December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    hihi, ik ga jullie missen van de week, ik dacht, nog even snel kijken voor ik m'n pc uitzet.

@Eve: Ik vind het niet raar dat je de verjaardag liever afzegt, maar ik denk wel dat je er voor moet waken dat je dan nooit meer 's avonds weg gaat. Misschien toch iemand vragen om op te passen? Of gaat dat niet?
    Maar als je er geen goed gevoel bij hebt moet je het niet doen hoor. Wij doen het trouwens wel regelmatig.
    Ik vrees dat we te ver van St Johan zitten om de kus naar Winfried te blazen.
    En wij gaan volgend jaar met carnaval weer skien, dus als je ons huis wilt lenen ;) .
    En wat goed van Fynn (zowel het uitslapen als het zetten van de twee stapjes)!

2. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Duckie, geniet van jullie welverdiende vakantie! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier!

3. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Dank je.

Bianca.....je bent vandaag precies 37 weken! Vanaf nu mag je echt gaan bevallen.....!

4. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Idd Duckie, wie weet is ons klein Gijsje er wel als jullie terug zijn....ik hoop het ;) .

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Janette: Normaalgezien passen m'n ouders op Fynn maar aangezien het een verjaardag is van familie gaan zij er ook naartoe ('s middags kan niet want hun kinderen hebben allerlei sporten etc :( ). Vind het eerlijk gezegd niet erg om thuis te blijven hoor. Ben niet zo'n verjaardagstype (m'n eigen verjaardag vier ik ook zelden). Enne...wel lief van Teun dat hij even van ritme wilde veranderen met Fynn ;) M'n baas zegt dat hij met een oplossing bezig is. Het is dus nog ff afwachten of dat wat wordt.

@Duckie: Ha, gelukkig ben je er nog even :D Ik ga jou ook missen! En 's avonds weg ga ik nog wel hoor. Bij m'n ouders slaapt Fynn nml prima. Morgenavond ga ik uit eten met 2 vrienden. En volgende maand weer een etentje met ex-collega's. En ach, als Fynn wat ouder is kunnen we weer gewoon langs alle verjaardagen.

@Binaca: Zie nu ook dat je precies 37 weken bent! Ziet er mooi uit op je banner. Hoe voel je je vandaag?

6. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Duckie: veel plezier!

Eve: fynn goed zo jongen! ga zo door!

Bianca: hoe is het met je?
    je belt me wel af he als je gaat bevallen woensdag!

Eve: tuurlijk kan je die verjaardag afbellen, maar je moet wel oppassen dat je niet in een iselement terecht komt, en dat je niet gaat krijgen van eve bellen we niet meer want die wil/kan 's avonds toch nooit..
    (Ik vind jou top hoor!)
    En af en toe proberen, misschien slaapt hij nu wel goed of gaat het wel beter.
    Succes met je keuze!

7. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    :whistle: GOED GEDAAN FYNN \:D/ =D>

Heb verder nog niks bijgelezen...wilde net beginnen, maar Michel wilt ook graag even laptoppen, dus ga ik 'm nu afstaan :( . Ach, morgen weer een dag. Verder een beroerde dag achter de rug. Ben gistermiddag toch naar de fysio gefietst, maar dat had ik beter niet kunnen doen met die wind :( .
    Tot morgen.

8. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Noura: Ik kan me goed voorstellen dat je onzeker wordt van die bloedingen ook al probeer je natuurlijk ook te genieten. Bij Saf heb je dat toen ook gehad he? Is dat heel je zwangerschap toen door gegaan of is het gestopt op den duur? Sterkte hoor.

Lola: Hmmmm... zo te horen zijn jou klachten toch wel echt buikgriep en geen zwangerschapsklachten. Kruip lekker in bed en laat je maar lekker verzorgen door je man. Beterschap!

Lianne: Beterschap voor jou en Dimphy.

Gnessy: Kan me voorstellen dat je schrikt van zoveel bloedverlies. Als je het niet vertrouwd misschien toch maar even de huisartsenpost bellen.

Duckie: Gelukkig gaat het de goede kant uit met Demi. Ik weet niet of je dit nog leest maar ik wens jullie een hele fijne vakantie toe! Geniet ervan en tot over 1 weekje! En dan foto's showen he?

