Nou, de deurwaarder is gisteren niet langs geweest. Dus de winkel is nog open. Het blijft natuurlijk allemaal een beetje onzeker zolang de omzetten niet gaan stijgen. Ik zal m'n ogen dus goed openhouden voor ander werk. Maar nu nog even geen echte zorgen dus. @Cynthia: Hoe gaat het met Arno? @Lola: Thanks voor de link. Heb me meteen aangemeld. Maar meen je dat ik Fynn ook moet aanmelden? Of is dat een Lola-grap? Enne...het gevoel dat je dagen kunt slapen slaat ook vaak toe als je niet zwanger bent Dus misschien kunnen we samen een slaap-vakantie inlassen? En vertel maar lekker over Teri hoor. Net zoals Gijsje een beetje onze baby is is Teri ons hondje! @Vales: Wat hebben B12 en je maag eigenlijk met elkaar te maken? Ik bedoel: waarom zou je evt een maagonderzoek moeten laten doen? Fynn en ik gaan heel hard duimen dat het niet nodig is! Haha, ik weet niet of deze mama dat echt leuk vindt om een geitje te voeren...
goedemorgen. Vales, hoop idd dat een maagonderzoek niet hoeft. Lijkt me nl een erg vervelend onderzoek. ijft Duim voor je! Eve, veel plezier op de kinderboerderij. En idd, met zo'n mooi weer moet je wel ff de deur uit. Denk dat wij ff met Jikke en de hond naar het bos gaan. Pffff, moeilijk hoor, dat je werk zo onzeker is. Lola, ooohhhh wat zielig dat Teri weer onder het mes moest. Hoop idd dat het hierbij blijft. Wel fijn dat ze het daar zo naar haar zin heeft. En moet idd toegeven dat dat roze haar enig staat Melliemel, jij bent wel pedagogisch bezig met Orlando zeg Ik denk vaak pas heel laat aan dat soort dingen . Duikster, wat vervelend dat je je zo onrustig voelt. Hoop dat je huisje snel op orde is zodat de rust in jezelf ook weer wat terug keert. Gelukkig dat je je kleintje wel weer wat meer voelt. Ik ben eersgisteren eindelijk, voor het eerst sinds de miskraam, weer ongesteld geworden. Voelt goed (weet 't klinkt vreemd ). Maar heb op de een of andere manier het gevoel dat nu de miskraam pas is afgesloten omdat deze lange cyclus daar nog een gevolg van was. Nu kunnen we een nieuwe start maken. Vind het alleen vervelend dat de menstruatie nu echt heel erg heftig is, maar ja, dat gaat ook wel weer over. Ik heb mijn leidinggevende verteld dat ik mijn werk op wil zeggen. Zij reageerde heel verbaasd en vond het erg jammer. Ze probeerde me nog over te halen door me vastigheid te bieden qua rooster, maar nee, mijn besluit staat vast. Eigenlijk kon ik niet bij de teamvergadering van a.s. maandag zijn omdat die was verzet en ik nu dus geen opvang heb. Maar nu heb ik afgesproken dat ik ff met Jikke langs kom om het team mee te delen dat ik hen ga verlaten. Ben toch wel erg benieuwd naar de reacties. Ben gister ook ff langs het roosterbureau gegaan. Ik blijk nog vakantie van vorig jaar over te hebben. Nu heb ik mijn laatste dienst op 4-5 en de rest van de maand vakantie Wij gaan vanmiddag een nieuwe bank bestellen. De onze is inmiddels op drie plaatsen doorgezakt (twee leuningen en een zitplaats ). We hebben er een uitgezocht, nu alleen nog de stof uitzoeken en bestellen.
hallo meiden, even een kort bericht. Bij arno was het bloed weer geod. De dokter heeft later schemren dat het ook wel eens oververmeidheid/ tegen een burn out aan zit. En EINDELIJK neemt hij dit aan en geeft het nu ook we toe. Ik riep dit al in januari van je werkt te hard, en pas op jezelf. Hij moet uitrusten en ontspannen. We zijn gisteren wezen fietsen en vandaag gaan we nog even op stap naar bergen op zoom. dames ik spreek jullie later en dan lees ik bij, maar ik wilde de uitkomt van de dokter even melden. maar ik ben blij dat hij het eindelijk erkend.
