Zo, heb net alles weer bijgelezen (en tevens weer een hoop vergeten ). Heb een beroerde week achter de rug. Eerst de urineweginfectie en vervolgens wéér een bijholteontsteking voor de 4e keer sinds oktober. Gelukkig ben ik meteen gaan spoelen en ik merk sinds gisteren dat de druk in m'n hoofd al afneemt, gelukkig. Als ik er nu weer één krijg, dan ga ik toch eens een verwijzing voor de kno-arts vragen. Verder is er een week geleden iets vervelends gebeurd in de schoonfamilie, waardoor er nu behoorlijke spanningen zijn en ik hierdoor niet echt optimaal kan genieten van m'n kraamtijd. Maar genoeg 'gezeurd' over mezelf. Ik wilde deze week nog posten dat Lynn geen last heeft van driftbuien...tot vanochtend. Ze wilde de lade van de salontafel open maken en ik hield m'n voet ertegen, omdat ze er niet aan mag zitten. Vervolgens heeft ze bijna een half uur gekrijsd. Daarna wilde ze het weer opnieuw proberen, met als gevolg de tweede driftbui van een half uur . En zo is het heel de ochtend doorgegaan. We waren allebei blij dat ze op bed lag en wilden net even uitblussen op de bank....toen er onverwacht visite op de stoep stond, die pas 3.5 uur later weggingen . Lynn spookt nu ook al bijna heel de week 's nachts. Ze begint dan echt keihard te huilen en is helemaal in paniek. Als we haar dan getroost hebben, wat laten drinken en terug willen leggen, dan gaat ze echt heel hard krijsen en houdt dan niet meer op tot we weer in haar kamer staan. En dit ritueel eindigt uiteindelijk in ons bed, waar ze meteen gaat slapen. Eigenlijk wil ik haar liever niet in ons bed, maar ik kan haar ook niet te lang laten krijsen, aangezien onze buren ook 3 kinderen hebben en onze huizen best gehorig zijn. Wat zouden jullie doen? Noralien, Lynn eet ook al een tijdje erg slecht en idd, net wat jij zegt, zijn wij ook blij als ze iets naar binnen krijgt. Lynn weigert haar fruit en haar boterhammen, ontbijtkoek/eierkoek op dit moment. Alleen een fruithapje (potje, zonder stukjes ) eet ze wel. Otje en Janette, wij zijn vorig jaar ook in dierenpark Emmen geweest en we vonden het echt een heel mooi park. Vales, jemig zeg, dat is schrikken zeg dat Wessel die aanvallen heeft. Hoe is het vandaag gegaan? Duikster, groot gelijk dat jullie in maart nog een weekendje voor jullie tweetjes willen. Je moet idd ook aan je eigen rust denken. Irma, veel sterkte met je vader. En ik ben erg benieuwd naar de volgende echo . Duckie, goed dat je het benoemt, ik moet ook nog steeds een ehbo-doos aanschaffen ...heb 't meteen opgeschreven. En ook hier vragen steeds vaker mensen of Lynn bepaalde dingen nog niet kan. Toevallig is Lynn erg makkelijk en heeft ze niet zo'n grote prestatiedrift. Ze doet gewoon alles in haar eigen tempo. Wij zijn al blij dat ze nu staat en stapjes opzij doet. De rest komt wel. Ik maak me daar geen zorgen om, maar baal weleens van die vragen. Nynke, ik hoop dat je snel zwanger bent. Ik zal voor je duimen. Saskia, schrikken zeg dat Melvin onderuit is gegaan met de motor. Lola, mooie echofoto hoor! En ik zou een dekbedje kopen als ik jou was. Wat betreft de regeltjes. Als ik zie wat er nu alweer veranderd is. Lynn moest de eerste 2 weken op haar zij gelegd worden en nu moet Gijs vanaf z'n geboorte op zijn rug liggen. Ook mag je de fles geven met gewoon opgewarmd kraanwater én hoeven flessen niet meer uitgekookt te worden . En ik zie dat je al geholpen bent met je phil-and-teds vragen . By the way...ik wist niet eens dat je de maxicosi erop kon plaatsen . Ik zal zo nog een paar foto's uploaden...sorry, kan 't niet laten om te spammen .
