December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

bianca; oh ja wie dan...... ;)

saar; kan me voorstellen hoor dat het ietwat te druk is voor je nu. en dan idd je schoonmoeder. hoe was het bij de ha?

gnessy; ja hoor past erin de auto is bijna 5 mtr dus zo klein is hij niet 8)

noura; zo zo de wereldtitel, foto's van je stoere neef?! :p
    volgens mij heeft een kennis van mij deze ook, heeeel praktisch omdat deze wagen bijna net zo breed is al een gewone wagen toch?

gnessy; leuk die foto van jordy in piraten pak en ruth weer ene hele fotoshoot, met haar nieuwe schoentjes?!

janette; haha hij kijkt ook echt beledigd van he bah er zit echt niets in

slingding; lekkerrr hoor iig vakanties geboekt, dan ben je idd zeker met zijn 3en heerlijk idee toch?

otje :oops: ; heb niet eens mee gekregen dat je een TTT had, maar goed hoor op naar je laatste deel zullen we dan maar zeggen he? dan doe je wss nog op de oude manier examen?! he bah sara weer ziek beterschap hoor

gnessy; is jordy nog niet zindelijk dan? dit is geen aanvallende vraag hoor

noralien; ohh wat goed van jikke zeg, enne balen van je cyclus, hoop dat ie snel weer norm aan gaat nemen voor je

lola; ik zie hem/haar hoor ;) enne ja we zijn er zeker trots op hoor. heeft een hele tijd/boel geld geduurd/gekost eer hij er zo uit zag hoor maar dan heb je ook wat he ;)

molly; he balen zeg kan me niet voorstellen hoe pijnlijk dit is maar van horen en zeggen is het erg pijnlijk, zielig hoor ik hoop hier echt dat hij toch snel herstelt met dit antibiotica kuurtje en dat hij dan beter blijft

vwb het potje, ik ga het nog niet 'echt' intrainen hoor als ik een potje heb gekocht ga hem introduceren gwoon voor de leuk en kijk wat hij ermee doet maar dan weet hij straks wat het is en wat het inhoud en dan zal hij het wss zelf aan geven wanneer hij eraan toe is, tenminste zo denk ik dat het op een positieve manier gaat lukken, jullie?

otje; wat fijn via jouw iets te horen van setje, hoop echt voor hun dat ze gelukkig worden

eve; haha als hij het dan nog doet mag hij hem zeker hebben, enne ja die fiat 500 zijn ook errug schattig maar als je erzo een neemt wel in het roze dan he? 8) ik had niet gelezen dat je wilde gaan minderen hier meer het omgooien van volgorde, eerst thuis alles op orde en dan reageren sorry was niet mijn bedoeling om ongeinteresseerd over te komen :oops:

nynke; lekker hoor weer een tandje door en idd ik zou ook wel alle tandjes voor nu door willen hebben dan is er weer een beetje rust voor orlando en voor ons

vwb het minderen met het forum; als we nu met zijn allen iets minder melden dan is het makkelijker bij te houden en kan iedereen het in een half uurtje achter de pc/laptop redden :)

duckie; ik word toch wel jaloers op je hoor, lijkt me heerlijk om een weekje op wintersport te gaan, als iemand dit voor me zou regelen geweldig :)
    oh leuk dat je toch wel weer denkt aan een evt 2e, ben benieuwd wanneer jullie er evt voor gaan

saar; helemaal gelijk heb je denk ik hoor vwb de reakties en situaties momenteel. hihi het geen jij beschrijft over liene met plassen...hier gebeurt het als hij dus in zijn nakie loopt voordat hij in bad gaat weleens. en dan zit hij echt te kijken zo van; huh wat doe ik? de een na laatste keer dat dit gebeurde, zei melvin er wat van en toen schrok orlando daar zo van dat hij begon te huilen. hij is zich wel bewust van het plassen maar ik wil hem dus alleen introduceren zoals ik hierboven heb aangegeven. enne hier slaat stress ook op mijn darmen hoor.

