December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cynthia, geen probleem hoor :D. Af en toe een (spreekwoordelijke) schop onder mijn kont mag wel.

Zo, kom nog wat foto's plaatsen. Ben is naar de voetbal, Liene slaapt en ik ben al helemaal klaar voor het uit eten gaan.
    Wanneer Liene wakker is, ga ik met haar Ben oppikken en dan zetten we haar bij mijn ouders af. Tot dan ga ik nog wat typen, maar sta al 2 dagen voor op mijn planning, dus mag het wel wat rustig aandoen nu.

Dus eerst foto's plaatsen!

2. Lola, fijn dat je je al beter voelt.

Gnessy, wat een schattige foto van Ruth.

Eve, wow, al overleggen met je zoon, hippe moeder ben jij! :D

3. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

zo ff kijken of ik kan reageren op jullie allemaal,

noura; fijn te horen dat alles goed is met de kleine, alles met jouw ook goed verder?
    enne ga denk peter r de vries ook kijken zondag

otje; hier geen carnaval viering
    balen dat het toch nog zulk weer was in ene. en al wat gehoord van je sollicitatie?

lianne; ik herken hetgeen jij verteld over forumvrienden ook hoor, had in eerste instantie gwoon zoiets van ff kijken wat het is op het forum en toch ontstaat er iets heel leuks zo op deze manier

jeetje heftig hoor zo'n brand

otje; getver wat vervelend weer zeg mbt het cwi

duckie; ben vast te laat maar wil je toch een heeeele fijne vakantie toewensen en hoop dat demi een beetje uitziekt tijdens de wintersport en toch lekker gezellig is

slingding; hoe is het met arno?

lola; ohhh wat sneu voor je dat zo'n last hebt van de misselijkheid, enne wel goed te horen dat jasmijn beter word
    oh lees net dat je niet het idee hebt dat het aan de zw.schap ligt maar mss een virus, hoop het niet voor je maar anderzijds dat is mss met 2 wkn over en de zw.schaps misselijkheid kan nog weken aanhouden ;)

he bah zo te lezen iedereen niet fit, alle zieke onder ons beterschap

noura; wij eten ook (bijna) geen varkensvlees niet ivm geloof maar omdat we er beide pukkels van krijgen :) . enne spinazie met kaassoufle is ook lekker of rundergehakt. maar je hebt natuurlijk al gegeten nu :rolleyes:

slingding; fijn te horen dat arno iig beetje rust heeft en iig een doorverwijzing hoop dat het niets ernstigs is en dat hij er weinig pijn aan zal hebben

gnessy; he bah zeg zoveel bloedverlies, enne dat licht in je hoofd heeft mss wel te maken met zoveel bloedverlies?! hoe is het nu met je?

eve; ohhh wat goed van fynn zeg, enne vwb het uit slapen gaan, als je er echt heen wilt gaan mss ff oppas regelen en anders kun je het toch gwoon uitleggen wrom je niet komt? zou ik wel doen als ik jouw was hoor

bianca; ohhh het word nu echt spannend hoor ben heeeel erg benieuwd of je gelijk gaat krijgen en natuurlijk hoe gijs er uit ziet! :)

otje; vind het niet raar hoor zou ik ook doen

lola; een voordeel jasmijn is aand e beterende hand nu jij nog ;)

saar; he wat goed joh het cijfer voor je stage!

eve; veel plezier met het etentje enne balen hoor dat je zo'n hoofdpijn hebt daardoor, hier was het zowieso als ik een ietwat zwaardere pil had echt ziek ervan worden. dus kan me er iets bij voorstellen

gnessy; ohh wat een schattige schoentjes en wat een plaatje is ruth zeg (jordy is ook een stoere vent hoor ;) )

ik ga ff nog mijn laastste was draaien en dan is alles weggewassen, dan nog alles opvouwen en strijken en dan ben ik klaar met de was pfoe hee als je ff een weekje minder doet(doordat ik meer bezig was met verwerken zeg maar) staat je letterlijk een 'hoop' te wachten. daarna naar vrienden lekker eten.

gr saskia

4. [​IMG]
    In de speeltuin in onze straat.

