December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    http://www.baby-s.nl/ hier staat rechs onderin ook een erg hippe duo wagen, en kan op verschillende manieren met zitjes gebruikt worden

hier gewoon een zitje, en ik snap dat je zegt dat als je dat neerzet dat de oudste er dan ook in wil. maar ik vind dat ze moeten leren dat dat niet kan.

ik hoop dat je niets stuk hebt gemaakt saar, maar mischien zit er iets los ofzo?

janette fijn dat de trainig er op zit
    haha in prive doen ;)

cynthia, doe rustig aan, en geen excuses hoor

2. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    wat is het hier rustig vandaag!
    iedereen aan het genieten van het mooie weer!

Lola: veel plzier met het auto shoppen.
    en ik weet dat jij van jullie 2 de autoholic bent dus dat zal wel goed komen.
    Fijn dat je echo goed was, waar blijven de echo foto's?

saar: leeft de pc nog?

nyncke: wat vervelend dat het niet wil lukken om zwanger te worden, je kan hier altijd je hart luchten. we zijn er voor je in voor en tegen spoed.

janette: lukt het een beetje vandaag alleen?

Irma: als je dit leest, wat erg van je vader, sterkte met alles! ik denk aan je en fijn dat jij je broertje en zusje opvangt.
    Gefeliciteerd met een goede en mooie echo.

lies: heeft thijs beter geslapen vannacht?

Vales: gelukkig lees ik dat je een eind opgeknapt bent.

noura: hoe is met de wang van je dochter?

saskia: heeft orlando rustig en lief geslapen?

wij zijn naar de stad geweest, heerlijk wer ervoor.
    pasfoto's laten maken voor m'n nieuwe id kaart.
    toen hebben we gezellig koffie gedronken met appelstroedel.
    kailynn kreeg een beetje slagroom maar dat werd genoeg maar dat vond kailynn niet dus kreeg een mega driftbui midden in een druk luch cafe.
    Ik heb er niet aan toe gegevne ndacht het is goed met je kailynn en heb doorgepakt, toen ging haar sirene nog harder af maar goed.
    ik voelde vele ogen in mijn rug prikken.
    mensen kunnen dan zo geirriteerd doen terwijl ze het zelf neem ik aan ook met hun kids gehad hebben.
    de serveerste kewam al eaan met rozijntjes, die heb ik geweigert anders zou er nog voor beloond worden ook. pffffff

onderweg naar huis viel ze in slaap, ze zat ook heerlijk in het zonnetje in de auto, normaal wordt ze bij thuiskomst wel wakker, maar nu niet dus heb haar maar in bed gelegd en dan eet ze wel wat later wantzo laten eten heeft geen zin, ze sliep zelfs verder bij het in bed leggen en jas uit trekken.

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    @Cynthia, lief dat je het vraag hoe het gaat vandaag.... tot nu toe lukt het aardig
    wilde naar het winkelcentrum lopen maar ben toch maar dichterbij wat boodschapjes gaan doen...we hadden alles tegen wind en die was heeeeellllll koud.....helaas terug ook tegen wind...maar toch zo'n 3 kwartier weg geweest.....

o teun wil iedereen ff gedag zeggen

hghfygtuuhy87yu65t5rvyiuiniuyy m ,n vb m m y m

ik ga hem ff in bed doe
    /

4. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo

Het is echt rustig hier vandaag....waar is iedereen?
    genieten van het mooie weer? al vind ik persoonlijk dat er een hele koude wind staat/....hij zou er niet zijn maar is hier er toch...of in het zuiden en binnenland niet?

5. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Ik ga maar eens goed kijken wat ik allemaal in huis heb aan ehbo-spullen (stiekem toch best een hoop van wat jullie allemaal noemen) en een ehbo doos kopen.

vwb vit D: ik geef altijd 5 druppeltjes. Otje, ik probeer ze altijd te geven voor het ontbijt, ze staan hier op het aanrecht. En als ik ze dan een keer vergeet, dan helpt Demi me er aan herinneren door het flesje aan te wijzen :)

@Lola: Fijn dat de echo goed was. En? mooie auto uitgezocht?

@Irma: Veel sterkte voor jullie allemaal. Het zal een zware, drukke tijd voor je zijn. En spannend hoor, ik ben benieuwd of er inderdaad twee baby'tjes aan het groeien zijn in je buik.

