lola: kunnen de meiden een slagwerkgroep beginnen, koen kan er ook wel in mee doen op zijn houte drumstel. gewoon mee terug gaan want op zich kan het wel wat hebben kailyyn trekt zich er gewoon aan op enz.
vervelend dat je dan weer terug moet lola, en zo goedkoop is 20 euro eigenlijk niet als je erover nadenkt, maar goedkoop of duur, afbreken bij kinderspeelgoed mag natuurlijk niet, voor hetzelfde geld bezeren ze zich er ook nog aan. zo safouane ligt weer in bed, we hebben een ovenschotel met spruitjes, gehaktballetjes, paprika, champignons, aardappelschijfjes in een lekkere saus gegeten. kinderen met zure gezichten, terwijl het toch echt lekker is. ik kreeg ze vroeger zo gekookt op mijn bord, dat is een stuk minder. moet zeggen dat safouane nog wel met smaak eet
Hallo! Koen heeft afgelopen nacht geweldig goed geslapen! Gisteren lag hij om 18.45 in bed tot vanochtend 9.15 uur! En verder nog geslapen vandaag van 11 tot 12 en van 15 tot 16 uur. Slaapkopje! Nu ligt hij er alweer in. Hihihi. Soms slaapt ie zooo weinig en dan ineens superveel. Ik snap er niks van hoor. Verder baal ik momenteel weer eens goed van het feit dat ik geen baan heb. Eigenlijk baal ik daar altijd wel van maar soms speelt het meer dan het andere moment. Wat ik eigenlijk nog erger vindt is dat ik de afgelopen maand 3 sollicitaties de deur uit heb gedaan en van alledrie dus helemaal niets hoor. Dat vind ik zooo stom he. Doe ik een beetje moeite en dan helemaal niets. Hoop echt dat het binnenkort een keertje gaat lukken om een leuke baan te vinden! Zo, even reageren... Lola: Ik zou terug gaan hoor met dat drumstel. 20 Euro is geld zat en dan mag het niet binnen 3 minuten stuk gaan! Succes met je sollicitatiegesprek! Janette: Binnenkort dus weer volledig aan het werk? Hoe sta je er zelf tegenover? Voel je je alweer goed genoeg? Noura: Wat een mooie duidelijke echo! Lianne: Wat goed van je zeg, naar de sportschool! Ik wil eigenlijk ook maar durf nog niet zo goed En Dimphy nieuwe schoentjes? Loopt ze? Beterschap met Dimphy! Eve: Eerlijk gezegd zou ik niet weten waar je een voetbaloutfit kan vinden maarre... (sorry ben totaal niet op de hoogte) wanneer is het EK? Misschien dat er tegen die tijd weer vanalles in de winkel ligt? Bah wat vies zeg van dat rook-ruikende broekje! Ik vind dat ook zooo smerig! Duckie: Gelukkig dat het onderzoek mee viel! Nu maar hopen dat de uitslag ook helemaal goed is. Veel plezier vrijdag bij de HH en 9 maanden-beurs! Saskia: Ik sta een beetje stil op het moment (qua gewicht). Dat schijnt wel eens te gebeuren als je even bezig bent. Wel frustrerend hoor En hoe ist met jou dan? Jij was toch ook op de overtollige kilootjes aan het letten? Lies: Leuk filmpje hoor! Saar: Is het etentje nog doorgegaan? Kan me best voorstellen dat je je druk maakt om de bevalling. Zeker als je eventueel zwangerschapssuiker zou hebben. Maar houd in je hoofd dat het bij de 2e over het algemeen makkelijk gaat dan bij de 1e! Sara woog bij haar geboorte 3260 gram en de bevalling duurde in totaal 23 uur. Koen woog bij zijn geboorte 4050 gram en de bevalling duurde vanaf de 1e wee 7 uurtjes (incl 6 minuutjes persen!) Komt goed hoor! Gnessy: Jij ging vandaag toch naar de beurs in de RAI? Leuk gehad? Vales: Hoe is het met je? Alweer opgeknapt? Hoop dat ik niemand vergeten ben? Ik lees hier trouwens dat verschillenden van jullie nog opvolgmelk geven? Bij ons was de friso net op vlak voordat hij 1 jaar werd en heb toen geen nieuwe meer gekocht. Hij drinkt dus vanaf 1 jaar (- een paar daagjes ) gewone halfvolle melk. Enne... driftbuien? Ja daar kan ik ook over meepraten hoor! Koen kan soms erg dwars zijn en erg boos worden. Groetjes Otje
lola: deze hebben wij: ik heb hem bij de marskramer gekocht. of heb jij de roze prinsessen uitvoering?