slingding; hoop dat je toch nog ff hebt kunnen rusten voor je naar je werk moest

duikster; ahhhh wat aandoenlijk van nick, lieffff hoor

gnessy; leuke foto's hoor en jullie hebben ook een lekkere tuin zo te zien?

lola; kan me je angst wel voorstellen hoor en idd mss is 18 jaar best een lange tijd om te blijven forummen maar wie weet. lief dat je ons iig liever niet ziet verdwijnen.
    sara is ook ziek ;) nogmaals beterschap met jasmijn hoor enne vind het zo super voor jullie word elke keer weer blij als ik eraan denk :D

saar; hihi die is leuk...

otje; vind het goed dat je dit neerzet, enne idd niet al te veel meer schrijven(hoor wie het zegt ben nu ook weer een lap aan het schrijven :rolleyes: ;) )

eve/lola; en daar is een forum ook goed voor, om je gevoelens te uiten

lianne; leuk dat het zo lekker rustig was, en ook fijn voor jouw te horen dat het iig voor herh vatbaar is

nou mensen orlando heeft een rekord gevestigd, hij heeft van 20.00 uur tot 08.00 uur aan een stuk geslapen! ben er zo blij mee hoop zoooooo dat hij dit door gaat zetten heerlijk gewoon en weer ben ik om 6 uur gaan kijken of hij al ademde. om 3 uur zij mel tegen mij hij slaapt nog steeds? ben heel blij.

gr saskia

2. @Melliemel: Ik ben heel blij voor jou met zo'n lange nacht, alleen jammer dat je zelf dan om 6.00 uur wakker wordt... ;) :)
    Als Orlando dit nu 'gewoon' even volhoudt, dan ga jij er vanzelf ook wel aan wennen!

@Irma: Wanneer heb jij je eerste echo? Je schreef dat jij volgende week aan de beurt bent, maar je gaf geen datum en tijd door. Ik wil ook eventjes aan jou kunnen denken dan... ;)

3. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Irma, wanneer heb jij de eerste echo trouwens? ( misschien heb je het al wel gepost, maar ben ik het vergeten :oops: .).

Otje, gefeliciteerd met het behalen van je tussentijdse toets. En wat sneu zeg dat Sara ziek is :cry: .

Gnessy, wat een leuke foto's weer van Jordi en Ruth.

Debbie, gefeliciteerd met jullie nieuwe stek! Wel fijn dat jullie nu eindelijk een tuin krijgen.

Fynn...foei manneke, niet meer alles onderplassen he! En Eve, is jouw moeder net zo gek van de kleur roze als jij :) ;) .

Vwb de nieuwsgierigheid omtrent mijn droom...ik moet helaas zeggen dat ik geen voorspellende dromen heb, al klopte mijn droom over Lola wel :) . Ik had gedroomd dat Noortje in verwachting was, maar ik las gisteren juist dat haar cyclus zo in de war is :cry: .

Saskia, Michel is ook helemaal gek van Mustangs. Hij vindt die van jullie heel gaaf....ik hou zelf niet zo van dit soort auto's, sorry :oops: .
    Ik heb voor Lynn wel een potje, maar ik heb deze meteen aangeschaft toen ik spulletjes heb besteld van hello bear. Maar hij staat nog gewoon op de zolder, heb trouwens geen idee waar :rolleyes: , en daar zal 'ie waarschijnlijk voorlopig nog wel blijven staan.

Noura, wat leuk zeg dat je neef de wereldtitel heeft binnengehaald. Je hebt overigens een mooie duowagen besteld.

Cynthia, lekker zeg, 3 keer op vakantie dit jaar. Je hebt groot gelijk!

