December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Oja, nog even een klein vraagje. Wil iemand een nieuwe avatar voor me maken? De foto van Koen die er nu in staat is van vorig jaar juli :oops: dus echt tijd voor een nieuwe maar het lukt me niet om die foto zoooo klein te krijgen en ook nog zichtbaar :)

2. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Otje, Demi trekt zich pas een paar weken echt zelf op tot staan en begint nu heel voorzichtig met kleine pasjes aan de tafel of door onze twee handen vast te houden. Ach, het zal allemaal wel komen denk ik zo.

Grappig, ik heb op internet nog eens zitten zoeken en vindt daar meer over de verschillende typen kinderen volgens de homeopathie. Het calcium carbonicum type heeft veel eigenschappen die ik van demi herken:
    meestal blond haar en blauwe ogen
    langzaam sluiten van de fontanel (dat zei de consultatiearts van de week nog)
    fors gebouwd met groot hoofd
    houdt van vooral gekookte eieren (Daar is ze echt dol op!)
    vaak verkouden
    De ontwikke­ling kan wel wat achter lopen, omdat ze het zo eigen­lijk wel best vinden en tevreden in de box blijven liggen; ideale kinderen dus eigen­lijk, op de verkoudheden na dan.

Er zijn ook wel dingen die ik niet kan plaatsen, zoals bang in het donker, transpireren en het slecht verdragen van melk.
    Maar ik vond het toch wel opmerkelijk.

3. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Duckie: Goh wat grappig dat je zoveel herkent van dat "type" kind in Demi. Hopelijk gaan die druppeltjes helpen.

Ik ga slapen... tot morgen weer!

Groetjes Otje

4. Niet meer actief

duckie waar heb je die info weg?

lola: hier worden filmpjes van me camera automatisch met de foto's op de pc gekwakt met de microsoft wizard.... Dus daar kan ik je helaas niet bij helpen..

En idd prepaid kaartjes kopen voor die kids.... Leren ze meteen dat je niet uren lang kan bellen... hahaha......

ruth slaapt nog steeds veel en is bij tijden ontiegelijk chaggerijnig.... Heb ff met anethesist overleg gehad telefonisch omdat ik t lang vond duren dat ze zoveel slaapt... Maar dinsdag leek er dus niks aan de hand te zijn. Dat schijnt vaker voor te komen bij kinderen met sterke wil en snelle ontwikkeling...
    Aangezien het vrij lang duurde voor ze onder zeil was, duurt t uitwerken ook redelijk lang...

Met het feit dus dat madam nog steeds 'dr oude ikkie nog niet is en echt veel slaapt {soms net 2 uur wakker en dan slaapt ze alweer} kom ik zaterdag niet. Want ruth heeft er zo niks aan... En om met een kind te zitten wat cahggerijnig en moe is en dergelijke heb ik eerlijk gezegd geen zin in....
    Dus volgende keer beter.....

MAAR heb wel zitten te denken... Misschien kunnen we van de zomer bbq met zijn allen....

ik ga me bedje in, zal wel weer rot nacht worden... Want zowel jordy als ruth zijn beide aan t spoken al vanaf maandagavond.... en niet tegelijk wakker, nee achter elkaar aan en eg slaapt rustig door, die hoort niks.....

truste en tot morgen.....

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Lies, Gefeliciteerd met je verjaardag!

En...veel plezier op wintersport! Geniet van de zon, sneeuw en gluhwein :D

p.s. ik probeer vanavond weer te reageren. Had gisteravond geen fut meer. En anders zie ik jullie morgen!

6. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Lies......

Lianne, veel plezier met je personeelsuitje. Klinkt gezellig.

Duckie, grappig dat je zelf ook zoveel in Demi herkent van dat type. Dan zal het wel kloppen ;) . Ik hoop dat de druppeltjes werken. Wat zou het effect moeten zijn?

Gnessy, jammer dat je zaterdag niet komt.
    Zelf weet ik het ook nog niet zeker.

