December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 'Mijn album' is mijn foto's aan het uploaden, dus kan ik in de tussentijd ook mooi even reageren...

Ook ik vond het erg gezellig vandaag, ondanks het feit dat we met minder mama's waren dan de bedoeling was... :(

Janette, Fynn en Demi, héél veel beterschap gewenst!

Ja... ja... gelukkig ;) !

Ja hoor :D ! Het viel inderdaad erg mee. Tijdens de reis van Venlo naar Roermond heeft Jasmijn de laatste 5 minuten wat 'gezeurd', dat is alles... :D

Otje en ik gingen als laatsten tegen 15.30 uur weg. Toen ik Jasmijn haar jasje wilde aantrekken 'sjeesde' ze er ineens vandoor - lopend dus - en ze had ineens een behoorlijk tempo te pakken. Ze wilde nog niet naar huis, geloof ik... :)

@Noralien: Ik zeg je: het duurt écht niet lang meer eer Jikke hetzelfde doet. Jasmijn liep vorig weekend ook 'alleen nog maar' van Roy en mij en terug. Het gaat nu zó snel ineens... :)

Jasmijn was wel ontzettend hyper toen we thuis kwamen. Ze moest nog warm eten en tijdens het eten zat ze gewoon in haar Tripp Trapp te stuiteren. Dat had ik nog nooit meegemaakt. En een lol dat ze had :) ! Om 20.00 uur lag ze in bed, ik ben benieuwd hoe laat ze morgen wakker wordt...

Wat betreft de mama-meeting: Dat kwam inderdaad spontaan in ons op. Ik heb de meetings zoals we die tot dusverre hebben georganiseerd altijd erg gezellig gevonden, maar de gesprekken kunnen dan niet echt de diepte in gaan. Daarvoor zijn we teveel met onze kids bezig. Tijdens een etentje met mama's alleen, kunnen we eens écht met elkaar kletsen. Mij lijkt dat héél gezellig...

Dit is de link naar mijn foto's... http://www.mijnalbum.nl/Album-MWSM3UT3-Foto

@Lianne: Ziet er leuk uit dat park, maar wel érg ver weg voor de zuidelijke mama's... :(

@Melliemel: Had jij geen foto's gemaakt tijdens het ritje in de zweefmolen...?

2. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Allemaal nog aan het uitslapen vanochtend?

Hier was Koen vanochtend alweer rond 6 uur wakker. :( Eerst begon hij met brabbelen, dan was het weer even stil. Toen weer brabbelen. Uiteindelijk huilen en toen hebben we hem even bij ons neer gelegd rond 7.30. Helaas was hij echt niet van plan om nog te gaan slapen dus maar op gestaan en om 8 uur zaten we hier aan het ontbijt :( Iets te vroeg allemaal voor een zondagochtend naar mijn idee. Maar Koen vond blijkbaar van niet. Hoop wel dat hij binnenkort weer iets langer gaat slapen want het is de hele week al ongeveer 6 uur of 6.30 dat hij wakker wordt.

Hoe is het met de zieken onder ons?

Groetjes Otje

3. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Leuk om jullie foto's te zien! Het ziet er gezellig uit daar. Duidelijk meer te beleven dan in Ballorig. Voor herhaling vatbaar dus?

Heb met een aantal van jullie gisteren nog een telefoon-meeting gehad. Was ook erg gezellig :D

De mama-meeting vind ik een supergoed idee. Ik ben voor!

Hier nog een behoorlijke ziekenboeg. Fynn heeft gisteren bijna de hele middag geslapen (afwisselend in bed en bij mij op schoot). Gisteravond leek hij ineens wat op te knappen. Heeft zelfs wat worteltjes gegeten. Maar meteen daarna weer 2 waterige luiers. Vannacht goed geslapen. Maar toen ik hem uit bed haalde was ie erg warm. Bijna 39 koorts. Toch maar een papfles geprobeerd. Die ging er zowaar in....maar na de laatste slok kwam alles er in 1 grote golf weer uit :( Alles droop van de pap. Daarna ook nog een doorgelekte diarreeluier. De wasmachine kan het nauwelijks aan ;) Enfin, Fynn is dus goed ziek. Wil ook eigenlijk alleen maar op schoot hangen maar heb hem nu even in z'n bedje gelegd.