Duckie, ik kan me wel voorstellen dat je bang bent weer misselijk te worden mocht je zwanger zijn. Heb je dat bij Demi heel de zwangerschap gehad? Ik heb nu ook een heel andere zwangerschap als bij Lynn, muv mijn bekkenpijn dan. Bij Lynn ben ik eigenlijk maar een paar keer misselijk geweest en nu heb ik de eerste 3 maanden regelmatig de wc-pot van bovenaf bekeken en sinds een week of 2 zie ik 'm weer regelmatig van bovenaf :rolleyes: . Ik heb ook wel getwijfeld om zo snel voor een tweede te gaan, aangezien ik net een beetje van de bekkenpijn af was, maar toch heb ik die knop snel omgezet en de natuur z'n gang laten gaan.

Saar, misschien helpt het wel als je hot-packs of een kruik tegen de pijnlijke plek aanhoudt. Ik heb de laatste weken veel pijn middenin m'n rug, tegen m'n ribben aan. Dit schijnt bandenpijn te zijn. Ik heb dus bijna heel de dag hot-packs op m'n rug en dat verlicht wel.
    En misschien helpt het idd om wat meer dingen los te laten, al valt dat niet altijd mee. Ik ben zelf ook best perfectionistisch, maar aangezien ik nu niet alles kan en ik blij ben met de hulp die ik krijg, kijk ik ook niet meer zo nauw. En dat geeft wel rust in m'n hoofd.

Duikster, leuk zeg, zo'n jaloerse Nick. Als Michel en ik elkaar omhelsen, dan komt Lynn ook altijd meteen aangekropen en gaat ze keihard kletsen :) .
    Hopelijk heeft Nick vannacht doorgeslapen.

Lola, wat sneu zeg dat Jasmijn zo ziek is. Wel fijn dat ze vannacht goed heeft doorgeslapen. Hoe gaat het nu met haar?

Ga dit bericht eventjes plaatsen, kom zo nog terug, maar zou het zonde vinden als ik op de een of andere manier m'n lap tekst kwijt zou raken.

4. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Saskia: Ik doe op de nieuwe manier examen. Het is in maart nog niet verplicht maar in april wel en stel je nu eens voor (wat natuurlijk goed mogelijk is) dat ik zak zou ik dan alles opnieuw aan moeten leren. Dus mijn instructrice en ik hebben gekozen voor de nieuwe manier. Ik vind het eigenlijk superfijn.

Wat fijn dat Orlando zo lang heeft geslapen! Super! Nu moet jij nog leren uitslapen he? ;)

Bianca: Hoe is het met je (en de laatste loodjes?)

Groetjes Otje

5. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Voor wat betreft het minderen van sommige mama's op dit forum. Ik kan me dit wel voorstellen, als je privéleven, huishouden etc. hieronder gaat lijden. Ik vind de tip van Duckie wel heel goed. Vooral de intensieve forummers, kijken toch een aantal keer per dag of er nog mail van Lotte is ;) . Misschien helpt het om dit nu maar 1 keer per dag te doen. Je hebt dan wel meer werk met het bijlezen, maar de rest van de dag heb je vrij om andere dingen te doen. En idd, zoals Saskia zegt, gewoon niet zulke lange berichten posten, dan hebben we niet zoveel bij te lezen :) ;) .
    Nee, maar even zonder gekheid, ik denk dat ieder van ons zijn best doet om te reageren op andere berichten, alleen kan het weleens voorkomen dat je eroverheen leest, of dat je weinig tijd hebt en daardoor maar eventjes post. En natuurlijk ben je dan teleurgesteld als er niet gereageerd wordt op jouw berichtje, maar ik ben echt van mening dat dit niet bewust gebeurt. Zo ben ik gisteren ook maar eventjes op het forum geweest, puur om te kijken of Lola al nieuws had. De rest van de dag heb ik boven de wc-pot gehangen en had ik voldoende aan mezelf. Ook ik had gelezen dat Eve wilde minderen en dat Otje haar toets had, maar omdat ik me zo beroerd voelde, had ik zoiets van: hier reageer ik later wel op. Máár dat betekent niet dat ik niet aan jullie heb gedacht.
    Ik denk juist dat wij allemaal erg begaan zijn met de ander en juist daardoor zo'n hechte groep zijn. Daarom snap ik Lola's angst dat de groep uit elkaar gaat vallen. Maar ik denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn Lola, minderen betekent in ieder geval geen stoppen. Zelfs Molly heeft ons weer teruggevonden :) ;) .

6. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Otje, lief dat je het vraagt. Ik zit eventjes niet zo lekker in m'n vel. Door het winkelen zaterdag (2 winkels :rolleyes: ) heb ik nu weer heel veel pijn. Ik kan ook bijna niet meer in-en uit de auto zonder hulp. Verder heb ik heel veel last van maagzuur en ben heel snel misselijk. Lynn heeft dit alles goed door en wilt, als ik alleen met haar ben, continu opgetild worden en als ik dat niet doe, dan blijft ze keihard huilen. Zodra ik rond loop, dan speelt ze braaf zelf, maar zodra ik ga zitten, dan komt ze keihard aangekropen en wilt ze op schoot en na 30 seconden weer van m'n schoot af. En dit blijft zich herhalen. Het doet elke keer veel pijn om haar op te tillen, zo erg dat de tranen steeds over m'n wangen lopen. Ik ben blij dat mijn moeder me zo ontlast en haar 's middags meeneemt. Dan kan ik uitrusten en borduren.
    Ik baal op dit moment ook een beetje van mijn schoonouders. Elke keer als ze beloven om op te passen, dan trekken ze zich terug of wijzigen ze de afspraak. Ze hoeven eigenlijk bijna nooit op te passen. Nu zou Michel Lynn morgenavond brengen en dan zouden ze haar donderdagavond terugbrengen. Ik moet donderdagochtend naar de gynaecoloog en 's middags naar de fysio en Michel gaat een keertje mee naar de gynaecoloog. Nu belde ze gisteravond weer op dat ze Lynn donderdag rond de middag terugbrengen omdat Raymond (Michels broer) had gevraagd of ze langskwamen :( . Maar ik had dus al tegen mijn moeder gezegd dat ze donderdag niet op hoefde te passen. Ik kan Lynn ook niet meenemen naar de fysio, omdat ze op dat tijdstip slaapt, dus nu past mijn moeder weer op. Ik baal dan zo, maar ben tegelijkertijd zo'n schijterd die dan weer niks durft te zeggen.

7. Bianca, wat erg van je schoonouders... Michel is toch niet toevallig Ben? :D :D :D

Tja, gelukkig heb je je moeder die het helemaal begrijpt. En ik zou zeggen, probeer je er niet aan te ergeren, maar ik weet uit ervaring dat dit gemakkelijker gezegd dan gedaan is.

Veel sterkte nog met de laatste weken van je zwangerschap en hopelijk komt Gys binnen exact 3 dagen!

Saartje

8. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ik heb bewust geen abonnement op dit forum zodat ik niet steeds die mailtjes krijg maar zelfs dan kijk ik soms nog te vaak per dag :) :oops: Erg he? Maar het mocht van mezelf net want heb al veel gedaan vandaag. Zelfs al de badkamer een grote beurt gegeven ( :evil: heb ik een hekel aan). Maar als het af is, geeft het een goed gevoel he?

Bianca: Ik heb echt met je te doen hoor. Valt niet mee om hoogzwanger te zijn en een klein peutertje om je heen die dat niet begrijpt. Ik hoop voor je dat Gijsje niet lang meer op zich laat wachten.
    Jeetje wat ontzettend lullig van je schoonmoeder! Echt niet tof. Nu kan je nog op het laatst alles gaan veranderen. Oh wat zou ik boos zijn zeg.