Otje, dat lopen van Koen komt écht wel hoor. En juli is nog héél ver weg. Dan zou je op momenten willen dat hij niet zo goed kon lopen ;) :D
    Met die avater kan ik je helaas niet helpen. Ik heb daar ook altijd problemen mee met groot formaat foto's. Ik heb daar de goede versie photoshop niet voor.

7. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Melliemel: dat is ook een mooi bed! enne Otje ik vind 80 cm breed best meevallen hoor, Frank en ik slapen er allebei ook al jaren op, wij hebben een bed van 160 breed.

Noura: wow waarschijnlijk een meid dus! leuk!

Kailynn! foei mama's mobieltje pakken! wat jammer dat Jasmijn dat ook niet voor elkaar had gekregen....

Lola: we gaan Jasmijn zaterdag gewoon live zien lopen!
    maar een filmpje is altijd leuk!

Noralien: dat kan nu snel gaan met Jikke hoor. Hoop echt dat ze zaterdag goed genoeg is opgeknapt!

Lianne veel plezier met het personeelsuitje! ik vind lasergamen altijd wel leuk!

Duckie ik hoop dat de druppels gaan helpen. Grappig dat je zoveel herkent in de homeopatische beschrijving van Demi.

Gnessy narcose heeft best wel een tijdje nodig voor het weer uit je lichaam is en als Ruth meer dan normaal heeft gekregen omdat ze zich verzette, kan ik me goed voorstellen dat ze ook van de uitwerking meer last heeft dan je normaal zou verwachten. Verstandig dat je dan lekker thuisblijft zaterdag. Hoop dat je een goede nacht hebt gehad.

enne BBQ-en met zoveel kleintjes vind ik niet zo'n veilig plan, maar gezellig buiten eten zou natuurlijk wel kunnen van de zomer. Bospicknick...

Lies: gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet lekker van jullie weekje in de sneeuw!

Ik heb gisterenavond Nick naar mijn schoonouders gebracht, Frank heeft dienst. Ik had gisteren ook nog een vergadering, dus dacht rijd ik op tijd terug, heb ik nog heel even samen met Frank. Ben ik 500 meter van huis, zie ik ineens blauwe lampen en een sirene. Ikke denken...oh even opzij....kijk ik eens goed...mmm dat is een rode auto....grr... Frank dus opgepiept....Heb hem net weg zien rijden. Toen ben ik nog maar erg nuttig gaan strijken, had me dat uurtje toch wat anders voorgesteld.....
    Vanavond gaan we tenzij hij wordt weggepiept samen naar een lezing van onze duikclub. Heb er zin in. Zaterdagochtend haal ik dan Nick vroeg op bij mijn schoonouders, snel terug naar huis en dan met Cynthia naar jullie toe....Heb er zin in.

8. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Jikke klimt sinds gister dus zelf op de bank. Ze is er alleen nog niet zo heel handig in. Vind het best eng :oops: . Draai ik me ff om en hangt ze half aan de bank. Tja, dan kan het twee kanten op gaan.....
    En op de bank vertrouw ik haar ook niet alleen (zoals Jasmijn netjes blijft zitten/staan). Ze vindt het heel leuk om zich te laten vallen, maar kijkt niet zo goed welke kant op :rolleyes:
    Herkenbaar?

Oww balen van je avondje met (of liever gezegd zonder) Frank gisteravond Karin! :(

9. Ik kom even voor Lies...

Lies, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Maak er een leuke dag van...

10. Ach, en nu ik toch hier ben... ;) :oops:

Hier nog zo'n driftkikker op haar tijd! Vanmorgen ook, zelfs onder het eten... :rolleyes: ! En daarna was ook niets goed. Troosten helpt dan niet. Ik was dus ook blij dat ik kon gaan werken, maar vond het wel erg jammer dat de weinige tijd die we vanmorgen hadden zó moest verlopen... :(
    Gelukkig huilde ze niet toen ik haar naar het kdv bracht, dan was de afgelopen 3 weken wel steeds zo. Misschien was Jasmijn ook wel blij dat ze een dagje van me af was... ;) :oops: #-o
    Bij jullie dus ook familie-uitbreiding, spannend...! Maar jammer dat je er morgen niet bij bent...
    Veel plezier vanavond!