@Lola: Zie ik het goed dat je je haar laat groeien? Leuk hoor. Ik ben het ook van plan. Heb dat echter al vaker gedaan en laat het uiteindelijk dan altijd weer kort knippen :(

@Saskia: Lijkt me heel gezellig!

@Otje: Fynn is de afgelopen week ook weer vroeger wakker...zal het een sprongetje zijn? ;)

4. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    hier ook al een poosje wakker.

Lianne: wat een leuk park, leuke site hebben ze ook!

wat betreft de mama meeting, leuk!

ik heb maar zeer weinig foto's
    zal ze zo even up loden.

Vandaag is onze trouwdag mijn ouders komen eten.
    (maar wij eten niet thuis)
    ik heb arno kadootjes gegeven om 0.00 uur.
    daarna ben ik gauw in slaap ben gevallen, was wel erg moe!
    was om 8.30 de auto ingestapt en tegen 18.00 uur thuis.

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Zo lag Fynn gisteren te slapen. Echt een unicum hoor want dat heeft hij voor het laatst gedaan toen ie een maand of 3 oud was :eek:

6. Niet meer actief

de eerste was vannacht om 4 uur wakker {jordy}, daarna om 7 uur jordy en hendrik {jor was toch gaan slapen} en om 8 uur waren de meiden wakker...
    Jor is erg mieperig en heeft verhoging...
    ruth is redelijk oke.. heb nutrilon goeie nacht gheaald en ze krijgt dus nu ff tijdelijk een fles mee naar bed... athans die dirnkt ze in bed op, valt in slaap en dan halen wij fles weg...
    heeft ook nog verhoging, maar zakt gelukkig iets..

Balen dat fynn zo ziek is....

koen je moet uitslapen... zo vroeg wakker is niks aan.. {zolang t donker is moet je slapen zeggen, werkt hier goed...}

duckie: blij dat alles goed is met demi.....

debbie: Lukt het allemaal nog? Hopelijk heb je snel alles op plek..

lola: idd als ze niet naar huis willen dan zijn ze heel snel weg.. heeft ruth ook....

lianne: leuke verjaardag gehad?
    heb de link opgeslagen..... Staan ook leuke knutseldingetjes op....

Kids vinden hier auto rijden heerlijk... en slapen ook redelijk snel...

Jordy vanmorgen weer op t potje gezet en hij heeft weer erop geplast... Dus gaat best de goeie kant op...

ik ga ff ontbijten en taart klaar zetten. hendrik was afgelopen week jarig en d'r komt straks nog visite...

tot vanaaf allemaal....

7. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Cynthia en Arno: Gefeliciteerd met jullie trouwdag!

8. Hier is het huis nog in diepe rust... Jasmijn heeft vannacht erg veel last van kriebelhoest gehad. Alhoewel 'last'..., ze is er zelf niet één keer wakker van geworden, maar ik heb op een gegeven moment mijn oordopjes gepakt. Ik schrok iedere keer wakker van het kuchen en die dopjes dempen dat geluid...

@Eve: Ja, je mannetje is écht goed ziek! Ik herken helaas alles wat je schrijft van een paar weken geleden toen Jasmijn het Rota-virus had. Ik hoop héél erg voor jou dat jij de dans ontspringt en natuurlijk dat Fynn snel ophoudt met spugen. Dan gaat het meestal al meteen een stuk beter. Diarree is soms meer lastig dan erg, Jasmijn is daar meestal gewoon vrolijk onder...
    Ik laat inderdaad mijn haar groeien. De laatste keer dat jij me hebt gezien (24 oktober) was het erg kort, weet je nog? Daarna is er niets meer vanaf gegaan. Op 7 december zijn alleen de puntjes wat geknipt en in de nek wat korter, zodat ik mijn haar kon laten groeien. Ik ben nu dus mijn volgende kappersbezoek zolang mogelijk aan het uitstellen, maar er zit dus helemaal geen model meer in. Een haarband is dan nog de enige optie... :)
    Wat jij trouwens schrijft bij die foto is niet waar. Dat heeft Fynn ook nog eens gedaan toen hij 6 maanden oud was (in Dongen, weet je nog... ;) ?)
    KidzCity is inderdaad erg leuk en een stuk uitgebreider dan Ballorig. Maar daar hangt ook een prijskaartje aan. Ballorig kost 6 euro en KidsCity 9,50 euro (kids t/m 3 jaar gratis...)