Slingding: Veel beterschap met Arno. Wel fijn dat er dit weekend allerlei vervanging is geregeld zodat hij kan uitrusten!

Eve: Ik kan me voorstellen dat je aan de ene kant thuis wil blijven als je van te voren weet dat Fynn dan weer moeilijk in slaap komt. Aan de andere kant is het ook wel lekker voor je om er even uit te zijn. Is het niet een optie om een vaste oppas te zoeken voor dit soort incidentele feestjes? Misschien studentes ofzo die een keer iets bij willen verdienen? Of vind je dat eng? Tis maar een idee natuurlijk.
    Fynn: :thumup: Goed hoor!

Ik ga de komende dagen nog wel lezen hoor en misschien ook reageren maar ben ook veel van huis. Morgenmiddag een verjaardag. Zondag gaan we met ons 4tjes zwemmen en maandag gaan Steef en ik naar Utrecht.

Dus... tot...?

Groetjes Otje

9. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Oja, ik vergeet nog iets te vertellen. Vanmiddag om 16 uur ging de telefoon. Iemand van het CWI! :p Het was niet degene waarvoor ik gebeld had maar blijkbaar een vervanger of zo. Hij vroeg waarom ik gebeld had. Ik dus uitgelegd van die afspraak en dat ik niet kon die dag. Zegt die man: oke dan regel ik dat je een brief krijgt met een nieuwe datum en tijd. Prima. Daarna heb ik wel gezegd dat ik het een beetje vreemd vond dat het 5 dagen moest duren voordat ik terug gebeld werd. Hij deed het een beetje af van: Ja druk en die mevrouw die ik moest hebben werkt parttime en tis al zo druk want bijna carnaval, bla bla bla bla. Ik vind het gewoon geen excuus hoor. Ik kan me best voorstellen dat het druk is en dat je misschien niet elke dag op je werk bent maar als ik 5 x bel in 1 week tijd moet je er op z'n minst toch een keer zijn? Ik heb nog gevraagd of ze afgelopen week vakantie heeft gehad maar dat was dus niet het geval. Bah ik heb er echt mijn buik vol van zeg.
    Wat zouden jullie doen? Ik zit er best over te denken om een klacht in te dienen over de bereikbaarheid van contactpersonen bij het CWI. Dit is niet de 1e keer dat ik voor iemand belde bij het CWI en dat ik eerst zelf 3-4 of 5 x moest bellen voordat ik uiteindelijk terug gebeld wordt. Vinden jullie het overdreven om een klacht in te dienen of wel terecht?

Groetjes Otje

10. @Lianne: Oei, jij ook al behoorlijk ziek? Onnodig te zeggen dat ik erg met je meeleef... Beterschap!
    Die pilletjes helpen niet bij buikgriep, alleen bij misselijkheid die veroorzaakt wordt door dingen die niets met ziekte te maken hebben, zoals narcose of hormonen (zwangerschapsmisselijkheid). Maar met de carnaval voor de deur leek het mij vanochtend beter om ze maar in huis te hebben. Je weet maar nooit, straks blijkt het Ʃn/Ʃn te zijn...

@Gnessy: Ja, ik kan me voorstellen dat je zo slap wordt als een vaatdoek bij zo'n heftige menstruatie. Kijk uit dat je geen bloedarmoede krijgt...

@Noura: Ik vind rundergehakt ook nog lekkerder dan gehakt met varkensvlees erin...

@Duckie: Fijn dat jullie vakantie gewoon door kan gaan. Toen Jasmijn geen koorts meer had bij de waterpokken zijn we ook overal met haar naar toe geweest. OkƩ, mensen kijken je kind wel wat raar aan, maar daar moet je je lekker niets van aantrekken...
    Veel plezier!

@Eve: Ik zal je tippen als er een vacature is voor iemand die van thuis uit wil werken... ;)
    Jasmijn zit de laatste tijd helemaal niet graag meer in de auto, maar toch proberen we ons daar niets van aan te trekken. Anders komen we nergens meer. Maar ik vind jouw gevoel niet raar hoor...

