December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Gnessy: Wat stoer om Ruth buiten te zien lopen. Leuk dat ze mama heeft gezegd, tuurlijk ben je daar trots op!
    Leuk Catan!

@Lola: Klinkt niet best met Jasmijn. Ben je al met ORS begonnen of is dat niet nodig?
    Volgens mij is het Rota-virus niet besmettelijk voor volwassenen.

@Irma/Slingding: haha, zo blijft het forum zelfs 's nachts nog bemand.

@molly: Fijn dat het beter gaat met Dain.

@melliemel, oh, wat geweldig, het lijkt er echt op dat Orlando door gaat slapen! Wat lief dat hij zo knuffelt met de hond van je moeder.

@bianca: Bij Demi ben ik inderdaad de hele zwangerschap misselijk geweest. Vooral de eerste 5 maanden waren echt verschrikkelijk. Maar je hoort inderdaad vaker dat de 2e zwangerschap er dan anders uit ziet.
    En och, wat zijn die laatste loodjes toch zwaar voor je. Ik vind het zo ontzettend rot voor je dat je zoveel pijn hebt en vind het naar om te lezen dat het steeds erger wordt en dat je steeds meer beperkt wordt. Hopelijk is Gijsje snel klaar voor de bevalling. En dat is nou het fijne van dit forum, je mag zoveel blijven "klagen" als je wilt, dus gewoon doen hoor!

@Eve: Niet naar St. Johann, maar wel daar in de buurt, in brixen
    Demi is op het moment niet zo'n fan van warm eten, dus het maakt haar niet uit dat er af en toe geblazen moet worden.

@janette: hier staat de box er nog , maar demi zit er hooguit 5 minuten per dag in, en meestal helemaal niet.

@noralien: hahahahaha, als teletubbie in Idols.

@Otje: Gatsie, dat was niet mis met koen. Als Demi zo erg poept dan doe ik de armpjes uit de romper en trek ik 'm naar beneden uit ipv over haar hoofd.

@Duikster: Fijn dat de stucadoor zo snel kan komen, maar jammer dat het nu nog echt even rennen en vliegen wordt, maar dan heb je het dadelijk wel allemaal lekker snel achter de rug.

@lies: Thijs z'n gebitje al helemaal compleet, wow, dat is snel. Hier pas drie tandjes ;)

@Vales: Gatsie, wat een nare situatie met je schoonmoeder. Probeer het van je af te zetten en de eer aan jezelf te houden. Ze verdient je energie niet. En kun je niet met iemand meerijden naar de meeting?

Ik kon straks wel ff janken. Is Demi eindelijk weer helemaal fit, wat denk je, heeft ze waterpokken. Jeroen ging haar in badje doen en roept me ineens met de mededeling dat hij denkt dat Demi waterpokken heeft. En volgens mij is het ook echt zo. Hopelijk wordt ze er niet te ziek van en kunnen we wel op wintersportvakantie. Normaal heb ik zoiets van, ze kan het maar gehad hebben, maar het komt nu echt heeeeeel vervelend uit allemaal.
    Lola: Kun jij nog even neerschrijven welke middeltjes jij waarvoor hebt gebruikt toen Jasmijn waterpokken had? Dan ga ik morgen de apotheek weer leeg kopen..... En wat deed je ook alweer in het badje? Havermout dacht ik?
    Volgens mij mag ze nu ook niet naar het kdv terwijl ze het waarschijnlijk wel daar heeft opgelopen, want volgens mij is het al besmettelijk voor het zich openbaart :rolleyes: . En die incubatietijd is een aantal weken.

2. @Vales: Jeetje meid, wat een verhaal! Ik hoop dat het allemaal goed afloopt!
    Is er niemand die bij jou in de buurt woont en met wie je kunt meerijden naar de meeting?

@Melliemel: Echte dierenliefde is Orlando met de paplepel ingegoten zo te zien... :D

@Duckie: Jasmijn krijgt genoeg binnen nu ze niet meer heeft gespuugd, dus ORS lijkt mij nog niet nodig. Rond 21.00 uur heeft ze 200 cc melk gedronken en een soepstengel gegeten (ik had geen beschuiten in huis en een soepstengel lijkt daar nog het meeste op...)
    Nou, die ging er met smaak in :D !
    O jeetje, Demi nu ook al waterpokken! Ik heb Calendulan emulsie en koelzalf gebruikt en deed inderdaad havermout in haar badje (niet rechtstreeks, maar in een washandje dat ik als een theezakje in het bad hield en uitkneep...) Ik heb het idee dat Jasmijn weinig last van jeuk heeft gehad, ze krabte alleen af en toe op haar bolletje. Waterpokken zijn besmettelijk totdat de blaasjes zijn opgedroogd. Succes ermee!

3. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Gelukkig maar dat Jasmijn nog genoeg binnenkrijgt.

Misschien een domme vraag maar wat is koelzalf :oops: :oops: . En ik weet eigenlijk niet zo goed of jasmijn er echt ziek van was, want daar ben ik nog al bang voor, met het ook op onze vakantie. De havermout schijnt heel goed te helpen, hoorde ik vanavond ook van een vriendin, dus dat ga ik zeker doen.

4. @Duckie: Ik heb gewoon om een recept voor koelzalf gevraagd bij de huisartsenpost en Roy heeft dat ook keurig bij de apotheek meegekregen. Ik denk dat dit dus wel een bekende term is voor artsen en apothekers. Gewoon naar vragen dus... :D
    Jasmijn is inderdaad niet echt ziek van de waterpokken geweest, wel wat hangerig. Maar ze at en dronk gewoon als normaal. Ze was alleen tijdelijk wat minder knap dan gewoonlijk... ;)
    De vlekjes zijn overigens nog steeds niet weg, maar Janette had me al gewaarschuwd dat dit wéken kon duren. Ze worden wel steeds lichter roze. Voor zover ik nu kan beoordelen, zal Jasmijn twee littekentjes aan de waterpokken overhouden, maar die zitten gelukkig allebei op de hoofdhuid. Eentje is van een blaasje dat open is gegaan toen er nog vocht in zat en de andere is van een opengekrabt korstje. Het is dus van belang dat Demi zich zo weinig mogelijk krabt...

5. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    nou ik zit nu op het forum en msn maar niemand met mij
    het zal een eenzame nacht worden.
    weltrusten jullie allen.

6. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    vales wat een ontzettend vervelend verhaal.
    sommige mensen.....
    jammer dat je niet op de meetig kan komen!

Duckie: jeetje ook nog de waterpokken erbij en dat net voor de vakantie!
    hoop dt ze er niet te ziek van is.
    en hoplelijk zullen de dikke skiekleding het niet te broeierig worden.
    paracetamol zetpillen doen vooral voor de nacht wonderen.

saskia: wat ontzettend lief die foto.

lies: ik wilde morgen gan schrijven of je mnog leefde maar gelukkig gaat het goed bij jullie!
    ik moet ook altijd erg afkicken als arno zijn vakanties voorbij zijn. vooral na de zomervakantie van 7 weken.

7. Niet meer actief

saskia: Het is nogal een verhaal waarom jordy bang is... en het stomme van dat hele verhaal is nog erger, we weten de oorzaak niet eens. Wel zijn we bezig om het nu te gaan uitzoeken... Want een jochie wat voor zoveel dingen doodsbang is en doet alsof hij vermoord word, terwijl ik andere dingen zijn die eigenlijk net zo eng zijn super leuk vind.... voorbeeld: wc vind hij dus doodeng, ook met verkleiner erop en noem maar op, potje ook.. Maar als je gaat kijken bij carbid schieten geeft meneer geen kick. En dan sta je op een mtr of 5 a 6 afstand..... Dat vind meneer super gaaf..... Oke het is misschien niet te vergelijken met elkaar, maar dan heb je wel een beetje een idee... Ik heb zelf heel sterk het gevoel dat hij veel last heeft van faalangst... En ja sommige dingen in zijn ontwikkeling zijn erg laat... Maar het is nu afwachten op de vroeghulp en zien wat we er aan kunnen gaan doen...

en jullie hadden het laatst over eenkennigheid en huilen bij weggaan van kdv e.d.? Gelukkig gaat het eindelijk goed met de psz, maar als ik 's avonds weg ga en jordy blijft bij egbert dan heb ik een compleet overstuur jochie... Die hangt nog verschrikkelijk aan mij..... ook dat lijkt me niet al te goed....

hoop dat die vrouw van de vroeghulp vandaag of morgen t goeie verslag even doormailt.... Dan kan ik mijn accoord daar voor geven.... En hopen dat het ruth niet 19 februari word geholpen, omdat jordy dan in het team besproken zou gaan worden als alles binnen was..... Baal daar zo van he....Die onzekerheid... gatver.....

demi: niet te veel last hebben hoor van die waterpokken.... niet nu je net op vakantie gaat!

saskia: Wat een ontzettende lieve foto......

lies wb..... en ja je ventje weer naar school is altijd wennen als vakantie's weer voorbij zijn....

vales: Wat een verhaal..... en wat een p*kke mens zeg.... bah.... jammer dat je niet naar meeting kan komen....

hier hangt t er nu helemaal dus om om of ik naar meeting kom of niet.... ligt eraan welke datum ruth geopereerd word..... hoewel t gewoon een dagopname, weet ik niet hoe ze er op gaat reageren... Bij jordy heeft t ook een week geduurd voor die weer een beetje de oude was.....

ik ga nog ff knuffelen met me beide kids in bed... tot later.

8. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Thanks voor alle eettips! :thumup:

@Vales: Jij ook al een lastige schoonmoeder :( Lijkt me echt heel vervelend om daar mee om te gaan. Weet dat jullie afstand hebben genomen maar helaas blijft ze jullie dan toch achtervolgen. Zou het niet helpen om haar gewoon te negeren?

@Saskia: Oeps, wat een grote hond :confused: Stoer dat Orlando daar gewoon mee durft te knuffelen. Echt schetig :D

@Duckie: Ach nee, de waterpokken :cry: Weet je zeker dat het zo is? Of is het iets wat erop lijkt? Vind het zo balen voor jullie nu net voor de vakantie. Maar...Demi is een bikkel en het gaat helemaal goedkomen!

@Gnessy: Hoop echt dat je snel duidelijkheid krijgt omtrent alles. Niks is zo vervelend als onzekerheid.

Fynn heeft zweetvoetjes (sorry, Jasmijn :oops: ). Zelfs met katoenen sokjes en leren slofjes. Zijn er meer kids die daar last van hebben?

9. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Goedemorgen allemaal,

Koen had gisteravond echt moeite met in slaap komen. Sliep pas rond 21.00 uur en was vanochtend 7.30 wakker. Hij is nu erg vrolijk en heeft ook geen diaree of iets dergelijks meer gehad dus ik ga er vanuit dat het eenmalig was.

Duikster: Ojee das even stressen voor jullie deze en komende week! Succes met klussen.
    Sterkte voor je moeder!

Lies: Kan me voorstellen dat je uitkijkt naar jullie wintersportvakantie! Waar gaan jullie heen?

Vales: Jeetje ik heb echt met stomme verbazing dat verhaal zitten lezen. Bah wat een schoonmoeder zeg. Ik kan me helemaal voorstellen dat je blij bent daar geen contact mee te hebben.

Saskia: Jij hebt het nu helemaal goed uitgelegd. Afgelopen week bij de toets begon ik eerst te rijden met navigatie. Moet zeggen dat dit wel even heel anders is zeg! Ik ken de tomtom wel want we hebben er zelf ook een en heb vaak langs mijn man in de auto gezeten terwijl dat ding aan stond. Maar nu moest ik er dus zelf mee rijden. Het instellen van het adres e.d. was geen probleem maar daarna! Dan zei dat ding dat ik links moest en was ik al weer te laat. Klinkt echt heel stom maar moest er echt aan wennen. Die man merkte ook dat ik er een beetje van slag af raakte door die tomtom en dat het mis ging dus op de helft ongeveer mocht ik hem uit zetten en zijn we verder gegaan met de clusteropdracht.

Wat een leuke foto van die megagrote hond en kleine Orlando! :D

Duckie: Ohneeeeeeeee de waterpokken! Ik kan me voorstellen dat je daar stevig van baalt. Hopelijk blijft het bij een paar plekjes.
    Hoe is het met jezelf nu? Je had toch laatst ook last van diaree?

Eve: Hier nog geen zweetvoetjes ontdekt bij Koen. Sara heeft dat overigens wel (in de zomer).

Groetjes Otje

10. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Pfff eerst ging Jikke 's ochtends altijd nog even slapen, maar dat wil ze niet meer. Mis het eigenlijk wel, zelf nog ff terug kunnen kruipen :oops: .
    De laatste weken zijn er echt dagen bij dat ze over de hele dag nog maar een half uurtje slaapt.
    En er zijn steeds meer nachten dat ze 's nachts wakker wordt en alleen nog maar stil wordt met een fles. Wil liever niet dat dat een gewoonte wordt :( . Maar als ik haar laat huilen gaat ze gewoon niet meer slapen. Ik heb het één keer een uur afgewacht, langer kon ik het niet aanhoren. Wat doen jullie hiermee?
    Vannacht ook weer, eerst een fles en een uur later was ze weer helemaal overstuur. Heb haar toen even mee naar beneden genomen en na 10 minuten was ze zo ontspannen dat ik haar terug in bed kon leggen. Volgens mij had ze die 2e keer naar gedroomd.

