Kwam vandaag op het werk zie ik in me mailbox dat er een training is ingelast duurd 2 dgn gelukkig wle op kantoor maar op donderdag 14 en vrijdag 15-2...nu heb ik dus op donderdag een afspraak met de bedrijfarts en vrijdag waarschijnlijk geen oppas...maar je bent verplicht om te komen....lekker weer @Eve..mag ie nog maar hier eet Teun apart....want Wijnand is pas na 6 uur thuis en dat red hij niet dan is hij te moe om te eten meestal eet hij nu rond kwart over 5 half 6..... en omdat hij zo weinig dronk overdag hebben we net voor het tandenpoetsen nog een flesje melk ingesteld.... Hier geen zweetvoetjes bij Teun wel bij papa en mama @Miellemel liefe foto...net hond waar ga je hen met........ @Duckie beterschap met Demi...en hier mogen ze gewoon naar het kdv omdat de besmetting al plaats vind als er nog niets te zien is...alleen het blaasvocht is wel besmettelijk voor ouderen als ze nog geen waterpokken hebben gehad...ze kunnen dan gordelroos krijgen...of in hele erge maten de waterpokken..enne haar billen lekker dik met sudocreme insmeren gaat ook heel goed...dit droogt ze namelijk heel snel uit.... @Noralien leuke meiden schoenen... Het aanhankelijke heeft Teun ook een week gehad kon niet gaan zitten of meneer wilde op schoot...nu word het gelukkig weer wat minder,... @Eve gave foto's ondre het tafelkleed...wij hoeven geen kleed neer te leggen want dan ligt alles op d egrond....Teun gaat er aan trekken... @Saar Teun zit er dus overdag nooit in.....mss toch maar weer gaan leren want het is wel makkelijk..... Leuk filmpje van Lynn Bianca...hoef niet tevragen wat ze later word Dacht dat er minder zou wordne geschreven maar in 1 nacht en halve dag zijn er 5 blz bij..... @Lola sterkte met Jasmijn....en slaap is wel het beste medicijn hoor.... Nou alles weer bij gelezen en hoop ik op iedereen gereageerd... Gisteravond toen we net in bed lagen Teun schreeuwend wakker...zijn honger huil..ja hoor meneer had honger terwijl hij overdag ook heel goed heeft gegeten...nou toen nog maar een papfles gemaakt en die ging er in als zoete koek....voor de rest gelukkig niet meer gehoord..... zo nu ga ik ff op internet opzoek naar een leuke baan..ga er toch maar wat meer werk van maken tot later
Lynn ligt ook nog te slapen. Ik kreeg vanochtend een collega op visite waar Lynn duidelijk niet van gecharmeerd is. De vorige keer dat ze kwam, heeft Lynn ruim anderhalf uur gehuild en nu maarliefst 2.5 uur . Terwijl mijn collega zelf ook 2 kinderen heeft en er echt niet abnormaal eng uitziet . Lynn heeft continu bij mij op schoot gezeten of op de grond tegen mij aan. Zodra mijn collega naar de wc ging, dan begon Lynn naar haar speelgoedmand te kruipen, maar zodra de wc werd doorgetrokken, zat ze alweer tegen mij aan. Toen mijn collega uiteindelijk wegging, toverde Lynn een enorme grijns op haar gezicht en zwaaide ze mijn collega vrolijk uit . Nu ligt ze alweer anderhalf uur te slapen, ze was helemaal total-loss. Noortje, zal vandaag even zoeken naar de testen en dan komen ze jouw kant op. Leuke schoentjes heb je gekocht voor Jikke. Zo af en toe komt Lynn ook 's nachts of 's ochtends heeeeeel vroeg. Ik geef haar dan wel de fles, want daarna gaat ze meteen weer terug slapen. Als we haar laten huilen, dan valt ze niet meer in slaap. Ik was eerst ook bang dat het een gewoonte zou worden, maar gelukkig is dat niet het geval bij Lynn. Duikster, dat wordt een drukke week zeg. En heel veel succes voor je moeder. Saskia, aaaah wat lief hoe Orlando aan het knuffelen is met de hond. Duckie, jee zeg, is Demi net opgeknapt, krijgt ze de waterpokken . Ik hoop dat ze er niet teveel last van gaat krijgen en dat de middeltjes snel helpen. Vales, misschien helpt het idd wat Eve zegt, om je schoonmoeder te negeren. Eve, Lynn had deze zomer wel behoorlijke zweetvoetjes, maar nu gelukkig niet. Haha, je ziet Fynn echt genieten tijdens z'n spelletje verstoppertje spelen. Saar, wat fijn zeg dat je wat rust genomen hebt en dat het je goed bevalt! Volhouden nu . Lola, fijn dat Jasmijns eten erin blijft.....balen van de diarree. Hopelijk knapt ze snel op. Ik heb een mooie site waarop de ontwikkeling ook van dag tot dag te volgen is...zal eens ff kijken bij m'n favorieten... http://www.ehd.org/prenatal-images.php?thum_id=58 Ga er eentje uit bed halen, ze is net wakker geworden en ik verwacht nu wel een megapoepbroek. Normaal is dit 's ochtends, maar tot op heden had ze nog niet gepoept.
