egbert weet er inmiddels van.... We zijn wel geschrokken.... En gevoelsmatig word het lastig tussen ons. Eg die geen kids meer wil, en ik die niets liever wil dan nog een brusje erbij.... We komen hier wel uit.... verder heb ik inmiddels potje kunnen janken bij eg in zijn armen.... Dat voelde gelukkig heel goed, maar voel me leeg......
Lola: ik lees net de reactie van je schoonouders op jullie aankondiging, wat een suffe reactie zeg, echt heel stom. Ik zou zo een opmerking niet snel kunnen vergeten. Eve: ook met jou voel ik mee. Ik zou ook door de grond gegaan zijn. Ik hoop dat je snel een leuke man vindt die met jou en Fynn gaat skien.... Heb je al iets gehoord over je werk?
zo even rustig de tijd om te reageren. Eve: wat ontzettend moeilijk is jou dituatie toch. Ik kan me jou gevoel indenken, elke keer toch een steek in de hart. Lola: tactloos is het idd van je schoonmoeder. Gelukkig was de reactie van je moeder heel erg mooi! jasmijn zal wel gedacht hebben de achterkant laat ik niet zien want straks komt er weer een rot opmerking! Je huis weer lekker schoon! Lies: succes met de rapporten. Noura: hopelijk zijn jullie allemaal weer lekker fit! Vales: wanneer ga je beginnen met je rijbewijs. Gnessy: gelukkig heb je uit kunnen huilen. blijven praten! Saar: wat leuk dat liene aan het carnaval vieren is. We zitten alweer op bijna 1100 pagina's Ik ben vanmorgen nog wel een paar uur naar de sauna geweest, kailynn leek goed genoeg om te gaan en van Arno moest ik. dus van 11 tot 16 uur geweest. heerlijk ook al was het niet super lang. Kailynn is al een stukje beter dan gisteren maar zeker nog niet de oude.
Hallo allemaal, We zijn nogal veel weg geweest de laatste dagen en ben nu zo ontzettend moe dus nog niets gelezen. Ik kom gauw weer reageren. Wel heb ik net in de vluggigheid gelezen dat Gijs geboren is. Bianca, Michel en Lynn, Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje Gijs!
Gijs is een rustig jongetje en heeft nog maar 2x even gehuild. Lynn vond hem niet bijster interessant. Haar Nijntjes koekje was veel belangrijker Bianca heeft veel last van naweeen en heeft veel hoofdpijn door het bloedverlies. Ze hoopt dat ze morgen naar huis mag maar dat hangt af van haar bloeddruk. Iedereen krijgt heel veel groeten van haar! @Liannne: Fynn z'n vader woont niet in Den Haag. Dus ze zullen ellkaar niet zomaar tegenkomen. Hoewel dat natuurlijk nooit is uitgesloten. En nee, z'n gezin weet nog van niks. Vind het echt heel spijtig dat Fynn z'n halfzusjes niet kan leren kennen. Heb inmiddels aan Fynn z'n vader gevraagd of hij gewoon niet meer wil vertellen wat hij allemaal doet met z'n gezin. Heb hem gewoon eerlijk verteld dat ik het daar moeilijk mee heb en dat ik daar geen zin in heb. Hij zei dat hij dat goed begreep en het niet meer zou doen. Hoop dus dat ik nu wat meer rust krijg op dat gebied. Hoewel het natuurlijk wel struisvogel politiek is. Als de schoolvakanties zijn weet ik natuurlijk best dat ze weer op pad gaan....Ach, ik zal me er wel tegen wapenen hoor. Laat me niet zomaar kisten Morgen zou hij langskomen maar heb het afgezegd. Heb weer even tijd nodig om wat afstand te nemen. @Saskia: Prachtig, die ogen van Orlando. Echt mooie foto's zo op het strand! En ik heb idd nog wel contact met hem naast Fynn. Maar dat wordt wel minder. Anders wordt het me te ingewikkeld. @Saar: Wat leuk dat jullie in Nederland inkopen zijn gaan doen Ik vind het juist leuk om bij de Carrefour te shoppen @Lies: Heel herkenbaar dat drukke! Fynn heeft ook van die dagen dat hij alles overhoop haalt en ik constant met hem bezig ben. Inderdaad nogal vermoeiend Maar ook wel leuk om te zien hoe bijdehand die kleintjes zijn Wat m'n werk betreft zegt m'n baas dat hij met een oplossing bezig is en er vertrouwen in heeft. Vrijdag zullen we het echt weten. Nog even spannend dus. @Cynthia: Fijn dat je toch nog een paar uurtjes naar de sauna kon En goed dat Kailynn al wat beter is!
