hi hi, heb nog niets bijgelezen alleen de foto's van gijs gezien. wat een poepie zeg, leuk om zo alle leden van de familie te zien hij ziet ook een beetje geel he? of komt dit door de manier van fotograveren? en ook de foto's van jasmijn en jikke zijn erg schattig heb vandaag geen tijd gehad alles terug te lezen komt morgen wss wel gr saskia
handig zeg lola zo`n plankje en de zapp gaan we hier denk ik ook halen. tijdje terug waren ze in arnhem 100 euro, balen dat ik niet gehaald heb, en nu hou ik in de gaten of er nog zo`n dag komt. lianne, knap hoor al appel eten. safouane had vandaag ook nog maat 68 aan zag ik vanavond bij omkleden. janette jammer van de sollicitatie doe rustig aan en neem de tijd, sterkte
@Lianne: Jeetje, hapt Dimphy al in een appel... ! Jasmijn heeft op zich genoeg tandjes hiervoor (11 stuks), maar zij heeft nog erg de neiging alles te snel door te slikken. Ik durf een appel dus nog niet aan... Leuk ook om die twee meiden van jou samen te zien spelen ! @Janette: Wat rot voor je dat de geboorte van kleine Gijs bij een stuk onverwerkt verdriet naar boven brengt. Je moet doen waar je je goed bij voelt, maar bedenk dat wij er óók zijn voor mama's die even wat minder goed in hun vel zitten... @Duikster: Het schiet nu lekker op bij jullie! Ik heb overigens (nog) geen enkel voorgevoel over het geslacht van ons kindje, maar wilde gewoon even ad rem op het berichtje van Eve reageren... @Noura: Als je die aanbieding nog eens tegenkomt, mag je me even tippen! Mijn zus woont vlakbij Arnhem, dus die is zo even geweest... @Noralien: Jij hebt mij inderdaad héél leuke foto's van jou en Jikke met carnaval laten zien. Maar troost je: de meeste carnavalsvierders staan op dinsdag niet meer op hun leukst op foto's... Hier nog een andere foto van Jikke en Jasmijn. Jikke controleert of Jasmijn haar tandjes wel goed poetst...
Lola schreef: @Janette: Wat rot voor je dat de geboorte van kleine Gijs bij een stuk onverwerkt verdriet naar boven brengt. Je moet doen waar je je goed bij voelt, maar bedenk dat wij er óók zijn voor mama's die even wat minder goed in hun vel zitten... Dankje wel......
morgen dames, hier het enigste bericht voor vandaag van mij waarschijnlijk. We hebben hier een dram nacht gehad met Arno, Kwam er aan alle kanten uit, en reddde steeds de toilet niet dus veel verschoon en ruim wek zo zonde. hij voeld zich zo beroerd! Ennu moet ik nig gaan werken ook vanavond omdat mijn vriendin vorige week gewerkt heeft voor mij toen we arno van zijn werk zijn wezen halen. Ik heb nog geprobeerd om haar te vragen of ze toch vanavond wilde werken en ik een andere keer voor haar terug maar ze had andere afspraken. Kailynn sloiep goed gelukkig vannacht. Arno zelf wordt van dit ook zo moedeloos. Hoop dat ze eens snel vinden wat er allemaal met hem is. Hij heeft normaal nooit iets en nu aan de lopende band. Zo dit was mijn klaagzang. lola: mooie foto van de meiden. Heb je het al meer mensen verteld in je omgeving? ik heb nycke al even niet gezien of heb ik iets gemist? eve: hoe is het met je werk? weet je al wat? ga een boven kijken daaaaaaaag
@Slingding: O jee, dat klinkt inderdaad als een drama... ! Ik wens Arno heel veel beterschap en jou heel veel sterkte vandaag! Wat Arno heeft klinkt een beetje als hetgene dat een zwager van mij heeft. Dat begon ook met zijn oren en daarna kreeg hij evenwichtsstoornissen en moest hij al spugen als hij rechtop ging zitten, laat staan dat hij het toilet of de emmer haalde. Eerst dachten de artsen aan de ziekte van Ménière, maar dat bleek het later toch niet te zijn. Wat het nu wel is, weet ik eigenlijk niet. Maar van tijd tot tijd heeft hij zo'n aanval...
