December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Hier waait het inmiddels behoorlijk. Het is gelukkig nog wel droog.
    Otje, ik duim voor je. Bij mijn ouders in de straat staat ook een basisschool en die hebben morgenmiddag ook optocht. Mijn moeder heeft al een rode zakdoek en een gordijn tevoorschijn gehaald voor Lynn, zodat ze in tenue de optocht kan bekijken. Michel gaat maandagmiddag met haar kijken naar de grote optocht. Volgens mij gaat ze het wel leuk vinden, aangezien ze gek is op muziek.

Eve, ik hoop dat Fynn gewoon lekker heeft uitgeslapen en dat hij niet ziek is.

Gnessy, ik heb nu idd een andere gynaecoloog, maar wel hetzelfde ziekenhuis. Heb je toch maar een zwangerschapstest gedaan? Ik denk echter dat het percentage mannen die, nadat ze geholpen zijn, toch nog levende zaadcellen hebben, niet erg groot zal zijn....maar ik heb het idd weleens gelezen.

2. Hallo allemaal,

hier ben ik al. Liene ligt al in bed! Ze was gisterenavond pas om 22u gaan slapen en dan nog op mijn arm in de zetel.

We hadden ze al 2x in bed gestopt, maar huilen, huilen. Toen een dikke kakbroek. En toen weer huilen.

Ik dacht dan dat ze wel goed zou slapen, maar om 3u is ze op geweest, om 4u weer en dan bij ons in bed geslapen tot kwart voor 8. Dus ze was echt moe nu.

Deze namiddag heb ik stage.

Dus even bijlezen en dan ga ik weer wat uittypen voor school. Maar eerst relaxen met een lekkere cappucino en jullie! :D

Bianca, wat een grappig verhaal. Gek toch dat Lynn zo'n afkeer heeft van je collega. Je vraagt je dan toch af wat dat is.
    Och, en migraine... dat moet verschrikkelijk zijn. Mijn stiefvader heeft het ook en vroeger toen ik nog thuis woonde, moesten we tijdens zo'n aanval muisstil zijn. Dan lag hij in bad, badkamer donker, washandje op zijn hoofd en wachten tot het over ging. 't Moet echt verschrikkelijk zijn! :( Veel sterkte!

Ik zal voor je duimen dat je gyn begripvol is.

Vales, wat een situatie! Lijkt me wel erg voor Jo als hij ze dan zo tegenkomt in het dorp. Veel sterkte.

Lola, ocharme Jasmijn! 't Kan zijn door het hoesten, maar zou eerder iets anders denken omdat alles er weer uit kwam. Bij hoesten zou je toch een gulp verwachten... En niet de hele boel weer terug!

Otje, gisterenavond hadden Ben en ik gepland om samen in bad te gaan. Dus om half 9 Liene naar bed; zoals altijd. Het bad was al aan het vollopen! Maar Liene dacht er anders over zoals ik hierboven al had verteld en het werd dus allebei apart in bad. Dus ja, dan denk ik ook wel eens: "Slaap nu toch". Maar eigenlijk moet ik niet zeuren, want normaal slaapt ze altijd goed in. Maar net als wij dus eens romantisch willen doen... ;)

Eve, over de vaccinatie tegen het rota-virus... hier kan je die maar nemen tot 3 maanden of zo, anders zou het geen effect meer hebben? Gek, dat jullie die nu nog zouden kunnen nemen...

Hier ook een naäper. (lees nu van Lola dat het na-aper moet zijn) Vooral dingen die we zeggen. Dan zegt ze die dus na. Ze kan de letters nog niet, maar je hoort dat ze net dezelfde intonatie legt en het woord even lang maakt. Ook bewegingen doet ze na. Ook de mensen op tv trouwens. Vooral als het tennis is. Dan slaat ze ook met haar armen. Ik ga dat eens opnemen, en hier (proberen) te plaatsen, want dat is echt supergrappig.

Duckie, dat is idd lekker winkelen. Betaal je bijna niets meer!

Gnessy, je weet nooit eh dat zo'n operatie niet helemaal ik gelukt. Je hoort het idd wel eens. Maar ik denk toch dat de kans dat het gewoon allemaal goed werkt groter is.

