Ik kom toch even reageren hoor... kan het niet laten. Hoop niet dat ik iemand vergeet maar heb zo'n 9 a 10 pagina's in te halen... Gnessy: Oh jeetje, een miskraam gehad? Wat erg voor je! Zeker zo onverwachts zeg. Omdat je natuurlijk helemaal niet verwachtte dat je nog zwanger kon worden omdat Eg geholpen is. Heel veel sterkte gewenst! Wat een ontzettend leuk filmpje van je dansende meisje! Lola: Wat een ontzettend stomme reactie van je schoonmoeder! Eerst vragen of het gewenst is en daarna "ja ik wist het al". Bah zeg, ik kan me voorstellen dat het een domper was op jullie blijdschap. Gelukkig zijn er andere mensen wel heel erg blij voor je. Erg leuk truitje trouwens en wat zien die muffins er feestelijk uit. Irma: He wat balen dat je gezakt bent voor je examen. Sterkte met alles! Eve: Ik kan me heel goed voorstellen dat je er van baalt als je allemaal zo'n leuke vakantieplannen hoort van Fynns papa. Niet zo tactisch van hem zeg. Sterkte hoor! Ben jij op kraamvisite geweest bij Gijsje? Duikster: Kan me goed voorstellen dat je baalt van al die klus-rotzooi. Ik kan daar ook nooit goed tegen. Hoop voor jou dat het snel woensdag geweest is Leuk hoor die foto's van Nick en mooi buikje heb je! Slingding: Ik lees net dat Kailynn goed ziek geweest is. Wat vervelend zeg. Gaat het nu weer iets beter? Lekker dat je even kon relaxen in de sauna. Heb je dan wel eens nodig als een oppepper. Lies: Gefeliciteerd voor je vriendin. Ik begrijp wel wat je schrijft over dat je het soms vermoeiend vindt. Ik vind Koen geweldig maar als ie zijn dag niet heeft en veel huilt en gilt is het zeker wel eens niet zo leuk. Saskia: Succes met het lijnen! Het valt in het begin zeker niet mee maar je zal zien dat als je even bezig bent dat het makkelijker gaat. En gun je zelf af en toe iets lekkers. Je komt er dan niet meteen kilo's van aan en houd het zo wel langer vol. Ik ben inmiddels 5,2 kg kwijt sinds begin januari Ik heb niet alles heel zorgvuldig gelezen maar ben wel weer bij. Geweldig dat Gijsje geboren is! Ik las net pas terug en dat het ook even spannend is geweest met het bloedverlies en zo. Vanmiddag was ik bij de Bruna in Utrecht en daar hadden ze zooooo'n mooie kaarten (veel leuker en mooier dan bij onze bruna) en ik kocht daar een kaart voor Bianca omdat ze toch al snel zou bevallen. Voorgevoel gehad misschien? Want ik wist nog niets over het bloedverlies en de slijmprop van gisteren! Zondag zijn we gaan zwemmen bij de Tongelreep. Dat was erg leuk. Koen had het geweldig naar zijn zin! 's Ochtends was hij rond 7.30 uur wakker en we zijn tegen 9.45 er heen gereden. Om 10.30 waren we bij het zwembad. Lekker in het water met Koen. Rond 12-13 uur dachten we wel dat Koen moe zou zijn omdat ie al de hele ochtend wakker was. We hadden de buggy bij die ook op ligstand kon maar slapen wilde hij echt niet. Stil zitten op schoot ook niet. Dus maar weer het water in gegaan. Hij vond het wederom geweldig en genoot echt in zijn zwemband. Rond 14.30 zijn we maar aan gaan kleden en tegen 15 uur gingen we weg. Koen had nog steeds niet geslapen. In de auto viel hij uiteraard binnen no-time in slaap. Vandaag stond er een dagje Utrecht op het programma. Vanochtend na het ontbijt rond 9.15 de kids naar mijn ouders gebracht en daarna richting Utrecht gereden. We