=D> =D> =D> eve geweldig dat je de stap hebt genomen...en je vind het ook nog leuk...ojeeeee.......... ziet er trouwens gezellig uit dat zwembad bij jou....
Eve, =D> \/ En het klinkt ook nog alsof je het écht leuk vond Ik zie regelmatig foto's voorbij komen van jou en Fynn. Vind dat echt leuk om te zien. Zelf sta ik niet zo graag op foto's. Ik maak ze altijd. Daarom heb ik niet zoveel foto's waar ik samen met Jikke op sta en dat vind ik eigenlijk ook wel weer jammer. Misschien dat ik me dan toch maar eens over mijn "cameravrees" heen moet zetten .
eve: goed zo meid! Mooie foto's zijn het zeg! bij bianca was het harstikke leuk! de meiden gingen gelijk samen spelen, en ik heb heel de middag met Gijs op mijn arm gezeten! Het was even moeilijk in het begin maar het is helemaal goed gekomen. Bianca heeft nog mooie foto's gemaakt zit op met smart er op te wachten, als ik ze heb zal ik ze delen met jullie.
@Cynthia: Leuk om te horen dat het middagje bij Bianca zo geslaagd was! En gelukkig heb je er een goed gevoel aan over gehouden. Ben benieuwd naar de foto's! Wel fijn dat jullie zo dichtbij elkaar wonen. Zou willen dat ik ook wat dichterbij zou wonen (of andersom ). @Gnessy: Ben blij dat alles goed is gegaan! Mocht Ruth meteen weer mee naar huis of moest ze nog even blijven?
ndat ze d'r fles leeg had, en infuus eruit was e.d. en niet meer wankelde op d'r beentjes mocht ze naar huis....
Goedeavond allemaal, Ik kom even reageren... Janette: Ziet er uit als een leuk tuintje hoor! Jou coniferen zien er mooier uit dan die van ons. Beterschap met Teun. Duckie: Heeft Demi de prik gehad? Viel het mee? Koen moet begin maart naar het CB voor de prik. Lola: Lijkt me erg leuk die projector. Ik vind hem wel wat prijzig. Maar heb net even zitten neuzen en zag hem 2e hands ook via Marktplaats en Ebay dus ik zie nog wel. Saar: Fijn dat je 1e stagedag goed verlopen is. Hoe lang moet je stage lopen? Gefeliciteerd met je broer. Noralien: Oh jeetje, je bent echt goed ziek zo te horen. Kruip lekker in bed! Beterschap! Hier ook een die liever foto's maakt van anderen dan foto's waar ik zelf opsta. Nynke: Oei wat een rampnacht. Rot voor jullie maar ook voor Jiri zelf natuurlijk. Sterkte hoor. Slingding: Hoe was het bij Bianca? Oh ik lees het net... Ben benieuwd naar de foto's! Saskia: Oeiii schrikken zeg van Melvin. Hopelijk is het niets ernstigs. Eve: Wat leuk dat je bent gaan zwemmen, en helemaal leuk dat je er zelf zo van genoten hebt. De foto's zijn dan ook erg leuk. Gnessy: Heel veel sterkte en beterschap met en voor Ruth.
Eve, goed zeg van je dat je bent gaan zwemmen met Fynn en zijn papa . Wanneer kom je met de auto op kraamvisite ? Vanmiddag zijn Cynthia en Kailynn op kraamvisite geweest. Het was weer erg gezellig en de meiden hebben weer lekker gespeeld samen. Gijsje is flink verwend met kusjes van Kailynn.
Lola, ik wil ook zo'n projector! welke zaak heb je hem gekocht? Slingding, leuke actie van je! Ben benieuwd naar de foto's..... Eve, ik ben vandaag ook weer wezen zwemmen, wij vinden het ook helemaal leuk samen. Volgende week mag Izanka mee omdat ze dan vakantie heeft. Gnessy, hoop dat Ruth snel opknapt en geen last heeft van de narcose. Sterkte! Noralien en Nynke, beterschap gewenst. Meliemel oei schrikken zeg van dat telefoontje... Jij bent wel heel erg sportief zeg! goed hoor. Otje, hoe gaat het bij jou dan met het afvallen?
Ik vergeet nog iets te vertellen... Ik heb volgende week vrijdag 29-2 een sollicitatiegesprek! Nee, niet bij Prenatal (overigens nog steeds niets gehoord, belachelijk, heb ze vandaag gemaild). Het gaat om een functie bij een logistiek bedrijf in Blerick. Ze vragen daar een administratief medewerkster in combinatie met planning. Nadeel is dat het gaat om de tijden van 17 tot 23 uur vanwege vrachtwagens die dan komen laden en lossen. Ik had zelf gesolliciteerd en wist ervan. Dacht in 1e instantie: ideaal, dan heb ik niet zo veel oppas nodig. Maar aan de andere kant werk ik liever overdag want als ik die baan krijg ben ik dus 's ochtends even goed vroeg op vanwege de kids maar wel erg laat in mijn bed. Maar ja... ik heb besloten om er voor te gaan. Ik wil echt graag een baan en dit is dan misschien niet de meest ideale (qua tijden) maar ik doe er wel ervaring mee op, gat in mijn CV wordt minder groot en verder solliciteren kan altijd natuurlijk. Groetjes Otje
Ja ik vind het echt leuk! We zij lekker aan het spammen he Bianca! Wat een schattige plaatjes van die meiden en je kleine mannetje. Hij is echt nog heel ini mini, als je hem zo bij Cybnthia ziet zitten. Heerlijk he zo'n babytje vast houden? Otje, spannend die sollicitatie, is je man dan altijd al vroeg thuis? Of moet je om 17.00 uur oppas regelen?