Zijn jullie kindjes ook zo aanhankelijk?
    Ik las dit wel al van Lynn. Jikke staat iedere paar minuten bij me en trekt dan aan me dat ze op schoot wil. Dit houdt ze dan een paar minuten vol en dan wil ze er weer af :rolleyes: .

Op verzoek, hier een foto van de schoentjes....
    Het zijn hele simpele schoentjes hoor.

Slingding, eenzame nacht gehad? :(
    Was dit al je laatste of moet je vannacht weer de nacht in?
    Welteruste!

Vales, klinkt niet echt als een leuke schoonmoeder. Vervelend dat het jullie zo blijft achtervolgen al hebben jullie het contact verbroken.

Saskia, mooie hond? Een leonberger?
    En wat lieffffff hoe Orlando met hem knuffelt :D

Duckie, het is jullie niet gegund hé. Nu weer de waterpokken :cry: .
    Heel veel beterschap voor je meisje en ik hoop dat jullie toch een fijne vakantie hebben.

Gnessy, hoop echt dat de vroeghulp iets kan betekenen voor jullie.

Eve, hier geen zweetvoetjes ;)

11. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Koen heeft dit de laatste tijd ook heel erg. Vanochtend ook. Hij was aan het spelen en ik was bezig in de keuken. Op een gegeven moment ging ik even op de bank zitten met een kop thee. Kwam direct naar me toe. Dan wil hij op schoot. Dus ik hem op schoot gezet maar daar zit ie dus geen seconde stil. Dan wil ie er weer af en weer op en weer af... enz. Vermoeiend soms ja.
    Over dat wakker worden. Koen heeft dat laatst ook gehad 's avonds en 's nachts en over het algemeen is hij met zn speentje weer rustig maar op sommige momenten dus niet en dan is hij helemaal overstuur. Ik denk dat het dromen is. Ze zeggen dat kindjes rond deze leeftijd heel veel in hun slaap verwerken.

Leuke schoentjes!

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    goed ben ik weer, wou proberen wat in te halen hier maar lukt niet, en safouane zet een gigantische keel op, is het er niet mee eens.
    tot later!

13. Dat wist ze al, maar ze vindt Fynn toch nog steeds erg lief (vooral in zijn Teigetjes-pak... ;) )
    Jasmijn heeft er overigens alleen last van als van die goedkope 'fun-schoentjes' draagt. Thuis draagt ze daarom altijd haar Baby-paws...

@Gnessy: Ik hoop ook dat je snel duidelijkheid krijgt wat Jordy en Ruth betreft, nu zit je ook maar wat af te wachten...

@Otje: Gelukkig is Koen niet ziek geworden :D ! Is Sara ook weer helemaal beter?

@Noralien: Jasmijn huilt - tot nu toe tenminste - 's nachts eigenlijk nooit lang en is meestal binnen 5 minuten stil. De hele enkele keer dat dit niet gebeurt, is er ook wat aan de hand. (Ik denk dan ook dat ze een nachtmerrie heeft gehad, want ze is dan echt overstuur en het duurt dan ook eventjes voordat ze kalmeert. Ze kruipt dan ook helemaal tegen me aan.) Maar een fles heb ik haar 's nachts nog nooit hoeven geven. Jasmijn is ook tamelijk aanhankelijk, vooral als ze niet lekker is doet ze niets liever dan met haar duimpje in haar mondje dicht tegen je aankruipen...
    Maar ook in haar gewone doen, komt ze regelmatig naar me toe en legt dan - als een hondje - haar koppie op mijn schoot. Of wanneer ze bij ons op de bank zit, duwt ze haar gezicht in je hals en zegt dan: 'Haaai...' Zó lief... :D

Jasmijn heeft goed geslapen vannacht en de soepstengels zijn er in gebleven. Vanmorgen heeft ze 3/4 van haar boterham opgegeten en een normale beker melk gedronken. Ze heeft inmiddels wel last van diarree, dus dat is weer minder...

14. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Fynn slaapt, heb even geen lopende klusjes en m'n afspraak van vanmorgen (met Fynn z'n vader) ging niet door. Dus...weer even tijd voor het forum ;)

@Noralien: Kan me voorstellen dat het tegenvalt dat Jikke nu 's ochtends niet meer wil slapen. Ik heb dan weer het voordeel dat ik niet beter weet. Maar echt wennen gaat het volgens mij nooit. Het is iedere morgen weer een strijd om m'n bed uit te komen. Fynn is bij vlagen aanhankelijk. Gisteren had hij zo'n dag dat hij steeds bij me wilde zitten en even knuffelen. Vandaag weer niet. En gelukkig wordt Fynn 's nachts zelden wakker (even afkloppen). En als hij wakker wordt is het een kwestie van troosten en weer verder slapen. De ene keer na 5 minuten en de andere keer na 2 uur...

De schoenen zijn echt top! Zou ze zo kopen. Maar het gaat zelfs mij te ver om Fynn op roze schoenen te laten lopen ;)

@Lola: Fijn dat Jasmijn niet meer spuugt. Maar diarree is ook niet alles :( Hoop dat ze met het carnaval weer helemaal op en top is!

Hierbij nog 2 foto's van Fynn onder het tafelkleed bij oma & opa. Dat spelletje doen we altijd na het eten en Fynn heeft dan de grootste lol :)

15. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
  16. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Lola, bedankt voor de tips. De dokter heeft bevestigd dat het waterpokken zijn en heeft een zalfje voor haar luieruitslag en voor de waterpokken voorgeschreven. Dat ziet er inmiddels niet zo best uit, met alle waterpokken die daar ook nog eens op komen. En ik heb ook een zalfje meegekregen, voor als de blaasjes zouden gaan ontsteken, puur voor de zekerheid voor op vakantie.

Het opvangen van de urine ging echt niet vanmorgen. Twee keer het zakje ondergepoept :rolleyes: . En ik ga het vandaag ook echt niet meer doen, het is zo zielig om dat op die kapotte huid te moeten plakken.

Demi mag trouwens gewoon naar het kdv. Ze hebben hier het standpunt dat kinderen de ziekte toch al bij zich dragen voor het zich openbaart , waardoor het niet zoveel zin heeft om ze thuis te houden op het moment dat de waterpokken er staan. Hoe gaan jullie kdv'en hier mee om?

@Gnessy: Wat vervelend dat Jordy zo bang is. Ik hoop echt dat de vroeghulp gaat helpen. En kun je in het zkh niet aangeven dat 19 februari gewoon niet schikt voor jou?

@Eve: Hier geen zweetvoetjes.

@noralien: Bij demi wisselt het heel erg, soms is ze heel aanhankelijk en soms kan ze uren zelf spelen. Ik weet niet hoe je het 's nachts op kan lossen. Kun je de melk niet vervangen door wat water en dan op termijn helemaal niks meer geven? Verder weet ik het eigenljk niet, demi wordt 's nachts nooit wakker, alleen als ze ziek is.

@Lola: Als het het rotavirus is dan kan de diarree nog wel even aanhouden volgens mij.

17. @Eve: Ja, de lol straalt van zijn koppie af! Zelf vieren we geen carnaval, dus voor ons hoeft Jasmijn niet op te knappen voor die tijd. Maar voor haarzelf hoop ik dat ze er snel vanaf is.

Ik ben trouwens nu ze ziek nóg blijer met dit forum, want aangezien Jasmijn erg veel slaapt de laatste dagen en ik nergens naartoe kan, ben ik blij met jullie aanspraak... :D

Vanmiddag zou ik een groepje mama's van de pufclub weer zien, maar dat heb ik helaas af moeten zeggen, dus dit wordt weer een dagje binnen hangen. Ik had gehoopt een stukje te kunnen wandelen met Jasmijn (koorts heeft ze al sinds maandag niet meer), maar met dit pokkenweer... :(
    Morgen 'gelukkig' een vergadering van mijn werk (mijn schoonouders passen dan op), dus dan ben ik weer even onder de mensen... ;)

18. @Duckie: Ik zie nu dat jij ondertussen ook gepost hebt. Op ons kdv mogen de kindjes ook gewoon komen, maar ik vond Jasmijn toch wel weer hangerig genoeg (en ze had ook wat koorts...) om haar 2 daagjes (de vrijdag en de maandag) thuis te houden. Daarna is ze ook weer gewoon naar het kdv gegaan...

