December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    leuk zo`n borduurwinkel. hadden wij hier vroeger ook, maar is al jaren weg. ik heb toenvoor de andere 2 kinderen ook zo`n geboorteschilderij gemaakt, met een babytje erop en dan de naam en geboortedatum.

safouane heeft last van de huidplooitjes in zijn nek. als hij spuugt loopt dat in zijn nekje, en die plooitjes worden dan snel rood. vooral nu die ook wat steviger word is dat moeilijk om bij te komen. en leuk vind die het ook niet.

2. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    :D wat is iedereen lekker creatief! Wij krijgen volgende maand de sleutel van het nieuwe huis, kan niet wachten tot ik weer met Jayden zn kamertje aan de slag kan :D

3. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik heb ook gelijk een mutsje besteld, goeie aktie! Ik heb ook de turquoise gekozen Eve, maar dan maat 2. Zijn muts 56 past ie nu ook nog, dus denk dat 62/68 wel goed is. In de zomer hoeft ie toch geen muts op? Mochten jullie je vervelen, dan kunnen jullie altijd nog op Dain stemmen voor de Nutricia fotowedstrijd via de volgende link

https://www.nutriciakindervoeding.nl/as ... vFoto=8508.

Wat zijn jullie allemaal creatief zeg, ik dus echt totaal niet. Ach ik heb andere kwaliteiten!

4. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik heb gestemt.

5. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
  6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nou hij slaapt alweer. en ik ga zo lekker eten. heb hutspot met hachee. nou ja niet de standaard hachee, maar wel lekker gestoofd vlees.

leuk setje om weer met het kamertje aan de slag te gaan!

7. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    heb net ook een mutje besteld
    een pimpel paarse en in princiepe maat 2 en toen zag ik iedereen maat 3 bestellen dus ik heb het nog maar gewijzigd
    ondertussen zit ik mijn dochter via de tv te bewonderen, er leuk om te zien hoe ze in slaap valt.

8. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    :cry: pffff... die van jou valt tenminste in slaap....

9. keizerin

Wessel slaapt ook alweer een paar uur.

10. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik heb ook gestemd

11. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Nou Jayden de hele dag nog niet, hij is 2x een half uurtje stil geweest......tijdens het drinken :rolleyes:

12. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Zooo, Koen is lekker buiten geweest met z'n opa en oma. Ik was van plan om veel in huis te doen maar voel me niet supergoed. Ik ben slap en veel duizelig. Zou dit te maken hebben met het vele bloedverlies van de laatste dagen? Morgen maar even de huisarts bellen. Die wilde ik toch nog bellen ivm het spiraaltje. Vandaag is hier nog alles dicht ivm carnaval...

Koen ligt nu in de box te lachen en te brabbelen naar zijn babygym van fisherprice. Echt leuk om te zien!

Ik ga zo Beef Shanghai maken, das van Knorr Wereldgerechten. Errug lekker! Het zijn noodles met gehaktballetjes. Mjummie. Krijg nu al honger.

Gr Otje

13. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Hier eentje die klaar wakker is, maar wel vrolijk

14. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Molly: Ik heb gestemd op Dain!

15. keizerin

@Otje dat zou inderdaad met het bloedverlies te maken kunnen hebben.
    Ik heb sinds 2 dagen ook opeens veel bloedverlies :(

16. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    :D hahahaha, als ik denk aan beef shanghai word ik al misselijk..... Dat had ik de dag gegeten voordat Jayden geboren werd.... en daar heb ik behoorlijk last van gehad! (en de toiletpot ook hahahaha ;) )

17. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    :) :) :)

18. Otje, dank je wel voor de link. Ik heb een wit mutsje in maatje 2 besteld!

Heerlijk gewandeld vanmiddag, daarna Jasmijn de fles gegeven en haar in bad gedaan. En daar kreeg mijn moeder de 'worst poepluier ever' voorgeschoteld! We waren er al bang voor, de geluiden die ze bij mijn moeder op schoot maakte voorspelden niet veel goeds... De luier heeft die poepsessie in ieder geval niet aan gekund, het was er aan alle kanten uitgelopen...

Daarna in bed gestopt, maar mevrouw begint zich al zachtjes te melden...

19. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    willen jullie als je zin en tijd hebben ook nog even op thijmen stemmen? Alvast heel erg bedankt natuurlijk, ik stem ook voor jullie als jullie dit willen hoor. http://www.babycentrum.com/bvdm/index.php

20. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    heb ook een mutsje besteld, maat 3 in bruin. Erg leuk. Jiri heeft ook al zo'n groot hoofd :)

@eve: heb vanmiddag de friso extra gekocht. Ga het zometeen maar eens proberen.

Heb vanmiddag 2 keer gewandeld het was zo'n mooi weer. En jiri slaapt dan tenminste. Hij wil de laatste paar dagen niet slapen overdag. Hij begint dan toch te huilen. Ik denk dat hij nu alweer in zijn 3e sprongetje zit. In de draagdoek slaapt hij dan wel weer en 's nachts slaapt hij in de wieg naast me en dat is ook geen probleem. Hij wil denk ik gewoon niet alleen zijn.

Heb trouwens vanmiddag een fietskar besteld via internet. http://www.kidcar.com/nl/bikebuggynl.html
    Donderdag wordt hij bezorgd. Omdat we dicht bij de stad wonen is het ideaal. Ook als ik hem straks naar het kinderdagverblijf moet brengen is het handig. Ik woon dichtbij mijn werk, maar als ik beiden te voet zou moeten afleggen, ben ik nog een half uur onderweg.

Deel Deze Pagina