@Bianca: Dan voel je je heel ongemakkelijk, niet? Ik heb dat met Jasmijn ook al eens meegemaakt en met die betreffende persoon is ook helemaal niets mis... Dank je wel trouwens voor de link ! @Janette: Al iets gehoord van het tuincentrum? @Otje: Al iets gehoord van Prénatal? Het is nog steeds stil boven, ga toch maar eens kijken...
@Lola helaas nog niets en zit nu net op de vacaturekrant te kijken maar daar staat ook niets...dus ga maar weer verder zoeken
Wij negeren haar al 3 jaar,op al haar mailtjes enz reageren wij niet bij ons heeft ze het al opgegeven gelukkig. Alleen bij mijn zwager en schoonzus niet die blijft ze lastig vallen. Johan kwam haar voor de kerst tegen en hij was alleen met Wessel en ze bleef gewoon wachten tot hij uit de apotheek kwam en zette hem gewoon voor het blok. Ze gaat dan zielig doen met haar mag ik hem even zien(Wessel)Jo heeft nee gezegt en is de auto in gestapt. Toen het was gebeurt was Jo echt verdrietig omdat hij zich zelf hard vond tegen over haar maar dat was snel over want ze ging gelijk weer rare smsjes sturen. Ook daar hebben we na een paar smsjes verder niet op gereageerd en bij ons is het dus ook weer over. Maarja dit is al langer dan 3 jaar aan de gang eigenlijk al aan het begin dat ik met Jo ging,ik heb natuurlijk d'r zoon''afgepakt'' en ik zie haar al veel langer niet vroeger ging Jo eens in de zoveel tijd langs. Na een tijd dacht ik nou laten we het weer eens proberen en na nog niet eens een half jaar ging ze weer raar doen,ze heeft over me schoonzus de ergste dingen gezegt bijv dat ze hoopte dat haar kind een mongooltje zou zijn(mijn nichtje van 3)nou dan spoor je toch niet! @Duckie jeetje wat rot dat ze nu weer waterpokken heeft @Saskia dank je voor het uitleggen allemaal ik ga in mei/juni weer beginnen met me rijbewijs. Ik heb al 27 lessen gehad en ook al een keer examen gedaan maar was gezakt en daarna was ik zwanger en zo ziek dat ik het niet meer gedaan heb,en ja ik weet heel erg zonde maarja ga binnenkort weer beginnen. En leuke foto @Otje gelukkig was het eenmalig. @Noralien wat een hele lieve schoentjes. @Eve leuke foto's. @Saar gelukkig voel jij je beter. Ja idd ze moet eens naar zich zelf kijken maar zij heeft niks gedaan en doet niks fout volgens zich zelf. @Lola sterkte met Jasmijn. Ik ga ook snel schoentjes voor Wessel kopen,mag ook weleens tijd worden. Ik ga er weer snel vandoor moet zo even boodschappen doen.
