December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jasmijn is naar het kdv, Roy is werken en ik kan mijn handjes eens lekker laten wapperen vandaag.

Zoals beloofd een paar foto's van onze nieuwe puppy... ;)

2. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Lola. echt niet leuk die opmerking van je schoonmoeder :rolleyes:
    Ik snap dat jij dat niet zo maar los kan laten.
    Wat een schattig pupje heb je ;)

Bianca..... :thumup: zet hem op!
    Ik duim voor je dat je Gijs gauw in je armen hebt!

3. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster

samen sesamstraat kijken..

4. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Janette: Teun eet idd wel veel zeg. Fynn is ook geen klein ventje maar eet toch beduidend minder. Nou moet ik wel zeggen dat als ik Fynn z'n gang laat gaan hij ook meer zou eten. Hij vindt het nml gewoon lekker. Vraag me dus af of Teun echt honger heeft. Fynn geeft dit aan door echt te gaan piepen. Dan krijgt hij dus nog wat. Maar als hij dat niet doet weet ik dat hij genoeg heeft en dat het alleen lekkere trek is. Hoe geeft Teun dat aan? Maar wie weet zit Teun nu wel in een groeipsurt. Zou er dus nog geen probleem van maken.

Snap goed dat je Wijnand mee wilt nemen ivm het eind rijden. Heb daar geen probleem mee hoor. Als iedereen z'n partner zou meenemen zou ik dat wat minder geslaagd vinden. Maar ik vind het gewoon super om iedereen weer te zien en stoor me dan echt niet aan een evt partner.

@Vales: Betekent dat dat jullie in mei voor een brusje voor Wessel gaan klussen....? ;)

@Cynthia: Ach nee, wat een pech hebben jullie weer. Ik zit hier gewoon een beetje mee te huilen. Vind het zo zielig dat Kailynn zo ziekjes is :cry: Stomme kinderziektes ook :x Heel veel knuffels van Fynn en mij! xxx

@Karin: Laat de mannen maar klussen hoor. Jij hebt nu even een andere prioriteit. Probeer daar ook aan toe te geven want over 21 weken is je zwangerschap weer voorbij zonder dat je ervan genoten hebt.

@Lola: Ik word echt verdrietig van die reactie van je schoonmoeder. Kan me echt niet voorstellen dat iemand zo reageert. Wat een domper :( Misschien komt het wel omdat ze zich geen houding weet te geven. Maar dan nog is dat eigenlijk geen excuus. Ik ben iig nog steeds echt superblij voor jullie en je krijgt hierbij dan ook de dikste knuffel van heel Den Haag!

En wat een schetige foto's van Jasmijn. Vind vooral dat koppie haar van achteren zo lief :D En Fynn wil graag een hondje....! ;)

@Gnessy: Succes bij de ha! Ik zal aan je denken.

@Lianne: Super die foto! Dat duimpje is echt zooooo lief :D

Wil nog even een gevoel met jullie delen. Had vanmorgen Fynn z'n vader aan de telefoon. Hij vertelde dat ze een week op wintersport gaan in Zwitserland. Ik kreeg daar zo'n enorm rotgevoel bij. Een mengeling van jaloezie en verdriet. Zat echt te shaken op m'n stoel. Was ineens zo'n heftig en raar gevoel. Zolang hij gewoon aan het werk is heb ik geen moeite met de situatie maar vakanties doen me pijn. Ik zou ook zo graag als gezinnetje weg willen. En wintersport mis ik sowieso al heel erg. Hij zelf houdt er niet eens van maar doet het voor z'n vrouw en kinderen. Op zulke momenten zou ik het contact dan het liefst verbreken maar ik houd toch vol voor Fynn. Het gevoel moet ik echter wel ff kwijt hoor.

5. Niet meer actief

lola: wat naar zeg zo'n opmerking... ik had er cker wat van gezegd.... {heb op dat soort momenten altijd me bek net ff te groot..... en gooi t er dan meteen uit...} want ik neem aan dat ze ook weten dat jullie voor jasmijn zo lang bezig zijn geweest?

