December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ja leuk he die fotos. maar het lukt me toch nog steeds niet goed om een mooie lach vast te leggen. maar we proberen door hoor. en moet zeggen dat ik fotos maken met de mobiel ook fijn vind hoor, die stuur je zo via bleutooth naar de pc, gaat wat sneller.

alle kindjes krijgen nu achter mekaar de prikjes he? wij zijn vrijdag ochtend aan de beurt, eerst had hij morgenochtend ook nog gemoeten voor de tbc, maar heb dat maar verzet.

wat een flutweer is het buiten zeg. het is hier al helemaal duister.

saskia, hoe is het gegaan met de fotos? ben heel benieuwd

2. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    ah nog even voor de liefhebbers...

carnavalsNick

3. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
  4. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Erg leuke foto hoor karin, staat hem echt heel schattig.

5. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Hahaha echt een leuk filmpje otje, inderdaad om jezelf rot te lachen haha

6. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Haha die 2 is ook leuk zeg

7. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    :D hihihi... theekransje gehouden toen ik weg was?

Pfoe, wat kunnen jullie kletsen zeg! ;)

Leuke foto's Noura en Karin! Je kunt toch echt al goed zien dat ze al flink gegroeid zijn!

En idd, wat drinken jullie kindjes veel zeg! Jayden krijgt 5 x 150ml (+5 schepjes...) en die drinkt hij vaak niet eens leeg!

Morgen is ie alweer 10 weken....gaat echt hard!

Debbie, leuk joh dat zwemmen en idd wel jammer dat je geen foto's hebt kunnen (laten) maken. Nou ja, volgende keer beter.

Molly, jammer dat het zwemmen bij jou tegenviel. Maarja, niet ieder kindje is een waterratje toch!?

ehhh, volgens mij vergeet ik weer de helft, maar hier laat ik het even bij....

groetjes Lisette

8. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Karin: vind Nick er echt helemaal geweldig uit zien zo! Foto moet je insturen voor baby vd maand!

@Noura: tbc? :( Weet dat ze daar in Frankrijk sinds kort weer voor inenten maar had nog niet gehoord dat ze dat in Nederland ook doen. Ik ga wel bij de huisarts het middeltje tegen het rota virus halen. Dat kun je zelf toedienen.

@Otje: wat een aanstekelijke lach zeg! Echt helemaal leuk. Lijkt me geweldig als die van ons dat ook gaan doen.

9. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Als je klikt op deze site:

http://www.lobbes.biz/folder/

dan kan je dus door een folder bladeren met zooooveel leuke babyproducten!

Gr Otje

PS: Slingding: Ook veel Nijntje-spulletjes! :eek:

10. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Vergeet nog iets: Fynn sabbelt de laatste tijd heel vaak op z'n handjes. Is dit een teken van honger of heeft ie gewoon ineens iets nieuws ontdekt. Hij vreet ze nml soms bijna op terwijl ie net de fles heeft gehad :(

11. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi

karin wat een scheetje is het zeg echt super

noura de foto's heb ik nog niet maar heb al wel een beetje gezien dat er leuke tussen zitten. hij was onwijs aan het lachen.... voordat we de foto's gingen maken en hebben helaas geen foto met lach :cry: :D nee hoor is niet erg mijn zus en ik doen het binnenkort nog wel een keer

zodra ik ze heb zal ik er een paar showen

lachu die filmpjes erg aanstekelijk hihihihihihihi.

evel; hij zal idd zijn handjes wel hebben ondekt doet orlando ook heel erg

gr saskia

12. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Dank je wel voor de link otje, heb er hele leuke sloffen/slippers besteld

13. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    :D heee wat goed Otje! Leuke spulletjes....

14. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Eve: Koen doet dit ook sinds een paar dagen. Ook geregeld na zijn fles. Ik denk dat het niet echt honger is maar gewoon de behoefte van een baby om alles in z'n mondje te stoppen. Als ze straks bewuster zijn van dingen en echt hun handjes kunnen gebruiken dan stoppen ze echt ALLES in de mond! Hihihi.

15. keizerin

keizerin Niet meer actief

@Eve Wessel sabbelt ook al een week aan zijn handjes soms zit hij ze echt te likken :)

@Otje die filmpjes ken ik al maar ze zijn inderdaad erg leuk.

@Karin leuke foto van Nick.
    Wessel krijgt 5x 150cc en 1 keer 180cc dat is sinds gisteren want hij werd s'nachts wakker.

@Noura leuke foto's weer en echt leuk dat hij zo'n bos met haar heeft.
    Wessel heeft ook wel aardig wat haar maar niet zoveel.

