December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Irma: Mooie streep! Maar als Rick eerst eten krijgt dan wordt jullie eten toch koud? Warm je dat dan weer op of krijgt Rick iets anders te eten? Of kook je eerst voor hem en daarna nog es voor jullie twee?

2. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Pffff.... :confused: hier net een enooooooooorme ravage hersteld...

We zaten te eten en Koen zat in zijn kinderstoel. Op een gegeven moment kreeg ie een rood hoofd en begon te duwen. Nou, dan is voor ons al het een en ander duidelijk. Het zag er naar uit dat hij er moeite mee had want hij duwde nogal lang. Hij heeft de laatste tijd nogal vaste keutels bij de ontlastig. Toen we allemaal klaar waren met eten besloot ik Koen even te verschonen. Had geen zin in naar boven te lopen dus hem op tafel gelegd. Ik deed zijn truitje naar boven en in plaats van een lichtblauw rompertje te zien was het van beneden tot ongeveer aan zijn borst bruin! :confused: Ik heb zijn trui maar weer naar beneden gedaan en met hem naar boven gegaan, regelrecht naar de badkamer. Daar zijn kleertjes uitgedaan. Oh oh oh wat een ravaaaaaaaaaaaaaaaaage! Overal zat poep! Ergste was nog dat zijn rompertje dus ook geheel onder de poep zat en dat moet over z'n hoofd uit dus Koen zat volledig onder. Toen in het bad gezet en afgespoeld met de sproeier. Vond ie niet zo leuk. Toen hij schoon was ben ik hem aan gaan kleden en heeft Steef de kleertjes een beetje schoon gespoeld. :p BLEEEGGGHHH. En eerlijk gezegd kan ik nu niet vertellen of het wel of geen diaree was. Het was wel dun maar ook weer niet heeeeel erg dun :rolleyes: Mijn 1e gedachte was natuurlijk: rotavirus :idea: Maar ja... je weet het niet. Hij voelde zich gewoon goed vandaag en heeft ook goed gegeten.
    Ik ga even naar boven. Hij ligt al een tijdje in bed maar komt niet echt in slaap....

Tot zo.

Groetjes Otje

3. Niet meer actief

zo jullie zouden toch minder gaan schrijven? Paar uurtjes niet geweest en meteen 2,5 blz bij gelzen....

bianca: wou dat ik dichterbij woonde dan had ik je met alle liefde geholpen... Weet helaas hoe b.i. voelt.... heb vandaag zelf ook een slechte dag met de tranen in mijn ogen..... Maar ik vind t knap van hoe je het allemaal red.
    vwb je schoonmoeder... ik zou je mond gewoon is een keertje opentrekken... dan nemen ze lynn toch mee naar d'r oom? En laat anders michel er wat van zeggen? Misschien dat dat helpt...

Het lijkt wel of ruth niet ophoudt met ontwikkelen... ze gaat weer zo hard!

En een nieuwtje voor vandaag: ze heeft voor het eerst MAMA gezegd! dit was wel toen ze beetje boos was, maar de eerste keer is er..... ben zo trots.....

saskia: Jordy is idd nog niet zindelijk, als ik m op potje of wc zet dan raakt ie helemaal overstuur... Wat dat aangaat is jordy met sommige dingen erg laat.... Heeft ie af en toe achterstand in bepaalde dingen, maar is zijn koppie al verder als leeftijdsgenootjes... Maar gelukkig daar krijgen we ook vroeghulp voor... Dus wie weet is het binnenkort raak......

eve: Ruth eet gewoon tegelijk met ons. We scheppen het alleen alvast in d'r bodje en spreiden het dus over het hele bordje.... zo is dat van haar en jordy alvast wat afgekoeld en hebben wij nog lekker warm eten..

lola: Deze groep gaat niet uit elkaar vallen.....

otje: balen zeg zo'n ravage... Die had ik vanmorgen... net voor ik jordy moest halen... Gelukkig doet een douche wonderen... Hoe is t met sara:( gefeli met je ttt. hoe gaat de nieuwe manier eigenlijk?

irma: nog ff geduld dus voor je echo...... ben benieuwd.....

