December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Irma: Succes morgen met je rij-examen! (als ik het tenminste goed onthouden heb)

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    @Gnessy hoe is het nu met je?
    krijg je met zoveel verlies geen bloedarmoede?

@Eve leuk dat je genoten hebt van het etentje en dat Fynn lekker bij opa en oma heeft geslapen...

Hier was er al 1 om 6 uur wakker :rolleyes: het was mijn beurt niet om eruit te gaan dus kon lekker blijven liggen maar meneer had honger...eerst een papfles van 210 ml melk en dan nog een potje fruit en nog wat vers fruit van de fruitsalde die er nog staat en toen ging hij dnek weer rond half 9 naar bed.......en hij slaapt nu nog....

soms begrijp ik hem niet....gister had hij onwijs veel honger dit is wat hij heeft gegeten.... papfles 210 ml melk en 4 schep bambix volkoren...koekje...3 snee brood en dan nog wat los beleg om te proeven..bakje kwark...potje fruit...koekje....bord eten..aardappels doperwten en gehakt..een broodbord vol..bakje kwark...en later nog wat fruit salade......soms hebben we wel eens het idee geven we niet te veel...maar ja als hij aangeeft honger te hebben...want hij geeft ook aan als hij niet meer moet.....

@Bianca geen nesteldrang? het gejaagd het bedoel ik dan?
    en was het bad lekker?
    leuke foto's ...

@ Vales stoere schoenen voor Wessel....

@Saar goed joh je cijfers....dacht eerst een 4..maar toen las ik dat dat toppie was....
    lieve foto's van Liene

Cynthia hoe is het nu bij jou?

Otje veel plezier in Utrecht en laat een beetje voor mij over ik zoek namelijk ook een leuke plaats om binnenkort met me moeder te gaan winkelen....en als wat gehoord van je solicitatie?

Nog ff een vraagje aan jullie.... komen er nog meer partners mee naar de meeting? ik zie er namelijk een beetje tegen op om het eind te rijden en wil toch wel komen en wil dus aan Wijnand vragen of hij mee gaat...kan hij iig spelen met Teun en ik kletsen met jullie ;)

hoor het wel

Prettig zondag allemaal hier schijnt het zonnetje......

3. Niet meer actief

goeie morgen....

bianca: was je bad lekker? En is t geen nesteldrang of aankondiging dat gijs van plan is om te komen?

Duckie: je leest t niet meer maar toch een prettige vakantie gewenst....

saar: ga zo door. je bent goed bezig en 4 4-en. Wat goed he!

eve: Blij dat je het gezellig hebt gehad... lekker wat ontspanning..... en gezellig je buuf zwanger.. Heeft fynn met een paar jr ook een kameraadje erbij...

janette: ik denk dat onze kids vanzelf wel aangeven als ze vol zitten of honger hebben. Dat doet ruth hier namelijk wel. En die kan ook echt veel eten, maar nu moet ze er nog van groeien....

hier eten we ook wel wereld gerechten....

Vales: leuke schoenen voor wessel zeg.... Echt stoere stappers...

Over hoe ik mij voel vandaag. Nou nog steeds bluhhh... Vannacht onwijs veel krampen gehad in me buik en in mijn rug... En weer een groot stolsel verloren... Heb beroerd geslapen.... Dus een beetje duf nu.... En vloei nog steeds veel....
    En ja bloedarmoede zit er misschien wel in. Morgen meteen vragen... Want denk dat ik me eigen maar ff helemaal een keertje laat nakijken....

Vwb miskraam of niet. Volgens arts kon het idd miskraam zijn ondanks een negatieve test..... maar dat moet bloedonderzoek en echo nog uitwijzen. Als het goed morgen al deel uitslag......
    Weet niet wat ik zou doen als het wel zo blijkt te wezen.....

iMaar ik ga er van tussen, we gaan soep met brood eten...

tot snel....

4. Niet meer actief

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    sorry heb heel snel alles doorgelezen, maar moet straks werken.

bianca wat moest ik lachen bij de foto van lynn, hihi, ze had er geen zin in. en meid, het word spannend, vind het zelf net zo spannend!

gnessy jemig zeg, ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt, en doe rustig aan. schattige fotos van de kids overigens

saar ook al zo`n mooie foto van liene!

hoe gaat het met de carnavalsvierders?

eve, leuk zeg van je buuv. en leuk dat je etentje gezellig was

saar ben blij voor je met de goede cijfers

vales wat een stoere schoenen, en dat is leuk shoppen in de uitverkoop

irma succes met je rijexamen!

ga nu er weer van door!
    anders kom ik met nat haar op mijn werk

6. Niet meer actief

7. Niet meer actief

noura werk ze straks.

8. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Ik ben lekker in bad geweest. Heb daarna een was in de machine gestopt en toen voelde ik m'n onderbroek wat nattig worden. Bleek er een hoop slijm in te zitten (sorry voor 't onsmakelijke verhaal). Daarna gauw een andere onderbroek aangedaan en maandverband tevoorschijn gehaald. Ben ondertussen een paar keer naar de wc gegaan en veeg elke keer bloed af. Natuurlijk hoeft het niks te betekenen, maar ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden.

Noura, werkse vandaag!

Janette, zo, Teun had honger zeg. Lynn geeft ook zelf aan wanneer ze vol zit, althans, met het avondeten. Tussen de middag krijgt ze gewoon 2 boterhammen en op is op.

Gnessy, ik zou me idd een keertje helemaal laten nakijken. Bloedarmoede lijkt me niet uitzonderlijk met zoveel bloedverlies.

Eve, fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad gisteren. Lekker zeg, 11 uur geslapen. En vwb de gordijnen met carnaval, heb eigenlijk geen idee wat voor betekenis erachter zit...zal zo eens googlen, mss kan ik wat vinden.

9. keizerin

keizerin Niet meer actief

@Bianca jeetje wat was jij vroeg wakker.
    En jammer dat het geen miljoen was ;)
    Leuke foto's van Lynn.

@Eve We zagen andere leuke schoenen voor 74.50 ja erg duur maar wel echt hele goeie schoenen zijn het.
    Ik hoop dat als hij uit deze is dat er weel uitverkoop is anders moeten we even kijken of we zulke duren gaan kopen.
    Ik neem geen spiraal die heb ik al gehad 6 weken na dat Wessel was geboren.
    Ik had er alleen maar buikpijn van en bleef vloeien dus na een paar maanden heeft de ha hem eruit gehaald.
    Toen kreeg ik de lichtste pil die er bestaat maar daar ook klachten van dus ik stop ermee in mei.

@Gnessy okey dus je hoeft geen positest te hebben gehad,ben erg benieuwd naar de uitslag.

@Irma alvast heel veel succes met je rijexamen!

@Noura werkse.

10. keizerin

@Bianca jeetje wat spannend!
    Misschien wil Gijsje toch sneller komen dan jij denkt ;)

11. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    binaca: wat super spannend! misschien komt het gejaagde wel dat het begint.
    kan ik woensdag misschien al wel op kraamvisite komen haha :D
    doe rustig aan en als het niet uitkomt dat ik kom hoor ik het wel.

KAilynn was vrijdag op zaterdag nacht veel wakkker en aan het huilen nu dacht ik dat het door de harde wind kwam, maar gisteren was ze heel hangerig, dat ken ik totaal niet zo van haar, om 22.00 uur had ze 40.0 graden koorts en elke keer lijkt het dat ze in slaap valt maar dan gegint ze te huilen.
    Nu vannacht ook is ze pas om 6.30 uur gaan slapen.
    Vanmorgen was haar temp 38.8
    er is een tand door en er staat een kies op doorkomen maar zo'n hoge temp hoord dat bij tanden?
    nu ook ze huild aan 1 stuk en wil alleen maar bij ons hangen.
    ik wordt er echt bijna moedeloos van.

morgen moet mijn auto naar de garage en ik zou een dagje naar de sauna gaan, maar even kijken of dit wel kan doorgaan.
    ik heb voor de rest wel bij gelezen maar sorry ik heb even de puf niet om te reageren. (ook ik sliep pas om 6.30 uur)

Eve: meer menustrueren bij een spiraal gaat het meestal om een koperspiraal. en je kan hem elk moment eruit laten halen.
    ik ben super blij dat ik het heb laten doen.

12. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Cynthia, ik hoop voor je dat je dagje uit morgen door kan gaat. Je verdient het om eventjes lekker te ontspannen. Ik duim voor je.
    Ik zou zeggen, breng haar naar ons toe, maar ik weet ook niet hoe het hier gaat verlopen. Maar je mag morgen gerust bellen hoor, mss zijn m'n 'bevallingsklachten' weer wel gestopt en kunnen we op haar passen. Je komt toch voorbij gereden ;) .
    Hier moet de auto morgen ook naar de garage, apk-keuring.
    Het kan best zijn dat ze veel last heeft van doorkomende kiezen, het schijnt sowieso pijnlijker te zijn dan de gewone tandjes.

Wij hebben ook weer onvoorziene kosten :rolleyes: . Ik wilde de was uit de machine halen. Toen ik naar boven liep, rook ik verbrand plastic. Wasmachine kapot :( . Hij is 8 jaar oud en we hebben besloten om, met 2 kinderen, toch maar een grotere machine te kopen. We hebben nu een 5 kilo en gaan waarschijnlijk een 7 kilo wasmachine kopen. Baal wel flink.