@Duckie: Een uurtje eerder is voor mij te vroeg. dat betekent dan namelijk dat ik Jasmijn 's morgens om 7.30 uur wakker moet maken. En dat is niet altijd even bevorderlijk voor haar humeur... Maar iedereen kan natuurlijk komen op het tijdstip dat haar het beste uitkomt... @Duikster: Het einde is nu eindelijk in zicht bij jullie! Ik kan me voorstellen dat je langzamerhand een beetje gaar wordt... Ik vind IKEA echt een fijne winkel. Niet direct voor de woonkamer, maar wel voor de slaapkamer, kinderkamer en werkkamer. Leuk spul en nooit duur... @Bianca: Wat sneu dat door je ziekzijn je kraamtijd wat bedorven wordt... en wat een ontzettend schetige foto's van Lynn en Gijs... ! Wat jij schrijft over Lynn is precies wat wij met Jasmijn meemaken momenteel. Met dit verschil dat Jasmijn ook niet rustig wordt bij ons in bed. Wij blijven daarom beneden zitten totdat ze helemaal bedaard is en dan leggen we haar terug in bed. Meestal protesteert ze dan wel, maar dat is gelukkig van korte duur. Vandaag kreeg ze ook zo'n driftbui toen we net terug kwamen uit Tilburg. Wat de aanleiding was? Geen idee! Maar hoe meer ik haar probeerde te troosten, hoe harder ze ging huilen. Uiteindelijk heb ik haar maar op de bank gezet en haar uit laten huilen. Maar dat was wel moeilijk hoor... Grappig dat ik de regeltjes voor Gijs al bij Jasmijn moest/mocht toepassen. Ik heb het water voor de flessen nooit gekookt, ik heb altijd koud water opgewarmd in de magnetron. Precies zoals Friso het op de verpakking schreef... In mijn auto zit de achterbank sinds een jaar weer op zijn gebruikelijke plek, zodat Jasmijn in haar nieuwe stoeltje op de achterbank kan! De Quinny Zapp past gelukkig heel makkelijk in de kofferbak... het was ongelooflijk druk in die winkel in Tilburg, niet normaal! Ze hadden ook de Philips projector in de aanbieding die Jasmijn bij haar geboorte kado heeft gekregen, dus daar hebben we er ook maar meteen twee van meegebracht: ééntje voor haar brusje en eentje voor haar neefje/nichtje. Mijn zus is namelijk ook helemaal weg van dat ding, dus het leek me wel een leuk kado...
goedemorgen dacht moet wel een boel bijlezen maa het waren maar 3 berichitjes..... Bianca leuke foto's en jammer dat het met jou wat minder gaat en de spanningen je kraamtijd in de weg staan...maar probeer wel zo veel mogelijk te genieten.....en kan het geen jaloers gedrag zijn van Lynn? zo van nu wil ik de aandacht hebben van mijn papa en mama? ga weer vlug werken....doei doei
Even illegaal vanaf het werk: De kinderarts belde zojuist, de foto's van het blaasonderzoek zagen er goed uit! We mogen dus stoppen met de antibiotica. Heel erg fijn. Mocht ze nu toch weer onverklaarbare koorts krijgen dan moeten we voor de zekerheid wel urine in het ziekenhuis inleveren.
duckie wat een geweldig nieuws! lola wat een prachtige echofoto, mooi om dat dooierzakje ook zo duidelijk te zien. ik bedoelde overigens niet die aanklikbuggy, maar de duo wagen, een stukje verder op de pagina vales hoe gaat het nu bij jullie? janette werk ze! en heeft het eten nog gesmaakt? bianca, wat jammer van je kraamtijd, en pittig meisje is lynn. en wat een lieve fotos wij gebruiken de box hier nog wel, safouane zit er op dit moment ook in duikster, dat is zwaar ieder weekend aan de klus, ik hoop dat julllie een beetje bij kunnen rusten otje, oei 6 uur is wel vroeg saskia wat een schrik van melvin, gelukkig is het wel goed afgelopen toen mijn oudste geboren werd, moest je een dekbedje gebruiken. bij mijn dochter was het een dekentje, en toen werd het bed ook nog niet laag opgemaakt. het veranderd allemaal steeds weer. zo ook hoe je ze moet liggen, op de zij of op de rug ik ben een heleboel vergeten volgens mij
@Gnessy: Hier wordt de box nog iedere dag gebruikt. Fynn begint het er steeds leuker te vinden Zit echt heel tevreden te spelen. Ik vind het eerlijk gezegd wel handig en laat em voorlopig staan. @Duckie: Wat een goed idee om een uur eerder af te spreken! Fynn slaapt nu ook vanaf 12.30 (behalve als hij erg vroeg wakker is maar dat gebeurt gelukkig niet zo vaak meer). Wat mij betreft zijn wij er dus om 10.00 en zien we de rest wel veschijnen En wat een goed nieuws had de kinderarts. Echt super! @Bianca: Fijn om weer iets van je te horen! En had je schoonfamilie je niet nog even kunnen ontzien zodat je had kunnen genieten van je kraamweek of was het echt urgent? Hoe dan ook erg vervelend! Oeps, wat balen dat Lynn ineens zo dwars ligt. Maar zou het niet gewoon een reactie kunnen zijn op Gijs? Het is voor haar natuurlijk toch wel erg wennen ineens een baby erbij. Ik zou haar daarom niet lang laten huilen 's nachts. Een beetje extra aandacht van mama en papa kan nu denk ik geen kwaad. En wat een heerlijke foto's van je kanjers! Lynn straalt helemaal