poging nummer 2 vandaag. hij heeft nog goede zin en zit in de box. ik las wat over je schoonmoeder vales, wat een lastige en vervelende situatie. sterkte ermee en duckie ik lees over de waterpokken, nee he janette hoop dat er wat leuks bij staat voor je in de vacaturekrant lola ik zie een leuke banner nou moet er weer van door, er moet straks eten op tafel doeidoei
Otje: kailynn heeft gisteren ook tot 21.30 liggen zingen in haar bed, is het weer sprongen tijd misschien want ze is ook aan het rommelemn met eten. Noortje: leuke schoenen! en over je slaap probleem, wij hebben kailynn nooit een flesje gegeven want ik was bang dat het een gewoonte ging worden. Wij bleven gewoon heen en weer lopen voor het speentje en lieten haar een hele pooos doen. (wel eerst uitgesloten dat ze niet ziek of vize luier had of zo) en op den duur heb ik 1x een paracetamol zetpil gegeven en ze sliep toen door, en dat doe ik nu ook als ze 3 dagen aan het spoken is in de nacht. het maakt hun waarschijnlijk wat suffig ofzo. Het is ook dat ze op den dur ook automatisch een ander ritme gaan aannemen. en ze is misschien ook wel zo overstuur omdat ze eigelijk over vermoeid s omdat ze overdag zo weinig slaapt. sterkte ermee! saar: gelukkig voel jij je beter! eve: wat een hele mooie foto's lola|: hier schijnt nu de zon! jasmijn al wakker? Duckie: echt balen van de waterpokken! hopelijk niet te veel last! en balen van het urine opvangen. Urine uit een luier knijpen gaat slecht want de urine wordt opgezochen in een soort stof die de uine opneemt zodat ze geen natte billetjes hebben, en als het lukt om er iets uit te krijgen is de urine vermengt met die stof dan heb je nog geen zuivere waardes. een katoene lap in de luier leggen en die uitknijpen zou nog wel kunnen maar dan heb je vaak niet genoeg om het te kunnen controleren. bianca: helemaal geweldig van lynn, leuk je nummer met als de morgen is gekomen. kaiynn vind ook keyboard leuk! janet: balen van zo'n onverwachtse training. Vales: wat een super vervelende situatie zeg! en hopelijk zal jij ook gauw je rijbewijs hebben! noura: hou je rustig! stress is niet goed voor jou zo ik ben op de helft van mijn werkweek. dus nog 2 nachtjes. niet echt super geslapen dus ik ga gelijk met kailynn vanavond nog even als ze wil slapen en niet zoals gisteren tot 21.30 aan het zingen is in haar bed. Maandag ga ik met mijn vriendin een dagje naar de sauna in roosendaal en woensdag waarschijnlijk naar bianca en lynn. donderdag naar het cb ik ben benieuwd. tot later allemaal
Hier heeft een klein 'drama' plaats gevonden... Toen ik rond 14.30 uur boven ging kijken, lag Jasmijn wakker in haar bed. Helaas met een diarree-luier tot onder haar oksels . Dus meteen in bad met het arme meisje en ik heb haar in bad uitgekleed, afgespoeld en vervolgens gewassen. Eenmaal beneden was ze erg vrolijk. Omdat de boterham en melk er vanmorgen met smaak in gingen en ook bleven zitten, besloot ik haar een fruithapje te geven. Op dat ging er voor 3/4 met smaak in (de rest at mama lekker op...) en ze ging weer vrolijk spelen. Een half uurtje later kreeg ze een heftige hoestbui en voor de zekerheid hield ik het spuugdoekje maar onder haar kinnetje. En ja hoor... de hele hap kwam er in drie grote golven uit. Gelukkig zat ze op de fleecedeken die op de bank ligt (al sinds maandag liggen er hier dekens op de bank, dat scheelt met schoonmaken...) De eerste golf kwam keurig in het spuugdoekje, voor de tweede was ik te laat en zat alles onder en bij de derde hield ik net op tijd de reserve-deken onder haar kin... Tja, en toen? Ik wist niet waar ik moest beginnen, al haar speelgoed zat onder en het droop werkelijk. Ik wist niets anders te verzinnen dan alle vieze spullen op Jasmijn's schoot te leggen (die ze zelf al had ondergespuugd) de vier punten van de onderste fleece-deken bij elkaar te pakken en het hele bundeltje (inclusief Jasmijn dus...) naar boven te dragen. Daar heb ik het bundeltje in bad gezet en ben gaan puinruimen. Jasmijn moest helaas wéér in bad (ik vond zelfs braaksel terug in haar luier... ), maar ze vond dat gelukkig helemaal niet erg. Ze was nog steeds even vrolijk. Ik vraag me nu dus af of ze moest spugen als gevolg van de hoestbui (dat komt bij kinderen vaker voor...) of dat haar maag het fruit nog niet kon verdragen? Ze slaapt nu weer... De was machine draait weer overuren vandaag net als maandag (gisteren niet één was gehad...) Ik krijg zo'n donkerbruin vermoeden dat Jasmijn het dalmatiërpakje niet gaat dragen deze carnaval. Ach ja, dan zet ik het op marktplaats met de tekst: 'Slechts één keer ondergespuugd en niet gedragen...' Sorry voor het onsmakelijke verhaal...