he cynthia, wat klinkt dat vervelend, wens jullie veel sterkte toe en hoop snel dat er wat duidelijkheid komt lola heb hier ook niet echt een duidelijk gevoel wat het word, maar heel vaag denk ik weer een jongen. ik moet zeggen dat ik nu wel heel benieuwd aan het worden ben. ben net in het zonnetje naar de markt gelopen, ben nu lui
@Noura: Over een kleine 6 weken kun je het weten, als je dat zou willen... Ik ben ook erg blij met het mooie - en zachte - weer. Rond 13.30 uur komt mijn moeder en dan gaan we even gezellig de stad in! (Kan ik stiekem alvast even kijken of de zwangerschapskleding een beetje leuk wordt dit voorjaar... )
Hallo allemaal, Vanochtend weer geweest zwemmen met Koen. BRRRR wat was het nog koud zeg op de fiets. Gelukkig was het op de terugweg al iets beter. Koen ligt nu lekker te slapen. Hij is altijd helemaal doodop van het zwem-half-uurtje. En vanochtend was hij om 7 uur al wakker terwijl hij normaal toch wel tot 7.30 of 8.00 uur slaapt. Vanochtend was drama hier zeg. Om 7 uur wakker dus ik even later mijn bed uit. Koen had flink gepoept dus verschoont en nog even lekker in pyama naar beneden. Ik zette hem in zijn kinderstoel omdat ik nog de pap moest klaarmaken. Nou, daar was hij het niet mee eens. Bleef maar huilen. Toen ik de pap klaar had was hij inmiddels zoooo boos dat hij niet eens meer wilde eten. Aantal keer geprobeerd maar hij was zo overstuur zodat de pap er gelijk weer uit kwam. Uiteindelijk maar een fles warme melk gemaakt met wat nutrix vanille erin en dat vond hij gelukkig wel goed. Pfff... lastig hoor als je niet weet wat ze willen Vales: Wij doen niets met valentijn. Tenminste... ik verwacht niets Eve: Hoe is het nu met Fynn? Weer opgeknapt? Duikster: Ja die geuter-stoel die jij hebt, heb ik ook gezien. Waarschijnlijk hebben wij een iets ouder model (die ook iets goedkoper was ) Wat een gerommel allemaal als er geklust moet worden in huis he? Saar: Wat een leuke ideetjes voor het kraambezoek! Lola en Noralien: Jammer dat het logeerpartijtje niet helemaal verliep volgens de planning. Ach ja... kleine kids... dan lukt dat ook niet. Wel erg leuke foto's hoor! Zeker die met de carnavalspakjes aan! Bianca: Wat een prachtige foto's van Gijsje. Heerlijk ventje zeg! Om op te eten. Gnessy: Groot gelijk om even tijd voor jezelf te nemen. Is toch lekker dat je je energie kwijt kan in het creatieve. En dat is helemaal niet asociaal hoor Slingding: Leuk hoor die foto's van jullie dochter! Wat ontzettend balen dat Arno zo ziek is. Zeker nu jij ook moet werken. Heel veel beterschap gewenst. Kunnen de opa's of oma's misschien bijspringen? Lola: Wauw dat zittende kiddyboard ziet er echt heel mooi uit! Grappig gezicht. Lianne: Bij mij heeft het 3 weken geduurd voordat de roosjes er waren. Bij een vriendin van me een ruime maand. Leuk die foto's! Zeker die met de appel. Koen eet dat ook zo wel eens. Dan maak ik er een gat in met een appelboor en maar smullen! Janette: Sterkte! Doe rustig aan he? Balen dat deze sollicitatie wederom niets is geworden. Jij hebt er ook geen geluk mee.... Pfff... Koen is al wakker! Na slechts 1 uurtje slapen. Normaal slaapt hij altijd extra lang na het zwemmen maar ik hoor hem nu al weer... Ik heb gisteren gebeld naar Prenatal maar ben nog niets wijzer. Degene die er over gaat is deze week met vakantie dus ik moet nog even afwachten.... Groetjes Otje
