gnessy sterkte ermee, en goed dat je de ha gaat bellen lola jammer van dublin, maar tegen de baby kan geen dublin tegenop! beterschap! lianne jij ook beterschap! hoorde dat maysa`s vriendinnetje ook buikgriep had, hoop dat ze maysa niet heeft aangestoken... alle meiden met carnaval, veel plezier cynthia sterkte met arno duckie fijne vakantie otje dat klinkt altijd eng brand zo dicht in de buurt wat betrefd de uitleg die ik heb gehad dat is zeker prettig, ik heb nu ook antwoord op mijn vragen. en natuurlijk moet ik het wel in de gaten houden. en als de zwangerschap vorderd dan is het wel te hopen dat het minder word want tot nu toe is het nog dagelijks, en de bloedingen kunnen irritatie opwekken bij de bm mond en dat kan tot vroegtijdige weeen leidden. maar dat is nog een eind weg, en daar ga ik ook maar niet van uit. gewoon oppassen met tillen e.d. ik moet nu proberen mijn angsten los te laten, en te gaan genieten, want dat heb ik steeds naar de achtergrond gedrukt en dat is moeilijk los te laten. maar heb een beetje het gevoel dat het langzaam gaat komen. wou nog even zeggen dat ik het met lianne eens ben, ik ben ook heel blij met jullie als vriendinnen! en had ook niet zoiets verwacht, maar ik vind het ook een heel bijzondere vriendschap want je kan hier altijd terecht knuffel voor iedereen!
Nou, ik heb te vroeg gejuichd hoor... Nadat ik Jasmijn uit bed had gehaald, in bad had gedaan (luier had gelekt) en te eten had gegeven, werd ik zelf weer behoorlijk misselijk. Ik was dus blij dat Jasmijn om 10.30 uur weer moe werd. Het grootste probleem is eigenlijk niet eens de misselijkheid zelf, maar het onhebbelijke feit dat ik totaal géén aanraking kan verdragen als ik misselijk ben. Dus ook niet van Jasmijn en dat vind ik natuurlijk héél erg... Ik heb zojuist de huisarts gebeld en gevraagd om zetpilletjes. Stel je voor dat het tóch van de zwangerschap is, dan zou ik het heel erg vinden om Jasmijn qua aandacht en aanraking te kort te doen! De dokter zal me zo wel terug bellen... @Otje: Nu de reis naar Lissabon afgelopen september zo ontzettend was meegevallen, vind ik het wel jammer om Dublin te moeten missen. De reis vóór Lissabon - de Ardennen - heb ik ook al moeten missen, omdat ik toen hoogzwanger was. Lekker goedkoop ben ik voor mijn baas... @Slingding: Fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad!
moeilijk lola, het is natuurlijk wel zo dat buikgriep erg heerst. maar ja, misselijk en moe hoort ook bij zwanger zijn. en dan kunnen die eerste 12 weken erg lang duren. je zal er toch doorheen moeten, veel sterkte! hier ook even een vlaag van vermoeidheid, ga zo nog maar even terug op de bank liggen. en bedenken wat te eten vanavond. iemand suggesties? groetjes
Ik vind mezelf eerlijk gezegd ook best wel een aanstelster hoor... Er zijn zoveel zwangeren die misselijk zijn en die piepen ook niet meteen. Maar ik heb op dat gebied een hele rare afwijking. Ik moet ook altijd wég als ik misselijk ben, naar buiten. Binnen houd ik het écht niet uit, terwijl een 'normaal mens' het liefst in bed kruipt. Ik kom dan ook pas terug als het gezakt is. Zo heb ik eens tijdens een verblijf in Disneyland Parijs twee nachten buiten rondjes gelopen, omdat ik zo misselijk was en ik op de hotelkamer niet wist waar ik het zoeken moest. Ik wilde dat ik wat van mijn moeder weg had: die geeft vrij makkelijk over (zonder een vinger in haar keel te steken overigens...) en is daarna opgelucht... Maar de dokter belde me zojuist terug en er ligt een recept klaar bij de apotheek. Maar misschien is het inderdaad 'slechts' buikgriep. Ik heb ook - lichte - koorts en wat diarree en dat vind ik eigenlijk niet bij zwangerschapsmisselijkheid passen... Maar genoeg gezeurd... ik hoor dat Jasmijn wakker wordt!