Wat houdt dat moeders voor moeders eigenlijk in? ben inmiddels twee keer zwanger geweest, maar weet nog niet wat het in houdt... erg he....

vanmiddag gesprek met anethesist gehad en rondleiding... Eeen datum heb ik nog niet. Wel moet ik ruth d'r medicijnen {d'r pufje} meenemen en een fles pap. OImdat ze al een van de eerste geholpen word en zodra ze wakker is koud drinken mag hebben, mocht ze ook een fles pap. Dit is overlegd met de anethesist.... Die vond t een heel goed idee... ze is weer gewogen en gemten, maar er is niks veranderd bij 15 dgn terug....
    Nu is t gewoon afwachten tot ik word gebeld of de brief in huis krijg. ze hadden t over de 19de of de 26ste..... Maar cker weten wisten ze niet.... Heb daar gewoon een schurft aan... sorry..... Ik heb niks aan die onzekerheden... Ik heb nog een kind, en zal daar toch oppas voor moeten zoeken en kan dat niet op het laatste moment doen...

ik ga nog spelletje catannen met me ventje.... en dan op tijd naar bed. ben erg moe....
    tot morgen allemaal!

4. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Eve, ik schep altijd eten voor rick op en laat ons eten met de deksel op de pan staan en dan geef ik hem eten... Ons eten is dan nog warm genoeg om te eten... Rick zit dan meestal nog gezellig bij ons of speelt in de box...
    En ja de 11 is de mooiste dag van het jaar! want dan ben jij jarig!

Als antwoord op Janettes vraag, wij gebruiken de box nog echt heel regelmatig!

Gnessy, moeders voor moeders zamelen urine in van zwangere vrouwen.
    Uit die urine halen ze het HCG-hormoon en dat gebruiken ze voor vrouwen die niet zelf zwanger kunnen worden. Het HCG-hormoon is heel veel aanwezig in de eerste 4 maanden van de zwangerschap.
    Hopelijk komt de operatie snel voor je meisje...

Otje, erg hé die poep... Rick heeft een periode gehad dat hij iedere morgen zo erg onder de poep zat... Werd er helemaal gek van...

5. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Haha, ik lig hier helemaal dubbel...Noortje als nieuwe Teletubbie :) .
    Even serieus. Als ik je nog blij kan maken met testen, ik heb er hier nog een aantal liggen waar ik niks meer mee doe :rolleyes: ...enne...ongebruikt ;) . Dus zeg het maar, ik wil ze best naar je opsturen.

Cynthia, lief van je dat je volgende week langs wilt komen. Ik mail je strakjes eventjes.

Janette, hier staat de box ook nog en zal nog wel even blijven staan ;) . Lynn zit er 's ochtends in als ik aan het opruimen ben, meestal een klein half uurtje...en straks kan ons Gijsje erin :) .

Lola, wat frustrerend zeg dat je auto het weer eens niet deed (voor de verandering :rolleyes: ). Maar ik kan me wel voorstellen dat je aan je mini gehecht bent. Is dit een typisch probleem van mini cooper? Althans, je hoort weleens dat bepaalde merken dezelfde problemen hebben. Neem onze Renault Megane GT. De remmen blijven piepen en dat schijnt een typerend probleem te zijn voor deze auto :rolleyes: . Maar wat ik eigenlijk wil zeggen is dat je misschien anders een andere mini aan zou kunnen schaffen. Als is zo'n nieuwe fiat 500 ook een gaaf wagentje...misschien een mini-aanhangertje erachter om de kinderwagen te vervoeren ;) .
    Ik lees dat het nog steeds niet zo lekker gaat met Jasmijn. Wel fijn dat ze niet meer heeft overgegeven. Veel beterschap.

Eve, hier blazen we ook heel wat af. Ik dacht vanavond dat het wel zover was afgekoeld, tot ik het eten in Lynns' mondje stopte en ze keihard ging krijsen. Ik kon wel janken :cry: . Maar ik ga de tip van Noortje ook eens toepassen :thumup: .

Otje, wat een ravage zeg. Zie het helemaal voor me :( . Ik hoop dat het niet doorzet bij Koen en dat hij toch nog lekker gaat slapen.

Goed zo Ruth, mama zeggen :thumup: . En Gnessy, mijn schoonouders kunnen Lynn niet meenemen naar Michels broer, aangezien het dochtertje van Michels broer in het Sophia kinderziekenhuis ligt en daar verblijven mijn zwager en schoonzus ook.

