Hallo meiden, Hier even snel een berichtje van mij, ik ben op moment aan het oppassen en ik heb gelukkig eventjes tijd. Jaja het oppassen gaat verlopig nog even door, al zal het wel lastig worden voor me. Want ik reis alleen al 50min. met ov heen en 50min. met ov terug. Helaas is het voor mij niet te doen om met auto te gaan, dit i.v.m parkeerkosten. Maar ik wil zoieso even: Eve zeggen dat ik et erg goed vind van der dat ze is gaan zwemmen, ga zo door meis en hopelijk ga je het steeds leuker vinden. Irma feliciteren met het behalen van der rijbewijs, dus bij deze van harte gefeliciteerd. Nu kunnen we gezellig samen autorijden en kunnen we beide nog vaker op meetings komen hihihiihihi. Ruth heel erg veel beterschap wensen, hopelijk ben je snel weer beter meissie. Ik hoop zo voor je dat je snel weer de oude bent, en dat je weer lekker kan gaan spelen. Zodra de verbouwing en de verhuizing klaar is komen we spoedig een keertje logeren bij jullie, en kan je lekker de hele dag met Thijmen spelen. Noralien heel erg veel beterschap wensen, hopelijk voel je je snel weer beter en kan je weer aan het werk en genieten van alles. Lola vertellen dat ik het heel erg knap van Jasmijn vind dat ze zoveel stapjes al hebt gezet, echt heel erg goed hoor meissie ga vooral zo door. Bianca van harte feliciteren met de geboorte van Gijs, het is echt een pracht mannetje zeg. De zieken heel erg veel beterschap wensen, iedereen die het nodig heeft een hele dikke knuffel geven, alle meiden heel erg veel plezier wensen op de meeting. En ik wil nog even zeggen dat ik het heel erg jammer vind dat ik er zelf niet bij kan wezen, ik hoop echt de volgende keer wel erbij te kunnen zijn hoor. En als me huisje straks af is hoop ik vele van jullie ook gezellig bij mij thuis te kunnen ontvangen, voor een mini meeting en natuurlijk voor de gezelligheid. Ik zal jullie ook nog even vertellen hoe het met het huis gaat, we hebben namelijk al flink wat tegen slagen gehad. Zo bleek dat bijna het hele huis gestuukd moest worden, helaas liepen we hierdoor wat vertraging op. Maar al met al hebben we nu Thijmen ze kamertje, de strijkkamer, de slaapkamer en de gang al geschilderd en gelamineerd, nu moet natuurlijk wel nog heel erg veel gedaan worden hoor. Maar inmiddels is ook de keuken geschilderd en zijn alle radiators goed aangesloten, en alle afvoeren zoals voor de vaatwassen, de wasmachine en de droger gemaakt. We moeten zoieso nog alles beneden verder schilderen, dus de gang, de trap, de woonkamer en de wc, ook moet alles benenden nog gelamineerd worden en moeten er nog gordijnen opgehangen worden en de kleinere dingetjes afwerken natuurlijk. Maar gelukkig zien we er nu wel voordering in komen, en gaat het nu echt opschieten. Maar dit moet natuurlijk ook wel hoor, want zaterdag gaan we alles uit elkaar halen in het oude huis en dinsdag wordt alles naar het nieuwe huis gebracht. Daar moeten we dan alles nog in elkaar zetten natuurlijk, maar vanaf dinsdag slapen we dus wel al in Amstelveen. Ook moet er in de voor en achtertuin nog een hele hoop gebeuren, maar dit is gelukkig niet echt nootzaak en dit kan altijd nog. Alhoewel we nu een heel klein vijvertje achter in de tuin hebben die wel dicht moet, want anders ken Thijmen niet in de tuin spelen he en we moeten nog een hek hebben voor in de achtertuin. Dit omdat er bij 1 stuk geen hek staat, en anders Thijmen straks bij de buren loopt hihihihihi.
