Lola: wat knap dat ze los heeft gelopen! Ik hoop dat het je snel lukt om het op film vast te leggen. Ik verheug me echt op de eerste stapjes van Thijs, maar hij heeft er echt nog geen lol in. Als hij een paar stapjes zet, trekt hij meteen zijn beentjes op en gaat zitten
Oh oh Noralien, wel opknappen he! wat naar dat alweer een virus je te pakken heeft genomen. Gnessy fijn dat Ruth alweer mee naar huis mocht en dat de operatie goed gegaan is. Hoop dat ze nu snel opknapt verder pfff Melliemel fijne vraag zeg! EVE! you go! leuk he zwemmen! en ik dacht ook gelijk aan dat autorijden Otje spannend een sollicitatiegesprek! Bianca en Lianne leuke foto's! Lola: wouw! Jasmijn gaat er zo echt van tussen hoor! 30 stappen! pff ik had vandaag echt een k*tdag op het werk. kreeg even te horen dat ik echt een avond moet gaan werken en dat het mijn probleem is als ik dan geen opvang voor Nick heb! lekker he.... Nou is het niet zo vaak een probleem maar in de weken dat Frank diens t heeft dus wel. Bah. Op zich vind ik een avond werken nog niet zo'n ramp, alleen roostertechnisch komt het echt niet goed uit. Ik kan dan de diagnostiek die ik voor de opleiding moet doen, amper meer naar behoren uitvoeren, zie mijn stagiaire bijna nooit meer, dus begeleiden, hoe moet ik dat doen? en zo zijn er nog wel wat dingen. Wordt er echt niet goed van. Nou wist ik al dat ik bij dit bedrijf niet ging blijven, maar dat is nu dus echt nog eens bevestigd.
@Duckie: Hoe ging het met de bmr-prik? @Noralien/Otje: Ik moet ook echt aan iemand vragen om een foto van mij en Fynn te maken. Ben ook eigenlijk altijd degene die de foto's maakt. Dus zoveel heb ik er helaas ook niet. @Bianca: Haha, dat zat ik dus ook te denken. Nu ik m'n zwemangst heb overwonnen is m'n rijangst aan de beurt. Die drempel is iets hoger maar ik ga m'n best doen! @Bianca/Cynthia: Wat ziet het er gezellig uit op de foto's. Die 2 meiden zien er echt leuk uit zo samen En het kusje van Kailynn is heel zoet! Mooie foto ook van Cynthia en Gijs. @Lianne: Ik zou ook zin hebben om volgende week weer te gaan. Maar ja, ik moet nu natuurlijk niet gaan overdrijven En wow, wat een drumstel zeg. En wat leuk dat Dimphy er zo'n lol in heeft! @Otje: Vind dat je een heel goede instelling hebt door er helemaal voor te gaan. Dat siert je! @Lola: Ineens 30 stappen is echt supergoed! Ik denk dat Jasmijn zaterdag gewoon indruk wil maken Je hoeft het dus niet op video te zetten want we zien het dan wel Eh, ja onze deal staat nog steeds....maar heb ik er ook een jaartal bij gezegd? @Lies: Ik heb nu 'Het Ongeluk' aanstaan. En zie een man in politieuniform. Is dat je vader?
@Duikster: Wat vervelend joh! Ik hoop niet dat je nu dadelijk met tegenzin naar je werk gaat... @Eve: Nee, je had geen jaartal genoemd. Maar de deal was eigenlijk dat we eerst een datum zouden prikken en daarna zou jij gaan oefenen... [-X
Goeiemorgen allemaal, Rustig hier zeg. Koen sliep vanochtend tot 7.30 en das op zich best een prima tijd maar heb gewoon altijd moeite met opstaan. Of het nu 7, 8 of 9 uur is Duikster: Wat vervelend zeg dat je straks moet gaan werken in de avonduren. Kan me voorstellen dat je daarvan baalt ivm het werk van Frank wat ook soms onregelmatig is. Ben je al aan het solliciteren naar iets anders of wacht je daar nog mee? Eve: Bedankt voor je compliment Als ik m'n rijbewijs haal, ga jij dan lessen? Gnessy: Alles goed met Ruth? Heeft ze vannacht goed kunnen slapen?