Enne...jullie hoeven niet te schrikken hoor van mijn beschrijving :oops: . Ik merk gewoon dat als ik 'in real-life' m'n verhaal wil doen, dat mensen er niet open voor staan. Als ze vragen hoe het gaat en ik zeg dat het niet zo lekker gaat, dan praten mensen er al snel overheen. Vandaar dat ik daarom zo weinig mogelijk wil klagen, ook naar jullie toe. Sorry dat ik jullie nu toch heb laten schrikken :oops: .

6. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    otje: toe ik je verhaal las, dacht ik gelijk aan overloop diree, dan zit er wel wat voor maar kan de prop niet weg en her dunnere ontlasting erachter wordt er dan uitgeperst.
    Poept hij wel met regelmaat?
    Tip voor het uittrekken van de romper, rol de romper met het omhoog halen naar binnen en trek het dan over zijn hoofd.
    (zo doen we het ook bei oude mensen met nachtkleding)

Irma: mmoie strepen hoor, plasse.

eve: wij doen het helemaal anders met eten.
    arno en ik eten in de middag warm (als ik in de nacht zit ik in de avond) en kailynn krijgt dat 's avonds.
    's middags warm eten vind kailynn niks en zo eten wij en zij gewoon lekker warm.
    als ik in de nacht zit kook ik als kailynn op bed ligt voor de volgende dag zo kan arno gewoon in de midfdag warm eten en ik hoef niet gelijk achter de potten en pannen als ik uit bed kom of kailynn gehaald heb.
    over het afkoelen, ik maak soms zelf appelmoes met heel weinig suiker en dat koel ik af en kan je ook wel een paar dagen goed houden in de koelkast, gellijke en beetje extra ffruit en zo verdun je het niet te veel.
    Over het reageren is niet naar jou bedoeld maar een blijk van herkenning echt waar! dus vat het niet persoonlijk op!
    want je bent een schat! en een hele attente dame.

Noortje: ik ben nog ballans zoekende maar we komen er wel.
    :oops: :oops: :oops:

janet: wij hebben de box ook nog staan en kailynn zit er bijna elke dag nog wel een minuut of 30 in, dus zo lang ze dit zelf nog leuk vind houden we het zo.

gnessy: weltrusten en hopelijk heb je gauw een datum.
    moeders voor moeder is een organisatie die urine inzameld bij vrouwen die zwanger zijn.
    hier maken ze medicijnen mee 9ben de naam even kwijt) dit injecteren vrouwen die moeilijk zwanger kunnen worden.
    lola kn je hier denk ik het meeste over vertellen.
    ik had ook graag ingezameld maar hier haalde ze et niet op.

saskia: ik orlando ziek geweest van zijn prikjes?
    ze zeggen dat ze na een dag of 10 er ziek van kunnen zijn/worden.

lola: gelukkig dat de flesjes zijn binnen gebleven.
    en wie komen er nu allemaal op de meeting?
    en heb je de site van waar we naar toe gaan nog een keer?

duckie: hoe is het met demi: van de diaree af?

7. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Koen bleef onrustig in bed dus net maar even eruit gehaald. Beneden was ie supervrolijk en helemaal hyper zeg! Druk spelen, ondeugende acties. Steef heeft hem net weer in bed gelegd. Nu is hij rustig.

Irma: Prachtige duidelijk streep! :D Spannend, nog een paar weekjes en dan jou 1e echo! Hoop dat alles goed zit.

Janette: Hier staat de box nog maar gebruik hem momenteel als opslagplaats voor speelgoed. Ik denk erover om hem binnenkort op te ruimen. Staat eigenlijk alleen maar in de weg.

Noralien: Ben wel benieuwd naar Jikke's nieuwe schoentjes. Maak je een foto? Echt knap dat ze al los kan staan en lopen. Enne... 5 stapjes zijn ook knap hoor ;)
    Wanneer is de uitzending van jou als teletubbie? Dan zit ik voor de buis! :)

Lola: Gelukkig heeft Jasmijn vandaag alles binnen gehouden! En dat eten komt vanzelf wel weer hoop ik voor jullie.
    Jeetje jij hebt echt veel pech met je auto. Ik kan je nog niet echt adviseren wat dan wel een praktische maar toch kleine auto is met 2 kids.