Hier past mijn schoonmoeder eigenlijk nooit op Koen hoewel ze het wel heeeeeeel graag zou willen. Maar ze kan dat helaas niet. Ze is al 77, woont sowieso wat verder weg (eindhoven) en heeft enorm last van beide schouders (slijtage, is al aan 1 schouder geopereerd, volgende binnenkort) en kan daardoor Koen nooit langer dan een 1/2 minuut of zo vasthouden. Uit bed pakken zou helemaal niet gaan. Wel jammer (vindt ze zelf ook heel erg) maar het is helaas niet anders. Als ik dan kijk naar het verschil bijvoorbeeld. Mijn oma is 90 en kan nog heel veel eigenlijk en mijn schoonmoeder is 77 en kan bijna niets. :(

Groetjes Otje

9. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Duckie: Tirol :D Ga me nou ook niet vertellen dat je naar St. Johann gaat want dan ben ik pas echt jaloers ;)

@Cynthia: Vond Hoog Vaals een mooi aangelegd park. Zwembad zag er niet bijzonder uit maar dat is voor mij geen probleem ;) Helaas zaten wij echter in een huisje zonder uitzicht met hoge donkere struiken eromheen. Terwijl er dus ook huisjes zijn met een mooi uitzicht. Mss wel de moeite om dat nog even te informeren. Huisjes van binnen zijn wel goed. En de bedden liggen erg lekker.

@Karin: Wat lief, een jaloerse Nick :D

@Lola: Gelukkig dat Jasmijn goed geslapen heeft!

@Molly: Fijn dat het met Dain beter gaat.

@Lianne: Ik ben nog nooit gaan zwemmen met Fynn.... :oops: ;)

@Saskia: Joepie! Wat super van Orlando. Ga duimen voor je dat hij dit volhoudt. Hier was het vanmorgen helaas weer 6.00 :(

@Irma: Ik zat me ook al af te vragen wanneer jij de 1e echo hebt...

@Bianca:

10. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Hoi hoi,

Mijn eerste echo is pas de 11e februari om 11.45... duurt dus nog ff...
    Maar lief dat julie ernaar vragen...
    Ik ga nog ff slapen maar vanavond kom ik weer reageren...

Groet Irma.

11. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    zo ik schuif even aan met een kop koffie om wakker tew orden, lang maar rommelig geslapen.

Bianca: heb je volgende week nog een beetje tijd?
    dan kom ik graag met kailynn om jou bij te staan!

en kan ik net al de laatste keer lynn steeds aan je aan geven.
    en kunnen die meiden even spelen.

irma: niet te veel lslapen he want je moet vannacht weer!
    jammer dat ik je niet op msn gezien heb

ik vindt dat bianca heel mooi gesproken heeft.

Lola: ik lees dat jasmijn wat lijkt op te knappen.

ga aankleden...
    (bericht zo kort genoeg? anders haal ik de enters weg hoor :D )

12. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    ff vlug alleen een vraagje:
    wie van jullie heeft de box nog staan en gebruikt hem ook nog?
    wij hebben hem wel nog staan en Teun zit er alleen smorgens ff in als wij zijn fles klaar maken voor de rest speelt hij door de kamer heen.....

13. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Hallo allemaal,

Eve, ik had jouw stukje nog niet gelezen, maar denk dat het hier wel stil gaat worden als jij gaat minderen ;)

Ik vind het eigenlijk wel jammer dat de discussie over het reageren steeds weer terug komt.
    Natuurlijk is het niet leuk als je altijd alleen maar over jezelf komt vertellen, maar over het algemeen leven we alemaal toch wel met elkaar mee.
    Ik merk aan mezelf dat ik me wil verontschuldigen als ik niet reageer (zoals de laatste tijd omdat ik even niet zo lekker in mijn vel zat hier op het forum). Maar eigenlijk zie ik het forum als iets spontaans. Vind het veel leuker als er NIET op alles wordt gereageerd, maar het wel SPONTAAN en vooral GEMEEND is dan wanneer het een "verplicht rijtje" wordt.
    Al is het natuurlijk niet leuk als je iets belangrijks meedeelt en daar niet op gereageerd wordt.
    En ik ben er niet zo bang voor dat dit topic snel zal "doodbloeden" hoor.

Cynthia, het klinkt alsof je al een redelijke balans tussen het forum en het "echte leven" ( ;) ) hebt gevonden?!

Duckie/Otje/Janette, hoe is het met jullie?

Otje, gefeliciteerd met de tussentijdse toets. Dit betekent toch dat je nu bepaalde dingen niet meer hoeft te doen voor je examen?!

