hi hi, lies; van harte gefeliciteerd met je verjaardag, enne veel skiplezier noralien; hihi nou weer een tip wijzer wat goed ook van jikke zeg, zo gaan de dames hard zo te horen, enne ik hoop alsnog dat je langskomt noura; safouane doet het ook goed toch, lekker met papa en mama aan de wandel 8) lola; die jasmijn, lekker bijdehand hoor lianne; ohhh heel veel succes met dimphy hoor, klinkt heftig, enne veel plezier met je teamuitje. ohhhh heerlijk hoor nog een nichtje erbij, duckie; fijn om te horen dat jij het iig wel vind kunnen bij zowel een meisje als een jongen, oh klinkt interessant dat homeophatische, hoop dat het werkt otje; hihi klinkt allemaal herkenbaar, vind het goed van je dat je iig intensies hebt om meer te gaan bewegen, mss kun je zelf elke dag een half uurtje wandelen met koen inplannen? weer of geen weer!? koen is toch ook lekker aan het oefenen..... duckie; ach demi doet ook haar best zo op haar tijd, enne heb je een link van hetgeen je hebt gevonden klinkt leuk duikster; nog een drukke planning zo tehoren wel balen dat je hem net bent misgelopen noralien; heeeeel herkenbaar, hier klimt er ook een op de bank, en heb hem nu zo ver dat als ik zeg dat hij op zijn billen moet gaan zitten dat hij dit doet, maar ook dit is lastig in sommige gevallen, want hij zal maar net de andere kant op gaan zitten(van de bank af) maar het is gelukkig nog niet gebeurt(afklopppen) gnessy; he balen zeg, hoop op een volgende rustige nacht voor je wat een schattige collage vanochtend gaan zwemmen met een vriendin met haar kleine, ze vonden het helemaal geweldig! echt super, dacht hij zal wel lang slapen nu. 1 uurtje om pcies te zijn maargoed hij houd het nog vol zo te zien, zo ff eten. minder was het volgende, vanochtend hang ik de mob op, leg hem op mijn bed ga vervolgens even naar het toilet, komt orlando er aan, niks aan de hand, ik draai me om nadat ik van het toilet heb doorgespoeld, gooit orlando mijn mobiel in de toiletpot . hoop zoooo dat hij het straks nog doet. baal echt wel, zo zie je maar weer binnen 2 sec kan er iets gebeuren. . zie jullie morgen en voor degene die niet komen wss overmorgen. gr saskia
@Gnessy: Mooie foto, maar mag ik je ook een suggestie aanreiken? Ik zou de foto's van Anna en Ruth wat groter plaatsen. Dan staan alle kids er even groot op en wordt de achtergrond mooier opgevuld... @Lianne: Daar kan ik ook niet goed tegen. Zo hebben wij onze Faber haard een aantal jaren geleden verkocht via MP en met de eerste geïnteresseerde waren we helemaal rond. Maar het zou nog een weekje of 3 duren voordat ze de haard zouden komen ophalen. Geen probleem, zou je denken. Nou, die 3 weken hebben zij toen misbruikt om een nóg goedkoper exemplaar op de kop te tikken. En dan te bedenken dat wij de haard in diezelfde tijd nóg een keer hadden kunnen verkopen. Ik heb toen ook een melding hiervan gemaakt, maar daar heb ik van MP nooit een reactie op gekregen... @Otje: Vier verse sollicitaties in de pijplijn. Daar zou toch dé baan bij moeten kunnen zitten... [-o< @Melliemel: Misschien wilde Orlando lekker privé op het toilet met een van de mini-dames hier bellen... Gelukkig had je al doorgespoeld!
voor iedereen die morgen gaat, heel veel plezier! wij gaan hier weer aan het klussen, tenminste de mannen gaan schilderen, en ik ga me beneden vermaken. vind het jammer dat ik niet kan komen,maar het word anders te veel gehaast, als ik ook nog werken moet waar is eve?