Eve: Eerlijk gezegd heb ik niet zo'n probleem met dat te hete eten. Nou, tis hier ook wel heet hoor. Maar vaak schep ik Koens eten al op zijn bordje en zet dan pas de pannen en zo op tafel en tegen de tijd dat wij dan gaan eten is Koens eten al zo afgekoeld dat het voor hem goed te eten is.

Eventjes een korte uitleg over de oude en nieuwe manier van rij-examen doen. Ze willen nu de leerlingen meer eigen initiatief laten tonen. Eerst had je een aantal bijzondere verrichtingen zoals bochtje achteruit, file parkeren, helling trekken, enz. Nu heb je die ook nog en je leert ze ook bij de lessen. Wat het verschil is bij het nieuwe examen is dat je zelf mag bepalen wat en wanneer je toepast. Om een voorbeeld te noemen. Je rijd in een straat en de examinator zegt op dat moment dat hij graag wil dat je weer de andere kant op rijd omdat we fout zitten. Dan is het de bedoeling dat ik in die straat zorg dat ik me omdraai. De manier waarop ik dat doe is aan mij. Dus dat kan bijv. door steken op de weg, stukje doorrijden en bochtje achteruit? Wat je maar kunt verzinnen. Belangrijk is natuurlijk dat de manier die je kiest veilig voor jou en de andere weggebruikers is. Bij de TTT kreeg ik 1 x de opdracht om me om te draaien en 1 x de opdracht om ergens vlakbij een flat te parkeren. Beide keren ging het goed en veilig en daarom heb ik nu vrijstelling voor de bijzondere verrichtingen op mijn echte examen. Alleen als ik de 1e keer zak en ik ga nog een keer op, dan vervalt de vrijstelling.
    Saskia: Heb ik het zo goed uitgelegd? ;) Jij bent de expert he?

Groetjes Otje

8. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    bianca: je mag hier dubbel klagen hoor! want he is eenmaal real life helaas, en wij kunnen er niet over heen praten.

9. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Koen poept wel met regelmaat. Normaal "gewone" ontlasting maar vandaag had ie 2 x een flinke keutel en vanavond dus die ravage.
    Bedankt voor je tip over de romper!

Irma: Oei, jij was die ravage dus al vaker tegen gekomen bij Rick? Pfff... heb medelijden met je... er is geen beginnen aan he?

10. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    gelukkig, maar het leek zo toen ik het las.

11. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik ga eerst nog door naar de volgende auditieronde, dus je zal nog ff geduld moeten hebben :) :D :) .
    En voor die testen hou ik me zeker aanbevolen. Dank je!

En het is niet erg dat wij van je verhaal schrikken. Vond het alleen jammer dat ik eerder niet in de gaten had dat het zó ernstig is :oops: .
    Je mag hier best vaker je gevoel hierbij uiten. Juist omdat anderen er niet in geïnteresseerd zijn is het misschien prettig hier je ei kwijt te kunnen.

Cynthia, Je hoeft je niet te schamen hoor. Dat was een compliment en ik meen het ook nog ;)

Lola, balen van je auto. Ik zou er zo langzamerhand ook geen fijn gevoel meer bij hebben hoor. En met twee kindjes, wordt ie dan ook niet te krap?

Wij hebben de box wel nog staan maar Jikke zit daar bijna nooit meer in.
    Als we een andere bank hebben wordt de woonkamer zo ie zo heringericht en gaat ie weg. Dan komt er een tafeltje met stoeltjes /bankje voor in de plaats.

12. Ik wil toch nog even wat - positiefs - kwijt over dit forum:

Gistermorgen vóór de echo piepte diverse malen mijn gsm. Er kwamen berichtjes binnen van meiden die me een goede echo wensten. Doordat ik aan het werk was moest ik helaas volstaan met kort 'Thnx' als antwoord, maar ik genóót van die berichtjes. Vooral omdat in onze directe omgeving nog niemand weet dat ik zwanger ben. En de reacties na mijn goede nieuws waren helemaal hartverwarmend!

