December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keizerin

keizerin Niet meer actief

@Saar fijn dat het gister zo gezellig was :D
    En heerlijk zeg even bijslapen dat doet een mens soms erg goed.
    Enne geniet van je zak kaasknabbels :p

@Slingding ach arme Kailynn :( ze heeft het flink te pakken.
    Heel veel beterschap en een dikke knuffel.

@Bianca hoe is het nu met jou?nog steeds slijm met bloed?

@Karin hoop dat de verbouwing snel klaar is.
    Wanneer heb jij eigenlijk je 20 weken echo?

Wessel had net een onwijze poepluier al zijn kleren zaten onder.
    Heeft hij al heel lang niet meer gehad..gelukkig maar ;)

2. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    vales 28 februari, dan ben ik 22 weken zwanger...duurt dus nog wel effe.

3. Niet meer actief

saar: geniet van je knabbels.... lekker avondje met je ventje....

cynthia: heel veel beterschap met kailynn, ik weet hoe moe je er van word als er achter elkaar wat aan de hand is..... Hopelijk knapt ze snel op van het kuurtje....

duikster: ook alweer bijna 20 wkn zwanger. tijd gaat hard. Hoe voel je je? hopelijk is t klussen snel voorbij..

bianca: je houdt ons wel op de hoogte he? en t zal je slijmprop wel zijn geweest die je verloren bent.....
    en balen zeg van je wasmachine.....

ik duik ff onder de douche en dan me bedje in.... morgen h.a. bellen en dan weet ik eindelijk meer..... bah wat kan wachten dan lang duren zeg maar...

4. keizerin

@Karin ja dat duurt idd nog even.

@Gnessy slaap lekker!

5. Niet meer actief

dat duurt idd nog ff duikster.....

wrom eigenlijk zo laat? Weet van ruth nog dat ze erop stonden om t met 20 wkn te doen.... Oke omdat mevrouw toen al achterstandje had en niet meewerkte moest ik twee weken w88 en toen nogmaals drie kwartier op tafel liggen voor alle gegevens......

6. Niet meer actief

dank je wel.... ik ga nu echt weg. tot morgen allemaal.....

7. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    tja, kwam gewoon zo uit. Met 20 wk heeft Frank dienst en ik wil in elk geval dat hij erbij is. In de 21 wk geen plek meer dus dan werd het 22 weken. En de echo moet tussen 18 en 22 weken gemaakt worden, dus dat kon....

8. keizerin

@Karin ja dan zou ik het ook met 22 weken doen lijkt me niks als je man niet eens mee kan.

9. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

saar; ahhh wat een leuke foto's en wat een dametje al zeg, echt schattig, hihi die laatste foto.....lache

lola; met mij gaat het op zich goed hoor, heb het in principe beetje af kunnen sluiten. en denk dat dit goed is geweest voor me. thnx voor de interesse
    enne kan ze niet heeel effe langskomen om het grote nieuws te showen dan?! :)

gnessy; he klinkt niet echt fijn, zeker niet door omstandigheden. ik wens je heel veel sterkte toe. hier gaat het goed hoor jij ook bedankt dat je ernaar vraagt

vales; wat een stoere stappers zeg enne lekker he die korting!

bianca; hihihi wat een foto, en dan foto2 haha :) ahhh erg ben ik he, :oops: moest er stiekem wel om lachen en dan weer die foto erna zo lieffff
    enne lijkt me idd wel spannend hoor om weer te bevallen, zie je er tegenop?
    zo heee lekkerrrrrr, ik hoop dat hier ook de postcodeloterij een keer gaat vallen, lijkt me heerlijk een huisje met een stuk grond erom heen en idd met een aantal kleinvee soorten

eve; leuk te horen dat het uitje geslaagd was, enne fynn je hoort het he, dit is geen overleg dit is gwoon een deal ;)

janette; zo hee wat eet teun veeeeel, denk niet dat het teveel is, of je moet het idee krijgen dat hij te veel aankomt, maar dat lijkt me stug! enne voor zover hier geen man die mee gaat, ja mijn kleine man ;) . als hij mee zou willen dan kan hij pas 's middags ivm werk :)

noura; werkse

gnessy; wederom liefffff die foto's jordy is echt 'de grote broer'! :)

bianca; oehh klinkt wel als een evt begin! spannend. oh balen zeg maar aan de andere kant, een 7 ltr wasmachine is natuurlijk wel errug handig met 2 kids

slingding; he bah zeg, het zou goed kunne hoor dat kaillynn last heeft van die kies en dat haar temp dus zo hoog is

lola; fijn te horen dat jullie weer beter zijn, he wat balen van jasmijn haar billetjes en dan ook nog eens een derde kies die doorkomt.