Ik heb vandaag een heel leuk petje gekocht die kan hij op als hij 4 maanden is ongeveer en weer een leuk pakje.

Wessel heeft vannacht voor het eerst in zijn wieg geslapen en dat ging goed hij werd om 9 uur wakker en toen pakte ik hem uit zijn wieg en heb hem bij me in bed genomen en toen hebben we nog een uurtje geslapen.
    Zijn wieg staat wel bij me op de slaapkamer ik vind het nog maar niks om hem s'nachts alleen in zijn kamer te leggen.
    Ik pakte hem om 9 uur dus uit zijn wieg kreeg ik gelijk een big smile van hem naar mij....echt zo lief hij was helemaal blij dat hij bij me mocht liggen.

16. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    wat gaat het weer hard hier.
    ben vanmiddag op kraam visite geweest nou dan zie je weer hoe klein ze zijn en hoe ligt van gewicht.
    mooi mannetje was het en ook zo'n klein hoofdje!

Mooie foto's zijn er weer gemaakt!

We moeten mogen ook voor kennis making bij het kinder dag verblijf ik ben benieuwd. ik weet al wel dat ze niet in bakeren maar ben al 3 dagen bezig om het overdag weg te laten maar het is zeker nog geen succes.

Ik ga me weer met kailynn bezig houden.

17. keizerin

keizerin Niet meer actief

O,ja Wessel heeft dus gister voor het eerst een nachtfles van 180cc gehad en hij heeft doorgeslapen tot 9 uur en toen werd hij ff wakker heb hem bij mij neergelegt en toen dus tot 10 uur,echt goed van hem :D
    Het heeft dus echt geholpen om meer te geven voor de nacht hopelijk doet hij dit vannacht weer.

18. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Eve: klinkt als iets nieuws, die handjes. Nick doet het ook, kan zijn hele hand in zijn mond steken. Kinderen ontdekken via de mond he....
    lekker alles onder het kwijl... Heb ik een kind dat nauwelijks spuugt, maar nu kwijlt hij alles onder.....
    ik zal de foto eens insturen voor baby van de maand.... mogen jullie volgende maand stemmen...

Noura: een echte lach vastleggen valt niet mee he... wij zijn ook nog steeds bezig. Maar zodra Nick de camera ziet kijkt hij meer daar naar toe dan naar ons...

Vales succes met de ophoging van de avondvoeding. Hopelijk doet Wessel vannacht weer zijn best.
    Nick was er vanmorgen om half 7 al, na al een week pas rond half 8 te komen..... maar was niet heel erg, moest toch om 7 uur opstaan om op tijd alles rond te hebben om te kunnen gaan freelancen...

Slingding: Hoe lang heb je nog voor Kailynn naar KDV moet? en hoe lang mogen ze nu eigenlijk ingebakerd blijven. Op zeker moment mag dat toch zowiezo niet meer?

Karin

19. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Hoi meiden,

Dain drinkt echt weinig in vergelijking met jullie babys. Hij zit aan 6 a 7 voedingen en dan rond de 125 cc (als ik kolf tenminste). Vanmiddag kolfde ik ineens 135 cc en dat nam hij ook, dus misschien gaat ie langzaamaan naar de 5 voedingen?

Dain ligt ook sinds een week ongeveer met zijn knuistje in zijn mond, volgens mij is ie op zoek naar zijn duim. Soms vindt hij hem per ongeluk en dan sabbelt hij er ook op. Zijn hele gezicht is dan inderdaad nat! De speen wil hij ook steeds minder.

We hebben net weer de babymassage gehad en Dain lag weer te genieten. De andere 2 babys haakten al snel af, maar Dain heeft de hele sessie doorstaan en ligt nu lekker te pitten. We hebben ook geoefend met een draagdoek en deze mag ik lenen. Wel handig nu hij overdag wat langer wakker is, dan neem ik m gewoon mee in mijn schoonmaakronde!

20. Hier ook een 'vuistjes-sabbelaar' hoor! Volgens mij zijn onze baby's volstrekt normaal (maar dan wel heel bijzondere normale baby's ;) )! Alleen het kwijlen is inderdaad minder. Nu spuugt Jasmijn sinds een dikke week haast niet meer door de Nutriton, kan ik de shirtjes verschonen omdat ze nat zijn van het speeksel...

Trouwens, Jasmijn is ook niet zo'n grote drinker. Sinds een week of twee drinkt ze 5 voedingen per dag van 150 cc (165 cc als het een poedermelkvoeding is...) helemaal op!

Deel Deze Pagina