En op zo'n moment vind ik dit forum goud waard!

13. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Saar wat een grappig plaatje!

Molly fijn dat Dain een beetje aan het opknappen is.

Lola: is er volgende week nog carnaval, waar Jasmijn met dalmatierpak van kan genieten?

Saskia wat heerlijk dat Orlando zo goed geslapen heeft. Laat hij dat maar volhouden.

Bianca heftig hoor! helpt de fysio wel een beetje?
    hoop dat Gijs zich snel aandient.

Slingding je doet je best met de korte berichtjes!

5 stapjes zijn ook al een flink begin hoor Noralien! Overigens ben ik het helemaal eens met je ten aanzien van reageren op elkaar.
    Nick liep al wel los een tijdje maar sinds ik schoentjes voor hem heb gekocht en aangedaan ging het ineens wel heel rap. Heb wel het idee dat hier de extra stevigheid van de schoentjes heeft meegeholpen bij het verder durven bij het lopen. Inmiddels loopt hij op zijn blote pootjes ook overal heen...
    ben wel benieuwd naar de schoentjes trouwens...
    ik ben wel heel benieuwd naar jou als dinky winky :)

Eve: ik schep Nick's eten meestal op bordje en ruim over het bord verspreid. Daarna zet ik onze spullen pas klaar, dus vaak is Nick's eten dan al redelijk afgekoeld.
    Als ik Nick eerst eten geef en wij daarna willen eten is het heir bal. Dan hangt hij de hele tijd aan onze benen, dus wij eten gewoon gezellig tegelijk.

Pff Otje wat had koen een fijne verrassing voor jullie bereid!

wij werden vanavond even opgeschrikt. We hadden de offerte van de stucadoor/schilder binnen. Hem even met een vraag gebeld, bleek dat hij volgende week woensdag al kan beginnen! en het plafond van die kamer zit er nog niet in....aaarrrggg..Nou staat dat wel voor dit weekend op de planning, ondanks carnaval, maar Frank heeft ook dienst, dus hij moet niet weggeroepen worden of zo...Maar goed op zich is het wel fijn dat het zo vlot kan. De stucadoor had een gat in zijn planning waardoor het nu al zou kunnen. dat zou betekenen dat we over ruim anderhalve week in elk geval de zolder en Nick's nieuwe kamer klaar hebben. Onze eigen slaapkamer komt dan iets later, aangezien we onze bedden moeten kunnen verplaatsen om hun daar te kunnen laten werken. Dan gaan wij even op Nicks nieuwe kamer slapen.
    Nu ook nog effe snel kijken hoe we gaan regelen dat er iemand thuis is. Volgende week woensdag/donderdag en vrijdag is dat geen heel groot probleem, maar de week erna werken wij maandag en dinsdag normaal allebei en daar moeten we dus nog effe naar gaan kijken....(schoon)ouders als hulptroepen inschakelen denk ik. Nou moet mijn moeder alleen die week 4x naar het ziekenhuis onder andere voor longonderzoek...pfff dat is al niet leuk, maar nu wordt het helemaal een drukke en spannende week

14. Niet meer actief

hier staat de box nog gewoon... ruth zit er cker nog 's ochtends in en 's avonds... en vaak 's middags ook nog eventjes... Die speelt eigenlijk niet vaak buiten de box.... Meestal pas 's avonds als d'r broer op bed ligt....

15. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik wilde er het idee van maken dat het blozen was en niet schamen.
    bedankt voor het compliment.

karin: wil jij je moeder sterkte wensen van mij vooor haar long onderzoek en de andere onderzoeken en bijeenkomsten.

16. @Noralien: Jij als Teletubbie... ik zie het al helemaal voor me (en lig dan dubbel van het lachen! :) :) :) )
    Je hebt dan wel meteen een grote schare megafans hier ;) ...

@Eve: Ik schep meestal het eten voor Jasmijn een paar minuutjes eerder op en laat dat van ons nog even in de pan of oven terwijl ik de tafel klaar maak (eigenlijk hetzelfde als bij Otje dus, lees ik later...)