hier eten we verse spinazie met aardappels en speklapje.... hier nog wel steeds nog zo mega ongi. kreeg vervanging van de h.a. aan de lijn. ben er niks mee opgeschoten.. Ga maandag ff afspraak maken... Kreeg alleen te horen dat t veel verschillende dingen kon betekenen... en jemig wat een stolsels.... maar ja... hopelijk is t snel over..... Gelukkig gaat me ventje er weinig van merken, want die is vanaaf laat thuis van werken en moet morgen ochtend ook werken. Hopelijk is t morgenmiddag wel beter als ik met jor naar carnaval ga..
koorts en diaree? lola jij hebt buikgriep, uitzieken maar! beterschap! mmm spinazie is wel lekker, maar speklapjes eten wij niet. ik luste ze vroeger ook niet. wat ik soms wel gek vind is dat ik vroeger veel niet luste en nu dus wel. behalve bietjes... brrrrrrrrr oei klinkt naar die ongi, je kan altijd nog een slagerspak aandoen, voor het geval je doorlekt sorry.....
haha tja.... gewoon vaak naar wc toe lopen.... maru, ipv speklapje kun je ook gehakt of zo eten? of mogen jullie t niet vanwege jullie geloof?
Duckie, een hele fijne vakantie gewenst, geniet ervan! Lola, balen die misselijkheid, hoop dat de pilletjes aanslaan. Gnessy, je was toch overtijd? Nu die ernstige bloeding...misschien wel een miskraam Noura, ga nu maar lekker genieten van je zwangerschap, voor je het weet ben je op de helft! Dimphy is ook niet lekker, wil niet slapen ligt veel te jammeren. Ik ben ook niet fit, buikpijn, misselijk (niet zo erg als lola), diaree.
ik was idd een week overtijd..... Ga afspraak maken voor maandag.. ik heb zelf {gelukkig} nog nooit een miskraam gehad en weet dus ook niet hoe dit voelt... Weet alleen dat ik me zo slap als een vaatdoek voel, en blijf lopen..... {naar de wc....} Hoop dat de h.a. mij meer kan vertellen maandag.....
ja dat is zo lianne, maar het is nog moeilijk om de angst los te laten en de blijdschap toe te laten. maar op 17 maart heb ik al de 20 weken echo. kan je het je voorstellen hoop dat jullie snel opknappen, brr het heerst gnessy hier vanavond ook spinazie, maar ik heb geen zin om nog naar buiten te gaan, dus de kinderen kozen voor vissticks.... nou ja, wellekker makkelijk. gehaktballen waren er ook lekker bij geweest. en ja wij eten geen varkensvlees. maar genoeg alternatieven hoor
Hier wel betaald vrij met carnaval. Het gemeentehuis is namelijk maandag de hele dag en dinsdagmiddag gesloten. Aangezien ik werk op ma/di en donderdag hoef ik dus maar anderhalve dag in te leveren voor een weekje vakantie. @Lola: Goh, luxe uitstapjes hebben jullie zeg. Maar in september heb jij inderdaad vast iets heel anders aan je hoofd Veel beterschap, het klinkt als buikgriep en niet als zwangerschapsmisselijkheid. @Cynthia: hier hebben eigenlijk alle scholen de voorjaarsvakantie ook verschoven naar de carnavalsweek. Hoe was de afspraak van Arno bij de dokter? @Noura: Ik hoop echt dat het je lukt om een beetje te gaan genieten van je zwangerschap. Ik weet helaas zelf hoe vervelend het is als dat niet echt lukt. @Gnessy: He jakkes, dat klinkt heel vervelend allemaal. Had je het de vorige keren ook zo heftig, omdat je schrijft dat dit niet de eerste keer is? Het grootste deel van de waterpokken is nu echt aan het indrogen, dus nu maar hopen dat er niet nog nieuwe bij komen, want iedere ochtend staan er weer nieuwe. Wel sneu, want zelfs haar ogen, mond en schaamlipjes staan onder. De VSM en het havermoutbadje lijken wel goed te werken en de koorts is volgens mij ook wel over. Kortom........wij gaan lekker op vakantie morgen! De spullen zijn al grotendeels gepakt, dus we zijn er klaar voor. Het is alleen ongelofelijk hoeveel spullen er mee gaan . We lenen de auto van mijn ouders en dat is zo'n grote 4WD maar volgens mij komen we nog plaats te kort. We willen de achterbank graag zo veel mogelijk vrijhouden zodat we Demi af en toe gezelschap kunnen houden op de achterbank. Maar of dat gaat lukken?