@Vales: Fijn dat je weer redelijk bent opgeknapt.

@Nynke: Wat rot dat het maar niet wil lukken met zwanger worden. Hoe lang heeft het de eerste keer geduurd? Ik hoop dat je heel snel zwanger bent.

@cynthia: Het is inderdaad heerlijk weer om te stadten. Gezellig ook. En laat die mensen maar kijken hoor, je moet gewoon doen wat jij denkt dat goed is.

@Janette: Het is hier heerlijk weer, maar het waait inderdaad wel behoorlijk. Ik heb vanochtend ruim een uur gewandeld met Demi en mijn moeder, maar af en toe waaide het best koud.

@Noralien: Jammer dat mensen zo goed de "negatieve" kanten weten te benoemen. Goede insteek om juist het vrolijk zijn te benoemen en te stimuleren en laat anderen maar kletsen.

Demi is over het algemeen een heel rustig en tevreden kindje wat het leuk vindt om aandacht te krijgen maar ook heel goed alleen kan spelen. Over het algemeen worden we overladen met complimentjes, maar je hebt ook mensen die juist weer menen te moeten zeggen dat ze wel erg rustig of die bijvoorbeeld zeggen dat ze in haar fysieke ontwikkeling wel erg langzaam is. En zo valt er over ieder kindje wel wat te melden ;) . Ik probeer me er maar niks van aan te trekken.

Het zelf gaan staan is hier sinds gisteren echt favoriet. Een tijdje geleden deed ze dat al een paar keer, maar daarna dus niet meer. Nu trekt ze zich weer overal aan op, en ze zette straks in de box ook een paar pasjes naar opzij. Leuk hoor.

De 9-maandenbeurs was best gezellig, maar eigenlijk hadden we het zo gezien. De huishoudbeurs vonden we allebei veels te druk, dus die hebben we overgeslagen. Dus we zaten al weer vroeg in de trein richting utrecht, waar we nog even lekker geshopt en gegeten hebben. Ik was om 19.15 uur thuis, nog net op tijd om Demi een dikke knuffel te geven en haar op bedje te leggen. Mijn schoonouders hadden voor het eerst eigenlijk opgepast en die hadden een geweldig leuke dag gehad.

6. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    duckie: gelukkig dat het oppassen zo leuk was geweest.

wij brenegn kailynn straks weg naar mijn schoonouders en dar blijft kailynn slapen.
    Mijn schoonzusje geeft een feestje dus...
    en mijn schoonouders gaan over 2 weken voor ruim 5 weken naar benidorm dus kunnen ze nog even van kailynn genieten.
    En wij kunnen morgen uitslapen...

7. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Cynthia veel plezier en hoop dat jullie lekker kunnen uitslapen...

Hier al een deel van het eten voor morgen gemaakt....bijna de hele familie komt ( mijn ouders/schoonouders en zwager) dus hoef het morgen alleen nog op te warmen en de rijst te koken.....

ondertussen ook eten voor Teun gemaakt dus kan weer wat dagen vooruit....mee eten is geen oplossing omdat Wijnand pas na 6 uur thusi komt door de week...dat is te laat voor Teun....

8. keizerin

keizerin Niet meer actief

Jeetje wat een dag heb ik weer gehad.
    Wessel begon begin van de middag een beetje te hoesten nou niks aan de hand maar op een gegeven moment kreeg hij gewoon bijna geen adem en begon heel raar te ademen,ik werd zo bang dus ik spoedpost gebeld en mocht gelijk komen.
    Toen we daar aan kwamen en een huisarts hem onderzocht was het echt heel erg.
    Hij begon over pseudo-kroep en kinkhoest(het hoesten leek er op maar hij dacht het zelf niet)
    Hij kreeg ventoline maar dat hielp niet dus hij bellen met een kinderarts maar het ziekenhuis waar we waren lag al helemaal vol dus we moesten naar een ander.
    Wij er heen rijden en Wessel was al een heel stuk kalmer geworden en viel eindelijk in slaap.
    Daar aan gekomen was hij echt heel kalm en was ook weer gewoon aan het ademen.
    Ze heeft hem onderzocht en hij heeft een virus dat heet pseudo-kroep en zijn stembanden zijn een beetje ontstoken.
    Dat virus gaat vanzelf over en als hij het weer zo benauwd krijgt moet ik hem een drankje geven.
    Ik heb voor 2x meegekregen maar mag er 1 geven en als ik er weer 1 wil geven moet ik eerst bellen en dan misschien weer terug komen.
    Al met al het was me wel weer een dagje.
    Zelf ben ik ook nog niet beter maarja dat maakt me allemaal niet meer uit als me kind maar snel beter is.
    Sorry voor weer dit ego bericht,we zijn net thuis en ben bek af.
    Ik kom snel weer reageren op jullie,voel me best schuldig dat ik dat nu al een paar keer niet heb gedaan.

9. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    @Valles het belangrijkste is dat Wessel er nu weer boven op komt....de reacties komen evt later wel
    ga maar lekker uitrusten en denk ook een beetje aan je zelf

beterschap en dikke knuffel voor jullie

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    jemig vales wat zullen jullie geschrokken zijn, doe maar rustig aan en reageren komt later wel.

cynthia, haar wang zit er nog aan ;) alleen een lelijke wond, een jongen had haar wang met zijn nagel geschaafd, een hele jaap is het.
    wat een belevenis in dat lunchcafe, goed dat je er niet aan toe geeft, als je eenmaal begint hebben ze dat heel goed door. en laat de mensen maar kijken

goh was slim van demi dat ze zelf naar de vit.d wijst.

janette makkelijk dat je morgen niet hoeft te koken, veel plezier morgen!

en het was zeker koud vandaag! we hadden de hal en overloop geschilderd en dat moest geventileerd worden, koud

vanavond op sbs6 om 22.45 komt een verslag van het gala waar ik paar weken geleden geweest ben. van onze neef die toen wereldkampioen werd, leuk om dit op tv te zien

fijne avond iedereen

11. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

saar; haha ik herken je verhaal mbt kleurblok en kleurtjes, :) . klinkt leuk hoor zo'n lijstje zo krijg je iig zeker wat je zelf graag wilt hebben en is het niet dubbel, ik hou het in mijn achterhoofd, kan het mss voorstellen ergens...

nynke; he wat vervelend zeg dat je je er toch beetje zorgen om maakt, ik hoop van harte dat het toch nog binnen dit jaartje gaat lukken ;)

saar; leuk die doomoo seat

noralien; heb je ook een site van loods 5? :)

lola; lekkerrrrr, zo shoppen ;)

slingding; beter maar nog niet lekker helaas, ja mensen willen het liefst als hun je aankijken dat jij direct zorgt voor een rustig stil kind :(

janette :D leuke kaart

duckie; wat goed van demi zeg, zelf gaan staan en stapjes opzij zetten, uiteindelijk toch nog een gezellig dagje ervan gemaakt lees ik ondanks dat er weinig aan was op de beurs! fijn dat je schoonouders het leuk hebben gehad met demi.

slingding; mmmm dat klinkt lekker uitslapen...

janette; veel plezier morgen

vales; jemig klinkt heftig zeg, ik heb weleens over krup aanvallen gehoord maar idd heftig hoor, succes ermee enne niet schuldig voelen hoor, een forum is om te schrijven wanneer je wil/kan schrijven en geen verplichting

ik heb vandaag ff(letterlijk) gezellig gesproken met karin, :D was de bedoeling om mijn schoonvader te bellen maar drukte per ongeluk bij de 'verkeerde' naam op bellen. :oops: maargoed, we hebben het over verbanddoos.......nou melvin is vanochtend voordat hij uberhaupt op zijn werk(motor rijles geven)was onderuit gegaan met de motor :confused: , wss is hij gaan glijden, was het ietwat gladder op de weg dan verwacht, hij weet alleen dat hij inene dacht dat hij de motor nog kon houden....en het volgende bewuste moment werd hij wakker geroepen door een maat van hem! uiteindelijk heeft hij nu een gekneusde hand, voet en erg veel hoofdpijn. de schade aan de motor is nog niet beoordeeld maar is best heftig allemaal. maargoed had daar dus geen verbandje voor 8) was weer ff schrikken maar gelukkig niets ernstigs. daarnaast vandaag toch nog even naar de stad geweest we zijn met de bus gegaan, was wel leuk.

ga tv kijken

gr saskia

ps; noura; ga zo ff kijken hoor ;)

12. @Noura: bedankt voor de link! Ik was meteen blij toen ik de Buggypod zag, e :( en aanklikzitje. Maar drie keer raden: past niet op de Bugaboo en de Quinyy Zapp. Balen...
    Ze hebben daar wel heel leuke en aparte spullen, dus ik heb 'm in de favorieten gezet! Dat designwippertje is bijvoorbeeld écht gaaf! Toevallig zag hem donderdag ook al bij Kids Factory...