Slingding/Bianca, wat een leuke foto's. Vooral die laatste, met z'n tweetjes op de bank. Ziet er erg gezellig uit. Dimphy, jij gaat meteen voor het échte werk zie ik Otje, goed van je dat je tóch gaat solliciteren. Verder kijken kan idd altijd. En vaak is het vanuit een baan makkelijker aan ander werk te komen dan vanuit de ww. Succes.... Jasmijn =D> \/ WAUW! Knap hoor, zelf ineens zoveel stapjes zetten! Eve, oh dan heb ik zeker zo'n beetje alle foto's van jou en Fynn samen gezien. Ze zijn iig wél erg leuk! Duikster, wat ontzettend lullig van je baas zeg. Je moet het allemaal wel maar kunnen regelen. Kan me voorstellen dat je daar weg gaat zodra je niet meer aan hen gebonden bent. Ik ben weer een beetje opgeknapt gelukkig. Maar voel me nog niet helemaal top en weet ook nog niet of ik morgen weer ga werken. Als ik rustig aan doe gaat het wel. Maar als ik wat doe merk ik dat het me toch nog wel erg veel energie kost.
@Otje: Fynn was ook om 7.30 wakker. Maar ik heb ook altijd moeite met opstaan ongeacht de tijd En ik zou graag gaan lessen maar heb daar eerlijk gezegd niet genoeg geld voor. Heb nu in m'n agenda een datum gezet waarop ik met m'n vader wil gaan oefenen.... @Gnessy: Hoe gaat het met Ruth? Kreeg gisteravond een sms van Irma. Ze is geslaagd voor haar rijbewijs! =D> En ze komt zaterdag ook naar de meeting!
Irma: Gefeliciteerd! Eve: Ja het is inderdaad erg duur. Hoop dan ook echt dat ik binnenkort slaag want anders kost het me nog meer geld... Noralien: Fijn dat het al iets beter met je gaat. Doe maar rustig aan. Ik had laatst een sollicitatiebrief gestuurd nav een vacature die ik had gezien op de website van Content. Het ging om een administratieve maar ook balie-functie bij een bank. Was inmiddels alweer zo'n 2 weken geleden. Krijg ik net deze email binnen: Bedankt voor je sollicitatie bij Content. Helaas moet ik mededelen dat je niet in aanmerking komt voor deze functie. Op onze site www.content.nl vind je altijd alle nieuwe vacatures in de regio, wellicht is er binnenkort wel iets dat bij jou past. Ik wens je veel succes bij het vinden van een nieuwe baan. De zin die ik vet heb gemaakt, daar gaat het om. Ik snap best dat ik niet in aanmerking kom om een of andere reden maar dan hadden ze er ook wel bij mogen zetten waarom. Sorry hoor maar kan hier zo boos om worden. Heb net dan ook terug gestuurd: Bedankt voor je bericht. Mag ik vragen wat de reden dat ik niet in aanmerking kom?
ben zo weer weg.... Ruth is net uit bed, en zit beetje onder bloed... Dus zo ff wassen... Ook komt er prut uit d'r oortjes... ze ziet er wel voor de rest wel oke uit.... heeft lang geslapen dus
Ruth, lekker opknappen he? Jasmijn goed zo, en dan gelijk al zo'n end........ Ik ben in onderhandeling met iemand voor zo'n projector op marktplaats. Irma super je rijbewijs....proficiat Wanneer kreeg je nu de echo? ben erg benieuw... twee hartjes heftig hoor, maar wel dubbel geluk! Otje ik vind 6 kilo al een heel gewicht hoor! Irritant zeg die reaktie van content.
goh gnessy dat klinkt zielig. hoop dat ze niet veel last heeft. doe rustig aan en bedankt voor jullie kaartje! gister hele dag gewerkt, dus geen tijd om hier te komen. mijn moeder voelde zich weer goed, dus we hopen dat het eengriepje was. alleen mijn vader had gebeld voor de uitslagen van zijn bloed, en die was niet goed, iets met de bloedwaarden. vrijdag hoort die meer. ik heb geen idee wat dat kan zijn, bloedwaarden? irma gefeliciteerd! noralien beterschap, klinkt heftig (weet het ook uit ervaring jaren terug) bianca en cynthia wat een heerlijke fotos. eve, ik moest even 2 keer kijken naar de zwembad fotos. lianne wat een groot drumstel zeg! otje leuk zo`n antwoord. en spannend die sollicitatie, mischien niet de ideaalste tijden, maar ik vind het toch wel erg leuk klinken jasmijn wat knap je eerste stapjes! en 30 achter mekaar hier loopt safouane steeds beter aan 1 hand he balen zeg duikster van je werk.
