December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
  2. :) :) :) NIEUWS - NIEUWS - NIEUWS :) :) :)

Gijs is geboren! Om 10.26 uur en hij weegt 3.230 gram. Alles is goed met moeder en kind. Bianca moet in ieder geval nog een nachtje in het ziekenhuis blijven...

Bianca, Michel en Lynn: Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje Gijs!

3. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik kom net uit werk en ik had al zo'n gevoel dus ik gelijk kijken en het is nog ook zo :D

Bianca,Michel en Lynn Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje

4. Niet meer actief

Bianca: GEFELICITEERD MET GIJS!~! gENIET VAN HEM...... WIJ WENSEN JULLIE ALLE GELUK VAN DE WERELD!

KNUFFEL VAN ONS ALLEMAAL HIER!

saskia: ben jij er ook voor naar je h.a. geweest of?

5. keizerin

@Lola jeetje wat erg hoe je schoonouders reageerde probeer het idd van je af te laten glijden.
    Ik vind Jasmijn d'r truitje erg leuk en met die muffins heb je ook erg leuk gedaan.
    Ach wat een super schattige foto's van puppy Jasmijn.

Ik lees nu het berichtje van Eve nou wat zullen ze toch geschrokken zijn met al dat bloedverlies.
    Gelukkig is Gijs gezond geboren en is alles goed met Bianca.
    Lola moet ze blijven door het bloedverlies?

@Lianne hele mooie foto van je 2 meiden.
    Ach arme Dimphy hopelijk zijn haar billentjes weer snel heel.
    Lekker hoor een week vrij geniet daar maar lekker van.

@Eve nee we gaan nog niet voor een 2de ;)
    Ik wil zo wie zo eerst mijn rijbewijs halen en dan zien we volgend jaar wel of we dan voor een 2de gaan.
    Pff kan me heel goed voorstellen dat zulke momenten echt zo moeilijk voor je moeten zijn.
    Ik vind het zo goed van je dat je contact houdt voor Fynn ook al doet het jou soms heel veel pijn en verdriet.
    Dikke knuffel van mij.

@Gnessy sterkte bij de ha!

@Saskia wat een lieve foto's weer.
    Hoe is je moterexamen gegaan?

6. Ik kwam snel even kijken naar nieuws van Bianca... en ja hoor!

PROFICIAT!

7. Dat weet ik niet, misschien weet Eve straks meer...

8. Hallo,

We zijn daarnet (Liene en ik) in Nederland gaan winkelen. In de C1000. Dat was al wel iets goedkoper, maar nu vraag ik me af of dit een goedkope Nederlandse winkel is? Of zijn er nog goedkopere?

Was leuk, want er werd carnaval gevierd. Toen we de winkel weer uit kwamen, stond er een wagen met heel harde muziek. Liene had in de winkel een spek gekregen en begon direct vol enthousiasme te wiegen in het karretje. Spek in de hand, reuze glimlach! :D

even wat tijd om te reageren...

Lianne, wat een ongelooflijk mooie en schattige foto! Die zou ik zeker laten vergroten...

Lola, en wat een schattig puppietje hebben jullie! :)

En knap van je dat je het langs het standpunt van je schoonmoeder probeert te zien... Er zijn idd mensen die weinig tact hebben...

Eve, kan het me voorstellen dat je in zo'n situatie het gezinsleven helemaal mist... Ik weet niet goed wat ik moet zeggen... Veel sterkte in ieder geval.

Gnessy, hier maat 68 en 74. Heel soms een 80. Maat 62 durf ik nog wel eens aandoen, maar dan onderaan (als de kleur juist goed is of zo).

Ik vind de tuinbroek ook super, maar heb hem te laat aangedaan. Hij is nu al wat krap aan het worden... Jammer, maar er hangt al een 80 klaar.

Saskia, veel succes met je dieet. Ik vond nu niet dat er nog veel extra kilo's aan jou hingen... ;)

En wat een prachtige ogen heeft Orlando toch!

Zo, weer wat schoolwerken en dan rust deze avond! We eten straks eend met rode kool en puree. En tomatenroomsoep. De soep en de rode kool heb ik al klaar. Dus met het eten heb ik straks niet veel werk.

Saartje

9. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    @Saar ja de C1000 valt onder de goedkope supermarkten in nederland afgezien dan van de Aldi en lidl....

wat leuk dat Liene een spek heeft gehad....en dat ze begon te wiegen toen ze de muziek hoorde...dat gaat Teun nu ook meer doen...

10. @Saar: Hier heb je een overzichtje van het prijspeil van de Nederlandse supermarkten...

Bron: www.supers.nl

C1000 is één van de duurdere supermarkten. Ik ben heel blij met de grote Jumbo bij ons in de stad. Goedkoop en een heel uitgebreid assortiment. Doet niet onder voor Albert Heijn... :D
    Maar wanneer je écht goedkoop boodschappen wilt doen, moet je dus op zoek gaan naar een Nettorama...