@Irma: Herkenbare test! Ik plas morgen alweer een week in die kan. Lees ook dat je pas de 13e een echo krijgt, nog langer wachten... :(

@Otje: Jeetje, wat een verhaal! Ik wil je echt niet bang maken, maar Jasmijn heeft ook geen waterige diarree gehad. Maar wát ze had, was wel meteen veel. Jasmijn is daarom gisteravond ook in bad beland. Maar ik hoop dat Koen de dans ontspringt... [-o<

@Gnessy: Welterusten en ik hoop dat je morgen wat lekkerder in je vel zit...

@Bianca: Bij 'De Grote Beurt' hebben ze eens een Mini van vroeger gepimpt. Van een sloop-Mini hadden ze toen inderdaad een aanhangertje gemaakt. Gááf...! Voor zover ik weet is mijn probleem niet typisch een MINI Cooper probleem. Menigeen zou zeggen: 'Lola, doe dat ding toch weg!' Maar ik kan dat nog niet over mijn hart verkrijgen...
    Enne... je kunt naar ons toe gerust eerlijk zijn over hoe je je voelt. Daar zijn we voor en wij beschouwen niet snel iets als 'zeuren'... :D

@Slingding: Ik heb niet bijgehouden wie er allemaal naar de meeting komen, omdat telkens maar weinig mama's reageerden op de oproepjes (of ze reageerden wel, maar wisten nog niet of ze konden vanwege het werk...) We zien het wel op de 23e!
    De site is: www.kidzcity.nl
    Ik moet ook altijd aan jouw tip denken als ik een volgepoept rompertje moet uittrekken (en volg 'm uiteraard ook altijd op... ;) )

@Duikster: Pffft... dat wordt een megadrukke week voor jullie. Sterkte ermee, ook voor je moeder!
    Als Jasmijn vrijdag beter is, dan kan ze het dalmatiërpakje alsnog aan naar het kdv. Daarnaast hebben we haar ook opgegeven voor carnavalsmaandag. Noralien komt dinsdag met Jikke logeren en wie weet komt het dan ook nog van pas... ;)

17. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    daar ben ik ook weer een keer!

de belangrijkste reden dat ik even niet hier was, is dat pieter de afgelopen weken veel thuis is geweest en ik vind het dan niet gezellig om te veel te gaan forummen (en ik vind het heel vervelend als hij half mee zit te kijken). Daarnaast merk ik ook dat als je eenmaal even stopt met actief meedoen, de drempel om weer te reageren steeds hoger wordt (maar volgens mij heeft dit Noortje dit een paar weken geleden ook al geschreven).
    Ook herken ik wel iets in wat Cynthia zei. Ik vind dat ik soms veel achter de computer zit, en ik merkte nu de afgelopen week dat ik het ook leuk vond om weer wat andere dingen te doen in de tijd dat ik eerst achter de computer zat, lekker een boek lezen bijvoorbeeld.
    Nou moet ik ook wel weer relativeren hoor, want zo heel lang en vaak internet ik nou ook weer niet, maar goed.

Ik ga kijken of ik het weer een beetje bij kan houden!

Het gaat hier trouwens prima, Thijs heeft wel weer wat last gehad van tandjes, maar dat is nu voorbij. Hij heeft zijn gebitje trouwens bijna compleet! De hoektandjes zijn nu allemaal door, ze moeten nu nog wat groter worden.

Pieter is nu weer voor het eerst naar school, zal wel weer wennen worden, het was wel erg lekker dat hij nu alleen maar hoefde te werken.
    Maar we kunnen al wel naar de vakantie toeleven; op 23 februari gaan we lekker skien!

18. keizerin

keizerin Niet meer actief

Zo hé hé eindelijk tijd voor het forum.

@Lola wauw wat goed dat je echo goed was en je het hartje heb gezien :whistle:
    En ik zag je baby gelijk zitten hoor ;)
    Ja ik doe nog wel nagels maar ik heb geen mensen meer om ze er op te zetten :(
    Me moeder wilde het voor een keertje en een aantal meiden hebben er geen zin meer in dus ja.
    Ik heb zelf ook nog steeds acrylnagels.
    Ik ben echt verslaafd,heb ze al 4 jaar en kan niet meer zonder :oops:

@Otje super dat je je vrijstelling heb.

@Irma zo dat is een stuk duidelijker die streep :D
    Hopelijk is het snel de 13de en heb jij een hele mooie echo.

