December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    vales van harte met je verjaardag! hoop dat je een fijne dag hebt

gnessy doe maar rustig aan hoor, eerst aan jezelf denken

lola fijn dat jasmijn het zo naar haar zin heeft.

duckie wat een heerlijke fotos, ondanks dat ik nog nooit op wintersport ben geweest, krijg ik er spontaan zin van.

jemig jikke jij hebt het te pakken, dikke knuffel voor jou

eve wat een leuke fotos en idd het zijn er een heleboel

zo hier een heerlijk luie zondag ochtend, ik mocht lekker uitslapen vandaag, en ga zo onder de douche. vanmiddag moet ik werken, maar het is zo mooi weer dat ik lekker op de fiets ga

2. Hallo allemaal,

Ben en Liene zijn samen naar de voetbal kijken hier in de straat. Gisteren was Ben na de voetbal nog wat blijven hangen en om 21.30u kwam hij letterlijk binnen gevallen. Zo dronken heb ik hem nog nooit gezien. :confused:
    Hij heeft 2 maal moeten overgeven. Eén keer beneden op de toilet en één keer in de badkamer, maar allebei de keren niet in maar naast de toilet. :rolleyes: Beneden was het zelf helemaal tegen de muur. Bah. Nadat ik hem naar bed had gestuurd, heb ik alles kunnen opkuisen. Bah, zo vies.

Maar ja, gelukkig komt dit niet zo veel voor.

Deze ochtend was hij heel erg slecht, maar hij heeft zich toch bijeen geschraapt om met Liene naar de voetbal te kunnen wandelen.

Zelf ben ik bezig voor school.

Deze avond gaan we bij mijn grootmoeder eten.
    En hopelijk vinden we vandaag ergens nog tijd om de nieuwe kasten in de bureau verder in te laden.

Maar eerst even bijlezen...

Vales, proficiat met je verjaardag! En wat een leuk weer heb jij besteld!

Noura, toch bij ikea geraakt! Veel gekocht? En mmm, een lekker softijsje voor Safouane.

Eve, :D liever naar een tuincentrum dan naar de kinderboerderij... :D Ja, 't is een eigenwijs ventje, die zoon van jou.
    En uit een rietje kunnen drinken is echt reuzehandig. Als we nu ergens zijn, bestelen we gewoon een appelsap of een water voor Liene met een rietje erbij.

En normaa heb ik die 'poetsdrang' ook zo niet, 't zal een eerste opstoot van nesteldrang zijn denk ik. ;)

Duckie, wat een ongelooflijk vakantieverhaal hebben jullie bij! Prachtige foto's! Wat zullen jullie batterijen weer zijn opgeladen!

Otje, amuseer je vandaag!

Noralien, heel veel beterschap voor Jikke.

Ah ja, ik had jullie nog niet verteld... sinds eergisteren zit Liene in haar grote autostoel. Net als een prinses. Ze zit daar te lachen naar ons (nu ziet ze ons en eerst niet), te brabbelen tegen alles wat ze buiten ziet, echt geweldig!

Groetjes,
    Saartje

3. @Saar: Wat lief dat jij Ben's rotzooi opruimt. Roy had in zo'n geval zelf de boel mogen schoonmaken. Als hij moet overgeven omdat hij ziek is, dan ruim ik het natuurlijk wel op. Maar overgeven van teveel drank... nee hoor... :c:

Kreeg net een sms-je van Jasmijn...

'Goedemorgen papa en mama. Ik ben lekker met tante Tita aan het wandelen. Ik heb heel lief geslapen en was om 8 uur wakker. Ik heb een lekker boterhammetje gehad en heb heerlijk in bad gespeeld. Ik heb nog een grapje met tante Tita uitgehaald door in bad te poepen :) ! Tot vanmiddag! Dikke kus van Jasmijn xxx'

Hi hi, dat heeft ze thuis nog nooit gedaan... :) Ik hoop voor mijn zus dat het een keuteltje was... ;)

Mijn zus reageerde gisteren trouwens heel leuk (en snel!) op het shirtje! Ze vond het echt leuk om toch nog samen zwanger te zijn... :D
    Het dringt geloof alleen nog niet zo tot haar door dat ze nu een hoop spullen van ons niet kan lenen / krijgen... ;)

4. Wat een lieve sms van Jasmijn. Hoop ook voor je zus dat het een hard keuteltje was. ;)

En Ben heeft zelf alles opgekuisd... Dat kwam hij toch vertellen... Maar niet echt dus. Zo wat vegen met wc-papier is niet echt opkuisen...