@Noralien: Als jij dit allemaal leest, zul je dinsdag wel niet willen komen zeker? Je hebt waarschijnlijk nog vers in het achterhoofd wat er in september gebeurde...
Eve: Leuk hoor die foto's van Fynn. Hij heeft er duidelijk lol in! Duckie: Wat een gedoe met die plaszakjes. Ik zou er ook een hard hoofd in krijgen zeg... Ik hoop echt voor je dat ze niet ziek wordt van de waterpokken en jullie ondanks alle pech van de laatste tijd zaterdag een heerlijke vakantie tegemoet gaan! Lola: Jij beschrijft eigenlijk precies hoe ik me soms thuis wel eens voel. Even lekker eruit willen (naar je werk bijvoorbeeld!) Daarom hoop ik echt snel iets leuks te vinden. Want hoewel ik Koen & Sara erg lief vindt, lijkt het me ook heerlijk om mijn energie in andere dingen te steken. Ik kijk bijvoorbeeld nu al weken (is het niet maanden) uit naar 10 februari (dan ga ik met een vriendin naar de huishoudbeurs). Ik kan me voorstellen dat je nu staat te popelen om dat shirtje zodat je het je familie kan vertellen! Je banner is mooi hoor en gelukkig zien we Jasmijn nog in de avatar en op haar eigen site natuurlijk. Och jeetje, wat een verhaal zeg! Ik heb echt te doen met Jasmijn en met jou. Volgens mij heeft ze het echt te pakken he? Dat vervelende virus. Durf het al bijna niet meer uit te spreken hier. Bianca: Leuk filmje hoor van Lynn en jou achter het keyboard! Idd muzikale kindjes hier op het forum he? Lynn vond jou collega duidelijk niet leuk! Het was toch niet die ene collega met dat vakantie-gedoe he? Janette: Jeetje wat balen zeg van die op het laatst ingelaste training. Dat jij nu alles moet wijzigen in je oppasrooster zal hun waarschijnlijk een zorg wezen Slingding: Ik hoop voor jou dat Kailynn vanavond beter slaapt. Vales: Wat leuk dat je weer een poging gaat doen om je rijbewijs te halen! Scheelt natuurlijk wel dat je al een beetje achtergrond hebt he met die eerdere 27 lessen. Mag ik vragen wat de reden is dat je dan pas weer begint met lessen en niet bijv. volgende week/maand? Hier vandaag een redelijke dag gehad. Sara voelde zich vanochtend weer beter dus is vandaag weer naar school gegaan. Moet Koen ging het goed vandaag. Hij heeft 1 x ontlasting gehad en die was heel normaal dus volgens mij geen virus hier. Ook niet gespuugd ofzo. Hij was wel wat hangerig, zeurderig. Ik weet al waardoor het komt. Als Koen niet genoeg slaapt is hij dus zo. Vanochtend in bed gelegd en na een 1/2 uur was hij alweer wakker. Vanmiddag tegen 13.30 was hij weer moe dus weer even in bed gelegd. Sara was thuis en omdat het zo'n rotweer was ben ik maar even snel met de fiets boodschapjes gaan doen. Toen ik terug kwam was ik zeiknat. Boodschapjes opgeruimd en toen dacht ik: He he, ff rust, nu kan ik eindelijk iets doen. Nou, toen was Koen dus alweer wakker, na slechts 45 min. slaap. Het was toen 14.15. Gisteren was hij dus ook zo vroeg wakker smiddags en heb hem toen aan het einde van de dag zo rond 16.30 in bed gelegd. Maar toen heeft hij geslapen tot 18 uur en dus daarom zo lang wakker gisteravond dus dat vond ik ook geen succes. Hij heeft het met wat spelen (en huilen) toch volgehouden tot 18.15 vanavond en toen heb ik hem naar bed gebracht. Pfff... even rust! Begrijp me goed, ben gek op ons kleine ventje maar geniet ook wel eens als hij heerlijk slaapt 's avonds. Herkenbaar? Ik heb nog niets gehoord van mijn vacature bij Prenatal. Het is nu 1 1/2 week geleden dat ik de brief doormailde. Maar in de bevestigings-email stond dat het ongeveer 2 weken duurde voordat ik iets zou horen dus ik wacht nog maar even af. Morgenochtend weer zwemmen met Koen. Hij vind dat erg leuk en ik ook. Wat ik minder vindt is het weerbericht voor morgen. Veel regen en stormachtig. En dan met Koen op de fiets naar het zwembad terwijl hij echt snotverkouden is. BAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH! Sorry moest ff klagen hoor Groetjes Otje
