December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Nog een keer in de slee:

2. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Gekke bekken trekken:

3. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Mooie uitzichten:

4. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Vandaag tijdens de terugreis:

5. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Duckie hel eleuke foto's en blij dat alles goed is gegaan en dat jullie genoten hebben
    Nu kan je er denk wel weer tegen aan?

6. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Saar: Lekker gevoel he als alles weer klaar en opgeruimd is! Ik heb ook een keer in de zoveel tijd die "nesteldrang" al is het bij mij niet van een zwangerschap :)

Eve: Wat leuk dat je toch nog naar de kinderboerderij bent geweest. Maar Fynn vond het dus niet zo'n succes? Waarschijnlijk helemaal onder de indruk! ;)

Janette: Lekker genieten zeg, zo'n slaapochtendje ;)

Duckie: Zo te horen hebben jullie echt een super-vakantie gehad! Ben blij voor je dat het allemaal zo goed is gegaan. En ik denk dat die mensen van dat pension Demi wel wilden houden als gastvrouw. :) Lachen zeg dat begroeten aan iedereen! Mooie foto's ook. Erg leuk.
    Nog file gehad onderweg vandaag? Ik zag vanmiddag op internet dat het zo druk schijnt te zijn op de wegen vanaf Oostenrijk/Duitsland.

Noralien: Alles goed met Jikke? Wat zeiden ze op de huisartsenpost?

Welterusten allemaal en een fijne zondag morgen. Ik ga morgen al vroeg de deur uit en denk ook laat weer thuis dus ben hier maandag wel weer of zo...

Groetjuuuuus Otje

7. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Duckie, klinkt als een geweldig leuke vakantie! En wat een leuke foto's!
    Fijn dat jullie er zo van genoten hebben. Dat hadden jullie ook wel verdiend na al dat gesukkel met gezondheid.
    Welkom terug!

Eve, volgende keer dagje uit naar het tuincentrum?! ;)

Bij de hap ging het precies zoals ik al verwacht had. Ze heeft een virusje te pakken en moet dit uitzieken.
    Eve, het was de combinatie met hoge koorts waarom we langs moesten komen.
    Gelukkig drinkt ze goed, eten wil ze niet echt.
    Ze is nu wel heel zielig hoor. Nog steeds boven de 40 koorts. Ze wil alleen maar bij me liggen en valt daar binnen 3 seconde in slaap, dit terwijl ze het normaal geen 3 seconde uithoudt om op schoot te blijven zitten.
    Nu ligt ze lekker te slapen in haar bedje, maar wordt ze af en toe wakker en zit zichzelf dan echt in de weg. Dan neem ik haar even lekker bij me.
    Afgelopen nacht heeft ze tussen ons in gelegen (voor het eerst sinds haar geboorte). Ben benieuwd hoe het vannacht gaat....

8. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Noralien: Och gossie, je meisje heeft het flink te pakken. Meer dan 40 graden koorts, da's niet mis. Veel beterschap voor Jikke en veel sterkte voor vannacht. HOop dat jullie een beetje kunnen slapen.

@otje: We hebben op de heenweg wel veel file gehad, maar op de terugweg helemaal niks. We waren binnen 8 en half uur thuis. Maar we waren wel heel vroeg vertrokken dus dat scheelt waarschijnlijk.

@Janette: Ja, we kunnen er zeker weer tegen.

Ik ga m'n bedje opzoeken, ik was vanochtend al om kwart over vijf op.

9. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Vales, Gefeliciteerd met je verjaardag!

10. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Janette: Ik verbaas me iedere keer weer dat Teun nog zoveel slaapt. En vooral dat hij 's ochtends weer zo snel z'n bed in gaat.

Hier zitten we nu gemiddeld op 1 uur en 15 min slaap per dag. Meestal van 11.15 tot 12.30. Daarna pas weer tussen 19.30 en 20.00 slapen. Maar ik moet zeggen dat ik dat niet erg vind. Je kunt tenminste 's middags wel lekker op pad met een wakker kind :D

@Duckie: Wow, wat klinkt jullie vakantie super! Heb echt even mee genoten tijdens het lezen :D En ben helemaal niet jaloers hoor ;) Het is jullie echt gegund! En wat heerlijk he, als je zo'n innemend en vrolijk kind hebt. Ik vind het ook altijd genieten om met Fynn ergens naartoe te gaan en dan de complimenten van andere mensen te krijgen. Dan ben je echt supertrots! En ik weet helemaal hoe je je voelt tijdens het skien. Een afdaling maken vind ik serieus 1 van de prettigste dingen die er zijn. Ik ben dan echt helemaal ontspannen en happy!

