Hmmm... photobucket ligt er nog steeds uit Bianca: Super dat je al zo snel hier weer bent zeg! Enne... ik wil echt geen sorry horen van jou omdat je niet op iedereen reageert! Gekkie, dat snappen we toch. Ga jij maar uitrusten en genieten! Jullie hebben een prachtig zoontje gekregen, zie ik in je banner en avatar. Hopelijk doet photobucket het snel weer en zien we nog meer van Gijs. Heeft Lynn hem al gezien? Wat was haar reactie? Vales: Door de drukte ben ik het even helemaal vergeten maarre... ik heb je verzendkosten binnen. Sorry... Morgen gaat ie op de post! Kan je gaan leren. Eve: Beterschap met Fynn! Ik vind het ook erg dom van de papa van Fynn dat hij denkt dat het nooit uit zal komen. Ooit komt ze er toch wel achter. Iedereen kent toch dat bekende spreekwoord "Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel". Ik ga zo op rtl4 "mijn tent is top" kijken. Vanavond 1e aflevering. Vorige heb ik grotendeels gezien. Kijken er meer mensen? Morgen moet Steef weer werken. Wel jammer. Nu is ie een lang weekend (van zaterdag tot en met vandaag) vrij geweest en kan je leuk dingen samen doen. Ach ja... het hoort erbij he? Oja, over mijn sollicitaties. Van Prenatal heb ik nog niets gehoord. Ik ga morgen wel even bellen of zo want het is inmiddels 2 1/2 week geleden. Die andere sollicitatie-brief voor het Buro voor Budgetbemiddeling is pas eind vorige week de deur uit gegaan dus nog maar even afwachten... Groetjes Otje
Me ma heeft morgen geen tijd om zijn haar te knippen Ik heb trouwens voor valentijnsdag een chocotelgram besteld voor Johan. Ik heb de tekst ik hou van jou genomen,ben benieuwd wat hij ervan gaat vinden. Doen jullie er nog iets aan? @Eve hopelijk gaat het morgen beter met Fynn. @Bianca ik vind het echt heel lief dat je alles gelijk met ons wil delen. Mooi banner en avatar heb je gemaakt. @Otje maakt helemaal niks uit En dom zeg dat je nog niks heb gehoord van prenatal.
Heftige bevalling bianca..... Geniet maar lekker de komende dagen.... en geen sorry dat je niet reageert. is toch normaal dat je op een blauwe wolk zweeft? hoe reageert lynn?
Gelukkig, photobucket doet het weer! Dit is onze nieuwe kinderstoel (geuther minou) Vraagje aan de bezitters van een tripptrapp of andere meegroeistoel. Proberen jullie kindjes er ook steeds uit te klimmen of gebruiken jullie allemaal een tuigje? Groetjes Otje
Otje wij hebben een tuigje.....en Teun weet dit....heeft het kdv ook Bianca geniet lekker van je kraamtijd...voor je het weet ishet voorbij laat je lekker vertroetelen.....
Fynn is nog niet okay. Viel gisteravond pas om 22.15 in slaap en vanmorgen gewoon om 7.30 wakker. Weer een fijne diarree luier (slaapzak kon in de was) en nog koorts. Zou vanmiddag op visite gaan maar dat ga ik zo afbellen. @Otje: Heb er toevallig gisteren even naar gekeken aangezien er een stel uit Den Haag mee doet. Maar ga het niet volgen. Hier geen tuigje. Fynn klimt er nml niet uit @Vales: Ik doe uiteraard niks aan Valentijn. Of mss is het wel leuk om iets naar het huisadres van Fynn z'n vader te sturen...
kwam even langs om gauw te spieken en wat een verhaal bianca. doe rustig aan en geniet van je kleine ventje en de blauwe wolk! valentijn, haha doen wij ook niet aan. ik ga lekker werken. oei oei fynn ziek, beterschap ventje otje dat duurt wel lang voor je wat hoort, zou ook gaan bellen en leuke kinderstoel ga even een kopje thee pakken
eve: dat zou best gemeen zijn, maar aan andere kant.... een valentijnskaart van je kind krijgen is het leukste wat er is....
fynn wel beter worden hoor..... ff een vraag voor de meiden die al oudere kids hebben.... wat kun je doen aan eentje die heel goed de regels weet, maar elke keer weer doet. als strafhoekje niet helpt, tik over de vingers niet helpt en noem maar op?