Tja Lola, om nou te zeggen dat ik zie op wie hij/zij lijkt...... :)
    Oke, ík kan er nog niet zoveel van maken, maar jullie hebben het real live gezien met een mooi kloppend hartje. Echt gaaf hoor, ben zoooo blij voor jullie!

Jeetje, Ik sta iedere keer weer versteld van Ruth. Hoe ze daar zo loopt :D

Die 9 stapjes van Jikke.....weet niet hoe ik die typefout heb kunnen maken, mar het waren er maar 5 :oops:
    Vandaag schoentjes voor haar gekocht, hier moet ze toch wel ff aan wennen.

Oei, moet even weg....

14. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Irma: 11 februari is de mooiste dag van het jaar :) ;)

@Janette: Fynn zit ook niet vaak meer in de box. Ook 's ochtends als ik z'n fles maak en 's avonds als ik eten aan het koken ben. En ook wel es als ik echt even iets moet doen en Fynn 'in de weg' zit/loopt. Ik wil de box dus voorlopig nog wel laten staan. In ieder geval totdat hij goed aan z'n tafeltje kan zitten spelen.

@Noralien: Speciaal voor jou dus weer een reactie van mij ;) En ik vind het ook jammer hoor dat iedere keer weer die discussie oplaait. Kijk, ik heb de opmerking geplaatst dat ik het jammer vond dat 'niemand' reageerde. Daar mag iedereen het zijne van denken maar vind het dus echt niet nodig dat daar dan weer zo'n tegenreactie op komt. Zo durf je dus straks niks meer te zeggen....Maar goed, het is duidelijk dus we houden erover op en gaan gezellig weer verder :D En vind je het niet een beetje vroeg voor schoentjes? Voor zover ik het begrepen heb is het pas goed om ze op schoentjes te laten lopen als ze 6 weken goed kunnen stappen. Of heeft Jikke ze niet de hele tijd aan?

15. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Jikke heeft de schoentjes maar korte momentjes aan.
    Ik heb deze bij een goede schoenenzaak gekocht. Ik was daar gaan informeren en ze zeiden dat het geen kwaad kan ze af en toe aan te doen. Het kan zelfs wel helpen om even iets meer stevigheid te geven. Zeker omdat Jikke héle smalle lange voetjes heeft en bijna alle slofjes haar te ruim zitten. Zo voelt ze zich iets zekerder in het zetten van stapjes.
    Ik moet zeggen dat Jikke er ook meteen heel stevig in stond. Ze had ze aan en bleef meteen wel 20 tellen los staan :confused: . Zo lang heeft ze dan nog nooit eerder gedaan. En het stappen gaat er ook wel goed mee.

Bianca, Wat vervelend dat je zoveel pijn hebt!
    Leef echt met je mee. Hoop dat Gijsje je niet té lang laat wachten.

En ik moest wel lachen dat je over me gedroomd hebt....
    Heb voor de zekerheid tóch maar ff een test gedaan, maar helaas ;)
    Maar ik weet wel hoe het komt hoor.....
    Ik heb vannacht nl gedroomd dat ik aan een soort Idols mee deed, maar dan voor de nieuwe teletubbie. En ze waren laaiend enthousiast over me en lieten me door naar de volgende ronde.
    Dat jij hebt gedroomd dat ik zwanger ben komt dus waarschijnlijk omdat ik binnekort in een pak met dikke buik als dinkywinky te bewonderen ben op TV :) 8) ;)

16. @Bianca: Nu je eens wat uitgebreider beschrijft hoe je voelt, schrik ik daar wel van eerlijk gezegd! je laatste loodjes worden zo wel heel erg zwaar. En die zijn natuurlijk al zwaarder bij een tweede kindje, aangezien ke niet meer lekker op de bank kunt gaan liggen en je laten verwennen.
    Ik hoop ook van ganser harte dat Gijs keurig op tijd of zelf een weekje of twee eerder komt...