stoere drumstel, doet me aan the bangles denken, zo`n meidengroep otje wat heerlijk dat koen zo lekker slaapt! en hoop echt dat je gauw wat hoort van een leuke baan. asociaal dat ze zo slordig omgaan met mensen die moeite doen om bij hun te kunnen mogen werken. oh ja, safouane had ineens door hoe die drinken moest uit het rietje
@Otje wat een slaapkopje ineens Teun wil soms de 1ne dag helemaal niet slapen en de andere dag slaapt hij alleen maar.... Ja hoe sta ik er zelf tegenover...ik vind het wel lekker zo moet ik zeggen maar ja dat gaat natuurlijk niet....de bedrijfsarts wilde gelijk weer 3 volle dgn maar ik heb dus gezegd langzaam aan opbouwen dat vond hij ook goed en als het niet ging zag hij me wel weer.... ik heb van de situatie op het werk wel een beetje afstand genomen...het is nu eenmaal zo en het veranderd toch niet dus maak me er niet meer druk om....en ja niemand neemt toch mijn werk over...zou nog leuk worden als ik wel weg zou gaan...hahah Van 7 t/m 29 juni is het EK Otje Gastlanden zijn Zwitserland en Oostenrtijk @Eve ik hou me ogen open voor het voetbal outfit...wij zijn wezen kijken voor een echt voetbalshirt voor Teun van AZ...nou mooi nog ff niet alleen het shirt koste dus al 55,= en dan kwam het broekje er nog bij....maar straks zou oranje wel komen....op de braderie..... Wijnand is weg voor zaalvoetbal...ze moesten een s een keertje vroeg spelen..normaal pas om 22 uur en nu om 20.10...dus is hij ook vroeger thuis heb hem net aan een uurtje gezien en daarvan waren we ook nog een half uur met Teun bezig en daarna eten..... maar we gaan volgende week woensdag lekker een middag shoppen voor nieuwe kleding voor Teun...dat hebben we wel besproken....ik zit dan nog in de "ziektewet"en Wijnand neemt gewoon lekker vrij..daarna gaan we naar zijn ouders...daar is Teun al..en eten we daar...mooi makkelijk dus ga lekker bankhangen tv kijken of spelletje doen op de comp... Prettige avond
@Duckie: Thanks voor de azijn tip! De stank is nml echt niet normaal. En ik moet de hele tijd aan dat arme jongetje denken van wie het broekje is geweest @Noura/Janette: Idd zal ik het tzt wel kunnen vinden op een braderie...maar als ik ergens een hekel aan heb is het dat wel Maar ja, wie wat wil... @Lianne: Jeetje, Dimphy zit al een hele tijd niet lekker in haar velletje. Hoop dat ze snel weer opknapt want kan me voorstellen dat dat voor jou erg zwaar is. Leuk nieuwe schoentjes maar wel lastig dat ze er maar 1 pastte. Maar kan ze al zo goed lopen dan? @Noura: Mooie echo! Maar ik zit eigenlijk te wachten op de pretecho @Janette: Dat is precies wat ik heb afgesproken met m'n ouders. Fynn gaat vanaf nu ook 1x per maand bij ze slapen En rustig aan doen op je werk hoor. Denk aan jezelf! @Lies: Hier komt het ook wel es voor dat Fynn eerder eet dan ik/wij. En dan wil hij ook ons eten hebben. Maar eerlijk gezegd begrijp ik dat wel. Hij mag dan aan tafel zitten en krijgt gewoon een paar miniscule stukjes aardappel of een bamisliert ofzo. En dan is hij tevreden. En wat een leuk plan om vd zomer naar Artis/Scheveningen te gaan. Tegen die tijd heb ik een buggy en kan dan makkelijk met de trein komen. Gaan we dus echt doen! @Otje: Ik begrijp dat je baalt. Jij doet al die moeite om werk te vinden en krijgt dan geen respons. Daar zou je toch bijna moedeloos van worden. En Koen is idd wel wispelturig met slapen hoor Lijkt me soms wel lastig als je iets af wil spreken. Of trek je je daar weinig van aan? @Lola: Heel veel succes maar vooral plezier morgen bij de echo. Hoe laat worden jullie verwacht?