Ik voel een klein beetje beter, het probleem heeft zich verplaatst van mijn maag naar mijn darmen. Heb nu echt diarree als een baby, maar dat liever dan misselijk zijn. Ik heb de hele tijd honger, maar krijg tegelijkertijd niet veel naar binnen (lang leve degene die de Cracottes van LU heeft bedacht...) Jasmijn knapt goed op, is speels en vrolijk. Ze eet goed (voor de zekerheid hebben we ons aan het melk-soepstengels-brooddieet gehouden) en houdt ook alles binnen. Haar luiers worden langzaam weer brijig in plaats van waterig... :D

@Fynn: Goed gedaan jochie... :thumup:

@Otje: Ik vind dat je je ongenoegen over de gang bij het CWI best kunt uiten hoor. Weten ze meteen dat ze jou serieus moeten nemen...

Ik ga weer naar bed, na een uurtje beneden te zijn geweest verlang ik weer naar mijn bedje...

11. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Cynthia: Denk niet dat m'n familie me niet meer zal uitnodigen hoor ;) Vaak vieren ze het nml ook 's middags en dan is het uiteraard geen probleem. En met vrienden kan ik wel lekker weg want dan passen m'n ouders op. Dit is dus iets incidenteels. Vind het gewoon lastig dat de verjaardag om 19.30 begint en dat dat dus juist Fynn z'n bedtijd is. Maar ja, mss ga ik het wel gewoon proberen. En als het een 'drama' wordt gaan we gewoon weer naar huis.

@Bianca: Foei, niet meer met die storm op de fiets stappen hoor!

@Otje: Ik heb idd liever geen onbekende oppas in huis. En ach, over een tijdje zal Fynn wel wat langer wakker kunnen blijven 's avonds en dan kan ie gewoon mee. We zien wel. Weet niet of het helpt om een klacht in te dienen bij het CWI maar ik zou het wel doen omdat het jou dan oplucht!

@Lola: Krijgt Roy nog wel iets normaals te eten? ;) Of doet hij mee met jullie dieet?

12. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    eve: een goede instelling om het misschien toch te proberen,
    niet geschoten is altijd mis he!
    en idd je bent zo weer naar huis.
    Wij doen het ook altijd zo mocht het niet gaan of ze wil niet slapen gaan wij ook naar huis.
    over dat het een familie feest was heb ik over heen gelezen omdat we bijna tegelijk posten.

Een mooie dag vandaag!
    hier schijnt de zon heerlijk!
    ik dacht dat het but weer zou worden.

Lola: hoe ie het met je vandaag?

Lianne: beetje opgeknapt?

gnessy: ongi al minder?

Noura: heb je wat meer rust gevonden nu je wat meer duidelijkheden hebt?

binca: balen dat je weer een slechte dag had gisteren.

Mijn ouders komen vanmiddag en gaan we mossels eten mmm, kijken of kailynn ze lust.

ik ga me aankleden en met kailynn lopen, nu is het mooi weeer! kailynn heeft heel slecht geslapen, elke 45 minuten wakker geweest, of door de wind maar ze is ook niet in orde, denk tanden.

13. Goedemorgen allemaal,

Hier ben ik weer. Gisteren hadden we het wat druk gehad. Het eerste deel van mijn stage zit er nu op en nu ben ik 2 weken thuis om me volledig voor te bereiden op de 3 weken.

Deze avond gaan we met vrienden uit eten. De vrienden die na 6 jaar zwanger zijn, gaan nu dus mee. Kijk er naar uit.
    Ik doe mijn nieuwe zwarte kleed uit de solden aan.

Eerst nog typen, dan lekker douchen en in de namiddag weer typen en dan ontspannen.

Morgenmiddag gaan we Liene weer bij mijn ouders ophalen en mogen we met hen uit eten. Dus moet ik 2 dagen niet aan koken denken. En dan in de namiddag weer typen en 's avond ontspannen met ons gezinnetje.
    Ik zal eens denken wat we dan kunnen doen.

Mijn stage is erg goed beoordeeld. Op alle punten die de leerkracht moest beoordelen heb ik een 4 (uitstekend) en dat was het hoogste dat je kon krijgen.
    Als tip heeft ze gegeven dat ik moet durven. Dus dat ga ik nu wel doen tijdens de 3 weken stage, en dan komt het vast en zeker goed.

Eens lezen wat jullie gaan doen / hebben gedaan...

Bianca, wat goed dat je bloeddruk goed is! Wat komt het nu allemaal dichtbij seg. Pfff, precies dat je nog maar net zwanger bent... En het gekste is dat ik na jou al aan de beurt ben!
    Hopelijk komt je voorspelling uit en zijn jullie op 08/02/08 met zijn 4!