@Saar: Fijn dat je je beter voelt. Zo zie je dat het echt helpt om een stapje terug te doen. Volhouden zo! En haha, ik heb idd geen last van m'n schoonmoeder. Maar wie weet is juist zij de liefste schoonmoeder van allemaal @Bianca: Wat gezellig dat Lynn zo bij je op schoot keyboard speelt Is ze al lid van de Jan Smit fanclub? Het verhaal met de 'enge' collega is erg grappig om te lezen. Maar ik kan me goed voorstellen dat je je dan ongemakkelijk voelt. Echt humor ook dat Lynn vrolijk ging zwaaien Zei die collega er eigenlijk nog iets van? Ik was als kind bang van m'n eigen oma (ze had heel doordringende ogen). Dat vonden zij en m'n moeder echt heel erg. Maar ja, je doet er niks aan. Zou er nu niet aan moeten denken dat Fynn bang zou zijn voor m'n ouders. @Karin: Gelukkig nog eentje met zweetvoeten Vind het niet erg hoor maar het lijkt me voor Fynn gewoon niet lekker om in natte sokken te lopen. Thuis doe ik die dan ook regelmatig uit maar op het kdv niet en dan zijn 's avonds z'n sokken echt doorweekt @Janette: Heb je al oppas gevonden? Wel balen hoor dat ze dat op zo korte termijn laten weten. En wat zou er gebeuren als je zegt dat je niet komt? @Vales: Is je schoonmoeder altijd al zo geweest? Ik bedoel: deed ze ook zo raar tegen haar kinderen toen ze klein waren? Of is het ergens mis gegaan? Er moet toch een oorzaak zijn voor haar gedrag. @Cynthia: Vergeet je nog te bedanken voor de romper-oprol tip! @Lola: Pffff, wat een toestand weer bij jullie thuis. Heb 1 keer meegemaakt dat Fynn z'n bed had ondergespuugd en hij zelf onder de diarree zat. Toen wist ik idd ook niet waar ik moest beginnen. Maar goed, toen lag alles in bed en bij jou zat echt alles onder Hoe is het nu met Jasmijn? Je kunt overigens een vaccinatie halen tegen het Rota-virus. Maar mijn ha raadde het af omdat er nog geen lange termijn effecten bekend zijn. @Otje: Heel herkenbaar hoor. Ik ben 's avonds ook blij als Fynn weer lekker in z'n bedje ligt te knorren. Dan pas kan ik echt ff ontspannen. En aangezien Fynn dus weinig slaapt heb ik die ontspanning echt nodig. En ik zie ook op tegen morgen wat betreft het weer. Als het echt zo slecht is als voorspeld dan ga ik maar met de tram naar m'n werk. Maar dan moet ik eerst heen en weer naar het kdv lopen met de wagen (die kan daar nml niet blijven staan). Pff, dat is altijd zo'n gehaast. Sterkte dus morgen! Hoop voor ons dat het meevalt. Zijn jullie kids momenteel ook zo aan het naapen (sorry, weet niet hoe ik een trema moet maken)? Fynn doet echt al m'n bewegingen na. Soms denk ik: Wat is ie nou aan het doen? En dan realiseer ik me dat hij me dus nadoet (op zijn manier)