Lola spannend hoor een sollicitatiegesprek! en wanneer krijg je eigenlijk de uitslag weer van je examens? fijn trouwens dat eindelijk het probleem van je autotje gevonden is! Veel plezier morgen met koekeloeren naar je ukje! Lies wat een heerlijk enthousiast mannetje in het filmpje! Duckie het nare onderzoek is inmiddels voorbij. Hoop dat het meegevallen is voor Demi! Slingding: klinkt alsof je een echte meid hebt! en wat goed dat Arno nu echt rust neemt. Eve: klinkt als echt afscheid nemen van de babytijd, geen friso meer. Hier is dat al enige tijd feit. Lianne wat goed, weer naar de sportschool! sterkte met Dimphy. Wow Noura wat een heldere echo! wij hebben hier vanavond gewoon spruitjes gegeten, zo op het bord...Nick heeft ze niet op... Otje heb je nog contact gehad over je sollicitaties? Hier is de schilder klaar! Vanmorgen is mijn nieuwe hulp geweest om te poetsen en ben ik ook zelf nog aan het schoonmaken geweest, dus is het huis weer een beetje leefbaar. Zaterdag gaat Frank het laminaat op onze slaapkamer en misschien ook op Nick's nieuwe kamer leggen en dan krijgen we weer wat rust in de tent...heerlijk... Vanmorgen vroeg werden wij opgeschrikt door hoesten uit Nick's kamer. Nu doet hij dat wel vaker, maar dit klonk niet oke. Dus Frank gaan kijken, had hij overgegeven. Dus rond een uur of half 6 zijn bed verschoont en hem daarna bij ons gelegd. Hij heeft een hele tijd liggen draaien maar viel wel weer in slaap. Vanmorgen rond 7,45 moest ik hem wakker maken, want ik moest mijn moeder naar het ziekenhuis rijden voor een onderzoek aan haar ogen. Zijn pap kwam er op de helft weer net zo hard uit, dus helemaal lekker is hij niet. Eigenlijk de eerste keer dat Nick ziekjes is. In het ziekenhuis heeft hij vrolijk door de wachtkamer gestruind. Terug thuis heeft hij fruit gehad en lekker geslapen. Na zijn halve boterham kwam echter alles er weer uit, dit keer over mij heen en de net gedweilde vloer onder! getver. Tijdens het eten kwam ik er ook nog achter dat hij inmiddels een kies heeft! Ik dacht altijd dat eerst de tanden kwamen en die mist hij nog een, dus daar had ik me nog niet op voorbereid. VAnmiddag is Nick echt blijven simmen. HIj hing echt de hele tijd aan mij en ik kon amper een stap verzetten. Hij heeft gelukkig nog even geslapen, kon ik de was en strijk ook nog wegwerken....Ben nu dus echt moe en heb last van mijn rug van dat getil vandaag de hele dag. net nog even in een warm bad gelegen voor de spiertjes. dat was wel lekker. Hoop dat Nick morgen weer wat opgeknapt is. Voorlopig zit zijn avondeten (aardappel en appelmoes en vanillevla na) er nog in en ligt hij heerlijk te slapen. Hoop dat hij dat lekker tot morgenochtend blijft doen. ik kom trouwens wel naar de meeting.