@eve ik zou gewoon ff een rijschool opbellen en vragen hoeveel lesjes het je zou kosten om alles weer een beetje op t epakken...mss heb je er maar 2 nodig..... met je vader kan natuurlijk ook maar als je dan in een situatie kom van OJEE...... kan nu de instructeur ingrijpen...en laat jij niet gelijk het stuur los.... er zijn namelijk rijscholen die dit aanbieden...... dus ........ pa =k die telefoon en je bent verder................... zo wel alles gelezen maar moet helaas weer ff gaan werken vanmiddag met me moeder hier naar Intratuin is een hele grote...daar vieren we maar me laatste vrije woensdagmiddag...... en morgenmiddag met Wijnand de stad in Hoop alleen dat Teun wat opknapt voor zaterdag want hij hoest de longen uit zijn lijfje...al heeft hij gelukkig vannacht wel goed geslapen...heb hem niet gehoord...vanmorgen om 6 uur pas maar daar werd hij ook niet wakker van....
@Noralien: Doe nog maar even lekker rustig aan hoor. Als je zo heftig hebt moeten spugen en aan de diarree bent geweest, voel je je altijd nog een tijdje wat slapjes... @Irma: Gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs! Leuk om je zaterdag weer te zien! @Otje: Ja, dat is weer zo'n lekkere dooddoener. Zo'n standaardtekst die ze in één keer naar een hoop kandidaten kunnen sturen. Ik zou ook graag willen weten wat de reden was... @Gnessy: Slapen is goed voor haar nu. Fijn dat ze er redelijk fit uitziet! Kwam het bloed uit het wondje? @Lianne: Ik weet niet of Irma meeleest en post, maar ze heeft de volgende echo op 19 maart! Ik hoop dat je eruit komt wat de projector betreft. Ik zou hem wel zelf gaan ophalen, in plaats van laten opsturen. Dan weet je ook zeker dat hij het doet...
Noura, bloedwaarde dat zijn de stoffen die in het bloed zijn die dan niet in de juiste hoeveelheden aanwezig zijn. Dit kan dan duiden op een infektie of ontsteking of bloedarmoede. Het kan heel veel zijn afhankelijk welke waarde niet goed zijn. Hoop voor jou en je familie dat er geen ernstige uitslagen zijn. Gelukkig voelt je moedere zich nu weer iets beter. Sterkte. Goed zich van Saf dat hij loopt aan 1 hand.
Irma: en super fijn dat je zaterdag ook komt! deze kaart ois nu niet orgineel maar na een minuut of 30 zoeklen naar een andere, heb ik er geen gevonden maar het komt uit miojn hert hoor!
jasmijn! goed zo grootte meid! Gnessy: gelukkig dat ruth goed geslapen heeft! Otje: gelijk heb je dat je nog een mailtje hebt terug gestuurd! Noura: gelukkig lijkt je moeder weer opgeknapt! sterkte met je vader! Noralien: sterkte, gelukkig lijk je op te knappen.
zag ruth er nog zo fris uit, inmiddels niet meer.... bloed kwam uit d'r neusje... en komt hoop vocht uit haar oren... Ze is totaal niet gezellig en miept de hele tijd. Inmiddels ligt ze weer in bed.... Jordy begint nu dus ook.. heeft inmiddels koorts, hele waterige oogjes, hoest heel erg, neus waar alles uit loopt, en wil niet eten en drinken. Dus die gaat zo ook naar bed..... Ik heb besloten om maar eens flink opruiming te houden, ff alles veranderen en noem maar op.... irma: Gefeliciteerd met je rijbewijs. noura, Beterschap met je vader lola / jasmijn: super zeg 30 stapjes alleen. Ze wil gewoon niet onder doen voor zaterdag.... en graag gedaan voor het kaartje... otje: ik zou ook de reden willen weten, en zo'n mailtje he, bah... krijg d'r kriebels van.. bah.....
Bedoel je in je hoofd of in je huis...? Balen dat het Ruth toch niet zo goed lijkt te gaan als zich eerst liet aanzien. En dan Jordy ook (weer) ziek. Beterschap!
me huis en hoop dat me hoofd mee werkt en t daar ook beetje leger word... snap je? idd balen dat ie weer ziek is..... maar ja. al die ziekte kiemen in die kleine lichaampjes komen er vanzelf een keertje uit en dat is nu hier t geval..... Maar ja.... ze liggen beide op bed en zullen zo wel slapen... athans ruth slaapt al jor hoop ik zo ook..... vanmiddag ook nog huisbezoek van mijn wv van t cb... helemaal geen zin in.....