eve: kan je ook geen buggie opgeklapt laten staan op het kdv? dat neemt niet veel plek in. ja de (romper) op rol tip komt gewoon uit handelingen van mijn werk. Als de oude mensen een (ongelukje) hebben gehad zijn ze vaak ook niet zo makkelijk te helpen als onze beeb dus je zet ze ook niet zo makkelijk onder de douche. dus rollen we alles naar binnen op en zo komt er niks op het hoofd als je het over het hoofd heen trekt en zelf zit je ook niet (te) veel onder. lola: kan me voorstellen dat je het dan even niet meer weet waar je als eerst moet beginnen. otje: herkenbaar hoor, ik ben ook wel eens blij als kailynn lekker in haar bedje ligt al lijkt het bij jou zwaarder dan bij mij!
@Eve ik heb er nog niet naar gekeken voor oppas..oke op donderdag is toch mijn werkdag en dan zit Teun op het kdv...al was het waarschijnlijk wel de laatste middag vrij van me ziekte verlof..en voor vrijdag kijk ik nog wel ff of me ouders kunnen, ..opes zie net dat ze die week Teun al 2x hebben dan me schoonmoeder maar vragen en Wijnand wilde ook al vrij nemen......dus zie het weekend wel ff wat we doen....en wat ze doen als ik niet kom..zou het niet weten.....morgen zie ik me chef pas, heb de uitnodiging dus ook nog niet geaccepteerd zou wel zeggen dat ik eerst oppas moet regelen.... Sterkte iedereen morgen die er met de fiets uit gaat..... ik ga met de auto naar het werk..oke moet dan nog 5 min lopen...maar nu heb ik gezegd ik doe morgen de boodschappen wel dan hoeven jullie niet op de fiets...en dan mag ik bij het werk staan ...want ja je hoef niet te tillen met de zware tassen...... ik ga nog ff een spelletje op d ecomp doen... www.zylom.nl Wijnand kijkt toch voetbal heb geen zin om mee te kijken.... tot morgen
Dat uitknijpen van die luiers gaat niet om de reden die Cynthia al geeft. En het moet ook zo "schoon" mogelijk zijn, dus volgens mij is op de pot zetten ook niet echt een optie. Maar ik heb vandaag nog gebeld, en urine inleveren heeft vanwege de kapotte huid zoiezo geen zin. Dat moet dus maandag direct na onze vakantie, zodag het nog snel op kweek kan voor de onderzoek die woensdag. Balen, want dan kan ik dan weer gaan hanessen, terwijl ik om 12.00 uur een belangrijke afspraak heb en het weer mijn 1e werkdag is. Tenzij jeroen iets kan regelen, maar dat was ook moeilijk geloof ik. Demi is verder niet ziek of hangerig en gaat dus morgen gewoon naar het kdv. Hoop dat ik geen boze blikken van andere ouders krijg, want ik ben daar niet zo'n held in. Ze heeft vanavond wel in een havermout badje gezeten, hoop dat het helpt. Onze huisarts vond het onzin, maar als ik de goede ervaringen op internet lees en in m'n omgeving hoor, dan wil ik het toch in ieder geval proberen. Baat het niet dan schaadt het niet! @Bianca: Het geluid op mijn pc is kapot, jammer zeg, want nu hoor ik dus niets van het filmpje. Haha, ik moest wel lachen toen ik las dat Lynn je collega wel heel vrolijk ging uitzwaaien. Ze was duidelijk blij dat ze weg ging . @janette: Dat soort dingen op je werk die tussentijds worden ingelast op dagen dat je niet werkt zijn altijd heeeeeel vervelend. @Lola: Jeetje, dat is met recht een klein drama. @Eve: Demi aapt ook echt alles na. Ongelofelijk. De gekste dingen doet ze na. Vandaag was ze de tafel met zo'n snoetendoekje aan het schoonvegen en ging ze haar vuile vaat netjes opstapelen Succes voor degene die morgen met de fiets of wandelwagen naar buiten moeten. Ik heb trouwens vanavond nog even een beetje geshopt. De hema had koopavond met 15% korting en ik had nog wat spulletjes nodig voor de wintersport. Heb voor Demi nog wat truitjes en shirts gekocht waar eerst 70% vanaf ging en toen nog eens 15%. Dat is nog eens lekker winkelen. Morgen nog 1 dagje werken en dan lekker ruim een week vrij!