LIJSTJE MEETING Otje WEL Duikster WEL Slingding WEL Janette WEL (met Wijnand) Eve WEL Noura NIET Lola WEL Saartje NIET Noralien Molly Bianca Irma Saskia WEL Gnessy MISSCHIEN Debbie NIET Valeska Lianne Nynke Lies NIET Duckie WEL
ik dacht trouwens dat Irma de 15e haar echo had ipv de 13e. Dat had ze toch eerst verkeerd opgeschreven? In elk geval Irma, veel succes bij de echo...
Sorry, maar ik kom er gewoon niet aan toe om te reageren. Probeer wel alles bij te houden, maar elke keer komt er wel iets tussen als ik wil reageren. Lynn zit ook nog steeds niet lekker in haar velletje. Ik denk dat ze veel last heeft van doorkomende kiezen, aangezien ze heel de dag met haar vinger in haar mond zit en ze toch lichte verhoging blijft houden (tussen 38 en 38.6). Verder weigert ze soms ook haar eten en kan ze opeens, zonder aanleiding, gaan huilen. Wel zielig hoor . Ikzelf heb sinds gisteren een urineweginfectie . Plassen is erg pijnlijk. Heb nu een antibioticakuur gekregen. Met m'n bloeddruk gaat het goed, de laatste keer was 'ie 115/75. Moet nog wel preventief bloeddrukverlagers blijven slikken tot ik bij de gynaecoloog ben geweest. Verder helaas nog steeds erg veel pijn. Ben erg blij dat Michel nu vrij is en zie eerlijk gezegd op tegen volgende week. Duckie, gelukkig dat het onderzoek meeviel. Hopelijk is de uitslag ook goed, ik ga iig flink duimen voor jullie! Saar, ik werd op het laatst van m'n zwangerschap ook zenuwachtig als ik aan de bevalling dacht. Had vantevoren ook het e.e.a. nagevraagd mbt pijnbestrijding. Gelukkig is dit allemaal niet nodig geweest, maar nu was deze bevalling wel supersnel. Lynn woog bij haar geboorte 2900 gram en was 48 cm. Gijs woog 3230 en was 50 cm. Noura, wat een mooie echo-foto! Wil je het geslacht ook met ons delen, of willen jullie het geheim houden (ben niet nieuwsgierig hoor ). Ik kom ook niet naar de meeting. Eve, bah zeg, die rooklucht. Toevallig kreeg ik gisteren van een kennis via de post een broekje voor Gijs. En deze stonk ook echt naar de rook. Ik hang 'm ook niet naast de andere setjes kleding, maar ga 'm eerst wassen. Cynthia, volgende week is prima. Ik stuur je nog wel een mailtje. Met Gijsje gaat alles goed. Morgen gaat Michel hem eventjes wegen. Ik ben benieuwd. Tot op heden blijven al z'n flessen erin. Hij is erg rustig, alleen 's nachts is hij soms onrustig, maar dat is ook niet elke nacht. Lynn is helemaal gewend aan Gijs en overlaadt hem met kusjes. Erg lief.
Ik heb er zelf maar 10,- voor betaald. Het drumstel was 50% afgeprijsd, maar dat wil inderdaad niet zeggen dat het dan wel binnen 3 minuten kapot mag... Je spruitjesschotel klinkt trouwens heerlijk. Wij houden wel van spruitjes en Jasmijn vindt ze ook (nog) lekker! @Slingding: Zo te zien is het wel hetzelfde merk, maar die van Bart Smit heeft maar twee kleine trommels en is blauw... @Otje: Ik vind het ook erg storend dat bedrijven vaak niet de moeite nemen om afgewezen kandidaten netjes een brief te sturen of te bellen... @Eve: Om 11.20 uur moeten we bij de verloskundige zijn... @Duikster: Ik heb 15 en 16 januari examens gedaan en het zou 6 tot 8 weken duren voordat ik de uitslag heb. Begin maart dus, zeg maar... Ach, Nick ziekjes... Ik kan me inderdaad niet herinneren dat hij al eens eerder ziek is geweest. Hopelijk spuugt hij niet meer en is hij morgen weer de oude! Irma heeft vandaag de echo gehad, ze had eerst de 11e opgeschreven... Jij bent over de helft vandaag, zie ik...
