December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @Noura: Ik heb je een bp-tje terug gestuurd... :D

@Saar: Jammer dat jij er niet bij bent, de 23e... :(

De monteur was om 12.00 uur klaar en toen heb ik een uurtje lekker op de bank geslapen. Ik had alleen het idee dat ik daarna nog vermoeider was dan ervoor... :(

2. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Ik ben er weer. Het viel erg mee in het ziekenhuis. We werden precies op tijd naar binnen geroepen en we hadden een hele fijne radioloog en er waren twee verpleegkundigen bij die nog even rustig uitlegden wat ze gingen doen. Bij het inbrengen van de catheter begon Demi wel even flink te huilen, maar ze bleef wel vrij goed liggen. Toen de contrastvloeistof werd ingebracht begon ze al vrij snel te plassen, waardoor het allemaal best wel snel ging. Toen ze van de behandeltafel af mocht was het huilen ook meteen weer over. Ze zwaaide zelfs de verpleegkundigen nog gedag toen we weggingen. De radioloog zag op het eerste gezicht geen gekke dingen, maar de definitieve uitslag krijgen we maandag. Ze ligt nu lekker te slapen. Ben blij dat het erop zit en dat het zo mee viel.

3. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Saskia: Ik heb me net bij AH ingehouden en geen nieuw pak Friso gekocht :D

@Duckie: Wat een supergoed nieuws! Ben blij voor jullie dat het allemaal mee viel en dat het er goed uit zag :D Nu weer lekker gaan genieten!

4. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Wat een driftkikkertjes hier allemaal lees ik. Demi is eigenlijk vrij rustig en echte woede aanvallen kennen we hier tot op heden nog niet. Al kan ze wel heeeeeeeeel dramatisch gaan huilen als ze haar zin niet krijgt.

Demi krijgt al een poos alleen maar halfvolle melk. En dan alleen een beker bij het ontbijt en middageten. Voor het slapen gaan krijgt ze niks meer.

@eve: Dat vind ik dus ook het nadeel van die grote beker. Volgens mij was ook alleen die grote in de aanbieding bij het kruidvat, toch?

@Saar: Jammer dat je niet op de meeting komt.

@Melliemel: En? Leerling geslaagd?

5. @Duckie: Wat een opluchting! Ben blij dat het allemaal zo meeviel... :D

6. Duckie, wat een opluchting... PFFFF!

Ja, ik ga het echt niet doen met mijn stage. Dan ben ik nadien alleen maar meer gestresst.

7. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Duckie: Dramatisch huilen valt ook onder het hoofdstuk 'Aanstellerij' hoor ;) :) En echte woede aanvallen kan ik het bij Fynn niet noemen. Gewoon ff lekker uitproberen en laten zien dattie er is :D En volgens mij was idd alleen de grote beker in de aanbieding. Ga morgen even naar Etos want daar heb ik em maandag gezien.

Ben voor Fynn op zoek naar een voetbal outfit. Haha, daar zullen jullie wel van schrikken ;) Maar het lijkt me zo leuk als hij tijdens het EK in een mini versie van het tenue van het nederlands elftal rondloopt. Kan op Marktplaats niks vinden. Alleen een argentijnse versie. Die overigens wel mooi is vanwege de kleur. Iemand een idee waar ik zoiets kan vinden?

En o ja, het stinkbroekje heeft nu in 3verschillende sopjes gestaan maar stinkt nog steeds. Iemand een tip hoe ik die lucht er goed uit krijg?

8. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    ooo, maar ik zeg ook niet dat ze niet mee doet aan aanstellerij hoor :) . Wat dat betreft kan ze ook een echte "drama-queen" zijn als ze haar zin niet krijgt.

Dat broekje zou je een nacht in een emmer water met een scheut azijn kunnen zetten. Dat schijnt wel te helpen.