En nog even over de foto's. Je ziet de waterpokken per foto verdwijnen :D En Demi blijft maar stralen! Mocht Fynn ook de waterpokken krijgen dan vraag ik aan de ha wel een retourtje Oostenrijk ;)

@Noralien: Hoe heeft Jikke geslapen?

11. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Vales, gefeliciteerd!

12. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    VALES,

GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!

13. Niet meer actief

vales gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er fijne dag van...

gister was erg leuk het zwemmen... heb ook foto's gemaakt. die zal ik later ff spammen...

Ben veel bezig om mijn gedachten niet naar de miskraam uit te laten gaan.... K heb er veel verdriet van...... Dus vandaar dat ik hier weinig ben....

sorry.....

14. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Zoals jullie zien vindt Fynn de geiten heeeeel erg leuk ;) :)

15. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Gnessy helemaal niet sorry...je hebt gewoon tijd nodig om dit te verwerken..vooral omdat jij nog een kindje wil en Eg niet..en dit er tussen door kwam.....maar weet ook dat je hier mag "klagen" we zijn er voor je

Eve waarschijnlijk heeft Teun een beetje slaap van ons beide overgenomen...want wij zijn ook van die slapers... ;)
    maar je kan zien aan Fynn dat hij denkt wat moet ik daar nu mee... :rolleyes:

Vales vanharte gefeliciteerd...je hebt alvast mooi weer op je verjaardag....

16. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Maar ja, het zijn er dan ook wel heeeeel erg veel :(

17. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Gnessy: Sterkte, meid en neem je tijd!

18. Zo, eens even lekker bijlezen op mijn kindloze ochtend (Roy slaapt nog)... ;)

@Eve: Ik lees meteen goed nieuws van jou wat betreft de winkel. Dat zal een hele opluchting zijn. Maar je ogen goed de kost geven kan natuurlijk nooit kwaad... :D
    En wat Infofilter betreft: Dat is geen Lola-grap! Ik heb Jasmijn ook laten blokkeren, die kleintjes staan na hun geboorte ook al meteen in allerlei bestanden...

@Noralien: Nu wordt het wel héél echt hè op je werk? Toch niet toevallig bij Trendhopper geweest voor een nieuwe bank... ;) ?
    Ach, ik lees dat Jikke ziek en dat jullie naar de hap zijn geweest. Ik hoop dat ze snel weer opknapt...

@Slingding: Fijn, nu Arno heeft erkend wat er met hem aan de hand is (we hebben het er samen al vaker over gehad...), kan hij ook écht gaan beginnen met beter worden!

@Duckie: Super dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad! Hoe is het met de waterpokjes van Demi? Op de foto's te zien heeft ze er - gelukkig - niet zo veel gehad als Jasmijn...

Jasmijn geniet enorm van haar logeerpartijtje. We hebben haar gisteren tegen 10.30 uur gebracht. Eerst was ze wat onwenning en verlegen en toen ze moe werd heb ik haar in bed gelegd en zijn we vertrokken. Vanaf het moment dat ze wakker werd heeft ze - volgens mijn zus - geen kik meer gegeven en is ze de hele tijd vrolijk geweest. Ze zijn gisteravond nog met haar naar een verjaardag gegaan en daar waren heel veel kindjes (en speelgoed, maar omdat dit niet Jasmijn's speelgoed was, ging het spelen nu wel goed... :oops: ). Ze is zonder problemen gaan slapen. Tegen de avond brengen ze haar weer terug. Dat zal dus vreemd zijn vandaag...

Het feestje was gisteren gelukkig gezelliger dan ik had verwacht. Ik heb veel gedanst met mijn moeder (ik weet nu waar Roy zijn twee linkervoeten vandaan heeft... zijn vader kan er ook niets van ;) ). Alleen heeft mijn moeder helaas iets gegeten waar ze niet tegen kan, want ze voelde zich op de terugweg steeds zieker worden. Zometeen maar eens even bellen hoe het met haar gaat...

19. Vales: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Maak er een fijne dag van...

20. En voor alle mama's en kindjes die 'm nodig hebben...

Deel Deze Pagina