Dank jullie wel voor de felicitaties, Janette heel erg bedankt voor je kaartje, hij is erg leuk en lief
Bianca hoe is het met "ons" Gijsje? doet hij het lekker? en hoe is het nu met jou? Heb gister nog lekker geld uitgegeven...was ff winkelen met me ouders ging voor een sjaaltje en tshirt en kom met die 2 thusi en een nieuwe voorjaarsjas en een nieuwe tas van Oilily....gelukkig was de laatste in de opruiming........dus moet voorlopig niets meer uitgeven...... Debbie wel op de weg gebleven?
Saskia, dank je voor je compliment! Ik praat ook inderdaad uit ervaring met Izanka, niet dat ze zo moeilijk was, maar ieder kind zoekt grenzen. Dimphy is echt ziek hoge koorts en heel hangerig. Ze komt echt heel lief tegen je aanliggen, maar alles is heel kort leuk. Hopelijk knapte ze snel weer op.
Slingding wat naar voor Arno. hoop dat snel duidelijk wordt wat er aan de hand is, want dit is erg vervelend natuurlijk. enne werk ze vanavond. en Lola: leuke zw.kleding gezien? Otje: wij hebben onze stoel gekocht bij een zaakje wat ging sluiten dus met 50% korting, toen vond ik het dus wel te doen! Saar ach germ die Liene. Gelukkig was het leed geleden toen haar luier vol zat! Gefeliciteerd met je dubbele tanteschap! ik wil overigens niet weten wat voor geslacht ons ukje heeft zolang het nog in mijn buik zit. Hoewel het voor namen wel handiger zou zijn....maar nee, toch maar niet. Ook bij Nick wisten we het niet. Zat van de week wel te bedenken dat er in mei nog twee goede bekenden gaan bevallen, dus hoop niet dat die straks met een van onze namen aan de haal zouden gaan... Noura wat heerlijk dat je inmiddels kunt genieten van je zwangerschap. Ik merk juist dat ik wat onzeker ben momenteel. Ik voelde ons ukje al heel vroeg, maar de afgelopen week nauwelijks. Verstandelijk weet ik dat dit ook met mijn erg drukke schema te maken heeft, maar toch broeit er ergens onrust.... debbie gefeliciteerd met je rijbewijs! dat nemen ze je niet meer af. enne succes met verhuizen. ER zijn nu eenmaal belangrijkere dingen dan ons weer zien... janette klinkt alsof je lekker geshopt hebt! Lianne beterschap met Dimphy! pff ik ben vanmorgen effe het huis ontvlucht. Frank was niet lekker en dus thuis. Moest ook nog naar mondhygienist vandaag. Ik had bedacht dat ik boodschappen zou gaan doen vanochtend, maar toen belde vriendin of ik mee ging zwemmen met haar en kids. Ik heb mijn spullen gepakt en ben gegaan. VAnmiddag nog maar boodschappen gedaan. Was erg lekker in zwembad, maar tegelijk ook vermoeiend, dus ben nu echt op. Op de een of andere manier doe je niet zo veel op een dag als er dehele tijd mensen door je huis lopen, maar anderzijds kost het heel veel energie.
Met Fynn gaat het gelukkig wel weer okay. Eet weer goed en heeft geen koorts meer. Wel nog wat dunne poep. Er heerst op het kdv echter waterpokken en buikgriep.... @Noralien: Lees dat je toch naar de meeting komt. Zal ik wat 'oude' kleertjes van Fynn meenemen? @Lola: Ik had de Babybjorn destijds gehuurd. Maar ik kan hem iig wel aanbevelen. Vond het een handig ding. En wat de testen betreft. Ik had me voorgenomen dat als uit de combinatietest zou blijken dat de kans groter was dan 1:500 ik een vruchtwaterpunctie zou laten doen. Daar is dan nog tijd genoeg voor. @Lianne: Wow, wat goed dat Dimphy al zo een appel kan eten! Ik durf dat net als Lola nog niet aan aangezien Fynn ook de neiging heeft alles snel door te slikken. Beterschap voor Dimphy. @Janette: Balen van je sollicitatie En ik snap je gevoel heel goed. Heb zelf ook niet kunnen genieten van de eerste maanden van Fynn aangezien ik totaal niet lekker in m'n vel zat. Na 6 maanden ging