Saartje

3. Niet meer actief

tja liever voor me eigen gerust stelling een extra test.... En je weet t idd maar nooit dat percentage... Ik ken namelijk meerdere mensen die dus nog kids hebben gekregen na een sterilisatie.... En aangezien wij ruth dus dwars door de pil heen hebben gekregen, moet t haast wel superzaad zijn....
    Maar ik wacht nog wel ff af... en anders h.a. maar is vragen, want sinds dat ze er is had ik zeer regelmatige cycles nl 28 dgn.....

4. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Zo, ben weer terug uit het ziekenhuis. M'n bloeddruk was goed :whistle: , 105/80. Volgende week donderdag gaat hij kijken of ik ontsluiting heb en of de baarmoedermond verweekt is. Mocht dit het geval zijn, dan zal ik wel ingeleid gaan worden. Anders is het afwachten tot de baarmoedermond verweekt is. Vind het wel spannend worden nu. Verwacht er nog niks van, dan kan het ook niet tegenvallen. Maar mijn gevoel zegt al maanden dat Gijs op 08-02-08 geboren gaat worden, net zoals ik maanden gedacht heb dat Lynn op 06-12-06 geboren zou worden (wat ook klopte :) ).

Saar, jullie hebben wel een zware nacht gehad met een wakkere Liene. Misschien kunnen jullie vanavond gezellig saampjes in bad. Wij hebben helaas maar een 1-persoons bad :( Veel plezier met je stage vanmiddag!

5. Niet meer actief

oh wat spannend bianc....
    hij stond dus wel open voor inleiding! ben ik in elk geval blij om voor je.....
    En wie weet is je gevoel ook dit keer juist! hoop het voor je!

6. keizerin

keizerin Niet meer actief

@Slingding lekker hoor een dagje sauna.
    Heb je vandaag beter geslapen?

@Lola nou je heb gister zeker een klein 'drama' gehad.
    Hoe gaat het vandaag met Jasmijn?

@Otje ja scheelt idd wel een hoop ook al is het bijna 2 jaar geleden volgens mij verleer je rijden nooit.
    Waarschijnlijk ga ik eerst wel een les nemen en dan samen kijken hoeveel lessen ik nodig heb,dat zal ze vast wel goed kunnen schatten.
    Ik zelf denk dat ik 10 lessen nodig heb dus ik denk dat ik eerst maar weer me theorie ga halen,en daar zie ik het meest tegenop :rolleyes:
    De reden dat ik dan pas begin is simpel....geld!
    Wij gaan in april op vakantie en nu komen de leuke jaarlijkse rekeningen binnen :(
    En we kregen van de week nog een leuke rekening we hebben in 2006 teveel zorgtoeslag gekregen :( nu moeten we even 350 euro terug betalen,erg leuk dus :x
    En ja op vakantie wil je natuurlijk ook uit willen geven wat je wil.

@Eve ja ze is altijd zo geweest maarja hun hadden het als klein kind niet door,alleen nu je dus de verhalen hoort wat ze allemaal deed nou je mond valt er van open en ik word er echt verdrietig van.
    Ja Wessel doet ook aan na-apen :) vind het heel grappig om te zien.
    Ik was toen Wessel 4 maanden was ofzo ook naar de ha geweest om info te vragen over het Rota-virus vaccin en hij zei het is geen garantie dat ze het niet krijgen en ze weten er idd niet veel over op lange termijn.
    Hij heeft het allemaal voor me uitgezocht en de kinderarts gebeld en hij gaf het advies om het niet te doen maar ik moest het zelf weten en er goed over nadenken.
    Ik heb het niet gedaan.

@Gnessy zou even naar de ha gaan.

@Saar hij komt haar gelukkig bijna nooit tegen.

@Bianca wat super dat je bloeddruk goed is :D
    En nu word het spannend hé!
    Zou leuk zijn als Gijs op 8-2 geboren word net 2 dagen voor mijn verjaardag ;)

7. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi

ben ik weer

noralien; leuke schoentje hoor, of had ik dit al gezegd :oops:

lola; oh ja daar moet je nu rekening mee houden, wanneer gaan jullie het vertellen?