Bianca: hou je rustige en geniet op die wolk! lola en noortje: toch niet te laat naar bed gegaan? Eve: heel veel beterschap voor Fynn Otje: iwij kijken wel naar mijn tent is top net als de vorige serie. Balen dat je nog niks van prenatal hebt gehoord. Hier een meisje dat alleen maar kan huilen, huilen, ik denk dat haar oren heel veel zeer doen. de koorts was vanmorgen weg dat is al iets. Duikster zijn ze al aan het stuccen? Vales: valentijnsdag doen wij hier niet aan (ik heb wel een kaart gekocht) want ik vier onze trouwdag 10 dagen later (24 feb). Lies: bedankt voor je verhaal en ik weet het , het hoeft niks te betekenen. Ga weer naar mijn meisje...
cynthia sterkte voor de kleine meid, zielig als ze zo huilen en je niets anders kan dan troosten sterkte met je man ook, mijn man heeft ook eens een tijd thuis gezeten, en dat was ook best zwaar af en toe. maar jullie komen er wel doorheen, hoop in ieder geval dat jullie snel weten wat er aan de hand is. de onzekerheid is natuurlijk ook heel vervelend
Otje, hier geen tuigje en ook geen klimpartijen. Gnessy, misschien moet je het negatieven gedrag niet gaan benoemen maar juist zijn goede gedrag gaan belonen. Dit werkt vaak wel goed. Je kan tegenwoordig van de mooie planborden kopen, maar ik maakte gewoon zelf een papietje met stikkers,ze mogen dan als ze die dag of dat dagdeel zich goed hebben gedragen een stikker plakken en bij een paar stikkers krijgen ze een beloning, dit kan je doen in de vorm van een ijsje of zelf een snoepje zoeken.( de stikkers zijn al een feestje!) Als het blaadje vol is met stikkers mogen ze een cadeautje uitzoeken, reken maar als je dit consequent uitvoert, ( geen stikkker geven bij slecht gedrag) dat ze heel snel in de gaten hebben wat gewenst is, en dat dit ook positief voor hem is! Ook werkt het als je hem bij slecht gedrag geen aandacht geeft, maar juist de kinderen die lief spelen aandacht geeft. Als je hier meer vragen over hebt, moet je me maar even een pb tje sturen met vragen. Succes! Slingding, snap dat het thuis niet echt heel gezellig voor je is, lastig dat je partner zich somber voelt, jij kan dit niet oplossen hij moet het zelf doen. Het is natuurlijk voor hem ook erg onzeker wat er nou aan de hand is. Meid , kies soms lekker voor jezelf en ga de deur uit als je er even genoeg van hebt. Hier staat de koffie klaar hoor! Sterkte Noralien, hoe is het met je? tijd niet gezien. Lola, waar ben jij dan? Eve, beterschap voor Fynn
@Bianca: Heeft Gijs z'n 1e nachtje thuis goed geslapen? Heb je hem vaak moeten voeden? En heb je zelf ook wat kunnen bijtanken? Hoop dat je bloeddruk vandaag weer een stuk lager is. En dat de bekkenpijn ook heeeeel snel verdwijnt!
Otje lekker een paar dagen op pad geweest lees ik! lekker hoor zo even ontspannen. Wij hebben ook een stoel van Goether, wel een iets andere. Bij ons kun je het blad gewoon tegen Nick aanschuiven zeg maar, waardoor hij klem zit en niet kan gaan staan. Al gebeld met de prenatal? Debbie succes met verhuizen Lianne dat bierbuikje mag van mij nog even wachten! maar Nick heeft momenteel toch wel een bolbuikje. Ons vreetzakje... leuk he om onder water naar je kleine te kijken! Janette lekker naar het sanadome! heerlijk, lijkt mij ook wel wat. een echte sauna is aan mij trouwens ook echt wel besteedt. dus Slingding... na juli plannen we weer een keer wat. Eve: je bent welkom om volgend jaar te komen kijken hoor. En Fynn vermaakt zich vast ook wel met carnavallen... Hopelijk zet het ziek zijn zich niet door bij Fynn Slingding: lief filmpje van Kailynn. Tegen de tijd dat Nick geknipt moet worden vind ik het nog niet zo'n slecht idee om hem er ziek mee naar toe te nemen, als hij dan net zo rustig zit als Kailynn. Maar eigenlijk weet ik nog niet zo goed hoe Nick is als hij ziek is... en het CB schuift nu ineens wel flink op zeg. enne zelf op tijd er even uitgaan hoor, je moet niet met zijn drieeen tegen de muren op gaan vliegen. Hoop dat Arno snel duidelijkheid krijgt over zijn gezondheid. Sterkte met de kleine meid. Mag je paracetamolzetpil als pijnstilling geven? Noura rustig aan! je lichaam is