En laten liggen tot deze ochtend... Als het alleen de vloer was en de wc-pot, dan had ik dat misschien wel gedaan, maar nu op onze geverfde muren...

:D Kan er wel mee lachen. Hij voelt zich nu superschuldig.

Ze zijn trouwens net terug en Liene is heerlijk in slaap gevallen en staat nu buiten te knorren.

Zo, ga weer verder doen. Want als ze nu slaapt, kunnen we misschien deze namiddag even genieten van 't zonnetje...

Als ik klaar ben natuurlijk!

5. Daar kun je misschien nog misbruik van maken vandaag... ;) :) ;)

6. Breng me niet op ideeën... ;) :D

7. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    zo ik kom even reageren o de afgelopen dagen.

Eve: idd een zeer serieuze foto van Fynn en hij hblijft een heerlijk koppie hebben.

Lola: fijn dat het feest je is meegevallen!
    en dat je lekker met je moeder hebt gedanst! balen alleen dat je mama ziek werd op de terugweg.
    En ik wil wel een uitgebreide beschrijving hoe en wat het ging van het vertellen tegen je zus!
    En Lola je mag het zekr nog wel over Teri hebben! wij hebben erg met je te doen gehad en we weten dat je deze beslissing wel over wogen hebt en het best met Teri wil voor hebben.
    Leuk de msn van jasmijn.

Gnassy: ik wens jou heel veel sterkte met de verwerking van je miskraam.
    Het zal heel moeilijk voor je zijn.

Noralien: ik wens jullie allemaal heel veel beterschap!
    Hoe is het vandaag met jullie?

Vales: je hebt zeker super weer vandaag om jarig te zijn!

Bianca: waar zijn de foto's?
    Ik probeer in de week 18 feb. een keer bij je langs te komen als het uitkomt maar we mailen of bellen wel even met elkaar.

Duckie: wat een mooi vakantie verhaal en wat een mooie en lieve foto's van Demi!
    Moest je nui vandaag urine opvangen van demi voor de kweek?

Saar: pfff daar zat je zeker echt op te wachten om Ben zijn zooi op te ruimen?!?
    Geluukig toont hij berouw, hij zal de volgende keer 2x nadenken!

saskia: gave fiets voor orlando.

WIE KOMEN ER ALLEMAAL NAAR DE MEETING OP 23 FEBRUARI? ben benieuwd.

Irma hoe is het met je?

Nycke leef je nog?

Lies hoe is het met je?

Wij zijn gisteren nog van plannen veranderd.
    We zijn in middelburg naar de mediamarkt geweest en we hebben (een ddur) home cinema systeem gekocht van het merk harman/kardon. dus gelijk weer arm en een nieuwe dvd speler voor boven.
    Vanuit daar zijn we naar mijn ouders gelopen (30 minuteje) en mijn vader heeftr mij later even naar de auto gebracht.
    We hebben kailynn daar op bed gelegd en zijn we naar de film gegaan van 22.00 uur.
    nou voor mij was dit geen succes we gingen naar i am legend nou het moest actie zijn maar ik vondt het een combi van horor en drama, ik zat of te janken of in arno gedoken.
    maar goed we zijn er een uit geweest.
    Alleen had ik al wat buik krampen gisteren en vannacht ook en af en toe misselijk dus hoop dat ik maar een vleugje virus krijg en dat het hier bij blijft.

Arno weet alleen nioet dat we over 2 weken weer gaan als we 2 jaar getrouwd zijn maar dan gaan we ook uit eten. hij denkt dat mijn ouder komen eten en dat is ook zo alleen eten wij niet mee.
    nou het is weer een hee verhaal geworden

8. Op speciaal verzoek van Slingding... ;)

Omdat Jasmijn wat verlegen was in het begin, zat ze bij Roy op de arm. Ik had een klein kadootje bij me voor het nieuwe baby'tje, maar Jasmijn wilde het pakje absoluut niet afgeven en ze draaide zich met een ruk om. Toen zag Silvie de tekst op de rug dus heel goed en ja... toen viel het kwartje natuurlijk ook meteen.