bianca; ohhh wat een leuk filmpje ondanks dat ie beetje donker is, echt schattig :D

duikster/eve; hier ook zo af en toe flink zweetvoetjes hoor, en ook wij hebben hier gedeeltelijk vloerverwarming maar toch heeft hij dan idd erg koude voetjes als ze tegen je aankomen ;)

lola; oh lees net wanneer jullie het gaan vertellen, leuk om het dan te vertellen

bianca; ohh wat sneu voor lynn zeg, en ze was zo te horen idd niet zo gecharmeerd van die persoon

vales; graag gedaan alleen denk ik dat ik 1 type foutje heb gemaakt met de clusteropdracht want het is 3 tot 5 opdrachten ipv 2 tot 5. zelf begin ik nml met 2 bij mijn leerlingen :oops: ;) wat een verelende situatie zeg, lijkt me echt helemaal niks hoor, maar je hebt het helaas niet altijd voor het kiezen, succes ermee hoor

slingding; wat jij leest vwb slapen en overdag minder slapen, denk echt dat dit scheelt mbt 's avonds onrustig slapen. merk dit wel nml
    ohhh lekker dagje sauna, enne ben ook benieuwd hoor mbt cb, moet zij ook voor een enting nu?

lola; jee zeg wat een toestand zeg, nou hopelijk gebeurt dit niet nog eens

otje; zo he jij ook een onrustige dag gehad, maarrr hoe was heet zwemmen. hier stormt het ook erg, ben benieuwd of het een beetje gelukt is op de fiets :rolleyes: , lijkt me erg zwaar hoor

eve; heeeeel herkenbaar dat naapen, ook qua klanken dus moet nu echt opletten hoe en wat

oh voor ik het vergeet, vind het zelf best grappig eigenlijk. ik doe ook gebaren met orlando, nou is het dus zo dat wanneer hij gepoept heeft en ik het gebaar(naast het te zeggen) maak, maakt hij een soort kreun geluidje van; ja ik heb gepoept :)

janette; dat heb je goed geregeld zo ;)

duckie; he bah dat is vervelend zo net na de vakantie, hoop dat er wat te regelen valt. enne super joh zo lekker geshopt

lola; vervelend dat jasmijn toch nog steeds last heeft, en dat ze nu nog steeds wakker was, hoe heeft ze geslapen?

bianca; succes bij de gyn, of ben je al geweest? hoe was het?

gnessy; oh oh, mss de stress die je te verduren hebt de afgelopen tijd?

eve; of een rugdrager ;)

otje; ik ben aan het duimen voor je hoor :)

saar; succes, vanmiddag met je stage, balen dat je 'romantische avondje' in het water is gevallen
    ben benieuwd naar het filmpje

bianca; zo ik hoop het echt voor je mooie data kies je uit hoor

zo, ga vanmiddag alleen nog een keer lopen en boodschappen in een doen want het stormt hier echt heel erg. ga ff een was draaien.

gr saskia

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nou hier begint de wind ondertussen al behoorlijk om het huis heen te loeien.
    saskia, veel plezier met wassen, ben er ook mee bezig, en waai niet weg met de wandeling vanmiddag ;)

bianca, het word wel spannend nu als de kans er in zit dat je volgende week ingeleid gaat worden. en mooie datum zou het zijn!

noralien, leuke schoenen zeg

hier nog geen zweetvoetjes, maar ik weet nog dat mijn dochter ze ook al vrij jong had. vond dat toen ook erg raar, zo jong al

hier word nog niet erg nage-aapt. safouane is op het moment erg van alles in de speelgoed kist, en er vooral weer uit. zo ook in de wagen en box

cynthia, lekker sauna

lola jemig dat klinkt idd als een drama. hoe is het vandaag?

gnessy lees ineens over je test. raar dat je nog niet ongesteld bent. mischien kontakt op nemen met de ha?

saar succes met je stage vandaag
    en klinkt als een zwaar nachtje, hoop op een betere voor de komende nacht

duckie jij hebt lekker gewinkeld!

vanmorgen naar de vk geweest, ze heeft me heel goed uitgelegd wat er aan de hand is met de baarmoedermond en waar de bloedingen vandaan komen. ik moet er rekening mee houden dat dit zo blijft, maar het kan geen kwaad.
    mijn baarmoeder is al behoorlijk gegroeid tot 3 vingers onder mijn navel, en de baby heeft heel veel ruimte. daardoor was het ook moeilijk om hem te vinden om het hartje te luisteren. dus toch maar even echo, nou en daar lag die lekker in een hoekje genesteld, en alles was goed.

grappige was dat ik bij de balie sta voor een afspraak , en er dus natuurlijk een bekende binnenkwam die vandaag uitgerekend is en die met open mond verbaasd was over mijn bezoek daar.