Duckie, dat is natuurlijk balen dat Demi is afgevallen. Maar idd, gezien haar gezondheid van de laatste tijd is het wel verklaarbaar. Ik hoop dat de melk gaat helpen en dat ze weer wat bij komt omdat ze lekker gezond blijft. Fijn dat je volgende maand weer terug mag komen bij het CB. Ik ben eens gaan zoeken naar foto's van ons samen. Ik heb een programma waar ik op trefwoord kan zoeken. Dus als ik mama intik, krijg ik alle foto's die ik zo gelabled heb. Nou, dat viel dus idd vies tegen. Van de ca. 900 foto's die ik van Jikke heb, staan we er op 26 samen op Ga dus toch maar vaker vragen om een foto. Wat ook wel zo is, ik ben daar wat spontaner mee. Als ik Robert en Jikke samen in een leuke positie zie, maak ik daar een foto van. Dat zal Robert dus nooit uit zichzelf doen (zo ie zo geen foto's van Jikke maken eigenlijk, dat lijkt wel mijn taak 8) )
hi hi, ff snel nog voor ik weg ga, duckie; ik dacht dat ze wel netjes was gegroeid in lengte?! maarre afvallen, ja kan me wat voorstellen hoor vwb ziekjes zijn waterpokken ed, nou over een maandje toch nog een keer slingding; ahhhh wat een poepie zeg, idd ik laat hem maar niet zien aan orlando hoor noralien; wat een heeel mooie en lieve foto van jullie zeg, daar hoef je je zeker niet voor te schamen hoor gnessy; ok ja ik weet natuurlijk niet wat 'normaal is' vandaar dat ik het vroeg. hihi ruth is gewoon een bikkel joh. net als d'r mama slingding; ohh ik ben zooo ontzettend blij voor je dat dit toch nog een groot lichtpuntje is, enne hier op ons forum zijn meerdere mama's met een aantal kids waar het leeftijds verschil meer is dan 2of3 jaar en zoals je aan hun kunt zien, gaat het met hun super. ik vind het zooo leuk voor je gr saskia
Ik ga nu weer even verder oppassen, maar als jullie mazzel hebben kom ik misschien vandaag nog wel even langs hihiihihihih en anders tot snel meiden kusssss en ik zal eerlijk zeggen dat ik jullie en het forum echt wel mis hoor soms, ehm.......... best vaak............... vaak hihihihih
Cynthia, wij hadden tegelijk gepost, dus had je laatste berichtje ff gemist. Maar ik zie dit wel als ongelooflijk goed nieuws. Natuurlijk is dit nog geen definitieve keuze, maar de deur staat op een kiertje. Echt fijn voor jullie dat jullie een goed gesprek hebben gehad. Dat kan op z'n tijd goed doen. Dikke knuffel!
Hallo allemaal, zo even tijd maken voor jullie... De stage was tot nu toe goed. Ik heb nog wel geen controle gehad van mijn school uit, dus dat is dan nog wel even spannend. De eerste week zit er al weer voor de helft op. Zo even bijlezen... Noralien, hopelijk ben je vandaag al helemaal beter! Gnessy, hopelijk is in het ziekenhuis alles goed gegaan. Is Egbert nu al onderzocht ivm zaad? Janette, vriendelijk aanbod. Maar mijn vader legt tuinen aan en als trouwcadeau hebben wij een helemaal aangelegde tuin gekregen. Dus plan en aanleg. Maar aangezien mijn vader niet van de meest snelste mensen is... Nynke, ja, zo is het dus mijn stage. Ik kon het wel anders plannen. Elke week apart, maar je mag pas stage doen als je eindwerk geschreven is. En daarom kon ik niet echt vroeger starten. En later wil ik niet, want nu is het 8 weken voor mijn uitgerekende datum gedaan, en anders nog later. Heel veel beterschap met Jiri. Cynthia, het is omdat ik het totaal niet gewend ben, dat ik zelf met een schuldgevoel zit. Ik weet wel dat dat niet nodig is en Liene vindt het helemaal niet erg. Toen ik deze middag weer thuis kwam, huilde ze zelf omdat mijn schoonouders doorreden... Dus misschien is Liene zelfs blij met eens anderen om haar heen als altijd mama... Saskia, ja bij 'cyste' denk ik ook meteen erge dingen. Maar het zal wel allemaal meevallen. Ik duim voor je dat je nooit meer iets van die dokter hoort! Eve, mooie zwembadfoto's! Ziet er erg gezellig uit. Otje, veel succes met de sollicitatie. Ik denk dat als je de uren eenmaal gewend bent, het best meevalt... Lola, ik probeer ook nog steeds Liene te filmen al 'tennisend' maar wanneer ze de camera ziet, komt ze 'helpen'... Irma, PROFICIAT! Duckie, goed idee. Anders moet je me even wat datums door pb'en. Dus 7 maart heb ik gedaan met stage. Cynthia, dat klinkt toch wel positief dat gesprek van jullie... Debbie, nog veel verbouw-plezier. En geniet straks van je huisje. Noralien, Ben trekt ook alleen foto's als ik er om vraag en ik trek ook als ik iets leuk zie. Maar ik vraag/zeg het dus gewoon... Saartje
@Slingding: Wat ben ik - voorzichtig - blij met dat nieuws! Maar ik hoop ook dat Arno eerst weer helemaal zichzelf wordt en jij dus ook... Enne... inderdaad een lekker kontje... @Debbie: Zo te lezen schiet het toch al lekker op in jullie nieuwe huis! En een hoop dingen kun je ook doen als je er al woont... @Noralien & Saar: Hier hetzelfde probleem! Ik ben ook altijd degene die spontaan foto's begint te maken in leuke situaties. Ik moet Roy er ook altijd om vragen, het is net alsof hij daar niet zo'n oog voor heeft... @Saar: Fijn dat het opschiet met je stage. Wat ga je eigenlijk met je opleiding doen als je 'm helemaal hebt afgerond? Jasmijn heeft haar 'kunstje' van gisteravond tot dusverre niet meer herhaald . Ze lijkt het wel helemaal vergeten te zijn en kruipt weer gewoon. Ze loopt nu wel als ik haar shirtje een klein beetje vastpak. Eigenlijk houdt ze zichzelf daarmee voor de gek, want steun heeft ze daar echt niet aan...