13. @Vales: Stoere stappers hoor!

@Bianca: Ach, jij kunt je altijd nog verkleden als zwangere vrouw... ;)
    Maar Lynn wil dus duidelijk niet als roodkapje door het leven :D !
    Jasmijn eet ook écht alles en ik vind dat heerlijk! Maar ik besef ook dat er straks een periode komt waarin dat over is...
    En wat betreft die ijsprijs: die hebben mijn schoonouders ook al twee keer gewonnen. Is wel heel lekker ijs hoor... ;)
    O, wat lees ik... wil Gijs ook nog carnaval vieren... :) ?
    Balen van je wasmachine trouwens... :(

@Eve: Lekker hè, even kletsen over andere dingen als over baby's? Ik ga ook geregeld eten met drie vriendinnen (tevens ex-collega's) en vind dat héérlijk... :D

@Janette: Roy komt niet mee naar de meeting. Persoonlijk zou ik het ook minder leuk vinden wanneer iedereen zijn partner meeneemt. De mannen kennen elkaar niet (die van Slingding en Duikster uitgezonderd...) en dan wordt de sfeer toch heel anders dan met 'ons vrouwen onder elkaar'...

@Slingding: Oei, gaat kailynn nu ziek worden...? Zo was Jasmijn dus vorig weekend ook en toen wisten we nog niet wat ons verder boven het hoofd hing. Ik hoop dat het bij jullie héél erg meevalt en dat het bij de koorts blijft en dat je dagje sauna morgen gewoon kan doorgaan... [-o<

Ik ben weer helemaal de oude en Jasmijn - op wat diarree na - ook. Zoals het er nu uitziet, kan Noralien 'veilig' met Jikke komen logeren disndag :D !
    Alleen werd ze vannacht wakker van haar poepluier. Haar billetjes zijn inmiddels zó kapot dat ze het uitschreeuwt van de pijn tijdens het verschonen. Bij een poepbroek zetten we haar de laatste dagen dus standaard in bad, zodat we de poep van haar billetje kunnen spoelen. Vannacht maakte ik dus de fout dat niet te doen en dat hebben we geweten. Jasmijn was compléét van de rel, helemaal hysterisch en ik ben maar een uurtje met haar beneden gaan zitten. Papa kon haar niet stil krijgen helaas... :(

Haar derde kiesje komt trouwens door, linksboven (als je voor haar staat...)

14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    hier gaat het dus eigenlijk helemaal niet.

moet om 15.10 bij de hap zijn, kailynn kan alleen nog maar hysterisch huilen ook in haar bed of in onze armen.
    Arno is ook helemaal over zijn toeren.
    zelfs tot huilends toe... hij voelt zich nu ook erg eroerd en kan het huilen niet aanhoren.
    toen ik weer over mijn toeren pffffff.
    wordt vervolgd.

bianca: o wat ben jij een schat! maar als kailynn niet oke is ga ik niet!
    mijn plezier moet niet boven mijn ziek meisje staan.
    sauna loopt niet weg.

15. keizerin

@Eve o,ja ik had de mirena dat is dus met hormonen.

@Slingding oww jee beterschap en ben benieuwd wat de hap voor je kan betekenen.

@Lola wat fijn dat jullie al een heel stuk zijn opgeknapt :D

@Bianca lekker vervelend zeg dat je wasmachine nou nu kapot moet gaan.

16. Hallo allemaal,

gisteren een heel erg leuke avond gehad en lekker gegeten. Liene is nu weer thuis en ligt in bed. 't Slapen wil nog niet zo lukken, want ze wil gezellig verder spelen met mama en papa, maar ze is ook zo moe.

Mama trouwens ook, dus even bijlezen nu en dan even slapen op de zetel. Deze avond nog wat verder doen voor school en dan zetelhangen.
    Ook nog ergens tijd maken voor een badje. Daar ontspan ik altijd goed van.

Even lezen...

Gnessy, we moeten ergens half maart terug. Rond de 20ste dacht ik. Maar ze is idd fel gegroeid de laatste tijd, want ik zie het aan haar kleren.

Ik hoop voor je dat het gewoon een zware menstruatie is, want een mk is nu wel te veel voor nog bij op jouw bordje.

Al die wereldgerechten van Knorr hebben we hier niet. Maar we gingen binnenkort eens naar Nederland naar de supermarkt gaan, want het blijkt veel goedkoper te zijn als hier. En aangezien we op 20 minuten in Nederland zijn, kan het wel de moeite zijn.