@Lola ik vind het juist leuk dat je alles van Teri met ons deelt. Hopelijk is ze snel beter en is het niets ergs. @Eve nou het kan zo zijn dat mijn maag de b12 niet opneemt als dat zo is moet ik de rest van me leven b12 gaan halen en is het chronisch. Het heeft ook een naam maar dat weet ik even niet. @Noralien goed dat je de knoop heb doorgehakt. En wat fijn zeg dat je eindelijk ongie bent geworden. @Slingding goed van Arno dat hij nu erkend dat hij een burn-out heeft. Heel veel sterkte voor hem en hopelijk komt hij er snel bovenop maar dat kan best een paar maanden duren hé?dacht ik. Ik ga nu naar een vriendin,we gaan lekker gourmetten vanavond
Nou, ik hoop dat er nog iets van de kinderboerderij gaat komen. Fynn slaapt nog en m'n ouders hadden ook nog wat anders te doen. Op zo'n moment baal ik dan weer enorm dat ik zelf geen auto heb of een partner met wie ik op pad kan gaan Nou ja, als het niks wordt dan ga ik na de lunch gewoon een stuk over de boulevard fietsen @Noralien: Haha, ik dacht dat het aan mij lag. Maar ik denk ook altijd te laat aan dat soort pedagogische dingen. En als ik dan lees wat anderen soms doen met hun kids dan denk ik: Oeps, waarom verzin ik dat nou niet Succes met klussen Enne...ben benieuwd naar de nieuwe bank. @Cynthia: Naar omstandigheden is dit dus eigenlijk 'goed' nieuws. Hoop dat Arno zich nu echt aan z'n rust gaat houden en dat er voor jullie weer een zonnige periode aanbreekt!
hi hi, kom net terug uit de stad en heb de driewieler gekocht, ben samen met mijn moeder op de fiets geweest (orlando voorop) dus samen konden we de driewieler wel meenemen, had in mijn eentje wel lastig geworden want had de rugdrager bij me voor in de stad. dit is hem; eve; ohh klinkt erg leuk zeg, veel plezier iig ik kan me er nog vaag iets van herinneren dat je dit idd vertelde tijdens je zwangerschap, enne je mag het idee ook wel uitvoeren hoor als je het leuk vind no problemo. hihi ja hij ging er in de fietsenwinkel al bijna mee vandoor, steppend dan he, het fietsen zelf zal nog wel tijdje duren neem ik aan. lola; ohhh die kamer klinkt heerlijk, leuk hoor. lekker slapen als het kan hoor, nu kan het nog wat makkelijker dan straks ik heb ook nog wel zw schaps kleding liggen in mt 36! leuke spijkerbroek met een blauw/groenig topje en een legerspijkerrok. mocht je dit willen lenen kan ik het meenemen tijdens de meeting hoor. vales; jeetje klinkt toch wel heftig, maar wrom gaan ze dan een maagonderzoek doen als je b12 te hoog blijft? en mag je wel multivitamine slikken? dan heb je zowieso voldoende vitamine binnen? lola; daar hoef je absoluut geen sorry voor te zeggen hoor, vind het alleen maar fijn te horen dat je nog steeds zo begaan ben met 'je ex-hondje' maarre ondanks de operatie ziet ze er niet zielig uit ofzo. eve; fijn te horen dat de deurwaarder nog niet is langsgeweest, hier is er al 2 keer een deurwaarder langsgeweest voor de vorige bewoners echt irri. krijg ook nog steeds veel post van ze die ik nu dan maar retour zend, heb dit nml, en dan overdrijf ik niet zo'n 7 keer zelf naar hun toe gebracht! blijf niet aan de gang! noralien; niet bewust bij nagedacht hoor, vind het gwoon leuk om te doen zo dat is balen zeg dat het zolang heeft geduurd, en kan me goed voorstellen dat het voor jouw daarmee afgesloten is. hoop dat je volgende cyclus weer beetje 'norm' aanhoud. is voor jezelf veel fijner. de eerste stap om het volgende af te sluiten, ben ook erg benieuwd hoe je collega's