waren er rond 11 uur. Toen was het nog vrij rustig omdat toch een aantal winkels gesloten zijn in de ochtend. Gelukkig niet allemaal. We zijn maar even koffie gaan drinken en daarna begon het al wat levendiger te worden in de stad. Het was echt een leuke dag. Ook best lekker om even geen rekening te houden met de kids en even aan jezelf te denken. Mijn plan was om nieuwe laarzen te kopen. Helaas... ik ben nogal lastig wat dat betreft hoor. Vind veel laarzen niet leuk en dan vind ik ze leuk en zitten ze niet goed of mooi. Dus uiteindelijk niet geslaagd. Wat hebben we wel gekocht: sokken voor steef, een nieuwe tas, beschuitbus (alsof je die alleen in utrecht kan kopen ) dvd's, iets van diddl voor Sara en een sambabal (echt zoooo leuk, van de hema voor slechts 2,95) voor Koen. Rond 16.00 uur hadden we het wel gehad en zijn we naar de auto gegaan en we waren om 18 uur thuis. Daarna meteen naar mijn ouders gegaan om de kids op te halen. Die hadden zich prima vermaakt vandaag en waren erg blij met de cadeautjes. Heerlijk ook om ze dan weer te zien. En morgen "moeten" we weer shoppen We moeten een nieuwe kinderstoel want de onze is verkocht! Ik zal het even uitleggen. Vorig jaar hebben we voor Koen via marktplaats een kinderstoel gekocht. De chicco mamma. 2e hands gekocht voor 50 euro. En eerlijk gezegd was het een beetje een miskoop. Het is nogal een groot ding en daardoor erg lomp. Maar ja... je hebt zo'n ding toch nodig en om nu een andere te kopen ging me wat ver. Maar ja... bleef me er aan storen en Stefan ook. Dus we hebben een deal gesloten. We zetten hem op marktplaats en als er een leuk bod op komt dan gaan we kijken voor een nieuwe. Geen bod... dan niet... dan doen we het gewoon met deze. En hij stond al even op marktplaats en zaterdag kwam er een bod van 40 euro! Nou, dat vond ik prima dus een mail gestuurd met mijn telefoonnummer erin dat hij maar moest bellen om een afspraak te maken om te komen kijken. Vanmiddag belde die man en is vanavond meteen komen kijken en hij en zijn vrouw vonden hem super dus VERKOCHT! Maar ja... nu hebben we geen kinderstoel dus we willen heel graag snel een nieuwe! Dus morgen maar ergens op jacht. We denken zelf aan de meegroeistoel van Prenatal. Zie plaatje. Iemand ervaring? Tis volgens mij wel een heeeeeel lang bericht geworden Groetjes Otje
@Otje: Lijkt op het principe van de Tripp Trapp. Daar heb je héél lang wat aan en je kind zit fijn rechtop...
goeie morgen..... eve: woont de papa van fynn erg ver weg? en jouw situatie is idd moeilijk, heb ook in die situatie gezeten. Alleen in de mijne heeft bio pa van jor die beslissing gemaakt.. Hoe ik ook gevochten heb voor goed contact... hoe ik mij daar ook onder voelde e.d. Nu {na ruim 3 jr} kan ik er eindelijk een beetje vrede mee hebben..... En idd groot gelijk dat je zegt dat je zulke dingen liever niet wil weten.... lies gefeliciteerd met je vriendin..... otje: succes met je kinderstoelen jacht saskia: Succes met lijnen... ik ga nog ff een paar kaartjes schrijven, en dan jor zo richting school brengen. T is hier alleen gigantisch pokkeweer. Waait heel hard, giert er gewoon over, en het regent... bah...... tot straks..... ps: heb bagger nacht gehad.... echt praten hebben we niet meer gedaan, ik wou wel, maar eg duidelijk niet....