dat wat beter. Maar het heeft echt een jaar geduurd voordat ik goed kon gaan genieten en het gevoel had dat ik 'alles' onder controle had. Nu vind ik het heel erg dat ik in het begin veel gemist heb omdat ik me niet in orde voelde. Gelukkig komt dat gevoel bij mij niet terug als ik de foto's van Gijs zie. Maar ik kan me voorstellen dat het met jou wel veel doet! Sterkte en een dikke knuffel xxx @Cynthia: Wat een toestand bij jullie thuis. Leef echt enorm met jullie mee. Kan goed begrijpen dat Arno er moedeloos van wordt. En jij natuurlijk ook. Ik hoop dat ze snel een oorzaak vinden. Maar kunnen het niet gewoon kinderziektes zijn? Ik was vroeger ook bijna nooit ziek en sinds het kdv bijna aan de lopende band verkouden. Maar dat is uiteraard niet zo erg als wat Arno heeft. Veel beterschap iig! Wat m'n werk betreft. Morgen zou er een deurwaarder langskomen om de zaak te sluiten als er voor die tijd geen regeling was getroffen. Maar aangezien m'n baas vandaag vroeg of ik zondag extra kan werken neem ik aan dat het wel goed zit. @Saar: Wat toevallig dat ze tegelijkertijd zijn bevallen. Kennen ze elkaar ook? Aparte namen ook. @Noura: Doe toch maar de pretecho. Anders moeten wij ook zo lang wachten... @Debbie: Goed gedaan, meis! @Karin: Niet onzeker worden hoor! Alles is goed met je kleintje. Maar denk idd dat je gewoon wat meer rust moet nemen. Dan meldt hij/zij zich vanzelf weer. @Bianca: We want more pictures! Over kledingmaten gesproken. Fynn is echt bezig met een groeispurt. Tot voor kort moest ik z'n broekspijpen nog omslaan maar dat is nu ineens niet meer nodig. En in combinatie met z'n dikke buikje zal ik toch binnenkort maat 92 moeten gaan kopen
Hahahahaha Jaaa Janette wel op de weg gebleven gelukkig Duikster ik weet dat er belangrijkere dingen zijn op moment dan jullie zien, maar het is toch een stukje ontspanning ook voor me en ik vind het gewoon heel erg leuk. Maya hopelijk volgende meeting beter he, dan wil ik er echt echt echt bij zijn.
Debbie gefeliciteerd met je rijbewijs! Succes met de verhuizing ed. Karin: lekker toch nog gezwommen van de week met Nick. Lianna: beterschap met dimphy. Eve: gelukkig is het weeer goed met Fynn.
@Otje: Nee, dat is geen domme vraag hoor! Maar een duowagen lijkt me een stuk minder handig manouvreren dan een enkele kinderwagen. Tijdens de langere uitstapjes - die je toch niet in je eentje maakt - kunnen Roy en ik elk een kinderwagen / buggy duwen, of ik de buggy en Roy de buikdrager. Het kiddyboard-zitje is echt bedoeld voor de kleine stukjes... @Duikster: Je weet toch dat je altijd de verloskundige kunt bellen als je je ergens ongerust over maakt. Als tijdens een extra controle blijkt dat alles in orde is, ben je meteen een stuk relaxter... @Debbie: Van harte gefeleciteerd met het behalen van je rijbewijs! @Lianne: Arme Dimphy... Maar als je ziekjes bent is niets lekkerder dan dicht tegen mama aankruipen. Beterschap! @Eve: Ik hoop dat Fynn niet zo 'hebberig' is als Jasmijn en alles van het kdv mee naar huis neemt... Er is een vestiging van Future Maman in Roermond gekomen en daar hebben ze wel hƩƩl leuke kleding. Binnenkort dus maar een keertje serieus gaan kijken, voordat de leuke dingen weg zijn... Roy wilde graag een poppenkast voor Jasmijn hebben en vanmiddag zag ik er eentje bij Bart Smit die in de aanbieding van van Ā50 voor Ā20. Voor de grap laten inpakken en Roy was er erg blij mee. Totdat bleek dat zijn handen absoluut niet in de poppen pasten... Dus hebben we het ding vanavond maar weer terug gebracht...
Allemaal werkse vandaag voor die gene die moeten werken. En ik wens jullie allemaal een mooie en vrolijke dag!