reageren. wanneer startte je opleiding nou pcies? ben ook erg benieuwd naar je bank! veel wandelplezier hier nu een 'eisprong' gevoel, klinkt raar voor sommige mss maar houd voor mij in dat ik wss over 2 wkn ongie ga worden. heb dit altijd gevoeld, zou dus betekenen dat er voor mij 5 wkn tussen zitten slingding; ohh fijn te horen dat de bloedtest goed was en gelukkig neemt hij het nu aan, dan kan hij ermee aan de slag he, en ach mannen nemen toch nooit wat aan van 'de vrouw' eve; he wat vervelend dat het niet door kan gaan zeg, maarre op de boulevard fietsen is ook lekker en leuk, mensen kijken 8) morgen de verjaardag van mijn nichtje, we hebben (mijn moeder en ik)nintendo ds spellen gekocht, daar zal ze super blij mee zijn. ga vanmiddag natuurlijk ff de driewieler uittesten met orlando tijdens een wandelingetje gr saskia
Wat is het opeens rustig hier in huis...de kraamhulp is net naar huis, Michel is om kattenbakkorrels en boven liggen Lynn en Gijs heerlijk te slapen. Dus ik kan eventjes bijlezen en voor de liefhebbers nog een paar foto's spammen . Debbie, gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs! En veel succes met de verhuizing. Ik ben zelf jaren terug 5 keer in 3 jaar tijd verhuisd. Ben het nu even beu, vandaar dat we nu al bijna 5 jaar in hetzelfde huis wonen. Janette, ik vind het heel rot voor je dat Gijsjes geboorte een stuk onverwerkt verdriet bij jou naar boven haalt. Kan me voorstellen dat het moeilijk voor je is. Wil je daarom nog extra bedanken voor je geboortekaartje! (de rest natuurlijk ook hartstikke bedankt voor de lieve geboortekaartjes). Otje, hoop voor je dat je uitje morgen door kan gaan en dat je vriendin weer helemaal beter is. En hoe heeft Koen vannacht geslapen? Lynn wordt net wakker van gillende kinderen in de brandgang . Alleen is Michel nog niet thuis en kan ik haar niet tillen. Ga haar dus maar eventjes troosten...
@Saskia mijn waarde was te laag en door al die b12 spuiten is hij nu hoog En dat hij te hoog is maakt niks uit. Hij was 116 veels te laag dus. Leuke driewieler heb je gekocht @Eve ben je nog geweest?
Hallo allemaal, Wat een weerje vandaag he? Heerlijk gewoon! Steef is vandaag weg, heeft repetitie met zijn bandje. Ik ben net een stuk gaan wandelen met Sara & Koen, lekker van het prachtige weer genieten. We kwamen langs een schoenenwinkel en zag een paar leuke laarzen staan. Gepast en meteen helemaal goed en ook nog in de opruiming dus gekocht! Is toch grappig dat je een hele dag naar Utrecht gaat en niets vindt en waar slaag ik? Bij een winkel 10 minuten van huis... Gisteren overdag niet meer geslapen na de korte nacht. Gelukkig kon ik wel een beetje rustig aan doen omdat Koen vanaf 11.30 naar het kdv was. Normaal gebruik ik die middag om lekker veel te doen in huis maar daar had ik niet veel zin in Vannacht ging het weer prima. Hij lag gisteravond om 18.15 in bed en vanochtend om 6 uur werd ie wakker. Was zijn speen kwijt. Gelukkig is hij daarna nog in slaap gevallen en konden we tot 8.15 in ons bed blijven liggen. Heerlijk hoor! Morgen gaat door, de vriendin met wie ik naar de Huishoudbeurs ga is weer beter. Moet wel vroeg op. Heb beloofd om 8.45 uur bij haar te zijn (woont in Helmond) en dan nog zo'n 1 1/2 uur rijden naar Amsterdam RAI. Ik heb er veel zin in. Lekker zo'n vrouwendagje-uit! Zo, nu even reageren op iedereen.... Gnessy: Pff dat wordt vast een druk weekend voor jou met 4 kids in huis en nog het buurjochie! Veel