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    duckie wat fijn voor jullie!

eve, ik zou eens op de markt gaan kijken, van de zomer met zomermarkten of braderieen zijn ze ook te krijgen, vaak rond de 10 euro.
    had hier nog ergens een site, zal eens kijken of ik die vinden kan

hier trouwens ook een meestal rustig mannetje

10. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Eve, ik vind de beker erg fijn tot nu toe...

Dimphy nog steeds niet lekker in haar velletje.
    Regelmatig verhoging, en zeer hangerig, klimt in mijn benen en kan zichzelf niet vermaken.
    Vandaar dat ik van de week weinig gepost heb, wel meegelezen maar geen puf tot reageren.

Duckie, gelukkig dat de behandeling meeviel, nu wachten op de uitslag ik ben benieuwd.

Vanmiddag schoentjes voor Dimphy gekocht, ze paste maar 1 schoentje omdat ze zo'n dikke vreef heeft (babyvet)
    Helaas was dat maatje van haar er niet en hebben hem nu besteld voor haar.
    Het zijn een soort indianenschoentjes.
    Ik had iets anders in mijn hoofd voor haar, zilver ofzo..helaas.

Vanmiddag even lekker zelf naar de kapper geweest, en jawel vanochtend naar de SPORTSCHOOL geweest :)
    Ik was al 7 maanden niet meer geweest, en wel betaald :oops:
    Als ik er dan weer ben, vind ik het heerlijk.
    Ik ga nu echt serieus een afvalpoging doen.
    Er moet minimaal 8 kilo af.

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ocharme dimphy, ik zat straks nog aan haar te denken, maar ze is dus nog niet lekker in haar velletje. beterschap meisje

lianne succes met afvallen

ik heb daarstraks ook de nubybeker gehaald, het ene filiaal had hem niet meer en het andere had er nog 3. alleen snapt hij niet hoe het moet, en duwt hem dan weg.

12. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Tip even zelf aanzuigen,dan proeft hij het en probeert hij verder...
    Dit werkte bij Dimphy wel, heb jij die ook met handvaten?

13. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    EVE en Vales,

Beetje laat, maar beter laat dan nooit:

Een heel gezond nieuw jaar gewenst, met allemaal goede dingen!( leuke man ofzo ;) Eve)
    [UzoRL=http://imageshack.us][​IMG][/URL]

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nee ik heb zonder handvaten, ze hadden alleen deze maar.
    maar ik heb het al tot in den treure voorgedaan, en mijn zoon ook maar hij heeft het nog niet door

15. Veel succes met de beker.

We gaan toch uit eten. Mijn schoonouders hebben Liene net opgehaald. We gaan nl in een binnenspeeltuin eten en ze zijn er nu al naartoe. Samen met Kaat, Liene haar nichtje van 2.

Ben is om 17u thuis en ik ga nu heerlijk in een eucalyptusbad.

Tot morgen allemaal!
    Saartje

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    geniet van je bad saar, en van je eten straks

hier nog een echo die ik nog niet gedeeld had met jullie

17. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Noura mooie echo

Saartje jammer dat je er niet bent met de meeting maar je hebt gelijk hoor stress is ook niets...en was je bad lekker?

goed zo eve ingehouden met het kopen ;)

zou Teun ook weer eens de rietjes beker voor houden kijken wat hij doet....eerst maar ff door de vaatwasser...

Duckie gelukkig dat het meeviel....nu duimen we voor een mooie uitslag....
    Hier nog geen driftkikker hoor...maar wel alles uit proberen .....en ;lachen als iets niet mag....

zo ga nog ff op de bank hangen en dan is me vrije middag al weer voor bij

ben weer bij de arboarts geweest en mag nog 1 week 2 middagen thuis blijven dan 14 dgn 1 middag exhtra werken en vanaf 10 maart helemaal weer vol uit proberen...het zou mij benieuwen...
    daarna naar de psygholoog en daar mag ik ook weer 3 wkn weg blijven alle boodschappen gehaald tot en met maandag want de komende dagen heb ik er geen tijd voor...eerst de cursus 2 dgn en zaterdag is wijnand de hele dag naar Veldhoven...en zondag krijgen we de hele familie te eten..... kunnen we gelij kons plannetje vertellen dat we Teun 1x per maand afwisselend bij de opa's en oma's willen laten slapen zodat wij een zaterdag avond voor elkaar hebben......