Pfff... beroerde nacht gehad. Koen heeft gisteren overdag maar 1 uurtje geslapen dus tegen 18 uur was hij doodop. Gelukkig had hij al gegeten rond 17.30 en ging hij heerlijk slapen. Niets aan de hand. Vannacht om 4 uur begon hij wat te brabbelen. Helaas ging dat brabbelen over in huilen. Speentje gegeven en het was weer stil (voor 1 minuut). Nou kortom, Steef en ik zijn nog een paar keer op en neer gelopen en ook hem even laten huilen maar dat ging van kwaad tot erger dus uiteindelijk maar besloten hem tussen ons in te leggen. Het was inmiddels al na 4.30 uur. Na wat gedraai van Koen zijn we geloof ik tegen 5 uur nog allemaal in slaap gevallen. Maar om 6.15 moest Steef uit bed dus was Koen ook weer wakker en ging uiteraard niet meer slapen. Om 7 uur opgestaan en Koen is lekker vrolijk en zit te spelen. Ik voel me alles behalve vrolijk. BEN MOOOEEEEEEEEEEEE. Sorry voor mijn geklaag... ik moest het ff kwijt hoor. Ik heb echt een hekel aan gebroken nachten.... Groetjes Otje
Lola: Jammer hoor van die poppenkast. Voor dat prijsje is het wel erg leuk. Lianne: Beterschap met Dimphy! Eve: Fijn dat het alweer beter gaat met Fynn. Al maatje 92 : Woow wat gaat hij hard zeg! Koen heeft ook echt een buikje maar past over het algemeen nog makkelijk in maat 80. 86 zakt hem van zijn bips af Hoe gaat het de laatste tijd met Fynn en wakker worden? Nog steeds zo vroeg of valt het mee? Op een of andere manier moet ik altijd aan jou denken als Koen snachts of sochtends vroeg onrustig is. Duikster: Wat rot moet dat zijn, dat je je zo onzeker voelt. Maar ik zou dan zeker Lola's advies opvolgen en gewoon de VK bellen. Waarschijnlijk is gewoon alles goed en heb jij een bevestiging! Lekker hoor, even het huis ontvluchten. Janette: Heerlijk toch even lekker geld uitgeven? Bij mij is het vaak als ik even spontaan ga winkelen, dat ik meer vindt dan dat ik er 1 dag shoppen voor uitrek. Melliemel: Ik lees dat jij gaat sporten en Orlando dan naar de opvang. Gaat dat goed? Bij een sportschool hier vlakbij zit ook een kinderopvang maar durf het niet zo goed aangezien Koen nogal moet huilen als ik weg ga (bij het kdv). Gaat het bij Orlando wel goed? Noura: Wat heerlijk voor je dat je eindelijk aan het genieten bent! Ik zie aan je banner dat je alweer bijna 15 weken bent. Jeetje wat gaat dat hard zeg. Ik vind het nu bij jullie (de zwangeren) sowieso allemaal veel sneller gaan als toen we nog allemaal zwanger waren van onze december-kindjes! Even nog een klein vervolg over mijn CWI-verhaal van laatst. Ik ben nu de afgelopen week 3 x gebeld door het CWI! 2 x door een vervanger en gisteren door de persoon zelf. Ze was heel aardig en bood haar excuses aan dat een collega het diezelfde week niet had overgenomen. Ze was ziek! Slechte communicatie dan. Want als ik dat had geweten, tja... daar is niets aan te doen natuurlijk... Hebben jullie dit weekend nog plannen? Morgen ben ik gewoon thuis met de kids. Steef heeft repetitie met zijn band. En zondag ga ik met een vriendin naar de huishoudbeurs. Ik heb er helemaal zin in. Nu hopen dat ze zich zondag goed voelt. Want ik sprak haar gisteren en ze heeft de griep Groetjes Otje
goeie morgen allemaal... lianne beterschap met dipmhy. hopelijk knapt ze snel weer op.... eve: Die groeispurt ken ik.. die heeft jordy gehad toen ie 2 mnd was... van 56 naar 74.. Was net geen 4 wkn tussen.... Wat voor maat heeft fynn nu dan? duikster: Als je t niet vertrouwt gewoon aan je vk vragen of je keertje extra mag komen... En miss zou wat meer rust inderdaad ook wel helpen.. En kun je niet eens voorzchitig gaan informeren naar de namen bij die bekenden? otje: Hier liggen ze beide gelukkig niet te lang wakker.... alleen als ze heel ziek zijn..... debbie: SUPER GEFELICITEERD met je rijbewijs. Ben super blij voor je dat je hem eindelijk hebt.... Blij dat die ene tip geholpen heeft.... janette bedankt voor je kaartje... Hij was erg lief... lola: jammer van de poppenkast..... hier gaat t.... Voel me nog lang niet okay en gevoelsmatig ligt ik goed overhoop. Maar ik moet doorgaan, dus af en toe heb ik hele slechte momenten..... Vanmiddag komen die andere twee weer, en komt een buurjochie hier slapen. Die zijn ouders moeten morgen heel vroeg weg, en blijft dan bij ons.... Dus word druk....... ik ga nou even douchen met de kids.. heb ik dat weer gehad..