hard aan het werk. Toegeven aan de vermoeidheid werkt hier nog het beste.... Bianca afgezien van de schrik heb je een snelle bevalling gehad! hoop dat de naweeen snel gestopt zijn en ben uiteraard erg benieuwd naar meer foto's van jullie kleine man. Hoop dat je bekken ook snel tot rust komt. Je verhaal doen geeft ook ruimte in je hoofd. Ik geloof dat ik mijn bevallingsverhaal van Nick wel tig keer verteld heb aan mensen. Maar zwarte vlekken zijn toch echt niet de bedoeling... Vales hier geen valentijn. Ik heb er echt niets mee Nou de stucadoor is aan het werk. Inmiddels is Nick's nieuwe kamer al best ver op orde qua stucen. Ben benieuwd. Huis is inmiddels wel een troep. Op de trap zitten allemaal stucvlekken van het op en neer lopen. Heb Nick nu in het campinbed in de werkkamer neergelegd zodat hij gewoon kan slapen zonder last te hebben van de herrie boven en naast hem. Inmiddels zijn ze op zolder ook al bezit, dus.... had ik van het weekend het idee dat ik niets kon doen, nu heb ik dat nog erger, kan het huis ook nog eens niet uit. Hoop dat Frank op tijd thuis is en ik dan nog effe een boodschap kan gaan doen. Het is dat het werk gewoon gedaan moet worden en ik die mensen ook niet alleen in mijn huis wil laten, maar ..... Morgen is Frank gelukkig ook een deel thuis, zodat ik dan in elk geval normaal boodschappen kan doen en vrijdag mag ik gewoon gaan werken. Heerlijk.... Dan even aankijken hoever ze zijn en wanneer ze verder willen gaan, want dan zullen we in elk geval onze slaapkamer ook nog moeten verhuizen. Wat mij betreft werken ze volgende week alles gewoon af. Maandag/dinsdag had de schilder in elk geval ook nog gepland dus ik hoor het vrijdag wel verder. Voordeel van niet weg kunnen is dat ik nu wel weer effe tijd had om rustig bij te lezen...
Hallo allemaal, Zo, ben bezig voor school. Wat een saaie berichten typ ik toch... Steeds hetzelfde! Maar ja, nog even doorbijten! Deze voormiddag heb ik wel 1.5u op de zetel gelegen. Liene was aan het spelen en kwam af en toe mijn gezicht aaien en een kusje geven. 't Is toch een schatje. Gisteren nog naar ikea geweest. 't Was leuk. Fijn bijgebabbeld met mijn vriendin, want 't was een tijdje geleden dat we elkaar nog hadden gezien. Deel 2 van de bureau is gekocht. Ben gaat het straks in elkaar zetten en dan kan ik het beginnen inladen. De kast die er nu staat, verhuist dan in het weekend naar de kelder en daar komen dan alle bloempotten, vazen, theelichthouders en andere decoratiespullen in. Ook heb ik een cadeau gekocht voor mijn broer die 18 wordt en voor mijn grootmoeder, die ook mijn meter is. Zij verjaart vandaag. Voor haar heb ik een mand met allerlei eten uit de Zweedse foodmarket. En voor mijn broer een servies, een donkergrijs, en een theeservies, zelfde kleur. Hij vertekt in september op kot (op kamers ). Van Liene krijgt hij een kookboekje 'koken voor de man'. Ook heb ik de cadeautjes gekocht voor bij de doopsuiker voor de kindjes. In Nederland doen ze dat niet geloof ik, maar hier krijgt iedereen die op kraalbezoek komt, een doosje suikerbonen. Meestal krijgen de kindjes smarties met een klein cadeautje (een potlood, badeendje, bellenblaas, ...). Nu hadden ze gisteren bij ikea kleine kartonnen boekjes (echt heel klein, 4cm op 4cm of zo) van Sesamstraat. Dus die krijgen de kindjes van ons. Even bijlezen... Noura, ik ben dus nog geweest ja. Was wel moe, maar deed toch deugd om eens weg te gaan met een vriendin. Bianca, wat een spannend verhaal seg! Maar gelukkig één met een happy end! Geniet van je kleine jongetje en van je kraamtijd. Wat leuk je banner nu! En hoe was de nachtrust? Geef je trouwens bv? Of flesjes? Oh, ben nu wel jaloers. Saskia, het verhaal van Dees is bij de februarimama's, maar er is ook een apart topic. Cynthia, ik hoop echt dat het bij jullie thuis snel allemaal beter gaat! Kan me voorstellen dat je niet echt happy zit te zijn. Hopelijk wordt het snel lente en kunnen jullie ook weer wat meer buiten enzo. Eve, je hebt gelijk dat jij je daar geen zorgen in gaat maken. Als je daar je energie ook nog eens moet insteken... Maar ik denk ook dat ie het beter anders had aangepakt... Veel beterschap voor Fynn. Otje, wij hebben een triptrap... Liene zit erin zonder tuigje en probeert soms om recht te staan, maar dan worden wij heel erg boos en gaat ze terug zitten. We houden het wel heel goed in het oog. Mooie stoel trouwens! Vales, wij doen ook niet echt aan valentijn. Misschien wat uitgebreider koken of zo, maar zeker geen dingen kopen. Zo, ga weer verder doen! Saartje