he duckie gelukkig kan de reis door gaan! misschien een tip bij het aankleden van demi om kleding aan te doen die goed absorberen dit omdat het in een autostoeltje zitten snel broeierig (en dus jeuk ) kan veroorzaken. Veel plezier en geniet ervan! lola en lianne : beterschap! arno is bij de dokter geweest, we hebben wel 30 minuten binnen gezeten. dinsdag moet hij naar de kno arts en vanmiddag zijn we bloed wezen prikken. waarschijnlijk zitten zijn holtes gewoon helemaal vol met rommel. dus even afwachten dinsdag, mijn schoonouders komen dan op kailynn passen. Arno heeft alles geregeld voor zijn werk en zijn bedrijf, vanavond dirigeerd iemand anders het concert en speelt er iemand ander de stukken mee! en morgen moest hij op geluidsklus en dat is ook geregeld. Ook is er vervanging op de muziekschool geregeld zodat de leerlingen niet te veel missen. dus rust voor het mannetje! ik ga gauw koken.
Slingding, schrikken zeg van Arno, gelukkig kan hij nu even iets rustiger aan doen. Sterkte voor jullie. Hier ook spinazie oop met runderlapje. Kinderen vonden het heerlijk.
het is wel vaker heftig geweest, maar zo erg? Nee is eerste keer dat het zo heftig was. vorige keer was t 1x veel bloed verlies, nu al de ganse dag..... drom dat ik t ook ni vertrouw... heb er nu ook stolsels bij die ik vorige keer niet had...
Hopelijk komen jullie snel te weten wat arno mankeert cynthia..... Want dit is zo ook niks. Blij dat er wel vervanging is voor zijn dingen... Waaide het bij jullie vandaag ook zo hard? heb net maar weer gedoucht....{bluhhhhhh.......} Eg zei dat als t morgen nog zo hevig is dat hij de h.a.post gaat bellen.... Zit nu in pyama en ga zo nog ff op de bank hangen... en dan me bedje in..... Voel me ook wat licht in me koppie... tot snel meiden.....
@Gnessy: Beterschap. @Slingding: Goeie tip, had ik zelf ook al zitten bedenken. Ik heb een lekker makkelijk zittend katoenen setje voor haar klaarliggen voor morgenvroeg. Sterkte met Arno en succes dinsdag! @Bianca: Ik ben heeeeeel benieuwd of jouw voorgevoel van 8-2 blijkt te kloppen. In dat geval is Gijs er als ik terug kom van vakantie! Tot volgende week allemaal!