Hallo Meiden, Hier eventjes een beetje ego berichtje van mij: Ik wil jullie namelijk even zeggen dat wij op moment heel erg druk zijn met klussen in onze nieuwe woning, er moet hele hoop gebeuren en ben weinig tot zowat niet meer in het oude huis. Vandaag ben ik toevallig thuis, heb namelijk straks 1 uur rijles en morgen 3 uurtjes rijles en donderdag rijexamen alweer. Hoop echt zo dat ik dit keer wel slaag, het zou zo lekker wezen. Maar we hebben in het nieuwe huis echt een hoop te doen, alle muren zijn daar nu behang vrij en morgen komt er een stukadoor van de woningbouw. Zodra die is geweest kunnen we beginnen met schilderen enz., en op 3 maart moeten we de sleutel inleveren van onze oude woning. Maar moet lukken he, maar ik ben er nog wel dus heb alleen heel weinig tijd op moment. Ik wil wel even zeggen voor alle zieken beterschap, Gnessy meis doe rustig aan en heel veel sterkte, ik hoop echt dat je het een plekje kan geven. Bianca van harte gefeliciteerd, Gijs is echt een prachtig mannetje meis.
och wat een lief kereltje is gijs, smelt er gewoon van karin mooi bescheiden buikje hoor! begint mooi te groeien. eve wat lief dat je de foto plaatst. en wat moeilijk je gevoelens om de vader van fynn. kan me zo goed voorstellen dat je aan de zijlijn staat en dat dat pijn doet als je af en toe hoort van zijn "andere" leven. heel veel sterkte! debie veel plezier met klussen in jullie nieuwe huisje otje klinkt als een heel gezellig dagje weg! met zijn 2tjes is af en toe erg fijn, en daarna de kids verrassen met cadeautjes is ook altijd weer leuk gnessy, hoop dat jullie samen aan het verwerken komen, het is niet niks natuurlijk saskia, succes met lijnen, en otje ook, je gaat al snel met ruim 5 kilo irma balen zeg van je examen, volgende keer beter. en neem de tijd voor alles, sterkte lies gefeliciteerd met de baby van je vriendin! cynthia, jij bent lekker naar de sauna geweest, fijn dat je kon relaxen haha karin die foto met het bierflesje moest er wel om lachen hier is het verschrikkelijk weer. brrrr ik ga er denk ik maar niet uit.
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Gijs! Ben benieuwd naar je verhaal... Geniet van je kraamtijd, en tot gauw!
Gnessy, toen ik je verhaal las, had ik al een voorgevoel. Ik heb het zelf 2 keer meegemaakt, en het klonk erg bekend. Wens jullie samen veel sterkte om het een plekje te geven.. Karin, prachtig buikje krijg je, en als Nick zo door drinkt aan het bier krijgt hij ook een bierbuikje Eve, gelukkig dat jullie niet in dezelfde stad wonen! Snap dat de verhalen over gezinnen hier soms erg pijnlijk voor je kunnen zijn. Irma, balen gezakt Wens je veel sterkte met je dip, en lucht je hart hier he als je er behoefte aan hebt. Noura, ik heb vandaag een gratis bon gehad voor een vriendin om mee te gaan naar ouder en kind zwemmen in februari. Heb je zin? Ik ga op dinsdagochtend en het is echt superleuk
Weet iemand waar de lijst is gebelven? ik heb vanaf vorige week maandag, pagina 1077, gekeken maar kan hem niet vinden Teun is vanmorgen weer bij het cb geweest en is dus weer goed gekeurd .... ,,,hij deed alles goed en is in de curve onder het gemiddelde gekomen terwijl hij altijd aan de bovenkant zat...en dit ondanks het vele eten...... Karin mooie buik Irma wat rot voor je..sterkte met alles ik zit op internet te zoeken naar een dagje weg met me moeder... we willen 29-2 weg...of winkelen of naar een sauna bv...maar dan alleen met dames of met badkleding aan...want we "storen"ons aan de kijkende mannen.....dit hebben we la een paar keer meegemaakt en dat is niet fijn...nu zat ik te kijken op sanadrome in nijmegen...kent iemand dat? of weet iemand nog wat anders leuks?
