijd tijd voor en voel me daar ook niet schuldig over. Er zijn er altijd een paar die wel reageren, en ik vind dat zelf voldoende. Het feit dat er veel dames zwanger zijn vind ik juist leuk, weet zelf hoe leuk het is om alles voor een tweede keer te ervaren. Dus voor mij geen problemen hier! Noura wat een mooie wagen heb je zeg! Ik ben vandaag voor het eerst met Dimphy naar babyzwemmen geweest Ze vond het echt heerlijk, het is maar een klein clubje van 4 kindjes, Noura ga je ook eens mee? Gnessy, heftig om te zien dat Ruth al buiten loopt Dimphy schuift nog steeds op haar kontje! Molly, gelukkig dat Dain weer iets opknapt.
@Otje: Nee, Jasmijn spuugde gisteren voor het eerst tijdens het ontbijt. Ik heb toen meteen Roy gebeld en het kdv afgebeld... @Lianne: Waarom een schamende smiley bij je stukje over babyzwemmen? Het is toch helemaal niet erg dat je nu 'pas' gaat... Lekker hoor, zo'n klein clubje. Krijgen ze veel aandacht ! Ik zou morgen voor het eerst sinds november weer met Jasmijn gaan, maar dat kan ik dus meteen afbellen...