hi hi, jeempje nou ga een poging wagen om alles weer ff bij te lezen en dan te reageren, had gister geen tijd, de hele dag gewerkt, orlando opgehaald gekookt, lekker gegeten en gebadderd met orlando en vervolgens cursus met tikus, en daarna dan nog ff quality time met melvin natuurlijk vandaar. bianca; ik vind je banner en avatar ook helemaal super vales; ja heb lekker gesport, enne vanochtend ook heb ge body pumpt. eve; ik kan me goed voorstellen dat het van jouw kant al moeilijk genoeg is, laat staan als je ook rekening gaat houden met de andere kant. persoonlijk vind ik het zowieso een heeeel lastige situatie hoor, lijkt me zooo moeilijk. ohhh getver fynn weer ziekje bah, betershap otje; en heb je al gebeld naar de prenatal? vales; normaal gesproken doe ik er niet zoveel mee, doe door het jaar heen zo af en toe iets leuks/liefs en dat kan ook een kaartje zijn gwoon voor de leuk zeg maar, dit keer laat ik wel een kaartje bezorgen met oa de tekst dat ik hem zo'n goede en lieve vader vind. otje; ja ik gebruik een tuigje, die goed zit gnessy; dan zit het tuigje blijkbaar niet goed?! eve schreef;@Vales: Ik doe uiteraard niks aan Valentijn. Of mss is het wel leuk om iets naar het huisadres van Fynn z'n vader te sturen... hihi die is toch wel erg leuk slingding; ahhh vind het zo zielig te horen dat ze zo'n pijn heeft, ik hoop dit nooit mee te hoeven maken hoor. lianne; ik vind dat je hele goede tips geeft. dit deden wij altijd op het kdv bij 'moeilijkere kindjes' werkt super. en duidelijkheid vwb regels, dit op een positieve manier brengend. duikster; nou dat is iig een groot voordeel saar; je bent leuk geslaagd zo te horen, heb wel ooit van kennissen die uit zeeland kwamen en nu weer terug daar wonen, met kraambezoek suikerbonen gekregen. ik heb het verhaal gelezen maar weet niet de reden wrom thijs het niet kon overleven, het lijkt me zooo moeilijk te verwerken ook zo dubbel lola/noralien; jammer dat er wat lastige situaties waren en dat noortje helaas ziekjes is geworden zeg. 15 mnd sprongetje? oh dan heeft orlando daar 'nog' niet zo'n last van, hij is meer van het geven en daarna weer nemen bianca; had het gister al gezegd maar zeg het nog een keer, omdat het gwoon zo is, wat een schetig mannetje zeg en stoere kleertjes heeft hij aan zeg, en zoals lola ook zegt je mag wel doorgaan met spammen hoor slingding; wat een super leuke foto's van kaillynn weer zeg, lianne; wat een leuke foto's weer en wat lijkt ze alweer groot zeg, leuk te zien ook zo'n fruit monster janette; sterkte met het verwerken lola; super handig ziet het eruit, hou dit zekr in gedachten is hij alleen voor een bep quinny? lola; schattige fotooooo slingding; he get het zit je echt niet mee he?! heel veel sterkte en hoop echt voor jullie dat het ergste geweest is otje; he balen zeg dat je nog niets hebt gehoord van de prenatal tenminste dat je niets wijzer bent zeg maar nou hier net gesport en orlando dus daar op de opvang geweest. nu ligt hij 2 uur te slapen dus zal zo wel wakker worden. ga nog effe wat doen spreek jullie later gr saskia
@Melliemel: Nee, dat kiddyboard met zitje is van Bugaboo... @Otje: Nou, ze maken het spannend daar bij Prénatal...