@Otje: Koen om 6.00 uur wakker... :confused: ? Dan heeft meneer toch iets niet goed begrepen. Het is niet: 'Ik heb vandaag een slaapje overgeslagen, dus slaap ik vannacht ook wat korter...' :) :) :)

@Gnessy: Het wordt weer een rommelig dagje voor jou, geloof ik... :(

@Slingding: Gefeliciteerd met jullie trouwdag en veel plezier vandaag!

9. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    dank je wel lieve eve!
    je bent echt een schat!
    wat een mooie (zielige) fot van jou en Fynn.

dit is als het goed is mijn link van de 6 foto's.
    ik dacht nu ga ik genieten!
    http://www.mijnalbum.nl/Album-JBULYIZN- ... e_weg.html

vorig jaar om derze tijd kwam arno met het boeket mij halen:

10. Lieve Slingding, volgens mij ben jij al 2 jaar getrouwd hoor... ;)

11. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Eve: Wat sneu dat Fynn zo ziek is :( Heel veel beterschap gewenst en hopelijk knapt hij snel weer op. De foto is echt heel zielig en ook weer een lief gezicht.
    Oei, Fynn deze week dus ook weer erg vroeg? Ja zou een sprongetje kunnen zijn... maar verder is ie overdag opperbest gehumeurd... :(:

Slingding: Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Veel plezier met jullie etentje.
    Mooie foto! Maarre... je bent toch 2 jaar getrouwd :(: :(: :(:

Gnessy: Oei, bij jou dus ook een paar al erg vroeg wakker. Fijne dag vandaag!
    Bij ons (en ook bij Koen en Sara) is het zelfs om 9 uur nog donker aangezien we overal rolluiken hebben en het dus echt heerlijk donker is. Maar daar trekt Koen zich duidelijk niets van aan! :)

Duckie: Hoe is het met Demi? Nog erg ziek?

Ik ben muffins aan het bakken. Ruikt lekker hier! We krijgen vanmiddag bezoek van 2 oude schoolvrienden van Steef. Dus iets lekkers op tafel en vanavond maak ik lasagna.

Leuk dat er een aantal positief hebben gereageerd op de mama-meeting. Is het handig vast een datum af te spreken over een paar maanden? Zodat we daar vast rekening mee kunnen houden? Want tja... om een datum te plannen dat iedereen kan lukt waarschijnlijk toch nooit.
    Ik stel even voor:
    Een zaterdag in mei een mama-meeting?
    Een zaterdag in juni een mama + kindjes-meeting?

Ik ga me nu maar eens aankleden. Iedereen is al klaar en ik zit nog in pyama :oops:

Groetjes Otje

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wow cynthia wat een mooie foto! en van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag

gnessy nog gefeliciteerd met hendrik, en heel veel beterschap met de kindjes. denk ook een beetje aan jezelf!

ach gos wat ligt fynn daar lief, beterschap met je ventje eve

janette jij ook beterschap

demi ook erg veel beterschap

goh ik lees dat het erg leuk is geweest, en de fotos zien er prachtig uit, en gezellig!

jullie geloven niet wat hier gister gebeurde........

mijn dochter heeft weer wat gewonnen, 3x raden wat, EEN FIETS!

er was een opening van een fietsenzaak hier in de stad, en iedereen kreeg een kleinigheidje die meedeed, ach en het was wel leuk om er te kijken aangezien ze ook mooie bakfietsen hebben. maar dat ze wederom er vandoor zou gaan met de hoofdprijs hadden we niet gedacht. in 3 maanden 2 fietsen :oops:

13. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Noura: jeetje wat is haar geheim nou?

otje en lola: ja sorry ik ben 2 jaar getrouwd, timnes fly when you have fun!

Gnessy: hendrik gefeliciteerd nog!

Otje: lijkt me een goed plan om al te plannen.
    wil je gaan dineren of uitgebreid gaan lunchen ergens?
    Ik moet waarschijnlijk toch oppas regen aangezien arno zijn zaterdagen goed gaan vollopen mbt tot geluidsklussen.
    mei zit ook nog een vakantie in natuurlijk.
    voor in juni kan ik 28 juni niet!
    wat zijn je voorstelen?

14. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

noralien; als het goed is nu niet meer

otje; ik vond het ook erg gezellig maar had dit al verteld ;) enne het lijkt me ook wel wat hoor een keer met alleen de mama's uit eten

gnessy; he bah zeg het zit je niet mee hoor, beterschap voor je beide kids en hoop dat het heftige gesprek wel zijn vruchten heeft afgeworpen

lianne; ziet er leuk en gezellig uit. voor mij is dit 1,5 uur rijden denk dat het voor meerdere meiden hier nog ietsjes meer is maargoed ik hoor wel met de tijd hoe en wat :)

lola; nee ik had een filmpje gemaakt, moet alleen ff kijken hoe ik dit op de laptop kan zetten om het vervolgens evt te plaatsen?! weet niet hoe ik dit moet uitvogelen, het staat nml nu op de harde schijf van de dvd speler, dus zal het filmpje eerst op de cd-tje moeten krijgen, zodra ik het kan laten zien zullen jullie het filmpje zien hoor :)

eve; ahhhh wat ontzettend zielig zeg(ook voor jouw) heeel veeel beterschap nogmaals. ga ik doen ;)

slingding; klinkt errug vermoeiend idd maarrrrr; GEFELICITEERD HOOR MET JULLIE TROUWDAG

eve; achhh ondanks het ziek zijn het is een heel aandoenlijke foto

ga wandelen tot later

gr saskia

15. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lola: Bij de volgende meeting hebben we dus mss allemaal lang haar ;) En oeps, je hebt gelijk....hij sliep in Dongen ook op schoot :oops:

@Cynthia: Mooie foto!

@Noura: Dat meen je niet. Alweer een fiets :confused: Echt niet te geloven zeg. Als ik jou was zou ik Maysa een staatslot, kraslot etc laten kopen :D

Wat betreft de mama- en kindjesmeeting. Van mij mag het ook wel iets eerder hoor. In april de mama-meeting en in mei/juni de mama en kindjes-meeting. Voorkeur gaat bij mij uit naar een uitgebreide lunch. Ik kom nml met de trein en vind het dan niet echt leuk om 's avonds laat terug te moeten.

16. Van mij mogen de datums ook wat eerder hoor! ik vind jullie wel leuk genoeg om vaker te zien als één keer per kwartaal... ;)
    Als er in mei een datum wordt geprikt, moet ik altijd even een slag om de arm houden, aangezien mijn zus op 17 mei is uitgerekend. En van 19 tot 26 juni gaan wij op vakantie.

Ik vind april ook een goede maand voor de 'mama-lunch' hoor en mei/juni voor een 'kids-meeting'. Qua bereikbaarheid zal het wel weer ergens in Utrecht worden, denk ik. Maar daar is genoeg te eten! Weet iemand een leuk restaurant daar?

Goh, kan er nu al naar uitzien...

@Duckie: Hoe gaat het vandaag met Demi?

@Janette: Weer wat opgeknapt inmiddels?

@Noura: Jeetje, hoe doet Maysa dat... :confused: !? Sommige mensen winnen nooit wat (ik dus...) en anderen... Ik zou haar ook naar de sigarenwinkel sturen voor een staatslot :) !

17. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Ik doe een gooi:

12 april mama-meeting
    7 juni mama/kindjes-meeting

18. Goedgekeurd! Op beide dagen heb ik nog niets... :D

19. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    voor mij ook goed gekeurd!
    leuk!

20. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    M'n mannetje is echt heel zielig. Weet met zichzelf geen raad. Wil steeds op schoot hangen (wat op zich wel heerlijk is hoor zo'n manneke tegen je aan). En als ik hem dan even op de grond zet gaat hij meteen liggen. Nu maar weer in z'n bedje gelegd en gelukkig is hij in slaap gevallen. Wat me wel een beetje verontrust is dat hij nu niet meer wil drinken. Heb net met moeite een half bekertje ors naar binnen gekregen.

En dit is het resultaat als ik Fynn even in z'n stoeltje zet:

Deel Deze Pagina