LIJSTJE MEETING Otje WEL Duikster WEL Slingding WEL Janette WEL (met Wijnand) Eve WEL Noura NIET Lola WEL Saartje NIET Noralien Molly Bianca NIET Irma Saskia WEL Gnessy MISSCHIEN Debbie NIET Valeska Lianne Nynke Lies NIET Duckie WEL
@Bianca: Zie net dat jij vlak voor mij gepost hebt. Wat vervelend, zo'n urineweginfectie vlak na je bevalling. Kan me goed voorstellen dat je opziet tegen de volgende week. Beterschap! Leuk om te lezen dat Lynn zo lief is voor Gijs. Ik probeer me de laatste dagen ook weleens een beeld te vormen van Jasmijn als lieve grote zus... Jasmijn heeft trouwens sinds vandaag door hoe ze kusjes moet geven! Gisteren ging dat nog met open mond, maar vandaag heeft ze Roy en mij overladen met toch wel al heel echte kusjes...
Lola, succes morgen bij de vlk en met de echo. Aah...wat lief dat Jasmijn ook kusjes geeft. Lynn geeft echt alles kusjes, zelfs de vloer en de bank . Ik stelde me ook vaak voor tijdens mijn zwangerschap hoe Lynn zou reageren op Gijsje. Het valt me echt 100% mee. Duikster, dat schiet op zeg met jullie slaapkamers. Beterschap met Nick. Ik ontdekte vorige week ook opeens een kies bij Lynn.
hi hi, ben ik heel ff ga zo echt mijn bedje opzoeken duckie; fijn dat het onderzoek is meegevallen, enne dat hebben jullie iig gehad. helaas hij is gezakt puur van de zenuwen is altijd zo naar eve; 8) goed zo lachu zo'n tenue nou hoop voor je dat je er een kan krijgen ergens vandaan, hier hebben we iig een voetbal shirt maar of hij hem past dan? lianne; jij ook aan de lijn? en dimphy, nog steeds een beetje hangerig balen joh. saar; veel plezier nog met het etentje noura; aahhhhhh krijg er kippevel van janette; zooo klinkt druk maar wel goed joh dat het dus zo goed gaat lies; het is iig dichter bij dan van mij af lola; he dat is balen hoor, zou er ook zeker mee terug gaan, enne wil het filmpje wel zien hoor noura; mmm klinkt lekker otje; wat goed van koen zeg! knap hoor, enne begrijp je gevoel vwb solliciteren hoor, ik vind ook dat mensen best wat meer moeite mogen doen vwb reageren ook al hebben ze al iemand aangenomen hier vorige week begonnen en die week 8 ons kwijt. ga morgne verder reageren hoor ben beetje op gr saskia
hoi allemaal... Gister leuke dag gehad... Had het op sommige momenten wel even heel moeilijk... Gelukkig blijf ik positief, en kon ik t redelijk relativeren.. Heb wel het idee dat ik t een beetje beter kan verwerken zo... noura: leuke echo foto en duidelijk ook..... lola: ik wil ook filmpje zien, en zou m idd ook terug brengen... lianne: sterkte met dimphy. hopelijk knapt ze snel weer op. duckie: fijn dat ze alle tijd hadden om alles uit te leggen... wat was of wanneer krijg je de uitslag? duikster: Schiet lekker op met jullie verbouwing. beterschap met nick. bianca: fijn dat alles goed gaat... ben benieuwd hoe zwaar gijs weegt. ik ga kids wakker maken. jordy moet straks weer naar de psz toe... tot laters.....
@Karin: Hoe gaat het met Nick? Heeft ie goed geslapen? @Bianca: Kan me voorstellen dat je op ziet tegen volgende week. Het is niet niks om naast de pijn ook nog een urineweginfectie te hebben Kan je moeder volgende week nog bijspringen? Probeer iig de komende dagen nog je volledige rust te nemen! Hoop dat je snel met Lynn en Gijs lekker kunt gaan wandelen in het voorjaarszonnetje