tot later

18. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Duckie: gelukkig viel het allemaal mee. Een collega van mij heeft een zoontje met reflux. Het is vooral erg vervelend omdat ze iedere keer als hij koorts heeft meteen naar de arts moeten. Maar zij zegt dat het vooral lastog is, maar wel te doen. Maar evengoed hoop ik natuurlijk dat het bij Demi allemaal in orde is.
    Wij gaan de 23e skien (ik kom dus niet naar de meeting) en blijven een week. Ik heb erg veel zijn om er te zijn, maar zie op tegen het weggaan bij Thijs. Een vriendin van me is dit voorjaar op vakantie geweest zonder haar dochtertje en zei dat het de eerst dagen even wennen is, maar dat het daarna toch ook wel heerlijk is. Ik ben benieuwd hoe het bevalt.

Hier ook af en toe een enorme driftbui! Maandag had Thijs eerst gegeten en toen Pieter er was gingen wij warm eten en had Thijs zijn yoghurt nog. Maar hij wilde per se ook ons eten hebben. Dacht mocht hij niet en hij werd echt hystherisch. Hij heeft zeker 25 minuten gekrijst en is uiteindelijk snikkend op schoot in slaap gevallen....

Eve: Thijs was van de geiten meer onder de indruk (en ik bedoel hier mee dat hij het spannender vond, en een beetje angstig keek) dan van de dieren in de dierentuin. Kom anders deze zomer een keer naar A'dam, gaan we met Fynn en Thijs naar Artis. Met mijn artis-kaart kan ik ook iemand met korting meenemen. Kom ik een keer naar Scheveningen, gaan we naar het strand!

Saskia: we wonen niet super dicht bij Artis. Op de heenweg zijn we in de verkeerde tram gestapt en hebben we er zelfs best lang over gedaan... De volgende keer gaan we gewoon op de fiets, dan zijn we er binnen een half uur, dat valt dan wel weer mee. Ik woon in west, Artis is in oost

19. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik alles bij gelezen met mijn slaap oogjes.

Duckie: ik lees een goed geslaagd onderzoek!
    fijn hoor!

noura: een mooie echo!

ga gauw aankleden en kailynn halen.

20. @Noura: Wat een mooie duidelijke echo-foto... :D !

@Lianne: Bekend probleem, die hoge wreef. Ik had daar als als kind heel veel last van en Jasmijn nu helaas ook... :(
    Dikke knuffel voor Dimphy! En ook voor jou, want ik weet uit ervaring hoe zwaar zo'n hangerige periode kan zijn...

Ik ben vanmiddag even de stad in geweest met Jasmijn. Ik hoefde eigenlijk alleen maar naar de Hema voor babydoekjes, maar er is toch weer meer aan mijn vingertjes blijven plakken. Niet voor mezelf natuurlijk, maar voor Jasmijn... ;)

Ik las over het drumstel bij Bart Smit en dacht: 'Dat vindt Jasmijn vast ook leuk!' Ik heb er dus eentje meegenomen en thuis begon Jasmijn meteen enthousiast te drummen. 3 Hele minuten (ze staan op tape...) en toen tikte ze wat hard op het kleinste trommeltje, dat meteen afbrak... :(

Nu weet ik dat je van een drumstel van - oorspronkelijk - €20,- niet teveel kunt verwachten, maar dit vind ik wel erg slechte kwaliteit. Ik breng het ook gewoon terug hoor. Heb niet veel geluk met Bart Smit de afgelopen week... :(

Deel Deze Pagina