De Aldi en Lidl staan niet in deze lijst, omdat deze supermarkten totaal andere merken verkopen. Bovenstaand lijstje geeft een vergelijking van de zogenaamde A-merken...

11. Niet meer actief

hey

saar: leuk dat liene ging wiegen dat ze muziek hoorde. Dat doet ruth ook... En spekkie's eten doet ze hier ook....

kom net bij h.a. vandaan.....
    Na een compleet inwendig onderzoek, en met bloeduitslag is gebleken dat ik een spontane miskraam heb gehad met 5 wkn. Dus ondanks dat mijn ventje geholpen is, negatieve urine test... Bloed gaf nog wel de hcg waarde aan. Tijdens inwendig onderzoek kreeg ik weer zoveel kramp wat op weeën leek en daar kwam een stolsel uit met daarin een klein doorzichtig bolletje met een vuurrood iets erin. {sorry voor t onsmakelijke detail}. Dus hij heeft het na gekeken en kwam dus tot de conclusie dat....
    Heb nu de pil gekregen om mijn menstruatie minder te laten worden en mijn ventje moet zijn zaad nogmaals na laten kijken..

Zit qua gevoel ff overhoop, want heb dus een miskraam gehad terwijl ik niet eens iwst dat ik zwanger was.... Het is ff een vreemde gewaarwording....

tot vanavond allemaal! ik ga ff langs groenteboer e.d. er ff uit nog....

12. Lieve Gnessy, wat vind ik dit ontzettend rot voor jou! Dat jouw gevoel nu helemaal overhoop ligt, kan ik me heel goed voorstellen. Ik vind het ook bijna niet te bevatten. Een hele dikke knuffel van mij en heel veel sterkte gewenst...

13. Gnessy, veel sterkte!

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oh wat dubbel, lees eerst het bericht dat de lieve kleine gijs geboren is, van harte gefeliciteerd!

en dan het bericht van gnessy. goh dit zal je wel even moeten verwerken meid. hoe staat je man ertegenover? het zal voor jullie allebei wel een raar idee zijn. veel sterkte!

saar wat lief dat liene meewiegt op de muziek

wij gaan normaal vaak naar ah, maar ben laatste tijd weer een paar keer naar aldi geweest, en dat scheelt toch stukken, en ze hebben daar ook lekkere toetjes, en franse kaasjes! de chocola is ook goed te doen. en er heeft nog niemand geklaagd over het toiletpapier ;)

ik ontdek net ineens dat safouane nu er een tandje bij heeft, nu 5 stuks dus

15. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Gnessy een hele dikke knuffel hier uit Heiloo...hoe reageerde Eg op het nieuws? of weet hij het nog niet?

Bianca gefeliciteerd met de lieve kleine Gijs....

16. keizerin

@Gnessy o,nee wat vreselijk voor je :(
    Ik wil je heel veel sterkte wensen.

@Saar wat leuk zeg dat ze ging wiegen in de kar.
    Van de week deed Wessel dat ook in de supermakt bij ons heb je van die drukknoppen en dan gaan er varkens en beren enz zingen en dansen echt heel leuk.
    Alleen moet je geen haast hebben :)

Wij gaan trouwens naar de Hoogvliet of naar de AH.

17. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Bianca, Michel en Lynn: Gefeliciteerd!
    kippevel krijg ik ervan!
    Op het moment dat Gijs kwam stond ik met iets in m'n handen voor jou!
    Ik zal maar niet komen Woensdag!

eve en lola: bedankt voor de up-dates

18. Niet meer actief

19. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Gnessy: wat erg voor jou!
    Dit zal je een plekje moeten geven.
    Heel veel sterkte en hopelijk ben je nu snel van het vloeien af.

kom zo verderr reageren!

20. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    kwam eigenlijk alleen even kijken of Bianca al is bevallen, en ja, Gijsje is er!

Ik heb het even erg druk. Ben hard aan het werk voor de rapporten, die moeten volgende week af. Verder heb ik mijn handen vol aan Thijs.... hij is zoooo druk. Hij haalt de hele dag alles overhoop, wil veel aandacht en gilt hard en vaak. Ik vind het even niet zo heel leuk, erg vermoeiend. Ik hoop dat het snel weer wat rustiger wordt.

Donderdag is een heel goede vriendin van me bevallen, een erg nare bevallig, maar een heel leif meisje. Ik ben zoooo benieuwd, ik hoop dat ik er donderdagavond even snel langs kan.

Straks komen mijn vader en moeder al. Ze komen morgen oppassen. Ik heb er eigenlijk wel zin in. Maar ik verwacht ze ieder moment, zit dus een beetje onrustig en snel te typen

Ik ga zo nog even teruglezen wat er verder allemaal met jullie is gebeurd.
    Lees wel net even over Gnessy, sterkte meid....

Lies

Deel Deze Pagina