Hallo allemaal, hier ben ik weer. Gisteren hadden we een beetje problemen om Liene naar bed te brengen. Ze bleef maar huilen. Weer eruit, beneden ging het wat beter. Nieuwe poging, weer hetzelfde. Dus weer eruit. En toen beneden werd ze helemaal paniekerig. Ben met haar rond stappen en toen ineens een dikke poert en een dikke kakpamper. Ocharme toch. En toen ging ze rustig slapen. Hier is het supermooi weer. De lakens van het bed hangen buiten te drogen. Straks lekker fris. Ben zijn nicht en de mijne zijn allebei deze nacht bevallen. Zijn nicht van een meisje: Frie. Mijn nicht van een jongen: Tijl. Straks gaan Liene en ik (als ze wakker is, rond 3u) naar de winkel. Even wat kijken naar verdere doopsuikerideetjes. Nu dus tot dan werken voor school, maar eerst even bijlezen... Lola, ah, nu begrijp ik het. Ik zag vorige week in de 'kinderen', een buggy die je naast je eigen kunt hangen. Leek me wel iets. Voor als ze straks weer wat groter zijn en we weer naar onze queeny overschakelen. Jasmijns haar begint nu echt goed te groeien zie ik op de foto. Gnessy, geen idee wat ik er voor wil hebben. Ik zal eens een foto maken eerst, want ik heb dus nog nooit gebruikt en heb geen idee hoe het werkt en of het zou passen. Cynthia, en naar waar gaat de reis? Heeft ze nogal een betaalbare smaak? Veel beterschap voor Arno. Karin, wat een drukte nog bij jullie! Gelukkig is het einde in zicht. Lianne, fijn eh, als je zo'n koopjes kunt doen! En wat ziet er dat een heerlijk appeltje uit! Janette, wat jammer nou van je sollicitatie. En veel sterkte met het alles op een rij zetten! Noura, Lola en Karin, gaan jullie vragen wat het wordt? Saskia, ze wist het wel op voorhand dat Thijs het niet kon halen, maar hoe het helemaal precies zat weet ik ook niet. Zo, ben weer bij. Groetjes, Saartje
@Saar: Ja, van een keuteltje dat niet wil komen, kunnen ze flink last hebben. Gelukkig is het leed ná de poepbroek dan ook meteen geleden... Wat toevallig dat twee nichtjes op hetzelfde moment bevallen! Proficiat met twee keer tante worden in één nacht! Wij willen deze keer ook graag weer weten wat het wordt, dus wij zullen het zeker vragen. Wij moeten sowieso de komende week gaan nadenken over welke testen we willen laten doen. Tijdens de zwangerschap van Jasmijn hebben we 'alleen' een netplooimeting in combinatie met een serumscreening (bloedtest) laten doen.
Saar: Wat grappig zeg dat jullie beiden nichtjes in dezelfde nacht zijn bevallen! Waren ze ook gelijk uitgerekend? Wat sneu voor Liene dat ze niet in slaap kon komen. Tja..... dat kan wel eens dwars zitten he? Lola: Het lijkt nu zo of ze bij prenatal nog niet zo hard iemand nodig hebben Koen is inmiddels uit bed. Net een boterham en een beker melk op en zit nu vrolijk te spelen. Blijkbaar niet veel slaap nodig vandaag? Alleen aangezien hij nu al om 12.30 wakker was en meestal pas tegen 18.30 naar bed gaat zal hij aan het einde van de dag wel erg moe en hangerig zijn. Hopelijk gaat hij straks nog even naar bed.... Groetjes Otje
Lola: Waarom kies je niet voor een duowagen zoals Noura heeft? Kan me voorstellen dat dit ook erg handig is als je met je 2 kids ergens heen moet. Want dan kan je niet met 2 wagens wandelen. Het heeft natuurlijk ook z'n nadelen als je maar 1 kind bij je hebt. Oeps... eigenlijk een domme vraag aangezien je zo'n zittend kiddyboard wil. Maar is dat ding ook handig voor lange uitstapjes?
gefeliciteerd saar met jullie neefje en nichtje! bijzonder hoor. en ja wij willen wel weten wat het word, ik moet zeggen dat ik eerst niet bezig was met zwanger zijn, en dat ik moeite had met toegeven aan het genieten, maar dat is nu dus 180 graden gedraaid. en ik ben nu dus ook heel nieuwsgierig ineens naar het kindje. over 6 weken kunnen we het weten, en indien we een pretecho laten maken over anderhalve week al. maar ik denk dat we maar wachten gaan otje ik hoop ook dat koen nog even slapen wil voor je.
hi hi, ff snel gefeliciteerd met je dubbele tanteschap debbie; gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs, goed gedaan hoor gr saskia
Hey Meiden, Ik wil jullie even vertellen dat ik ben geslaagd voor me autorijexamen, ik ben echt zo heel erg blij dat ik hem nu heb. Ik wil jullie ook even vertellen dat ik helaas niet op de meeting aanwezig kan zijn, dit omdat ik druk bezig ben met verhuizen. En 23-02 gaan we alles van hier naar de nieuwe woning brengen, hierdoor kan ik dus niet aanwezig op de meeting helaas. Ik hoop volgende keer er wel gewoon weer bij te kunnen zijn, en dan jullie allemaal weer spoedig te zien. Saar van harte gefeliciteerd met je neefje en nichtje, leuk hoor beide nichtjes bevallen. Voor de zieke heel erg veel beterschap