Tja, hoe is het met Jasmijn? Dat kun je van twee kanten bekijken. Van de ene kant gaat het heel goed, is ze weer de ondeugendheid zelve en vrolijk. Maar aan de andere kant heeft ze drie keer per uur diarree waar de luier niet tegenop kan en weigert ze te gaan slapen. Het is niet te geloven, maar ze zit nu dus naast me (het is bijna 23.45 uur...) Maar Roy is nu douchen en ik heb mijn pyama al aan, dus zometeen heeft mevrouw dus toch flink pech. Ze heeft verder goed gegeten en gedronken en niet meer gespuugd gelukkig... Hoorde vanmiddag dat de vergadering van morgen tot 16.00 uur duurt, gelukkig... Ik heb nu al een beetje medelijden met Roy (we hebben mijn schoonouders afgebeld, we vonden dat we het niet konden maken om hen met deze diarree op te zadelen). Ik zei hem al dat hij morgen waarschijnlijk het beste met Jasmijn op de badkamer kan gaan spelen... @Eve: Ik heb goed nieuws voor je, na-apen schrijf je tegenwoordig (nieuwste spelling...) met een streepje in plaats van een trema... Ik weet het: het ziet niet uit. Zo moeten wij tegenwoordig ook re-integratie schrijven... @Duckie: Fijn vooruitzicht hè? Jullie zullen ook wel hard aan een weekje vakantie toe zijn... Ik heb vandaag weer een kaart aan mijn 'geheime verzameling' kunnen toevoegen (dank je Duikster...), het lijkt wel of ik wat te verbergen heb... ! Maar straks zet ik ze allemaal trots op de kast in de woonkamer!
kan ik eens een keertje uitslapen nu Lynn bij mijn schoonouders logeert, zit ik al vanaf 7 uur klaarwakker beneden . Het heeft er ongetwijfeld mee te maken dat ik gisteravond om 20.30 uur op bed lag met een migraine-aanval. Gelukkig was het al bijna een jaar geleden dat ik dit gehad had. Het enge vind ik dat ik tijdens zo'n aanval gaten in m'n gezichtsveld zie en lichtslingers en flitsen en daardoor raak ik altijd een beetje in paniek. Ben blij dat het weer over is, al voel ik me nu net zo'n vaatdoek, zo moe ben ik . Strakjes naar de gynaecoloog toe. Ik ga toch een balletje opgooien of hij ervoor open staat om me eerder in te leiden. Toen ik zwanger was van Lynn zou de gynaecoloog mij ook eerder inleiden ivm bekkenpijn, althans, mits de baarmoedermond voldoende verweekt zou zijn. Echter, door mijn hoge bloeddruk is dit proces versneld. Maar ik heb een vermoeden dat deze gynaecoloog hier niet voor open staat....we zullen zien. Lola, wat een verhaal zeg van Jasmijn. Ik zou niet weten waar ik moest beginnen met schoonmaken. Ik hoop voor je dat ze vannacht toch heeft doorgeslapen en dat je deze ochtend niet zo'n chaos aantreft. En een slimme tip om Roy met Jasmijn in de badkamer te laten spelen . Eve, mijn collega zei er verder niks over. Ze is hier nu 3 keer geweest. De eerste keer met een andere collega en toen ging het hartstikke goed. De tweede keer haalde ze mij en Lynn op, zodat ik er even tussenuit was. Dit werd al een drama. Lynn heeft heel de weg in de auto gekrijsd, terwijl ze dol is op autorijden. Vervolgens heeft ze bij haar thuis ook flink gehuild, totdat haar kinderen uit school kwamen. En nu werd het dus weer een klein drama. Misschien heeft het ook te maken met eenkennigheid, aangezien Lynn nu maar een klein clubje mensen ziet. Enne...Otje, het was niet die ene collega...die hoef ik ook eventjes niet te zien, al zal ze ongetwijfeld op kraamvisite komen. Iedereen die er vandaag doorheen moet, veel sterkte. Ik ga eventjes in bad liggen. Michel haalt mij rond 10.15 uur op, dus heb nog eventjes vrij. Moet eigenlijk naar de fysio vanmiddag, maar als het echt extreem slecht weer wordt, dan bel ik af.