Jasmijn heeft vanavond voor het eerst echt helemaal zelf een stuk gelopen! De laatste dagen waren we al fanatiek aan het oefenen (van Roy naar mij en terug en dat stuk werd steeds een beetje groter...), maar vanavond liep ze ineens 'zomaar' weg van de bank helemaal naar de keuken. Ik heb eens geteld en het moeten zeker 30 stapjes geweest zijn. Ik natuurlijk meteen de videocamera pakken. Maar als Jasmijn de (video)camera ziet, kruipt ze er tegenwoordig enthousiast naar toe. Zo ook nu... Het is me dus niet gelukt om haar lopend op video te krijgen. Morgen nog eens een poging wagen... @Eve: Heel verstandig van je om het bewijs erbij te doen... Maar jullie kijken allebei inderdaad alsof jullie veel plezier hadden. Leuk! Ik verwacht trouwens ook nog bezoek uit Den Haag met de auto... @Cynthia: Je had me al gebeld toen je terug naar huis reed, dus ik heb al een uitgebreid verslag gehad. Maar ook ik ben erg blij dat het voor jou is meegevallen. Ik heb regelmatig aan je gedacht vandaag... @Gnessy: Moeilijk lijkt me dat om je eigen kind onder narcose te zien gaan en wanneer dat dan ook nog niet goed lukt... Maar ik ben blij dat Ruth zich er goed doorheen geslagen heeft! Ik was erg blij met je kaart! Dat jij ondanks al je eigen ellende er nog aan denkt om mij een kaartje te sturen, vind ik echt tof! @Lianne: Ik heb de projector bij een babyzaak in Tilburg gekocht. Maar de Media Markt heeft 'm ook... Zie ik het goed en heeft Dimphy hetzelfde jasje als Jasmijn en Kailynn (van de HEMA)? Leuke foto achter het drumstel. Dat drumstel gaat ook niet zo snel kapot... @Bianca: Énige foto's heb je gemaakt. Zo te zien hebben we er een nieuw stelletje bij: Kailynn en Gijs (dat jaartje verschil merken ze straks niet meer... ) @Noralien: En met je nieuwe camera sta je natuurlijk nóg vaker er achter dan er voor... Ik ben bij ons ook meestal degene die de foto's maakt. Maar later vind je het inderdaad erg jammer dat je zelf maar op zo weinig foto's staat met je kind... @Otje: Ik duim voor je dat dit 'm wordt...! Ik vind het overigens écht niet netjes van Prénatal dat ze jou nog niets hebben laten weten. Van zo'n gerenommeerd bedrijf zou je toch anders verwachten...
Bianca: Leuk hoor die foto's! Wat een kleintje is Gijs nog zeg als je al die grote dreumessen van ons gewend bent Lianne: Woow das geen kinderdrumstel meer he Met afvallen gaat het op en af. Ik wil heeeeeeeeeeeeel graag maar vind het ook errug moeilijk. Ben nu bijna 6 kg kwijt maar sta soms ook wel stil. Mijn man is niet standaard om 17 uur thuis (meestal rond 18 uur pas) maar dan zou ik de kids eventueel even naar mijn moeder kunnen brengen. Of mijn man begint vroeg en dan kan hij wel rond 17 uur thuis zijn. Hij mag het zelf een beetje indelen mits hij wel zijn 40 uur werkt natuurlijk. Lola: Wat goed van Jasmijn dat ze los loopt!
wat een hoop leuke foto's weer! Fynn en Eve in het zwembad (nu moet ik toch echt ook een keer gaan zwemmen, als zelfs jij al hebt gezwommen...), super foto's van Lynn, Kailynn en Gijs, en Dimphy heel stoer achter het drumstel! Het valt me dan weer extra op dat het al echte dreumessen zijn allemaal! Wat worden ze groot. En Cynthia: je ziet er goed uit! Je kunt goed zien dat je bent afgevallen. En je haar groeit goed. Noralien: wat een ellende zeg... ik hoop dat je er snel vanaf bent. Mijn darmen en buik rammelen ook al een tijdje, maar gelukkig niet zo heftig als bij jou. Zometeen om 8.50 ga ik even naar "het ongeluk" kijken. Dat is een EO programma over de nasleep van een ongeluk, en deze keer gaat het over een ongeluk dat gebeurt is in het dorp waar mijn ouders wonen, en mijn vader (die bij de politie werkt) heeft eraan meegewerkt en zou ook in beeld moeten komen. Ik ben benieuwd! Vandaag heeft mijn moeder opgepast en ze had haar handen vol aan Thijs. Hij heeft echt even een moeilijke fase. Ik hoop dat hij volgende week als hij gaat logeren, wat beter in zijn vel zit... Lies