December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Eve: kan me nu erg goed voorstellen dat jij in de laaste weken van je zwangerschap gek werd van het verbouwen. Ik hoop echt dat het hier snel voorbij is.

Lola: jullie dus ook 'verbouwen'. Wij hebben ervoor gekozen onze slaapkamer te spitsen omdat wij het niet zo handig vonden om op een andere etage dan onze kids te slapen zolang ze nog erg klein zijn. Juist vanwege het regelmatige wakker worden van de kids. Hoewel dat heir inmiddels met Nick meevalt, gelukkig. Maar weet niet of jullie je nieuwe ukje misschien eerst op jullie eigen kamer houden?
    Die openslaande tuindeuren en het terras klinken wel als een geweldig uitzicht trouwens.
    Teri ziet er wel schattig uit, maar ik hoop ook dat de ellende voor haar snel voorbij is.
    heerlijk hoor lekker uitslapen. en dan zo'n voorbeeldig kind dat uit logeren is!

Noralien fijn dat de menstruatie is doorgekomen eindelijk....Heb je eigelijk nog navraag gedaan naar die medicatie waar Lola je op gewezen had?
    en kan me voorstellen dat je leidinggevende niet blij was om een goede werknemer te gaan verliezen.
    maar lekker dat je je kan gaan richten op de nabije toekomst. Ben je al flink aan het oefenen met je camera?
    en die nieuwe bank klink best als noodzakelijk...
    Beterschap met Jikke.

Slingding hoop dat Arno nu echt naar zijn lichaam gaat luisteren.
    lekker zo even met zijn tweeen op pad!

Melliemel gaaf die driewieler. Nick heeft van de week buiten ook zijn eerste rondje op zijn driewieler gemaakt, maar hij komt nog niet met zijn pootjes bij de vloer, dus heb hem maar geduwd. We hebben nu dus zijn verjaardagscadeau echt ingewijd...
    Het zou mijn ding niet zijn motorrijden maar het ziet er wel stoer uit zo'n kleintje op de motor.

Bianca: wat lastig dat je Lynn nog niet zelf kunt tillen. Hoop dat je snel hersteld...
    Wat een lieve foto's van papa, Lynn en Gijs!
    zou dat Nick hier nu nog niet zien doen. HIj is echt stikjaloers op het moment, met name als hij wat moe is. Als Frank mij dan maar aanraakt of dicht bij mij komt begint hij al erg te huilen! 't is maar goed dat ons tweede ukje nog binnen in mij zit...

Otje: ik hoop dat je lot het goede zal zijn voor de postcodeloterij!

hihi Eve kids reageren toch weer anders dan je zelf denkt he! fijn dat Fynn uit een rietje gaat drinken

Duckie wat een heerlijke foto's van Demi. En lekker een weekje helemaal er uit geweest en bijgekomen. Klinkt als voor herhaling vatbaar!

Vales gefeliciteerd met je verjaardag!

Saar: heeft Ben eigenlijk wel gevoetbald?:)

Vandaag hebben we de plafondplinten op onze slaapkamer gezet zodat de schilder daar tegen aan kan werken van de week. Verder zijn we even heerlijk gaan genieten van het mooie weer. We hebben Nick in de wagen meegenomen naar het park van de broeders (500 meter bij ons vandaan) en hem daar lekker aan de wandel gelaten. Zo grappig zo'n dreumes overal heen te zien stappen. Ook de broeders en zusters die daar aan het wandelen waren vinden zo'n ukje natuurlijk prachtig dus hij had flink wat bekijks! en Nick trekt zich daar niks van aan, loopt gewoon heen waar hij wil en kijkt ook nog af en toe of hij ons wel ziet. Hij heeft denk ik wel bijna een halve kilometer buiten gelopen. Hij was dan ook aan het eind van de middag errug moe....

2. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Hier helaas ook een zieke :( . Michel bracht net Lynn naar bed toe en ik hoorde hem door de babyfoon in paniek raken. Hij had net Lynn in haar bedje gelegd, toen ze opeens begon te projectielbraken. Het braaksel kwam terug in haar keeltje terecht, waardoor ze het benauwd kreeg. Hij heeft haar snel uit bed gehaald en ze heeft vervolgens heel de kamer ondergespuugd, alles zat onder. Michel heeft haar snel in bad gedaan en ik heb ondertussen alles opgeruimd. Ik hoop dat het niet door gaat zetten en het eenmalig was. Gelukkig heeft ze nog nooit eerder overgegeven.