Ben ik weer Fynn heeft vanmorgen weer uitgeslapen tot 7.45 en op het kdv nog es 3 uur geslapen Gelukkig is hij niet ziek dus waar dat slapen dan ineens vandaan komt vraag ik me echt af.... @Saar: Weet eerlijk gezegd niet tot wanneer je kunt laten inenten voor het Rota-virus. Maar dat zal hier dan wel hetzelfde zijn, neem ik aan. Ben benieuwd naar het tennis-filmpje van Liene @Bianca: Super dat de gyn met je mee denkt! Hoop echt dat ze volgende week gaan inleiden. Nog maar eventjes volhouden dus! @Noura: Fijn dat de vk je weer heeft kunnen geruststellen en dat de echo goed was. Ik hoop echt dat het je lukt om zelf nu ook wat meer te ontspannen en je minder zorgen te maken. @Lianne: Bij Fynn had ik heel snel het gevoel dat het een jongen zou worden. Keek ook alleen naar jongenskleren en spulletjes. Zou echt verbaasd (en mss zelfs een tikkeltje teleurgesteld ) zijn geweest als bij de 20-weken echo zou blijken dat het een meisje was (terwijl ik vroeger juist graag een meisje wilde). Zoals jij Dimphy omschrijft is Fynn ook. Heb natuurlijk geen vergelijk maar moet zeggen dat ik ook erg blij ben dat hij zo is En wat een lieve woorden van je! Ik voel het precies zo. En beterschap! @Otje: Pfff, er is ook altijd wat met het CWI zeg :x Lekker motiverend hoor, maar niet heus. Hoop echt dat je snel van dat gedoe af bent en een leuke baan vindt! @Cynthia: Het zit Arno weer niet mee zeg. Beterschap voor hem! @Gnessy: Klink niet lekker Kan me voorstellen dat je zo slap als een vaatdoek bent. Je zal wel een beetje bloedarmoede hebben. Hoop dat de ha een oorzaak kan vinden. @Lola: O jee, nu zij Jasmijn en jij dus alletwee ziek. Snik! Ook voor jullie hoop ik dat het heel snel weer over is. Wist overigens niet dat er zetpillen bestaan tegen misselijkheid. Hoe heten die? Niet dat ik ze nodig zal hebben hoor want ik geef gelukkig makkelijk over. Enne...mochten ze al voor jou geboekt hebben naar Dublin dan wil ik wel je stand-in spelen @Duckie: Wat een opluchting dat het met Demi zo goed gaat dat jullie morgen gewoon op vakantie kunnen Ben echt blij voor jullie. En tja, een vakantie lijkt tegenwoordig meer op een verhuizing Hoop dat je dit nog leest want ik wens je een supergave wintersport! Met heel veel sneeuw, zon en gluhwein Maar niet te bruin terugkomen hoor! Enne...mocht je langs St. Johann rijden blaas er dan even een kus heen want daar woont nml een heel leuke Oostenrijker genaamd Winfried Wat een hoop zieken weer Beterschap voor allemaal en een knuffel van Fynn en mij! Het Joran-gebeuren interesseert me eerlijk gezegd niet. En bovendien heb ik een Peter R. de Vries allergie. Ik ga dus zeker niet kijken. Maar wens iedereen veel kijkplezier! Gek genoeg vind ik carnaval wel leuk. Vind het jammer dat het hier niet wordt gevierd. Wil iemand van jullie volgend jaar in deze tijd mss een house swap doen? Even nog een vraagje. Volgende week zaterdagavond heb ik eigenlijk een verjaardag. Maar Fynn slaapt slecht bij iemand anders en als hij later op de avond weer mee moet in de auto is hij weer klaarwakker en duurt het thuis een tijd voordat hij weer slaapt. Kortom: ik vind het niks en ga liever niet. Vinden jullie dat raar? And last but not least: Fynn heeft gisteravond z'n eerste losse stapjes gezet! Vanavond deed hij het weer een paar keer. Het zijn er welgeteld 2 maar het begin is er
go Fynn go =D> Teun gaat ook steeds meer op handen en voeten staan.... eve kan je niet overdga naar die verjaardag? of mss oppas thuis regelen? en ja je kan natuurlijk altijd afbellen en een leuke kaart zenden...denk dat ze het wel begrijpen...soms wil een kleintje niet ergens anders slapen....hebben wij soms ook bij Teun bij de opa's en oma's en daar ligt hij toch vaak in bed ook savonds en dan blijven we eten en wil hij niet slapen..... en wta betreft het slapen Teun was van de week 2 ochtende om 6 uur wajkker waar dat vandaan kwam weten we niet...normaal is meneer nog duf om half 8 maar nu klaar wakker.... hoe is het met de winkel al wat meer gehoord van je baan?