inmiddels 15.40 hier... en nog steeds geen wv gezien.... terwijl we een afspraak hadden om 14.30 uur..... vind dit niet kloppen.... zal er morgen ochtend achter aan bellen... grrrrrrrr.......
Lola, als de kindjes naar school zijn (dus Liene en haar brusje(s?) ) dan ga ik weer werken, en hopelijk dus als kleuterleidster. Hier is dat dus met 2.5 jaar.
Zo Saar, jij hebt dus nog wilde plannen... ? Hier zal het bij twee kindjes blijven en dat is al véél meer dan waar ik 2 jaar geleden op durfde hopen en van durfde dromen... !
@Duckie: Ben benieuwd wat de homeopaat je allemaal gaat aanraden. En gezellig hoor weer een avondflesje. Fynn en ik genieten daar nog echt samen van. Ben wel de hoeveelheid aan het afbouwen maar zal em voorlopig niet laten vervallen. @Noralien: Wat een mooie foto! Daar kan ik niet tegenop hoor. @Cynthia: Wat fijn dat jullie zo'n goed gesprek hebben gehad. Ben echt blij voor je! En ik moet eerlijk zeggen dat als ik de keuze zou hebben ik het liefst een jaar of 4 tussen de 2 kids zou willen. Dus ik vind dit voor jou echt een heel goed vooruitzicht! Lieve foto's van Kailynn. Die kleertjes staan haar echt leuk @Debbie: Zo, jullie zijn behoorlijk bezig. Maar zo te horen wordt het allemaal erg mooi. Ben benieuwd naar het eindresultaat! Verder zoek ik een anti-lek beker die echt niet lekt. De Nuby beker met rietje is prima maar zoek nu dus een tuitbeker. Maar de paar die ik hebben lekken echt aan alle kanten...
@Eve: Ik heb een dure anti-lek tuitbeker van Avent. Maar dat ding lekt nog meer dan die gratis tuitbekers uit de doos van Babydump... Ik gebruik 'm dus nooit. Gelukkig heb ik nu een goed excuus om weer zo'n doos op te halen. Hopelijk zitten die tuitbekers er nog steeds in ! Roy en ik hebben een paar dagen geleden ook besloten om - net als bij Jasmijn - een netplooimeting in combinatie met een serumscreening (bloedtest) te laten uitvoeren. Aan de hand van die uitslag zullen we bepalen wat we verder doen. Gelukkig kon ik verschillende afspraken met elkaar combineren. Nu moeten we 13 maart eerst naar de verloskundige, daarna naar het ziekenhuis voor de nekplooimeting en van daaruit in één ruk door naar het lab om bloed te laten afnemen voor de serumscreening en de algemene bloedtest...
weet niet of ik het al gedaan had, irma gefeliciteerd, je zal wel superblij zijn cynthia, leuke fotos en noralien, ik vind die foto van jullie samen een prachtfoto lola ik hoop dat je een mooie uitslag krijgt bij de combinatietest. wij werden vandaag verrast, want blijkt dat we een groot gedeelte toch vergoed hebben gekregen van de verzekering. mijn man komt er zo aan met frietjes, en saf heeft zich uitgeleefd op zijn poepbroek, dus ga maar eens iemand opfrissen hier
eve: die kleertjes komen van rainbows af waar je ook dat gratis mutje kreeg als je een beoorte kaartje stuurde. ik vindt ze goede kleding hebben , die lang mee gaan alleen zijn ze aan de gtoote kant voor de maat label zeg maar, maar daar greoit ze wel in. hebben jullie ook zo'n zin in zaterdag? ik wel hoor!