@Eve hier gaan we ook naar maatje 92 hoor...terwijl hij pas 77 cm is..zag nu dat verschillende shirts strak op zijn rug beginnen te zitten terwijl de armen nog omgeslagen moeten worden vandaag heeft hij voor het eerst maatje 92 aan van joggingbroek...pijpen zijn wel een beetje lang maar het kan als ik ze in zijn sokken stop....het kruis hangt niet op zijn knieen dus dat scheelt @ Gnessy graag gedaan, en zwemse...hoop voor je dat de andere kids een beetje "normaal"doen.... @ Lola jammer van de popenkast anders hadden we zeker komen kijken... @Otje hier geen plannen voor het weekend lekker rustig aan..volgend weekend is la weer vol geboekt wijnand heeft dan een zaalvoetbal tournooi van zijn werk in Velthoven en zondag krijgen we de hele familie te eten... Wie weet kan je zo nog ff een paar uurtjes op tuk als koen ook wil? Ik ga ff met een boek op de bank zitten en een kop thee doen tot later mss
ik hoop ook dat andere kids normaal doen.... maar ja, ik ga er vanuit van niet, dan kan t alleen maar meevallen dacht ik zo.... ach ik ga lekker genieten van t mooie weer vandaag.. de rest zal mij worst wezen... zal vandaag dus veel buiten te vinden zijn.....
ik ga straks na het brood eten ook ff lopen met Teun en gelijk ff kijken of ik leuke deco spullen tegen kom voor op de wc...die willen we een kleurtje geven....heb van de week al een gele bril gekocht en andere gele spulletjes...ziet er alvast weer fris uit... sterkte het weekend alvast
wat een heerlijk weer vandaag! heb vanmorgen visite gehad, maar ga zorgen dat ik vanmiddag nog buiten kom duikster ik vind het knap hoor dat je je nieuwsgierigheid kan bedwingen, maar een verrassing bij de geboorte heeft ook wel weer wat. lola leuk hoor shoppen voor nieuwe kleren. ik vindhet wel grappig dat ik nu in de zomer zwanger ben eve wat fijn dat fynn weer beter is. ik hoop dat jullie de andere ziektes ontlopen kunnen. en wat betrefd de nieuwsgierigheid van jullie, hihi mischien houd ik het wel geheim lianne heel veel beterschap met dimphy, zo zielig als ze ziek zijn. otje, wat vervelend van die gebroken nachten. als je eenmaal weer gewend bent aan doorslapen dan komen die nachten heel zwaar aan. ik hoop voor je dat het hier bij blijft. en die communicatie gaat goed bij het cwi zo ga nu even mijn bao pao eten
Hallo allemaal, weer een stralende dag hier. Ik ben met Liene zojuist naar de markt gefietst. Vindt ze geweldig. Alleen hebben we net iets teveel winkels gedaan en wou ze bij het postkantoor niet meer terug op het fietsstoeltje, dus dat was even moeilijk. Nu ligt ze heerlijk te slapen. De spaghettisaus voor straks is al klaar en Ben is om 16u terug. Dan gaan we eerst even naar de speeltuin en nadien eten. Deze avond ga ik met mijn moeder, grootmoeder, zus en nicht kienen. Het noemt ook bingo spelen. Ik ben benieuwd. Ik heb het nog ooit gedaan als ik klein was, een kinderkien. Maar dit is voor een goed doel. Hopelijk win ik de hoofdprijs . Zo even bijlezen en dan werken voor school. Bedankt voor al de felicitaties, maar tante ben ik eigenlijk niet hoor. Het zijn de kindjes van onze nichten, dus dat is al ver weg. Noemen ze dat bij jullie ook tante? Irma, hoe gaat het nu met je? Ga jij vragen wat het wordt straks? Debbie, een heel erg dikke proficiat! Lianne, veel beterschap voor Dimphy. Duikster, ik had nu die angst met onze nichten. Het waren er dus 3 op 1 week tijd, maar gelukkig heeft niemand onze namen 'gestolen'. Dus nu is er nog iemand uit Ben zijn kenissenkring die eind april moet bevallen, maar mocht die 'onze' naam nemen, nemen wij hem ook hoor. Ik ben er ook zeker van dat het minder voelen, komt door de drukte. Je ukje denkt vast 'ik hou me even kalm, 't is hier al druk genoeg'. Straks als alles achter de rug is, zul jij je buik nogal zien en voelen bewegen! Eve, nee ze kennen elkaar niet, dus ze hebben het niet geweten. Otje, ik zal voor je duimen dat je langverwachte uitstapje toch mag door gaan! Zo, ga beginnen typen. Heb er eigenlijk weinig zin in, want ben moe. Liever zou ik op de zetel gaan hangen, maar ga me toch bedwingen... Saartje