5. [​IMG]
    Drinken terwijl ik aan mijn tafel 'hang'.

6. [​IMG]
    Even een gekke bek trekken naar de kodak!

7. Oeps, dat laatste klinkt alsof Arno niet erg blij met mij is... ;) :) ;)
    Het shirtje is helaas niet met de post meegekomen, terwijl ik het wel verwachtte (ik kreeg gisteren namelijk een mailtje dat het shirtje was verzonden...)

@Melliemel: Ja, ik ben ook liever een paar dagen misselijk vanwege een virus, dan weken lang vanwege mijn zwangerschap. Hoe is het nu met jou?

Ik heb weer een boel schattige foto's zien voorbij komen met kids die steeds meer baby-af worden. Jasmijn eet tegenwoordig ook het liefste staand aan de salontafel... :D

8. Zojuist (15.15 uur) klepperde de brievenbus nog een keer en gelukkig zat het shirtje erbij... :whistle: !
    Het valt inderdaad groot, dus ik ben erg blij dat ik naar jullie heb geluisterd en geen maatje 86-92 heb besteld. Dan hadden we het grote nieuws pas kunnen vertellen als ik zo'n 6 maanden zwanger zou zijn... :)
    Ben benieuwd of deze 'carnavalskraker' inslaat als een bom...

9. woehoe! Geniet ervan! Wanneer ga je het juist vertellen?

10. We gaan de komende dagen dan maar eens beginnen met mijn moeder en de ouders van Roy. Volgend weekend gaat Jasmijn bij mijn - zwangere - zus logeren en dat is natuurlijk ook een heel leuke gelegenheid om haar het shirtje aan te trekken! Ik zie mijn zus trouwens ook niet voor 9 februari, ze woont niet bepaald in de buurt...
    De zussen van Roy - hij heeft er drie - 'werken' we de komende week dan wel af, als we ze allemaal te pakken krijgen... :D
    Vrienden doen we zoals het uitkomt, mijn beste vriendin zie ik gelukkig vlak na de carnaval, dus die is ook snel 'aan de beurt'...
    Eigenlijk was het een leuk idee om Jasmijn het shirtje aan te trekken op de dag dat mijn schoonouders 50 jaar getrouwd zijn (wel mijn schoonouders natuurlijk vantevoren alvast inlichten...), maar Jasmijn is dus naar mijn zus op die dag en mist het feest...

11. Niet meer actief

lola: veel succes en plezier met het vertellen...

eve: nu al overleggen met je zoon? hihi.... ik probeer nu jordy wel te leren dat hij zelf keuze's maakt. Maar bij eentje van een jr? vertel mij hoe het moet?

saar: Leuke foto's van liene... ze ziet er erg wijs uit... Wanneer moet je weer naar K&G toe met haar? Ben eigenlijk benieuwd wie d'r groter is. zij of ruth..... Ze oogt namelijk een stuk groter.

saskia: hoe is t nu met jou?

vales: En wat heeft t gesprek met je arts opgelvert? over je b12?

Debbie: Veel succes met verhuizen.. Hopelijk zijn jullie snel over....

12. Niet meer actief

hoe t nu emt mij is?

vloei nog steeds heel erg, ben langs de h.a.post geweest, hebben bloed afgenomen. Want is idd niet goed dat ik zoveel bloed verlies.... De kans op miskraam was wel aanwezig ondanks dat mijn ventje geholpen is.. Dit omdat ik al behoorlijk wat stolsels {aantal grote} heb verloren.. ik moet maandag via de h.a. een afspraak maken bij de gyn voor zeer korte termijn voor een echo.... bloeduitslag was nog niet bekend....