@Noralien: Nou, ik vijf stapjes nog steeds erg knap hoor. Enne... overdrijven doen alle trotse moeders hoor... ;)
    Ik heb ook twee paar goede schoentjes voor Jasmijn en merk dat ze steviger staat én loopt wanneer ze die aan heeft. Maar zij heeft ze ook alleen maar aan wanneer we ergens naartoe gaan, want zolang ze nog kruipt zitten echte schoentjes natuurlijk nog niet lekker...

@Irma: Het is nog best lang wachten tot 11 februari, 3 dagen later krijgen wij alweer de tweede echo...

Ik dacht dat Jasmijn wat opknapte, ja. De fles van vanmiddag is - net als die van vanmorgen - erin gebleven, maar zojuist weigerde ze te drinken en dat heeft ze nog helemaal niet gedaan. Maar omdat ze vandaag 'al' 300 cc heeft gedronken, heb ik maar niet aangedrongen en haar zonder te drinken in bedje gelegd...

Vanmiddag moest ik naar de nagelstyliste en mijn moeder kwam oppassen. Gelukkig kwam ze van haar werk en was ze met de auto, want de mijne deed het dus weer eens niet. Het enige wat ik nog wil proberen is om de startblokkering uit te laten schakelen en kijken of het probleem dan verholpen is, anders moet ik toch echt stappen gaan ondernemen om een andere auto aan te schaffen. Waarom ben ik toch ook zo gehecht aan dat ding... :rolleyes: ? We hebben al eens gekeken voor een Fiat 500, maar daar paste de Bugaboo (net) niet in. Daarnaast kun je je afvragen of dat wel een handige auto is met twee kinderen. Waarom val ik nou zo voor retro...?

@Vales: Doe jij nog steeds wat met nagels? Je liet een hele poos terug eens foto's zien van mooie nagels die je zelf gedaan had...

17. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Noralien: :) :) :)

Even een met-de-pot-mee-eet vraagje. Als het eten net van het gasfornuis komt is het uiteraard veel te heet voor Fynn. Kan het wel laten afkoelen maar dan is ook m'n eigen eten lauw. Zit me dus bij iedere hap suf te blazen. Fynn begint dan heel hard te huilen omdat het hem niet snel genoeg gaat. En ondertussen wordt mijn eten er niet warmer op. Hoe doen jullie dit?

18. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Haha, was echt niet mijn bedoeling om te overdrijven :D .
    Ik was zelf helemaal verbaasd toen ik die "9" als quote bij jou zag staan.
    Ennuh, die 5 zijn niet overdreven hoor :D al zet ze er nu steeds maar weer 3 :rolleyes:

Ik hoop dat Jasmijn toch opgeknapt is en blijft. Maar als ze al genoeg gedronken heeft vandaag zou ik me dáár niet te druk over maken en haar zó in bed leggen.

Ik schrok eigenlijk ook wel van de beschrijving van Bianca.
    Ik vind dat je best wel eens vaker mag "zeuren" hier hoor. Misschien dat ons medeleven dan een beetje verzacht.
    En lief van Cynthia hoor, dat ze je wil komen helpen (zit een beetje in het beestje ;) :thumup: )

Eve, wij blazen idd ook heel wat af :D .
    Maar soms die ik er een héél klein beetje melk over heen. Bij het meeste eten kan dat wel (zit ook door de babyhapjes) en een beetje is al genoeg om het wat af te koelen.

19. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Noralien: Dat vind ik nou een superhandige tip! Thanks!

@Bianca: Je weet dat ik je een bikkel vind en dat ik aan je denk!

20. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Hoi hoi,

Net moeders voor moeders de deur uit, ik mag morgen al starten met plassen... De test was over duidelijk, wel leuk om te zien terwijl hij vorige week nog zo licht was...

Eve, ik geef Rick altijd eerst te eten anders kunnen wij ook niet rustig eten...

Ik heb trouwens ook de verkeerde data doorgegeven de echo is de 13e i.p.v. de 11e... nog twee dagen later... :cry:

Deel Deze Pagina