mooie woorden lianne ik sluit me er bij aan.... hoewel jordy niet zo oud is als inzanka weet ik wat je bedoeld met erg gericht op jou / mij... en ruth is ook zo open als wat. kan ik ook zo bij weg gaan... Voor alle andere een dikke knuffel... jasmijn: voel je je al wat beter? Ik wist bij alle twee de keren ook wat het werd {allebei bij 20 wkn echo} en daarvoor had ik duidelijke gevoelens van jongen en meid.... en bij beide keren had ik het juist.... hier een rot dag gehad.... Ruth heeft alleen zitten krijsen en gillen.... jordy en ruth allebei maar drie kwartier geslapen, beiden hebben drie paar kleren aan gehad zulke diarree luiers.... Dus de wasmachine draait hier weer volop. Verder is de contactpersoon van vroeghulp hier geweest, afspraak word verzet omdat ruth de 19de feb word geopereerd. Mijn wv van het cb {waar ik heel goed mee overweg kan} heeft ook gebeld wou ook weten hoe t was en was benieuwd naar t vroeghulp traject. ze had inmiddels aanvraag voor informatie binnen en dat zou ze opsturen.... Ook krijg ik andere afspraak voor het cb want dit zou de 20ste zijn, maar ik vind het niet verstandig dat ze dan prikjes krijgt. Dus een hoop gebeurd terwijl ik t gevoel heb dat de touwtje me uit handen glijden en ik ze niet meer vast kan houden... Het is ontiegelijk druk in mijn hoofdje...... ga maar ff naar de dijk toe om uit te waaien en me kop leeg te maken.... morgen maar ff doen.... bah.... voel me ff zwaar bagger.... sorry.....
Otje het schijnt al sinds vanmorgen vroeg in d ebrand te staan,,,,,, vreemd dat je niets gehoord of geroken hebt... Lieve woorden Lianne dank je wel en ik vind het ook zo... Gnessy sterkte......
Gnessy, hoop morgen een betere dag voor je! Hier is de diaree ook begonnen, Izanka en ik hebben er allebij last van, ik voel me met het uur beroerder worden. Ga maar op tijd naar mijn bed. Heftig trouwens een brand die al een dag duurd...
ik las op internet dat ze het onder controle hadden en met nablussen een stelling wilde omhalen en toen het weer oplaaide en toen dus oversloeg hoorde net dat er ook een blushelicopter is ingezet... Sterkte met de diaree.....ik heb gemerkt dat diaree remmers hier niet voor helpen... maar beschuit en bescuit en bananen stoppen ook.....
Lianne: Oei balen zeg van de diaree. Veel beterschap voor jullie! En ik ben het met je eens hoor wat je schrijft over dit forum. Ik deel echt zoveel met jullie allemaal en we leven altijd met elkaar mee als iemand iets meemaakt, positief en negatief. En dat terwijl ik jullie 1, 2 of 3 x heb gezien. Grappig toch. Nooit geweten ook dat een forum zooooooo verslavend kon zijn Die foto in je avatar van Dimphy is erg leuk! Wat lijkt ze daar al groot zeg! Gnessy: Meid, wat krijg jij allemaal veel op je bordje zeg. Ik heb met je te doen. Sterkte! Janette: Over die brand, ik keek net even naar een uitzending van stadsomroep Venlo en daar was het een en ander te zien en uitleg erover idd. Ik heb echt helemaal niets gezien of gemerkt. Ben vanochtend wel buiten geweest maar niets gezien terwijl die rookpluim erg ver te zien moet zijn geweest. Maar ja... misschien omdat het al bewolkt was? De brand was gisteren om 17 uur begonnen. Of het nu nog brand weet ik eigenlijk niet...? Noura: Ik ga zondag wel SBS kijken. En de rest? Jullie ook? Ik ben wel benieuwd wie er nu achter zit. Ik denk zelf toch die Joran hoor. Hij had al gelogen over vanalles en nog wat... dat deugt toch al niet? Maar ja... het blijft dus spannend tot zondagavond... Ik kreeg net een mailtje van mijn moeder dat ze maandag op de kids kan passen. Kunnen Steef en ik er even met ons 2tjes uit. Heb er echt zin in. Ik heb vanmorgen nog een sollicitatiebrief de deur uit gedaan. In een buurtkrantje zag ik een advertentie waarin ze vroegen naar een administratief medewerkster bij een Buro voor budgetbemiddeling. Leek me erg leuk. Ik blijf hoop houden dat er toch een keer een leuke baan voor mij bij zit. Ik ben zoooo boos op het CWI. Ik heb een tijdje terug een gesprek gehad met mijn contactpersoon daar en hij vond het een goed idee om me een competentietest