@Slingding: Goed van je dat je voet bij stuk hebt gehouden in het café! Wij weten allemaal hoe moeilijk dat dit is.
    Ik zal dadelijk een foto van de echo plaatsen...
    Ik wens jullie een fijn feest en een lange uitslaapochtend ;) !

@Teun: p8g;k.n24n v[5/newgrj

@Vales: Jeetje, ik kan me voorstellen dat jullie behoorlijk geschrokken zijn!
    Gelukkig viel het mee... :D

Wij hebben vandaag 2 proefritten gemaakt: eentje in de Ford Mondeo en eentje in de Alfa 159. Beide auto's bevielen heel goed, maar in de Alfa 159 begon Roy echt helemaal te stralen. Slingding merkt terecht op dat ik een autoliefhebber ben, dus ik kon Roy helemaal begrijpen. Zelf vond ik 'm ook heerlijk rijden. Nu maar hopen dat Roy op zijn werk de goedkeuring hiervoor krijgt... [-o<

Later op de middag nog even naar IKEA geweest. We willen het babykamertje namelijk laten zoals het is en Jasmijn een nieuw kamertje kopen en bij IKEA hebben ze een heel leuke serie. En goedkoop: Het bed, de kledingkast, de opbergkast en het rekje voor boven de commode (Jasmijn krijgt de commode waar ik als baby nog op ben verschoond...) voor nog geen €300,00. Kijk, dat is nog eens leuk shoppen... :D !
    In het restaurant heeft ze gesmuld van Zweedse gehaktballetjes met frietjes en nu zit ze nog steeds te spelen met de houten treinbaan die Roy van IKEA heeft meegenomen. Dat wordt morgen dus weer uitslapen... ;)

Morgen gaan we naar Tilburg, een babyzaak daar heeft precies díe dingen in de aanbieding die we nog moeten hebben: de Quinny Zapp Pink, de autostoel en nog wat kleine dingetjes. Dus dat wordt weer geld uitgeven... :(

O, hier wordt er nu eindelijk eentje moe. Die ga ik dus maar eerst even naar bed brengen...

13. @Melliemel: Zo, jullie hebben ook je portie schrik wel gehad! Ook bij jullie liep het gelukkig redelijk goed af... :D

14. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hallo allemaal,

Koen is weer helemaal opperbest gehumeurd. Gelukkig wel hoor! Want die donderdagmiddag was echt niet leuk. Is toch superfijn als hij zich lekker voelt. Dan geniet je zelf ook meer he?
    Vanmorgen heeft ons lieve ventje ons uit laten slapen tot 9.00 uur! Heerlijk! Verder rustig dagje gehad. Boodschapjes gedaan en wat in huis aan gerommeld. Morgen gaan we naar de dierentuin in Overloon.

Nynke: Echt rot voor je dat het maar niet lukt om zwanger te worden. Hopelijk gebeurd het straks toch ineens onverwachts zonder dat je in de MM moet. Was je van Jiri wel snel zwanger?
    Beterschap met Jiri.

Saar: Pc weer in orde? Of maakt ie nog herrie?

Slingding: Klinkt als een gezellige middag. Wel minder leuk dat Kailynn driftig werd. Zou Koen ook zijn in zo'n situatie. Ik vind het wel echt knap hoe je ermee om gaat hoor! Ik zou me erg opgelaten voelen en waarschijnlijk (te) snel toegeven :oops:
    Geniet van het feestje vanavond en lekker dat je kan uitslapen!

Janette: Hier scheen de zon de hele dag en dacht dus echt: Lekker zonnetje dus warm! Nou nee dus, echt ijskoud hoor!
    Veel plezier morgen bij je etentje. Wat staat er op het menu?

Duckie: Slim zeg dat Demi jou zelf wijst op haar vit. D druppeltjes! :)
    Leuk dat Demi nu begint te staan en stappen! En ach... voor buitenstaanders is er idd altijd wel wat te zeggen he? Maar ja... Demi is weer supersnel in andere dingen dan het fysieke. Gelukkig dat jij jezelf daar ook weinig van aantrekt.