Wel mooi shirtje van jasmijn...
    En wat leuke foto's van je puppy.... Ze ziet er heel lief uit......

lianne: Wat een ontzettend stoere foto zeg van je twee meiden.... En die duim... t ontroerde me helemaal....

irma: succes met afrijden of was dat vandaag niet?

eve: ik snap je gevoel helemaal en denk dat het normaal is.... En idd voor fynn moet je volhouden.... Misschien dat de papa van fynn zulke dingen niet meer moet zeggen?
    maar dikke knuffel voor jouw....

ruth heeft shirtje mt 68 aan waarvan ik nu net dus zie dat ze bij de armpjes een cm of 1,5 te kort komt. Dus te klein, terwijl het vorige week goed zat.... Zal ze dan eindelijk overgaan op maat 74?
    En in t bovenkant van d'r mondje staan minimaal 4 tandjes op doorkomen.... ze heeft dus ook continu rooie wangen.... Je ziet de tandjes goed zitten nu... dus nu kwestie van afwachten wanneer ze doorkomen....

janette: neem gerust je mannetje mee. Ik beslis pas op het laatste moment omdat ruth dus net die dinsdag er voor word geopereerd... Maar ik zou er geen problemen mee hebben in elk geval!

Saar: Wat voor maat kleren heeft liene nu aan? Want volgens mij heeft die een reuze groeispurt gemaakt.... Ze ziet er wel heel lief uit in tuinbreok vind ik.

ik ga ff de was doen nu..... moet toch wat doen ipv w88 tot het tijd word om naar de h.a. te gaan...

6. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Bianca zet hem op! hoop dat je Gijs vlug in je armen mag houden.

Lola: wat een vervelende reactie. Hoop dat je het snel toch een plaatsje kunt geven.
    Shirtje is wel gaaf trouwens. En jasmijn als dalmatier is ook echt top.
    Ik zal Nick als tiroler ook snel eens spammen.

Noura time really flies! wat gaat het alweer snel he....

Lianne wat een heelrijke foto van je twee meiden

Eve: snap dat je het dan moeilijk vind. Ik vraag me regelmatig af op het voor jezelf niet makkelijker is inderdaad om met de vader van Fynn te breken, maar snap ook je overweging dat je Fynn zijn vader niet wilt ontnemen. Maar hierdoor kom je zelf soms wel behoorlijk in de knel te zitten. pff... denk aan je.

lief van jullie trouwens dat ik niet nutteloos ben. Ik doe inderdaad erg belangrijk werk....hoop tenminste dat ons ukje het binnen in mij goed naar de zin heeft.
    ik merk echt dat mijn buik begint uit te dijen nu. pfff.

7. Niet meer actief

buikfoto duikster!1

8. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Eve, snap dat dat je pijn doet. Sta open voor iets nieuws! cupido is zoekende ;)
    Weet de vrouw van hem trouwens al dat hij nog een zoontje heeft?
    Als Fynn hem straks tegen komt op straat en hij zegt Papa, en zijn vrouw weet van niets, kan ook erg pijnlijk worden voor Fynn?

Gnessy, nu pas uit maatje 68?
    Hier al 80/86!

Duikster, leuk dat je buik nu goed groeit, kan je even een fotootje showen?

Slingding, heel veel beterschap voor Kailynn gewenst!

Dimphy weer haar billen helemaal vurig, kruimelpoep, en haar kaken staan bol van de kiezen en bulten :(

Straks mijn derde late dienst, gelukkig mijn laatste, dan ben ik een weekje vrij :p

9. Niet meer actief

ja nu pas uit 68.... Dat word dus kast leeg ruimen en 74 erin leggen......

maar goed... moet jor zijn kast ook doen dus kan t mooi tegelijk doen en rest in doos stoppen......

Maar ga eerst weer douchen...... tot strkas.............

10. Allereerst allemaal erg bedankt voor jullie reacties! Dat jullie zo ontzettend blij voor mij en Roy zijn, heeft me vanaf het allereerste begin al erg goed gedaan... :D

@Lianne: Ook weer opgeknapt? Die zwart-witfoto van Dimphy en Izanka is écht ongelooflijk mooi en heel lief. Ik zou zeggen: op canvas af laten drukken en aan de muur hangen... :D !