@Karin: Had graag bij de optocht willen zijn. Echt leuk dat Nick zo lekker tekeer ging Denk dat Fynn er ook van genoten zou hebben. En wat een mooi buikje heb je al! Haha, Nick aan de bier. Ziet er heel wijs uit. Maar het Tiroler-pakje heeft echt m'n hart gestolen. Kan me voorstellen dat je daar de show mee stal. Nick is echt om op te vreten. Als ik vroeger op wintersport was dan zag ik in de winkels altijd van die Lederhose voor kinderen liggen en dan dacht ik: Mocht ik ooit een jongetje krijgen dan ga ik dat kopen.... @Otje: Nee hoor, ben nog niet op kraamvisite geweest. Maar Bianca stuurde deze foto gisteren door per gsm Je hebt een paar leuke dagen achter de rug zo te lezen. Gezellig! Het valt me touwens op dat Fynn (net als Koen dus) ook lang wakker kan blijven als we op pad zijn. Thuis krijgt hij veel eerder slaap. Ach, eigenlijk wel handig, vind je niet? Ik heb geen ervaring met de Prenatal stoel maar heb er toendertijd wel naar staan kijken en hij lijkt me prima. In maart hebben ze weer de 20% korting actie maar weet niet of je nog zolang wilt wachten. @Gnessy: Hoop dat vandaag een beetje beter verloopt voor je! Fynn z'n vader woont op ongeveer 20 minuten afstand met de auto. Maar hij werkt in Den Haag en kan dus onder werktijd bij ons langs komen (aangezien hij meestal zelf z'n tijd kan indelen). @Debbie: Klus ze! En succes alvast met je rij-examen Laat je het ons even weten of je geslaagd bent? @Janette: Heeft Teun geen bmr-vaccinatie gekregen? En helaas weet ik de lijst niet zo snel te vinden....succes met zoeken dus Heb ook niet veel verstand van sauna's etc (ben er nml nog nooit geweest). Maar weet wel dat de Vitalizee in Scheveningen 1 dag in de week speciaal voor dames heeft (weet alleen niet meer welke dag). Maar dan nog zou ik badkleding aan willen hoor. Ik vind het maar niks al dat blote gedoe. Niet dat ik me schaam voor m'n eigen figuur hoor maar voor mij hoeft het gewoon niet. Ben benieuwd waar jij uiteindelijk naartoe gaat. Enne...dank allemaal voor jullie begrijpende woorden!
@Eve ja Teun heeft 2 prikken gehad 1x BMR en 1 Mengenkokken C ( hoop dat ik het goed schrijf) heeft er nu nog geen last van maar dat kan over 5 a'7 dgn pas komen..meestal 1 dag met koorts..kan hoge koorts zijn....dus maar afwachten...nu heeft hij maar 1 uurtje geslapen en dat is dus niets voor hem..meestal slaapt hij er veel meer smorgens...we zien wel wat het word vandaag bij jou ook zo'n slecht weer? storm en regen? enne de datum was die goed?
goede morgen. Hier een filmpje van kailynn waar het haar werrd geknipt gisteren Je kan zien dat ze niet in orde is. http://s214.photobucket.com/albums/cc36 ... kapper.flv ik heb de afspraak bij het cb afgezegd en mag pas 6 maart weer komen. ze moet namelijk ook geent worden en dat is in haar toestand nu niet verstandig volgens ha. ik vroeg of ik wel mocht komen wegen, no moeilij ik mag 21 feb komen maar dat heeft geen zin al ik 2 weken later mag komen. het gaat iets beter met kailynn. Arno is net naar de ha geweest voor zijn bloeduitslagen op te halen om mee te nemen naar de kno. zijn bloedsuiker was ook wel wat verhoogd?! wordt dus vervolgd.
leuk filmpje cynthia.... maar je kan idd dudielijkz ien dat ze niet fit is.... En je had er net uit bed geplukt? ze blijft wel goed stil zitten hoor.... Ruth is nog steeds niet geweest..... vind t maar niks dat ze al heen moet, dus voorlopig ff niet....
