Jasmijn drinkt ook afwisselend uit de Nuby-beker met rietje en een tuitbeker. Als ze de Nuby-beker krijgt, dan houdt ze die in eerste instantie ook omhoog. Maar als ze merkt dat er dan niets uitkomt, valt het kwartje. Gewoon even aankijken dus Eve, Fynn zal het verschil ook steeds sneller opmerken. Ik haal de beker altijd helemaal uit elkaar voordat hij in de vaatwasser gaat. Ik heb namelijk (ook) het idee dat het rietje niet goed schoon wordt als ik alles in elkaar laat zitten. Om die reden geef Jasmijn ook meestal de tuitbeker. Zeker tijdens het eten, als ze toch snel drinkt. De Nuby-beker gebruik ik alleen voor tussendoor drinken... @Gnessy: Inderdaad een leuke dag donderdag. Roy heeft een vrije dag genomen en omdat ik kaartjes heb gekregen voor de negen maanden beurs, gaan we daar maar eens een kijkje nemen...
gezellig lola.... ondanks mijn verdriet ga ik morgen heen.... maak er wel complete dag uit van. ga nl vanaf lelystad met de trein er heen.... is voor de kids ook leuker....
@Gnessy, Ja dat is voor jou eigenlijk best wel een pijnlijke plek om rond te lopen. Ik vind het wel moedig dat je toch gaat...
tja kan wel er voor weg blijven, maar dat schiet ook niet op.. ik ga de confrontatie gewoon aan en wie weet, verwerk ik het zo iets makkelijker....
@Gnessy: Ik hoop dat je evengoed een leuke dag hebt. Ga je alleen met de kids of met een vriendin of zo...? Ik hou eigenlijk helemaal niet van zulke beurzen, maar ik ben een echte Hollander en met een vrijkaartje wil ik dus toch wel een kijkje nemen... Vergeet ik gisteren helemaal te vertellen dat mijn MINI éindelijk gemaakt is. Hij was dus inmiddels voor de 4e keer naar de garage en die andere 3 keer startte hij daar gewoon weer, waardoor ze geen storing konden uitlezen en het probleem niet konden vinden. Deze keer deed-ie dus echt helemaal niets meer en dat was voor de monteur erg prettig. Na toch nog héél lang zoeken kwamen ze er achter dat er een breuk zat in de kabel van de startmotor, iets dat vanaf de buitenkant niet te zien is. Dit is vervangen en de garage is er stellig van overtuigd dat het probleem nu verholpen is! Ik hoop van harte dat ze gelijk hebben... [-o< Nu weer het vertrouwen in mijn autootje terug krijgen...
ja ga met een vriendin heen en de kids gaan ook mee.... ff lekker neuzen e.d..... en genieten van dagje weg.
Hallo allemaal, mijn baarmoeder zat nu zo'n 6 vingers boven mijn navel. Dus dat was te groot. Het kon iets ernstig zijn, maar dat sloot de vk uit omdat bij de 20-weken echo alles in orde was. Of zwangerschapsdiabetes. Dat is niet erg, alleen maar vervelend omdat je dan een streng dieet moet volgen en je jezelf moet prikken. Dat gaan ze nu dus bekijken met dat bloedprikken. Normaal had ik dat toestel al meegekregen, maar de batterijen waren plat. Maar ze ging dit zo snel mogelijk in orde maken, zodat ik zeker deze weerk nog een dagje kon prikken. De uitslag weet je dan direct, want die komt op het toestel. Sowieso heb je dan een grotere baby. Het kon ook gewoon een grote baby zijn, dat kan natuurlijk ook. Niet iedereen is 50 cm bij geboorte. Dus het is niks erg, maar je wilt toch liever gewoon horen dat je mooi de curves volgt. Sorry dat mijn berichtje van gisteren zo 'erg' over kwam, maar ik was nog helemaal in de schrik. Nu is het weer wat beter. De echo is trouwens niet bij de vk, maar bij de gyn. Maar als nu blijkt dat ik geen zwangerschapsdiabetes heb, ga ik wel vragen om de afspraak te vervroegen. Maar als het dat wel is, weet ik wat er aan de hand is. Hartslag was trouwens perfect en hij bewoog ook goed. Even bijlezen... Eve, Leuk dat je zo geslaagd bent met kleding. En ik denk dat wonen bij het strand en zee je daarom niet vaker doet gaan. Ik zie hier ook dat mensen speciaal naar 'de kempen' komen, maar voor ons is het gewoon thuis. ik heb hetzelfde idee als jij over de tekening. Ik zie Fynn er in, maar er zie ook iets dat niet bij Fynn past. Wel een origineel cadeau! Janette, veel succes met je sollicitatie! Het lijkt me wel een boeiende en afwisselende job. Fijn dat je zo'n leuke en begrijpende babbel hebt gehad. 't Zijn meestal degene die blijven doorgaan die ze dan zo wel eens tot rusten dwingen denk ik. Saskia, wat lief van Melvin. En veel plezier morgen bij de test. Hopelijk haal je goede punten ! Lola, veel plezier donderdag met de echo! Ik ga straks ook fietsen als Liene wakker is. We gaan de groentenmanden ophalen (hebben we elke week van een boer, één mand vol fruit en één mand vol groenten). De foto die jij zo leuk had bewerkt, heeft trouwens geen prijs gewonnen, want dit jaar was de wedstrijd er niet. Gnessy, hopelijk heb je morgen toch een leuke dag. Ik ga wat werken voor school, Saartje
@Saar: Ik hoop voor jou dat je geen zwangerschapsdiabetes hebt. Gelukkig kunnen ze daar tegenwoordig ook beter mee omgaan als vroeger. Mijn schoonmoeder had zwangerschapssuiker - zoals ze dat toen nog noemden - toen ze van Roy in verwachting was. Hij woog 11 pond bij zijn geboorte en was 56 cm lang ! Wie hem nu kent weet: Er zit geen gram vet teveel aan die jongen, maar ik ben tijdens de hele zwangerschap van Jasmijn wel op mijn hoede geweest. Ik zag mezelf nog niet zo'n grote baby 'uitpoepen'... Maar nogmaal, ik hoop dat het bij jou allemaal storm in een glas water blijkt te zijn... [-o< Ik vind het Zuidlimburgse heuvellandschap zelf ook niet bijzonder. Toen ik zelf nog zuidelijker woonde, vond ik het alleen maar lastig met fietsen... Ik heb ook mijn 'oude' banner maar weer van stal gehaald. Die ik tot vandaag had was erg mooi, maar het ding telt erg slecht door. De laatste dagen moest ik hem bijna elke dag opnieuw aanmaken, omdat de zwangerschapsduur niet klopte... Maar ik heb mijn mooie fotoboek terug, dus ik kan weer mooie plaatjes kijken...
Ja, dat schrikt me dan ook het meeste af... die brok baby eruit krijgen... Maar ja, niks is zeker en we hopen dat het gewoon een groeispurt is. Geniet van het plaatjes kijken!
die gedachte deel ik emt je lola.... 11 pond jemig... ik had gelukkig geen hele grote... 3320 gram en 51 cm 2630 en 45 cm Dus valt mee.......
hoe doe je dat? Dat zijn toch gewichten die wel erg leuk zijn...... Vond jordy lang en dun {is ie nog wel beetje} en ruth was echt gewoon kleintje... net een popje....
Ik 'kies' Jordy . Ik denk dat ik me anders teveel zorgen zou maken ivm bv en afvallen. Ik wil graag boven de 3 kg. Net alsof we iets te 'kiezen' hebben.