te laten doen (soort beroepskeuze en interesse test). Nu hoorde ik daar een hele tijd niets van dus ik een keer bellen. Was er iets mis gegaan. Nu zou hij me opnieuw aanmelden en vorige week kreeg ik per brief een uitnodiging voor een gesprek over die test en dat zou plaatsvinden op donderdag 14-2. Nu komt me dat niet zo goed uit want mijn moeder is donderdagochtend altijd weg dus kan niet op Koen passen en donderdag is ook mijn zwemochtend. Dus ik denk: ik bel die vrouw van het CWI waar ik het gesprek mee heb om die afspraak te verzetten. Die probeer ik dus al vanaf maandag te bereiken Elke keer hoor ik: Ja sorry mevrouw, ze is niet bereikbaar maar we maken wel een terugbelafspraak. Vanmorgen hoorde ik dat voor de 4e keer en ben wel netjes gebleven maar heb wel duidelijk gemaakt dat ik deze bereikbaarheid dus echt nergens op vindt slaan. 4 x bellen en nog niemand te pakken. Die vrouw gaf me groot gelijk en zei zelfs: Je kan beter een klacht indienen. Nou, ze zou een mail voor me sturen naar de desbetreffende persoon en er bij zetten dat dit al de 4e keer was deze week dat ik er voor gebeld heb. Nou je raad het al. Vandaag heeft er wederom niemand gebeld. BELACHELIJK gewoon. Ik heb nu echt de neiging om niet meer te bellen en ook niet op die afspraak te verschijnen de 14de. Maar ja... zo netjes ben ik dan wel weer. Ik bel nog wel 10 x als het nodig is om die afspraak te verzetten. Maar als die desbetreffende persoon me belt ga ik er wel zeker iets van zeggen! Dit kan toch echt niet? Sorry beetje lang verhaal geworden maar zoals jullie misschien gemerkt hebben zit het me nogal hoog. Groetjes Otje
@Eve: Zo, Fynn aan het uitslapen, was hij wel gewoon fit? @Lola: HOe is het vandaag met Jasmijn? @Bianca: Wat fijn dat je bloeddruk goed was! Ik ben heeeeel benieuwd of jij al bevallen bent als wij terugkomen van vakantie! @Vales: Da's niet fijn als je ineens 350 euro moet terugbetalen @Noura; Fijn dat de vk je nog een keer alles uit heeft gelegd en heeft gezegd dat de bloedingen geen kwaad kunnen. Ben je nu zelf ook helemaal gerustgesteld? @Otje: Wij zijn vorig jaar voor het eerst in jaren thuis geweest met carnaval en ik vond het vreselijk. Mijn idee is echt dat je brabant en limburg moet ontvluchten als je niet van carnaval houdt @Lianne: leuk wat je schrijft over Izanka en Lianne, dat ze zo verschillend zijn en dat je daardoor op een andere manier van ze houdt. En lekker genieten van jullie vrolijke meisje! @Otje: Ik kan je voorstellen dat je kwaad bent op dat CWI. Van klantgericht werken hebben ze daar nog nooit gehoord. Joepieeeee....mijn laatste werkdag voor de vakantie zit er op! Dus de vakantie kan beginnen. Jammer alleen dat Demi toch echt wel heel veel waterpokken heeft. Ze heeft er ook best last van. Vanavond het havermout badje hielp wel goed en de calendulan emulsie ook volgens mij. Kan iemand mij vertellen of ik die calendulan emulsie ook op de blaasjes kan smeren die nog niet zijn ingedroogd? Ze had vanavond ook koorts. Hopelijk zakt die snel, want anders gaan we niet zo'n eind met de auto rijden. Ik kom morgen nog wel ff spieken hier. We vertrekken zaterdagochtend als het allemaal goed gaat.
duckie beterschap met je meisje. hier even verder een ego bericht. arno belde mij onder het eten op dat hij zich totaal niet goed voelde en ssteds weer duizelig was en durfde niet een uur te gaan rijden. Ikl mijn schoonouders gebeld en maar dat duurd ook bijna 45 minuten voor die hier waren en toen nog een uur naar arno gereden met mijn schoonpa en schoon ma bleef bij kailynn. en mijn schoonpa is met arno zijn auto terug gereden. Het gaat ne wel weer maar het is niet goed, 2 weken terug is hij er mee naar de huisarts geweest en volgens hem waren zijn buizen van eustagus vol en moest 14 sprayen met neus spray nou dat heeft hij nu 14 dagen trouw gedaan maar dus niks verbetered. vorige week is hij ook heel de week thuis geweest. pffff, mijn vriendin maar gebeld of ze voor me wil werken, dat doet ze nu moet ik volgende week donderdag op vrijdag een voor terug werken. morgen naar de dokter.