Nou, het begon hier net ineens heel erg te stinken. Robert wil Jikke gaan verschonen, roept ie van boven dat ie Jikke in bad zet en zelf onder de douche gaat omdat ze beide helemaal onder zitten. Jikke was dus gigantisch doorgelekt en had Robert weer helemaal smerig gemaakt. De lucht is hier niet weg te krijgen. Word er spontaan weer misselijk van Maar ik vrees dus het erge.....
@Cynthia: Wat fijn dat je zo'n goed gesprek met Arno hebt gehad en ik vind de foto's van kailynn weer erg leuk. @Debbie: Succes nog met klussen en ook alvast met de verhuizing. @noralien: jeroen pakt ook niet zo snel het fototoestel. En ik wel. Vind het altijd wel veilig om de foto's te maken, want ik ben ook nooit zo blij met foto's waar ik zelf op sta. Ik heb gelukkig wel foto's van mij en Demi samen, maar ook niet zo heel veel eerlijk gezegd. O, o, dat klinkt niet lekker die luier van Jikke. @Saar: Ik ga van de week even op de kalender kijken en je pb 'en! @Gnessy: Is de wijkverpleegkundige nog geweest? @Eve: Ik heb een avent tuitbeker, maar ik gebruik eigenlijk altijd de nuby rietjes beker, dus ik weet eigenlijk niet of de beker wel of niet lekt. Demi poept trouwens tegenwoordig bijna altijd in bad als we haar in bad doen. Dus gezellig samen met haar in bad gaan, is meestal maar van korte duur want als je niet oplet dan drijven de drolletjes door het bad heen, erg irritant. Het lijkt wel of ze gisteren heeft gehoord dat ze meer moest eten, want ze wilde vandaag ineens heel eigenwijs bijna niks eten. Wat krijgen jullie kids allemaal op een dag? Hier is het schema zo ongeveer: ontbijt: 1 boterham met boter en beleg en een beker halfvolle melk tussendoor: fruit met diksap middageten: 1 a 2 boterhammen met boter en beleg en een beker halfvolle melk tussendoor: liga of iets dergelijks met diksap avondeten: met de pot mee en toetje na en dus sinds gisteren nog een fles van 120 cc opvolgmelk.
Dat schema van Demi klinkt goed hoor. Dat is bij Jikke ook steeds ongeveer het uitgangspunt geweest, al komt ze daar nu dus bij lange na niet meer aan. Hopen dat die fles goed doet!
@Cynthia: Ik meende de kleertjes idd al te herkennen Fynn heeft ook aardig wat van Rainbowbabies en ik ga voor de zomer zeker weer het een en ander bestellen. Vind ze gewoon erg leuk en goede kwaliteit. En denk dat de kids zich er erg comfortabel in voelen. @Noralien: Oh nee, niet Jikke nu ook ziek worden hoor Ga heel hard duimen dat het eenmalig was! @Duckie: Fynn heeft nog nooit in bad gepoept. In dit opzicht lijken onze kids dus eindelijk es niet op elkaar Als Demi dit elke dag eet vind ik dat echt best veel hoor. Prima eetschema voor een 1-jarige. Fynn krijgt het volgende: ontbijt: papfles van 200 cc halfvolle melk en 8 scheppen Bambix tussendoor: fruit en Roosvicee middageten: 2 boterhammen (meestal ook nog een plak ontbijtkoek) en een beker halfvolle melk tussendoor: Roosvicee en een fruitreep, koekje oid avondeten: pot mee (op het kdv potje Olvarit) en toetje voor het slapen: fles 150/5 Nutrilon Goedenacht Kortom: bijna exact hetzelfde als Demi
@Noralien: O nee hè? Ik hoop ook dat het eenmalig was. Ik wil jullie wel graag zien zaterdag! Jasmijn eet het volgende op een dag: Ontbijt: 1 snee brood (met korstjes) + 150/5 melk Lunch: 1 snee brood + 150/5 melk Vieruurtje: fruit (meestal een banaan of peer, soms een potje) Avondeten: met de pot mee (thuis) of een potje (8 maanden), soms een toetje Tussendoor: Koekje, thee / diksap Jasmijn krijgt nog 8 maanden-potjes omdat de potjes van 250 gram voor haar teveel zijn. Ze geeft dan een mondje terug. Om die reden krijgt ze lang niet altijd een toetje na het eten... Op maandag en vrijdag (als Jasmijn naar het kdv gaat...) beginnen we de dag met een bordje pap (van 120 cc water), omdat alle kindjes op het kdv al om 9.30 uur fruit krijgen. Wanneer Jasmijn om 8.00 uur dan haar normale ontbijt eet, komt het fruit er te snel achteraan. 's Avonds krijgt ze dan natuurlijk nog wat extra's, anders komt ze tekort op zo'n dag...