Aangezien ik me dus nog steeds slap voel, ga ik weer op de bank hangen en tv kijken...

tot snel...

liefs, gnessy

13. @Gnessy: Sterkte meid! Ik zou het heel erg voor je vinden als achteraf zou blijken dat je eventjes zwanger bent geweest. Vooral omdat ik weet dat je graag nog een derde kindje zou willen krijgen...

14. keizerin

keizerin Niet meer actief

Hallo allemaal,

Wij hebben vanmiddag voor Wessel de 1ste schoentjes gekocht :D
    Er was 50% korting dus dat scheelde een hele hoop,nu moesten we 31.50 betalen.
    Hij heeft gelijk een heel stuk ermee gelopen en hij vond het geweldig :D

@Noura wat goed zeg dat de vk alles heeft uitgelegd en wat leuk dat je weer een echo kreeg :D
    Wil jij eigenlijk het geslacht van je baby weten?

@Lianne ik had echt een heel sterk het gevoel dat ik een jongen kreeg.
    Ik ging er ook van dromen en was opeens weg van de kleur blauw :( ik hou niet eens van blauw :)
    Toen ik een echo liet maken voor het geslacht was ik helemaal niet verrast want ik wist het al en het was voor mij echt een bevestiging,ik was echt raar gaan kijken als het een meisje was geweest :)
    Wat leuk zeg dat Dimphy zo'n pretmeisje is :D
    Ik was vroeger super verlegen en hing het liefst de hele dag aan me moeder en mijn zusje was ook echt een clown vroeger en was nergens bang voor en ik wel.
    En ook ik sluit me aan aan je mooie woorden.

@Gnessy spannend word het voor jou de 19de.
    En jeetje wat vervelend zeg dat je zo leeg loopt,is het niet zo bij een miskraam dat je test dan posi zou zijn geweest of hoeft dat niet?
    Lijkt me echt heel erg voor je als je miskraam zou hebben :(
    En ik had dacht ik al verteld hoe het bij de doker was,ik moet er donderdag weer heen ;)
    Wat een schattige schoentjes zeg!en wat een leuke foto's :D Ruth is echt een mooie prinses!

@Duckie dit zal je niet meer lezen maar een hele fijne vakantie gewenst!

@Slingding het zit jullie ook niet mee hé,heel veel beterschap voor Arno.
    Hoe vond Kailynn de mosselen?

@Lola getver ik kan ook zo niet tegen misselijk zijn,ik vind je dus geen aansteller ;)
    Goed dat jullie alweer een beetje beter worden.
    En wat goed dat je shirt voor Jasmijn binnen is :D

@Eve wat heerlijk dat Fynn zo goed slaapt :D
    En zijn 1ste losse stapjes,goed zo Fynn :whistle:
    Ik zou denk ik ook niet naar de verjaardag gaan,enne ik ben ook niet echt een verjaardagstype ;)
    Hoe was het uiteten?
    En idd zou een spiraaltje niet wat zijn?ik ga in mei stoppen met de pil ben die pil zo zat en ik heb de lichtste wie er bestaat en nog heb ik klachten :x

@Otje leuk zeg een dagje Utrecht.
    En hé hé het mocht tijd worden dat het CWI je eindelijk terug belt,zou zeker een klacht indienen!

@Saar hoe was het uiteten?
    En wat goed dat je stage goed is beoordeeld :thumup:
    Wat een lieve foto's weer van Liene.

Wij eten ook weleens de wereldgerechten van Knorr.
    Ik vind de roti de kip tandoori en de Chappati erg lekker.

15. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Gaap! Zit al vanaf 7 uur beneden...boven liggen Michel en Lynn nog lekker te slapen, maar ik kon niet meer in slaap komen :( . Ik voel me op de een of andere manier gejaagd :rolleyes: . Ga straks lekker met Lynn in bad en misschien, als het gaat, nog even naar de Mediamarkt in Middelburg om een digitale camera.
    Zal de komende dagen niet zoveel hier zijn, aangezien Michel ook vrij is, ivm carnaval. Morgenochtend moet de auto gekeurd worden, 's middags gaat Michel met Lynn naar de carnavalsoptocht en 's avonds gaan we met mijn ouders wokken. Wij zijn dus ook geen carnavalsvierders, al vind ik een optocht wel leuk om naar te kijken. In dit gedeelte van Brabant verkleden wij ons met een boerenkiel, veeeeeeeel gordijnen, een rode zakdoek en vaak nog een versierde hoed. Mijn moeder heeft Lynn vrijdag een rode zakdoek met een gordijn aangegeven...zal even een foto spammen.

16. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Daarna wilde ik even kijken of ze het leuk zou vinden om als roodkapje te gaan....zie hier het resultaat.

17. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    en tot slot nog een lieve foto. Lynn is zo vrolijk de afgelopen dagen, ze blijft lachen.

18. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Saar...mmm, lekker, 2 dagen uiteten. En idd, als ik bevallen ben, dan is het jouw beurt. Ik vind het bij jou wel heel snel gaan, terwijl ik het bij mezelf juist niet snel vind gaan. Al moet ik bekennen dat ik nu wel de kriebels krijg als ik aan de bevalling denk.

Lianne, ik had bij Lynn heel sterk het gevoel dat het een jongetje zou zijn en Michel ook. We moesten wel erg lachen toen bleek bij de 20-weken echo dat ze een meisje was. En bij Gijs had ik weer het gevoel dat het een jongetje zou zijn, en dat klopt :whistle: .

Otje, veel plezier morgen in Utrecht! En als het jou oplucht om een klacht in te dienen, dan zou ik het zeker doen.

Cynthia, hoe gaat het nu met Arno? Hij blijft maar aanmodderen met z'n gezondheid he.

Eve, balen zeg van je hoofdpijn. En vooral als je weet dat deze hoofdpijn 3 dagen aan kan houden :( . Misschien idd eens overleggen met je huisarts voor een andere pil of een andere vorm van anticonceptie. Ik hoop voor je dat je een leuke avond hebt gehad en lekker gegeten hebt. Enne...ik zou ook niet gegaan zijn naar de verjaardag, althans, niet met Lynn. Dat is het voordeel als er nog iemand thuis is die op kan passen. Lynn hecht best veel waarde aan regelmaat en is sowieso rond 19.00 uur hartstikke moe. Nu worden er bij ons de meeste verjaardagen ook 's middags gevierd, dus eigenlijk heb ik nog nooit af hoeven te zeggen.

Lola, wat fijn dat je je weer beter voelt. Michel kan ook erg goed voor zichzelf zorgen als ik ziek ben en heeft, net als Roy, er geen problemen mee om friet/pizza/chinees te eten ;) . Hoe gaat het met Jasmijn?

Gnessy, wat een lieve schoentjes voor Ruth. En mooie carnavalstenues hoor! Voel je je al wat beter?

Mmm...m'n laptop begint een beetje vast te lopen...ga dit snel posten.

19. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Saar, wat een lieve foto's van Liene. Ze heeft een heel leuk winterjasje!

Lola, leuk is dat he, om jullie grote geheim nu eindelijk te kunnen delen met je familie en vrienden. Dan hoef je ook niet zo bang te zijn om je te verspreken. Geniet er maar lekker van!

Vales, wat een stoere stappers heb je gekocht voor Wessel. Gaaf hoor!

Cynthia, ben benieuwd hoe Kailynn de mossels vond.

Ik weet niet of jullie dat ook zo ervaren, maar ik sta er soms van versteld dat Lynn bijna alles lekker vindt. Heb altijd reservepotjes in huis, maar eigenlijk eet ze bijna alles mee. Waarschijnlijk komt dat nog wel, dat ze een periode krijgen dat ze niks willen eten, maar ik vind het wel genieten dat ze zo smikkelt.

Het loopt inmiddels tegen negenen en ik zit hier nog steeds helemaal alleen beneden :( . Oke, Bram, onze kater, is er ook, maar die ligt ook nog lekker te slapen. Sinds we het bed op klossen hebben staan, geven we Lynn haar fles op d'r kamertje en gaat ze weer meteen terug slapen. Als ze de fles bij ons in bed kreeg, dan ging ze daarna spelen, dus dit is wel lekker.