@Bianca jeetje meid wat verschrikkelijk zijn die laatste loodjes voor je.
    Hopelijk wil Gijs snel zijn mama,papa en zus in het echt zien.

@Slingding gelukkig blijf je toch hier komen zou je anders echt wel missen.

@Eve ik kom er de laatste tijd gewoon niet aan toe om op het forum te komen.
    Ook ik ging als eerst gelijk op het forum kijken en had door dat het me leven te veel ging beheersen dus ik moest van mezelf gewoon minderen,maar dat hadden jullie wel gemerkt dat ik minder kom ;)

@Saskia wat goed dat Orlando lekker door slaapt.

Ik had echt weer een weekend pfffff.
    Wil het hier wel graag vertellen maar durf het niet zo goed(je weet maar nooit wie het leest)
    Het gaat in het kort over me schoonma die zien zowel wij als mijn schoonzus en zwager niet en daar hebben wij hele goeie redenen voor(ze kent Wessel ook niet)
    In ieder geval ze zorgt er weer voor dat mijn schoonzus en zwager weer heel veel stress krijgen en mijn schoonzus mag absoluut geen stress hebben van de gyn! maarja daar heeft zij schijt aan en blijft natuurlijk gewoon doorgaan met haar leugens.
    Mijn schoonzus kwam haar tegen en toen werd ze helemaal verrot gescholden dat wij(ik en zij)er voor zorgen dat haar zonen haar niet meer willen zien enz enz :( nou dat willen hun zelf allebei niet meer ze heeft ze veel te veel pijn gedaan al bijna hun hele leven.
    Maarja schoonzus had me al gesmst wat er was gebeurt dus ik haar gebeld en ze had het helemaal uitgelegt,mijn schoonzus was netjes weggelopen want ze had er geen zin in.
    Later op die dag werd mijn schoonzus d'r vader gebeld door de vader van mijn schoonma :( over waarom mijn schoonzus mijn schoonma had uitgescholden enz ze verdraait de hele boel gewoon :evil:
    Ze willen nu zelfs een advocaat in de armen nemen om mijn nichtje weg te laten halen :( gaat helemaal nergens over en zou niet weten op welke gronden ze het willen doen maar okey.
    Mijn nichtje was erbij toen het gebeurde en ze heeft geen seconde naar d'r gekeken :(
    Wij worden zo moe van dat mens waarom kan ze ons gewoon niet met rust laten :evil:
    Nu heb ik eigenlijk toch te veel verteld dan dat ik wilde maarja moet het even kwijt.

Nou ik ga er weer vandoor kom morgen denk ik nog wel langs.
    Sorry dat ik niet heel uitgebreid heb gereageerd :oops:

19. keizerin

keizerin Niet meer actief

@Lola ik wil wel naar de meeting maarja heb geen vervoer :(

20. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

otje; ja ik dacht al dat je op de nieuwe manier deed volgens mij heb je dit al eerder verteld aan mij, wist het niet meer zeker nml

bianca; oei dat klinkt niet erg fijn hoor, heeeel veel sterkte. zeker die laatste loodjes zijn het zwaarst, heb je ook zo'n buik en heup band?
    getver wat vervelend zeg, denk je iets geregeld te hebben kan het inene niet :rolleyes: gelukkig heb je een lieve moeder die je dan weer bijspringt ;)

slingding; hihi ja die van jouw wel hoor :) ji bent echt een goede verzorgster in hart en nieren :thumup:

noralien; you go girl :) goed verwoord vind ik ook nml
    haha nou 5 stapjes is ook heel veel hoor, zij komt er wel :p merkte in eerste instantie trouwens ook gelijk dat orlando er nog beter op liep dan met zijn slofjes hoor, heb je foto van de schoentjes? vind leuk om te zien .
    :) :) wat moest ik lachen toen ik je verhaal rondom de teletubbies las zeg

lola; he getver weer een auto die niet start, zou er beetje kregelig van worden hoor, maar denk dat dat bij jouw ook wel zo is?!