plezier met zwemmen. Saar: En? Nog spectaculaire prijzen gewonnen bij het kienen? Hihi. Wel gezellig hoor, lijkt me. Noura: Die dochter van jou heeft geluk zeg! Mag jij met haar mee naar de film of gaat ze met een vriendinnetje? Lola: Gefeliciteerd en veel plezier vandaag bij je schoonouders. Groot feest? En natuurlijk superleuk dat je naar je zus gaat ivm jullie GROTE nieuws! Wat sneu zeg om zo'n nieuws te horen over Teri. Natuurlijk hoop je dat alles goed is. Enne... ik vind het helemaal niet vervelend als je over Teri 'praat' hoor Die foto is zieluuuug. Noralien: Beterschap voor jullie alle 3. Kan me voorstellen dat je min of meer blij bent met je menstruatie. Anders heb je toch het idee dat je lijf stil staat. Wat een heerlijk vooruitzicht moet dat zijn, in mei al je laatste werkdag! Wanneer begint je opleiding fotografie? Duikster: Vervelend dat je zelf zo slecht kan slapen. Typisch zwangerschapskwaaltje denk ik? Saskia: Wat een leuke ideetjes allemaal zeg! En het loopfietsje is echt superleuk. Zoiets hebben we een tijdje terug gezien bij Halfords. Ik vond het een leuk idee voor de komende sinterklaas of zijn 1e verjaardag. Ach ja... das nog ver weg... Eve: Fijn dat Fynn toch een ritme gevonden heeft met slapen. Al ben ik het met je eens dat 7.30 een stuk fijner is dan 6.30 Gelukkig dat de winkel voorlopig nog draait. Hopelijk voor jou blijft het nog lang zo natuurlijk. Jammer dat je uitstapje naar de kinderboerderij niet door gaat. Heb je nog eens nagedacht om wat rijlessen te nemen zodat je een beetje over de onzekerheid heen raakt? Vales: Kan me voorstellen dat je niet bepaald zit te wachten op zo'n maagonderzoek. Hopelijk is de uitslag over 3 maanden goed. Heb je mijn post al binnen? Slingding: Fijn dat de uitslag van het bloed goed was. Wel minder natuurlijk van die burn-out. Goed van jullie om er even lekker uit te zijn. En laat hem maar lekker rustig aan doen. Bianca: Leuk om iets van je te horen! Wat klinkt dat heerlijk zeg. Jij lekker op je gemakje beneden en beide kindjes lekker boven in diepe rust. Wel balen dat Lynn wakker werd want was erg benieuwd naar nieuwe foto's van Gijs. Waar ik ook eigenlijk wel heel nieuwsgierig naar ben is de 1e reactie van Lynn toen ze Gijs zag! Heb je al een foto van broertje en grote zus? Duckie: Hoe was de wintersport? Ik kreeg gisteren post van de postcodeloterij. Actie om nieuwe loten te kopen en je maakte dan kans op een extra prijs. Normaal gesproken heb ik zoiets van: 1 lot is voldoende. Maar nu maakte je dus kans op een reischeque van 10.000 euro bij aankoop van een extra lot. Nou, dat laat ik niet voorbij gaan. Mijn zus gaat in oktober emigreren naar Curacao (ja het gaat echt officieel door ) en het lijkt ons zooo leuk om daar een keer heen te gaan. Alleen het is zoooooo verschrikkelijk duur. Echt het 3-dubbele aan wat we normaal uitgeven aan een vakantie. Postcodeloterij, gun mij die cheque! [-o< Groetjes Otje
Jikke had net 40.2. Ik denk dat het gewoon een griep is en ze erdoorheen zal moeten, maar voor de zekerheid toch maar ff de hap gebeld. Omdat ze pas een jaar is en echt groen snot ( ) heeft, moeten we langskomen. Om 16.00 u moeten we er zijn, maar denk dat we zo weer terug zijn met de mededeling dat ze uit moet zieken.
Noralien: Beterschap met Jikke. Toevallig heb ik laatst nog ergens gelezen over hoge koorts bij kleine kinderen. Als de koorts in een keer snel omhoog gaat, is hij ook vaak snel weer laag. Hopelijk is alles goed.