Gistermiddag moesten we iets ophalen en reden we ergens in een buitengebied. Michel en ik zagen een ontzettend mooi, lief huisje met een stuk grond waarop paardjes, geitjes en ander kleinvee rondliepen. We zeiden tegen elkaar dat het toch wel fijn zou zijn dat we een keer de postcodeloterij zouden winnen en zo'n soort huisje zouden kunnen kopen. Wat denken jullie...komen we thuis, ligt er een brief van de postcodeloterij binnen. En ja hoor...............we hadden een prijs gewonnen............de ijsprijs, een halve liter ben en jerry's. We kwamen niet meer bij van 't lachen :) .

Lynn wordt wakker, ik ga gauw het grote bad aanzetten.

20. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Het etentje was erg gezellig. We hebben als vanouds zitten kletsen en lachen. Doet een mens goed :D We hebben meteen weer een afspraak gepland voor begin volgende maand. Om 23.00 lag ik in bed en kwam er vanmorgen om 10.00 uit. Het is dat ik moet werken want anders lag ik er nu nog in...Fynn heeft bij oma & opa ook super geslapen. Van 19.00 tot 8.00 :confused: Thuis slaapt ie dus meestal van 20.00 tot 7.00. Dus van mij mag hij dat hier ook omdraaien ;)

@Lola: Hopelijk voel je je vandaag nog steeds okay! En maak je nog een foto van Jasmijn in t-shirt?

@Gnessy: Lieve foto's weer! En de schoentjes zijn top. Jeetje, hoop echt niet dat het een miskraam was. Dat zou ik echt erg voor je vinden. Hopelijk kun je snel terecht bij de gyn!

@Cynthia: Heb idd aan het spiraaltje zitten denken. Maar hoor daar ook weer veel negatieve dingen over. Dwz vrouwen die juist meer gaan menstrueren of pijn hebben. Maar ja, ik kan het uiteraard wel proberen. Je kunt hem toch gewoon op iedere moment weer laten verwijderen? En hoe vond Kailynn de mosselen?

@Saar: Mooie foto's van Liene. Ze is nu ook echt duidelijk een dreumes! Zo leuk om te zien dat al onze kids nu echt mini mensjes aan het worden zijn :D

@Vales: Stoere schoenen! En mazzel dat ze voor de helft waren. Want 63 euro zou ik wel een beetje veel vinden voor een paar schoentjes. Leuk dat hij er ook meteen lekker op is gaan stappen. Grappig dat jij ook verbaasd zou zijn geweest als op de 20-weken echo zou blijken dat Wessel een meisje was geweest. Heel herkenbaar! En welk spiraaltje ben jij van plan?

@Bianca: Haha, meesterlijk die foto van een huilende Lynn :D Maar ik zou denk ik ook gaan huilen hoor maar zo'n rare zakdoek op m'n hoofd ;) Ze heeft wel een heel lief lachje. Maar hoe zit het eigenlijk met al die gordijnen met carnaval? Geloof niet dat ik dat helemaal begrijp :rolleyes: Haha, een pot ijs gewonnen :) Tja, het is een begin....

Hier ook altijd een reservepotje in huis voor het geval Fynn iets niet lust (heb sowieso potjes in huis om mee te geven naar het kdv). Maar tot nu toe ook niet nodig gehad. Vraag me ook af wanneer het moment komt dat Fynn iets niet lust. Het enige wat meneer meteen weer uitspuugt is een gekookt ei. Maar dat komt denk ik niet door de smaak maar door de textuur.

O ja, m'n beneden buurvrouw is zwanger. Vind het echt superleuk dat er straks een baby bij komt in de 'flat' (dit is een complex met 8 appartementen) :D Nu, maar hopen dat het geen huilbaby is ;) :rolleyes:

Deel Deze Pagina