hier dus nog geen 1 kies hij heeft er wel last van gehad maar het heeft niet doorgezet

slingding; he getver en? hoe is het nu?......he wat ontzettend zielig zeg voor kaillynn en jullie natuurlijk. echt balen zeg. heb met jullie te doen hoor. dikke knuf van hieruit

duikster; ondanks dat je je niet prettig voelde tijdens de herrie denk ik dat je het wel gerust stelt nu dat het suc klaar is he? hoe voel je je verder, enne buikfoto? :) leuk bij jouw schiet het ook al op he?

gnessy; ik heb tijdens mijn zwangerschap met 23 wkn pas de echo gehad, het gaat erom rond de 20 wkn een echo te maken. met 20 wkn is het beste maar ietsjes eerder of later mag ook(1 of 2 wkn).

hier een lekker weekend gehad, gisteren eerst ff besproken met een aantal instrucuteurs wanneer we applicatie gaan doen(examen die wij als instructeurs nog 1 keer moeten doen en vervolgens verplichte dgn cursus bijwonen) toen naar vrienden en hapje gegeten. vandaag lekker stuk gewandeld met mijn zus en melvin met haar vriend gesquasht. daarna sliep orlando en hebben wij de film 'step up' gekeken. hadden we al een keer gezien, maar hou erg van zulke films. vind dansen heeel erg leuk om te zien(maar vooral om te doen :) ).
    ga lekker bankhangen en dan naar bedje toe en morgen werken

gr saskia

gnessy; heel veel succes en sterkte morgen

10. Niet meer actief

Dit gevoel heb ik gisteravond dus gehad..... Alsof ik weer weeën heb had.... Eg heeft dit voor me opgezocht en laten lezen.... Wilde t toch met jullie delen......

Ga me bedje in.......[/b]

11. @Slingding: O, wat vind ik dit nu sneu voor jou en natuurlijk zielig voor Kailynn. Ik had je ook zo graag een ontspannend dagje gegund...
    Héél veel beterschap gewenst en een mega dikke knuffel van Jasmijn en mij!

@Duikster: Ik kan er ook slecht tegen om me nutteloos te voelen, dus kan me wel in je inleven. Maar jij bent niet nutteloos hoor, jij zorgt ervoor dat Nick straks een geweldig brusje krijgt! Dat is ook een flinke klus ;) ! Laat die andere klus dus maar aan de anderen over... :D
    Jij krijgt je 20 weken-echo vrij laat, lees ik. Ik kreeg hem toen met 19,5 week. Het is toch weer zo'n punt waar je heel erg naar toe leeft...

@Gnessy: Jeetje meid, dat is best heftig, die tekst... :( Ik zelf destijds een missed abortion gehad en ken daarom ook het gevoel van een loslatend vruchtje niet...
    Dikke knuffel en slaap lekker!

Het 'vertellen' viel vanmiddag erg tegen :( . We hadden eerst mijn moeder willen bezoeken, maar die bleek niet thuis te zijn. Dus reden we door naar de ouders van Roy. Dat het erg lang duurde voordat ze doorhadden wat op het shirtje stond, vonden we nog wel grappig. Maar de vraag: 'Is het gewenst?' is mij heel erg in het verkeerde keelgat geschoten. Ik heb me echt moeten inhouden op dat moment. Het enige dat ik heb gezegd is: 'Op mijn leeftijd word je niet zo snel ongewenst zwanger hoor...' En natuurlijk 'wist' mijn schoonmoeder 'het' allang (terwijl ik al weken niet meer daar ben geweest. Ze vond me de laatste keer namelijk nogal uit mijn hum. Ik heb maar niet gezegd dat dat kwam omdat ze Jasmijn toen voor de zoveelste keer iets gaven waarvan ik vind dat ze dat niet mag hebben...) Echt gefeliciteerd hebben ze ons niet. Er werd eigenlijk meteen op een ander onderwerp overgestapt, hun feest van volgende week. Alleen vlak voordat we vertrokken zei mijn schoonmoeder: 'Nou, veel succes dan maar...'

Na dit bezoek was voor mij de lol er eigenlijk wel vanaf, maar ik vond het ook zonde om de muffins oud te laten worden ;) , dus zijn we toch maar doorgereden naar mijn moeder. Die had de tekst op de voorkant snel in de gaten, maar omdat Jasmijn daarna demonstratief met haar rug tegen een plantenbak ging zitten (met het koekje dat ze net gekregen had), moest ik helaas een beetje helpen door te zeggen: 'Jasmijn, laat je oma niet zien wat op je rug staat?' En mijn moeder was helemaal flabbergasted, zoals de Engelsen dat zo mooi zeggen!