@Eve: Dank je wel voor je dikke knuffel, hij past maar nét in de woonkamer... ;) ! Ik kan me overigens héél goed voorstellen dat je even groen van jaloezie uitsloeg bij het horen van de vakantieplannen van Fynn's papa, ook al omdat je zelf zo graag op wintersport zou willen gaan. Kreeg zijn vrouw maar eens stiekem een vriend... ;)
    En wat is wijsheid in deze...? Wij vrouwen hebben sowieso al de neiging om ons belang onder dat van een ander te schikken, zeker als die ander je eigen kind waar je alleen maar het aller- allerbeste voor wilt... :(
    Een hele dikke knuffel terug!

@Gnessy: Mijn schoonouders weten inderdaad ook dat wij lang op Jasmijn hebben moeten wachten, al zijn ze nooit zo van de details op de hoogte geweest als mijn moeder en zus...
    Als mijn nichtje niet gisteren bij mijn schoonouders was, was de kans inderdaad groot geweest dat ik er wat van gezegd had en meteen naar huis was gegaan. Maar ik vond het zielig om in het bijzijn van mijn nichtje van 11 een 'scène' te gaan schoppen...

@Duikster: Ik wil ook je buik zien... :) !

11. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    ff vlug weer

@ Eve ja hoor Teun geeft het ook aan...hij zat echt te huilen met zijn honger huiltje en na het broodje was het goed...en gister heeft hij weer gewoon 2 broodjes gegeten......

Kan me voorstellen dat je op dat nieuws niet zat te wachten.....het liefst hoorde je natuurlijk dat hij jullie kwam halen om naar zwitserland te gaan ;)
    maar vanuit hier dikke knuffel van Mij........

ga weer verder

12. Niet meer actief

das idd ook niet verstandig om in t bijzijn van een 11 jarige een scene te schoppen.....

Hier een meisje wat er totaal niet fit uit ziet... tranende oogjes, snot uit t neusje, en knort als een klein varkentje en weer wat benauwd......

Wou dat t al de 19de was geweest en dat ze er goed van opknapt...... zucht.......

ik ga weer verder......

13. @Gnessy: Ik hoop ook dat het na de 19e afgelopen is met het 'gekwakkel' van Ruth. Maar het blijft mij verbazen hoe snel dat mupke zich desondanks ontwikkelt. Jasmijn - daarentegen - staat door al het ziekzijn een beetje 'stil' de afgelopen 3 maanden. Bij haar gaat al haar energie blijkbaar in het beter worden zitten...

Nou, het begint lekker op te schieten hier. De zolder en de slaapkamers zijn al helemaal gepoetst en ik ga nu aan de badkamer en de wc's beginnen. En als 'beloning' mag ik na ieder klusje even hier aanwippen... ;)

14. Niet meer actief

ik hier dus was opgeruimd en twee kasten uitgezocht....

en ja ontwikkeling gaat snel....

mevrouw heeft van t weekend weer kunstjes laten zien.
    klimmen op zo'n hardplastic stoel van jordy {soort kinderkuipstoeltje voor buiten}, brengt d'r eigen luier naar de prullebak, tandjes poetsen, haartjes kammen {oke niet helemaal volgens de regels, maar op haar eigen manier}. continu opruimen,

soms zou ik wel even willen ruilen met een kindje dat zich minder vlot ontwikkeld...

En idd ondanks haar bijna continu ziek / niet fit zijn gaat ze door.... Vraag me af wanneer ze ff stil staat.... Het enige wat ze nog maar zegt is papa en dada en wijzen dan met haar vingertje....

hier ook ff pauze... zo jordy ook op bed leggen, en dan woonkamer ff opruimen... en dan zal t snel half 3 zijn dat ik weg mag......

15. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

bianca; hoe is het nu met je? heb wakker gelegen van je, dacht nml de hele tijd aan het bloedverlies. heb dit zelf nml niet gehad maar dacht dat het alleen vruchtwater was wat je in het begin verliest? wil je zeker niet ongerust maken hoor maar weet niet of dit 'normaal is'......

verder ook een onrustige nacht gehad met orlando :rolleyes: maargoed hopen dat hij het vanacht beter doet.

ga ff bijlezen....

gnessy; he bah zeg, en hoe was het bij de ha?

lola; he wat balen zeg van je schoonmoeder en dan nog geen eens feliciteren ook! :x . hoop dat je moeder het iig beetje heeft opgebeurt, ik ben iig wel heeeel erg blij voor jullie hoor ;) wat een schattige foto van jasmijn en het shirt is super gaaf. mmmm ziet er lekker uit hoor die brownies(vooral als je zoals ik, vanaf vandaag minder/niet wil gaan snoepen)

noura; he balen zeg dat je dochter ook ziek is, beterschap voor haar gewenst.zelf idd rustig aan doen hoor, niet ziek worden he?
    enne :oops: ik heb dit ooit een keer gevraagd aan iemand (of het gepland/ongepland was)ik vroeg dit aan hem (deze man ken ik beter dan haar)omdat hun elkaar net (grof gezegd vanaf de bevruchting) 2mnd kenden. is mss toch anders dan vragen of het gewenst is......

eve; ohhh jeetje ik schrik echt zeg, hopelijk gaat het verdere verloop goed en is gijs er snel. zodat we dus ook snel horen of het met beide goed gaat :confused:

janette; wij moeten de examens voor ons aanvragen bij het innovam(dit is dus voor ons een soort cbr maar dan natuurlijk op instructeurs niveau) en als je een paar cursusdgn wil volgen kan dit bij verschillende instructeursopleidingen(doe ik niet, leer zelfstandig en met andere instructeurs bij ons thuis)

gnessy; ohh 14.40 uur nou dan wens ik je alsnog succes en hoor/lees het naderhand wel dan

lola; kan me voorstellen dat je het je toch hebt aangetrokken hoor, en goed dat je het zo 'laat' zullen we maar zeggen, ahhhhh wat een leuke outfit zeg, wat een superrrrr liefff hondje heb je. die willen eve/saar/duckie vast wel over de vloer ;) :)

lianne; hihi wat lief die foto, vind ze hier ook erg op elkaar lijken zeg. en wat lief dat dimphy haar duim afstaat aan izanka!

eve zei@Vales: Betekent dat dat jullie in mei voor een brusje voor Wessel gaan klussen....? ja vales? ;) ;)

eve; wat lijkt me dit een onwijs rotgevoel zeg, vind het goed van je dat je het van je afschrijft hoor. heb je nu verder nog kontakt met hem? naast het kontakt voor fynn? als je dit niet wilt beantwoorden vind ik dat begrijpelijk hoor

lianne; zielig zeg voor dimphy, sterkte enne hoop dat ze snel door zijn. joehoe lekker hoor een weekje vrij geniet ervan

irma; en? hoe was je examen? hoop goed geeindigd?

hier heb ik zo motor examens 1e deel. zijn geen leerlingen van mij maar van mijn schoonmoeder en een andere collega van mij. ben dus erg benieuwd
    ik heb besloten om nu toch echt iets te gaan doen aan mijn laatste kilo's wil er nu wel vanaf. ga dus minder snoepen de rest doe ik altijd al gezond ;) naja en dus minder gebakken aardappels enz. dus otje en voor degene die evt ook bezig zijn....of ons willen steunen :)

ga nog ff surfen en dan werken

gr saskia

16. Niet meer actief

werk ze saskia......

hoe ver was jij eigenlijk toen je je miskraam kreeg?
    toch ook al heel snel?

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ojee ik schrik van het nieuws van bianca.....

saskia werk ze

gnessy weet jij al meer?

kom straks weer terug

18. Niet meer actief

nope 14.40 uur bij h.a. zijn.... En dan heb ik nog een vervanger ook. me eigen is alweer met vakantie......

19. Niet meer actief

hoop dat bianca snel wat van zich laat horen.....

Deel Deze Pagina