Gisteren zijn we niet samen in bad geweest, want Ben lag om 21.30u al te slapen in de zetel. ;)

Noura, wel lief van je vk dat ze je nog eens gerust stelt. En wat schattig hoe je het schrijft dat je prulletje in een hoekje lag. Zal toch wel even raar zijn geweest als ze het hartje met de optone niet vond. Maar toch alles goed! :whistle:

En inderdaad, probeer maar te genieten, want voor je't weet is deze zwangerschap ook weeral voorbij! 't Gaat toch zo snel...

Vales, hier is het ook zo met die rekeningen. Vorige maand hadden we nog een leuk bedrag over om op de spaarrekening te zetten, kwam de brief voor het tv-geld! Ook niet meer verwacht. #-o

Wie zijn Nathalee Holloway en Peter De Vries? :oops:

Lianne, ik denk dat het een jongetje is, maar dat dacht ik bij Liene ook, dus qua voorspellingskunst wil dat niks zeggen... :D

Ik vind het ook gek dat je vrienden kan maken via de pc, en dan nog wel buitenlandse vrienden... ;) Maar ja dus!

Gnessy, hopelijk heeft de wind je zorgen wat weg geblazen.

En bah, zo'n ongestelheid had ik ook altijd als ik gene pil slikte. Ik legde altijd al een groot badlaken naast het bed, want de moment dat ik recht stond, begon het al langs mijn benen te lopen. :oops:
    Een lekker bad hielp me dan altijd wel om me weer wat beter te voelen.

Otje, geniet er van maandag. En je hebt 100% gelijk hoor met je terugbelverhaal. Is echt niet netjes van ze, en dat mag je zeker en vast even zeggen.

Hopelijk wordt het wat met de sollicitatie. :thumup:

Duckie, je bent al wel weg nu... maar toch nog heel erg veel pleizer gewenst. Hopelijk heeft Demi niet te veel last van de windpokken! Amuseer jullie!

Cynthia, pfff wat een verhaal. En wat zal dat 1u en 45 minuten voor je bij Arno was lang geduurd hebben. Hopelijk heeft de dokter vandaag een duidelijk antwoord voor jullie en worden jullie nu allemaal eens helemaal beter.

Wat is Boboti?

Lola, ja, in Dublin ga jij in september niet zijn! :D Gelukkig was je ziekte maar van korte duur. Hopelijk volgt Jasmijn je voorbeeld en is ze er ook snel vanaf!
    Lees net dat je zelf je goede voorbeeld niet volgt... :( Hopelijk allebei snel weer op jullie pootjes! Veel beterschap!

Eve, wow Fynn! \:D/ :whistle: \:D/ Gewelig seg! Dus tegen dat wij komen, kunnen Liene en jij samen op het strand lopen (geen poging om Jasmijn aan de kant te zetten hoor! ;) )
    En ik zou ook niet gaan, jij weet het beste wat Fynn kan en niet graag doet.

Zo, ga weer verder typen. Ik werd net 'betrapt' door Ben. Ik ben nu normaal ook bezig met mijn school, maar mocht van mezelf even naar jullie komen kijken.
    Niet dat hij het erg vond hoor, maar ik schaamde me wel een beetje...
    :oops:

Groetjes,
    Saartje

14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    foei saar aan je werk!
    Een heel fijn weekend! en heerlijk 2 dagen niet koken.
    boboti is een gerecht van het merk knor (geloof surinaam) met boontje en appel en gehakt en dat met creme fresh in de oven en dat serveren met rijst.

15. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Heb even met Fynn overlegd ( ;) ) en we hebben besloten om niet naar de verjaardag te gaan. Fynn is echt een makkelijk kind wat je overal mee naartoe kunt nemen. Hij vindt alles leuk. Behalve ergens anders slapen (wel bij m'n ouders). En als we een dagje weggaan slaapt hij gelukkig wel makkelijk in de auto of in z'n wagen (zolang die niet stilstaan :D ). Vind het dus gewoon zielig om hem tijdens bedtijd mee te nemen en daar met een oververmoeid kind te zitten. Als het nou een belangrijk feest was geweest is het wat anders. Maar een gewone verjaardag kunnen we wel missen. Tjongejonge, wat een lang verhaal zeg.... :oops:

@Saar: Wat een goede punten voor je stage! Chapeau! :D Lijkt me echt leuk als Liene en Fynn samen een strandwandeling kunnen maken. Fynn deed vandaag al 4 stapjes. Dus als hij in dit tempo doorgaat moet het lukken ;)

Ik ga vanavond ook uit eten. Met 2 vrienden van me. Fynn slaapt bij oma & opa en dat betekent dus dat ik morgenochtend lekker kan blijven liggen. Moet helaas wel werken dus zal toch een keer m'n bed moeten uitkomen ;) Wel balen dat ik nu net vandaag hoofdpijn heb :( Maar ja, dat had ik kunnen weten want dat heb ik altijd 3 dagen voordat ik weer met de volgende pilstrip moet beginnen. Echt heel vervelend. Er helpen nml geen aspirines etc tegen. En als het tegenzit duurt die hoofdpijn dus echt 3 dagen. Toch maar es langs de ha voor evt een andere pil ofzo.

16. Goedemiddag allemaal!

Ik voel me al een stuk beter ten opzichte van gisteren en hopelijk blijft dat deze keer zo... [-o<

@Eve: Roy wil wel een optie op een weekendje Den Haag/Scheveningen... ;)
    Enne... wat zijn eten betreft: Als ik zelf ziek ben, ben ik niet echt zorgzaam naar mijn partner toe. Die moet dan maar voor zichzelf zorgen en zoals het een 'echte man' betaamt, heeft hij gisteren een pizza en eergisteren frietjes gegeten... :)
    Het lijkt me inderdaad de moeite waard om een andere pil te proberen! Misschien helpt het ook om de pil door te slikken en geen stopweek in te lassen...

@Saar: Wat fijn dat je stage zo goed is beoordeeld. Geeft toch moed voor het tweede deel...
    Nathalee is een Amerikaans meisje dat op Aruba is vermist al een hele poos. Een Nederlander - Joran van der Sloot - wordt ervan verdacht haar te hebben vermoord. Peter R. de Vries maakt misdaadprogramma's en presenteert deze ook zelf. Hij heeft al vaker voor verrassende wendingen in moordzaken gezorgd...

@Slingding: Boboti komt uit Zuid-Afrika, Roti is het Surinaamse gerecht van Knorr Wereldgerechten (ja, ook in Roermond zijn deze populair... ;) )
    Bij ons staat dit weekend Kofta (Grieks) op het menu...

17. Niet meer actief

Hoi allemaal....

voel me iets beter als gister... En mijn papas is zo lief om jordy vanmorgen en deel van de middag onder zijn hoede te nemen.. Dus kan lekker rustig aan doen....

Zo wel naar carnaval toe met de kids. Eg is nog niet thuis. Die moest vanmorgen werken, maar zijn collega was uitgegleden en die zijn duim stond wel heel vreemd op de hand. Dus die zit met izjn collega in het ziekenhuis. {Ik hoop dat ie alsnog op tijd is voor t carnaval van de kids.....}...

hier een paar foto's die ik wil delen emt jullie.....

Ruth d'r nieuwe schoentjes {ze wou op die andere niet lopen.... }

18. Niet meer actief

Mijn piraatje, met andere muts en een zwaard!

19. Niet meer actief

En zie hier Hara majesteit prinses RUTH.........

20. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ahh schattig die foto's gnessy!

lola: gelukkig ben je wat opgeknapt!
    heb je het shirt al binnen?
    sorry van het eten was het even kwijt.
    Door jullie bn ik die wereld gerechten gaan eten en arno moet maar mee eten.

Eve: ik wens jou heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel plezier vanavond en werkse morgen.
    Je mag fynn ook hier brengen als je toch nog graag op verjaardag wil ;)
    is voor jou een spiraaltje dan niks? hier krijg je continu een zeer klein (te verwaarlozen als met de orale pil) hormonen binnen en ze zittewn gelijk op de goede plek.
    Ik had altijd veel klachten rond de pil en mentruatie nu met spiraal gaat het perfect.

saar: mooie punten! kan je trots op zijn!
    (was ik vergeten te typen heb je alleen maar op je donder gegeven omdat je niet aan het goede werk bezig was)

Deel Deze Pagina