Ach, Cynthia, wat zul je bezorgd geweest zijn. Ik ben benieuwd wat de huisarts jullie morgen kan vertellen. Hou Arno maar goed in de gaten en zorg dat hij niet teveel hooi op z'n vork neemt.
Dat is ook helemaal mijn idee hoor! Dit jaar even geen centjes voor een extra vakantie met carnaval maar daarom gaan we gewoon 1 x zwemmen en maandag naar Utrecht. Heerlijk. Want hier in Blerick is ook gewoon alles gesloten (behalve de kroegen natuurlijk) Ik ga echt voor je duimen [-o< dat de koorts morgen over is! Cynthia: Oei, dat klinkt niet goed zeg van Arno. Veel sterkte! Groetjes Otje
demi snel weer opknappen hoor! Want je moet lekker op vakantie gaan! jasmijn: Hoe is het nu met jouw? Cynthia: Heel veel sterkte met arno.. Hopelijk kunnen ze wat vinden en behandelen! Ben blij voor je dat hij tenminste nog belt..... Die vent van mij is een stuk eigenwijzer... otje: tja het cwi.... volgens mij kun je daar gewoon een bom op gooien en niemand mist ze.... Hier bellen ze ook niet terug als je dat vraagt! vales: rekeningen ook altijd.... bah.... noura: Fijn dat je je ukkie weer hebt gezien.... En fijn dat je vk alles heeft uitgelegt en dat je nu weet waar je bloedingen vandaan komen..... Hoe voel je je verder? Leuk een bekende tegen komen bij de vk.... eve: En is fynn ziek geworden of?
Gnessy: Omdat in Limburg heeeeeeeeel veel mensen carnaval vieren zijn denk ik veel bedrijven dicht en de werknemers ook. Maar vakantie "krijgen" denk ik niet hoor. Ze moeten er wel verlof voor opnemen. Mijn man werkt in Eindhoven en die heeft maandag en dinsdag vrij gevraagd want officieel moest hij gewoon werken.
Zei ik gister nog dat ik nergens last van had? Dat ik ook geen symptomen had van ongi... Nou de h e l is losgebroken inmiddels. Gisteravond had ik het hartstikke koud {heb zelfs een t-shirt en sokken aangedaan in bed} en lag nog te rillen... Na lang liggen woelen toch uiteindelijk in slaap gevallen.... vanmorgen pas om 8 uur me bed uit ik loop richting jordy maar dat is de douche maar geworden.... Had voor ckerheid wat voorgedaan, maar t liep compleet langs me benen.... bah...... Waarom kan t niet gewoon normaal komen ipv zoveel in ene keer? Maar goed, duidelijk dus niet zwanger... en voel me nu echt ff niet fit.. Maar we gaan door. straks er ff vlug uit en dan vlug terug naar huis. Sorry voor t beetje onsmakelijke verhaal....
oke... hoe is t met die brand bij jullie dan? hier leeft carneval helemaal niet zo... Ja 2 dgn en verder niet.....