Ze reageerde echt heel leuk en zei: 'O, dan zijn we tóch nog samen zwanger...!' En natuurlijk moest ik het hele verhaal over deze supersnelle zwangerschap uit de doeken doen. Mijn zus (en ook mijn moeder trouwens) wist helemaal nergens van, omdat wij directe vragen over of en wanneer wij een tweede kindje wilden hebben afgekapt deze keer. We wilden dat het écht een complete verrassing werd en dat is dus gelukt.

Ik heb Jasmijn trouwens met andere speeltjes moeten afleiden, zodat Silvie het kadootje uit haar handjes kon pakken... :D

Nog een uurtje en dan is ons lieve schat weer thuis... :) !

Zojuist even naar Intratuin geweest. Altijd leuk, maar het voelt toch niet compleet als Jasmijn er niet bij is...

Toe maar, een set van Harman Kardon... :confused:! Dat is inderdaad geen goedkoop prulletje!
    Maarre... niet ziek worden hè...?

9. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

ben ik ff, ga zo naar de verjaardag van mijn nichtje.

bianca; het zal idd dan wel ff rustig klinken zeg, geniet er maar lekker van

vales; :confused: zo hee dat is laag zeg, gefeliciteerd met je verjaartdag

otje; hoop dat je het naar je zin hebt op de huishoudbeurs, en fijn dat je op deze manier geslaagd bent zeg

noura; iig lekker bijgekletst zo te horen

noralien; he bah weer een virusje, maar beter voor 'niets' ernstigs erheen dan anders hoor

saar; he bah jij ook het vervelende gedoe met de post. ik vond het al erg dat we nog post hadden op ons vorige adres na 2mnd! tuurlijk de jaarlijkse dingen zou je kunnen vergeten maar rekeningen enz! heb je toch nog wat gewonnen, hoe is het nu met liene? nog last gehad van de ontlasting? ahhh dat ziet er ook schattig uit zeg, errug leuk hoor

eve; hihi tuincentrum word het dus voor de eerst volgende keer :)

janette; veel plezier morgen. hebben de saucijzenbroodjes lekker gesmaakt?

duckie; hee ook weer in het land, wat fijn dat het zo super is verlopen zeg, en helemaal top dat de waterpokken goed zijn ingedroogd, hihi gekkebekke trekken, zo te zien kan ze dat zeker. wat een leuke foto's zeg. oohh echt schattig met het zonnebrilletje in de slee......en een uitzicht superrrrrr

maw dames die wintersport leuk vinden, eerst volgende weekje weg ;) , richting oostenrijk!
    :)

gnessy; kan me er wat bij voorstellen zeker omdat er bij jouw meer dingen spelen. doe lekker rustig aan en we zien je foto's vanzelf wel

eve; hihi ja ik zie het hoor, het blijft een stoere vent he :)

lola; wat lekker dat jasmijn het zo goed doet zeg en toch fijn dat je je beter hebt vermaakt dan verwacht.

noura; werkse en toch nog ff lekker genieten van het weer

saar; bah zeg, gelukkig komt dit niet veel voor, toch fijn dat hij met liene naar de voetbal is gegaan. ohhh wat super leuk zeg, is echt genieten he?!

lola; ahhh wat een schattig sms je van jasmijn, hihi en in bad poepen, volgens mij komt dat juist omdat ze dit thuis niet doen. wij hadden dit laatst bij vrienden van ons, diezelfde dag had melvin het erover tegen hun en jawel bij hun dus wel

slingding; ik kom de 23e hoor
    en wat leuk zo'n dagje alleen de film valt dan erg tegen he?

nou wij gaan naar mijn nichtje zal nog ff een link plaatsen van een filmpje van orlando met papa op de motor, hij vind het helemaal geweldig en wil niets anders :rolleyes: ;)
    http://s174.photobucket.com/albums/w82/ ... IM2333.flv
    let niet op het haar van melvin, hij had net motorrijles gegeven (helm op gehad dus)

gr saskia

10. @Melliemel: Wat een stoere knul, die Orlando! De meisjes zullen straks aan zijn voeten liggen... :)

11. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Zal even de beloofde foto's spammen en kom vanavond nog eventjes kijken. Hoor nl. net Gijsje wakker worden. Lynn en Michel zijn saampjes even een paar boodschappen doen.

12. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0

Eventjes een kusje geven.

13. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Met z'n oogjes open.

Tot straks!

14. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Kreeg ineens geen meldingen meer dacht dat er niemand was...maar dat was niet zo..

lieve foto's van Gijs bianca...maar hoe is het nu met jou en je bloeddruk?

Melliemel ja hoor het heeft gesmaakt..... en vandaag hebben we het ook lekker gehad..zalig met de fiets naar het strand..was heel druk en wij toefde de auto's zo voorbij....

ga ff naar boven hoor teun klagelijk huilen...

15. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Ik heb net globaal even alles doorgelezen van de afgelopen week, maar ga niet meer reageren hoor, dat wordt wel erg veel ;) .

Ik wil wel Gnessy heel veel sterkte wensen. Wat krijg jij enorm veel voor je kiezen zeg. Doe maar lekker rustig aan en neem de tijd om je miskraam te verwerken.

@noralien: Hoe gaat het met jikke nu?

@eve: Ik wilde je niet jaloers maken hoor ;) . Een afdaling maken IS ook gewoon 1 van de mooiste dingen die er zijn :D . We hebben ons ook voorgenomen om Demi al vroeg op de ski's te zetten hoor. Zelf kon ik eerder skien dan fietsen :) . Zit wintersport er niet meer in voor jou dit jaar?

@Lola: Wat jammer dat je schoonmoeder zo naar reageerde op jullie grote nieuws. Maar wel leuk dat je moeder en zus zo enthousiast waren!
    De waterpokken bij Demi waren wel heel heftig, maar ook het gros was ook zo weer weg. Op de foto's ziet het er al weer heel goed uit, de dagen ervoor was het wel erger. Al met al is het me erg meegevallen. Ben blij dat we het nu achter de rug hebben.

@saar: Brrrrr.....ik haat mannen die moeten overgeven van de drank en wordt daar dus ook erg chagrijnig van. Gelukkig is het hier pas 2x voor gekomen. Hij mag het van mij dan ook zelf opruimen, maar ik geloof dat hij dat op dezelfde manier deed als Ben dat doet :p

@cynthia: Ik kom naar de meeting. HOe gaat het met jou? Kun je een beetje een goede balans vinden met het forummen? Ik las ook dat het nog niet echt lekker gaat met Arno. Veel beterschap en ik hoop echt dat hij nu de broodnodige rust gaat nemen, zodat hij snel weer opknapt.

@Saskia: Dat lijkt me nou wel leuk een "wintersport-meeting" ;) . Ik weet zeker dat Eve er ook wel voor te porren is :) :)

@bianca: Lieve foto's van Gijs hoor! En hoe gaat het nu met jou?

Morgen weer werken, maar ik moet wel eerst urine van Demi in het ziekenhuis gaan inleveren. Woensdag krijgt ze dat blaasonderzoek en dan moeten ze eerst zeker weten dat er geen ontsteking/bacterie zit.
    Heb ook helemaal geen zin om de draad van werken enzo weer op te pakken, die vakantie beviel me prima :p . Maar het is niet anders.

16. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    zo daar ben ik weer...hij was wakker geworden met hele erge honger dus
    een kiwi gegeven en nu is het weer goed...

we waren dus lekker op de fiets naar de zee en lekker over het strand gelopen..we hadden de buggy mee dus dat ging lekker....
    ook nog 2 broeken gekocht voor Teun in de opruiming nu 50% korting 1 van Pionter en 1 van esprite......en het zijn dunne winterbroeken dus ze kunnen nog ff mee...enne wel maatje 92 genomen :oops:

@Cynthia ik denk er nog over wat betreft de meeting.....

17. keizerin

keizerin Niet meer actief

Dank jullie wel allemaal.
    Ik ben alleen onwijs ziek,ik heb de griep en lig al de hele dag in bed :(
    Nou ik ga er weer vandoor want ik word weer niet goed.

18. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Vales: wat ontzettend balen dat je op je verjaardag ziek bent!
    Beterschap!

Lola: mooi verhaal. weten de zussen van Roy het al?

het rommeld nog steeds in mijn spijsverteringskanaal.
    Hoop dat het niet erger gaat worden maar ja je doet er toch geem bal aan.

Duckie: kan begrijpen dat je niet op werken en ziekenhuis dingen zit te wachten na zo'n super vakantie!
    Sterkte morgen.

19. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Vales, een dubbele kaart voor jou.
    Omdat je toch jarig bent vandaag...

20. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    En ik hoop dat je snel weer bent opgeknapt.

Deel Deze Pagina