Duikster, wij hebben ook onze slaapkamer gesplitst, om dezelfde reden als jullie. Wow zeg, wat goed dat Nick al zover heeft gelopen.

Saskia, Lynn wilt graag achterop bij motormuis Orlando ;) . Wat een stoer filmpje!

Cynthia, ben blij dat Arno's bloeduitslag goed was. En dat hij erkent dat hij misschien toch een beetje te hard gewerkt heeft de afgelopen maanden.

Otje, Lynn vond Gijs niet echt bijster interessant toen ze hem voor het eerst zag. Nu begint ze eraan gewend te raken. Gisteren gaf ik hem de fles en ging zij er vandoor met z'n spuugdoek...en lachen dat ze deed :) . Ook heeft ze zijn sokken uitgetrokken, z'n speen afgepakt, maarrrrrrrrrrr.....ze vindt hem wel lief, want hij krijgt kusjes van haar :) .
    Hopelijk heb je een leuke dag gehad vandaag.

Noralien, hoe gaat het nu met Jikke?

Duckie, wat fijn zeg dat jullie zo hebben genoten van de vakantie. Het was jullie ook echt gegund na al dat gesukkel met Demi. En wat een lieve foto's. Moest erg lachen met de gekke-bekken-foto. Lynn doet namelijk precies hetzelfde.

Ga heel eventjes spieken bij m'n meisje of ze ondertussen niet weer gespuugd heeft...kom straks nog wel ff terug.

3. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Hallo meiden.

Wat een zieken toch weer hé.
    Vales en Lynn, beterschap.

Vales, nog gefeliciteerd met je verjaardag (mag nog nét ;) )

Duikster, is het einde van de verbouwing in zicht?

Duckie, succes met werken morgen. Altijd zwaar, de eerste dag na de vakantie.

Wat een snoepie is Gijs zeg. Van mij mag je iedere dag een lading foto's plaatsen :D

Jikke had vandaag iets minder koorts (tussen 38.7 en 39.5). Ze was ook wat minder suf maar daardoor erg bewerkelijk :oops: . Ze had weer wat energie, maar zat zichzelf duidelijk in de weg.
    Wij zijn zelf ook nog niet helemaal opgeknapt. Dan vind ik zo'n ziek hangerig/huilerig kind best wel zwaar eerlijk gezegd. Hoop dat ze zich morgen weer een beetje beter voelt.

Zag diverse malen de vraag wanneer mijn opleiding start. De eerste lesavond van de basisopleiding is op 19 maart. De "echte" opleiding start in september.

Ga nu lekker slapen. Hoop dat Jikke vannacht lekker doorslaapt. Vanavond werd ze een aantal keren in paniek wakker. Toen was een beetje troosten en het speentje gelukkig genoeg.
    Vannacht heeft ze even tussen ons in gelegen maar de rest van de nacht lekker in haar eigen bedje.

Tot later.

4. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Lola, vergeet ik helemaal op jou te reageren....
    Wat leuk dat je zus het zo snel in de gaten had. Nu kunnen jullie nog even lekker samen zwangeren :D

5. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0

EVE,

GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! FIJNE DAG VANDAAG!

6. Even snel Eve feliciteren, de rest komt vanavond wel...

Eve, van harte gefeliciteerd met je 30e ;) verjaardag!

7. Niet meer actief

eve: Gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een fijne dag van....

8. Goedemorgen allemaal,

ben nog heel erg moe. Liene is deze nacht om 2u komen eten en om 7u was ze weer wakker... Nu zit ze wat te spelen, maar ze is erg moe en er mag niet veel mis gaan.

Ik zit wat te laptoppen en te surfen voor school. Ben zit in de bureau.

Zo even bijlezen en dan een tasje koffie maken voor mezelf en mijn mannetje.

Straks naar de vk. Merk bij mezelf dat ik een beetje angstig word wanneer ik denk aan de bevalling. Eerst keek ik er zo naar uit, maar tegenwoordig denk ik weer terug aan de pijn. Ook al kan ik het me nimmer voorstellen ik 'weet' dat het heel erg veel pijn deed...

Eve, een hele dikke proficiat met je verjaardag!