Misschien een stomme vraag, maar waarom kan Demi's urine niet uit de luier geknepen worden? Ik begrijp natuurlijk dat dit niet kan bij een poepluier, maar als er alleen maar urine in zit...? Ik vind dat gepruts met die zakjes echt zielig voor haar en het lijkt me ook niet lekker zitten... :(
    Ik weet dat het bij een kat wel zo gebeurt (mijn zus heeft iets in de kattenbak moeten leggen dat de urine opving en vervolgens werd er een beetje urine uitgeknepen voor onderzoek...)
    Ik wil Demi overigens echt niet vergelijken met de kat van mijn zus hoor... ;) :) ;)

'Ze' zeggen dat de diarree een week kan aanhouden, maar de vorige keer duurde het ook twee keer zo lang...

19. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Duckie: Wat een gedoe toch met dat plaszakje :( Vraag me net als Lola af of er echt geen andere methode is. Dit is voor jullie beiden een vervelende toestand.

Heb es even het beleid vh kdv erbij gepakt. Met waterpokken mag Fynn gewoon komen mits hij niet echt ziek is. Hij mag alleen niet komen met: diarree, hoofdluis en krentenbaard. Voor de rest zijn alle ziektes welkom :) ;)

@Lola: Kan me helemaal voorstellen dat je 'blij' bent dat je morgen een vergadering hebt. En ik hoor net op de radio dat vanmiddag wss de zon doorbreekt dus wie weet kun je nog een stukkie gaan lopen.

20. Goedemorgen allemaal,

voel me veel beter weer. Heb echt eens rust genomen gisteren en vandaag ook al en kan zeggen dat dat me goed bevalt! Ook zijn we vroeger gaan slapen.
    Dus ben weer positief en blij! :)

Eens bijlezen wat jullie allemaal hebben gedaan...

Janette, hier is de box weg sinds november of zo. Liene zat er nooit meer in en hij stond gewoon plaats in te nemen.
    Maar moet zeggen dat het me wel handig lijkt dat je Teun soms even kan vast zetten. Ik had me altijd voorgenomen Liene dit ook te leren, maar ergens is het dus fout gelopen... :(

Noralien, hier waren de schoentjes in het begin ook wennen. Liene huilde constant als ze ze aan had en probeerde heel haar been dan weg te schoppen in de hoop dat die stomme schoenen afvlogen. :D We deden ze dan alleen aan als we buiten gingen. Nu is ze ze gewend en doet ze ze graag aan. Binnenshuis doe ik ze nog wel steeds uit.
    Hier zeiden ze trouwens in de schoenwinkel hetzelfde als wat jij te horen kreeg.

Lola, veel succes met de auto. Hopelijk krijg je het opgelost en kan deze nog gezellig blijven. Ik ben ook zo gehecht aan mijn auto. Toen ik mijn eerste wagen doorverkocht, moest ik echt huilen.

Eve, het eten-te-te warm-probleem: ik schep voor Liene aan het vuur uit en zet dan haar bordje in de diepvriezer. We hebben zo'n heel klein vakje boven de ijskast. Ik weet dat dit heel slecht is voor de vriezer... Dan zet ik de potten op tafel voor ons en tegen dat dat alles gedaan is, haal ik Liene haar eten weer uit de vriezer en dan is het eetbaar voor haar!

Otje, hopelijk is het geen Rota. Maar dan denk ik dat het ook langs boven zou komen en dat het echt water zou zijn langs beneden.
    Misschien iets verkeerd gegeten en daar wat op gereageerd?
    Hopelijk is het iets éénmalig.

Bianca, laat jij ons maar schrikken hoor! Lucht je hart hier maar op!

Irma, dat is wel een hele duidelijke streep. Nog even wachten en dan kan je je wondertje bewonderen!

Karin, even een weekje heel hard doorbijten en dan is het zware werk achter de rug! Veel succes!
    Veel sterkte met je moeder.

Vales, wat een verhaal van je schoonmoeder. Moet zeggen dat als haar 2 zonen niet meer bij haar willen komen, ze toch wel eens in eigen hart mag kijken... Hopelijk is je schoonzusje al wat bekomen, want zo'n telefoontjes zijn niet niks!

Saskia, wat een hondenvriend is Orlando! Zo lief!

Duckie, oh nee! Nu weer windpokken. Precies dat elk virus en bacterie zich op Demi heeft gemund! Veel sterkte en hopelijk heeft ze er idd niet teveel last van. Ik dacht ook dat het besmettelijk was voor dat de puntjes zichtbaar waren.

Gnessy, veel succes met Jordy.

Eve, moest ineens denken dat jij helemaal geen schoonmoeder hebt... Dat is dus wel een voordeel aan alleenstaande moeder zijn! ;)

Saartje

Deel Deze Pagina