Gnessy: Oei das balen zeg als je zo erg ongi bent. Ik had dat ook heel erg de eerste paar maanden na de bevalling van Koen. Echt niet te stoppen Maar toen ik aan de pil ging (en nu inmiddels spiraaltje) is mijn maandelijke "bloeding" te verwaarlozen, zo weinig. Hier is het echt 4 dagen carnaval. Van zaterdag tot en met dinsdag. Volgens mij is de brand inmiddels geblust met die blushelikopters. Hoe is het weer bij jullie trouwens? Hier heeft het gisteravond en vannacht nog heel hard gewaait en geregend en nu is het droog en waait een beetje Gelukkig maar. Hebben de kids zometeen toch nog een droge optocht (als het zo blijft...) Groetjes Otje
@Bianca: Jakkes, migraine... Op de een op andere manier lijkt mij dat één van de ergste (niet levensbegreigende) ziektes die je kunt hebben! Oooo, ik lees nu dat bij jullie langzaam echt spannend gaat worden... @Eve: Niet alle trema's zijn vervallen, alleen de trema's in een woord dat uit twee woorden (of uit een woord en voorvoegsel) bestaat, zoals zee-egel en na-apen. Maar efficiënt schrijf je - helaas voor jou - nog steeds met een trema... @Noura: Fijn dat ze jou hebben kunnen vertellen waar de bloedingen vandaan komen. Dat geeft toch een stuk geruststelling, al hoop ik evengoed voor je dat ze tijdens de rest van je zwangerschap wegblijven... @Otje: Roy en ik zijn echte carnavals-haters ! Meestal vluchten wij naar een plek waar geen carnaval wordt gevierd. Toen Jasmijn er nog niet was, maakten we meestal een stedentrip. Vorig jaar was Jasmijn nog zó klein, dat we thuis zijn gebleven. Maar aangezien we in een nieuwbouwwijk wonen, krijgen we er niet veel van mee gelukkig... @Gnessy: Wat vervelend dat je je (weer) niet lekker voelt. Ik vind dat jij veel voor je kiezen krijgt! Dikke knuffel van mij... @Slingding: Jeetje, wat vervelend voor Arno (en ook voor jou, want daar gáát je weekend weer...) Ik hoop dat hij nu eens helemaal opknapt, want hij is lange tijd niet echt fit geweest... @Duckie: Fijne vakantie! Enne... Je mag de Calendulan Emulsie níet op kapotte huid gebruiken, dus als de blaasjes dicht zijn mag het wel... @Lianne: Ook inmiddels een beetje opgeknapt? Nou, niks gezellige vergadering gehad gisteren ! Ik stond 's morgens al misselijk op en de hele dag heb ik op mijn stoel zitten draaien, omdat ik niet wist of mijn ontbijt bleef zitten of eruit wilde. Ook had ik voor vertrek twee keer flink diarree gehad. Ik dacht eerst nog aan zwangerschapsmisselijkheid, maar toen ik 's middags ook nog koorts kreeg, ben ik naar huis gegaan en ik bed gekropen. Daar ben ik om 8.30 uur vanmorgen pas weer uit gekomen en nu gaat het een stuk beter gelukkig. Ik heb net een kommetje Special K op en dat smaakte best goed... En dan vertellen ze ook nog dat ze in september met het hele bedrijf drie dagen naar Dublin willen gaan. Drie keer raden wie dan iets anders aan zijn hoofd heeft... Met Jasmijn ging het gisteren de hele dag goed, zelfs de diarree viel mee. Het ging zó goed dat Roy besloot haar 's avonds gewoon warm eten te geven. Maar helaas kwam dat er een uurtje later toen ze in bed lag eruit. Vandaag gaat ze dus maar op een melk, soepstengel en brood-dieet... Ze slaapt nu nog, maar ik rook eerder al een poeplucht op haar kamertje, maar ik wilde haar niet wakker maken. Ik bereid me dus maar voor op een vieze boel...
Lola: Oei, ziek (geweest)? He, das balen zeg. Beterschap gewenst! Heb je je voor vandaag ziek gemeld of was je vrij? Enne... ja kan me voorstellen dat jij in september niet naar Dublin gaat. Stond je niet te popelen?
Duckie: een hele fijne vakantie! over de carnaval, sommige scholen hebben nu een week vakantie en niet is de week van 18 februari. in zeeuws-vlaanderen is het nu vakantie. arno heeft een redelijk goede nacht gehad en moet om 10.30 naar de dokter. kailynn sliep op een paar waak momenten ook goed en ik wonderwel ook want ik was bang een hele nacht wakker te liggen omdat ik natuurlijk gisteren van 8.30 tot 16.30 al had geslapen maar vannacht van 0.30 tot 7.30 uur. Gnessy: sterkte met je ongi. lola; beterschap!
lola en jasmijn beterschap.... Dit was niet eerste keer dat t zo erg is.... Vanmiddag de h.a. maar bellen tijdens telefonisch spreekuur..... Ff overleggen.... Want dit is niet grappig meer.... Kost me zo een vermogen aan mndverband...... bluhhhh..... ik ga ff spullen bij elkaar zoeken en dan zo ff snel boodschappen halen... voel t nu ff niet zo erg..... tot vanmiddag meiden...... sterkte voor iedereen die het nodig heeft....