safouane ligt nu lekker te slapen en ik heb net heerlijk op de bank naar desperate housewives gekeken

9. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Pfff... ik had vanochtend iets te hard geroepen dat het wel mee viel hier. Ik stapte om 9 uur met Koen op de fiets. Het waaide al erg hard en echt IJZIG koud zeg. Bah bah. Om 11 uur was ik weer thuis. Gelukkig was het wel droog maar die harde wind maakte het echt niet prettig erop. Regen heb ik hier nog niet gezien vandaag.
    Het zwemmen was weer erg leuk. Koen heeft er echt lol in. Bij ons is het trouwens heel wisselend qua aantallen. Vandaag waren we met slechts 4 baby's en mama's maar het zijn er ook wel eens 10 geweest!

Eve: En? Droog gehouden vanochtend? Wat lastig dat je de wagen niet op het kdv kan laten :(
    Koen doet ook wel bepaalde dingen na hoor.

Duckie: Ik hoop dat alle huis-tuin en keukentips helpen hoor!

Saar: Kan me voorstellen dat jij en Ben baalden toen Liene onverwachts wakker werd als je net iets romantisch gepland hebt!

Bianca: Fijn dat alles goed was bij de gyn. Goh wat grappig dat je toen precies de datum goed had waarop Lynn geboren werd. Hopelijk is dit nu weer het geval?

Vales: Ik denk dat het inderdaad verstandig is om een les te nemen waarin ze inschatten wat je nog nodig hebt. Veel rijscholen hebben een zogenaamde "intest" waarin ze dat ongeveer kunnen bepalen.
    Over die theorie: Heb je iets om te oefenen? Ik heb vorig jaar namelijk een cd-rom gekocht om m'n theorie te leren. Er staat heel veel informatiestof op en ook heel veel vragen en echte examens om te oefenen. Ik heb er echt veel aan gehad en ben de 1e keer geslaagd voor mijn theorie. Als je wil mag je die wel hebben hoor. Ik doe er niets meer mee. Ligt hier in de kast. Als je mij de verzendkosten vergoed vind ik t prima. Ik hoor wel of je m nodig hebt.
    Altijd balen he, die onverwachte rekeningen. Das hier ook altijd. Denk je net bij te zijn met alles... komt er weer zo een :(

Noura: Wat heerlijk dat alles goed was bij de VK! Hihi, das wel grappig dat je een bekende tegen kwam.

Lola: Hoe hebben Roy en Jasmijn het vandaag gehad? Veel badkamer gezien? ;)

Gaan jullie trouwens carnaval vieren? Hier in Limburg is het natuurlijk de carnavalsplek maar wij hebben er helemaal niets mee. Zaterdag hebben we een verjaardag. Zondag nog geen plannen. Maandag gaan Steef en ik naar Utrecht en blijven de kindjes bij mijn ouders (nog niet helemaal zeker, maar waarschijnlijk wel) en dinsdag gaan we zwemmen bij de Tongelreep in Eindhoven. Sara vind de carnaval ook niets aan. Ze viert het morgen op school en dan heeft ze het wel weer gehad.

Groetjes Otje

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    zie net op tv dat peter r de vries, de verdwijning van nathalee holloway heeft opgelost.
    straks uitgebreid nieuws.
    weten haar ouders eindelijk wat er gebeurd is, wat zullen die mensen in een nachtmerrie hebben geleefd

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik vind carnaval niets, maar hier word het ook niet gevierd

wil wel iedereen een heel fijn carnavalsweekend wensen!

12. Niet meer actief

hier zaterdag kindercarnaval... maar voor de rest doen wij er ook niks aan.

straks ff nieuws kijken dus!

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    gnessy dus jij gaat niet verkleed?

14. Niet meer actief

nope allen jordy, en misschien ruth in een te groot pakje....

heb hier overal gezocht voor klein pakje max maatje 74 {zelfs dat is te groot), maar niks te vinden... dus voor ruth verzin ik nog wel wat. die heeft in elk geval een diadeem met pluche er aan. een soort kroontje.....

15. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Noura: Ja Peter R de Vries was net bij RTL Boulevard. Alleen er is eigenlijk nog niets verteld. Hij heeft alleen gezegd dat de zaak opgelost is. Zondagavond om 21.30 komt er een 2 uur lange uitzending op SBS. Ben ook wel nieuwsgierig nu hoor!

16. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    pfff 2 uur lang denk dat ik hem maar opneem want eer dat het afgelopen is is het half 12 en dan maandag weer werken dan hou ik me ogen niet meer open :)

hier is alles prima...ook veel storm gehad
    me ouders waren nog ff naar het strand geweest maar moesten zich aan elkaar vast houden omdat ze anders weg waaide.....

ben nu aan het koken voor Teun om weer in te vriezen aardappels spercibonen en doperwten met wat worteltjes.......dan kan hij er ook weer ff tegen aan.....

Merkt iemand in Limburg nog wat van de grote brand?

Hier geen carnaval hoor.....zag wel op het KDV dat de kindjes van de benedengroep van 2 t/m 4 morgen en maandag verkleed mogen komen...

zo ga ff verder en dan lekker zitten

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    2 uur is wel lang ja..... maar ga toch wel kijken denk ik
    en ben benieuwd of er van justitie nog wat naar buiten komt, bijv. aanhoudingen of iets.

18. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Noura helemaal vergeten te zeggen :oops:
    gefeliciteerd dat he echo zo goed was en dat het gelukkig niets ernstig was met de bloedingen

Otje ik sprak van de week ook iemand van het zwemmen..ik ga nu ff niet... maar de hele groep is uit elkaar..dit wist ik wel want ze zijn bijna allemaal naar d ewoensdag gegaan en ja Dobbe is toe aan de nieuwe groep dus zou ik alleen overblijven....ach hebben we prive les....

19. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Janette: Ik hoor echt net op het nieuws (1 minuut) geleden dat er een brand is in Blerick! Daar woon ik dus. Ik heb er niets van gemerkt of gehoord. Hoor het nu op het RTL-nieuws... tis op het industrieterrein in Blerick. Een loods is daar afgebrand. Is wel toevallig dat het een bedrijf is waar ik ooit nog op sollicitatiegesprek ben geweest. :rolleyes:

20. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Jasmijn toch, wel beter zijn met carnaval hoor, ik wil je pakje toch wel graag zien! ;)

Bianca, fijn dat alles nog goed is, hoop dat je volgende week mag gaan bevallen, want het is toch wel erg zwaar voor je zo.
    En ik ben erg benieuwd naar Gijs..... :)

Hier geen carnaval... gelukkig...sorry voor degene die het wel leuk vinden!
    Ik hou er helemaal niet van, soms moet ik met de bewoners waar ik mee werk het vieren, maar dan doe ik voor hun als beroepshouding alsof ik het leuk vindt ( gelukkig vierden hun het vorig weekend en was ik lekker vrij)
    Hier in de omgeving leeft het ook helemaal niet, je kan hier amper carnacalskleding vinden.

Noura, fijn dat je kleintje het goed maakt.

Hebben de zwangeren onder ons een gevoel van wat het gaat worden?
    Ik heb dat nl nooit gehad.
    Ik wist het ook beide keren bij 21 weken.
    Sommige vrouwen hebben al heel vroeg het gevoel dat ze weten wat het wordt.

Dimphy is een echte clown aan het worden, doet inderdaad alles na-apen.
    Er wordt veel om haar gelachen en dat stimuleerd haar enorm om door te gaan.
    Gelukkig luistert ze wel goed naar het woordje nee.
    Ze is gewoon echt een pret meisje, en kan mensen een vrolijk gevoel geven.
    Zo grappig dat de meiden allebij zo anders zijn. Izanka was de eerste 4 jaar van haar leventje heel stug naar andere mensen terwijl Dimphy het bij iedereen gezellig vindt, ik kan dan ook zo weg gaan, zij vermaakt zich wel, het is wel heel makkelijk als je kind zo open is, de andere kant ken ik dus ook wel heel goed, en dat is soms best wel eens zwaar als je kind zo op jou gericht is.
    Je houd van allebij op een heel andere manier.
    Ik vind het echt een meerwaarde zo'n tweede kindje.
    Zo dat moest ik even kwijt hoor!

Heerlijk toch zo'n forum met lieve meiden.
    Ik zou jullie toch ook niet graag willen missen hoor, ben daar de laatste dagen wel mee bezig geweest, wat voor een waarde het voor me had.
    Maar het is dus toch wel belangrijk voor me voel ik.
    Gek ik had nooit gedacht dat je via je computer vrienden kon maken.

Deel Deze Pagina