noralien beterschap met jikke! otje, hoop dat je de prijs gaat winnen. en mijndochter gaat met een vriendinnetje naar de film cynthia, zal best een opluchting zijn dat je in ieder geval weet waar je aan denken moet. ik heb ook een collega met een burnout, die is bijna een jaar thuis geweest, en nu langzaam aan het opkrabbelen. ik weet niet of het scheelt of je er snel bij bent, of hoe snel je eraan toegeeft, maar hoop dat jullie met de juiste hulp er snel bovenop komen gaaf fietsje saskia en wat een lekker weer! heerlijk, ben lekker naar buiten geweest, en naar ikea. safouane heeft zijn eerste softijsje met mij gegeten. otje heerlijk is dat als je toch onverwachts nog slaagt voor iets waar je naar op zoek bent en fijn dat koen goed geslapen heeft. gnessy veel plezier bij het zwemmen en saar hoe was de bingo wat een zielige foto van teri. en spannend om het weer te gaan vertellen wij kwamen vandaag allemaal mensen tegen in de stad, en konden het nieuws ook vertellen, zo leuk. oei vales een maagonderzoek, mijn vader en een vriendin hebben ze ook gehad, maar je kan een roesje krijgen, dan maak je het niet zo bewust mee gister gezellig gekletst op het bowlen. maar heb wel geprobeerd niet te laat naar huis te gaan. nou ga safouane zo uit bed halen, en dan straks werken
Hallo allemaal, hier is het weer een stralende dag. En ik heb volop nestdrang volgens mij. Heel de wasdraad hangt vol was, de hele keuken is afgepoetst met cif, onze eettafel is helemaal afgeschrobd, Liene's eetstoel is helemaal afgewassen, de zetels gestofzuid en de mat ook en het heel huis gekeerd. En dan heb ik nog ongelooflijk veel voor school gedaan! Als ik nog 1 kwartier werk, heb ik gedaan wat ik voor het hele weekend had gepland. Toch wel handig hoor, zo zwanger zijn! Gisteren bij de kien niks gewonnen, wel met de tombola. Ik had een boek over de Belgische kust, een klokje voor in de douche en 6 kristallen glazen. Dus best leuk. Even bijlezen en dan ga ik met Liene naar Ben zijn voetbal kijken. Die moest bij de andere ploeg in het dorp gaan shotten en die hun pleinen liggen hier in het begin van de straat. Maar het is maar tot 16.45u en Liene slaapt nog steeds. Ik heb ze al wel wat gehoord, maar echt wakker is ze niet. Dus even bijlezen tot dan... Noura, wat een geluksvogel is je dochter toch! Misschien had ik haar gisteren moeten meenemen dan... Noralien, veel beterschap voor jullie allemaal! En wat doen jullie daar allemaal met jullie bank? Veel succes maandag, 't is toch altijd spannend om je werk op te zeggen. Karin, straks ga je weer heel vele schopjes voelen hoor! En veel succes nog met de laatste werken. Saskia, veel knutselplezier. Liene heeft een erg leuk boekje met foto's in. Het is van Lilliputtiens. Ik zal zo eens googlen. Hier ook post van de vorige bewoners. Ik stuur die nu ook gewoon retour. We krijgen nog wekelijks iets aan. Volgens mij hebben ze bijna nergens hun adres veranderd. Maar gelukkig geen deurwaarders. Eve, veel plezier vandaag. Klinkt erg leuk je plannen. Hopelijk gaan ze door met je slaapkopje! Lola, blijven praten over Teri hoor, 't was een beetje het hondje van ons allemaal na je verhalen. Wat zielig voor Teri, maar wel heel lief van haar baasjes om je op de hoogte te houden. Hopelijk blijft het bij dit ene knobbeltje. Ik zal duimen. Cynthia, dat is nu 'goed' nieuws. Nu weet je wat er aan de hand is en kan je eindelijk iets ondernemen! Bianca, hopelijk lukt het troosten wat. Bah, ik kan me je ergernis voorstellen. Slapen ze net lekker! Otje, veel plezier morgen! Zo, Liene slaapt nog, dus dat wordt niet veel voetbal meer denk ik. Jammer toch, zo'n mooie dag in bed doorbrengen . Ik ga weer wat verder doen voor school... Saartje
We zijn uiteindelijk toch naar 't Geertje geweest. Maar voor Fynn had het niet gehoeven hoor. Hij zat echt heel serieus te kijken. Kwam geen lachje van z'n gezicht. Geen geluid uit z'n mond. En hij wees helemaal niks aan Vroeg me echt af of hij het echt niet leuk vond of dat hij bang was of dat het gewoon teveel voor hem was en hij het allemaal niet zo kon bevatten. Daarna zijn we nog naar een tuincentrum geweest en daar had hij de grootste lol. Ach ja, het is en blijft een gek kind Heb daar ook ontdekt dat hij nu uit een rietje kan drinken! Ga vd week dus maar es wat rietjes kopen en zo'n Nuby beker. Kunnen we eindelijk de speen es gaan afwennen. @Saskia: Wat een gave driewieler. Mooie kleur ook! Past goed op Janette haar toilet @Otje: Veel plezier morgen! En ik zit idd nog steeds te denken over rijlessen...maar ja, met denken schiet je niet echt op. Zal dus echt wat moeten gaan doen. En wel moeilijk lijkt me dat je zus zo ver weg gaat wonen Mss heb je het al een keer verteld maar waarom gaat ze daar precies heen? @Noralien: Hoe was het bij de hap? Fynn had laatst ook wat groen snot. Wist niet dat je daarvoor langs moet komen Of is dat alleen in combinatie met koorts? Beterschap en een knuf! @Saar: Je zou toch wat rustiger aan gaan doen....? Maar moet zeggen dat ik wel es 'jaloers' ben op je poetsdrang hoor. Dat zou ik af en toe ook es wat vaker moeten hebben. @Duckie: Ben je al weer thuis? Ben zoooooo benieuwd!