En? Wat vinden jullie van mijn nieuwe avatar? Bedankt Lola! Die foto is gisteren gemaakt. Alleen vanochtend is hier de thuiskapster geweest dus hij ziet er nu weer een beetje anders uit maar dat zien sommigen morgen wel! Saskia: Ik heb dat ook vaak, net wanneer ik denk dat Koen lang zal slapen, slaapt hij dus erg kort. Ook na het zwemmen op donderdag. Soms slaapt ie maar 1 uurtje, en gisteren van 11 tot 14 uur! Ik snap er niets van. Ojee, je mobiel in de toiletpot... Even op de verwarming leggen? Of had je dat al gedaan? Over het naar buiten gaan met Koen. Moet zeggen dat ik elke dag probeer om toch wel even te gaan wandelen. Maar ja... als het vies weer is doe je dat toch minder snel he. Gelukkig staat de lente voor de deur! Dat hoop ik ook! Lullig dat sommigen mensen zwaar misbruik maken van de vriendelijkheid van anderen... Noura: Eve poste gisteren een kort berichtje dat ze misschien vanavond nog komt posten. Waar in huis gaat er geschilderd worden? Ik heb er zin in morgen! Jammer dat sommigen er niet bij kunnen zijn, hopelijk de volgende keer wel. Groetjes Otje
heyhey hier toch de h.a. post gebeld vanaaf... Ruth had koorts 39,4, erg huilerig, wil alleen op schoot hangen en gilt t af en toe uit... Ze mocht dubbele zetpil hebben in de hoop dat ze goed slaapt. Want na half uurtje uurtje is ze elke keer weer wakker.. De h.a. die daar was had informatie gewonnen bij kno arts en dit kan idd van de narcose komen. Omdat ze dus extra heeft gehad voor ze onder zeil was.. Ze moet ff terug op flessen {4 per dag had hij het over} en 4 x per dag zetpil... In de hoop dat ze hier goed van gaat slapen en dan als t ware in d'r slaap opknapt..... Bah had me beter begin gewenst dan dit..... Iedereen veel plezier morgen... ga nog ff cadeautjes inpakken voor hendrik....
@Noura: Wat superleuk dat jullie een meisje erbij krijgen! Denk dat Maysa helemaal in haar nopjes zal zijn. En lief van je dat je het meteen met ons hebt gedeeld! En is je moeder gisteren nog naar de arts geweest? Of kwamen de klachten gewoon echt door een griep? En nog nieuws omtrent je vader? Meiden, ik heb veel zin om verder te reageren maar ben nogal moe. Wil graag nog ff zetelhangen. Morgen weer een drukke dag Heb er zin in! TOT MORGEN!
Lies, Gefeliciteerd met je verjaardag! En een hele fijne wintersportvakantie! Geniet ervan, jullie hebben het verdiend. @Gnessy/Melliemel/Noralien: Hier kan je wat info vinden: http://www.natuurlijk-welzijn.org/artik ... nd142.html . Het resultaat zou een verhoging van de weerstand moeten zijn. @Duikster: Balen zeg, als frank dan opgepiept wordt, als jullie net even een gezellig momentje samen hadden gepland. @Gnessy: leuk hoor, die bewerking. Balen dat je meisje zo'n last heeft van de narcose. Ik hoop dat ze met behulp van de zetpilletjes lekker slaapt vannacht. @lianne: Wat een rotstreek. Dat zijn dus helaas de nadelen van handelen via marktplaats @otje: Tof dat je weer bij 3 bedrijven wordt voorgesteld. Ik hoop dat er wat voor je bij zit... Demi is al benieuwd naar Koen z'n nieuwe kapsel en vind de avatar in ieder geval heel erg mooi @melliemel: Oh jee, je mobiel in de wc-pot. Doet ie het nog? En niks zo onvoorspelbaar als kinderen. Ik heb inmiddels geleerd om niet te veel te plannen, want het loopt toch altijd net iets anders als ik denk. @Eve: Bankhangze. @Noralien: Ik hoop dat je kan komen. Ik heb eigenlijk niet zoveel te vertellen verder, dus ik zie jullie morgen, ik heb er ook zin in.
Beloofd is beloofd! Hier is het filmpje van een los lopende Jasmijn... http://s177.photobucket.com/albums/w220 ... ooplos.flv Je ziet haar halverwege een keertje struikelen en het opstaan lukt niet meteen goed. Ze wil dan eerst weer gaan kruipen, maar bedenkt zich dan toch. Dan loopt ze de hele tafel rond... Deze foto is vanavond genomen...