@Janette: Hier ook snertweer 1 april is prima hoor! Had ik nog niet geantwoord dan? @Cynthia: Wat een droppie is Kailynn Ze blijft ook zo lekker rustig zitten. Maar dat komt wss omdat ze nog niet helemaal fit is (wat je overigens idd goed kan zien). Maar dat blijkt dus tijdens een knipbeurt best handig
eve helaas niet vandaar me vraag........ maar we gaan dus naar Nijmegen naar het sanadome heb net gereserveerd voor een arrangement we ziten dna in het warme hooi en liggen daarna op woestijnzand en zien de dag aan ons voorbij gaan.......
wat lief lianne dat je aan me denkt met zwemmen. maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo`n waterrat ben, en de energie en tijd ontbreekt me momenteel een beetje. ik heb vandaag overdag al vrijgenomen omdat ik het niet trok. vanavond ga ik wel werken. eve ik ben ook niet van het in het blootje lopen hoor. doe mij maar ook in bikini. janette klinkt lekker het sanadome lief filmpje cynthia ben benieuwd wat er bij arno uitkomt ga straks lekker kip met rijst maken. wou eerst couscous maken, maar dat word in de loop van de week
Hallo allemaal, Ben helemaal brrr nu... ik heb zojuist het bevallingsverhaal van Dees68 gelezen. Zo mooi heeft ze het opgeschreven en dan de foto's in haar album... Wat een nachtmerrie! Even bijlezen en dan weer verder doen voor school... Lies, hopelijk is deze drukkere periode snel achter de rug en komen jullie allemaal tot rust! Gnessy, wat gaat Eg nu doen ivm zaad? Cynthia, wat lief van Arno dat hij je naar de sauna 'stuurde'. Je kon het wel gebruiken! Bianca, wat een supermooie jongen heb jij gekregen! Nog eens een superdikke proficiat! Leuk om te lezen hoe Lynn reageert op Gijs. Daar ben ik hier superbenieuwd naar. Eve, bedankt om ons zo op de hoogte te houden! Ik kan je struisvogelpolitiek helemaal begrijpen hoor. 't Is gewoon zelfbescherming. Voor jou zou het beter zijn om alle contact te verbreken, maar ik vind het super dat je Fynn voorop zet en hem wel de kans wilt geven zijn papa te leren kennen. Moet wel eerlijk zeggen dat ik de man zelf niet goed begrijp... Waar wil hij heen met dit alles? Denkt hij dat dit nooit zal uitkomen? Ik zou het eerlijk vertellen als ik hem was... Irma, veel sterkte meid met alles op een rijtje zetten... Ik hoop je snel weer hier te horen! Duikster, mooie foto's van jouw buik en Nick. Je ziet het echt al goed! Geniet ervan! Otje, veel plezier met al die verplichte winkeluitstapjes. Debbie, veel 'plezier' met de verhuis! Zo, ben bij... Ga weer wat verder doen! Bah! Heb er helemaal geen zin in. Normaal morgen naar ikea met vriendin om deel 2 van de bureau te halen, nu mailt ze net of ik vandaag ook niet kan... Mmmm, ben eigenlijk wel heel moe... Eens nadenken. Saartje
bianca, michel en lynn; heeeel erg gefeliciteerd met de geboorte van gijs dat als eerste ga ff bijlezen en hoop dat ik wat kan reageren.