December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

euhhh saar, ik heb ook geen schoonmams.... die ligt helaas al op t kerkhof hier in het dorp......

blij dat je rust je goed bevalt.

2. Gnessy, sorry, was ik even vergeten. :oops:

3. Niet meer actief

tja zwangerschapsdementie he krijg je dat... hahaha... is niet erg....

ik weet dus alleen hoe t voelt als je nog je eigen mams hebt.... Maar ik vind idd dat de schoonma van vales zich wel heel diep in d'r hart moet kijken, want beide zoons geen contact meer zegt toch al genoeg lijkt me.

4. Was ook direct mijn gedacht.

5. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Eventjes een vraagje...hoe plaats je een filmpje, gemaakt met m'n gsm, hier op de site? Michel heeft nl. stiekum gefilmd terwijl Lynn en ik keyboard aan het spelen waren en ik wil 'm graag met julie delen. Ik heb het filmpje wel opgeslagen op de laptop, maar ik heb geen idee hoe ik nu verder moet.

6. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

heb wel ff snel gelezen maar helaas geen tijd om op iedereen te reageren, komt mss vanaaf moet ff kijken.

duckie; getver balen zeg demi nu de waterpokken getsie. hoop voor haar en jullie dat ze er niet teveel last van heeft

eve; wat een super schetige foto's zeg, hij kijkt zo schattig

nouralien; ja het is een leonberger

otje; ja het is zeker ff wennen hoor als je geen navigatie gewend bent(om mee te rijden) dan is het aanpassen

bianca; vwb filmpje eerst evt uploaden in photobucket(zo doe ik het iig) en dan de directe link kopieren en plakken hier. succes ben benieuwd

ga weer effe werken en dan rugdrager ophalen die was al binnen ben benieuwd

gr saskia

7. @Bianca: In flimpjes plaatsen ben ik ook (nog) een leek... :oops:

@Saar: Fijn dat je weer bent opgeknapt!

Ik heb mijn banner - weer eens - aangepast. Ik heb zo'n mooi fotoboek waarin de ontwikkeling van de vrucht van dag tot dag is gefotografeerd. Maar dat boek heb ik uitgeleend aan mijn zus en ik kan dat pas terug vragen wanneer we bekend hebben gemaakt dat ik weer zwanger ben. Maar via deze banner kan ik de ontwikkeling van mijn kindje ook volgen. Alleen jammer dat Jasmijn nu - tijdelijk - het 'veld moet ruimen'... :(

8. Niet meer actief

euhhh weet dat je via photobucket ook filmpjes kan uploaden
    en dan kun je er een link van hier neer zetten....

leuke banner lola.....

9. @Bianca: Helaas... ik krijg geen link voor een filmpje... :(

10. Niet meer actief

euhhh volgens mij niet helemaal de goeie link?

11. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Heb 'm eventjes aangepast.

12. Niet meer actief

ff loeren

13. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Het filmpje is niet helemaal duidelijk, omdat het al begon te schemeren. Ben wel blij dat het gelukt is.

14. @Bianca: Hi hi, leuk filpje! Er zitten er hoop muzikale kids (en mama's) op dit topic... :) ! Misschien kunnen de kids later een bandje vormen...

15. Niet meer actief

wat een keyboard wonder ben je bianca....

en lynn wat een super meissie. haahaha lekker mee doen en dansen. geweldig.....

16. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Lola: hoe lang duurt het nu voor je het shirtje van Jasmijn hebt en wanneer ga je vertellen dat jullie zwanger zijn?
    Gek he dat je soms naar een vergadering kan uitkijken!

Vales wat naar dat verhaal van je schoonmoeder

en demi de waterpokken. Er blijft jullie momenteel ook weinig bespaard! sterkte met de pokjes

Nick kan ook behoorlijke zweetpootjes hebben Eve! Ik laat hem hier in huis ook regelmatig op zijn blote pootjes ronddabberen. Maar ik heb vloerverwarming dus heel koud is het hier niet op de vloer. Hoewel ik zijn voetjes dan toch niet graag op mijn blote buik krijg...

Noralien Nick is inderdaad ook aanhankelijker. maarre...ik kreeg weer een berichtje van de sprongenwekker dat het volgende sprongetje in aantocht was, dus wie weet heeft het daar iets mee te maken...
    en hier wordt 's nachts weinig gehuild. Momenteel wel regelmatig rond een uur of 6 al wakker, maar dan probeer ik met een muziekje hem weer in slaap te laten vallen, wat meestal dus niet lukt...

Eve heerlijke foto's van Fynn. Nick speelt ook graag onder onze fleecedekens.

Saar heerlijk dat de rust goed heeft gedaan.

Bianca als je hem op photobucket hebt gezet moet je de direct link kopieren en hier neer zetten. Zo kom ik er niet op...

pff Nick is alweer wakker dus ga hem even opvissen...

17. Niet meer actief

nou ik ben niet muziekaal hoor. echt niet.... ruth wel en eg ook.....

18. @Duikster: Ik had het shirtje maandag - toen ik nog op mijn werk zat - besteld, maar ik kon toen niet meteen via iDeal betalen, omdat ik mijn Random Reader niet bij me had. Mij schoot dus vanmorgen te binnen dat ik het shirtje nog niet betaald had... :oops: Ik heb het geld toen meteen overgemaakt via Internetbankieren. Na ontvangst van de betaling duurt het ongeveer 5 werkdagen.
    In het weekend van 9 en 10 februari gaat Jasmijn bij mijn (zwangere) zus logeren, mijn schoonouders zijn dan 50 jaar getrouwd en mijn moeder is ook uitgenodigd. Dat is dan meteen een leuke gelegenheid om Jasmijn het truitje aan te trekken. Mijn moeder en schoonouders 'doen' we denk ik vlak daarvoor... :D

Jasmijn slaapt nog steeds - of beter gezegd: het is nog muisjestil daarboven - dus helemaal in orde is ze nog zeker niet. Ze is vandaag nog geen uurtje beneden geweest...

Deel Deze Pagina