Saskia, ja die post... 't zijn echt geen vergeetdingen hoor, 't zijn rekeningen en brieven van de bank. Soms ook reclame en dat begrijp ik wel, maar de andere dingen...

Cynthia, ik kom de 23ste niet.

Bianca, wat een lieve foto's van Lynn en Gijs samen!
    En hopelijk heeft Lynn niet meer moet braken...

Janette, dat klinkt als een superleuke dag... met de fiets naar het strand. Dat is nu iets wat wij niet kunnen doen.

Duckie, veel 'plezier' met werken vandaag... En hopelijk is de uitslag van de urine goed. Wanneer wet je iets?

Vales, bah, zo'n mooi weer op je verjaardag en dan word je ziek... Wat jammer nou!

Karin, nee Ben heeft zijn knie enkele weken geleden bezeerd en doet nu al enkele matchen niet meer mee... Hij gaat 'kijken'! :D

Zo, ga tasje koffie zetten.

Saartje

9. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Eve op deze stralende dag:
    een mooie dag vandaag!

10. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen allemaal,

Thanks voor jullie felicitaties per post, mail, sms en hier op het forum. Zo voel je je toch ineens veel meer jarig. Leuk! :D En Lola, bedankt voor het compliment ;)

Fynn is vandaag naar het kdv en ik ben vrij. Ga straks met m'n moeder weer es de stad in. Hebben we echt al meer dan een jaar niet gedaan.

Gisteren zijn m'n ouders met Fynn naar een klein kinderboerderijtje geweest. En dat vond hij wel leuk. Vooral de kippen. Gelukkig heb ik dus toch wel een normaal kind ;)

@Lola: De logeerpartij is dus voor herhaling vatbaar. Das altijd handig :D En was Jasmijn blij om jullie weer te zien?

@Cynthia: Ik kom ook naar de meeting.

@Saskia: Jaaaaa, een wintersport-meeting! En kun je de motor niet meenemen naar de meeting? Kunnen alle kids een rondje maken :D

@Bianca: Ach, wat lief dat kusje van Lynn voor Gijs :) Hoe gaat het 's nachts? Is Gijs nog veel wakker? En hoe gaat het nu met Lynn? Dikke kus voor haar van Fynn xxx

@Duckie: Echt op wintersport ga ik dit jaar idd helaas niet meer. Maar heb wel met m'n ouders afgesproken dat zodra er nog sneeuw valt in Duitsland (Sauerland of Eiffel ofzo) dat we dan snel iets proberen te boeken. We willen nml toch wel heel graag met Fynn sleeen en in de sneeuw wandelen. Volgend jaar staat er weer een echte skivakantie op het programma. En ik wil Fynn ook snel laten kennismaken met de lange latten. Lijkt me geweldig om samen te skien. Maar dat zal nog wel ff duren ;)

@Vales: Beterschap!

@Saar: Fynn was vannacht ook om 2.00 wakker en vervolgens om 7.00 vanmorgen :D Maar dat laatste is hier niet zo raar ;) Dat wordt dus veel koffie drinken vandaag (voor jou dan want ik lust het niet)!

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    eve gefeliciteerd met je verjaardag!
    en gelukkig dat fynn de kippen leuk vond ;)

bianca wat een lieve fotos zeg! om te smelten
    en hoe is het nu met lynn?

saar oei dat klinkt heftig, de thuiskomst van ben

lola leuk dat jasmijn het goed naar haar zin heeft gehad, en fijn dat jij en je zus nog even samen kunnen zwangeren

saskia, stoer filmpje

vales beterschap!

janette ik wou dat ik op de fiets naar het strand kon, klinkt heerlijk, wij zouden een dag onderweg zijn

duckie ik hoop voor jullie dat de uitslag goed is

vanmorgen mijn vriendinnetje op bezoek gehad, we kennen mekaar al heel lang, veel meegemaakt samen, en hadden elkaar tijdje niet gezien, maar als we mekaar zien is het altijd weer als vanouds, zo heerlijk.

verder is het vandaag de sterfdag van mijn schoonzusje, blijft altijd toch moeilijk, op zo`n dag ga je in gedachten toch altijd weer terug naar die tijd en komen de gevoelens weer terug boven

12. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Vales: Iets te laat maar alsnog van harte met je verjaardag!

13. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Eve: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Je had geen betere dag uit kunnen kiezen om jarig te zijn met dit prachtige weer!

14. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Gisteren echt een superleuke dag gehad op de Huishoudbeurs. Het was erg gezellig en was gisteren om 20.30 thuis en echt doodop.

Jullie hebben veel geschreven zeg! Heb nu even weinig tijd. Moet nog vanalles in huis doen en over 1 uurtje rijles dus ik kom vanavond wel weer reageren.

Groetjuuuus Otje

15. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

EVE; VAN HARTE MET JE VERJAARDAG

lola; hihi hoop niet 'te' letterlijk haha

bianca; ahhhhhh wat schattig, wat vervelend dat lynn zo heeft gespuugt en hoe is het nu? lynn mag best een rondje mee hoor! ;)

janette; he klinkt als een lekker ontspannen dagje uit zeg heerlijk

duckie; kan me er wat bij voorstellen hoor dat je nu nog geen zin hebt om te beginnen met werken, helemaal niet als de vakantie zo super is geweest. spannend hoor dat blaasonderzoek!

oke dus eve duckie.....wie nog meer?..... willen volgende keer mee op wintersport meeting?! ;) :)

vales; he balen zeg dat je ziek bent juist op je verjaardag

slingding; beterschap wens ik je toe van hieruit

duikster; wat goed dat nick zo lekker heeft gestapt hoor, en hier kan hij er wel beetje bij maar duw hem zelf ook voornamelijk hoor. broeders?! is dat bij een gemeenschap met soort monikken/nonnen ofzo? :oops: .

noralien; beterschap met jikke en voor jullie ook he! vervelend hoor voor jullie hoop dat het snel over is en dan ff wegblijft.

saar; veel plezier bij de vk, ben benieuwd hoe het was, balen dat je er nu tegenop gaat zien, kan me er wel wat bij voorstellen hoor.
    persoonlijk denk ik dat ik ook tegen de bevalling zal opkijken hoor, heb zelf deze bevalling als 'meevallen' ervaren maar heb nu toch steeds meer zoiets van, bij een tweede kan het alleen maar tegenvallen dan

eve; fijn te horen dat je toch nog een 'normaal kind' hebt ;) :) enne vwb motor mee naar meeting, uhm word beetje moeilijk om orlando mee te nemen dan ;) , hij had iedereen wel mee achterop willen nemen hoor 8) . maar mss kan ik vragen aan melvin of hij langskomt na het werk dan mag jij vast wel een rondje mee achterop :)

noura; gezellig hoor, en als het goede vriendinnen zijn maakt het niet uit wanneer ze komen, het is en blijft altijd weer gezellig dan :)
    he wat naar zeg de sterfdag van je schoonzusje, mag ik vragen hoe oud ze was, en waaraan ze is overleden?

hier vanochtend motor examen gehad en deze is wel geslaagd, dit was een verkeersdeelname(vorige was bijzondere verrichtingen). vanmiddag ook nog motorrijles, lekkerrrr met dit weer mss ga ik iets eerder weg om zelf nog een klein stukje te rijden. vanavond sporten,

gr saskia

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    dankjewel saskia.
    ze was 21 jaar, en is omgebracht. we hebben het een plekje kunnen geven, want je moet verder, maar vergeten kan je het nooit, en begrijpen ook niet.

veel plezier met motor rijden straks

17. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Eve, van harte gefeliciteerd met je verjaardag :)

Lynn is nog steeds ziek :( . Ze heeft gelukkig niet meer gespuugd, maar werd vanochtend met koorts wakker en is al heel de dag aan 't jammeren. Ze wilt alleen maar op schoot liggen en is erg zielig.

Ga nu eventjes een paar pizza's in de oven stoppen, lekker makkelijk...

18. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

nog ff snel ben aan het koken en ga zo nog ff met orlando sesamstraat kijken

noura; jeetje wat erg zeg, en zo jong nog. ik ken mensen waarvan het de zus betaamd, zij is ook omgebracht zo erg, toen ik je reaktie las dacht ik hier gelijk weer aan. is toen ook in het nieuws geweest geloof ik, de zus en broer ken ik via het lesgeven en een andere broer ook via uitsmijters werk etc etc. sterkte met deze dag, vervelend hoor

ga ff verder koken

gr saskia

19. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    tja dat in het nieuws dat ken ik, dat maakt het nog harder omdat je verdriet dan ineens publiekelijk word. maar we komen de dat wel aardig door, ik moet alleen deze dag altijd veel aan mijn schoonouders en vooral schoonmoeder denken.

saskia veel plezier met sesamstraat kijken!

20. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hallo allemaal,

Ben er weer. Rijles vanmiddag ging lekker. Nog 5 x 2 uur les en dan examen. Wel spannend. Hoop echt dat ik meteen slaag natuurlijk maar ja.... ik ben realistisch hoor. Kan ook goed zijn dat het niet de 1e keer lukt. Ach ja, we zien wel.

Zo, nu even reageren op jullie...

Noralien: Hoe ist met Jikke? Weer helemaal opgeknapt?

Gnessy: Sterkte met het verwerken van je miskraam :( Het is ook niet niks allemaal.

Eve: Wat een leuke foto van Fynn. Echt een knap ventje hoor, mag je trots op zijn.

Lola: Leuk om te horen dat het feest toch nog geslaagd was. Wel minder van je moeder dat ze ziek werd.
    Zo te horen heeft Jasmijn het ook erg naar haar zin gehad op het logeerpartijtje bij haar tante! Haha, ook nog in bad gepoept. :)

Saar: Och jeetje, Ben ziek van de drank? Hmmff... ik weet niet of ik het opgeruimd zou hebben. Kan daar niet zo goed tegen hoor :)

Kan je dit even uitleggen? :) :) :) Typisch Belgisch taaltje die wij Nederlanders niet snappen? :)

Slingding: Ik kom naar de meeting.
    Klinkt gezellig, zo'n avondje naar de film. Wel balen dat de film zelf dus niet zo geschikt was...
    Beterschap! En hoe ist met Arno? Beter nu hij even zijn rust neemt?

Saskia: Wat een stoer filmpje van Orlando en papa. Stoer en lief!

Bianca: Ik ben weer even weg gesmolten bij de foto's van Gijs. Ook erg schattig hoe de grote zus zich over haar kleine broertje ontfermd! Lief lief lief.
    Hoe is het met jou? Nog veel pijn of gaat het alweer wat beter? En met je bloeddruk?
    Ik kreeg vandaag het geboortekaartje binnen. Leuk hoor!
    Ooooh ik lees net dat Lynn ziek is. Zielig zeg. Veel beterschap.

Duckie: Oei, dat blaasonderzoek van Demi staat dus nu echt voor de deur... :( Hopelijk valt het mee.

Janette: Klinkt heerlijk zo'n dagje naar het strand. Jammer genoeg doen wij dat zelden. Tis ook zo'n end weg.

Vales: Beterschap! Voel je je inmiddels wat beter?

Duikster: Heerlijk met zo'n weer te wandelen he. Zeker met Nick. Leuk hoor, dat hij al zo goed kan lopen.

Noura: Sterkte met de sterfdag van je schoonzusje! Kan me voorstellen dat herinneringen dan terug komen.

Koen had vandaag niet zo'n goede middag. Vanochtend ging eigenlijk alles prima. Was om 7 uur wakker. Rond 9.30 is ie naar bed gegaan. Uurtje geslapen en daarna in bad gedaan. Om 11.30 bracht ik hem naar het kdv en ben hem na de rijles weer op gaan halen. Hij was al helemaal aan het snikken toen ik binnen kwam. Ik vroeg dus wat er was. Nou, hij had goed gegeten tussen de middag en daarna was hij lekker gaan slapen. Toen hij eenmaal wakker werd en uit bed was, was echt niets meer goed. Was steeds boos en veel huilen en wilde niets. Pff... ik voelde me zo rot toen ik dat hoorde. :( Normaal heeft hij het eigenlijk prima naar zijn zin maar vandaag dus duidelijk niet. Ik zit nu ook de hele tijd te bedenken wat er aan de hand kan zijn geweest maar ja... daar kom je waarschijnlijk toch niet echt achter. :(

Wel iets anders positiefs... Koen heeft echt al maaaaaaanden dat hij of 's avonds of 's nachts wel een (of twee) keer wakker wordt. Meestal werd hij dan met zijn speentje gelukkig snel weer rustig. Maar nu is het dus al 2 nachten achter elkaar dat hij dus echt niet meer wakker wordt en gewoon de hele avond en nacht doorslaapt! Mooi! Hopelijk is dit het begin van iets blijvends. Is voor hem ook niet leuk want als hij dan wakker wordt is het huilen.

Groetjes Otje

Deel Deze Pagina