Wij doen er ook niet onwijs veel aan eigenlijk niks Johan moet ook gewoon werken ik maar vind het gewoon leuk om iets kleins te geven. Ik neem er dus ook zeker niet speciaal vrij voor ofzo. @Otje ik heb geen tuigje maar ik heb dan ook geen tripptapp. Ik heb gewoon zo'n simpel houten kinderstoel. @Eve whaha dat zou wat zijn als je dat zou doen En bah is Fynn toch echt ziek,beterschap met hem. @Slingding ach wat zielig zeg dat ze zo'n last van haar oortjes heeft Sterkte! @Karin wat vervelend zeg dat je niet even je huis uit kan om boodschappen te doen. Hoop voor jou dat ze volgende week helemaal klaar zijn. @Saar leuke cadeautjes heb je uitgezocht. Mijn dagje werken zit er weer lekker op. Morgen lekker vrij dan moet ik eerst even naar de dokter en om 1 uur weer lekker mijn nagels laten doen(is ook echt nodig ook )
Nou, hier ben ik dan weer! Noralien en Jikke zijn na de lunch naar huis gegaan. Het was eigenlijk de bedoeling om vanmiddag naar een binnenspeeltuin in de buurt te gaan, maar Jikke was erg moe en Noralien heeft waarschijnlijk een griepje overgehouden aan het carnavalvieren... Even na enen gistermiddag waren ze hier en Noralien had een mega-schattige knuffel voor Jasmijn's brusje meegenomen, zó lief. Altijd leuk om weer een babykadootje te krijgen... 's Middags zijn we even de stad in geweest, maar er was niet veel (meer) te doen. De kermis oogde wat troosteloos door het regenweer. Jasmijn en Jikke hebben een ritje op de draaimolen gemaakt en daarna zijn we een café ingedoken. Thuis ontstond er een klein drama, omdat Jasmijn het écht niet toestond dat Jikke aan haar speelgoed kwam. Nu moet ik er ook eerlijk bij vertellen dat Jikke 'natuurlijk' ook iedere keer nét het stuk speelgoed of boekje wilde hebben dat Jasmijn in haar handen had... Dus van gezellig samen spelen was helaas geen sprake. Toen ik me 's avonds serieus zat af te vragen of ik nu een asociale dochter had , las ik in 'Oei, ik groei!' dat het 15-maanden sprongetje zich kenmerkt door onder andere bezitterig gedrag naar het eigen speelgoed toe. Dus niks asociale dreumes, gewoon haar tijd een beetje vooruit... De nacht ging redelijk, maar Jasmijn besloot - heel tegendraads - dat 6.45 uur voor een keer ook wel een mooie tijd was om op te staan. Dus om 7.00 uur zaten we met zijn viertjes met kleine oogjes beneden. Toen Jasmijn en Jikke tegen 8.30 uur moe werden, zijn wij er ook nog maar eventjes ingedoken... Zoals ik al zei, voelde Noralien zich niet lekker (hoofdpijn en grieperig), dus besloot ze op tijd naar huis te gaan. Het logeerpartijtje verliep dus niet helemaal zoals we dat hadden gepland (voor zover dat kan met twee dreumesen...), maar ik vond het even goed hartstikke leuk dat ze er waren en ik hoop dat Noralien snel weer opknapt! @Slingding: Kailynn zit er inderdaad bij als een volleerd kappersmodelletje, maar helaas is dat te wijten aan haar ziekjes zijn. Jouw haar is ook goed lang aan het worden zeg! @Eve: wat lees ik nou, heeft Fynn het ziek-zijn-stokje overgenomen? Ik hoop dat hij snel opknapt! @Bianca: Wat ontzettend leuk dat je snel weer op het forum bent en ons uitgebreid je verhaal hebt kunnen vertellen ! Afgezien van het bloedverlies en de schrik is het dus helemaal geen verkeerde bevalling geweest... Ik ben blij dat jullie snel naar huis mochten, zodat jullie lekker in jullie eigen bed kunnen genieten van jullie kleine mannetje en zijn grote zus! En ik denk maar zo: Jij hebt het nu achter de rug, wij moeten nog... De laatste week schieten me steeds van die dingetjes te binnen waar ik van denk: O ja, dat was ik al bijna vergeten, maar dat krijgen we straks dus ook weer. Nog maar afgezien van de bevalling...