@Duckie: Ik hoop dat het middeltje van de homeopaat helpt bij Demi! Grappig die kenmerken, vooral die van de gekookte eieren... :)

@Otje: Zeker weten dat Koen in juli loopt hoor :D ! Enne... ik had je al een meiltje gestuurd over je avatar...

@Gnessy: Jammer dat je er morgen niet bij kunt zijn! Ook jammer voor Jordy...

@Duikster: Tja, ik zou ook balen als ik mijn man voor mijn neus zag wegrijden... :(
    Hopelijk strooit een brand vanavond geen roet in het eten!

Ga nu braaf werken. Tot vanavond!

11. Niet meer actief

hahahah

wij bbq-uen hier meestal op het terras terwijl de kids aan het spelen zijn, die krijgen / komen van alles halen... en de bbq zelf staat dus op een plekje waar kids niet mogen komen.. Plus wij kunnen hier een hekje tussen het terras en de tuin zetten... Dus afgeschermd....

Maar het was zomaar een idee hoor......

En ja vannacht was het dus weer fun.... De een na de ander.. Sliep ik net weer een kwartier begon het weer vanaf voor af aan..... Jordy is inmiddels mega verkouden, zit nu vast in zijn neus, en ruth tja.... die zit in de box... maar is beetje errug rustig... Dus die breng ik zo maar weer naar bed toe....

en narcose kan lange uitwerking hebben idd... Vooral omdat ze wat extra heeft gehad....

maar ik wens jullie allemaal veel plezier morgen....

lies: Gefeliciteerd met je verjaardag.. Maak er een fijne dag van vandaag.....

12. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Lies:[​IMG]
    en een hele fijne verjaardag!

Karin: wat ontzettend balen dat Frank net voor je neus weg reed gisterenavond.
    Veel plezier vanavond en tot morgen!

Gnessy: jammer dat je er niet bent morgen, maar het lijkt me idd verstandiger zoals ik het zo lees.

lianne veel plezier vanavond.

Noralien: zo al een klim mied!
    hoe is het met jikke vandaag?
    hopelijk ben je er morgenwel bij!

Eve: doe maar rustig, morgen kunnen we bij praten!

lola: werkse vandaag!

Duckie: hopelijk het je DE druppels gekregen!
    fij dat de cb arts ook open staat voor homopathie.

Otje: kailynn loopt ook alleen nog maar achter dingen of aan de hand.
    Alles op z'n tijd hoor!
    Al een reactie op je mail gehad?

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    lies van harte gefeliciteerd!!!!!!

ik vind bbq ook een leuk idee! maar zoals gnessy zegt wel als de bbq op een afgeschermde plek staat.

hihi lekker lianne een gifkikkertje

ik hoop dat het middeltje van de homeopaat helpt voor demi

hihi jikke ik zag helemaal voor me hoe jikke aan de bank hing, maar wel schrikken ja

otje ik ben benieuwd naar je nieuwe avatar, maar vind deze nog steeds heelmooi

14. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Bedankt voor de felicitaties!
    Die zorgen er voor dat ik me een heel klein beetje jarig ga voelen. Ik ben namalijk vooral bezig om in te pakken (zit nu even een kopje thee te drinken met de laptop aan). Ik heb het idee dat ik aan zo veel moet denken.... Pieter komt vanmiddag vroeger naar huis en dan proberen we voor de spits naar Eindhoven te rijden. Eerst zouden we pas na het eten hier wegrijden, maar ik vind dit wel veel gezelliger. Eten met zijn allen en ook nog even van Thijs genieten.

En dan lekker op vakantie! Ik hoop echt dat ik er volop van kan genieten hoor, zo zonder mijn kleinen manneke....

Wat goed van Jikke dat ze al zo aan het lopen is, en Jasmijn al helemaal los.
    Ik zie het bij Thijs echt nog niet gebeuren, hoor, zelfs tussen ons in lopen vind hij niks. Hij laat zich dan meteen op zijn kontje vallen...

Noura: leuk, een meisje!

Ik moets erg lachen om de telefoonactie van Kailynn. Dat ze dan ook net Lola's nummer belt, wat een toeval.
    Thijs pakte gisteren zijn speel-telefoon toen ik aan het bellen was. Vond ik heel schattig.