ook weer ff vlug vanaf het werk... Duckie geweldig nieuws gelukkig noura ja het heeft prima gesmaakt en nog wat over voor van de week....hihi hoor de juiste tijd wel wat het is geworden en dan komen we zaterdag...kan Wijnand met teun spelen en ik met jullie kletsen...hahhaaha
Goedemorgen dames, Ik zal even vertellen hoe mijn sollicitatiegesprek vanmorgen ging, maar volgens mij zijn jullie allang vergeten dat ik die had... Het gesprek ging op zich heel goed en degene waar ik het gesprek mee had, gaf ook al snel aan dat op basis van dit gesprek er waarschijnlijk wel een tweede gesprek zou volgen (we hadden het toen nog niet over uren en salaris gehad). Maar hij wilde een slag om de arm houden, omdat ik de eerste kandidaat was die op gesprek kwam. Het probleem is echter dat ze 24 uur per week wat weinig vinden en eigenlijk iemand zoeken die minimaal 32 uur per week wil komen werken. Er werken namelijk al veel parttimers op de afdeling en degene die weggaat werkt fulltime. Ik denk dus niet dat dit wat wordt, dat ik zwanger ben heb ik nog maar even niet verteld. Als ze me toch uitnodigen voor een tweede gesprek, dan is de eerste barrière al genomen en dan kan mijn zwangerschap er wellicht ook nog wel bij. Ik weet zeker dat ik al mijn ruiten zou hebben ingegooid als ik het nu meteen had verteld... @Duckie: Super dat de uitslag goed is, een hele geruststelling ! Ga nu werken...
lola: nu maar hopen op je 2de gesprek. Sorry ik ben gisteren je vergeten succes te wensen, ik schaam me diep. Duckie: echt supe nieuws lees ik! karin en ik kunnen op z'n vroegst om 10.30 in Utrecht zijn omdat karin nick nog moet ophalen. Gisteren 1.5 uur gelopen langs de boulevard, heerlijk geen wind en kailynn vond het heerlijk, zonnebril op en gaan met die banaan. Vanmorgen heerlijk uitgeslapen.
Irma, sterkte met je vader, en spannend twee hartjes... Dukcie, fijn dat de uitslag goed is, en nu maar hopen dat Demi fit blijft! Dimphy begint nu echt zichzelf op te trekken aan alles. Wil veel oefenen met lopen aan de hand, maar zelfstandig kan ze nog niet, daar zijn haar beentjes nog te wiebelig voor. Gistermiddag gezellig met z'n vieren naar ballorig geweest, Dimphy en Izanka hebben enorm genoten. Wij ook dus! Ben nu al in 1 week 3 keer wezen sporten goed he? Ik ben best trots op mezelf. Straks weer een late dienst, en morgenochtend zwemmen met Dimphy. Bianca, schattig die foto's van de kindjes samen, erg vertederend Karin, goed aan jezelf denken hoor, en op tijd je rust nemen, ga maar nog even lekker genieten met je man, je hebt groot gelijk, jullie zijn druk genoeg, en nog even en het is nog drukker..... Lola, klinkt inderdaad niet erg hoopvol, maar je weet maar nooit. Slingding, klinkt heerlijk lopen op de boulevard..... Soms wilde ik dat ik iets dichter bij de zee woonde.... Ga nu even eten met de meiden....
goh wat knap zeg lianne! 3x zelfs! ik ben niet zo`n sporter, alleen skeeleren vind ik heerlijk. dus als het weer zo blijft en ik kan straks even gemist worden hier dan ga ik even op de skeelers. ben straks bij de vk geweest, om het hartje te mogen luisteren. ik had een paar keer wat rare pijntjes in mijn buik gehad, en ze wou dat toch bekijken met de echo, een prachtig beebje weer gezien. mischien is het stress, ik maak me sinds een paar dagen toch bezorgd om mijn moeder, ze heeft weer dezelfde tekenen van voor de operatie, en is zelf heel bang. donderdag gaat ze naar de dokter.
Noura sterkte met je moeder en hou je zelf in de gaten...maar zwanger en dan op de skeelers vind je dat niet eng?
sterkte met je moeder noura... janette, ik zag dat er ook een link was gegeven. heb mijn kameraad nog niet gesproken......
Gnessy daar staat dus alleen van rechtopstaande coniferen op..oke je mag niet snoeien tot op het bruine omdat het niet meer schijnt uit te lopen.... maar wil graag nog meer info ontvangen hoor.....
nee gnessy heb geen foto mee gekregen, het was even snel kijken, maar inmiddels is het al de 7e of 8e echo en heb al veel plaatjes thuis ik heb nog geen echte buik ofzo, dus kan nog prima skeeleren. dus voorlopig gaat dat nog goed wat betrefd het snoeien, mischien is het beter om even te wachten tot het niet meer vriest? maar ja, ik heb geen groene vingers