Bianca, gejaagd? Je moet toch niet bevallen, want de dag dat mijn water brak was ik ook al erg vroeg wakker en kon ik geen rust vinden... Spannend!

Lees net je volgende berichtje... Slijm en bloed... Dat zal wel de slijmprop zijn niet? En dat is toch een teken van een bevalling! Ik ga snel verder lezen of je nog iets hebt geschreven...

Jammer van je wasmachine.

Laat je nog iets horen hoe het nu verder gaat met je bevallings'klachten'...

En proficiat met je ijsprijs! Misschien willen de eigenaars wel ruilen? Jullie het huisje en zij de prijs... ;)

Cynthia, veel sterkte voor Kailynn en haar tandjes. Hier ook zo'n temperaturen bij tanden hoor. En kiezen hebben we hier nog niet gezien. Veel sterkte voor jullie allemaal...

Janette, als Teun goed aangeeft wanneer hij genoeg heeft, zou ik me geen zorgen maken of je hem teveel geeft.

Ik ga nu even slapen op de zetel.
    Maar als ik wakker word, ben ik er weer... Wil Bianca's post dan lezen... :) Ik vind het zo spannend!

Saartje

17. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ben weer terug van de hap.
    ze heeft oorontsteking, ontstoken amandelen en haar longen waren niet schoon, dus weer met een kuurtje naar huis.
    Nu lijkt ze eindelijk te gaan slapen.
    dus sauna dagje gaat niet door.

18. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    :cry: Ach Cynthia, wat sneu zeg dat Kailynn zo ziekjes is :cry: . Goed dat jullie met haar naar de hap zijn gegaan. Ik hoop dat de antibiotica heel snel zal helpen en ze snel weer is opgeknapt. Veel sterkte en een knuffel!

Saar, hopelijk heb je nog lekker geslapen (of slaap je nu nog ;) ). Hopelijk kunnen jullie nu een keertje lekker met z'n tweetjes in bad.
    En hier nog geen bijzondere veranderingen. Wel veel rommelingen in m'n onderbuik en nog steeds bloed-en slijmverlies. Mocht er nog wat veranderen, ik sms sowieso naar Eve als ik naar het ziekenhuis ga (althans, al ik daartoe in staat ben ;) ).

Lola, Ben en Jerry's is errug lekker...de bak is al bijna leeg :oops: .
    Ach, wat zielig zeg dat ze zo'n pijnlijke billetjes heeft.

19. Cynthia, och nee, wat een berg ziektes krijgt ze nu weer... :( Wat erg voor haar. Hopelijk slaat het kuurtje snel aan.

Jammer van je dagje sauna... :(

Bianca, ik heb tot 18u geslapen en het deed deugd... Dat kan ik wel zeggen.
    Liene heeft dan beslist om vandaag gewoonweg niet te slapen. Ze loopt nu nog steeds rond.

Nu nog even doorwerken voor school, Liene dan in bed. Geen bad voor mij, maar wel een gezellig avondje met Ben.

Die ging zo een flesje wijn kiezen voor hem uit de kelder en ik heb nog een grote zak kaasknabbels voor mij!

Saartje

20. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    He ladies,

pff ik kan het even allemaal niet bijhouden hoor.
    Bianca het is spannend lees ik!

Slingding beterschap met Kailynn en Arno!

Lola fijn dat Jasmijn aan het opknappen is en veel plezier dinsdag met Noralien en Jikke!

pppf rest wel gelezen maar niet geregistreerd...
    Wij hebben de afgelopen dagen flink geklust samen met de ouders van Frank. Vanmiddag ben ik het huis uitgevlucht met Nick en heb hun verder laten klussen. Ik ben met Nick naar de optocht geweest en daarna effe gezellig bij vriendin thee gedronken.
    Er is hier hard gewerkt en alles is nu stuc-klaar. Ik merk alleen dat ik er slecht tegen kan om zelf niet te kunnen meehelpen, is gewoon te zwaar werk, vervolgens wel de hele dag thuis te zitten en Nick continue bezig te moeten houden en dat ook nog terwijl het carnaval is. Achteraf gezien had ik gistermiddag gewoon ook effe met Nick weg moeten gaan, maar goed....
    Ik voel me thuis vrij nutteloos namelijk als ik alleen met Nick bezig ben en overal boorgeluiden etc. hoor.
    Morgen een half dagje werken en dan ga ik in de middag naar de kinderoptocht.

Nick vond de carnavalsoptocht trouwens reuze interessant....Hij was in slaap gevallen in de wagen toen we er naar toe liepen en door de eerste 5 wagens/bands is hij gewoon heengeslapen. Toen werd het geluid toch te veel denk ik en werd hij langzaam aan wakker...

Deel Deze Pagina