eve; je kunt ook zijn bordje van tevoren al in de koelkast hebben staan en dan als je het op zijn bordje opschept koelt het iig lekker snel af

irma; de 13e nou ja beter een echo dan geen ja toch? ;)

otje; zo heee dat klinkt heftig die poep :confused:

gnessy; wat goed van ruth zeg. ja lijkt me wel vervelend hoor dat hij er zo van in paniek raakt, heb je zelf een idee waarom dit is? is hij een keer heel heftig geschrokken/ergens bang voor? getver wat zijn ze onduidelijk zeg, idd je hebt ook nog oppas te regelen... :(

slingding; nee orlando is 'nog' niet ziek geweest, he hier hadden ze bij het cb aangegeven dat het tussen de 5 a 7 dgn was dat ze ziek konden worden, nu lees ik van jouw na 10 dgn? nu ga ik toch ernstig twijfelen of hij dan niet nog ziek kan gaan worden, ik dacht nml voor ik naar het cb ging dat het tussen de 7 en 14 dgn kon zijn :rolleyes: nou ja we zien dan wel he, tot op heden dus nog niet ziek geweest en er zijn nu 7 dgn om.

otje; hetgeen je nu hebt aangegeven heb je helemaal correct besproken hoor, jij let goed op iig ;) en daarbij krijg je nog een situatiebevraging, dit houd in dat er een situatie zich heeft voorgedaan, bv bij een kruispunt waar de examinator een aantal vragen over kan stellen wat met de veiligheid doorstroming, het sociale rijgedrag, milieubewuste rijgedrag en het omgaan met het voertuig te maken heeft,
    daarnaast is het zowieso belangrijk te kijken naar het milieubewuste rijden. en je krijgt een stukje rijden van een zelfstandige route waarbij de examinator een keuze maakt uit 3 manieren/2 manieren, je mag nml kiezen of je wel of niet met een navigatiesysteem zou willen rijden dus is de evt 3e optie, daarnaast is er dan nog de optie dmv een coordinatiepunt, dit is bv een supermarkt/zwembad of iets dergelijks waar je dan dus naartoe moet rijden en de laatste optie is dmv clusteropdrachten, dit kun je zien als bv iemand de weg vragen, daarbij moet je nml ook het een en ander onthouden, wat je hierbij dus ook moet. bij de oude methode word elke keer weer aangegeven of je links of rechtsaf moet en bij deze manier krijg je dus stilstaand te horen waar je heen moet maar dan met 2-5 opdrachten tegelijk. en aan het einde word er een zelfreflectie doorgenomen, dit spreekt neem ik aan vanzelf

zo hee sorry voor de lange uitleg maar dit is het nieuwe rijexamen dus, en dit willen ze in dezelfde tijd gaan afnemen, waar ik dus nog mijn twijfels over heb of dit daadwerkelijk gaat lukken maar vind het verder wel goed hoor

lola; kijk, goed om te horen hoor, tja ik heb jouw mob nr niet anders had ik je wss ook wel een sms gestuurd ;)

duikster; zo hee dat is rap, nou zwoegse zou ik zeggen, enne veel succes voor je moeder toegewenst hoor, idd een erg spannende en drukke week zeg :confused:

lies; ohh jij ook lekker skien, en jeempie bijna zijn gebitje compleet lekker hoor voor thijs en voor jullie natuurlijk.

vwb de tanden en kiezen, het is nu toch 8 tandjes 4 hoektandjes en aan alle kanten 2 kiezen en dan met een jaar of 3 weer wat kiezen?

vales; he bah wat een verhaal weer zeg, je ziet het niet zitten om met de trein daarheen te komen? lijkt me wel gezellig als je ook komt. hoe meer zielen hoe meer vreugd zullen we maar zeggen he?!

ben aan het einde van de middag nog even met orlando gaan wandelen (hij zelf wandelend in combinatie met de kinderwagen)tikus uitgelaten en daarna ff naar de speeltuin, vind hij errug interessant, dit doen we nu paar dgn en gaat heel goed. kwam ik mijn moeder tegen met een van de honden.......
    kon het niet laten om ff te showen, hij houd hem echt stevig vast om te knuffelen dus, hij is niet heel scherp is met de mob gemaakt maar vond hem zelf zo lief vandaar.

nou heeeeel veeel geschreven moet morgen werken heb maar een half uurtje dat ik thuis ben dus niet teveel schrijven he ;) :)

gr saskia

Deel Deze Pagina