@Gnessy: Even een apart berichtje voor jou. Vind het echt zo naar voor je. Helemaal omdat je zo graag nog een kindje wilt. Het lijkt wel of alles wat tegen kan zitten jou ook echt tegenzit. Leef echt met je mee en wens je veel sterkte! En ook veel geluk en gezondheid met je huidige gezinnetje!
Zeker weten... ! @Slingding: Wat heerlijk dat je toch nog lekker een dagje hebt kunnen ontspannen! Jij noemt 5 uurtjes sauna niet lang, maar mij lijkt dat een eeuwigheid (ben niet zo'n sauna-tiepje... ), maar ik hoop dat jij genoeg energie hebt opgedaan om er weer lekker tegenaan te gaan ! Fijn ook om te lezen dat Kailynn weet wat opgeknapt is!
Gijs, welkom op deze wereld mannetje! Pappa, mamma en Lynn heel veel geluk met elkaar! Ik kom ff zeggen dat ik er ff doorheen zit, ben vanmiddag weer gezakt voor mijn rijexamen en dat zag ik eigenlijk al aankomen... Ik moet gewoon ff afstand nemen want ik voel me niet happy... Ik zie wel wanneer ik er weer ben, moet eerst ff de boel weer op de rit krijgen voor mezelf, laten we zeggen dat ik even in een stukje verleden balanseer en daar is bijna geen ruimte voor andere zaken... Meiden neem het me niet kwalijk, ik spreek jullie wel weer... Liefs Irma.
Bianca, Michael en Lynn van harte gefeliciteerd met GIJS Gnessy jij heel veel sterkte met het verwerken van de miskraam. bah zeg! Slingding fijn dat je nog even weg hebt kunnen gaan vandaag. Toch nog effe ontspannen. pfff...vanmiddag met Nick naar de kinderoptocht geweest en het kindercarnaval. Het was gezellig en leuk. Nick liep overal doorheen te stappen en wekte nogal wat vertederende blikken op. Op een zeker moment had hij de trap naar het podium ontdekt en vanaf dat moment ben ik vrijwel continu achter hem aangegaan om te voorkomen dat hij het podium opklom of er van af kon vallen als hij er op stond. Wel ontdekt hierdoor dat hij in zijn achteruit ook zelf al een trap afkan....toch handig om te weten. Nick had vanmorgen keurig van 10.30 tot 12.15 nog geslapen en kon er dus vanmiddag tegenaan. HIj was rond etenstijd wel echt helemaal op, dus na het eten om half 7 snel in zijn bedje gelegd. Daarna konden wij ook nog effe rustig eten... Ik zal binnenkort effe buikfoto showen. Die staat op de canoncamera en daar moet ik het kabeltje voor zoeken. En aangezien het hier in huis nogal een zootje is.... maar zie net dat Frank aan het kijken is of hij foto's kan overzetten, dus als dat lukt...show ik ze vanavond nog even. Alle voorbereidingen voor het stucen zijn inmiddels rond. Woensdagochtend mag het losbarsten....Ik heb er echt zin in Ach het moet toch gebeuren. Merk wel dat ik momenteel wat minder kan hebben en dan al die rotzooi in huis. grrr.. Morgenmiddag nog effe naar cursus en dan gaan we morgenavond nog naar de lampkesoptocht kijken.
@Irma: Ach meid, wat ontzettend jammer! Maar erger vind ik het dat je niet lekker in je vel zit nu. Vooral omdat je nu lekker op een roze wolk zou moeten zitten. Ik hoop dat je partner en Rick je door deze moeilijk fase heen slepen en dat we snel weer een happy Irma mogen begroeten. Zorg goed voor jezelf en het kleine mensje in de buik. Ik zal aan je denken de 13e...
@Duikster: Ik zie het al helemaal voor me: Nick op de bühne. Volgens mij schuilt er een rasechte entertainer in dat kereltje... En wat die rotzooi betreft: Even héééééél diep ademhalen en alles over je heen laten komen...
Nick bereid zich voor op carnaval en dat was dus echt niet de bedoeling....Hij vind het momenteel zo leuk om die flesjes van de ene plaats in de krat naar de andere te verplaatsen. Moet hem echt iedere keer uit de bijkeuken verwijderen. Als dit maar geen voorbode is voor later....
leuke foto's duikster.... erg lief die foto's van nick. En wat word hij groot! En al mooie buik heb je................................ Gijs: Wat een knap manneke ben je! Echt een mooi ventje.....
@Duikster: Ach... wat een scheetje. En eerlijk gezegd past een biertje wel heel erg goed bij zijn outfit... Enne... je buik(je) gaat ook al aardig de goede kant op !