Wat een leuk filmpje! Vind het er zooooo leuk uit zien, dat onze kindjes al gaan lopen. Knap trouwens dat ze weer opstaat en verder loopt! =D> Zo loopt Jikke nu dus ook, maar dan alleen nog maar van Robert naar mij en terug. En wat een gaaf broekje op de foto!
lola: wat een mooi filmpje! knap hoor gelijk zo'n lange wandeling. En die foto is om in te lijsten! noralien: hopelijk zie ik je straks samen met jikke! Meiden ik ben er klaar voor, ga kailynn uit bed halen en gaan we naar Dongen en dan komen we naar jullie! tot zo. voor de gene die er niet zijn een prettige/ mooie en gezonde dag vandaag!
leuk filmpje lola..... hij was errug leuk..... veel plezier iedereen... Ruth heeft zog oed als doorgeslapen.. dit x maar paar kleine onderbrekingen... ik ga d'r ff aankleden.....
@Noralien: Het broek je heb ik samen met het vestje bij Villa Happ gekocht. Het setje kostte bij elkaar net een tientje (70% afgeprijsd... )! @Gnessy: Fijn dat Ruth in elk geval heeft geslapen vannacht! Misschien gaat het vandaag dan al een stuk beter... @De rest: Tot zo of een hele fijne dag gewenst!
Lola, wat kan Jasmijn ineens goed lopen! echt super. Lies, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Otje gave avatar, grote vent zo zeg! Jullie zijn nu lekker allemaal samen, ben vanavond benieuwd naar jullie verhalen en foto's. Gister een leuke avond gehad, erg gelachen met lasergamen. Dimphy is iets aan het opknappen met haar stemming, slaapt ook weer iets beter overdag. Straks naar de verjaardag van mijn nichtje.
helaas ik ben ook niet naar Utrecht afgereis..voelde me vanmorgen niet echt top....alles draaide...helaas..... kreeg later een sms-je van Eve en Fynn was ook niet goed opgestaan maar ze probeerde het toch...helaas nadat Fynn 2x de auto had onder gespuugd zijn ze weer naar huis gegaan..Fynn sterkte Gnessy lekker dat Ruth zo goed heeft geslapen...hoop dat ze nu gaat opknappen.....
otje leuke avatar en super filmpje hoor lola lianne veel plezier vanmiddag iedereen heel veel plezier eve de uitslag was goed, mijn vader had een tekort van iets en moest meer vlees, vis en ei eten, als dat niet hielp krijgt die een injectie. de arts is over mijn moeder heel tevreden, maar ze heeft nu wel haar vragen kunnen en durven stellen. weliswaar hoop je op een ander antwoord, maar ze wou het gewoon duidelijk horen. kans dat het terugkomt is heel groot, dat is het nare van deze kanker. ook heeft ze gehoord dat ze wat betrefd het geopereerd kunnen worden ongelofelijk geluk heeft gehad, de dokter noemde dat 1% maar geopereerd kan worden. en wat betrefd procenten, je kan natuurlijk nooit zeggen dat je niet bij de paar zit die het overleven. we genieten dus maar extra van alle momenten, en weten nu welwaar we staan. mensen heeeeeel veeeeeel plezier vandaag
Nou, wij zijn dus weer thuis Toen ik Fynn vanmorgen uit bed haalde begon hij meteen te kokhalzen. Vervolgens wilde hij z'n ontbijt niet. Geen goed teken. Toch maar op pad gegaan. In de auto viel hij bijna meteen in slaap. Wederom geen goed teken. En toen we bijna bij Utrecht waren kwam alles eruit. Gestopt bij een AC restaurant en alles verschoond. Enfin, toch maar weer verder gereden en Fynn viel weer in slaap. Werd weer wakker en weer alles onder. Helaas had ik toen geen reservekleren meer bij. Terug naar huis dus. Fynn weer geslapen onderweg. Eenmaal thuis ook nog es aan de diarree. Hij is dus echt ziek. Wel enorm balen hoor. Sowieso dat Fynn ziek is. Maar ik had me erg verheugd op vandaag. Had iedereen graag weer willen zien en bijkletsen Hoop dat we nu snel een nieuwe meeting kunnen plannen! Of met iedereen een mini meeting