heb je andere gyn dan bij lynn bianca? ik had ook andere gyn, maar ook ander ziekenhuis..... Ik zou gewoon vragen... nee heb je en ja kun je krijgen. Want ik snap hoe k*t het is om b.i. te hebben en dan echt niks meer kunnen doen.... En dan ben ik niet eens zwanger... {hoewel mijn nod dus vrijdag was en ik nog steeds niet ongi........ en test negatief.... toch maar voor ckheid gedaan.} Ik vind het super knap van je hoe je je er door heen slaat.... echt waar... Hopelijk kom je met super positief nieuws terug van de gyn.... ik duim in elk geval voor je.... hier waait t ook al hard. gleukkig heb ik auto bij deur vandaag. en breng ik jor met auto naar school, gauw boodschappen doen en dan terug naar huis. ik ga nu ff opschieten. zodat jor lekker op tijd op school is.. tot vanmiddag mensen
Ik zit hier achter de pc en ben al aangekleed en heb ontbeten....maar Fynn slaapt nog Zal hem zo echt wakker moeten gaan maken want anders kom ik te laat op m'n werk. Pfff, waarom is het nou niet m'n vrije dag vandaag Hoop overigens niet dat Fynn ziek is want dan slaapt hij meestal langer. @Cynthia: Heb nog geen buggy maar dat zou idd wel handig zijn voor naar het kdv. Ga binnenkort toch maar es kijken. @Duckie: Ik voelde me laatst ook erg opgelaten toen ik Fynn met ontstoken oogjes naar het kdv bracht. Had het gevoel dat iedereen me aankeek. Ben daar dus ook echt geen held in. @Roy: Veel succes vandaag! @Lola: Handig dat streepje! Zou voor mij een uitkomst zijn als alle trema's vervallen @Bianca: Getver, migraine Gelukkig zakt het al af. Ga voor je duimen dat de gyn met je meedenkt. En anders bellen wij hem allemaal persoonlijk even op Het weer valt hier nog mee. Is nog droog en stormt nog niet. Ga het denk ik toch maar wagen op de fiets. Kan altijd nog terug met de tram. Ga nu Fynn wakker maken. Vind dat echt heel sneu maar ja het is helaas niet anders.
Goedemorgen allemaal, Tis hier ook nog rustig. Bijna windstil en nog geen drupje gezien. Vind het eigenlijk best wel eng om dit te schrijven want dan zal je zien dat het zo begint he? Maar ja... ik moet over 15 minuutjes de deur uit en ben tegen 11 uur weer thuis dus als het nog even droog blijft zijn Koen en ik blij. Hoop voor de rest die nog moet fietsen/wandelen dat het nogal meevalt. En duimen jullie mee dat het morgen ook nog mee valt? Ik hoorde allemaal van storm/hagel/wind/sneeuw en bij Sara op school hebben ze morgen een carnavalsoptocht buiten Zou niet leuk zijn als die letterlijk in het water valt). Tot straks weer.... moet nog wat dingetjes doen en dan naar het zwembad. Groetjes Otje
Ik haal net dit plaatje van www.buienradar.nl Zo te zien zijn wij (limburg) het laatste aan de beurt?