Vales: Ohjeetje schrik wel van je verhaal zeg! Ik wens je heel veel beterschap voor Wessel en doe rustig aan hoor. Dat reageren komt wel weer als je kleine vent zich weer beter voelt.

Saskia: Oh schrikken dat je man een ongeluk gehad heeft! Gelukkig niets ernstigs verder. Maar kan hij dan wel voorlopig eventjes niet werken ivm die gekneusde hand?

Lola: Leuk hoor, op zoek naar een nieuwe auto. Hoop dat ik dat over een tijdje ook kan doen, alleen dan op kosten van mezelf ;) :(
    Welke meubeltjes krijgt Jasmijn van Ikea? Sara heeft ook een bed, kast, buro, enz van Ikea.
    Veel plezier morgen in Tilburg. Maarre... ben heel benieuwd waar jij een autostoel voor nodig hebt? :rolleyes:

Groetjes Otje

15. Op verzoek van Slingding...

Voor deze echo hoef je je fantasie al niet meer zo aan te spreken ;) , links zie je het kindje en het rondje rechts er van is het dooierzakje...

Vraagje aan jullie allemaal: Als het brusje geboren wordt, is Jasmijn een jaar en negen maanden oud. Vanaf twee jaar mag je pas een dekbedje gebruiken. Maar ik vind het eigenlijk een beetje zonde van het geld en dubbelop om voor die drie maanden een dekentje en twee lakensets aan te schaffen. Wat zouden jullie doen, iets eerder overstappen op een dekbedje (uiteraard géén van synthetisch materiaal, maar van katoen!) of toch liever wachten...?

@Otje: Fijn dat Koen weer zijn happy zelf is. Jasmijn's humeur is ook al dagen niet je dat. Wat helpt is om veel met haar op pad te gaan, ze heeft er alleen thuis last van... :rolleyes:
    De autostoel is voor bij mij in de auto. Roy heeft allang de Maxi Cosi Priori in zijn auto, maar bij mij in de auto zit Jasmijn nog steeds in de kleine Maxi Cosi. Qua hoofdruimte gaat het nog (nog steeds 2 vingers speling...), maar ze kan haar voetjes steeds minder goed kwijt... :(
    (Of ben je aan het plagen, omdat mijn MINI zo vaak pech heeft gehad... ;) ?)
    Wij vinden de Hensvik serie erg leuk, maar dan met het 'ouderwetse' witte metalen ledikantje uit de Minnen serie...

16. keizerin

keizerin Niet meer actief

Hij heeft net weer een aanval gehad :cry:
    Hij ligt nu rustig bij Johan.
    Hij heeft ook al zijn eten eruit gegooid.
    Ik heb ook de kinderarts weer gebeld en ik moest dat spul geven en kijken of hij dan rustig werd nou dat is hij nu wel.
    Als er weer een aanval komt en het gaat weer niet moet ik weer bellen.
    Het is zo eng om te zien want Wessel raakt zelf ook in paniek omdat hij bijna geen adem krijgt :cry:

17. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Vannnacht heeft Thijs gelukkig wel wat beter geslapen dan gisteren, al ben ik er nog wel een paar keer uit geweest om hem even te troosten, maar als hij me ziet is hij meestal meteen weer rustig. Vamorgen sliep hij door tot 8.00, en da's lekker, want meestal moeten we er al rond zessen uit voor een fles pap. Ik ben bang dat het eenmalig was, maar je weet maar nooit...

Vanavond trouwens een tweede poging gedaan om een gezellige avond te houden (met wijntje, kaasje chipje enz.) Gisteren gooide ik roet in het eten door enorm misselijk te worden (uiteindelijk ook nog overgegeven...), nu ligt Pieter al in bed. Hij heeft erg last van zijn rug (heeft hij nooit eerder gehad), het lijkt wel op spit. Moet wel snel over gaan, want volgende week gan we al skien....

Lola: de flats in Osdorp vind ik ook super ongezellig. Over onze buurt ben ik erg te spreken. We wonen in een jaren dertig buurtje, tegen het Vondelpark aan. Ikzelf vind het helemaal leuk. Mijn ideaal zou zijn dit huis met nog een etage erop (en een tuin erbij). In Amsterdam is dat niet te doen (als het al bestaat, trouwens) in Haarlem zag ik laatst op funda precies wat we zoeken (en nog binnen budget ook...). Dan begint het wel een beetje te kriebelen.