Helaas eve zo groot is het toilet beneden nou ook weer niet....... Hier een rustig dagje gehad..Teun was vanmorgen om 6.10 al wakker maar kon hem laten liggen tot 7 uur...toen samen naar beneden mocht papa uitslapen en tegen 9 uur weer naar boven en toen is mama weer lekker naast papa gekropen en teun ook weer lekker gaan slapen om 11 uur iedereen wakker dus lekker geluncht met z'n allen toen wat klusjes in huis....nee we zijn helaas niet buiten geweest ....tuen vanmiddag nog dik 2 uur geslapen en ligt nu ook al weer vanaf half 7 in coma..... we zijn morgen vanplan om wel van het mooie weer te genieten en naar het strand te rijden met de fiets..buggy mee want dan kunnen we ook nog ff winkelen.... Teun reageerd hier wel op de beestjes als ik langs de kinderboederij loop...dan zie je hem echt lachen en pret hebben om de ezels en geitjes... ga ff de sausijsenbroodjes uit de oven halen en dan lekker bank hangen prettige avodn allemaal......
jaaaaaaaa......daar ben ik weer! En wat lees ik.........Gijsje is geboren! Wat een super geweldig nieuws. Michel, Bianca en Lynn, heeeeel hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en heel veel geluk samen! Onze wintersportvakantie was in 1 woord: GEWELDIGGGG! We hebben alledrie zo ontzettend genoten, de week is echt voorbij gevlogen, dus we hadden ook geen zin om vandaag weer naar huis te gaan. Zelfs de heen- en terugreis gingen prima, Demi was alleen maar vrolijk in de auto en vond het allemaal machtig interessant. Het enige vervelende was dat ze na 100 km al de auto helemaal onderspuugde. Maar daarna is het niet meer misgegaan, gelukkig. We zaten in een pension met nog 27 andere gasten, die ze 's ochtends aan het ontbijt allemaal 1 voor 1 ging begroeten, door uitgebreid naar iedereen persoonlijk te zwaaien en te lachen. Ze pakte iedereen dan ook meteen in met haar stralende lach . En we hebbben haar ook de titel "kampioen gekke bekken trekken" toebedeeld. Zal er later foto's van plaatsen. We werden dan ook helemaal platgegooid met complimentjes over hoe leuk, lief, grappig en tevreden Demi wel niet was. We werden er verlegen van . Het sleeen en wandelen met de rugdrager vond ze ook erg leuk en de berglucht zorgde ervoor dat de waterpokjes als sneeuw voor de zon verdwenen. Het weer was ook geweldig. Een halve dag mist en sneeuw en 1 dag bewolkt en verder echt heel veel zon. Ik heb zelf ook nog 3 en halve dag kunnen skien en ook dat was heerlijk, dat had ik echt gemist. Ik kan zo genieten als ik op de piste van de berg af kom. Ik had verwacht dat ik het jammer zou vinden om niet iedere dag te kunnen skien, maar jeroen en ik hebben ook erg genoten van het wandelen en sleeen. Kortom, de week was helemaal geslaagd en had echt niet beter gekund. Demi voelde zich vanaf minuut 1 helemaal thuis en heeft ook genoten. Ze heeft geen seconde gemopperd. Vanochtend om zes uur zijn we naar huis vertrokken en het afscheid vond ik wel even moeilijk. Het pension wordt gerund door een weduweman van 76 en een vrouw van ruim 70, en het is nog maar de vraag hoe lang ze daar nog mee doorgaan. We komen er al zo'n 19 jaar, en dan bouw je toch een band op. Het zijn ook zulke lieve mensen. We wilden vanochtend vroeg gaan, zonder ze wakker te maken, maar we mochten de deur niet uit zonder ontbijt èn gesmeerde broodjes voor onderweg. En we moesten beloven dat we zouden bellen als we thuis waren. Zo lief, die bezorgdheid. Inmiddels draait de wasmachine op volle toeren en staan de skischoenen en koffers al weer op zolder. Volgens mij kan ik alle was morgen buiten drogen, want het is zulk heerlijk weer hier.
En wat een supermooie mannetje is Gijs. Ik heb genoten van de foto's Bianca (ben gelijk gaan bladeren ). En de carnavalsfoto's van de dreumessen hier waren ook errugggg leuk.