Ik heb hier het idee dat hij zijn moeilijke fase achter de rug heeft. Hij is weer vrolijk en slaapt goed, is wel zo fijn voor oma!

Ik zal hier verder wel niet meer zijn, tot na de vakantie!

Lies

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hele fijne vakantie lies

16. Niet meer actief

Dit zijn jordy, ruth en anna....

het dochtertje van me broertje....

Wou deze zo laten afdrukken voor mijn opa en oma hun verjaardag....

ik ga nu bezig met die van de klein kids.....
    dit was alleen achterkleinkids....

17. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    ik had een projector van iemand die ik voor 15 euro mocht overnemen.
    Nu mailde ze net dat ze hem aan een ander heeft verkocht voor 25 euro.
    Ben er helemaal boos over, en heb haar als onbetrouwbaar bij markplaats gemeld.

18. Niet meer actief

groot gelijk heb je lianne. ik zou er ook boos over zijn....

19. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Lies: Ik weet niet of je dit nog leest maar van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne vakantie toegewenst!

Gnessy: Kan me voorstellen dat je morgen liever thuis blijft nu Ruth nog niet helemaal de oude is. Beterschap!
    Leuk die bewerkte foto!

Duikster: Jammer dat je gezellig geplande avondje verstoord werd. Hopelijk kan vanavond wel door gaan.
    Hier ook een bed van 1.60 trouwens. Dus ook 2 x 80 zeg maar. Maar ja... lijkt me bij een kinderbed toch lastiger, ook vanwege de afwijkende matrasmaat. Maar ja.... ieder zijn keus natuurlijk.

Noralien: Oei, gevaarlijk he, die perikelen op de bank. Koen kan nog niet zelf op de bank klimmen maar soms zet ik hem erop. Dan gaat hij staan en wil dan bijv. vervolgens gaan zitten en gaat dan gewoon helemaal verkeerd zitten (op het randje of zo) zodat hij er bijna vanaf valt. Duidelijk dat ze nog totaal geen besef hebben van gevaar. :rolleyes:

Liane: Balen van die projector. Denk je dat je een deal hebt gesloten... Kan me voorstellen dat je boos bent. Ik vind het wel lastig hoor via Marktplaats. Laatst ook... had zelf 3 boxkleden erop gezet. Iemand mailde me zondagavond wat de maten waren. Dus ik maandagochtend gereageerd van: Dit en dit zijn de afmetingen. Vervolgens niets meer gehoord. Woensdag kreeg ik een mail van iemand anders die ze graag wilde hebben en een bod erbij. Dus ik het geaccepteerd en ze heeft het geld meteen overgemaakt. Krijg ik woensdagavond een mail terug van diegene die zondagavond had gemaild voor die afmetingen :confused: Oeps! Ja, dat had ik niet meer verwacht. Dus gezegd dat ze verkocht waren. Vond ze niet echt leuk. Ze was plotseling opgenomen in het ziekenhuis. Maar ja... dat kan ik niet weten natuurlijk.... :oops:
    Hoe is het nu met Dimphy? Beetje over haar slechte bui heen?

Ik ben vanochtend nog even bij Randstad Uitzendburo geweest. Ze hadden wat vacatures en wilde die graag even met me bespreken. Ik word nu voorgesteld bij 3 bedrijven. Ben benieuwd!

Groetjes Otje

20. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    he balen lianne, word je niet blij van

en otje je hebt gelijk hoor, het is mischien niet leuk voor die persoon. maar je hebt niks toegezegd en hun toch ook niet? dus het staat jou vrij om te verkopen.

heb daarstraks een positiebroek verkocht, die ik niet meer zo mooi vond. had een leuke deal gesloten, en kreeg erna een heel mooi bod, maar ja, jammer voor mij was al verkocht voor iets minder.

nou otje hoop echt dat je deze keer een keer geluk hebt met solliciteren, heb je wel verdiend

gnessy leuk die fotos

wou safouane net uit bed halen, die slaapt dus nog

Deel Deze Pagina