Karin: zou kunnen, dat het zijn kiezen zijn. Hij kwijlt heel veel en zijn billen zijn ook stuk. Maar ik voel geen kiesjes. Hij heeft trouwens echt bijna al zijn tanden en kiezen al. Alleen helemaal achter in zijn mondje is nog plek voor een kiesje...
    Het zou ook kunnen dat hij onrustig slaapt omdat hij opeens weer heel veel aan het ontdekken en leren is, en dat hij wakker wordt van de onrust. Hij is meteen weer stil als ik hem even geruststel, als hij echt pijn zou hebben, vind ik dat weer een beetje raar.

Vales: raar lijkt me dat, de dag begint gewoon als alle dagen en opeens zit je met een kind dat erg ziek is. Ik hoop dat hij snel opknapt.

Saskia: schrikken zeg, gelukkig is het al met al megevallen.... Je bent toch wel erg kwetsbaar op de motor.

Nynke: moeilijk voor je, ook nu hier de een na de ander zwanger wordt. Ik hoop voor je dat het snel lukt.

Gnessy: hoe gaat het met Jordy?

18. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Lola: Leuk om die echo te zien. Is idd al een heel stuk duidelijker dan die vorige. Goh wat gebeurd er dan toch veel he in 2 weekjes. En dat allemaal in jou buik. Mooi hoor.
    Over die vraag van mij over de autostoel: het was een serieuze vraag hoor! ;) :) Ik wist niet dat je de Maxi Cosi nog gebruikte in jou Mini.
    Sara heeft overigens de Meldal Bedbank http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10073977
    en de Hemnes kast http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00080290
    Moet zeggen dat het op haar kamer een stuk leuker uit ziet dan op zo'n saai plaatje.

Als Koen een dag minder goed gehumeurd is probeer ik ook naar buiten te gaan. Dan is het alweer goed. Lekker afgeleid. Maar helaas laat het weer dit niet altijd toe.

Even nog een reactie op je vraag over dat dekbedje. Ik ben toen Koen rond de 11 maanden oud was overgestapt op een dekbedje. Ik weet dat ze het nog niet adviseren op die leeftijd. Maar het gaat hier prima hoor. En ik vind Koen voornamelijk bovenop zijn dekbed of er helemaal onderuit gekropen. In jou geval zou ik gewoon kiezen voor het dekbedje want om voor zo'n korte tijd weer alles extra aan te schaffen wordt wel erg duur.

Zijn er overigens meer kindjes behalve onze Koen die al onder een dekbedje slaapt? Overigens sliep Sara al heel snel onder een dekbedje. Toen werd dat aangeraden rond die periode. Ach ja... er veranderd steeds iets he.

Vales: Oooooh :( heb echt te doen met Wessel (en met jullie natuurlijk).

Lies: Lijkt me heerlijk om dicht bij zo'n park te wonen, toch? Hopelijk slaapt Thijs binnenkort weer rustig door.
    Beterschap!

19. @Vales: Ach nee hè! Ik vind het ook zo akelig om iemand in ademnood te zien, dus ik heb heel erg met jullie te doen. Bijkomend iets is dat je nu ook geen rust hebt als Wessel in bed ligt... :(

@Otje: De Hemnes-kast is ook errug leuk, vooral met dat rekje erop en die bedbank is ook helemaal leuk! Zou ik ook hebben uitgezocht als Jasmijn weer wat ouder was... :D
    Ik vind het ook soms erg ver gaan met al die regeltjes. Neem nou venkelthee: Onze kraamhulp zei nog: 'Ik heb het mijn beide kinderen gegeven, maar nu mag ik het niet meer adviseren...' En weet je: Over 10 jaar roepen ze wéér wat anders... :rolleyes:

@Lies: Jouw woonomgeving klinkt mij een heel stuk leuker in de oren, ik houd sowieso erg van de jaren dertig stijl en dan ook nog vlak bij het Vondelpark... :D Maar ik kan me goed voorstellen dat je graag een huis met een tuintje hebt, is ook wel erg leuk voor Thijs. Kun je de link laten zien van het huis in Haarlem?

20. Niet meer actief

jordy slaapt al vanaf een half jr onder een dekbedje en ruth dus ook....

verder gaat t naar omstandigheden wel oke... Wel druk, maar ja.....

ik ga me bedje opzoeken..... morgen weer vroeg dag....

Deel Deze Pagina