Toen Roy even naar huis reed, kon ik het niet laten om mijn hart te luchten over de reactie van mijn schoonouders. Mijn moeder heeft dan altijd de neiging om mijn schoonmoeder in bescherming te nemen, omdat zij nu eenmaal niet zo slim is en zich wel vaker nogal onhandig kan uitdrukken. Maar ik vind dat in dit geval geen excuus eerlijk gezegd!

12. De beloofde foto's...

De voorkant met de tekst 'Geef me een dikke KUS...'

13. [​IMG]

... de achterkant met de tekst '... want ik word grote ZUS!'...

Helaas niet echt goed leesbaar op de foto. De zilverkleurige tekst liet zich slecht fotograferen. In het 'echt' was het gelukkig wel heel goed te lezen... :D

14. [​IMG]

... en de muffins!

15. Lola, wat een domme reactie van je schoonmoeder seg... 'Is het gewenst?'. Bah, mijn haren gaan hier ook overeind staan...

Wat zei Roy van zo'n reactie?

Gelukkig heb je je moeder wel een aangename verrassing kunnen bezorgen.

Nu de vrienden en de zus nog... Geniet ervan!

En wat leuk die muffins!

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    he bah lola, ik snap wat je bedoeld. wij hebben deze vraag ook wel eens gehad. gelukkig niet van de ouders, maar van bekenden, ik vraag me wel eens af wat mensen bezield om zoiets te vragen.
    vind de muffins er heerlijk uit zien!
    en wat een leuk shirtje!

en bianca wat lees ik zat jij aan de ben &jerrys mmmmm dat is zo lekker, wij verkopen het op mijn werk, en ik moet me soms wel eens inhouden ;)

gnessy dat klinkt helemaal niet fijn, heel veel sterkte! en doe maar rustig aan hoor

bianca wat spannend!

duikster ik heb 17 maart de 20 weken echo. wat gaat de tijd hard he

cynthia, veel beterschap!

ik hoop dat iedereen een fijn weekend heeft gehad!
    mijn dochter is ziek thuis, heeft hoofdpijn, en ik voel mezelf ook niet zo jofel. er heerst van alles, dus maar even rustig aan doen

ik hoop dat ik vandaag wat meer reageren kan

17. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Update van Bianca:

Ze is vanmorgen rond 6.00 naar het ziekenhuis gegaan omdat ze enorm bloedverlies had. Dat was dus behoorlijk schrikken. Ze ligt nu aan de monitor en Gijs doet het gelukkig goed. Ze heeft al weeen. Haar bloeddruk is echter veel te hoog (165-110). Het wachten is op de gyn. De vk wilde nml niet kijken ivm het bloedverlies.

Laten we allemaal heel hard gaan duimen dat Gijs snel zal komen!

18. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    FF vlug van me werk

@Gnessie weet je al wat?
    @saskia....van wie krijg je de opleiding bij het CBR?

@Lola wat een k*t opmerking zeg van je schoonouders...dan moet je toch weten dat je iemand op zijn/haar hart trapt......en als het niet gewenst zou zijn geweest zou je toch niet van die leuke muffins en shirt maken?

nou ga weer verder

en dan heel veel duimen voor Bianca...dat alles maar goed mag gaan.....

19. Niet meer actief

oei spannend voor bianca..... ik duim voor d'r. Hopelijk is gijs er snel....

vanmiddag om 14.40 uur moet ik bij de h.a. zijn..
    dus dan weet ik wat meer. T vloeien is in elk geval iets minder geworden......

ga me ff met me dochter bemoeien... is net wakker

20. @Saar: We hebben gisteravond natuurlijk nog gepraat over de reactie van zijn ouders, maar Roy kan zoiets vrij gemakkelijk van zich af laten glijden. Maar hij begrijpt dat ik daar meer moeite mee heb en daarom vindt hij hun reactie erger voor mij dan voor hem. Het 'vreemde' is echter dat zijn ouders werkelijk stapelgek zijn op Jasmijn en altijd bereid zijn om een keertje op te passen als ik een cursus of vergadering heb (of zoals afgelopen maandag, toen ze met een smoesje hierheen zijn gekomen, omdat wij naar de verloskundige moesten...) Ook de andere kleinkinderen komen en kwamen er graag logeren, dus ze zijn echt heel leuke grootouders. Ik zal dus ook maar proberen het voorval te vergeten en me voor te houden dat het woordje 'tact' niet in het woordenboek van mijn schoonmoeder staat. Dat heeft haar in het verleden ook veel goeds gebracht (met name toen ze vocht voor een goede opleiding voor haar oudste dochter die op 3-jarige leeftijd een hersenbeschadiging opliep...)

@Noura: Doe rustig aan en wordt niet ziek!

Oei, toch even schrikken dat berichtje van Bianca. Hopelijk wordt Gijs snel geboren...

Deel Deze Pagina